PDA

Volledige versie bekijken : onterecht gesloten topic rplover

yep3
23 november 2008, 14:20
met alle respect voor de mods maar een forum is niet meer en niet minder dan een plaats waar meningen gevraagd worden, info gegeven wordt, discussie gevoerd en wat iets meer zei. Niemand is verplicht om bepaalde topics te lezen. IK VIND HET DAN OOK ZEER ONTERECHT DAT EEN TOPIC GESLOTEN WORDT WAAR NIEMAND BELEDIGD WORDT OF ONGEWENSTE INFO GEGEVEN WORDT:ranting2::ranting2::ranting2:

Zakkenleger
23 november 2008, 14:25
Het is aan de mods topics te sluiten. Maar ik ben het wel met je eens dat er ten minste wel enige toelichting gegeven kan worden bij elk gesloten topic (en vaak gebeurt dat ook). Elk gesloten topic, dus niet alleen de rplover topics (mocht-ie willen ;))

Wie weet komt dat nog? Hopelijk wel, anders lijkt het meer digitaal houthakken :D.

foots
23 november 2008, 14:28
Beste Yep3,

Dat topic mocht best gesloten worden, en ik vertel je waarom. Het is na een paar reacties al overduidelijk dat RPlover een gewaardeerde forumvoorganger is. Kortom topic sluiten niks RPlover verbannen en overgaan tot de orde van de dag, dat is ook een taak van de mods.

Ik schreef het al in een IM naar RPlover toen hij uitdaagde dit topic te openen. Yep3 u bent nog jong en u heeft u laten verleiden door RPlover om te doen wat hij altijd doet. Niets toegeven, uitleg vragen en doorgaan tot het bot. Begrijpelijk, maar soms laat je iets voor wat het is, ervaring noem ik het maar even.

Groet, Foots :wink:

P.s. Ik heb zeker iets van je 3 regels over Shakira geleerd, bedankt !

Picasso 1
23 november 2008, 14:35
We maken het onze mods ook niet bepaald makkelijk op dit moment. Ik zou zeggen "ze komen 1 mod tekort" :D.
Maar goed, misschien moeten we maar geen lawine aan dit soort topics openen. Lijkt me voor de mods ook lastig om niet dictatoriaal te willen overkomen en tegelijkertijd toch hun mod-taak te moeten vervullen.

foots
23 november 2008, 14:36
Sollicitatie Picasso

Picasso 1
23 november 2008, 14:40
Sollicitatie Picasso

Never. 1 maand "Beste recensie van de maand" beoordelaar vond ik al tijdrovend genoeg.
Gewoon een vriendelijk gebaar richting onze mod-vrienden ;).

PS. Het tekort komen van 1 mod is een grapje mbt het nabije verleden...

Zakkenleger
23 november 2008, 14:59
Ist euch euer Benehmen nicht peinlich?
Ich dachte Club Besuche und das Forum soll Spass machen. Wem macht das denn so noch Spass?

Kämpfen kann auch spass geben, sehe mal Sport usw ;)

In Deutschland gibt es das Wort Hahnenkämpfe...

A ja, die Meisten von uns sind keine Hühner :D

wie überflüssig, wie peinlich.

Deine Meinung, nicht Meine...

Nicht alles sollte demokratisch gelöst werden. Es gibt auch den Minderheitenschutz. Und dieser Aufgabe kommen die Moderatoren nach.
Wären wir im Kindergarten, würde ich jetzt sagen... Ruhe jetzt!

Was hat das mit diese Topic zu tun? :confused:

Liebe Gabi,

Das ist das zweite Mal das du überrascht bist von diese Forum. (1e Mal, dein Intimität Topic.) Also, lass dich doch ein bisschen überraschen, ins Forum sind viele Bären anders als ins Klub (sehe mal den schrecklichen Toppie33, ist er nicht süss ins Klub? ;))

Toppie
23 november 2008, 15:12
Ik ben pertinent tegen het wegsturen van een forumlid wie dan ook. Maar ik kan heel goed begrijpen dat willem er een punthoofd van krijgt. Iedere keer is er weer zeik om t één of t ander. Mss is het tijd om gewoon ff iets langer na te denken voordat men iets post en af en toe niet op die verzendknop te drukken. Ik maak me als veelposter er ook regelmatig schuldig aan en t zal mss ook de aard van t beestje zijn. 8 - 1 zei je rp? Op dit moment zijn er alleen verliezers. Zeker als je dat nu nog niet wil inzien.

foots
23 november 2008, 15:20
toppie33

Verliezers, misschien alleen maar winnaars. De anti leden kunnen met de negeerlijst RPlover negeren en wij kunnen met zijn allen RPlover waarderen of over zijn onzinverhalen soms wegscrollen of hem proberen op te voeden.

Winnaars Toppie33, winnaars want gisteren zat RPlover weer op Shakira en ze riep fuck me harder, fuck me little boy.

Groet, Foots de sfeerbeer

Picasso 1
23 november 2008, 15:31
We zouden een topic moeten openen "welke leden zakkenleger zouden willen bannen".
Wedden dat zo'n 10.000 leden hun eerste berichtje gaan schrijven :D.
Gaat zakkenleger de niet schrijvende leden eindelijk waarderen, wordt-ie geband...

Aiaiai die democratische beginselen toch :rofl:

foots
23 november 2008, 15:39
Nou mods volgens mij zijn we er weer uit en mag ook dit topic gesloten worden. Uiteraard is het alleen een wens geen gebod !

Welkom RPlover en wel een beetje netjes gedragen jongen, net als die aardige vortige Foots. Die durft tenminste ook die knappe Yep3 aan te spreken in de PHG zodat ook hij een leuke tijd had en nu veel forumleden kent. En zo wordt het weer gezellig en kunnen we over vrouwen, auto´s en sommige over voetbal praten.

Groet, Foots

neukie
23 november 2008, 16:54
Jongens

is dat de style van DIT forum, een draadje is gesloten en een makker openet het volgende? Over het zelfde thema???????

Soms zijn discussies hoe de actueele discussie met/over RP brodnodig. Maar: Ik denk: nu is het genoeg. En RP is en blijft een lid!!!!!

Rust aub!

@Gabi: Danke!! :-*

Zakkenleger
24 november 2008, 00:30
We zouden een topic moeten openen "welke leden zakkenleger zouden willen bannen".
Wedden dat zo'n 10.000 leden hun eerste berichtje gaan schrijven :D.
Gaat zakkenleger de niet schrijvende leden eindelijk waarderen, wordt-ie geband...

Aiaiai die democratische beginselen toch :rofl:

OK die uitdaging wil ik wel aangaan. Als er voor 2009 tenminste 100 leden zijn die openlijk (dus niet in IM aan W2, duhh...) roepen dat ik moet opzouten, ben ik weg. Mogen ook bestaande leden zijn. :green_smi

Stemt u maar! :D

Picasso 1
24 november 2008, 00:43
OK die uitdaging wil ik wel aangaan. Als er voor 2009 tenminste 100 leden zijn die openlijk (dus niet in IM aan W2, duhh...) roepen dat ik moet opzouten, ben ik weg. Mogen ook bestaande leden zijn. :green_smi

Heeft geen zin, jij stuitert altijd weer terug :D.

Zakkenleger
24 november 2008, 01:08
Heeft geen zin, jij stuitert altijd weer terug :D.

Just try me...

Toppie
24 november 2008, 08:50

jij bent te verslaafd om weg te gaan/blijven, dat heeft de praktijk al bewezen ;)

Goedemorgenallemaal
24 november 2008, 09:55
zullen we het vor de verandering maar eens gaan hebben over.....

.....

winterbanden?????:D

Toppie
24 november 2008, 10:21
zullen we het vor de verandering maar eens gaan hebben over.....

.....

winterbanden?????:D

precies, ik vraag me btw af of we wel gewoon nog mogen neuken op de profielloze rubbertjes ? ;)

Stiffmaster
25 november 2008, 08:56
Jawel hoor met WINTERRUBBERTJES :D

precies, ik vraag me btw af of we wel gewoon nog mogen neuken op de profielloze rubbertjes ? ;)

liefhebber
25 november 2008, 09:20

Bij temperaturen onder 3 graden zijn wintercondooms verplicht!
(tevens raden we de dames aan glijmiddel met anti-vries te gebruiken)

Wintercondooms:
Zijn DAT niet die conti's met ribbels ("ribbed for her pleasure") ??

of

zijn dat wollen gebreide condooms (al dan niet met extra scrotumwarmer)??

Je hebt beide absoluut nodig als er 20cm sneeuw op de hellingen van Acapulco liggen...

{Note to myself: naast saunaslippers ook sneeuwschoenen opnemen in de club-survival-package!}

:wink:

Toppie
25 november 2008, 09:32
Gelukkig heb ik mijn bivakmuts altijd bij me ;)

Goedemorgenallemaal
25 november 2008, 22:35
Zaadballen hangen buitenboord, opdat ze niet de te warme lichaamstemperatuur aannemen. Scrotumwarmer dus niet doen, anders begint je zaad te borrelen...:angryfire
Olifanten kunnen ze in noodgevallen intrekken voor het geval ze door doornige struiken lopen.
Geen idee waar deze kennis goed voor is maar goed, we zijn hier toch voor informatieuitsisseling