PDA

Volledige versie bekijken : Heavensgate, Tonia

Knabbel
10 februari 2006, 12:42
Af en toe ga ik doordeweeks wel eens naar Heavensgate. Dorsten is niet zo heel ver voor me, dus als tussendoortje best wel lekker. Ook op zondagmorgen hebben ze een aanbieding als je maar vroeg binnen bent ;) .
Op één van mijn bezoekjes heb ik Tonia of Tonja ontmoet. Is helemaal mijn type vrouw. Wat kleiner, schat net 1,60m, kleine fiere borstjes en een goed figuur. Ik heb er gewoon goede sex mee gehad. Gewoon geil over je heen glijden. Heel goed voor de afwisseling van alle hektiek van de PHG en GT.

Knabbel :luvlove:

Naam : Tonia
Haarkleur : zwart
Nationaliteit : Russische
Leeftijd : Ongeveer 23 jaar
Cup : A/B
Service : Pijpen Zonder, Neuken, Massage, aftrekken

Willem2
12 augustus 2007, 11:47
Ik had geen zin in een lange autorit over de Autobahn (of nog erger: door NL, Nl'ers zijn niet erg goed in het "rechts houden" :D ), dus maar weer eens naar Heavensgate in Dorsten.

...........Voor 35 euro heb je bovendien ook nog redelijk veel waar voor je geld. Ik ging naar de kamer met oudgediende Tonia (lieve meid, uitstekende service) en Luna, een poolse die al langere tijd in Duitsland is. Beide dames leverden uitstekend werk.

......

Tonia is bekend. Wat voor service leverde Luna?

Eerst hier maar wat over Tonia ;) :wink:

Silvester
12 augustus 2007, 21:17
Eerst hier maar wat over Tonia ;) :wink:

....Na een saunarondje en een lekkere warme hap gaan zitten bij een stil, wat stuurs en onwennig kijkend heel slank meiske met kleine borstjes, maar met o zo lange tepeltjes er op..
Deze duitse Tonia zit af en toe in Dorsten op het bankje, wellicht als ze nieuwe schoentjes of zo nodig heeft...
Op de kamer is van het stuurse helemaal niks meer terug te vinden en geniet ze volop van de aandacht die ze krijgt.
Ze beschikt over een van de kleinste en fijnste kutjes die ik ooit heb mogen meemaken, heel kleine lipjes met een nog kleiner edoch zeer fier clittekopje.

Fijne sessie gehad, afgemaakt in 69, het was voor beiden genieten.....
Zo, en nu Luna....

:wink:

Jünther
11 augustus 2009, 17:23
Heb ook eens een goede sessie met haar gehad.
Volgens mij komt ze uit de Oekraïne.