PDA

Volledige versie bekijken : En wanneer breekt de pleures pas echt los ?

foots
23 november 2008, 13:24
Heren, beren,

De ban voor RPlover is "im frage", niet bij mij, maar blijkbaar voor anderen. Maar wanneer breekt m.i. pas echt de pleures uit ?

Nou ik zal het maar schetsen:
Er komt ondanks alle steun wel een ban of een duidelijke restriktie voor RPlover. Onterecht maar ik ga het niet voorkomen en RPlover is te happerig op ergens niet op in te gaan, dus een zekere afsterving wordt het zeker.

Nou kan RPlover niet zonder het forum, hij denkt van wel, maar het is niet zo. Hij houd van sociale contacten en ik en vele anderen op het forum houden ook van hem.

En RPlover en de mods zijn beide erg computerminded. Dus er breekt een digitaal treiteren uit. RPlover komt onder een schuilnaam via een andere IP op het forum en de Mods herkennen de "vreemdeling" en bannen opnieuw. Zo gaat dit spelletje lopen en dan breekt mi. de pleures uit.

Laat dit niet opnieuw een "Hookers.nl" afscheiding worden. RPlover forum, ik zie het nu al voor me. En dan breekt de volgende pleures uit.

Groet Foots :wink:

P.S. Heren, beren, ga toch neuken zou Jansen zeggen en hij heeft gelijk. Volg je pik, dat doet Picasso ook. Heren neem een voorbeeld aan RPlover en schrijf iets op het forum. En het zou toch zo mooi zijn als we van ieder lid wat recenties mochten lezen, of sfeer beschrijvingen of gewoon wat onzin, zodat een ieder kan lezen wat hij wil.

Wigwam3
23 november 2008, 13:34
Laat hem maar mooi blijven.Ik heb van hem een wijze les gehad.Niets hatelijk of zo gewoon waar het op stond.Toen zijn er ook beren tegen hem ingegaan,maar hij had wel gelijk.En je kunt je zo weer onder een andere naam inloggen.Daar heeft Foots gelijk in.
RPlover mag en moet blijven

foots
23 november 2008, 13:40
Beste Wigwam3,

Dat is het laatste wat ik van jou verwachtte na je "commentaar" op wat doe je met je vrouw thuis topic.

Heel eerlijk en ik wil je graag eens ontmoeten in de club, of neuk je alleen thuis ? Toch niet zeker want anders kom je hier niet. En dat is ook precies wat RPlover zei tegen u.

Helaas, niet iedereen kan het hebben en die worden dan boos op RPlover, niet nodig, jammer zelfs want van de "forumgek" of de slechtste lompste hardste figuren krijg ik vaak de beste ideeën en nieuwe inzichten. RPlover heeft die en daarom is hij ONMISBAAR.

Groet, Foots :wink:

Picasso 1
23 november 2008, 13:48
Het gaat volgens mij helemaal niet om "bannen" of iets dergelijks. Rplover is erg nadrukkelijk aanwezig in discussies, er zijn een aantal ijsberen die zich irriteren aan de toon en er wordt geklaagd bij Willem.

Op een gegeven moment gaat het niet meer om inhoud en argumenten maar om beeldvorming dat er een soort boeman hier aanwezig zou zijn. Ik zeg nadrukkelijk 'beeldvorming' want ik zou niet weten waar nu precies door rplover forumregels worden gebroken.

Willem attendeert nu rplover op de grote irritatie van een aantal leden. Niets meer niets minder. Dat er een aantal bij zitten die rplover liever zien gaan dan komen, dat moeten ze zelf weten.
Het lijkt me overigens wel dat rplover zich de kritiek moet aantrekken en daar ook iets mee doen. Het gaat immers niet alleen maar om wel of niet gelijk hebben, maar ook zeker om beeldvorming die nou eenmaal in groepen ontstaat.

Local Hero
23 november 2008, 13:55
Het lijkt me overigens wel dat rplover zich moet openstellen voor kritiek en daar ook iets mee doen. Het gaat immers niet alleen maar om wel of niet gelijk hebben, maar ook zeker om beeldvorming die nou eenmaal in groepen ontstaat.

daar kan ik mij ook in vinden, op een bepaald moment is trop teveel en teveel trop. Dus rpl, als gepaste straf (want die heb je eigenlijk wel verdient) wat meer gaan neuken en alleen nog recensies plaatsen :D (op YBF wel te verstaan)

Zakkenleger
23 november 2008, 14:15
...
Het lijkt me overigens wel dat rplover zich de kritiek moet aantrekken en daar ook iets mee doen. Het gaat immers niet alleen maar om wel of niet gelijk hebben, maar ook zeker om beeldvorming die nou eenmaal in groepen ontstaat.

Bof, ik denk dat niet alleen rplover, maar ook de critici de kritiek op HUN eens goed laten doordringen... :rolleyes:

Beeldvorming, boeit me niet zo eigenlijk. Interessante schrijvers, daar kunnen we er altijd meer van gebruiken. De meest interessante schrijvers zijn vaak in hun tijd verguisd geweest (en ook geprezen). We noemen een Gerard Reve bijv, een relnicht in optima forma.:D

foots
23 november 2008, 14:15
Heren, beren,

Het opvoeden van RPlover kunnen we wel willen en we proberen het allemaal.
Alleen van Shakira heb ik de indruk dat ze het zou kunnen. Fuck me little boy, fuck me !
En wederom bakt RPlover er niets van, maar hij mag wel terug komen op herhaling en ik niet:o

RPlover leert het misschien nog wel ooit om niet overal op te reageren en eerst na te denken over de gevolgen, maar ook deze jongen heeft een grote leerkurve en een heel groot onrechtbestijdersgevoel. Hij is nog eigenwijzer als ik (ik weet dan ik, maar ik schrijf ABB) en ook hem kunnen we accepteren met al zijn gebreken. Ik in ieder geval wel en Yep3 ook, zelfs wigwam3 neemt het voor hem op.

Ik zeg jullie `laat de pleures weg` en kijk hoe netjes RP vandaag een sfeerbeschrijving maakt van PHG, hoeveel hij de PHG sponsort met bruine briefjes (oh ik dacht oranje, want ik ben NL-er of niet ?), zodat PHG graag het YBF sponsort.

Hij maakt zelfs in zijn sfeerbeschrijving een uitleg naar mij, over Dani, hoe aardig ! Het maakte mij overigens helemaal niet uit, vreemd vond ik het wel, nu begrijp en waardeer ik hem nog hoger. Het is een alleraardigste Belg ! Waardeer hem en je krijgt er zoveel voor terug. Hij droeg zelfs mijn slipperkes zag ik bij het weggaan.

Nee voor mij is hij eerder te aardig zeker voor sommige bloedzuigers van dames ! Bannen van RPlover en ik ga volledig door het lint, dan breekt de pleures inderdaad uit.

Wat moeten we zonder onze voorganger ik zou het echt niet weten, groet, Foots :wink:

Wigwam3
23 november 2008, 14:54
Beste Wigwam3,

Dat is het laatste wat ik van jou verwachtte na je "commentaar" op wat doe je met je vrouw thuis topic.

Heel eerlijk en ik wil je graag eens ontmoeten in de club, of neuk je alleen thuis ? Toch niet zeker want anders kom je hier niet. En dat is ook precies wat RPlover zei tegen u.

Helaas, niet iedereen kan het hebben en die worden dan boos op RPlover, niet nodig, jammer zelfs want van de "forumgek" of de slechtste lompste hardste figuren krijg ik vaak de beste ideeën en nieuwe inzichten. RPlover heeft die en daarom is hij ONMISBAAR.

Ooit zul je me misschien wel een keer ontmoeten,maar voorlopig niet.Ik neuk niet thuis,dat zouw niet zo fraai zijn ,want ik woon nog steeds bij mijn Oma.
ik moet voor mijn Oma zorgen want wij hebben ook een probleem met de NLstaat.Maar dit gaat nu even niet om mij en ik hang niet alles aan de grote klok.Maar ik denk dat u dit wel begrijpen zult ww3:wink:

foots
23 november 2008, 15:11
Wigwam3,

Ik begrijp het, en ik waardeer je zeker ! Blijft jammer om ongepopt thuis te zitten en dan onze verhalen te moeten lezen.

Wigwam3
23 november 2008, 15:17
Wigwam3,

Ik begrijp het, en ik waardeer je zeker ! Blijft jammer om ongepopt thuis te zitten en dan onze verhalen te moeten lezen.

Dat hebt u me niet horen zeggen Ik beleef het mijne heus wel.Ik zei thuis............................
Einde verhaal

foots
23 november 2008, 15:41
Wigwam3, gelukkig maar, ik maakte me al zorgen om uw gezondheid.

Groet, en geniet, Foots

Wigwam3
24 november 2008, 13:10
Wigwam3, gelukkig maar, ik maakte me al zorgen om uw gezondheid.

Groet, en geniet, Foots

Ik ben zo gezond als een vis.En als ik jouw Miss Piggy een keer tegen kom pak ik haar:freu:

Wigwam3
24 november 2008, 19:09
Tombarie maak geen bombarie.
Want of je nu fan bent of niet vanRProver
Ik zou zeggen zand er over.
Het CACHOT vind ik wat overdreven.
Laat hem ruste laat hem leve.

rplover
24 november 2008, 19:19
Tombarie maak geen bombarie.
Want of je nu fan bent of niet vanRProver
Ik zou zeggen zand er over.
Het CACHOT vind ik wat overdreven.
Laat hem ruste laat hem leve.
Heeft Tombarie dan iets gepost? :teuflisch
Ik kan die helaas niet vinden, hij heeft intussen 5 berichten, en als ik in zijn profiel ga koekeloeren, zie ik er maar één staan.
Maar wacht, misschien heb ik wel iets .......:D;)

:wink:

Wigwam3
24 november 2008, 19:26
Bij getver heeft het er af laten halen Ik weet niet meer wat het precies was maar wat een zak zak zak

Picasso 1
24 november 2008, 19:34
Bij getver heeft het er af laten halen Ik weet niet meer wat het precies was maar wat een zak zak zak

Als 80% van iemands berichten verwijderd worden, dan verdient zo iemand gewoon geband te worden :rofl:.

En alleen van leden die bijdrages leveren in damesrecensies en of club-impressies moet het geklaag serieus worden genomen. De rest :thefinger.

rplover
24 november 2008, 19:40
Als 80% van iemands berichten verwijderd worden, dan verdient zo iemand gewoon geband te worden :rofl:.

En alleen van leden die bijdrages leveren in damesrecensies en of club-impressies moet het geklaag serieus worden genomen. De rest :thefinger.
How how how, je mag niet openlijk vragen om een ban voor iemand :D
En dat deed onze nieuwe vriend Tombarie, die al duidelijk zijn beklag had gemaakt over mij bij Willem in die posting wel. Een slim modje heeft die posting snel snel naar de eeuwige jachtvelden verwezen...

...maar de relnicht zou de relnicht niet zijn, als hij de bewuste posting niet in zijn bezit had .... :lostit:

Wigwam3
24 november 2008, 20:01

Moet ik jou vertellen hoe en wanneer ik neuk? Dacht het niet schatje.:bowlol:

Picasso 1
24 november 2008, 20:02
Moet ik jou vertellen hoe en wanneer ik neuk? dacht het niet schatje.:bowlol:

Ai, je begrijpt mijn bericht niet ;).

rplover
24 november 2008, 20:10
Ai, je begrijpt mijn bericht niet ;).
Dat gebeurt hier op het forum wel meer, dat bepaalde leden mekaar en mij niet begrijpen :D
Hoe voel je je nu Picasso? :baeh:
Ow, en Tombarie wou me waarschijnlijk zijn bevindingen per IM sturen, maar die arme stakkerd had nog geen 5 berichten. Bij deze heeft hij dus geen uitvluchten meer, nog 5 (al dan niet gewiste) en hij kan zelfs deelnemen aan de tombola's :hammer:
Welkom op dit forum Tombarie, of moet ik zeggen, welkom terug :teuflisch;)

Picasso 1
24 november 2008, 20:14
Dat gebeurt hier op het forum wel meer, dat bepaalde leden mekaar en mij niet begrijpen :D
Hoe voel je je nu Picasso? :baeh:

Geil, zoals altijd :rofl:.

Wigwam3
24 november 2008, 21:23
Heren mannen jongens .Zullen we maar stoppen met dit gewazel.Jij ook RP net zo goed als ik.

rplover
24 november 2008, 21:30
Heren mannen jongens .Zullen we maar stoppen met dit gewazel.Jij ook RP net zo goed als ik.
Ik ben al 24 uur gestopt met rellen, alleen vraag ik me af hoe lang ik dat kan volhouden.... ;)
Prettig toch, zo een menage a trois. Picasso1 droomt er al jaren van, maar dan wel eentje die hij hard bij de haren kan trekken, en de andere die hem tegen de deur plakt... Picasso, Ik kan je warm aanbevelen....... neen, zoek het zelf maar uit :teuflisch

Jansen
24 november 2008, 22:05
Dus Foots is de grote relschopper

Geilen jullie nou van het gezwam tussen rplover,foots en nou is er ook nog een wigwam bij geplaatst.
Picasso1 zal er nog wel wat kolen op gooien en ja hoor een nieuwe discussie is geboren.
Hou toch eens op stelletje eikels en laat rplover toch schrijven

Hoe meer je reageert op hem hoe meer hij kotst:kotz:

ga maar meer :fuck: dan droog :loud:

rplover
24 november 2008, 22:10
Dus Foots is de grote relschopper

Geilen jullie nou van het gezwam tussen rplover,foots en nou is er ook nog een wigwam bij geplaatst.
Picasso1 zal er nog wel wat kolen op gooien en ja hoor een nieuwe discussie is geboren.

Hoe meer je reageerd op hem hoe meer hij kotst:kotz:

ga maar meer :fuck: dan droog :loud:
Roep jij nog maar een keertje om een bannetje voor me :D;)
Je hebt lef, maar ik mag je wel, en ik geniet ervan als je het recht in mijn gezicht durft te zeggen ook :nee:, want langs achteren ben ik al een keer te veel gepakt.....en dat is voor hele mooie transkes (geen travo's Jansen, dat is iets totaal anders), gloeiende staven en Meidenvingers:thefinger

Voila, Jansen werkt mee aan meer onzin......:hammer:

foots
24 november 2008, 22:12
Heren, beren ?

En nou heb ik het gedaan :confused:

Jansen ik zal je gerust stellen en kijk eens bij Dani in PHG, daar hebben RPlover en ik nu beiden ons best op gedaan van het weekend. Maar het is niet gelukt haar te bevredigen.
Kun jij ons niet komen versterken zaterdag, want wij kunnen met zijn 2 en deze dame niet beteugelen.

Dan breekt zaterdag inderdaad de pleures los en weet dat ik ook nog vlaai meeneem uit Belgisch Limburg voor iedereen die zich meld op meetingpoint bij PHG en ik controleer het zaterdag nog met mijn HTC tjes als ik langs VV rijdt.

