PDA

Volledige versie bekijken : Ook effen voorstellen

DAMIAN666
29 november 2008, 18:22
Hoi Mensen,

Zit nu geloof ik een week of zo weleens op het forum en dacht laat ik me ook eens voorstellen. Ben bijna 29 jaar en na een depressieve jeugd dan maar met 20 gelijk bij de eerste niet goede keus vriendin blijven hangen. Heb het vorig jaar uitgemaakt en zie mijn zoontje nu nog maar 2X per week,maar wil geen relatie voorlopig. Hoewel het me moeilijk afgaat alleen in huis en bed.
Na een paar keer en afwerkplek bezocht te hebben was ik het zat. Dit was gewoon en belediging en zeker geen 25euro waard. Behalve een vrouw die zich voor 35 op de bijrijdersstoel anaal liet nemen en goed kon pijpen.

Toen ben ik met poolse collega naar polen gegaan om daar naar vrouwen van plezier te gaan. En ja, de eerste viel tegen. Mocht geen vinger erin duwen en deed niet kussen maar wel voor tien slotty extra pzc. Geloof 35 voor heel uur. Na het klaarkomen werd je bijna naar buiten gekeken.
Daarna naar een russchische buurt gegaan en na eerst wat poolse amphitaminen genutigd te hebben nog maar eens een dikke lange nederlandsche neergelegd en een volgende adresje opgebeld. Ondertussen nog wat wodca gekocht om mijn droge mond te spoelen. Was die dagen snikheet en bij de sex al helemaal.Toen ik weer eens mocht kiezen tussen 2 dames die zo lekker arrogant keken, koos ik voor de minste en arroganst kijkende van de 2. Kort blond haar en wel lekker figuur. Eenmaal op de kamer na het wassen gelijk op bed. Weet het niet meer precies maar na wat afstandelijk in het begin toch later innig tongzoenend (ze had wel knoflook adem). Ze wou geen anaal in het begin, maar nadat ik haar en halfuur doggy had genomen, ze in het kussen begon te knijpen en in het pools/russisch begon te steunen, draaide ze zich met een geile glimlach om en pakte en tube glijmiddel voor haar kontje. Nadat ik hiervan genoten had heb ik toch maar weer standje 69 aangekaart en toen op de deur geklopt werd het snel met de hand afgemaakt. Op het hoogtepunt effe haar hoofd naar mijn stijve gebracht. Ze keek me zeer geil aan bij het klaarkomen en bleef nog wat na sabbelen op de gevulde inhoud van het condoom. Alweer terug in nederland moest ik wat nieuws vinden, immers clubs zijn mij wat te duur als productie medewerker. Toen ik eindelijk de weg wist te vinden naar de al vaak gehoorde anthonius strasse wist ik niet wat ik zag(22:00/23:00). Hier zou ik zeker nu vaker komen. Naardat ik een leuke blonde meid gezien had nog snel op en af lopen om hier een halfuurtje voor 50 te nemen. Het viel me weer tegen. Niet kussen en leek erg onervaren ik moest het condoom zelf omdoen omdat het haar niet lukte en vond dat ze keek alsof ze dit werk niet graag deed of pas.
Maar kreunde wel heerlijk weg toen ik me weer niet kon inhouden om haar jonge kutje af te zuigen. Ze kon toen gebrekkig duits en stond vooraan rechts. Wel mooie strakke tietjes. Nu ben ik 3X geweest bij Diana een roemeense bovenaan de straat. Geloof 2/3 laatste raam links. Super hoe ze me naar binnen trok en er bijna bij stond te springen van plezier. Ze begon me meteen te zoenen en likken terwijl ze me op bed duwde. Met haar zwarte haren en mooie oogjes kijkt ze me lekker aan bij het pijpen. Ze wil je echt verwennen en vraagt vaak of je het lekker vind of een andere position wilt. Je kunt heerlijk naknuffelen met deze meid en vind het met haar lekkerder als met ex-vriendin, dus erg moeilijk om naar andere te gaan omdat ik toch wel vaak aan haar denk. Voor borstenliefhebbers misschien afrader. Ze heeft kleine uitgemelkte tietjes wat me niet deert bij haar. Ze laat zich ook beffen en vingeren had ze geloof ik ook geen probleem mee. Wel doet ze geloof ik niet aan anaal, maar ik weet toch nog altijd en lotuskus uit te delen voordat ik haar doggy style neem. Ze trekt haar kontje dan altijd weg en begint te lachen. Hier staat ze ook bij poolse collega van me bekend voor altijd vrolijke meid. Schijnt 2 kinderen te hebben en is van 20 dec tot 06 jan naar Roemenië. Voor 50min laatst 80 euro betaald. Mocht iemand iets beters weten of soortgelijks in de buurt van Kerkrade/grensgebied/Aachen, laat maar weten want ik wil van die verliefdheid af.

Gr

DAMIAN666
1 december 2008, 17:57
Ja dank je,

Ga vrijdag met 2 vrienden verschillende plekken bezoeken, ook straat prostitutie. Hier zouden meiden staan die voor 70/150 de hele nacht bij je blijven vooral als je ze wat Nederlands snoep aanbied. Zitten goeie tussen maar ook vrouwen die naar de vraagprijs van 10 euro pijpen uitzien. En FT ook geen probleem.
Ook wil ik eens bij de ramen in Antwerpen langs. Dadelijk effen op routeplanner kijken misschien iets voor dit weekend. Laat wel horen wat het geworden is. Hoewel ik toch weer aan dat roemeense schatje moet denken:luvlove:

Gr

Onnootje
1 december 2008, 18:51
Nou aan details geen gebrek, zowel op sexueel als emotioneel vlak.
Soms mag je de lezer ook een beetje tussen de regels door laten lezen.

Je hebt je in ieder geval vol overgave in het forum gestort.
Zoiets betaalt zich altijd terug.

Viel Erfolg und Spass!

DAMIAN666
1 december 2008, 19:31
Ja had het snel geschreven en volgens mij en beetje onfatsoenlijk.Volgende keer beetje opletten en afkortingen onder de knie krijgen.

Gr