Volledige versie bekijken : Groot verzet tegen verplichte peespas
Willem2
10 december 2008, 17:19
AMSTERDAM - Het verzet in Amsterdam tegen door het kabinet gewenste verplichting voor prostituees zich te laten registreren is groot. Zo'n verplichting jaagt hen het illegale circuit in en gaat mensenhandel en misbruik niet tegen, vinden de tegenstanders. .................... http://www.parool.nl/parool/nl/5/Politiek/article/detail/72544/2008/12/10/Groot-verzet-tegen-verplichte-peespas.dhtml
phoenix
10 december 2008, 20:14
ik zit nog te wachten dat de tijd komt dat er een loopneukpas komt, dan kunnen ze ook registeren hoe vaak wij als bezoeker betaald neuken, krijgen we nog kortingzegeltjes bij zoveel keer neuken.....:teuflisch of belastingaftrek......de meiden die zo'n pas nemne zijn wat mij betreft geschift.....gewoon adverteren gratis neuken en dan kosten vragen zodra de klant binnen is, dan is dat gewoon de nieuwe taktiek, dan wil ik de belastingjongens nog wel eens zien controleren, zullen ze toch eerst de broek moeten laten zakken................................:thefinger