Volledige versie bekijken : Hannah (Tjechische) Deep Throat!
Jorah Mormont
14 december 2008, 19:04
Naam : Hannah
Nationaliteit/taal : Tsjechische/ Duits
Leeftijd : 28 jaar
Haarkleur/lengte : Blond / lang
Lengte : 1.75m
Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage /Piercing : navel piercing.
Service : PZC met Deep throat , NMC, Tongzoenen beffen, FT en
Extra :
Hannah ken ik al zolang ik in Oase kom. Ik was nog nooit met haar naar de kamer geweest, terwijl ze er prachtig mooi uitziet. Mooie slanke dame van 28 jaar, diep zonnebank bruin en lichtblond haar.
Nadat ik haar afgelopen vrijdag in de kino een man had zien verwennen, ik bedoel de wijze waarop zij een penis naar binnen schuif, was ik niet meer te houden. Dit moet ik ook meemaken.
In het laatste uur dat de Oase nog open was ging ik met haar nog een half uurtje de kamer op. Ik had maar één doel: Liggen en me laten pijpen door deze dame. Zo gepland zo gedaan. Ik moet zeggen. SUPER! SUPER!.
Ik doe maar zeldzaam een FT, maar hoe ik dit moest noemen weet ik niet.
Ze voelde dat ik ging komen en druk haar mond tot aan de stam zodat jr. helemaal in haar mond en keel zit. Ik geloof dat mijn zaad haar mond helemaal niet geraakt heeft. Het ging gewoon rechtstreeks haar slokdarm in:o
Wat een geile ervaring!
Sonny:wink:
MiniME
14 december 2008, 21:30
Deze Hannah is inderdaad 1 van de orale toppers van 2008! Zoals zij al met DT begon in de kino en later op de kamer als ware acrobate tekeer ging is ongekend. Akademesky Oralsky in optima forma!
Zij is een van de weinige dames die DTFT kan bieden........heerlijk! :lostit:
Mauriceyep
15 december 2008, 22:20
Deze Hannah is inderdaad 1 van de orale toppers van 2008! Zoals zij al met DT begon in de kino en later op de kamer als ware acrobate tekeer ging is ongekend. Akademesky Oralsky in optima forma!
Zij is een van de weinige dames die DTFT kan bieden........heerlijk! :lostit:
Bedoel je DTFT1 of 2 enne met of zonder spoiler;):D
londonbasketcase
17 januari 2009, 11:50
Hanna really knows how to suck cock and is very malleable and althletic in the room bering able to contort into many variable positions.
If your cock needs some loving then pay Hanna some euro money for her to give it much mouth work that you want to dump your heavy load held within your eier (balls) ito her waiting and willing mouth.
God bless you all,
Londonbasketcase
MiniME
17 januari 2009, 12:05
Yes, she is great and came into my top 10 for 2008, especially for her oral skills!
MiniME
25 januari 2009, 10:48
Van de 4 dames waar ik mee gekamerd heb, was Hannah de enige die ik al kende en tsjonge........het was nog beter dan vorige keer! :freu: Als er een Blasehase top-10 zou zijn, kwam deze dame met stip op 1 binnen.
Ze is lief, lang, slank en biedt sex voor de "connaisseur l'oral" :cool:
Het is niet voor niets dat ik Tsjechie zo'n mooi land vindt. Cijfer: 9,5 (jawel, we blijven kritisch, het kan altijd beter!), herhalingsgevaar 100%
Door aanwezigheid van vele andere toppers, deze Hannah een paar keer gepasseerd, maar nu was het dan weer tijd voor een echte stoeipartij: wat is dit toch een topper. Oral extreem goed, deep throat als kunst verheven, echte PSE, maar buiten de kamer weer schattig en lief. Mooie combi. Als ze ook mijn type was werd het cijfer nog hoger (en werd het zelfs een gevaarlijke situatie) maar prima dame, die ook rustig afwacht tot je weer besluit met haar de kamer op te gaan.
CLUBSPORT
12 augustus 2010, 20:16
Haarkleur/-lengte : Lang hoogblond
Lengte dame : 1.75
Postuur/Cupmaat : normaal
Nationaliteit/Taal : Tjechische duits
Leeftijd : onbekend
Tatoeages/Piercings :niet opgevallen
Service: heel goed pijpen, zoenen , verschillende standjes
Voordelen: lieve meid
Nadelen:geen
Tijdsduur :half uur
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:
deze meid had iets wat mij triggerde ,we hadden een paar keer leuk oogcontact en daarbij wist ze me te verleiden met een brede lach die een beetje meisjesachtig overkwam een vrolijk lachebekje zullen we maar zeggen ,maar wel met het verleiderlijke lichaam van een volwassen vrouw.
ik schatte haar toch dik in de 20 .
op de kamer bleek ze over zeer goede pijpkunsten te beschikken en ik moest haar toch effe afremmen anderswas het snel over geweest .
Ik kreeg heel hoge verwachtingen van het vervolg , helaas werden die verwachtingen niet helemaal waargemaakt ,maar ja ik had er al 3 kamergangen opzitten dus de pijp was ook een beetje leeg .
Toch wist ze me nog relatief makkelijk tot een hoogtepunt te krijgen wat ik niet had verwacht.
hele goede afsluiter van de avond , het was mooi geweest .
Big30
12 augustus 2010, 20:23
Zal denk ik deze oase veteraan geweest zijn!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=14692
CLUBSPORT
12 augustus 2010, 20:50
had ik die over het hoofd gezien BIG ? voeg maar toe anders
CLUBSPORT
12 augustus 2010, 20:53
voor het eerst met een dame in de kino mekaar opgewarmt en dat is met de juiste meid best leuk als voorspel :freu:
Big30
12 augustus 2010, 22:25
had ik die over het hoofd gezien BIG ? voeg maar toe anders
Kan gebeuren! Hannah is wel een begrip in de Oase en loopt er al een eeuwigheid rond. Maar op haar service is klaarblijkelijk nog steeds niets aan te merken.
CLUBSPORT
13 augustus 2010, 11:57
Aanvangkelijk waren haar looks en vrolijke lieve uitstraling de 2 hoofdredenen waardoor ik met haar de kamer opwou .
Dat zij op de kamer erin zou slagen om INA uit GT oraal naar de kroon te steken had ik natuurlijk niet verwacht , wat een topper .
thesickboy
15 augustus 2010, 21:33
Dat zij op de kamer erin zou slagen om INA uit GT oraal naar de kroon te steken had ik natuurlijk niet verwacht , wat een topper .
WOW! Gewaagde uitspraak!
Bijna voldoende reden om naar Oase te vlammen.... bijna :biggrin:
CLUBSPORT
18 augustus 2010, 22:43
Haha , ja ik weet het thesickboy ik moest ook even aarzelen toen ik dat opschreef maar ik blijf erbij, ze zijn aan mekaar gewaagd op dat gebied .
CLUBSPORT
23 augustus 2010, 12:27
afgelopen donderdag nog maar een keer op herhaling geweest met deze leuke blonde meid .
Prima sessie weer, wel wat aan de korte kant
blauwebeer
25 augustus 2010, 23:34
Ina uit GT/Mausis of Rita uit Bernds, beiden in dezelfde discipline onderlegd.
CLUBSPORT
14 augustus 2011, 23:52
ruim 1 jaar geleden dat ik deze tent weer eens bezoek en wie zie ik s,avonds ineens staan bij de bar ? juist ja HANNAH
we waren beide verrast elkaar weer te zien en kletsten effe wat , een kamergang zou er met haar niet inzitten want ik was al 3 keer geweest maar het blijft een lekkere meid met een sympathieke uitstraling ,