PDA

Volledige versie bekijken : Hoe vaak ben je verliefd geweest op een hoertje ?



neukie
13 februari 2006, 11:21
Tja, ik een enkele keer, tijdsduur: een week, dan was ik weer beneden.

n.:wink

neukie
13 februari 2006, 21:46
eerste comment.
I denk nu, dat dit zo wat is hoe een inenting. Daarnaar was ik immun.

n.:wink:

Jorah Mormont
13 februari 2006, 22:13
Moet eerlijk zeggen dat ik ook ff met m'n ziel onder de arm heb gelopen. Gelukkig hebben mijn mede ijsberen vrienden mij weer met beide benen op de grond gekregen. :freu:

Laten we dit maar op beginners geluk houden;)

Women Lover
13 februari 2006, 22:25
liefde,
was het liefde?
er was iets
maar was het liefde?
gevoelens hadden we beide
maar of het liefde was?
je hebt me totaal in vertrouwen genomen
ook geen bewijs voor liefde
je hebt geprobeerd mij in bescherming te nemen
ten koste van je zelf
liefde?
toch weet ik zeker
ook al wil jij niet meer
teveel meegemaakt
teveel ellende
er was iets
maar wat?

Befke
14 februari 2006, 12:50
Ik heb - geheel naar waarheid - ingevuld dat ik nog nooit verliefd ben geworden op een lichtekooi.

Geheel naar waarheid? Ja - toch wel.

Echter:
Evengoed verlies ik mij tijdens mijn uurtjes in betaald beddegoed volledig en hopeloos in de dame (een basisklik vooropgesteld, natuurlijk).
Evengoed spookt tussen bezoeken aan de madelieven door, de herinnering aan (de dame van) het laatste bezoek meedogenloos door mijn hoofd.
Evengoed kan ik me soms niet onttrekken aan een licht gevoel van vlinders in de buikstreek wanneer ik over een volgend bezoek aan mijn danmalige voorkeursdame fantaseer.

Verliefdheid is dat alles allemaal niet: Het hoofd blijft vooralsnog koel.
Ook al hou ik zielsveel van die rotmeiden.

YesMadam
14 februari 2006, 15:56
eerste comment.
I denk nu, dat dit zo wat is hoe een inenting. Daarnaar was ik immun.

n.:wink:

Maar als ik je Avatar zie.... ben je nog steeds in de wolken...
Veel plezier nog met je lief

neukie
14 februari 2006, 16:08
Maar als ik je Avatar zie.... ben je nog steeds in de wolken...
Veel plezier nog met je lief
Nee mon cher ami, je weet nooits om de background van mijn avatar....dat zijn mijn twee engelbewaarder.....:lostit: :freu: :D . De hele story is privacy.....

neukie :wink:
die altijd met de benen op de grond is.

Babbel
17 februari 2006, 12:39
Ik ben iedere keer weer een beetje verliefd ( Lijk André Hazes wel :D ) maar één keer was het goed raak. Gelukkig ben ik daarvan genezen en weet ik dat het niet zo snel meer zal terugkomen want ik heb er veel van geleerd.

Babbel

Randy
17 februari 2006, 12:50
Een keer heb ik het heel flink te pakken gehad. Gelukkig ging de dame in kwestie er verstandiger mee om dan ik. Ze was heel duidelijk in dat zij dat niet voelde, en that was that. Heb heel fijne herinneringen aan haar.

Daarnaast wel eens meer dan de gewone 'klik' gevoeld, echter niet zo hevig als met bovengenoemde dame. Met weer anderen kan ik vaak op de kamer zijn, met veel plezier en fijne contacten, zonder verliefd te worden. Maar goed ook... :D

wacko_wicky
18 februari 2006, 07:34
In amintirile mele
Esti linga mine
In amintirile mele
Ma atinci
Si amintirile mele
Spun ca te astept

:o

nita
19 februari 2006, 04:33
In amintirile mele
Esti linga mine
In amintirile mele
Ma atinci
Si amintirile mele
Spun ca te astept

:o


en nu in `t plat hollands??

nita:wink:

Alles Paletti
22 februari 2006, 07:33
1 keer in mijn hele carriere. "Donna" werkte bij Karin's home in Rotterdam.

Mijn hele leven stond op z'n kop, ik hoop het nooit meer mee te maken

rplover
23 februari 2006, 16:20
Een ezel stoot zich geen twee maal aan dezelfde steen, het onomstotelijk bewijs dat ik geen ezel ben dus :rolleyes:
2 x.

Eerste keer op een locale schone uit Aartselaar, werkende in SS21 (hoe kan het ook anders).
Haar naam was Soraya, half-indisch, half Antwerpse, en tja, als ik er nu aan terug denk, ze heeft nog alrtijd een speciaal plaatsje in mijn hart. Ze is destijds uit het milieu gestapt, maar je, ik was er blijkbaar emotioneel niet klaar voor.

Nummer 2 is een heel ander verhaal. Haar naam: Renee, woonachtig in Duitsland, Cubaanse moeder, werkende SS21, ja ja.
Werd hals over kop verliefd op haar, Renee stopte met werken, maar dat was buiten de waard, haar Duitse (al dan niet ex-) pooier gerekend. Bijgevolg, een wilde vlucht door Europa, maar het leek wel of Renee een zendertje bij zich had. Om jullie niet teveel met details op te zadelen, na een miljoentje of 2 (oude belgische franken ), enkele netelige situaties, doodsbedreigingen en een dikke negen maanden (figuurlijk dan :D ) het maar wijselijk voor bekeken gehouden, anders zat ik dit waarschijnlijk niet te typen...

Mijn voornemens : nooit meer, maar wat komt, komt, en after all, we are just humans...

witchmaster - bang van wilde achtervolgingen :hammer: :hammer: :hammer:

Anvers
23 februari 2006, 20:38
Heb het ook al verschillende malen meegemaakt, en het is steeds hetzelfde:GELD, GELD, GELD.

Een ezel stoot zich geen :nee: tweemaal aan dezelfde steen zegt men, wel dan is ondergetekende een "echte" ezel, want hij heeft het 3 x gedaan, maar hij heeft het nu wel geleerd hoor om niet meer verliefd te worden op een dame van plezier! :wand: :wand:

Anvers :wink:

Azrael
24 februari 2006, 13:16
Tsja, ook ik ben 1x volledig voor een dergelijke dame gevallen. Dit heeft nog een tijdje mogen duren, totdat ze vertrok naar haar eigen land en er plotseling een einde kwam aan ons samenzijn. Achteraf ben ik toch wel erg blij dat het zo gelopen is, want volgens mij waren de problemen niet te overzien. Maar ja, iedere keer als je met een mooie dame meegaat loop je (lees: ik) de kans om weer een keer onderuit te gaan.:wand:

stafke
4 maart 2006, 16:58
ik word niet snel verliefd, maar als het wel gebeurd dan is het ook goed raak. De dame in kwestie ken ik ondertussen al zon 4 jaar, maar het gevoel blijft nog steeds duren. Gevolg is dat ik ook niet meer op zoek moet naar een ander, maar zo mijn vast adresje heb. Ik ben wel realistisch genoeg om met beide beentjes op de grond te blijven en de zaak te kunnen relativeren. Maar als ze me zou vragen om een relatie te beginnen , komen de zaken toch anders te liggen. Ik zou de konoing te rijk zijn.

rplover
4 maart 2006, 18:22
Maar als ze me zou vragen om een relatie te beginnen , komen de zaken toch anders te liggen. Ik zou de konoing te rijk zijn.

Stafke,

Dit is goed bedoeld, dus neem het niet verkeerd op.
Maar de koning zou rijk blijven, jij daarentegen? ;) ;) ;)
Uit ervaring hoor, een DVP is, door het vele geld, een levensstandaard gewend die veel hoger ligt dan het maandelijkse gemiddeld inkomen van een wandelaar, om het zachtjes uit te drukken.
En meestal is het: centjes op, liefde op.
Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet kan, uitzonderingen bevestigen (zoals altijd) de regel ;)

witchmaster

Ace2
9 oktober 2006, 15:43
De teller staat bij mij op 3 of bijna 3.

De eerste was enkele jaren geleden. Ik ging haar nagenoeg elke week opzoeken, totdat ze ineens was vertrokken. Toen merkte ik aan mij zelf dat ik dat erger vond dan ik had verwacht. Bij andere meisjes maakte het mij dat niet zoveel uit als ze verdwenen. Het was trouwens niet wederzijds.

De tweede keer was het heel goed raak en het was wederzijds. Het is nu wel afgelopen maar het was niet eenvoudig. Ondanks zeker de leuke tijd, was het emotioneel soms niet altijd even gemakkelijk.

Vlak daarna (na nummer 2) ontmoette ik weer een meisje, waar ik ook een klik mee voelde. De sex was heel goed, alsmede ook het verdere contact. Toevallig kwamen wij elkaar ook nog eens tegen in het uitgaansleven. Dus ben ik met haar gaan stappen. De keren erop waren heel leuk (en niet alleen qua sex). Net toen ik mij begon af te vragen waar ik nu weer mee bezig was en hoe zij zich voelde kreeg ik een telefoontje van haar. Of ik haar niet meer wilde bezoeken. Ondanks dat ik heel goed snapte wat ze bedoelde begon ik wel vragen te stellen. Haar antwoord was kort en bondig: "please do not ask." Misschien is dat ook wel beter.

Grappig detail is dat alle drie de dames hetzelfde geboorteland hebben.

neukie
9 oktober 2006, 17:21
Een enkele keer. Ik had niet zo goed de controle over mijn gevoelen. Had dat hele niet zo goed scheiden kunnen. Rookie-foutje.....
Dat gaat nu perfect. :wiegeil:
Vandaag zijn we vrienden, zonder dat we Romeo en Julia spelen. We hadden eens lang geprat over ons. Zonder domme verliefdheid is dat hele zeer mooi voor ons allebei. :happy:

little diablo
9 oktober 2006, 18:28
tja daar komt mij zwakte:o bij mij zijn die vlindertjes telkens weer vrij snel actief:luvlove:gelukkig weet ik ze dan weer vrij snel weg te jagen:p maar ëën keer heb ik het flink te pakken gehad. en was het wederzijds.En die vlindertjes zijn erg hardnekkig want ze zijn nog steeds niet helemaal weg gefladerd. De kans dat ze weer terug komen is nog erg groot bij ons beide:rolleyes: gelukkig helpen enkele ijsberen me om ze mee weg te jagen;)


saluti Little Diablo

TT Man
9 oktober 2006, 19:40
Verliefd, zo van tot over mijn oren, nog geen enkele keer. Wel voor een aantal dames een (grote) sympathie en dat was dan wederzijds. Op tijd stoppen en je gevoelens onderkennen. Je niet te veel verliezen in het 'paradijsje'.

Rex
9 oktober 2006, 21:27
Ja daar stond ze dan vorig jaar in PHG. Ik zag haar, zij zag mij en ik voelde meteen dat deze '' zakelijke sex relatie '' nog lang zou duren..........

Ik had nog niet eerder zo'n geweldig mooie en lekkere chick in een club geneukt als zij. Vanaf het eerste moment dat ik met haar bezig was explodeerde bij mij van binnen de lava en het werd ontzettend moelijk om die lava te doen verdwijnen. Integendeel zelfs de lava kwam steeds dichterbij en vluchten kon niet meer.

Ik ben nog nooit verliefd geweest op een DVP, echter ik heb wel voor één bijzondere vrouw gewoonweg meer gevoelens gehad. Je gaat over haar dromen, denken hoe het is met zo'n vrouw samen te zijn in het '' echte leven''
Je komt steeds meer privé te weten over die vrouw en voor je het weet zie je haar drie tot vier keer per week........... Het is heel erg moeilijk te omschrijven omdat verliefdheid tegen de rand aan zat, maar toch nog net iets heftiger is.

Daarom noem ik het ook geen verliefdheid, maar een super relax gevoel van binnen.............

Helaas op een dag de waarheid echt onder ogen gezien en live meegemaakt, maar na een aantal weken op een volwassen manier alles rechtgezet.

Mijn visie is daarom gelukkig nu ook dat je niet verliefd moet (willen) worden op een hoer, in mijn ogen onmogelijk hoe bijzonder een dergelijke vrouw ook kan zijn en hoe moeilijk misschien ook in sommige gevallen, maar maak die "fout" nooit!!!!!!!!!

De Cock
9 oktober 2006, 21:44
tja daar komt mij zwakte:o bij mij zijn die vlindertjes telkens weer vrij snel actief:luvlove:gelukkig weet ik ze dan weer vrij snel weg te jagen:p maar ëën keer heb ik het flink te pakken gehad. en was het wederzijds.En die vlindertjes zijn erg hardnekkig want ze zijn nog steeds niet helemaal weg gefladerd. De kans dat ze weer terug komen is nog erg groot bij ons beide:rolleyes: gelukkig helpen enkele ijsberen me om ze mee weg te jagen;)


saluti Little Diablo

Dan neem ik op de 16e mijn vlinder vanger mee en zal je helpen deze te pakken, misselijke beestjes toch :wand: .

Wel LD wees op je hoede en oogkleppen dragen wil ook wel helpen, vraag Jansen of was het nu :confused: .

Groeten,

De Cock.

Gustomass
10 oktober 2006, 00:20
Gusto mass heeft zich in zijn ruim eenjarige wandelcarrière in Golden Time steeds verbaasd hoe fijn je relatie met de dames kan zijn. In mijn recensies zal gebleken zijn dat Gusto dit late voorjaar hele fijne gevoelens heeft mogen hebben voor enkele dames uit het Oost-Europese... En dat terwijl ie toch bekend staat als een echte Latinalover....
Daar mocht Gusto op 28 juli jongsleden ook op een heel fijne manier achter komen. Zijn hart (en nog veel meer) werd helemaal op hol gebracht door een chica met Spaans/Colombiaanse ouders. Tot over zijn oren verliefd, oftwel strontverliefd zoals ze in Brabant plachten te zeggen, is Gusto op dit meisje mogen worden. Kan Gusto zich gelijk voorstellen hoe zijn dochter zich anderhalf jaar terug voelde toen zij in dat bootje mocht zitten.
Gusto zit nu al ruim 10 weken met dit Spaans meisje in een bootje. Links van Gusto's laptopschermpje prijkt een heel mooi plaatje van zijn vlam... Een verschijning die je gewoon hoorndol weet te maken.
Al met al mucho emociones, and there is more to come....
Maar, de realiteit ga je toch weer stukje bij beetje onder ogen zien..
Deze realiteit is te vergelijken met een bezoekje aan Disneyland. De jeugdige bezoekertjes is het ook geen van allen gelukt om Sneeuwwitje mee naar huis te nemen. (Roodkapje is soms wél in voor een verzetje blijkbaar..)
Zo zal het ook Gusto niet lukken om zijn Spaanse liefde mee naar huis te nemen... Es un realidad duro.....
Genieten van elkaar is het devies,en het daar bij laten....
Maar als ik nu weer een blik op haar foto werp vraag ik me toch af, ....stel nu dat het tóch zou kunnen, voor deze éne keer misschien.... je weet maar nooit.....
Nee, Gusto ook niet voor één keer...

zoals ze zelf altijd zegt ; Para mi; no es no , si es si.

verder zegt ze vaak "este es todo amigo's"
enkel hoop ik dat haar dat nog vaak mag horen zeggen.....

por siempre.....

Samyra , muchos, muchos gracias por todo , tu estes un experienca muy, muy bien para mi... mijn lekker snoepje..... que te vaija muy, muy bien, mucho feliz a ti vida.. yo te quiero mucho siempre...... mucho gusto todo ti vida....

Gustomass.

Mauriceyep
10 oktober 2006, 19:45
Tja, waar houdt girlfriendsex op en begint verliefdheid? Het helpt meestal nogal als je van een collega ijsbeer hoort dat hij je gedroomde vriendinnetje zoeven heerlijk op het toilet heeft genomen en daarna op de kamer is verdergegaan, of als …… het is wel duidelijk he? Het uitwisselen van telefoonnummers wil ook nog wel eens een mooie geraffineerde manier zijn om ….. en dan zwijg ik nog maar over de dames die nog twee of drie stapjes verdergaan …

Kortom: hoe vaak verliefd geweest op een hoertje? Ik? Nog nooit!

little diablo
10 oktober 2006, 20:35
Dan neem ik op de 16e mijn vlinder vanger mee en zal je helpen deze te pakken, misselijke beestjes toch :wand: .

