PDA

Volledige versie bekijken : Vrouwen met kort kapsel minder geïnteresseerd in seks

timjava
5 december 2008, 15:11
AMSTERDAM - Zouden vrouwen met een kort kapsel onbewust minder geïnteresseerd zijn in seks? ..........http://www.telegraaf.nl/vrouw/psyche_relatie/2727939/__Vrouwen_met_kort_kapsel_minder_genteresseerd_in_ seks__.html?p=1,1

Daar had Sabrina in LR gisteren geen last van;)

foots
5 december 2008, 15:14
Heren, beren,

Daarom ben ik waarschijnlijk ook niet geinteresseerd in dames met kort haar !

Eindelijk een goede reden gevonden !
Een blije Foots :wink:

Josef
8 december 2008, 22:22
Nou hier is Josef het zeker niet mee eens.
Ik moet wel toegeven dat het een speld in een hooiberg zoeken is. Ik moet ze dan ook zoeken met een kaars. Ja niet met die kaars in de hooiberg !! Daar kun je beter wat anders doen...... Want anders krijg je brand in die hooiberg. Maar laatst was Josef in een club met 100 vrouwen en er was er geen een met kort haar voor Josef bij, maar toch heb ik genoten met die dames met lang haar. En als Josef er dan een gevonden heeft dan spatten de vonken er van af zo heet is ze dan. En ik denk dan wel eens aan mijn broer,die met zijn spuit een brand moet blussen. Ja, mijn broer is brandweerman en heeft ook wel eens een hooiberg brand moeten blussen .En mijn broer zijn vrouw heeft ook kort haar maar zij is niet zo heet. Daarom zit mijn broer bij de brandweer, mijn broer houd ook wel van spanning. Maar Josef krijgt hem nog niet zo ver om met mij mee op avontuur te gaan. Dat komt omdat hij 3 kinderen heeft en als hij met Josef mee zou gaan dan wordt hij het huis uitgetrapt door zijn vrouw. Wel heeft hij mijn wel eens verteld dat zijn vrouw net een koelkast,vrieskist/kast is.:zitter[1] Nou zij Josef tegen hem is ze net zo koud als in het vrieshuis van Daalimpex. Nou daar moest hij van lachen,want dat is een vrieshuis waar boter,vis,koeien,varkens in opgeslagen liggen. Nou zei hij tegen Josef ze heeft borsten zo groot als koeien uiers,ze lust geen vis is beslist niet botergeil en lijkt het meest op een varken zo lui is ze.
Nou dan krabt Josef zich nog wel eens twee keer achter zijn oren voordat ik er intrap. Laat mij dan maar lekker naar Duitsland gaan en daar een vrouwtje met kort zwart haar het hof maken. Ik heb al verschillende vrouwen met kort zwart haar het hoff meester gemaakt en ik moet je zeggen ze waren botergeil,hadden geen koeien uiers,stonken niet naar vis of pis leken niet op knorretje het varken en mijn broer hoefde niet in te grijpen met blussen maar : wat konden deze dames kussen en dat is niet mis. Dames met kort zwart haar die kunnen kussen dat is niet mis. En niet alleen kussen,want ze laten Josef alle hoeken van de kamer zien. Wat zijn die dames toch goed voor Josef. Dames met kort zwart haar likken aan Josef zijn sigaar. En wat heb ik dan een plezier zonder bier en maak ik vertier.
:luvlove::inlove::happy::tietjes::herz::smilie_li :Xrated: :hot: :blow2::baeh::wink::freu::lostit:

timjava
9 december 2008, 16:43
Laat mij dan maar lekker naar Duitsland gaan en daar een vrouwtje met kort zwart haar het hof maken. Ik heb al verschillende vrouwen met kort zwart haar het hoff meester gemaakt en ik moet je zeggen ze waren botergeil,hadden geen koeien uiers,stonken niet naar vis of pis leken niet op knorretje het varken en mijn broer hoefde niet in te grijpen met blussen maar : wat konden deze dames kussen en dat is niet mis. Dames met kort zwart haar die kunnen kussen dat is niet mis. En niet alleen kussen,want ze laten Josef alle hoeken van de kamer zien. Wat zijn die dames toch goed voor Josef. Dames met kort zwart haar likken aan Josef zijn sigaar. En wat heb ik dan een plezier zonder bier en maak ik vertier.
:luvlove::inlove::happy::tietjes::herz::smilie_li :Xrated: :hot: :blow2::baeh::wink::freu::lostit:

Ben je al met Sabrina uit LR geweest? Die is zeker de moeite waard.

Josef
9 december 2008, 20:54
Ben je al met Sabrina uit LR geweest? Die is zeker de moeite waard.

Hallo Timjava Ik heb laast al een triotje gehad met twee dames met kort zwart haar uit Bulgarije.En dat was ook super en het was ook nog eens in Living Room.Dus Josef moet maar weer eens naar Living Room.Beste Timjava heel erg bedankt voor de tip.Groetjes een liefhebber van lieve dames met kort zwart haar.:wink: