PDA

Volledige versie bekijken : Jessy/Jessica (Duitse) ex-FKK-Villa



Jorah Mormont
15 december 2008, 16:39
Naam : Jessy

Nationaliteit/taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur/lengte : Blond halflang

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cup

Tatoeage /Piercing : Rug tatoo /tong en navel piercing

Service : PZC, NMC, uitgebreidt zoenen, Beffen, Dildo-show

Extra : Lesbisch trio




Jessy, 12 november 2008, FKK-Villa in Hannover


Ik heb nog wat achterstand in het schrijven van recensies, zo ook nog deze van Jessy. Beetje gedateerd, maar toch noemenswaardig en voor mijn persoonlijke statistieken;)

Op deze woensdagavond in FKK-Villa heb ik een wel hele geile lesbisch trio meegemaakt met deze Jessy en haar collega Steffi (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=86290&postcount=1).

Steffi kende ik al uit de Villa, dus contact met snel gelegd. Steffi stelde een trio voor met deze Jessy. In eerste instantie trok het me niet zo, want ik heb het niet zo op stelletjes wat probeert er een trio uit te halen. Ik vertelde Steffi dat ik trio's alleen leuk vind wanneer de dames ook met elkaar aan de gang gaan. Steffi wist me te overtuigen doordat ze er expliciet op aandrong dat zij en Jessy wel degelijk lesbische handelingen met elkaar deden. Ik kreeg zelfs een niet goed - geld terug garantie van haar. Nou, groen licht voor mij en proberen dan maar.

Ik met de twee dames naar de kamer. En ja hoor, we lagen nog niet op bed of de twee dames begonnen elkaar te kussen, strelen en beffen. Jessy was de eerste die door Steffi onderhanden werd genomen. Ze leek er wel van te genieten van hetgeen dat Steffi aan het doen was. Ik lag erbij en keek ernaar. Heel geil om te zien allemaal. Ik had nog geen haast om te gaan deelnemen en wachtte rustig af wat nog komen zou gaan.

Steffi haalt een dildo uit haar tas en begon Jessy hiermee te bewerken. Eerst tegen haar clitoris en later ging de dildo bij Jessy naar binnen. Ik kreeg het er warm van. Plotseling komt Jessy omhoog en maande Steffi ermee te stoppen. Als ze nu al klaar kwam dan was ze de rest van de sessie niets meer waard.

Ik werd in het spel betrokken. Beide dames namen het initiatief om Sonny jr. te gaan verwennen. Beide pijpten er lustig op los. Afwisselend de één eierlicken en de ander pijpen. Steffi gaf mij de dildo en hiermee mocht ik haar verwennen. Ze draait zich 69 op me en ik ga met de massagestaaf aan de gang terwijl ze nog steeds samen met Jessy mij aan het pijpen waren.

Ongemerkt werd ik voorzien van een rubber teneinde Jessy me cowgirl ging berijden. Nog steeds had ik Steffi boven me en neukte ik haar lustig met de dildo. Beide zaten nu zittende op me en ze tongzoenden elkaar tijdens dit spel.

Tijd voor een wissel. Condoom werd verwisseld en nu nam Steffi plaats op mijn lid. Jessy gaat boven me hangen zodat ik haar kon beffen. Terwijl ik dit deed werd ze ook nog eens handmatig clitoraal betast door Steffi. Het kon niet op.
Het zweet begon ons uit te breken. Jessy kwam al snel tot een hoogtepunt. Ik zat er ook tegenaan, maar wilde Steffi nog wel even oraal verwennen.
Jessy was redelijk uitgeblust en trok zich een beetje terug om passief te gaan kijken naar hetgeen ik met Steffi ging doen. Terwijl ik Steffi bef, streelt Jessy haar borsten en gaat met haar tongen. Ook Steffi komt tot een hoogtepunt.

Nu was het mijn beurt. Ik was nog niet gekomen en was redelijk moe geworden. Ik leg mij op mijn rug neer en liet de twee dames hun gang gaan. Vooraf even gemeld dat ik geen FT deed (50 euro per dame erbij en dat had ik er niet voor over). Beide pijpten er weer op los en terwijl Jessy mijn ballen likt pijpt Steffi me naar een hoogte punt, waarbij de ontlading middels een paar laatste handslagen tot stand kwam.

De dames hadden hun beloften waargemaakt. Ik was een tevreden ijsbeer. Totaal waren we een uur op de kamer wat me 100 euro per dame kostte.
Dit hadden we van te voren afgesproken.
Echt een aanrader deze twee Duitse meiden om er een keer een lesbisch trio mee te gaan doen. Ze zijn goed op elkaar ingespeeld en komen na wat ze beloven.

Sonny:wink:

Jorah Mormont
21 december 2008, 22:09
Staat er afgelopen donderdagavond een strakke blond dame non-verbaal naar me te zwaaien. "Ken ik jou" dacht ik. Ik sloeg nog niet aan. Uit onvrede stapt de dame op mij af. "Kennst Du mich nicht mehr??". Het kwartje viel. Het was dame waarmee ik in FKK-Villa in Hannover een trio had gedaan.

Jessy (Jessica) is nu dus in de Villa. Ze staat ook op de blog (http://blog.villavertigo.de/?p=510).

Sonny:wink: