PDA

Volledige versie bekijken : En wat doe je met je vrouw thuis ?

foots
17 november 2008, 16:57
1. Ik laat ze werken en koken, doet ze nog wat nuttigs
2. Wilde sex en ik spuit haar vaak in haar bek
3. Gewone sex, voor mijn conditie, voor leuke gevarieerde sex ga ik naar een club.
4. Ik wil er van af maar zie op tegen de alimentatiekosten
5. Ik hou van haar, maar ook van zoveel anderen.
6. ..............( vul zelf maar in)

foots
17 november 2008, 17:02
Heren, beren,

Ha leuk, het is me gelukt, wat is het forum toch geweldig

Groet, Foots :wink:

thesickboy
17 november 2008, 20:02
Ik hou veel van Mevr Sickboy... jammer genoeg hou ik nog veel meer van :fuck:

:smile2:

foots
24 november 2008, 00:15
Heren, beren,

Het is stil zonder RPlover en moet ik nu de boel aan het schijten brengen, dacht het van niet.

Waar ik wel benieuwd naar ben is gewoon naar de schijterds waar de hele GT elke dag weer mee vol zit. Wat doen die nou met de vrouw thuis ?

Dat vraag ik mij af en daarom deze anonieme stem mogelijkheid geboden door een best liberaal forum.

Kom vul het eens in en niemand, nee niemand, zelfs RPlover zal je aanvallen, wat je er ook van schrijft of vind. Dat is toch wel zo mooi ?

Rex
24 november 2008, 00:18
Foots,

er is een heel groot verschil tussen echte Liefde :luvlove: en gewoon sex.:fuck:

Ik denk dat velen van ons, hier maar eens over na moeten denken.:loud:

jaccoone
24 november 2008, 02:56
Foots,

er is een heel groot verschil tussen echte Liefde :luvlove: en gewoon sex.:fuck:

Ik denk dat velen van ons, hier maar eens over na moeten denken.:loud:

Ik heb erover nagedacht (:rolleyes: ) en moet het toch wel heel erg met Rex eens zijn.
Bij p6 heb ik soms betere sex, dan ik heb met mijn vrouw, maar toch wil ik haar voor geen goud kwijt. Dat zegt genoeg, denk ik... ;)

:wink:

Toppie
24 november 2008, 12:00
Bij p6 heb ik soms betere sex, dan ik heb met mijn vrouw, maar toch wil ik haar voor geen goud kwijt. Dat zegt genoeg, denk ik... ;)

:wink:

Hangt er bij mij vanaf hoeveel goud......., denk ik ;)

foots
24 november 2008, 20:38
Beste Rex,

Helemaal mee eens !!

Ik ben stikverliefd op mijn vriendin en dat is echte liefde, helaas zit ze wat ver weg op dit moment. Kussen met haar is voor mij het mooiste dat er is en ik durf gerust te zeggen dat ik nog nooit, nee nooit een betere ben tegengekomen. GFE++++++++++ etc. Mijn record is ongeveer 7 uur kussen in een dag. Dat is wel erg zwaar !

Met een DVP heb ik zeker ooit betere sex, absoluut, maar weet dat ik haar een paar jaar geleden heb ontmaagd, 2 dagen na mijn wereldrecord kussen. Ze is nog in training (nu even niet !) en ze is voor mij de ultime GFE++++++.
Ik zorg wel dat ik haar uit de buurt houd van S&F en Dupke:eek::thefinger:teuflisch.

Voor RPlover, Sir Wankalot en Rex is het helemaal niks, geen wilde taferelen, vergeet FT, EL, alle anaal, trio etc. etc. Daarvoor zijn er wilde DVP, ook voor mij ! Nou zolang ze er niet is blijf je me regelmatig tegenkomen, daarna ook nog wel eens, maar dat wordt dan toch echt beduidend minder. Trouwens ze weet heel goed dat ik soms ondeugend ben, zolang ik haar geen ziekte breng, vind ze het "wel ok" maar niet van harte natuurlijk.

Goud ? Ruilen voor mijn vriendin ? Al waren het diamanten van een paar kilo perstuk, geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt en voor degene die me niet kennen, ik heb nog heel veel haar en het groeit ook nog prima ook. Geloof je me niet ? Dat mag je helemaal zelf weten !

P.S. Ik hoop dat er nog meer mensen hier anoniem of onder hun schuilnaam durven te reageren, ben namelijk erg nieuwsgierig.

Toppie
25 november 2008, 01:16
Ik had die van mij op vakantie bijna geruild voor veertig kamelen... Echte liefde ;)

Stiffmaster
25 november 2008, 17:46
Ik had die van mij op vakantie bijna geruild voor veertig kamelen... Echte liefde ;)

Lastig mee terugnemen hè in je koffer :moon::moon:

Wigwam3
25 november 2008, 21:23
Heren, beren,

Ha leuk, het is me gelukt, wat is het forum toch geweldig

Proficiat Foots ik gun je dit van harte En dat meen ik hoor.stoere ijsbeer.:freu::wink
geniet maar van alles wat je doet .Maar zeker van je vriendin.

Jansen
25 november 2008, 23:42
Ik heb gekozen voor nummer 5

Motivatie staat er al achter.

Local Hero
26 november 2008, 18:51
6. helemaal niks (is dat nu goed of slecht :rolleyes:)