Maar ik rijd niet te hard, anders kan ik geen dame meer veroorloven ;)

Anvers
24 november 2008, 22:17
Hier moet ik onze vriend Jansen, toch gelijk geven is het nu nog niet genoeg geweest met al dat gelul ??????? :confused: :p

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14253
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14259
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14271
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14246
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14246

Anvers
24 november 2008, 22:32
Roep jij nog maar een keertje om een bannetje voor me :D;)

Wat ??? :confused:

Heeft Jansen een ban voor je gevraagd? :angryfire :wand:

Dit had ik nog niet opgemerkt, maar tja er is de laatste tijd zo veel onzin hier geschreven, dat het normaal is dat ik DAT nog niet gelezen had ! :p

In elke geval, dan is hij waarschijnlijk toch van gedacht veranderd, aangezien hij nu geschreven heeft :

Jansen kan dit maar alleen goed maken door
Nancy http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4829
of Tracy http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=636&highlight=tracy
in SKW te bezoeken en er een recensie over te schrijven. :p

Op zijn vroegere favoriete Lenny van SS 07/2 moet hij niet meer rekenen aangezien zij enkel nog privé voor een drietal (waarschijnlijk goed betalende kliënten) werkt. :baeh:

Jansen
24 november 2008, 23:07
Heren, beren ?

En nou heb ik het gedaan :confused:

Jansen ik zal je gerust stellen en kijk eens bij Dani in PHG, daar hebben RPlover en ik nu beiden ons best op gedaan van het weekend. Maar het is niet gelukt haar te bevredigen.
Kun jij ons niet komen versterken zaterdag, want wij kunnen met zijn 2 en deze dame niet beteugelen.

Ik hoef jullie niet te versterken,geef haar maar even met mij mee en na 15 minuten loopt het vocht al tussen haar benen naar beneden.
Ik bevredig haar al op het moment dat ze mij ziet zonder badjas :green_smi
Dan komt ze al los.
Liever een echte vent dan een relnicht en een vreetmonster

rplover
24 november 2008, 23:16
Ik hoef jullie niet te versterken,geef haar maar even met mij mee en na 15 minuten loopt het vocht al tussen haar benen naar beneden.
Ik bevredig haar al op het moment dat ze mij ziet zonder badjas :green_smi
Dan komt ze al los.
Liever een echte vent dan een relnicht en een vreetmonster
Moet ik dat nomineren voor de grootste eikel van allemaal :D
Ja, als ze je ziet zonder badjas, bevredig je haar ........

...geweldige behoefte om te schaterlachen :teuflisch

:hammer:

Jansen
24 november 2008, 23:27
Moet ik dat nomineren voor de grootste eikel van allemaal :D
Ja, als ze je ziet zonder badjas, bevredig je haar ........

...geweldige behoefte om te schaterlachen :teuflisch

:hammer:

Er is toch niets mooier dan schaterlachen ook daar komen de dames op af.;)

foots
24 november 2008, 23:45
Heren, beren,

Giechelen kan Dani veel beter dan wie dan ook ! Lees toch die dames recenties, i.p.v. die onzin hier !

Groet, Foots

Jansen
25 november 2008, 00:01
Heren, beren,

Giechelen kan Dani veel beter dan wie dan ook ! Lees toch die dames recenties, i.p.v. die onzin hier !

Groet, Foots

Wie het zegt :eek:

Schrijft alleen maar onzin en zit in de club onzinnig de hele avond aan de bar te lullen met een roodharige dame die nog minder verstand had als de blonde aan de andere kant naast hem.
Dat ze zijn grappen niet begrepen nog daar aan toe maar hij had ze zelf ook niet door.
Ja dan heb je ook niets te schrijven de andere dag.

Zo dat is er uit.:rofl::rofl:

foots
25 november 2008, 00:21
@jansen,

Ik ben het bijna helemaal met je eens. Ik had inderdaad geen zinnige sfeerbeschrijving kunnen maken en heb het ook niet gedaan. Jij wel en ik heb het gewaardeerd en zelfs nomineerd. Voel je vereerd !

Mijn onzin probeer ik te beperken, is goede opmerking van je al een tijdtje geleden voor iedereen.