PDA

Volledige versie bekijken : Jeanette (PHG)



Willem2
16 oktober 2005, 01:25
Haarkleur/-lengte : afgelopen maandag: blond, lang haar
Lengte dame : 1,70
Postuur/Cupmaat : normaal, cup b/c
Nationaliteit/Taal : Duits?
Leeftijd : 20-23 jaar
Tatoeages/Piercings : kaartspel tussen schouderbladen
Service: zoenen, pzc, nmc, vingeren, beffen

W2
die opeens weer weet hoe en wat met deze dame.....

Horny_one
17 oktober 2005, 01:00
Volgens de berichten op het Rheinforum is deze dame weer terug naar Parksauna Wildenrath.

kan Scooby meteen daar wat vulling geven..:p :p

Scoobert
23 oktober 2005, 14:08
Volgens de berichten op het Rheinforum is deze dame weer terug naar Parksauna Wildenrath.

kan Scooby meteen daar wat vulling geven..:p :p


:lostit: :lostit: Zie deze post nu pas staan. En moet jullie teleurstellen hoor, heb haar ook al weken, zo niet maanden niet meer gesproken sinds haar plotse vertrek uit de blije tuin.
En gezien mijn bijna homogene gedrag qua PHG zal het ook zo wel blijven, of ze moet weer eens terugkomen.

Horny_one
31 oktober 2005, 05:10
Jeanet zal volgens de site van Wildenrath op de dinsdagen de cocktails voor de gasten bereiden. Dit maakt haar nog aantrekkelijker voor alle "Thekefrauensammler" onder ons.

The Big Boss
1 november 2005, 13:32
Jeanet zal volgens de site van Wildenrath op de dinsdagen de cocktails voor de gasten bereiden. Dit maakt haar nog aantrekkelijker voor alle "Thekefrauensammler" onder ons.

Ik zag haar drie weken geleden al, toen ze de cocktails aan het bereiden was. Ze ziet er dan ook heerlijk uit. Echt een cocktaillady. Met hoge hakken een zwarte pantalon, een wit bloesje en een stropdas. Echt klasse.
Nadine vertelde me, dat ze ook als Mädchen zou gaan werken, dus voor degene die Jannet een keer willen strikken voor een kamerbezoekje....

F

The Big Boss
12 november 2005, 00:22
Zoals gezegd in mijn bovenstaande bericht, is Jannet ook weer terug voor de Theke. Afgelopen maandag was ze ook aanwezig voor de Theke. Meestal maakt ze op dinsdag de cocktailsklaar. Ook heel sexy om haar dan te zien.

F

Willem2
12 november 2005, 00:41
Geef mij eens de maten, uiterlijke kenmerken etc. Dan plak ik ze weer bovenin :rolleyes:
W2

ButtinSky
4 februari 2006, 00:41
Jeanet weer terug bij PHG sinds vandaag. Heeft de hele avond nodig gehad om bij te praten met vriendinnen. Was zichtbaar weer happy in the garden.

Willem2
15 februari 2006, 10:53
Op www.rheinforum.com meldt ze zich ook weer en ik zal haar naam aanpassen zoals zij dat schrijft ;) ...... Jeanette (2)

Groeten Willem2 :wink: :wink:

Azrael
15 februari 2006, 12:08
Inderdaad. Heb haar vorige week ook in PHG gespot.

Jorah Mormont
20 februari 2006, 02:25
15/2 in PHG. Ik heb haar daar ook regelmatige gespot en moet zeggen dat ik redelijk onder de indruk van haar ben. Ze staat danook hoog op mijn "things to do" lijstje. Ik hoop dat ze nog een tijdje blijf werken in PHG.;) Ik wil wel een keertje een potje blackJack met haar spelen. Kunnen jullie haar een beetje volgen gezien haar aanwezigheid in PHG???? Ik hoop ergens begin maart weer's aan te komen. Thanks!!

BR, Sonny

Jorah Mormont
23 april 2006, 21:11
Heren ijsberen,

Heeft iemand deze Jeanette nog eens gezien. Ze staat nog steeds op mijn prioriteiten lijstje, alleen heb ik ze de laatste tijd niet meer gezien.

BR, Sonny

Scoobert
23 april 2006, 21:16
Heren ijsberen,

Heeft iemand deze Jeanette nog eens gezien. Ze staat nog steeds op mijn prioriteiten lijstje, alleen heb ik ze de laatste tijd niet meer gezien.

BR, Sonny

Nope Sonny, die is al weken zo niet maanden niet meer in PHG gezien....wellicht weer in Wildenrath ??

Bart
24 april 2006, 10:35
Jeanette twee weken geleden nog kort even gezien. Drie weken geleden wat uitgebreider kennis met haar gemaakt.

Jorah Mormont
24 april 2006, 12:26
Wat speurwerk op dit forum deed mij komen tot een medelid jeannette3. Even een I.M. geposted en kreeg zowaar antwoord vandaag:freu:

Ze schrijft dat ze gestopt is met dit beroep en dat ze voortaan op de woensdag en zaterdag als cocktaildame werkt in PHG. Aldus Jeannette with the cards.

Zijn jullie op de hoogte.

BR, Sonny

Scoobert
24 april 2006, 17:41
Wat speurwerk op dit forum deed mij komen tot een medelid jeannette3. Even een I.M. geposted en kreeg zowaar antwoord vandaag:freu:

Ze schrijft dat ze gestopt is met dit beroep en dat ze voortaan op de woensdag en zaterdag als cocktaildame werkt in PHG. Aldus Jeannette with the cards.

Zijn jullie op de hoogte.

BR, Sonny

Dat betekent dus dat ons aller Flo weg gaat op die dagen. In mijn ogen geen verlies :smile2:
En Sonny ook weer tevree :rolleyes:

Flipper
24 april 2006, 18:01
Nou,

Ik sprak Flo net maar die zei niets van deze cariere move. Al moet ik zeggen dat ik het altijd goed met beiden heb kunnen vinden. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wie het wordt.Woensdag zullen we het wel zien.

:rolleyes:

Willi69
24 april 2006, 18:48
In mijn ogen geen verlies
Du hast ja noch den Metzger... :sleep: :thefinger

Scoobert
24 april 2006, 19:16
Du hast ja noch den Metzger... :sleep: :thefinger


Ach ja...hatte ich fast vergessen :teuflisch

Jorah Mormont
24 juli 2006, 14:48
Dames die onder andere aanwezig waren :
Andrea, Biem , Carry , Cassiana, Dilara (Roemeense), Dominica ( Polen ), Doris , Elena , Elli/Emmi (Polen), Edith (hongaarse), Esther (Dominicaanse), Eva (D, Ex-GT, Ex-Harem, Ex-PHG, Ex-PSW, Ex-YY, Alex/Saskia), Heike (D), Jacky (D), Jeanette (D), Judith (D), Jessica (Polen), Kai (Thaise), Karina (Letland), Lazarina (Bulgarije), Lavinia (Roemeense), Leonie (Polen), Lhong (Thailand), Linda (Hongarije), Lola (Spanje), Loredana (Roemeense), Louisa (Roemeense), Mara ( Polen), Marianne (Homgaarse), Martha ( Polen), Martina (D/Polen), Mickey (?)(Roemeense), Milis , Milla (Rusland), Monique (Roemeense), Nadja (D), Nicole (D/Ungarn), Patrizia (Nigeria), Ramona (Hongaarse), Rita (Kazachstan), Rosa (Rusland), Sabina (Polen, Ex-GT-Sabine), Sandra (Polen), Simona ( Polen), Susi/Suzie (Jugoslavië), Tatjana (Rusland), Veronika (Polen), Vivian (Hongarije), Wan Li (Thailand/Indonesien)

Doe er weer U voordeel mee .....(kunnen wel wat foutjes instaan dan wel wat dames vergeten)

Groeten Willem2 :wink:

Wat lees ik hier, Jeanette uitgecocktailed?
Zou ik dan toch een keer met deze dame de kamer op kunnen???
Ik ben benieuwd:lostit: :lostit:

BR, Sonny

Willem2
24 juli 2006, 16:54
Wat lees ik hier, Jeanette uitgecocktailed?
Zou ik dan toch een keer met deze dame de kamer op kunnen???
Ik ben benieuwd:lostit: :lostit:

BR, Sonny

Ik begin sterk te twijfelen, heb die lijst samen met Willi69 opgesteld. Ik heb wel weer de turkse Jeanette gezien .......

Maar die moet eerst achter de theke voordat ze voor jou interessant wordt ;)

Willem2 :wink:

Willi69
24 juli 2006, 22:00
Wat lees ik hier, Jeanette uitgecocktailed?
Die Jeannette aus der obigen Anwesenheitsliste hat blond gelockte Haare, zusammen gekniffene Lippen, Arschgeweih, sitzt meist in der Nordkurve (neben der Kaffeemaschine), schon seit vielen Jahren (mit Unterbrechungen) im PHG, persönlicher Flop :o.

Jorah Mormont
24 juli 2006, 22:12
Kreeg een IM van Jeannette3 (medelid).
Ze schreef dat ze niet meer werkte:heul:

Helaas

BR, Sonny