PDA

Volledige versie bekijken : IJSBERENCRISIS



foots
28 november 2008, 21:14
Heren, beren,

Helaas, we hebben het wel druk met afscheid nemen hier deze week, RPlover is ritueel monddood gemaakt, Toppie geeft toe een watje33 te zijn en nu Wigwam3.

Willem, we zitten in een sterfhuisconstructie, een ijsberencrisis wat kunnen we hier aan doen ?

Groet, Foots :wink:

yep3
28 november 2008, 21:34
wat is er met rplover?

Ace2
28 november 2008, 21:37
Heren, beren,

Helaas, we hebben het wel druk met afscheid nemen hier deze week, RPlover is ritueel monddood gemaakt, Toppie geeft toe een watje33 te zijn en nu Wigwam3.

Willem, we zitten in een sterfhuisconstructie, een ijsberencrisis wat kunnen we hier aan doen ?

Groet, Foots :wink:

Toppie is geen watje33. Je weet niet waar je het over hebt. En als je iets niet weet dan moet je je mond houden.

foots
28 november 2008, 21:47
Beste Ace2,

Jou ken ik helaas nog steeds niet, maar Toppie wel !
En van Toppie mag ik hem watje33 noemen, vanwege zijn verlegenheid om Loredana te vragen in PHG. En daar is hij het ook mee eens !

Hebben volgens mij meer GT fans last van, daarom zitten ze daar ook volledig lusteloos voor zich uit te staren. Geen verwijt, gewoon een constatering van 2 bezoeken aan GT. Waar is toch de "sfeer" ?

Ik ben een echte sfeerbeer of freetbeer en ik voel me er minder op mijn gemak, het zou een stuk schelen als watje33 of jij me aan mijn handtje meeneemt, lijkt me zeker wel een leuke tent als je er met vrienden naar toe gaat.

Dat het er wilder is dan elders kan ik niet zeggen, meer jaagsters dat zeker wel ! Ik dwaal af, Ik heb watje33 al een IM gestuurd en bedankt voor zijn gezelligheid.

Groet, Foots :wink:

Local Hero
28 november 2008, 22:47
nou foots, ik ben gisteren de geest van rpl nog tegengekomen in de shoutbox (geest van rpl tot leven gewekt door mannoneponnetje :liebe2:).

En toppie, oeps, ik wou in het Toppie33 topic nog vlug een 1-2tje doen ten afscheid maar dat blijkt nogal een pijnlijke voorzet te zijn gegeven de omstandigheden :huch:

Wat dan ook Foots, het is wintertijd, geen crisistijd en de ijsberen schakelen stillaan over op wintertijd :sleep::sleep::sleep:

Zakkenleger
29 november 2008, 00:56
...
Willem, we zitten in een sterfhuisconstructie, een ijsberencrisis wat kunnen we hier aan doen ?
...



Kom kom, heer Foots, crisis, what crisis? (om met Supertramp te spreken ;))

Ja rplover is stil maar dat is nog geen crisis, toch? Voor de rest zijn veel veelschrijvers nu wat rustiger. Dat kan allerlei oorzaken hebben, die niets met IJBF te maken hoeven hebben, dus crisis lijkt me wat overdreven. Soms is het rustig, en dan is er weer tijd tekort om alles bij te houden.

RAUL7
29 november 2008, 08:03
@foots

De BARBEQUE periode is voorbij, dus waar moeten we ons nog zorgen om maken :rofl: ???

Tiga
29 november 2008, 08:44
Ben het wel met zakkenleger eens, krijg de indruk dat je tegenwoordig steeds meer een crisis aangepraat krijgt waardoor je allerlei rare reacties krijgt van mensen en dus echt in een crisis komt. En je komt een crisis alleen uit door het geld weer/door te laten rollen. Dus kom uit je ijsberenholletje en maak van de feestmaand dan ook een echte feestmaand :freu:

rplover
29 november 2008, 09:08
Ben het wel met zakkenleger eens, krijg de indruk dat je tegenwoordig steeds meer een crisis aangepraat krijgt waardoor je allerlei rare reacties krijgt van mensen en dus echt in een crisis komt. En je komt een crisis alleen uit door het geld weer/door te laten rollen. Dus kom uit je ijsberenholletje en maak van de feestmaand dan ook een echte feestmaand :freu:
Tiga heeft de oplossing voor de wereldwijde financiële malaise, in zijn eentje gevonden:D
Tiga voor president of the "USP", oftwel de "VIS" :hammer:

:wink:

Wigwam3
29 november 2008, 09:19
Ik wens jullie in elk geval hoe dan ook veel plezier en een lekker stuk vlaai vanavond in HPG.En ik,<neuk>ik bedoel drink er ook maar eentje voor mij.Grtjes wig

Tiga
29 november 2008, 09:56
Tiga heeft de oplossing voor de wereldwijde financiële malaise, in zijn eentje gevonden:D
Tiga voor president of the "USP", oftwel de "VIS" :hammer:

:wink:

Heb het nog geprobeerd maar was toch wat krap qua planning en budget...

Tiga for President (http://www.tsgnet.com/pres.php?id=357563&altf=Ujhb&altl=Upebz)

liefhebber
29 november 2008, 11:58
Heb het nog geprobeerd maar was toch wat krap qua planning en budget...


:D:smile2::D
Helemaal TOP!

"a candidate who is comming up from behind...." Hahahaha:D:D
:wink: