Volledige versie bekijken : Michelle (Babylon)
blauwebeer
19 november 2008, 21:10
Haarkleur/-lengte : Bruin/Halfweg de rug
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : Voller/Stevige C
Nationaliteit/Taal : Belgisch/Nederlands en Duits
Leeftijd : 33
Tatoeages/Piercings : Tatoeages op de bovenarmen
Service : Compleet pakket
Voordelen : Goede voor- en naservice
Nadelen : Waarom moeten er nadelen zijn?
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 Euro
Extra’s bij het bezoek :
Wagons-Lits
20 november 2008, 18:24
... of er nadelen zijn ...
de dame is zwaar verslavend
Na een afknapper van een eerste sessie (Sandy :sleep:) in de loop van de middag met deze dame kennisgemaakt. Een prachtfiguur, lachend gezichtje en een paar 'fuck-me bottekes' (copyright Peter v/d Veire / Studio Brussel) waar een man alleen maar van kan dromen :teuflisch... Mijn hormonen gingen gelijk in overdrive en ik kon alleen nog maar vragen of ze naast me, eh, aan me ging zitten.
Wat een vrouw. Gezellig om mee te praten, geweldig om mee te vrijen. En fijn dat het wederzijds dan een beetje klikt. Na zo'n Roemeens truttebolleke voelt dat aan als een warm bad, heerlijk. Dit is een vaste waarde bij Babylon en laten ze maar heel zuinig op haar zijn. Van harte aanbevolen aan alle liefhebbers van iets rijpere dames en persoonlijk herhalingsgevaar : 200 % :luvlove:
W-L
blauwebeer
23 november 2008, 09:44
Op aanraden van Mahé én een collega-ijsbeer voor Belgische Michelle gekozen.
Optisch is zij niet onmiddellijk Bb’s favorite piece of cake, maar het kallen in de moedertaal lukt altijd wat beter en van ’t één komt een kamer, en daar blijkt dat zij werkelijk een hete truffel is. :fuck:
Technisch zeer sterk, maar ook werkelijk onverzadigbaar als zij is, moet hij ditmaal zelf aangeven dat het half uur voorbij is, en dat hij terug wat op krachten wil komen, in afwachting van de komst van Mandy. :o
Bb :wink:
Stijveke
23 november 2008, 15:35
Die Michelle lijkt mij ook een lekkere meid:D. Ik hou nl. van hete sexy volslanke dames:teuflisch.
Ik denk dat ik vrijdag 12/12 eens naar de Kerstparty zal gaan, als de weersomstandigheden het toelaten natuurlijk.
Stijveke
13 december 2008, 15:47
Michelle heeft idd een wried seksie lijf. En niet alleen haar body is seksie maar ook haar hele zijn. Je voelt gewoon aandat ze enorm van seks houdt en zoals Blauwe Beer terecht schreef, ze is echt onverzadigbaar. Ze kan hééérlijk pijpen. Die lange haren die over je lijf strelen geven nog een extra touch. Geen enkele positie is haar teveel.
Dit is echt Championsleague-niveau (Annita is meer "derde Provinciaal-niveau).
Een trio met Mahé en Michelle moet echt duivels zijn:teuflisch. Maar zeker niet voor hartlijders.
blauwebeer
13 december 2008, 17:25
Je voelt gewoon aandat ze enorm van seks houdt en zoals Blauwe Beer terecht schreef, ze is echt onverzadigbaar.
Blauwebeer heeft dan ook ervaring met onverzadigbare deernes ... :smile2:
Bb :wink:
zeppos58
14 december 2008, 15:39
Michelle zelfs de Beatles zongen er over, maar ik vrees dat het niet over deze Michelle ging toen.:green_smi
Ze was vrijdag de enige die niet in het (kerst)rood was maar in het “maagdelijk” wit nu ja maagd zal ze al een tijdje niet meer zijn denk ik.;)
Stijveke en ik hadden wat zitten grappen over haar en hij vond ze er “heet” uitzien, we wisten toen nog niet wie ze was,:wand: maar een vrouw die me wel aanstond, niet superslank maar gewoon puur, zoals een vrouw in het echte leven ook is.
Dus ging ik bij haar zitten en probeerde in mijn beste Duits (vooral apres Ski Duits is dat;)) een gesprek aan te knopen, groot was mijn verbazing toen ze zei dat ze Belgisch was, en er meteen aan toe voegde dat haar kennis van het Frans zeer beperkt was. Nu blijken de Belgen in Babylon meestal Franstalig te zijn, maar deze ijsbeer is een echte Vlaming, zo konden we beiden in onze moedertaal verder kletsen, en dat praat toch wel een stuk vlotter.
Buiten wat TZ en het bewonderen van haar naturel borsten gebeurde er in de bar niet al teveel.
We zijn dan maar naar een kamer getrokken en veel gepraat is daar niet meer. Ik dwong haar op handen en knieën op bed en heb haar alzo langs achteren de befbeurt van haar leven (nu ja) gegeven, dat kon ze wel genieten.
Ik werd er voor beloond met een bovennatuurlijke pijpbeurt die overging in een heerlijke 69. Wat kan dit wijfje een stukje aan je lebber zitten sabberen.
Uiteindelijk ging het rubbertje erover en kwam ze bovenop mij gekropen, wat toen volgde is onbeschrijfelijk, het leek of we alle standjes wel moesten uitproberen maar zover zijn we niet geraakt, de overschot houden we voor één van mijn volgende bezoeken, want die zullen er zeker komen, zeker als ik weet dat Michelle er is.
Na het vullen van het rubbertje haar een derde befbeurt gegeven, waarbij de vrouwensappen nog rijkelijker vloeide dan bij de 2 vorige beurten.
Na een half uur afgesloten met een kletsnatte TZ met in gedachte, volgende keer neem ik ze voor een veel langere date.
Michelle is een meid waarvoor ik speciaal naar Babylon zou rijden, wie weet volgende week al.