Volledige versie bekijken : Help Wigwam de dag door
Goedemorgenallemaal
28 november 2008, 11:00
Wigwam zit in de lappenmand.
Post hier dingen waarvan je denkt dat je hem een plezier mee doet zodat hij de dag met een lach doorkomt.
Daarbij zou ik eenieder willen verzoeken om GEEN positieve recensies te posten.
Al dat lekkers waar hij nu niks mee kan, dan zal hem geen goed doen....
Wigwam3
28 november 2008, 11:14
Post hier dingen waarvan je denkt dat je hem een plezier mee doet zodat hij de dag met een lach doorkomt.
Kan er wel tegen.Maar toch bedankt.Ik houw de moed er wel in zolang het gaat:wink:
Wigwam3
28 november 2008, 21:05
Je hebt het allemaal wel goed bedoeld.Maar het maakt mij geen ene moer meer uit.We hebben straks nog samen gekletst op de chatbox.Dat is misschien ook wel de laatste keer geweest.Ik meld me een dezer dagen bij het forum af.Het is niet goed met wigwam Hopelijk heb je begrip voor mijn besluit.:hammer:
foots
28 november 2008, 21:12
Beste Wigwam3
Ik denk dat ik je een aardige kerel vindt, maar toch ben ik wel erg nieuwsierig geworden. Vooral naar jou verhaal, de persoon achter Wigwam3, dat zou ik nou eigenlijk pas echt graag willen weten.
Helaas, we hebben het wel druk mat afscheid nemen hier deze week, RPlover is ritueel monddood gemaakt, Toppie geeft toe een watje33 te zijn en nu Wigwam3.
Willem, we zitten in een sterfhuisconstructie, een ijsberencrisis wat kunnen we hier aan doen ?
Groet Foots :wink:
Wigwam3
28 november 2008, 21:18
Beste Wigwam3
Ik denk dat ik je een aardige kerel vindt, maar toch ben ik wel erg nieuwsierig geworden. Vooral naar jou verhaal, de persoon achter Wigwam3, dat zou ik nou eigenlijk pas echt graag willen weten.
Helaas, we hebben het wel druk mat afscheid nemen hier deze week, RPlover is ritueel monddood gemaakt, Toppie geeft toe een watje33 te zijn en nu Wigwam3.
Willem, we zitten in een sterfhuisconstructie, een ijsberencrisis wat kunnen we hier aan doen ?
Groet Foots :wink:
misschien stuur ik je nog een prive berichtje.Maaar nu even niet