Volledige versie bekijken : Hoe vaak ga je naar de FKK/sauna club ?
sofaking
22 november 2008, 15:08
Ik heb al de enquète titels bekeken en was een beetje verbaasd dat ik deze vraag er niet tussen vond. Of heb ik wat te hard gevierd gisterenavond ? :kotz:
De vraag kwam bij me op bij het lezen van de (nog steeds lopende) discussies en be(ver)oordelingen van weinig-recensie-schrijvende forumleden. Nu is het aantal recensies overduidelijk gekoppeld aan de frekwentie van clubbezoek, en bijgevolg lijkt het me niet helemaal eerlijk om de leden met weinig recensies zomaar af te schilderen als profiteurs, of gemotiveerd door ik-hou-moedwillig-mijn-favorietjes-geheim.
Als er pakweg twintig leden zijn die 3 keer per jaar een saunaclub bezoeken (en een rec schrijven daarover) dan zijn dat toch al evenveel recs als iemand die er elke week één schrijft. Die twintig zullen natuurlijk niet zo hard opvallen als die ene.
Nu vermoed (hoop) ik dat er vele van die twintigtallen tussen de tienduizend leden zitten. Deze enquète kan dat misschien aan het licht brengen.
Ik heb zelf de sauna clubs ontdekt in 2007 (queenie's). Ik ben er vijf maal geweest. Daarna één keer yin-yang en 2 keer sans-soucis. En als je "Le Bermude" ook zou tellen als sauna club heb ik dus zo'n 9 uitstapjes gemaakt op 21 maanden. Tenzij ik zou stoppen met wandelen zijn 2 of 3 (misschien 4) bezoekjes per jaar het ritme dat ik kan aanhouden voor de komende jaren.
Ik heb van álle uitstapjes recensies geschreven. Dat zijn er dus niet zoveel, maar heb toch ook een paar damestopics gestart en dus hoop ik dat ze toch van nut geweest zijn.
Laursone
22 november 2008, 15:28
Do you how frequently go to FKK/saunaclub?
Once or a coup
le time in my existence.
One up to three times per year
Several times per year, but less than once per month
one to 3 time per month
Once per week
Several times per week
Jansen
22 november 2008, 17:14
Ik ga 1x per week naar Phg,VV,YY,of GT en daarbuiten 1x in de drie weken naar het SKW
Er had ook nog bij moeten staan:
1x per dag
Meerdere malen per dag.
__________________________________________________ __________________________________________________ ________________________________
Ik ken namelijk een ijsbeer die bijna elke dag in PHG zit (soms voetbalt in de tuin) :o:green_smi
En er is een ijsbeer die twee of drie clubs per dag neemt en s,avonds gezellig mij verteld hoe het de rest dan de dag was. :green_smi:green_smi:rofl:
Toppie
22 november 2008, 20:21
Op dit moment minimaal twee keer per week maar toppie gaat afbouwen...
Jorah Mormont
22 november 2008, 20:23
Ik heb de eerste optie gekozen
http://www.sleen.nu/images/166
Willem2
22 november 2008, 23:03
Ik heb de eerste optie gekozen
Er was voor jou ook geen optie :cool: ( meerdere keren per week is namelijk nog te weinig ;) )
Zakkenleger
23 november 2008, 01:05
...
De vraag kwam bij me op bij het lezen van de (nog steeds lopende) discussies en be(ver)oordelingen van weinig-recensie-schrijvende forumleden. Nu is het aantal recensies overduidelijk gekoppeld aan de frekwentie van clubbezoek, en bijgevolg lijkt het me niet helemaal eerlijk om de leden met weinig recensies zomaar af te schilderen als profiteurs, of gemotiveerd door ik-hou-moedwillig-mijn-favorietjes-geheim.
...
Waar lees je dat? Zelf heb ik vooral moeite met niet-schrijvers ('halers, niet brengers'). Als iemand weinig schrijft, draagt hij al oneindig meer bij dan een niet-schrijver dus no problem voor mij.
Anyway, zelf pleeg ik toch wel gemiddeld 1x / week een bezoekje, maar soms is het pauze en soms is het vaker (een weekend Oase, bijv, zoals laatst, is dat 1 bezoekje? ;))
Wat wel grappig is, is dat waar of wanneer ik ook ga, er altijd meer beren zijn die nog vaker gaan :D
Ace2
23 november 2008, 07:23
Op dit moment minimaal twee keer per week maar toppie gaat afbouwen...
...................en Ace2 wordt populair bij de vrouwtjes :D :D :D :D
Hollandmale
23 november 2008, 08:48
.....is alweer 'n flinke tijd: minder dan 1x per maand :eek:.
Heb daar wel 4 jaar over gedaan, om structureel te minderen. Sinds 'n jaar met hernieuwde energie op werk en studie gestort,
vaak ook op zaterdag, gisteren ook nog. Dus zie sindsdien steeds minder clubs van binnen, maar steeds meer opleidingscentra.
Vaar daar overigens wel bij; doorgaan zoals de voorgaande 4 jaar was ook niet echt 'n verstandige optie, in vele opzichten :green_smi.
Vind het jammer dat tombolakaartjes voor Ome Bernds geen haalbare kaart zijn :heul:
Maar blijf me aanbevolen houden voor 'n incidenteel tombolakaartje in VV of SS ;).
Local Hero
23 november 2008, 09:19
Mijn teller (uit het blote hoofd :D) dit jaar tikt voorlopig af op 16 clubbezoekjes, dus, euhm, een wreed gemiddelde van 1 tot 2 keer per maand zeker :rolleyes:
Ook leuk voor de statistieken: 7x YY en 9x VV (+1 vrijkaartje van SS niet verzilverd :redface:)
thesickboy
23 november 2008, 09:40
TSB gaat minder dan hij zou willen, en net zoveel als hij agendagewijs kan.:cool:
:wink:
timjava
23 november 2008, 16:21
Afgelopen jaar gemiddeld zo'n 2 keer per maand. Ik woon te ver weg om nog vaker te gaan. Ik weet niet of dat geluk of ongeluk is:rolleyes:
dupke
4 januari 2009, 11:27
als ik de resultaten van de enquete bekijk behoorde ik tot enige tijd geleden bij de middenmoters, maar moet ik nu toegeven dat ik toch een beetje te vaak begin te gaan, al laat ik het vandaag nog niet aan mijn hart komen
yep3
4 januari 2009, 12:24
ik ga ongeveer 1x per week met een gemiddelde besteding van 200 euro
tel uit je winst
800 per maand
9600 per jaar
ik ga nu ongeveer 9 jaar, dus ibijna 90.000 euro oeieieieieiei
TT Man
6 januari 2009, 12:49
ik ga ongeveer 1x per week met een gemiddelde besteding van 200 euro
tel uit je winst
800 per maand
9600 per jaar
ik ga nu ongeveer 9 jaar, dus ibijna 90.000 euro oeieieieieiei
Toch geen spijt he?
bootyfan
25 maart 2009, 21:14
Doordat mijn favo-dame er meestal maar is op vrij- en zaterdag, en ikzelf meestal het beste kan op maandag, komt het wel eens voor dat ik meerdere keren per week daar ben...
Big30
2 augustus 2011, 16:58
Sowieso: moet er doordeweeks niet gewoon gewerkt worden om geld te verdienen heren beren? Het clubbezoek kan dan dus pas in het weekend plaats vinden lijkt me (eerst verdienen, dan uitgeven lijkt me een goed motto). Het lijkt er soms op dat er ijsberen zijn die vele malen per week in de clubs rondhangen en geen normaal leven meer hebben, maar goed, dat is weer een andere thread :cool:
Yep, deze thread! OK het is nu de vakantie periode een reden wellicht voor sommigen beren de frequentie wat te verhogen, maar mijn gevoel zegt dat nogal wat beren zeker van de veelschrijvers in de categorie meer dan 1 maal/week zitten.
MiniME
2 augustus 2011, 17:18
Yep, deze thread! OK het is nu de vakantie periode een reden wellicht voor sommigen beren de frequentie wat te verhogen, maar mijn gevoel zegt dat nogal wat beren zeker van de veelschrijvers in de categorie meer dan 1 maal/week zitten.
Van degene die de enquete invulden, is er minder dan 8% (6 ijsberen) die meer dan 1 keer per week gaan..........weet niet of dat representatief is, maar goed. 2 keer per week zou in principe nog steeds kunnen als dit beide keer in het weekend is, en de rest van de week dan dus werken en geld verdienen, maar zelf zou ik gek worden van een dergelijke frequentie...........er zijn nog zoveel meer leuke dingen in het leven te doen!
vrije jongen
3 augustus 2011, 23:18
Gelukkig bevat optie 4 zowel mijn streven (1x pm) als de realiteit de laatste maanden (3x pm). Ik keek net even met weemoed terug naar de enquette over hoeveel geld ik aan de dames spendeer; dit dekt de laatste tijd de reis- en overnachtingskosten zelfs met moeite:redface:. Na de vakantie periode misschien maar eens wat matigen...maar eerst nog een lang weekend hessen:biggrin:.
jw.william
12 augustus 2011, 16:00
Normaal rond deze periode zat ik min 2x per week in GT. Maar na het cadeautje die ik van een roemeense dame heb gehad in GT:longtom023[1]: ben ik genoodzaakt mijn gemiddelde omlaag te brengen:wand:
Destoomboot
13 augustus 2011, 13:46
Meerdere keren per week, intressant! ?? iemand die daar wat meer over kan vertellen? waarom bijvoorbeeld?