PDA

Volledige versie bekijken : Vrijkaartjes....

Silvester
22 november 2008, 11:42
Naar aanleiding van de belofte van rplover dat we allemaal :rolleyes: aan de beurt komen voor 'n vrijkaartje heb ik even bij het IJSBEREN - TOMBOLA (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7399) topic gekeken.

Inmiddels zijn er -m.i.- al zo'n dikke 200 ! vrijkaartjes uitgedeeld.

In deze tijd van kritiek en gejammer links en rechts is een extra hulde aan onze hoofd- en hulpmods als waardering voor hun inzet dus wel even op zijn plaats dacht ik zo!!!

:freu::freu::freu:

(En nu snap ik dus ook waarom Willem geen tijd meer heeft om zijn befaamde "tf'jes" uit te delen...;) )

yep3
22 november 2008, 12:05
hulde, ik snap al die kritiek zowieso niet.

KevinK
22 november 2008, 13:20
Ja, zeker hulde, aangezien ik laatst een kaartje heb gewonnen!

Stiffmaster
22 november 2008, 15:32
Juli 2007 begonnen, nu ± 200 vrijkaartjes weggegeven in ± 15 maanden, bijna 11.000 leden, allemaal een keer aan de beurt is dus ongeveer over 780 maanden oftewel over 60 jaar weer een vrijkaartje :lostit::lostit::lostit:, zal de rollator alvast uit het vet halen :teuflisch:teuflisch:teuflisch Maar alle gekheid op een stokje hulde voor onze mods

Naar aanleiding van de belofte van rplover dat we allemaal :rolleyes: aan de beurt komen voor 'n vrijkaartje heb ik even bij het IJSBEREN - TOMBOLA (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7399) topic gekeken.

Inmiddels zijn er -m.i.- al zo'n dikke 200 ! vrijkaartjes uitgedeeld.

In deze tijd van kritiek en gejammer links en rechts is een extra hulde aan onze hoofd- en hulpmods als waardering voor hun inzet dus wel even op zijn plaats dacht ik zo!!!

:freu::freu::freu:

(En nu snap ik dus ook waarom Willem geen tijd meer heeft om zijn befaamde "tf'jes" uit te delen...;) )

Jansen
22 november 2008, 17:33
Ik hoef geen vrijkaartje deze maand ;) dus ik doe niet mee dat scheelt toch:D

Toppie
22 november 2008, 20:02
Ach een vrijkaartje is altijd leuk. Wat me echter stoort zijn de koekebakkers die tien betekenisloze berichten posten en zich vervolgens voor alle tombola's inschrijven... :(

The Joker
22 november 2008, 22:48
Oplossing: De limiet verhogen naar 100 betekenisloze berichten :)

Zakkenleger
23 november 2008, 00:47
Een echte oplossing is 10 recensies over dames schrijven, danwel clubbezoekimpressies.;)

(en dan geen flauwekul meerekenen als: 'ze was goed' of 'het was weer gezellig in club X')

Willem2
23 november 2008, 02:16
Een echte oplossing is 10 recensies over dames schrijven, danwel clubbezoekimpressies.;)

(en dan geen flauwekul meerekenen als: 'ze was goed' of 'het was weer gezellig in club X')

Misschien wordt daar wel rekening meegehouden :eek: