PDA

Volledige versie bekijken : Anja (Russisch Duitse)



sueno
16 december 2008, 11:49
Heb in YY keer ene Anja gehad. Duits sprekend, oorspronkelijk uit Rusland. Was niet piepjong meer, maar ze had een goed figuur. Ze was nogal sportief en goed gespierd. Ze had lang bruin haar met gekleurde streepjes erin. Ze was slank en had een navelpiercing. Ze was er niet vaak, maar ik heb ze twee keer gezien. Ze was de tweede keer in gezelschap van een vriendin met de naam Lena (ook Russisch Duitse).

Heeft iemand ervaringen met haar ?

En weet iemand of ze nog in YY komt ? Of weet iemand waar ze nu uithangt ? Ze zei dat ze in Berlijn woonde.

Zou graag nog een keertje van haar diensten gebruik maken ! :freu:

Henkietankie
16 december 2008, 22:04
Ik heb haar daar een half jaar geleden gezien. Dat was voor mij ook gelijk de laatste keer in YY.

Leuke is dat ze ook pipi's verkauft..

sueno
17 december 2008, 13:55
'Pipi's ???

HW1
3 februari 2009, 19:13
Ben vandaag met deze Anja naar de kamer geweest in YY. Erg goede ervaring. Enige nadeel vond dat ze niet kust. Ze doet kan trouwens ook een goede massage geven. Ze is dus in YY.

BSesamstraat
3 februari 2009, 22:18
Ik was er vandaag ook. maar weet niet wie ze is. kan je een beetje aan geven hoe ze er uit ziet en waar ze bv stond??

HW1
4 februari 2009, 07:57
Ze was regelmatig aan de bar te vinden, vlak bij de tap, en droeg een donker bruine bikini. Groeten,

HW

Johnny99
14 juni 2009, 09:58
Wordt toch hoog tijd om een paspoort voor deze dame aan te maken:



Naam : Anja

Haarkleur/-lengte : donkerblond / Halflang

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Normaal, slank /B

Nationaliteit/Taal : Litouwen/ Duits+Engels

Leeftijd : rond de 30

Tatoeages/Piercings : nee/navel

Service : Goed, TZ, beffen, NMC, PZC (niet altijd), begint haar kamersessie meestal onder de douche, top!

Bijzonderheden : Zeer lief , echte GFE, neemt de tijd voor een gesprek in de bar. Draagt vaak een rood setje met kousen.

Johnny99
14 juni 2009, 10:01
Afgelopen vrijdag weer met haar op kamer geweest. 2 Uur later pas weer van kamer gekomen. Helemaal TOP!

Een van mij vaste waarden tegenwoordig in YY. Vanaf zondag is ze op vakantie, helaas, ze kon nog niet zeggen wanneer ze er weer is.

Johnny99
19 juli 2009, 08:09
Ze is weer terug van vakantie.

Zaterdagavond weer geweldig genoten met deze lieve meid.