PDA

Volledige versie bekijken : Vingerlingstraat 17/4, Paris

Redbull
2 december 2008, 23:42
She Promised me heaven,
all i got was a lousy hand job.

Anvers
27 december 2008, 02:03
She Promised me heaven,
all i got was a lousy hand job.
Tja Redbull,

sorry dat had je moeten weten. :o
Paris belooft HEEL veel, doch in WERKELIJKHEID stelt zij niet veel voor! :ranting2:

Zij is tamelijk arrogant, en vlg. mijn info beslist ZIJ welke klanten zij binnenlaat, meestal dan nog JONGE GASTEN die haar bevallen. Ik heb al heel wat gasten gezien die doodgewoon daar haar geweigerd werden, dus heb je nog geluk gehad dat je BINNEN MOCHT bij haar. :baeh:

Anvers
3 maart 2009, 04:14
Paris staat nog steeds mooi te wezen op haar adres; zij denkt nog steeds dat zij haar klanten kan uitkiezen ! :mad:

Anvers
26 maart 2009, 02:17
En rplover dacht bij haar binnen te komen, doch ZIJ (of HIJ) wou alleen JONGE gasten ! :p

Redbull
26 maart 2009, 14:27
ik nuanceer hier toch ook maar efkes.
Het is en blijft natuurlijk de mooiste trans van het SKW, ben er sindsdien niet meer binnen geweest, simpel omdat de meeste thaise transen in het SKW hééél veel service geven voor de Instap prijs. En dan bedoel ik massage,tz,pzc of dubbele tijd.
Als je dan bij Paris niet verder komt als wat teasen voor die prijs,dan kan je dus veel beter bij iemand anders binnenspringen.
Maar, het kwartiertje teasen met Paris was helemaal niet slecht hoor.

Anvers
7 juni 2009, 20:23
rplover wou har nog eens bezoeken in de nacht van zaterdag op zondag, doch hij werd geweigerd door haar! :rolleyes:

Tja Pariske kiest haar kliënten en heeft een voorkeur voor jonge gasten! :eek:

rplover
7 juni 2009, 23:51
Paris kiest haar klanten zelf, wat een luxe als je dat kan.
Het strafste van al, ik spreek haar al een half jaar zowat dagelijks op chat, en daar heb ik haar al vieze streken zien doen, soms wil mejuffer wat meer, en zet ze hare webcam om. Dan betaal ik geen bal, als ik haar dan echt eens wil iets doen verdienen, weigert ze.
Wijven, je kunt er gene staat op maken, zelfs niet als ze nog een aanhangsel tussen hun benen hebben hangen.
Morgen dus weer chatten met Paris, en weer 50 euro uitgespaard :D

erpee :wink:

lustman
8 juni 2009, 21:26
Paris kiest haar klanten zelf, wat een luxe als je dat kan.

Tja , of ze dat lang gaat volhouden... Ze heeft één geluk dat ze er zeer goed uitziet. Maar als ik dan lees dat de service niet al te schitterend is , zal dit snel de ronde gaan onder de trans-liefhebbers. Volgens mij zal ze het binnenkort niet al te druk meer hebben.

roku
9 juni 2009, 12:21
hoy
ik ben daar zo'n maand of twee geleden ook eens binnen geweest
ik moet zeggen dat ze toch heel lief & vriendelijk was hoor en er idd "heel goed" uit ziet
gewoon voor € 50 toch een minuut of 20 is bezig geweest, met alles er op en aan
wel pmc & geen tz, maar voor de rest pijpen bij haar ook en ff flink langs achter er in
daarna nog een leuk babbeltje over haarzelf met nog een tof dansje erbij als afsluitings-act
ik vond het een leuke ervaring (had deze recenties & commentaren nog niet eerder gezien)
was toen eerste klant, ze was net aanwezig, heeft dat er mee te maken???? wie zal het zeggen

en rplover, ik zou ook wel graag met haar chatten, kun je in prive box mailadres doorsturen? of vind je dat niet gepast?
alvast bedankt

intense002
23 september 2009, 17:57
Is daar niet meer te bespeuren.
Niet dat ik voor trans val, verre van, maar die Paris, die viel wel op.
en inderdaad altijd dat hautaine trekje als ze er stond.
Tussen de wandelingen door , neem ik af en toe wel een drankje daar rechtover en zo heb ik ze toch wel meerdere malen kunnen observeren.(om eerlijk te zijn was het ook om het wachten op een van mijn favotjes (een paar deurtjes naar links) een beetje aangenamer te maken...

Volgens mij is ze er mee gestopt want lang niet meer gezien....

Anvers
24 september 2009, 09:25
..................Volgens mij is ze er mee gestopt want lang niet meer gezien....

Paris is verhuisd en zit al enige tijd op Vingerlingstraat 17/4 !

Anvers
5 maart 2012, 16:51
Al zeer lange tijd verdwenen, mag dus naar het archief !