PDA

Volledige versie bekijken : Alina (of Alena ?)



protea
10 februari 2006, 11:02
Maandag ll. om 17 u. dronk ik een kopje koffie in de lounge, toen ik door een stevige (sterk, maar niet echt dik), maar niet onknappe vrouw was aangesproken. Haar naam: Alina (of Alena). Op't eerste gezicht, niet mijn type. Ik vermeed dus, het gesprek te onderhouden, maar ze "plakte" . Stukje bij beetje was ik geïntrigeerd, want ze nogal geil uitzag. "Ik ben beter als je denkt", zegde ze tegen mij. Ik had niet veel vrijtijd meer voor mijn vertrek, en dacht dus "Waarom niet ?".
Dus met haar in kamer 18, theoretisch voor een half uur.
Ik moet nu toegeven, dat ze gelijk had : de prestaties van Alina zijn de moeite waard.
Van't beffen was ze gek, en nooit verzadigd. "Mache weiter ! Ik spritze bald" herhaalde ze onophoudelijk, maar na een hal uurtje had ze nog niet "gespritzt". Ik was er wat over teleurgesteld. Zij, blijkbaar niet, want ze diende mij vervolgens een zo keizerlijke gevariëerde lange fellatie, met ballenlikken, toe, dat mijn pik de volgende dag er nog de effecten van voelde. :D .
Door neuken afgemaakt.
Conclusie: Alina is aan te raden, hoewel ze wat "imposant" is (type Oostblok-atlet van de '60)

Haarkleur/-lengte : blond met donkere lokken/middellang
Lengte dame : 1.75 m
Postuur/Cupmaat : stevig/D
Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits
Leeftijd : vooraan in de 30
Tatoeages/Piercings :navelpiercing
Service: overtuigde tongzoenen, PZC met ballenlikken, NMC, beffen, 69, vingeren, russich
Voordelen: geil, ervaren, haast niet
Nadelen: volumineus...
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 75 euros
Extra’s bij het bezoek:

steward44
18 februari 2006, 09:38
jl dinsdag voor de eerste keer naar YY geweest en heb er een gezellige avond gehad. De accomodatie is fantastie's met mooie ruime kamers en een gezellige sfeer in het gehele complex. na een kopje koffie aan de bar besteld te hebben moest ik even wachten want die was net op en er werd verse gezet dus dat was niet zo erg, na een paar minuten komt alina naast me zitten en wil ook koffie we raakte wat aan de praat en ze wilde mij het gebouw wel laten zien zodat ik wist wat er allemaal mogelijk was ik stemde hier mee in en na de koffie gingen we samen naar het whirlpool gebied prachtig gewoon mooie sauna en erg mooi aangekleed bij de whirlpool aangekomen vroeg alina of we erin zouden gaan ik dacht waarom niet na een paar minuten had ze me zover dat ik een paal als beton had en ze duwde me dan ook met mijn kont omhoog zodat ze mij even lekker kon pijpen wat echt fantastie's was we zijn toen maar snel naar de kamer gegaan en hebben het spel daar voort gezet. ze vertelde me aan de bar al dat ze verdamd goed ist en ik moet zeggen daar heeft ze niks van gelogen ook het beffen vond ze geweldig maar is wel erg gevoelig want als je haar lipjes in je mond wilt zuigen dan is dat niet goed en elke keer verteld ze dat ze balt spritzen geht maar daar komt niks van denk dat ze veel fake is wat haar eigen orgasme betreft verder geweldig gepijpt en als slot heerlijk geneukt.
Wat mij tijdens deze sessie wel verbaasde was dat ze haar telefoon niet uit had en er telkens een rinkeltje ging tot ze hem opnam en daarna uit zette, dit was op dat moment niet echt geweldig ik had geen last van het rinkeltje zij blijktbaar wel.
Maar al met al erg leuk, al denk ik dat ze bij iedereen het zelfde zegt wat haar kunnen is en dat ze klaarkomt wat maar uitblijft.

Dickydik
25 juli 2006, 15:55
Ik moet nu toegeven, dat ze gelijk had : de prestaties van Alina zijn de moeite waard.
Van't beffen was ze gek, en nooit verzadigd. "Mache weiter ! Ik spritze bald" herhaalde ze onophoudelijk, maar na een hal uurtje had ze nog niet "gespritzt". Ik was er wat over teleurgesteld. Zij, blijkbaar niet, want ze diende mij vervolgens een zo keizerlijke gevariëerde lange fellatie, met ballenlikken, toe, dat mijn pik de volgende dag er nog de effecten van voelde.

Inderdaad, ze kan er wat van, totaal mijn type niet maar toch...... het beloofde 'spritzen' blijft uit maar klaarkomen kan zo onophoudelijk en heftig. ze wordt daarbij zo nat als een dweil..... (het laken kun je daarna uitvringen...) Het pijpen (incl.FT) is echt goddelijk van haar, alleen daarom al....... Maar er mogen echt wel de nodige kilo'tjes af.....

Dickydik
25 augustus 2006, 22:45
Afgelopen woensdag was Alina boos op me........
Ze zag me vroeg in de avond op het terras zitten en liep op me af, verrast me te zien; "Du hier?" was het eerste wat ze vroeg. Na wat gebabbel vroeg ze waarom ik haar geen sms gestuurd had dat ik zou komen, ze had me toch immers haar nummer gegeven..... dan was ze eerder gekomen en hadden we de hele middag samen kunnen doorbrengen, nu was daar geen tijd meer voor.... Verontwaardigd liep ze weg om me later vervolgens aan de andere kant van de bar boos aan te blijven kijken en me te negeren......

Jammer Alina, maar ik ben toch echt niet je persoonlijke sexspeeltje waar je zomaar op afroep over kunt beschikken.... je hebt zekere kwaliteiten maar er zijn ook zeker nog anderen......
En boos worden helpt dan al helemaal niet.....

FHAC
31 augustus 2006, 16:19
Hallo
Letzten Sonntag habe wiedermal einen Abstecher zum YinYang gemacht um mich verwöhnen zu lassen, meine 1te Wahl fiel auf Alina aus Budapest. Ich hatte sie vor einiger Zeit schon mal und da sie mittlerweile so ca. 8-10 Kg leichter geworden ist habe ich mir das geile Stück nochmal gegönnt und ich muss sagen ich bin nicht entäuscht worden.
Begonnen hat es mit einer Gesprächsrunde auf der Sitzecke beim Wirlpool, da ich erst noch eine Runde in die Sauna gehen wollte, "überredete" sie mich durch einen beherzten Griff zwischen die Beine zu einer Baderunde im Wirlpool um nach ca. 20 min dann aufs Zimmer zu gehen, alles vom feinsten, nach der reichlichen Stunde mit ihr hatte ich ein Pause dringend nötig, also kam sie noch kurz mit in die Sauna, auch dort konnte Sie immer noch nicht ihre Finger still halten :smile2: . Also das Fazit wie beim ersten mal, sie hat echt "Paprika im Hintern" und holt das letzte aus einem raus! ;D

Die 2te Wahl fiehl auf die dicktittige Jasmin aus D, aber das ist eine andere Geschichte:wink:

gruß Friedel

Silvester
7 september 2006, 11:50
.....Afgelopen woensdag was Alina boos op me........
...Jammer Alina,../.. je hebt zekere kwaliteiten maar er zijn ook zeker nog anderen......
Klopt als een bus, ik ga vaak naar hetzelfde restaurant, maar eet ook niet iedere keer hetzelfde.....:lostit:

Silvester
5 april 2007, 19:23
Afgelopen dinsdag Alina weer eens veroverd, of zij mij..?

Alina is inmiddels een van de langst aanwezige dames in YY.
Het is soms een wispelturig typje, heeft ze haar dag, en het klikt, dan kom je absoluut niets te kort bij haar..
Ze is absoluut niet over het hoofd te zien qua postuur, ondanks dat ze inmiddels toch flink wat kilo's kwijt is.

Ze ziet er altijd behoorlijk "sletterig" uit en heeft zo'n typische kaugumkauwende amerikaanse hookerblik...:green_smi

Ik ken haar vanaf de eerste dag dat ze er was, de dames liepen toen nog "op chique" in YY rond... zo niet Alina met haar rose -veel te kleine- bloesje met rouches en haar veel te korte :rolleyes: jeans rokje...

Destijds waren er maar een stuk of 3 dames, dus voor mij stond het vast, Alina zou het die dag gaan worden.
Ze was nogal verbaasd dat ik haar naar de kamer wilde nemen, afijn, samen even later de kamer gezocht, en na 3 uur weer achter ons dichtgedaan.
Het begon als een hillarische verkenning van haar lichaam, waarbij ze zich zeer verlegen en onzeker voelde... Na wat gebabbel en gemasseer en zo kwam ze wat los en heeft ze nogal wat van haar leven prijsgegeven.

Uiteindelijk toch maar aan de klus begonnen waar Silvester eigenlijk voor kwam, en zowaar Alina leefde helemaal op en opende zich letterlijk en figuurlijk steeds meer tot ze waarempel een spetterend orgasme beleefde.
En toen was de berin los, keer op keer gilde ze het uit, ik snapte er niks meer van...

Na een rustpause begon het spel opnieuw en nadat Silvestertje het na de zoveelste keer maar voor gezien hield, haar eerst nog heerlijk klaar moeten laten komen.
Dat was niet genoeg en er moest verder actie komen, ik ben toen bijna de kamer uitgevlucht....
Even later aan de bar fluisterde ze dat ze nog bloedgeil was, nog geen 4 minuten later had ze een jong ijsbeertje verschalkt, die moet de tijd van zijn leven hebben meegemaakt....:green_smi

Tijdens een van de latere sessies met haar meldde de enige echte PHG/GT Claudia (niet de huidige van HM dus ;) ) zich spontaan bij ons aan, ze wilde mij wel eens verassen met "zwei super Arschen"... Alina twijfelde, maar was wel nieuwsgierig...en stemde toe....
In de grote kamer met de jacuzzi heeft Claudia ons allebei alle hoeken van kamer laten zien...wie Claudia gekent heeft snapt wel wat ik bedoel..
(Off Topic: Waar is ze trouwens gebleven....?)

Vanaf die dag is Alina's menukaartje ook behoorlijk aangevuld, Claudia heeft haar namelijk en passant maar enkele trucjes bijgeleerd waar wij ijsberen nogal op kicken...
(Waarbij Claudia de hierdoor geschapen mogelijkheid om extra euri's uit het berenvel te kunnen pluizen uiteraard niet vergat aan te geven...:green_smi !)
Zelfs het aantal ribben uit mijn lijf wat dit bijna 4 uur durende spektakel gekost heeft, zal mij niet weerhouden dit als een van de geilste sessies ooit te beschouwen...:cool:

Afgelopen dinsdag hebben we daarentegen heel rustig van elkaar genoten.
Ze was verrrast me nog een keer te zien, ze heeft ter plekke mij meedegedeeld dat ik haar man zou zijn.....en dan ontkom je er niet meer aan...
In de kino heeft ze me lekker op haar knietjes heerlijk voorgewarmd, bij andere bezoekers een ongetwijfeld forse indruk van haar ferme rondingen achterlatend, bij andere stelletjes werd het idee al snel overgenomen...
Op de kamer bleek dat ze het wel erg meende, de manier waarop ze Silvestertje pijpte, zoekende naar de lekkere plekjes, haar strelende en knedende handjes, haar neukbewegingen makende en draaiende bekken, het klamme zweet op haar holle rug, dit was passie, misschien nog wel iets meer...

Zoals het soms klikt hebben we verder elkander als koppeltje heerlijk verwend, genoten, gebabbeld, gestreeld, en weer begonnen en verder gegaan....:love2:

Nu de douches het goed doen en de muziek niet meer zo luid is, kon Alina wel eens de reden zijn die me overtuigd om toch weer eens vaker naar YY af te reizen..

Silvester
:wink:

stalingrad69
23 juli 2007, 18:04
Zondag naar YY geweest voor de eerste keer. Zeer onwennig het eerste uur, na de douche werd ik onmiddellijk omringd door 3-4 Duitse, redelijk knappe vrouwen. Gelukkig ken ik (bijna) geen Duits want zo kon ik dan rustig ontwennen in de whirlpool, blijkbaar kon ik daar rustig genieten en bekomen.
De dames willen precies niet nat worden. Daarna wat in de bar gehangen en met Nunnia (of Nunia) naar een kamer gegaan. De service zelf, geen tongzoenen, weinig aktie (ikzelf ben nogal passief), voor de ijsberen onder ons en vooral daarna tot besef gekomen dat dit een afrader is/was betreft de service. Wel een hele leuke babbel achteraf. Douchen, whirlpool, bar...kwam Alina naast mij zitten. Ja, een struise vrouw, Hongaars, niet echt mijn type maar die kan wel goed verleiden. Ik vond haar eerst wel arrogant, 'I am the best'.
Daarna nog wat praten, zeveren, plezier maken en toch besloten om naar een kamer te gaan. Dat heb ik me echt niet beklaagd. Die heeft me een supergeweldige FT gegeven. Ze zei me achteraf, ik doe dat niet bij alle mannen...enkel alleen als ik er zin in heb. (Wat moet ik ervan geloven) Wel, ik weet niet of ze werkelijk de beste is. (t'is was mijn eerste keer YY) Maar ik vond ze wel super. Ik had haar beloofd om een recensie te schrijven, doe ik dus. Van leeftijden heb ik geen verstand maar 31 jaar...ze is zeker ouder. Ik denk zeker voorbij de 35. Moderator, je kan dat misschien aanpassen?

seksenfun
16 augustus 2007, 20:18
Om aan te vullen heb ik met haar ook een geweldige tijd beleefd. Ze heeft écht wel haar bestje aan de bar mogen doen om mij te overtuigen. Daar ik als ietwat kleine man eigenlijk totaal niet val voor grote vrouwen en ook al niet voor de volslankere types.
Dat ze heel actief alles doet en veel toelaat moet gezegd worden. Dat ze het éne orgasme na het andere krijgt en lekker nat wordt als je ze oraal verwent is dus meer dan waar. Tof vind ik ook (eerste keer dat ik dat zo meemaak bij een DVP) dat ze heel goed laat weten (ze zegt het gewoon) wat ze precies graag heeft, wat haar gevoeligste plekjes zijn....

Een minpuntje toch vermeldenswaard: ik heb de indruk dat ze het soms allemaal een beetje te langdradig maakt, maar een beetje bewust. Zeker = zeker?

Nadien in de bar kent ze je nog en is ze nog in de mood for a joke.

Herhalingsgevaar lijkt me echter onbestaande, daar ik toch zelf nog nét iets meer 'hot' wordt van wat slankere types en iets kleiner.

Nog te vermelden: spreekt ook vloeiend Engels.

willyboy1956
18 augustus 2007, 16:23
Was ook op dinsdag de eerste keer in deze club .Zag deze dame en dacht ..dit word een reuze meevaller of tegenvaller .Heb me er niet aan gewaagd .Maar woensdag was ik opnieuw daar en heb het gewaagd .Had 10 minuten nodig om vertrouwen te krijgen ,maar dan ging het heel snel .Deze dame gaat er echt voor .Ze geeft wel de indruk dat ze voor 1h wil gaan .Ze heeft dat lekker zo gedaan .De resttijd heeft ze met massage afgewerkt .Vind dat deze meid een aanbeveling verdiend al heeft ze een heel dikke poep .Denk ook wel dat ze een wispelturig karakter heeft .Dat gaf ze ook eerlijk toe .Zeker vatbaar voor herhaling .Na de afloop bij de bar gaf ze nog de nodige aandacht met kusjes

Binky007
19 augustus 2007, 09:02
Echt een doorzetter deze dame
laatste 2 keer dat ik er geweest ben zocht ze me de gehele avond op
Vindt haar niet echt een uiterlijk hebben waar ik voor val,
daarom niet mee naar de kamer gegaan

Gisteren heeft ze halverwegen de avond de moed maar opgegegeven


Binky

sofaking
21 augustus 2009, 20:01
Vandaag heb ik ook twee sessies met Alina doorgebracht, en ik kan bovenstaande recensies volmondig bevestigen. Ze is dus nog altijd even heet en geil.
Bovendien is zij wél mijn type, fysiek, zowel lichaam als gelaat. Ik spotte haar eerst in het restaurant, vlak na mijn aankomst rond 11 uur, en zij viel natuurlijk sterk op tussen de andere blonde, slanke, langbenige barbies. Ik was toen al zeker dat ik minstens één keer op kamer zou gaan.

Na een douche werd ik in de bar klemgereden door de Marokaanse Leila die me haar twee vriendinnen voorstelde en me gijzelde tot ik met minstens één van hen, of anders met alledrie op kamer zou gaan. Nu was één van die vriendinnen toch wel Alina zeker :dance00[1]:. Dat kon dus niet beter.
Op kamer werd het een heerlijke sessie. Heel goed pijpen, lang beffen, gezamenlijke massages. Ze is inderdaad niet gehaast, dus met een halfuurtje ga je er bij haar niet komen.
Ze vond het ook fijn dat ik haar kontje masseerde en likte. Uiteindelijk stelde ze voor om haar anaal te nemen. Ik hou nu wel van spelen met kontjes maar anale penetratie zegt me eigenlijk niets. Ik heb me toch laten overhalen om het met haar dan eens te proberen. Was wel een meerprijs van 50 EUR.

Daarna nog wat van het zonnetje zitten genieten, en afgesproken dat we later nog eens op kamer zouden gaan. Tussendoor heb ik ook nog eens gekamerd met de Duitse Sabine, en toen Alina dat te weten kwam leek ze niet echt blij. :redface:

Om vier uur dan terug met haar op kamer en daar heeft ze alle remmen losgegooid. Amaimegat. Langdurig pijpen en beffen, lekker tongzoenen. Na een uur afgesloten met FT en dat moet zowat de beste vrijpartij geweest zijn die ik in Yin Yang beleefd heb.
Daarna zijn we samen nog gaan eten (barbecue) Ze gaf me ook haar gsm nummer met de vraag een sms te sturen als ik terug naar Yin Yang kwam, want dan zou ze speciaal daarvoor ook komen. Ze leek dan ook erg ontgoocheld toen ik haar zei dat ik maar één of twee keer per jaar naar een sauna club ging. Toen zei ze dat ze zelf wel naar Brussel wou komen ( van Keulen :eek: ) om eens te rampetampen. Dat was een beetje een domper, want zo'n seks wil ik nog wel terug hebben maar zeker geen ingewikkelde komplikaties aangezien ik niet single ben.