PDA

Volledige versie bekijken : goedkope hotels of andere plekken



2bat4you
1 december 2008, 08:14
Wie weet in Noord Holland goedkope hotels,
of hotels die per uur verhuren,
of andere plekken waar je met een dvp een korte tijd kan verblijventegen een redelijke of zelfs zeer goedkoop tarief.

mag ook via privé mail

Wigwam3
1 december 2008, 11:04
Misschien bij het leger des heils?

SAS
1 december 2008, 16:14
Kijk even op deze site Hotels.com

2bat4you
1 december 2008, 16:51
Wigwam
daar heb ik natuurlijk niks aan :wand:
en Sas een link met Hotels.com had ik ook wel gevonden maar daar staan nu niet de Hotels voor een paar uurtjes, of goedkoop zoals F1 in zaandam ( € 40)

Is er nu niemand die wel wat weet:confused:

Wigwam3
1 december 2008, 17:12
Goh en ik dacht de oplossing gevonden te hebben.

2bat4you
5 december 2008, 23:23
Goh en ik dacht de oplossing gevonden te hebben.
doe nog eens een voorstel;)

Wigwam3
6 december 2008, 08:56
doe nog eens een voorstel;)

Ik heb gelezen waar je overal bent geweest enwat je allemaal doet .Waarom dan een goed koop hotel Dat klink zo goedkoop.Ik vind een <afwerkplek>ook al z'ón raar woord.Hoort aan als of je de auto nog moet doorsmeren Spaaar maar voor een keertje lekker naar een club dan Dat is wat ik je kan aanraden. groetjes Wig.:freu:

2bat4you
9 december 2008, 13:48
Ik heb gelezen waar je overal bent geweest enwat je allemaal doet .Waarom dan een goed koop hotel Dat klink zo goedkoop.Ik vind een <afwerkplek>ook al z'ón raar woord.Hoort aan als of je de auto nog moet doorsmeren Spaaar maar voor een keertje lekker naar een club dan Dat is wat ik je kan aanraden. groetjes Wig.:freu:

Wig, je hebt dus niet alles gelezen:joke:en spreek zeker niet over een afwerkplek, en er is respect voor elkaar. :love2:
Ik kom regelmatig in GT:smile2:, Helemaal super!!!
maar heb in Amsterdam een masseuse die ook wat meer doet:blow2::fuck: en ben al een keer met haar op een hotelkamertje geweest, dan is het helemaal super.
Zodoende zoek ik dus nu een goedkoop hotel of kamertje waar ik met haar 2 a 3 uurtjes gemasseerd kan worden. Anders moet ik naar de Salon en als :motz:mamma san daarachter komt :ranting2: dat ze wat meer doet dan alleen masseren dan kan ze vertrekken.
voor haar is het dan weer een extraatje en voor mij dezelfde prijs ( als het hotel of kamer maar goedkoop is) maar met meer extra's ( Win Win situatie):happy:

Wigwam3
9 december 2008, 15:58
Ik kan je hier niet mee helpen.Plaats een advertentie of zo.Ik zeg ook niet dat zo'n plek niet goed is alleen dat ik het een rare naam vind.Einde verhaal Grtjes wig wam3

Carpe diem
9 december 2008, 22:44
Probeer deze link eens Hotel.nl (http://www.hotel.nl/?label=NL_General_FP&gclid=CK2Wy_LMtJcCFUog3godXAPCjA)

Er zitten hier best een paar goedkope hotels tussen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt 2bat4you.

:wink:

Dingo
5 mei 2009, 02:54
Hi 2bat4you,

Ik ga meestal naar de Tulip inn Amsterdam riverside voor een paar uurtjes en laat de sleutel (kaart) dan op de kamer achter als ik wegga. Op bepaalde dagen kost het daar EUR 68,- .
Check de site om te kijken welke dagen dat zijn:
http://www.tulipinnamsterdamriverside.nl/

D.

PS. ik snap die wigwam ook niet!