PDA

Volledige versie bekijken : Lina is jarig



neukie
11 februari 2006, 22:47
Wie me beter kent, die weet, dat Lina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5)in het GT sinds 1 1/2 jaaren mijn vaste "club-echtgenote" is. Vandaag wordt ze 32.

:happybirt...:festeer:...:liebessch...:birthday:

Schatz, Dir alles Gute zum Geburtstag. Feier schön im Kreis Deiner Lieben und bleib gesund.

n. :wink:

Willem2
12 februari 2006, 14:37
:freu: :freu: :freu: :freu: :freu:

Gefeliciteerd en nog vele jaren..........

Willem2 :wink: :wink:

:freu: :freu: :freu: :freu: :freu:

YesMadam
12 februari 2006, 15:30
Dat liefste engeltje wordt morgen jarig. Wacht eens tot morgen.......:luvlove: :D :fuck:. Had twee dagen geleden met haar nog een "kleine" sessie van 6 1/2 uur.....

Duurde het zolang tot je kwam?????? :D :teuflisch :teuflisch , toch van harte gefeliciteerd met je engeltje :annieenge en wens haar nog vele jaren in gezondheid en geluk :cheers: :cheers: :knuddelz: :knuddelz:

neukie
12 februari 2006, 15:50
Nee, wij zijn marathon-sexers. Is een gewoone tijdsduur.....:D :fuck: :smile2: :love2: :liefde: :stöhn:

cu n. :wink:
--------------------------------------------------------------------------
Ik heb dat posting boven van YesMadam in dit draadje geplaatst

rplover
12 februari 2006, 16:24
42 km sex???? :lostit: :lostit: :lostit:

Grapje, neukie, feliciteer haar ook van mij voor haar verjaardag, en nog vele sessies met je 'echtgenote' ;) ;) ;)

witchmaster

Willi69
12 februari 2006, 16:43
Vandaag wordt ze 32.
Dann ist sie ja genau halb so alt wie Du! :D

Herzliche Glückwünsche auch von mir... :wink:

neukie
12 februari 2006, 17:18
Dann ist sie ja genau halb so alt wie Du! :D
Deshalb mag ich sie ja auch doppelt, dann kommts wieder hin.....:green_smi :D :smile2: :smile2: ...:naund:... :lol:... :applaus:

Lucky
12 februari 2006, 18:49
Neukie, gefeliciteerd met je liefje:freu: :freu: :freu:
Volgens mij hebben jullie een leuke balans gevonden om het samen nog lang vol te houden. Ik wens jullie dan ook nog vele lange sessies neukplezier;)

Lina
13 februari 2006, 11:01
Danke für Eure lieben Wünsche.
Ich hab mich riesig gefreut. Wußte noch garnicht, daß ich in Holland so viele Freunde hab.;)

Eure Lina