PDA

Volledige versie bekijken : Emie (Duitse)

seksenfun
28 november 2008, 19:49
Haarkleur/-lengte : hoogblond/lang
Lengte dame : 1,65
Postuur/Cupmaat : zeer slank/A
Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits en basic Engels
Leeftijd : ik schat 25 jaar (en denk er niet ver naast te zitten ;))
Tatoeages/Piercings : Grote Chinese tekens van net onder de nek tot halverwege de rug/Waar beginnen we? rechtertepel, navel en poes
Service: knuffelseks als na- en voorspel, strelen, PZC, NMC, alle standjes, géén anaal, FT enkel mits extra toeslag bovenop de voorziene 25 euro, beffen, vingeren, tongzoenen niet met iedereen. Gebruikt al wel eens glijmiddel.
Voordelen: lachebekje
Nadelen: dat zou muggeziften zijn
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75
Extra’s bij het bezoek: neemt vooraf meer dan haar tijd in de bar, na-service is o.k.

Emie is een vriendin van Lucie en Alivia. Ze werkte voorheen ergens in een gelijkaardige club in Wenen (naam vergeten, op het net te vinden). De kans dat het géén blijvertje zal worden in Yin Yang is reëel. Alles is hier wat onwennig voor haar, maar da's toch altijd in het begin :confused:.

Ze was me zondag al opgevallen maar toen stapte ik niet op haar af. Vandaag had ik ze ook weeral langdurig in het oog. Ze gaf vandaag een wat vreemde indruk. Ik wist natuurlijk niet dat ze vorige nacht geen oog had dichtgedaan en een beetje snotterde. Toch waagde ik mijn kans, dus. Ze zat op de balustrade aan de dansvloer. Ik vroeg haar om wat knusser even te gaan zitten in een sofa. Vanwege de drukte was er geen enkele meer vrij, ons verkennend gesprekje vond dus plaats aan de bar. Ze bloeide hélemaal open en vond mijn kamerwensen leuk genoeg om te willen gaan kameren met mij.

Op de kamer verliep ook alles naar wens. Al grappend geraakten we van naast het bed op de bedrand en zo op het bed. Mekaar uitdagend, veel en goed tongzoenen, heerlijk knuffelen en mekaar opwinden, ook oraal natuurlijk. Pijpen doet ze erg lekker. Wanneer ze voelde dat ik bijna op ontploffen stond kwam ze weer naar boven gekropen om me te tongzoenen, lief en zacht te strelen en om het zaakje nog wat te rekken, vooraleer na menige standjes het zaad gedumpt werd in het rubbertje.

Nadien nog verliefd nageknuffeld.

Héérlijk genoten van een uurtje met deze wondermooie en lieve dame. Omdat ik ze zó mooi vind en er vanuit ga dat ze allicht niet zal blijven zal ik er nog wel eens mee op de kamer gaan, waarschijnlijk. Ja, waarschijnlijk. De interactie vond ik ietsjes te min, om het plaatje compleet te maken. Maar ja, een eerste kennismaking blijft altijd een eerste kennismaking. Volgende keer daag ik haar uit, dat ze hopelijk nog wat meer spontaniteit vertoont. Ze was vandaag dan ook niet 100%, hoewel dat geen excuus mag/kan zijn, in principe.

Nog even benadrukken dat ik haar aanbeveelde aan een vriend-beertje. Hij ging er niet mee op kamer omdat ze hem vertelde dat ze niet tongzoent. Bij mij voluit en volop. Waar ze haar hiervoor op baseert is me een raadsel. Mijn vriend-beer was een deftige kerel van mijn ouderdom.
De crèmepot liet ze bij mijn sessie dicht :smile:.