PDA

Volledige versie bekijken : welke partytreff is de nr 1

zoekhoertjes
4 december 2008, 01:34
ik ben nu 2 keer bij jenny'"s partytreff xanten geweest en dit concept is me prima bevallen en heb het prima naar me zin gehad beide keren maar toch merkte ik dat er toch nog wel wat ontvreden ijsberen rond liepen en het allemaal niet zo geweldig vonden als ik en veel beter gewend waren nou ben ik waarschijnlijk snel tevreden en ga jenny,s partytreff zeker vaker bezoeken maar wil stiekem toch ook wel is wat anders zien zijn er toevallig nog ijsberen hier die en bij jenny,s en andere partytreffs met het zelfde concept geweest zijn en nog een goede aanraders hebben

Zakkenleger
4 december 2008, 09:57
Tip: lees eens wat onder het Partytreff hoofdstuk, en doe wat participatief onderzoek (oftewel, zelf gaan neuken daar). En deel je ervaringen.

Mapster
8 december 2008, 08:54
hallo ijsberen! Ben van plan donderdag 11 december mijn eerste partytreff ervaring te gaan hebben. Heeft er iemand een goed advies wat op dit moment de beste optie is!

Willem2
8 december 2008, 11:07
hallo ijsberen! Ben van plan donderdag 11 december mijn eerste partytreff ervaring te gaan hebben. Heeft er iemand een goed advies wat op dit moment de beste optie is!

:welcome2:

Mapster op de site als schrijver.
Ik heb jouw eerste bericht verplaatst van Xanten naar deze topic. Het kan uiteraard dat je al besloten hebt om naar Xanten te gaan en dat je helemaal niet de "nr1" partytreff zoekt ( die bestaat namelijk niet ). De beste optie is ook wat lastig :o. Je ziet al het antwoord wordt ook lastig :D. Kijk gewoon rond op het forum en tracht een beslissing te nemen.
Succes ermee :wink: