Volledige versie bekijken : Badjassen of handdoeken?
ericmul42
27 november 2008, 16:32
Misschien een wat ijdele vraag, maar sinds ik ben gestopt met roken ben ik behoorlijk aangekomen....Ik zit dus liever in een badjas dan alleen met een handdoekie om, zeker als je voor het eerst binnen loopt. Is er een manier om te vinden welke fkk's of sauna's badjassen uitdelen ipv een handdoek? Ik kan natuurlijk elke fkk googelen maar misschien zijn er mede beren die al zo hun favorite clubs kennen waar ze in wit kostuum verschijnen mogen? Alvast bedankt...
thesickboy
27 november 2008, 16:41
Zelfs ijdelheid is ons niet vreemd....;)
Ga er gerust van uit dat je in de grote clubs in NRW een badjas krijgt (bv GT, VV, YY...) In partytreffs is het meestal behelpen met handdoeken.
Je hoeft echt niet bezorgd te zijn om met je pens bloot te lopen. De beren komen heus niet om naar jouw borsten te kijken...;)
Oh ja, welkom op het forum!!!!
:wink:
TSB
jan j
27 november 2008, 17:54
Zelfs ijdelheid is ons niet vreemd....;)
Ga er gerust van uit dat je in de grote clubs in NRW een badjas krijgt (bv GT, VV, YY...) In partytreffs is het meestal behelpen met handdoeken.
Je hoeft echt niet bezorgd te zijn om met je pens bloot te lopen. De beren komen heus niet om naar jouw borsten te kijken...;)
Oh ja, welkom op het forum!!!!
:wink:
TSB
je ziet ook vaak dat er mensen zijn die gewoon een boxershort (en eventueel een Tshirt) dragen .
anders eff naar de club bellen of het een probleem is.
bij PT Gelsenkirchen krijg je gewoon een boxershort van de zaak en geen handdoek of badjas .
Smittie
27 november 2008, 19:08
PT Love Fuctory in Nottuln deelt naast handdoeken ook badjassen uit aan bezoekers die langer dan 2 uur blijven (eventueel vragen).
S
Wigwam3
27 november 2008, 21:50
Als je stopt met roken kom je altijd een paar of meer kilootjes aan.Maar als je veel beweging hebt gaat het er ook weer vanaf.Dus maar snel naar de sauna daar zweet je eerst een kilo weg.En dan met een meisje de kamer in daar een paar overuren maken.Dan maakt het je op den duur ook niks meer uit al loop je spier naakt.
Jansen
27 november 2008, 22:00
Misschien een wat ijdele vraag, maar sinds ik ben gestopt met roken ben ik behoorlijk aangekomen....Ik zit dus liever in een badjas dan alleen met een handdoekie om, zeker als je voor het eerst binnen loopt. Is er een manier om te vinden welke fkk's of sauna's badjassen uitdelen ipv een handdoek? Ik kan natuurlijk elke fkk googelen maar misschien zijn er mede beren die al zo hun favorite clubs kennen waar ze in wit kostuum verschijnen mogen? Alvast bedankt...
Laat je niet gek maken en neem gewoon je eigen badlaken mee
van 200x100 cm en mocht deze dan nog te strak zitten dan kan je altijd nog een gordijn om doen van 400x260 cm :rofl:
Succes in de sauna je kan in Gt ook van boven naar binnen gelaten worden met een kraan.:rofl:
Nu even serieus in GT,VV,LR,PHG,Oase en YY hebben de meeste mannen een badjas aan,deze zijn in alle maten te krijgen van M tot XXXL
Dus maak je niet gek ;)
Big30
27 november 2008, 22:54
De dresscode is de meeste clubs in NRW is een badjas: GT, LR, VV, PHG, ... . Maar het staat je natuurlijk vrij om een handdoek te dragen, in de zomer is dat vrij gebruikelijk.
De dresscode in de grote FKK's in Hessen (Oase, Palace, World) is wat men ook wel eens Hessendres noemt d.i. een handdoek. Tot voor kort was een badmantel daar niet mogelijk maar dat is sinds enige tijd niet meer helemaal waar want zelfs daar ziet men (helaas!) de badjas "oprukken".
In NRW vind je meestal Saunaclubs (= badjas en dames in lingerie) en wat minder "echte" FKK's (= handdoek en dames naakt) hoewel wat dieper in het Ruhrgebied je wel FKK's vindt o.a. de FKK-Vitalis groep waar een handdoek wel standaard is maar de dames niet allen naakt rondlopen.
Lastig he allemaal :D!
:wink::wink:
Goedemorgenallemaal
28 november 2008, 08:31
Gereedschap moet je droog op kunnen bergen nietwaar?
ook ik dacht even dat een handdoekje mij zou misstaan. Maar na mijn eerste Bernd's bezoek (en ja daar mag het wat groter) wist ik dat ik mij ondanks afdak en mijn 42 jaar toch onder de relatief jonge goden mag rekenen, hoe je er ook uit ziet, er zijn er altijd die je overtreffen.
Ik ben ondanks mijn niet zo atletisch figuur meer een handdoek type.
In "eigenlijk net niet clubs" zoals BB zie je de meeste beren gewoon onderbroeken onder hun velletje dragen, gedrag dat m.i. beer- onwaardig is. In een van mijn eerste BB bezoeken werd me door een dame verteld dat juist de berenvel/handdoek voor hun zo aantrekkelijk is omdat de mannen alleen dat velletje dragen, er werd me verteld dat niets zo afstotelijk is voor een dame als een onderbroek tegen komen die net iets te lang gedragen is of die gedragen wordt door iemand die net niet genoeg druppels afschudde.... (Jaja, in BB wordt ok bijna geen gebruik meer gemaakt van de douches).
Even terzijde, ik vraag me wel eens af of het "net niet"gehalte van BB niet even zo hard wordt veroorzaakt door het aanwezige publiek waardoor de echte Saunaclub/FKK type dames, het hier laten afweten.
Nog een berenvellentip van een collega die werkzaam is in de brandpreventie: Als je een berevel met zakken hebt, neem dan in ieder geval je autosleutels mee! Stel je voor dat de zaak afbrand en je kunt niet bij je autosleutels....
seqoya
28 november 2008, 08:34
Bij ZaZen in Well krijg je een handdoekje ..
thesickboy
28 november 2008, 09:05
..bij PT Gelsenkirchen krijg je gewoon een boxershort van de zaak en geen handdoek of badjas .
Dat was ik helemaal vergeten. Ik was trouwens al vergeten dat ik ooit in PT Gelsenkirchen was en het is nog maar een paar maanden geleden.
Tja, mijn geheugen...:wand:
Jorah Mormont
28 november 2008, 11:10
De dresscode in de grote FKK's in Hessen (Oase, Palace, World) is wat men ook wel eens Hessendres noemt d.i. een handdoek. Tot voor kort was een badmantel daar niet mogelijk maar dat is sinds enige tijd niet meer helemaal waar want zelfs daar ziet men (helaas!) de badjas "oprukken".
:wink::wink:
Wie de schoen past, trekt hem aan:thefinger
Sonny:wink:
The Joker
28 november 2008, 14:12
Nog een berenvellentip van een collega die werkzaam is in de brandpreventie: Als je een berevel met zakken hebt, neem dan in ieder geval je autosleutels mee! Stel je voor dat de zaak afbrand en je kunt niet bij je autosleutels....
Een nog betere tip, zorg dat je geen clubs bezoekt waar de situatie zo is dat er een brand kan ontstaan die zich ongemerkt zo snel verspreidt dat je in je berenvelletje de straat op moet.
Over grote maten gesproken, je moet het wel heel erg bont maken wil je in een saunaclub als man vreemd aangekeken worden wegens een grote pens.
Menig ijsbeer heeft een maatje meer, dus opvallen doe je echt niet als je geen anorexia hebt.
Goedemorgenallemaal
28 november 2008, 15:28
[/I]
Tja dan kom je wel "klote"" thuis en heb je wel het 1 en ander uit te leggen, tenzij je single bent . Dan is het weer wat gemakkelijker...:D
Maar dan heb je weer niemand die je even op kan komen halen alsje je sleutels kwijt bent:D
Goedemorgenallemaal
28 november 2008, 16:19
Een nog betere tip, zorg dat je geen clubs bezoekt waar de situatie zo is dat er een brand kan ontstaan die zich ongemerkt zo snel verspreidt dat je in je berenvelletje de straat op moet.
Ik ben bang dat je dat nooit uit kunt sluiten, het kan verdomd snel gaan. Ik heb redelijk veel ervaring met brandpreventie en brandbestrijding en ik denk dat het in de meeste clubs niet te doen is om, als er wat gebeurt, tijd te vinden om naar je kastje tegaan (waar je zeker niet de enige bent) en in alle hectiek meteen je kastje te kunnen openen en het goede kledingstuk er uit te halen. Gewoon maken dat je buiten komt is het beste. En neem even de moeite om je ogen van het schoons af te houden en kijk waar de nooduitgangen zijn.
http://video.google.nl/videoplay?docid=2523424713522087720&hl=nl
Over grote maten gesproken, je moet het wel heel erg bont maken wil je in een saunaclub als man vreemd aangekeken worden wegens een grote pens.
Menig ijsbeer heeft een maatje meer, dus opvallen doe je echt niet als je geen anorexia hebt.
Dat ben ik wel met je eens!!!
quitje
28 november 2008, 16:31
Van zowel mijn badjas als mijn handdoek maak ik er altijd een 'tent' van na de bankenactie :teuflisch:teuflisch . Maar in Bernds doe ik gewoon geen moeite meer om deze om te slaan... ik volg de 'wijzer' richting :fuck::fuck:
seksenfun
28 november 2008, 17:43
Er is bij mijn weten maar één club waar een badmantel verpicht is, iedereen gelijk voor de wet is de regel daarachter ;). Enkel in de zomer wordt er wat door de vingers gekeken.
Babbel
28 november 2008, 21:40
Wat een geleuter. Er is in iedere saunaclub of partytreff wel iets om aan te trekken.
blauwebeer
3 december 2008, 19:27
Dat was ik helemaal vergeten. Ik was trouwens al vergeten dat ik ooit in PT Gelsenkirchen was en het is nog maar een paar maanden geleden.
Dat komt ervan als je een privé chauffeur ter beschikking hebt. :hammer:
Bb :wink: