PDA

Volledige versie bekijken : Andrea, Bulgaars

Pistol Pete
14 december 2008, 23:03
Naam : Andrea

Nationaliteit/taal : Bulgaarse / Engels

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/lengte : Zwart halflang haar

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank / kleine maar stevige b-cup

Tatoeage /Piercing : niet

Service : PZC, NMC, beffen, aftrekken, FT

Extra :

Andrea is nieuw in de Villa, werkt er nog maar enkele dagen en wordt begeleid door Veronica. Toen ik haar zag zitten in roodroze doorkijkjurkje was ik direct verkocht. Juist een sessie beindigd met Rebecca maar meteen de kans benut en op Andrea afgestapt. Het oog van de kenner herkende direct een heerlijke meid. Het gezicht van Andrea is niet super maar (meer dan) mooi genoeg. Ik besloot eerst eens in de Jacuzi te bezien hoe ze aanvoelt en eruit ziet. Aanvankelijk wou Andrea niet naar de jacuzi, mogelijk wat onwennig en verlegen maar na enige uitleg en vertaling door Veronica was het goed. De jacuzi is sinds kort niet meer gratis. Personeel van VV maakt de jacuzi klaar terwijl je een picolo (champagne) besteld a 50 euri waarvan 25 euri voor de dame is zoals gebruikelijk. Na een wachttijd van ruim 40 minuten, samen met Andrea lekker geknuffeld en af en toe vluchtige zoenen was het zover, de jacuzi was vol. Andrea blijkt heerlijk aan te voelen in het met een spoortje olie vermengde warme water. Mijn handen gleden over haar heerlijke lichaam en borsten, de benen bleven in het begin nog gesloten. En wat een heerlijke strakke slanke buik. Andrea was zelf ook redelijk actief en wist hoe ze big john in no time op volle oorlogsterkte kreeg. Andrea is nog maar kort in de villa en ondanks haar 24 jaar (of is ze toch jonger?) ook kort in het vak. Zo voelt ze ook aan, ze is ietwat verlegen en onervaren maar doordat ze veel doet/toelaat wordt dat ruim gecompenseerd en blijft er het gevoel van prille tienersex over. Na 30 minuten jacuzi besloten naar de kamer te gaan. We waren inmiddels beiden erg geil en op de kamer vlogen de vonken me om de oren. Bij vlagen echte GFE, met iets meer ervaring en durf van de kant van Andrea was het pure GFE geweest. Ze heeft het absoluut in zich. Andrea kuste aanvankelijk wat voorzichtig met de lippen vrijwel op elkaar en af en toe de tong even naar buiten, af en toe vluchtig maar naarmate het hoogtepunt dichterbij komt gaan ook bij haar de remmen los en de mond wijder open en kronkelden onze tongen om elkaar. Het pijpen is gewoon goed. Penetratie is erg lekker omdat ze redelijk nauw aanvoelt (en is). Kortom ondanks haar onervarenheid is het puur genieten en weet ik zeker dat bij meerdere sessies er groei in zal zitten. Of dit ook gebeurd bij mij is nog te bezien. Bij de locker ontstond er wat onduidelijkheid over het betalen. Al met al zijn we lang samen geweest maar naar mijn smaak hoef ik de tijd voor pre-sales en wachttijd voor jacuzi en kamer (al met al ruim een uur) niet te betalen. Toen ik de gebruikte tijd en ruime fooi betaalde bleek ze meer verwacht te hebben dan 125 euro voor 1,5 uur jacuzi en kamer met 20 euri fooi en nog de helft van de champagne extra. (25 euri). Al met al een afsluiter in mineur voor beiden na voor mij heel aangename uurtjes. Of het tot herhaling komt zal afhangen van of er nog voldoende sex appeal over is tussen Andrea en mij wanneer we elkaar weer zien, w.s. aanstaande vrijdag.

P.S. Ik weet nog niet hoe ik een paspoort moet aanmaken. Maar andrea is ongeveer 1,65 mtr, zwart haar, geen tatoos/piercings, kleine maar stevige b-cup, donkerbruine ogen en zegt 24 jaar te zijn (oogt en voelt jonger). Komt uit Bulgarije en spreekt nagenoeg geen engels of duits. postuur is slank.

Big30
14 december 2008, 23:10
P.S. Ik weet nog niet hoe ik een paspoort moet aanmaken. Maar andrea is ongeveer 1,65 mtr, zwart haar, geen tatoos/piercings, kleine maar stevige b-cup, donkerbruine ogen en zegt 24 jaar te zijn (oogt en voelt jonger). Komt uit Bulgarije en spreekt nagenoeg geen engels of duits. postuur is slank.

Hallo John,

Een paspoort aanmaken doe je met copy en paste. Deze plak je dus gewoon in je recensie en dan vul je de data aan.

Naam : Andrea

Nationaliteit/taal : Bulgaarse / Engels

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/lengte : Zwart halflang haar

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank / kleine maar stevige b-cup

Tatoeage /Piercing : niet

Service : PZC, NMC, beffen, aftrekken, FT

Extra :

foots
24 december 2008, 19:29
Heren, beren,

Afgelopen zaterdag was ik samen met RPlover in VV. We waren wat later, want ik was nog druk aan het klussen geweest maar iets over half 6 kwamen we aan de klingel.

Rond 6 uur stond het eten al klaar en omdat ik veel honger had en omdat het eten wederom van een uitzonderlijk hoge kwaliteit was heb ik in 1 uur ongeveer 2 borden en een dessert naar binnen gewerkt. Het was geweldig lekker en ik geef toe, ik heb me uit de naad gegeten, ik bedoel gefreten. Ik doe mijn naam eer aan.

Tijdens het eten zat ik bij RPlover, zijn Sofia1 zijnde Veronica en daarbij zat een niet erg spraakzame dame. Het was Andrea. Andrea kan helaas niet zo veel engels maar ieder keer als ik weer iets vroeg lachte ze zo vrolijk. Ze ziet er vrij gewoon uit een beetje een buurmeisjes type.

Afijn ze leek me oprecht in mij geinteresseerd door haar kijken en door haar lach. Ik voelde gewoon dat ze graag met mij naar de kamer wilde. Ze is er echter niet het type voor om dat te vragen, dus geen jaagster verwachten.

Nou na het eten moest ik even rondwandelen, wnat ik had gewoon veel te veel gefreten. Het zat me ook niet lekker, bleek dat ik eerst nog een kleine bevalling op het toilet moest doen. Om te zorgen dat ik weer fris en fruitig was heb ik mij daarna rustig en uitgebreid gedouched.

Toen ik op zoek naar Andrea, ik vroeg haar en enthousiast ging ze een sleutel halen, helaas daar was een kleine wachttijd. (Toch geen GT taferelen gelukkig). Ze vulde de tijd door mij uitgebreid te kussen in het bargedeelte, doe ik graag mee, ik zou er zelfs geen probleem van maken om het in de bar te doen.

Na een kwartier konden we naar de kamer. Daar aangekomen ging het zoenen verder, dit deed ze precies zoals mijn vriendin dat doet. Het lijkt een beetje op een hondtje die iedere keer een beetje toehapt. Ze bleek ook op de kamer een heel hoog GFE gehalte te hebben, want van kussen en knuffelen krijgt ze geen genoeg.

Ik wel en ik vroeg haar mij te pijpen. Helaas daar kon ze (net als mijn vriendin voorheen) niets van. Ze schraapt daarbij met haar tanden langs, wat eerder pijn doet dan lekker is. De communicatie in het engels was te beperkt of ze begreep niet hoe het wel zou moeten. Dat was jammer, volgens mij is ze echt kersvers in dit vak en heeft ze slechts erg weinig vlieguren.

Na het pijpen nog lekker gekust, want dat kan ze leuk en dat doet ze graag en vol enthousiasme. Toen ik vroeg voor het condoom, moest ze die eerst nog zoeken en eenmaal gevonden zette ze hem er wat klungelig op. Het bleef heel, maar handig was anders. Neuken heb ik slechts kort gedaan, ik was namelijk ondertussen beregeil. Daar kan ik dan ook helaas weinig van zeggen, als net dat ze enthousiast meedoet. Ze vond het zichtbaar jammer dat ik na het klaarkomen weer van kamer af wilde, ze had nog zo graag doorgegaan.

Andrea is een van de liefste dames die ik in dit vak ben tegengekomen. Ze is nog zo groen als gras en diezelfde avond ging ze nog terug naar Bulgarije. Ik ben benieuwd of ze nog terugkomt, want eerlijk gezegt lijkt me dit niet haar vak. Mocht ze terugkomen dan wacht ik nog een tijdtje voordat ik weer met haar zal gaan, want ze moet nog wel het een en ander leren. Wel niet te lang, want anders is ze volledig doorhard en is haar charme kwijt.

Groet, Foots :wink:

P.S. Ik dacht serieus dit worden maar 10 regels.

Stiffmaster
4 april 2009, 13:31
Andrea is een van de liefste dames die ik in dit vak ben tegengekomen. Ze is nog zo groen als gras en diezelfde avond ging ze nog terug naar Bulgarije. Ik ben benieuwd of ze nog terugkomt, want eerlijk gezegt lijkt me dit niet haar vak. Mocht ze terugkomen dan wacht ik nog een tijdtje voordat ik weer met haar zal gaan, want ze moet nog wel het een en ander leren. Wel niet te lang, want anders is ze volledig doorhard en is haar charme kwijt.

Groet, Foots :wink:

P.S. Ik dacht serieus dit worden maar 10 regels.

Foots het is met schrijven al net als met eten, jij krijgt er nooit genoeg van :eek:. Heren Moderators deze Andrea is samen met haar vriendin Veronica neergestreken in LR, dus draadje graag overhevelen van VV naar LR, ik zal eens kijken of ik na vanavond er nog iets aan kan toevoegen aan dit leuke deerntje :lostit:

Stiffmaster
5 april 2009, 11:20
Eindelijk is het er van gekomen om met dit vriendinnetje van Veronica te gaan kameren, weliswaar samen met deze zelfde Veronica maar wat maakt dat, lekker strak lijfje en erg lief, een meisje nog zowat zou ik zeggen. Stiffie heeft er weer een kanjer bij :lostit::lostit:

lustman
6 april 2009, 09:12
Bij men laatste bezoek aan LR dacht ik met haar naar de kamer te gaan , maar op dat moment beslistte men chauffeur om huiswaarts te gaan. :hah: Afgelopen zaterdag met haar men eerste sessie gehad. Ze gaf goede service en heeft een lekker figuurtje , enkel het zoenen vond ik wat minder. Haar vriendin is de volgende op men to-do list. :green_smi

Stiffmaster
12 april 2009, 11:08
Na veronica was de beurt aan Andrea, ik had al aangegevenaan Veronica dat ik nu echt ook eens wilde genieten van haar vriendin maar nu alleen. Wel ik kan jullie verzekeren dat was het vorige week nog lekker, nu was het meer dan super goed :lostit: Ik had het gevoel dat ze haar vriendin Veronica voorbij wilde streven, of dat is gelukt zullen jullie niet van mij vernemen :moon:

Pistol Pete
12 april 2009, 11:19
Na veronica was de beurt aan Andrea, ik had al aangegevenaan Veronica dat ik nu echt ook eens wilde genieten van haar vriendin maar nu alleen. Wel ik kan jullie verzekeren dat was het vorige week nog lekker, nu was het meer dan super goed :lostit: Ik had het gevoel dat ze haar vriendin Veronica voorbij wilde streven, of dat is gelukt zullen jullie niet van mij vernemen :moon:

Ouwe snoepert....maar je hebt helemaal gelijk....We hebben elkaar gister misgelopen maar om en uur of drie lag ze topless te zonnen....eerst de rug, later de buik (of was he nou andersom...) laten bakken. Wat een gezicht...dat kontje...what a body, voor mij een van de mooiste die er rond loopt in LR en nog lekker ook....

Stiffmaster
19 april 2009, 15:41
Andrea is de queen in wording, deze protogè van Veronica komt met de week dichter bij haar grote voorbeeld :smile2: ik denk dat als zij de taal wat beter gaat beheersen dan......ik moet en ik mag, en ik wil daar wel even aan denken :love:

http://www.youtube.com/watch?v=b2WzocbSd2w

Pistol Pete
6 mei 2009, 12:16
Andrea is de queen in wording, deze protogè van Veronica komt met de week dichter bij haar grote voorbeeld :smile2: ik denk dat als zij de taal wat beter gaat beheersen dan......ik moet en ik mag, en ik wil daar wel even aan denken :love:

http://www.youtube.com/watch?v=b2WzocbSd2w

Ik heb hier simpelweg niets aan toe te voegen. Gister een heerlijke tijd gehad met Andrea. Het enige wat ik nog kan zeggen is dat ze wat mij betreft al een Queen is. Ik ken de dame nu een half jaar en heb haar in verschillende clubs kunnen bewonderen. Gister was het SUPER.:freu::freu::freu::freu:

Stiffmaster
6 mei 2009, 13:06
Ik heb hier simpelweg niets aan toe te voegen. Gister een heerlijke tijd gehad met Andrea. Het enige wat ik nog kan zeggen is dat ze wat mij betreft al een Queen is. Ik ken de dame nu een half jaar en heb haar in verschillende clubs kunnen bewonderen. Gister was het SUPER.:freu::freu::freu::freu:

JJ, You lucky basterd, dat het maar snel zaterdag mag zijn, enne was mijn Veronica er ook al :luvlove::luvlove:

Pistol Pete
6 mei 2009, 16:37
Yep Stiffmaster, Veronica was er ook. Live, kicking and shining.

Maar de nieuwe queen is gekroond :freu: (door JJ himself :p:p).

Stiffmaster
10 mei 2009, 12:03
Ja JJ, je hebt gelijk !! sinds jij haar hebt uitgeroepen tot de nieuwe koningin straalt ze dat ook volledig uit :lostit: wederom een geweldig uurtje met haar op de kamer doorgebracht met deze lieve en heerlijke Bulgaarse deerne, het doet Stiffie gewoon pijn als hij er aan denkt dat ik dit heerlijke schepsel zeker 5 maanden moet ontberen :eek:, ja stiffie wil alles op een rijtje zetten en geef zichzelf even een clubverbod tot ongeveer oktober :heul::heul:

Pistol Pete
12 mei 2009, 19:00
Ja JJ, je hebt gelijk !! sinds jij haar hebt uitgeroepen tot de nieuwe koningin straalt ze dat ook volledig uit :lostit: wederom een geweldig uurtje met haar op de kamer doorgebracht met deze lieve en heerlijke Bulgaarse deerne, het doet Stiffie gewoon pijn als hij er aan denkt dat ik dit heerlijke schepsel zeker 5 maanden moet ontberen :eek:, ja stiffie wil alles op een rijtje zetten en geef zichzelf even een clubverbod tot ongeveer oktober :heul::heul:

Stiffie, we hebben het op de chat al wel over je geheel vrijwillige zelfkastijding gehad. Op 31 december 2008 troffen we elkaar voor het eerst in FG, op 1 januari waren we er weer. Het klikte direct, ja ook tussen ijsberen kan het klikken:rolleyes::rolleyes:. Twee keer een baaldag in FG, een fles champagne wou niet helpen. In LR ging het beter, het was super, beiden ontdekten we zo een beetje tegelijkertijd deze toptent, dat schept een band. Helemaal toen we nog een gemeenschappelijke favoriete dame bleken te krijgen....:teuflisch

Nu kondig jij je tijdelijke afscheid aan in LR en andere clubs...De dames zullen je missen (en ik ook), in ieder geval sommige dames, of misschien 1 dame. Maar die mist je dan echt...En dat is veel beter dan 10 dames die je zeggen te missen maar dat niet doen. :confused::confused::confused:

Stiffie, ik zou het niet kunnen en begrijp heel goed als jij het ook niet kan. Maar jou standvastige karakter ken ik wel een beetje inmiddels,
het gaat je lukken! :fuck::luvlove: :fuck::luvlove: ->> :nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee: :nee::nee::nee::nee::nee::nee::

Stiffmaster
13 mei 2009, 08:47
Stiffie, ik zou het niet kunnen en begrijp heel goed als jij het ook niet kan. Maar jou standvastige karakter ken ik wel een beetje inmiddels,
het gaat je lukken! :fuck::luvlove: :fuck::luvlove: ->> :nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee::nee: :nee::nee::nee::nee::nee::nee::

JJ, ja we hebben inmiddels samen een aardige band opgebouwd :freu: en van veel dingen mogen genieten :fuck::luvlove: en je hebt gelijk beter een dame die je echt mist dan tien die roepen dat ze je missen. Ik ga het redden tot 17 oktober want dan ga ik uitgebreid mijn verjaardag vieren :lostit::lostit: daar in mijn favoriete woonkamer in Kaarst en hoop dat wij elkaar dan ook weer zullen ontmoeten, tot aan die tijd moet ik het doen met al die mooie gedachten van de afgelopen tijden, maar doe me een plezier als je wilt en knuffel wat voor mij bekende dames daar in LR :love::love:

Pistol Pete
17 mei 2009, 11:17
Terwijl mijn grote clubmaat Stiffie ongetwijfeld zat te genieten op de bank van zijn Veronica vlak voor hun zoveelste megasessie besloot ik met het lieftallige 'zusje' Andrea weer iets moois te beleven. Eerst lekker geknuffeld op de bank, smalltalk onder het genot van een drankje. Andrea verstaat en spreekt nu heel redelijk engels en ik smelt helemaal weg als ik haar lieve stem engels hoor spreken met een zwoel bulgaars accent. Omdat Just John weer alle kenmerken van zijn alter ego Lust John bleek te hebben wou Andrea dat maar snel behandelen. Tja, daar is maar 1 middel voor, special treatment in the room...:cool::cool:Voor de tweede keer die dag op kamer 4 terechtgekomen. Voelde even onwennig :o:oin het begin, nog geen uur eerder had ik daar een soort wervelwindsessie in PSE-kwadraat:bowlol: gehad en daar lag ik weer...:smile::smile:Maar toen de lippen van andrea mij begonnen te zoenen en haar tong langzaam in mijn mond gleed was ik dat onwennige gevoel direct kwijt. :love:

Een heel aangenaam uurtje volgde zoals ik er al zovelen heb gehad met haar. Het goede is dat na elke sessie met Andrea ik het gevoel heb dat we dichter tot elkaar komen en daardoor de sex iedere keer nog beter is:freu:. Andrea heeft geen remmingen en dat geeft een gevoel of je met je pas veroverde nieuwe vriendin vrijt:love2:. Heerlijk, fantastisch. Er waren een flink aantal nieuwe dames (newbees) gisteren en ook nog een aantal voor mij bekende dames die op mijn lijst onder het hoofdstukje maybees vallen. Maar de newbees en maybees hebben geen schijn van kans zolang Andrea mij zo laat genieten:rofl::rofl:.

Toen ik het tweede hoogtepunt binnen een uur had bereikt was de heerlijke sessie voorbij. Ik dacht er nog even aan om te verlengen met nog een uur maar ik koos er voor om me weer in het partygedruis te storten voordat ik om half twaalf de tent moest verlaten...:motz::motz:Komende woensdag denk ik weer in LR te zijn, grote kans dat ik dan weer voor Andrea zal kiezen.:wink:

Stiffmaster
17 mei 2009, 11:44
Terwijl mijn grote clubmaat Stiffie ongetwijfeld zat te genieten op de bank van zijn Veronica vlak voor hun zoveelste megasessie besloot ik met het lieftallige 'zusje' Andrea weer iets moois te beleven.

JJ, ik heb genoten van een ongekende nooit eerder meegemaakte spectaculaire supersessie dat ik nu met een rustig gevoel kan wachten tot oktober, ik hoop jou dan zeker ook weer te ontmoeten maatje bedankt en als je Andrea of Veronica tegen de bevallige lijfjes loopt knuffel ze van me, bedankt maatje tot ziens :lostit::lostit:

kempie
23 mei 2009, 00:38
Wel ik denk dat er een Andrea fan bij is; Moi. Afgelopen vrijdag voor de 2e keer naar de LR geweest.

Daar zag ik de verrukkelijke Andera snel lopen. Zag op het Forum (toch handig dat internet op je mobiel) dat het een aanrader was. Dus gelijk mee naar de kamer geweest en kan bovenstaande meningen geheel delen.

Super aardig, geen remmingen en ze kust heerlijk. Een super sessie.Twijvelde heel even nadat ze na lang voorspel, na het pijpen en even on top het condoom weer af deed en verder ging met heerlijk vrijen. Toen ik later begon van wanneer gaan we weer verder zie ze dat er nog maar vijf minuten te gaan was. Ik vroeg of het 25 was om een half uur te verlengen maar ze leek het niet echt te begrijpen dacht dat ik 25 wou betalen voor het hele uur. Toen ze eindelijk begreep dat ik het geen probleem was om 75 te betalen voor een heel uur was alles weer in orde. Nog even lekker gevreeën en daarna maar gezorgd voor wat meer aktie. Wou eigenlijk wel langer maar was mij veel te heet op de kamer dus maar besloten het bij een uurtje te laten

Wat mij betreft was dat het misverstandje geen enkel probleem. Sterker nog er waren vrijdag weinig dames naar m'n smaak. Wou later nog voor een sesie met de roemeense lavina of lavita gaan maar die was de hele tijd bezet, ook dan misschien op herhaling bij gabriella maar die was ook bezet, dus bij gebrek aan weinig intressant nieuw vrouwelijk schoon later nog maar een sesie met andrea gedaan. Het was als een droom een hele mooie droom.

Volgende keer dat ik in de LR kom hoop ik weer eens een andere dame te kameren, maar wil toch ook wel weer een sessie met Andera doen.

Herhalingsgevaar: 100%

Pistol Pete
25 mei 2009, 13:39
Afgelopen Zaterdag weer een sessie gehad met Andrea. Grote klasse. Het was al rond 02.00 uur in de ochtend en ik was behoorlijk moe. Andrea niet. We togen naar kamer 16 en Andrea deed het werk, ik kon rustig relaxen. Maar ja , zoveel energie werkt aanstekelijk. Ook hielp de (koude) douche die ik vooraf nam. Zo erd het een heerlijke sessie, de laatste van afgelopen zaterdag van mij. Het is al eerder geroepen door deze en gene ijsbeer, maar Andrea is werkelijk een topdame!:freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:

Stiffmaster
26 mei 2009, 12:56
Afgelopen Zaterdag weer een sessie gehad met Andrea. Grote klasse. Het was al rond 02.00 uur in de ochtend en ik was behoorlijk moe. Andrea niet. We togen naar kamer 16 en Andrea deed het werk, ik kon rustig relaxen. Maar ja , zoveel energie werkt aanstekelijk. Ook hielp de (koude) douche die ik vooraf nam. Zo erd het een heerlijke sessie, de laatste van afgelopen zaterdag van mij. Het is al eerder geroepen door deze en gene ijsbeer, maar Andrea is werkelijk een topdame!:freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:

Nog ongeveer 20 weken :eek::eek: en dan kan Stiffie ook van deze dame hopenlijk weer genieten, als haar vriendin Veronica nog wat over laat van Stiffie wel te verstaan dan hè :smile2::smile2:

Stiffmaster
2 juni 2009, 10:38
Niet met Veronica maar met haar protoge Andrea deze mooie dag afgesloten in kamer 2. Wat een lekker en speels ding is dit toch en met zoveel energie dat je denkt dat je de adonis van de omgeving bent als je deze tornado overleeft. Ik weet niet waarom en/of het hoe maar deze dame en haar vriendin maken iets los bij Stiffie :lostit::lostit:

Sphinx
8 juni 2009, 20:07
"Risin' up, back on the street. Did her time, took her chances. Went the distance, now she's back on her feet. Just a girl and her will to survive. So many times, it happens too fast. You change your passion for glory. Don't lose your grip on the dreams of the past. You must fight just to keep them alive. It's the eye of the tiger, it's the thrill of the fight. Risin' up to the challenge of our rival. And the last known survivor stalks his prey in the night. And she's watchin' us all in the eye of the tiger."

Het zal heus geen toeval zijn geweest dat Survivor opstond toen Andrea voor de derde keer langs kwam paraderen die late middag/vroege avond. Erpee was inmiddels al door haar en Veronika opgevreten en uitgekauwd dus daar kwam alleen nog maar vrolijke onzin uit. Deze racebeer was dan wel degene die haar zo rustig mogelijk achterna wandelde, zij draaide al direct de rollen om met een adembenemende zoen. "Wanna play?" Na die zoen ging het allemaal wat te snel en ik keek maar gewoon toe. Uiteindelijk gaf Andrea haar poging een highscore te halen op en wijdde zich weer aan mij. Pfff, ik zal er hoogstwaarschijnlijk een beetje verloren hebben uitgezien toen ze even naar een een sleutel ging zoeken, maar deze racebeer was dan ook helemaal daas van Andrea's TZ-kwaliteiten. Ik stond mijn beslagen brilglazen schoon te maken en had dus halemeel niet gezien dat ze 5 passen verderop met een sleutel stond te zwaaien :D We kwamen ergens achterin op de eerste verdieping uit in een ruime kamer die ijzig koud was omdat het raam open had gestaan :eek: Maar gelukkig produceerden we al gauw genoeg warmte om in ieder geval de directe omgevingstemperatuur weer op niveau te krijgen. We zouden in de geruime tijd dat we hebben liggen knuffelen en zoenen bijna de rest helemaal zijn vergeten als ik me niet langzaam los had gerukt en me aan Andrea's b-cupjes was gaan wijden. Vanaf dit moment ging het langzaam maar zeker van kwaad naar geiler en uiteindelijk kwamen we in een heftige doggy terecht, die met een geheel terechte flame-out werd beëindigd. In het nageklets raakte deze racebeer de weg naar de uitgang echter volledig kwijt en knoopte er nog een halve sessie aan vast die geheel uit gezoen en geknuffel bestond. Met een licht geirriteerde zucht keerde ik weer terug naar het heden "Why's that?" vroeg Andrea. "If I'm not careful I will keep you here all night, which of course is good for you (ze begon te glimlachen) but not for me as I have no money left at all and probably get thrown out because I can't pay every Euro at once (nu liep ze voluit te lachen). "I want one too" zei ze toen terwijl ze op het Wycams-blikje wees. Hoe kan ik zo'n schatje nou iets weigeren. Jesus Charisteas, zoiets kom je maar een handvol keren tegen in een mensenleven, en laat ik er nu twee op één avond treffen :freu:

Stiffmaster
21 juni 2009, 09:31
Gisteren wederom van dit heerlijke spontane meiske mogen genieten, een wervelwindje waar je je geen minuut bij verveeld, ze werkt ongeveer nog een maand om zich daarna bij haar vriendin Veronica in Bulgarije te voegen, dus heren geniet zo lang het kan :wink::wink:

kempie
22 juni 2009, 23:52
ja ook ik heb er ook de e keer heerlijk van genoten

timjava
28 juni 2009, 20:42
Gisteren in LR met Andrea naar de kamer gegaan. Andrea stond al lang op mijn lijstje, maar ik kwam er steeds maar niet aan toe. Gisteren waren andere favorieten afwezig en zag ik mijn kans schoon. Op het moment dat ik haar te pakken had, kwam ook Carpe Diem kwijlend naar haar toe om haar mee te vragen, maar helaas moest hij wachten:hah:. Ook Rex kwam polshoogte nemen, maar hij kon ook een nummertje trekken. Vreemd, sommige dames lopen de hele tijd vrij rond, op het moment dat er een ander beertje met de dame gaat wil iedereen:confused:. Gelukkig is iedereen nog aan zijn trekken gekomen;). De sessie met Andrea was zeer goed. zulke vrouwen maak ik maar zelden mee. Ze geeft zichzelf helemaal en zorgt ervoor dat je een uitstekende service krijgt. Ik ben verkocht, ik wil alleen nog maar Andrea in LR!

Stiffmaster
29 juni 2009, 08:42
Ik ben verkocht, ik wil alleen nog maar Andrea in LR!

Donders de concurrentie wordt moordend daar in LR, gelukkig lopen er daar nog zo een paar lieftallige dames rond :lostit:

Pistol Pete
9 juli 2009, 01:42
Onbegrijpelijk toch.
Ik herinner me nog Andrea de eerste dagen in de Villa, onder de vleugels an "kloek" Veronica.
Onervaren, zo groen als een blaadje maar kan zijn, en meestal geen enkele klant per dag.

...

Wat een schatje, wat een heerlijke Meid, geniet ervan en geef de Nieuwe Koningin wat de Nieuwe Koningin toekomt.
En dat zijn onze centen in ruil voor geweldige seks, seks zoals er maar weinigen geven aan ons. Je voelt je de Prins op het witte paard zolang ze bij je is ;)

erpee :wink:

Ik kan het niet beter verwoorden, Andrea is echt heel bijzonder. Wat een verandering, tot de zelfbewuste vrouw die ze nu is. In een half jaar zowel engels als duits op een heel goed nivo zichzelf bijgebracht. Verder prima sex en is ze een klasse dame.
Dinsdag heb ik een blitzbezoek aan Living Room gebracht (ik voelde me net de president van de VS, alleen zijn zijn blitzbezoeken in plaats van naar Living room meestal naar een of ander orlogsgebied, dan doe ik het tocht beter :D)

Gekozen voor Andrea, nu mijn favo dame er niet was:eek: had ik vrij keus:freu:. Dat was niet moeilijk, hoewel...Toen ik Andrea in de kino zag liggen raakten we in gesprek. En de kino zou de kino niet zijn als daar niet meer gebeurde dan een goed gesprek! Even later naar kamer 14 (met plafondspiegel) getogen. Wat een uitzicht op dat zalige lichaam. Een heerlijke sexsessie volgde:D:D.

Andrea werkt nog enkele weekjes (laatste weekend is 24/25 juli) en gaat dan voor een welverdiende vakantie een maandje terug naar Bulgarije. Wie wil genieten moet snel zijn...:baeh:

Stiffmaster
9 juli 2009, 09:26
Andrea werkt nog enkele weekjes (laatste weekend is 24/25 juli) en gaat dan voor een welverdiende vakantie een maandje terug naar Bulgarije. Wie wil genieten moet snel zijn...:baeh:

Ja, ja ik kom eraan :teuflisch:teuflisch

Stiffmaster
12 juli 2009, 11:19
Ja mijn pareltje was er ook nu weer, en na de eer aan mijn oudere broer te hebben gelaten, was ik zelf aan de beurt. Zoals vanouds weer een mega sessie gehad. Ja gisteren werdt pas echt duidelijk hoe deze jongedame zich heeft ontwikkeld tot de queen van LR. Nog twee weken en dan gaat deze spetter op vakantie om daarna samen met haar vriendin Veronica terug te keren. It will be a long hot summer :teuflisch