PDA

Volledige versie bekijken : Kim



blauwebeer
20 november 2008, 18:35
Haarkleur/-lengte : Geblondeerd/Kort

Lengte dame : 170 cm

Postuur/Cupmaat : Zéér mooi kontje, slank/A

Nationaliteit/Taal : Duits/Duits

Leeftijd : 29

Tatoeages/Piercings : Geen

Service : Compleet pakket

Voordelen : Geen gehaaste toestanden met haar

Nadelen : Niets opgevallen, nu nog steeds niet

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 50 Euro

Extra’s bij het bezoek:

blauwebeer
30 november 2008, 15:40
Twee uren op Mandy wachten, daar heeft Blauwebeer wel zin, maar geen tijd meer voor. :o
Dan maar naar de benedenverdieping waar Michelle en Kim samen in de zetel TV kijken en hem uitnodigen erbij te komen zitten.

Na wat keuvelen vertrekt Michelle en kruipt Kim dicht tegen hem aan :love2:. Heerlijk hoe deze naakte vrouw in zijn schoot kruipt; de reactie blijft dan ook niet lang uit en na wat geplaag en gezoen vertrekken zij richting kamer.

Haar service is meer dan goed te noemen, en deze sessie doet het gemis aan Mandy dan wel niet volledig vergeten, maar maakt toch veel goed. Vooral het bijzonder fraaie, zijdezachte kontje van deze slanke deerne zal hem nog lang heugen.

Bb :wink:

Wagons-Lits
30 november 2008, 19:24
Vooral het bijzonder fraaie, zijdezachte kontje van deze slanke deerne zal hem nog lang heugen.
Bb :wink:

Juist.

Op dit stuk van de recensie zat ik te wachten. Maar moet dit nu zo plastisch net nu ik lamsbout in de oven heb staan :teuflisch ?


W-L

Wagons-Lits
27 december 2008, 09:24
Op een rustige dinsdagmiddag het ook eens met Kim geprobeerd. Ik zal niet klagen over de geboden service, maar ik laat het bij deze ene maal: er is tussen ons geen klik. Zowel voor, tijdens als na de sessie kan er geen glimlach vanaf en het blijft allemaal tamelijk afstandelijk; ze houdt alles onder controle.

Prima sex, daar niet van, en de dame zelf is best aangenaam om te zien. Maar gezien de concurrentie in de club (Michelle, Mahe, Mandy, Liesa - zelfs Anna lacht leuker) kan ik me niet voorstellen snel bij haar terug te komen.


W-L

Wagons-Lits
29 juli 2010, 18:15
Dame is - volgens website - verhuist naar de 'Relax-Lounge' in Recklinghausen


W-L