Wel LD wees op je hoede en oogkleppen dragen wil ook wel helpen, vraag Jansen of was het nu :confused: .

Groeten,

De Cock.


geef je medicijntje maar eens een keer aan mij;) nee niet alleen janssen de beren familie is groot;) en altijd behulpzaam:freu:


saluti Little Diablo

Jansen
21 oktober 2006, 17:33
geef je medicijntje maar eens een keer aan mij;) nee niet alleen janssen de beren familie is groot;) en altijd behulpzaam:freu:


saluti Little Diablo

Ja hoor het gaat weer over mij,dat komt zeker omdat ik onderhand al een hele grote vlinderkast heb gehad.

Verliefd worden op een meisje in een club is mooi;) :luvlove:

Maar ook lastig :teuflisch en hoe kom je er af:loud: want luisteren doe je toch niet:hammer: je hebt gewoon een plaat voor je kop. en loopt je pik achterna:rubbel:
En ze houden je voor de gek:zauberkis het gaat toch bij hun om de ......Euro,s :motz:

little diablo
21 oktober 2006, 17:44
Ja hoor het gaat weer over mij,dat komt zeker omdat ik onderhand al een hele grote vlinderkast heb gehad.

Verliefd worden op een meisje in een club is mooi;) :luvlove:

Maar ook lastig :teuflisch en hoe kom je er af:loud: want luisteren doe je toch niet:hammer: je hebt gewoon een plaat voor je kop. en loopt je pik achterna:rubbel:
En ze houden je voor de gek:zauberkis het gaat toch bij hun om de ......Euro,s :motz:
niet bij allemaal gaat het om de euro,s ;) maar wel bij 90% ach ja we zijn er zelf bij,maar die plaat is zo dik;)

saluti

Azrael
10 november 2006, 09:06
niet bij allemaal gaat het om de euro,s ;) maar wel bij 90% ach ja we zijn er zelf bij,maar die plaat is zo dik;)

saluti

Inderdaad, niet iedere dame is het alleen om die befaamde euro's te doen. Maar ja, ze zijn er natuurlijk ook bij (het merendeel) die er wel goed gebruik van maken. En ja, ook bij mij is die plaat zo dik... :wand:

Clinic
27 november 2006, 19:31
Te vaak, maar elke keer weer met beide benen op de grond terecht gekomen. Heb er soms toch wel een leuke tijd aan overgehouden/ mee beleefd.

Jansen
27 november 2006, 20:52
Ja het is mij ook bijna overkomen tot buiten de clubs toe.
Maar ook ik heb aan mede ijsberen te danken dat het niet verder gekomen is .:loud:

Alleen moeten deze beren mij binnenkort weer helpen want het gaat weer redelijk fout op dit moment.:wand:

little diablo
3 december 2006, 10:09
vervelend he al die vlinders,probeer het telkens weer te bestrijden maar:wand: :hammer: Ach ja er zitten ook positieve kanten aan;)

Maar me was lijst met exen wordt als maar groter:teuflisch


saluti L Diablo

Jansen
3 december 2006, 11:14
vervelend he al die vlinders,probeer het telkens weer te bestrijden maar:wand: :hammer: Ach ja er zitten ook positieve kanten aan;)

Maar me was lijst met exen wordt als maar groter:teuflisch


saluti L Diablo

Ik denk dat jij hierboven heb ingevuld iedere week :rofl:

Als er bij stond ieder kamer bezoek dan had jij daar volgens mij ook op gestemd:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

p.s. bestrijden daar ben jij toch heel goed in ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????? ha ha ha

little diablo
3 december 2006, 20:19
nee dat valt allemaal wel mee;) 2 keer maar waren ze hardnekkig. Ach ja en inmiddels wordt je een beetje resistent.

Saluti L Diablo

BefBeer
3 december 2006, 20:39
Heb 2 maal een relatie gehad.
1e keer was het wel 7 jaar en hebben we beiden veel aangehad.
2de keer was echt erin gestonken; maar 2 maanden en de (on)nodige euri.

Mss nooit meer!?
Older and wiser?!

BefBeer

little diablo
4 december 2006, 11:52
Ik houd het het liefst maar bij die o zo wijze woorden van wijlen Hazes. "Een beetje .......(en dan iedere keer weer). Zal toch geen kwaad kunnen,:hammer: of ?
En dan lekker je oogjes sluiten:D

Saluti L Diablo

kidman
17 december 2006, 22:31
Twee keer. De eerste keer en relatie van zes jaar aan over gehouden:eek:
De tweede keer een paar weken. Weet nog steeds niet wat dat nou was, echt?
Fake? Voor de euries?
We hebben nog steeds contact, probeer er denk ik nog steeds achter te komen of het echt was of fake:hammer:

.357 magnum
11 januari 2007, 22:00
0 keer.

Voor dat je het weet is ze al weer weg.

.357 magnum

Redbull
12 januari 2007, 00:37
4 keer in de week voor minstens een half uur ;)
Serieus, als het toch eens gebeurt is het altijd echt, tot de verliefdheid gedaan is en je aan het gespendeerde geld begint te denken ;)
Bijna eens op het punt gestaan om mijn job op te zeggen en mee naar het buitenland te vertrekken, 't was maw goed aan :)
Toch maar niet gedaan en alle contact verbroken (voor mijn eigen best) na 3sms jes heb ik van die dame nooit meer gehoord.
Volgende maand stopt ze definitief met werken, ik ben echt benieuwd of er dan nog ergens een aap uit de mouw komt. ;)
Ik heb mijn lesje wel geleerd, als nu er ergens verliefdheid de kop begint op te steken, ga ik een tijdje niet meer naar die dame.

lellebel
6 maart 2007, 08:26
Ik als dvp ben ook 1 keer eens heftig verliefd geworden op een klant,en dat was NIET :angryfire om de euro's! Ben toen met hem zo gaan afspreken,zonder geld ervoor te vragen(ja ijsberen,je ziet dat dvp ook verliefd kunnen worden op een man zonder euro's te vangen) het was een geweldige tijd,maar we wisten beide dat er een tijd kwam dat we stoppen moesten,omdat zowel hij als ik in een relatie zaten.Na 5 maanden hebben we de relatie dan ook verbroken,was even erg moeilijk,maar ben weer op de berg gekomen.Heb ook wel eens van die vluchtige verliefdheidjes gehad,tja,ik ben een ram als sterrenbeeld en het schijnt dat die snel verliefd worden.Maar ik klaag niet,ik vind het juist wel lekker die vlindertjes,zolang het een bescheiden vlindertuin blijft in mijn buik....;)

Groetjes Lellebel:smkiss:

Redbull
6 maart 2007, 09:46
4 keer in de week voor minstens een half uur ;)
Serieus, als het toch eens gebeurt is het altijd echt, tot de verliefdheid gedaan is en je aan het gespendeerde geld begint te denken ;)
Bijna eens op het punt gestaan om mijn job op te zeggen en mee naar het buitenland te vertrekken, 't was maw goed aan :)
Toch maar niet gedaan en alle contact verbroken (voor mijn eigen best) na 3sms jes heb ik van die dame nooit meer gehoord.
Volgende maand stopt ze definitief met werken, ik ben echt benieuwd of er dan nog ergens een aap uit de mouw komt. ;)
Ik heb mijn lesje wel geleerd, als nu er ergens verliefdheid de kop begint op te steken, ga ik een tijdje niet meer naar die dame.

Dame is nog niet gestopt natuurlijk, maar ze heeft me wel een berichtje gestuurd ;)

De Cock
6 maart 2007, 14:39
NOG nooit verliefd geweest of zit ook niet in de pipeline :lostit: want ik hou van één VROUW en dat is MIJN eega :luvlove:

Ben wel erg gek op enkele Dames van Plezier maar verliefd NEEN :bowlol: .

Een dame van plezier zal ik wel heel erg missen en dat vind ik meer dan jammer, maar het zij zo! Zat er wel aan te komen, maar had het niet gehoopt.

Groeten,

De Hennef Cock.

bootyfan
29 maart 2009, 20:51
één enkele keer... :heul:

foots
29 maart 2009, 20:55
Ik sla deze vraag deze keer over.

Picasso 1
29 maart 2009, 20:59
Ik sla deze vraag deze keer over.

Laten we het anders stellen dan: Hoe vaak is een hoer op jou verliefd geweest?

Zakkenleger
29 maart 2009, 21:40
Tegenwoordig ben ik verliefd vanaf dat ik haar zie tot we weer afscheid nemen bij de lockers. Is beter zo ;).

Bosco
29 maart 2009, 22:07
1 keer...ik weet het, het is dom. Maar het is iets wat je overkomt en niet iets waar je voor kiest. Dus ik kan ook niet zeggen dat het mij nooit meer zal overkomen.

foots
29 maart 2009, 22:22
@Picasso,

Volgens mij nooit, alleen verliefd op mijn geld, dat wel !

Groet, Foots :wink:

CLUBSPORT
19 april 2009, 21:53
een 5 tal jaar geleden als beginnende wandelaar ging ik elke paar weken
naar hetzelfde adres .
Zij was mijn 2e dame ooit en toen zij zichzelf aan me voorstelde was ik behoorlijk onder de indruk .
Onervaren als ik was was ik best wel wat nerveus maar door haar vrolijke frivole uitstraling kwam ik ook makkelijker los .
Meestal is het de 1e keer met een nieuwe dame toch wat aftasten maar bij haar had ik het idee alsof we mekaar al langer kenden.
Ik werd al snel verliefd maar het was niet wederzijds dat merkte ik wel
na een klein jaar besloten we dat het beter voor me was als ik naar een andere dame ging .
Sindsdien heb ik nooit meer zulke heftige gevoelens voor een andere dame gehad denk dat ik toch ook wat voorzichtiger geworden ben .

Bief2
11 oktober 2009, 14:02
Eén keer. Van haar uit waren er duidelijk ook gevoelens naar mij toe, maar zij hield haar hoofd beter koel dan ik. Ze had al een relatie en was zelfs van plan om te stoppen. Uiteindelijk is ze inderdaad gestopt en heb ik mijn troost gezocht bij (vele) andere DVP's. Op den duur slijt alles, zegt men, maar zij blijft toch dat speciale plaatsje in mijn hart bezetten.

popey01
11 oktober 2009, 19:30
ben eerder een keer echt verliefd geweest op een dame van een club ging er ook regelmatig mee uit en blijven slapen etc maar achteraf bleek ik niet de enige te zijn dus inderdaad alleen maar voor de euros

momenteel kan ik zo weer maar zo gek zijn maar kan me tot heden nog goed beheersen maar voor hoe lang nog ????

Igor-Ergaster
11 oktober 2009, 20:34
Mij is het maar 1 keer overkomen en het is nog steeds niet over. Vanaf de eerste keer dat ik haar zag met haar lange zwarte krullen en haar geweldige lach. We wisten vanaf het begin dat er geen echte relatie in zat, daarom konden we er goed mee overweg. Het was 2 jaar geleden op een Partytreff in Dorsten, misschien niet echt een plaats en omstandigheid om verliefd te worden, maar als het gebeurd kun je het ook niet tegen houden.

Ik zal Carolina nooit vergeten ook al kom ik regelmatig wat anders moois en liefs tegen

Igor

perso
13 juni 2019, 21:42
1 keer en 1 keer bijna. Beide dames hebben er gelukkig geen misbruik van gemaakt. De dame waar ik echt gevoelens voor begon te krijgen, heb ik het op een gegeven moment ook verteld. Ze gaf aan dat het niet wederzijds was en later vertelde ze dat ze al een vriend had. Haar toen nog wel steeds bezocht, totdat ze er mee wilde stoppen, vanwege haar vriend. Die wilde niet meer dat ze dit werk deed. Ze zei dat ze voor mij wel een uitzondering wilde maken en elkaar dan af en toe in een hotel oid ontmoeten, maar dat heb ik geweigerd. Haar gezegd dat ze voor haar relatie moest gaan en niet heimelijk kerels bezoeken. Tot op de dag van vandaag heeft ze nog steeds met die vriend, dus dat gaat blijkbaar wel goed :) Grappig detail is dat die vriend van haar eerst een klant van haar was ;) Ik ken overigens 3 DVP's die een relatie hebben met een klant. Eentje is al zelfs getrouwd en heeft een kind van hem. Een ander heeft al ruim 6 jaar een relatie met een klant. Het kan dus wel ;)

Customer
2 januari 2022, 22:38
1x Maar helaas.

pietpotent44
3 januari 2022, 07:05
Is me 1 keer gebeurd. Alweer bijna 15 jaar geleden. Nederlandse. Maar gelukkig had ik zelfs toen nog de nuchterheid om haar onbetrouwbare streken in te zien, en er geen relatiemateriaal van te maken. Ze is ook bij mij thuis geweest. Zonder betaling. Was wel altijd een feestje. Was op zich echt wel een goeie match.
En ook met andere dvp's heb ik bij mij thuis (en bij vrouw thuis) afgesproken doordat ik met een aantal zon goede band kreeg.

Maar je ziet die vrouwen dan ook van een andere kant: ze hebben allemaal problemen, mentaal en financieel, vaak zijn ze ook werkschuw of hebben uberhaupt geen werkervaring anders dan dvp. En meestal ook laag opgeleid.

Maar de clubtijden zijn ook veranderd. En zie steeds minder interessante vrouwen. Was al in de laatste jaren voor corona.

Eentje die ik al een tijd niet meer gezien heb, en door de pandemie in financiele problemen is geraakt, heb ik geholpen door een half jaar lang een kleine maandelijkse bijdrage te storten. Maar die laat nu al een half jaar niks meer horen, waardoor ik mogelijk die centen kwijt ben. Ik wist waaraan ik begon, en dat geld uitlenen natuurlijk altijd een risico is. Dus dat is mn eigen 'schuld'. Maar het was kiezen tussen haar onder de brug te laten slapen of misschien geld kwijt (bijna 2.000e). Misschien dat ik het toch nog een keer terugkrijg, maar heb daar een hard hoofd in.

middagbeer
3 januari 2022, 07:52
hallo ik lees mooi onderwerp
waarom geen namen erbij van de dames? dat zou ook andere beeren waarschuwen maar ik ben 1 x verliefd geweest heeft wat gekost haha ezel ik hoor jullie denken ... nu voor de 2 keer verliefd op een die gewerkt heefd in hpg en ja nog steeds gek op haar .
nu hoor ik jullie helemaal denken grote ezel .. maar ik heb tot nu toe een goed gevoel en zij ook ..althans ...jaja hoor jullie denken maar ik kan geen nadeel over haar schrijven .
houd ze me voor de gek wie weet kom ik er achter dat ik nog een grotere ezel ben ..maar zolang ik geen andere berichte hoor dan gelooof ik haar....
dus ja 1 keer verliefd geweest en nu nog steeds de toekomst zal het uitwijzen ....of het deze een keer anders afloopt dan normaal zoon relatie...
ieder waarschuwd maar ..ik kan nog niks verkeerds vinden

pret
3 januari 2022, 09:48
hallo ik lees mooi onderwerp
waarom geen namen erbij van de dames? dat zou ook andere beeren waarschuwen maar ik ben 1 x verliefd geweest heeft wat gekost haha ezel ik hoor jullie denken ... nu voor de 2 keer verliefd op een die gewerkt heefd in hpg en ja nog steeds gek op haar .
nu hoor ik jullie helemaal denken grote ezel .. maar ik heb tot nu toe een goed gevoel en zij ook ..althans ...jaja hoor jullie denken maar ik kan geen nadeel over haar schrijven .
houd ze me voor de gek wie weet kom ik er achter dat ik nog een grotere ezel ben ..maar zolang ik geen andere berichte hoor dan gelooof ik haar....
dus ja 1 keer verliefd geweest en nu nog steeds de toekomst zal het uitwijzen ....of het deze een keer anders afloopt dan normaal zoon relatie...
ieder waarschuwd maar ..ik kan nog niks verkeerds vinden

Je vraagt waarom geen namen, maar geeft zelf ook geen naam. Kan het zijn dat je Carina bedoelt? :biggrin:

WANDELAAR5
3 januari 2022, 11:36
Is me 2 keer gebeurd. Eerste was Ilse, Nederlandse DVP die in Eindhoven ontving en met mij haar eerste escort deed. Inmiddels doet ze vrijwel alleen nog escort onder een andere naam. Haar billen sieren nog steeds mijn berichten. Het heeft me geen cent gekost, want rationeel weet ik echt wel dat zoiets geen toekomst heeft. Inmiddels ben ik ook een beetje op haar uitgekeken, dus we hebben afgelopen zomer onze laatste date gehad.
De tweede keer was Vanessa in Sixsens. Inmiddels is ook die crush over en ook dat heeft me niets gekost. Zij vond het zelfs een beetje vervelend omdat ze ook beseft dat zoiets hooguit tot teleurstellingen kan leiden. Maar we hebben er prima over kunnen praten en zijn er ook prima mee omgegaan. Zodat ze nog steeds mijn favoriete dame is en nummer 1 op mijn ijskoningin verkiezing.

Niet alle dames zijn er dus op uit om er misbruik van te maken. Maar je gevoel laat zich niet altijd sturen. Dus er is altijd kans dat je verliefd wordt op een DVP. Laat dan je ratio de boel (en vooral je portemonnee) onder controle te houden.

Ik heb trouwens ook wel eens geld geleend aan DVPs en dat altijd tot de laatste cent terug gekregen. Alleen dat is iets wat ik bij 99% van de DVPs niet zou doen (en mogelijk stoot ik in de toekomst nog wel eens mijn neus).

Herr Fick
3 januari 2022, 13:21
Eén keer op een Sloveens meisje in een meedrinkzaak op de baan Beringen-Diest begin jaren 90. Ik had het zwaar te pakken. Ik wist dat ze samen was met een rijke architect uit de omgeving Hasselt. Ze is toen een plots een tijd gestopt met werken. Ik mistte haar enorm. Maar toen ik haar na een jaar of twee terug zag in dezelfde zaak voelde ik eigenlijk niks meer voor haar.

DVP's hoeven op zich geen slecht karakter te hebben natuurlijk maar ze hebben een beroep wat 99% van de vrouwen niet wilt of niet durft. Ze durven dus een mentale en fysieke grens overschrijden en dat komt altijd weer terug in hun handelen, vind ik. Ze kennen weinig limieten, of het nu mentaal of fysiek is. Een relatie opbouwen lijkt me dat ook quasi onmogelijk.

Een smartphone is een goed middel tegen DVP-verliefdheid. Je kunt namelijk in real time de stand van je bankrekening volgen:rolleyes:

stimpy3
3 januari 2022, 14:37
Nooit verliefd geweest, wel een keer of wat semi-vaste dvp's gehad, maar ik merkte wat de sleur er al vrij snel inkwam. Enige keer die sort-of-in de buurt kwam was met Alina in Babylon rond 2019, waar ik een half dozijn keer mee heb gekamerd en het ieder keer op een roze wolk zat als ik d'r in de lobby al af stond te kluiven. Fijne kamersessies waren dat.

pietpotent44
3 januari 2022, 19:26
Is me 2 keer gebeurd. Eerste was Ilse, Nederlandse DVP die in Eindhoven ontving en met mij haar eerste escort deed. Inmiddels doet ze vrijwel alleen nog escort onder een andere naam. Haar billen sieren nog steeds mijn berichten.

Was dat die blonde Tanja Jess lookalike ? Moet nu begin 40 ergens zijn. Beetje mollig. En heeft vroeger ook in Rendez Vous Made gewerkt, en in sauna Diana.

Of was het een andere ?

deket
3 januari 2022, 21:23
Herr Fick, hoe heet die zaak?

Herr Fick
4 januari 2022, 06:29
Herr Fick, hoe heet die zaak?

Als ik het goed heb, PP Ruebens. Na een paar weken is ze bij La Finesse in Koersel gaan werken en daarna nog even bij Eden (of iets van die aard) nabij de Ruebens. Bestaan alle drie al lang niet meer, veronderstel ik. De dame in kwestie heette, meen ik mij te herinneren, Lisa alias Editha. Het was moeilijk contact te houden in de pré-GSM en internet-era. Wat vliegt de tijd.

deket
4 januari 2022, 08:50
Die Finesse, eigenlijk ook een café, vond ik een zeer plezierige zaak
Ooit een feestjes meegemaakt, in 1996 dacht ik,wat vliegt de tijd. Maar onvergetelijk die ambiance toen. Daarna nog naar 2paaldansclubs in Antwerpen, The Reves en Exhale. Ook een feestje.

WANDELAAR5
5 januari 2022, 15:50
Was dat die blonde Tanja Jess lookalike ? Moet nu begin 40 ergens zijn. Beetje mollig. En heeft vroeger ook in Rendez Vous Made gewerkt, en in sauna Diana.

Of was het een andere ?
Ja klopt. En ze heeft nog op meer plaatsen gewerkt en ze is nog ruim onder de 40 (ik ken haar echte geboortedatum). Op haar laatste foto’s lijkt ze wel wat forser geworden, maar toen ik haar nog regelmatig zag was ze zeker niet mollig.

pietpotent44
5 januari 2022, 17:11
Ja klopt. En ze heeft nog op meer plaatsen gewerkt en ze is nog ruim onder de 40 (ik ken haar echte geboortedatum). Op haar laatste foto’s lijkt ze wel wat forser geworden, maar toen ik haar nog regelmatig zag was ze zeker niet mollig.

Nee ze is al in de 40. Ken haar al 20 jaar.

mentholbear
5 januari 2022, 19:44
Elke keer als ik ermee de huwelijksnacht in duik. De verliefdheid duurt nooit erg lang.
Gelukkig kost de scheiding me slechts 40 a 50 euro.

Herr Fick
5 januari 2022, 20:28
Die Finesse, eigenlijk ook een café, vond ik een zeer plezierige zaak
Ooit een feestjes meegemaakt, in 1996 dacht ik,wat vliegt de tijd. Maar onvergetelijk die ambiance toen. Daarna nog naar 2paaldansclubs in Antwerpen, The Reves en Exhale. Ook een feestje.

Dan herinner je je ongetwijfeld Rita, de vrouw van de baas. Cindy was ook een spetter. Geen geschikte dames om verliefd op te worden echter;). Lisa was toen al uit het nachtleven gestapt.

Ik vraag me echt af of die meiden het uiteindelijk overleefd hebben. De ene fles Laurent-Perrier na de andere en ze lieten geen druppel verloren gaan. Elke dag compleet lazarus en roken als schoorstenen. En er waren er bij die ook nog een gewone baan overdag hadden. Sommigen van hen hebben dat ritme vlotjes 15 jaar volgehouden. Ik hoop voor hen dat ze een lever van gewapend beton hadden.

WANDELAAR5
5 januari 2022, 20:53
Nee ze is al in de 40. Ken haar al 20 jaar.
Kijk dat dan nog maar eens na. Ik weet 100% zeker van niet en als je haar echt al vanaf 2001 kent, dan was ze destijds minderjarig.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51521-Ilse-Hofstraat-Eindhoven&p=553142#post553142

deket
5 januari 2022, 22:10
Dan herinner je je ongetwijfeld Rita, de vrouw van de baas. Cindy was ook een spetter. Geen geschikte dames om verliefd op te worden echter;). Lisa was toen al uit het nachtleven gestapt.

Ik vraag me echt af of die meiden het uiteindelijk overleefd hebben. De ene fles Laurent-Perrier na de andere en ze lieten geen druppel verloren gaan. Elke dag compleet lazarus en roken als schoorstenen. En er waren er bij die ook nog een gewone baan overdag hadden. Sommigen van hen hebben dat ritme vlotjes 15 jaar volgehouden. Ik hoop voor hen dat ze een lever van gewapend beton hadden.


Natuurlijk ken ik haar,sterker nog,,,,,
Die Rita is in haar eentje verantwoordelijk voor een groot gedeelte van de opwarming van de aarde,geen echte deketmeid maar wat een geile donder en verschillende van haar meiden ook
Ach,dat kan men al niet meer afnemen,maar toch spijtig dat zulke zaken gesloten zijn
Wat die flessen Larent-Perrier betreft, zoals in vele clubs en bars gieten ze die grotendeels weg wanneer de klant de andere kant opkijkt of te dronken is om dit op te merken
En betreffende Laurent-Perrier,ken jij de ook al het niet meer bestaande bordeel The Black Panther in Schilde?
Die verkochten de meeste flessen van heel de Belgische horeca zodat de bekende gerante Florke en de DVPs gratis op uitnodiging een verwenvakantie kregen in Reims de hoofdzetel
En om terug naar het hoofdtopic te gaan, de deketmeiden daar bleken zo knap (pleonasme) dat vele klanten waaronder BVs (no names) daar smoorverliefd op werden

Willem2
5 januari 2022, 22:18
Antwoord op de enquete vraag: Velen te vaak ...

pietpotent44
6 januari 2022, 04:44
Kijk dat dan nog maar eens na. Ik weet 100% zeker van niet en als je haar echt al vanaf 2001 kent, dan was ze destijds minderjarig.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51521-Ilse-Hofstraat-Eindhoven&p=553142#post553142

Dan is het toch een andere. In 2001 of 2003 was ze 23 weet ik nog. Dacht dat ze in november jarig was. Komt uit Zuid-Holland. Werkte in Eindhoven ook onder de naam Maaike, en 15-20 jaar geleden in Made werkte ze onder de naam Katie / Cathy.

WANDELAAR5
6 januari 2022, 06:19
Dan is het toch een andere. In 2001 of 2003 was ze 23 weet ik nog. Dacht dat ze in november jarig was. Komt uit Zuid-Holland. Werkte in Eindhoven ook onder de naam Maaike, en 15-20 jaar geleden in Made werkte ze onder de naam Katie / Cathy.

Dan is dat de verklaring. Andere dame. “Mijn” Ilse heeft o.a. ook onder de naam Ilse in Dordrecht gewerkt bij villa Weizigt, en bij Huize Monique in Amersfoort en in Almere en komt niet uit Zuid Holland. En dus ook in Made en Eindhoven onder de naam Ilse. Maaike in Eindhoven was een andere dame. Heb ik van gehoord, maar nooit gezien.

Herr Fick
6 januari 2022, 06:42
...Die Rita is ... een geile donder en verschillende van haar meiden ook...

Wat die flessen Larent-Perrier betreft ... gieten ze die grotendeels weg

The Black Panther in Schilde ... uitnodiging een verwenvakantie kregen in Reims de hoofdzetel

de deketmeiden ... BVs (no names) daar smoorverliefd op werden

Ja, het waren een stel zatte en geile donders bij elkaar.

Champagne weggieten gebeurde niet veel hoor. De meeste klanten, waarbij ondergetekende zouden dat snel door hebben. Ik dronk of en toe wel een glaasje mee van de fles, maar de dames lieten het vlotjes binnen lopen. Grappig wel dat je ze 's nachts wankelend op hoge hakken door de zaak zag zwalpen en 's anderendaags de middagservice van een brasserie zag doen waarbij ze dan nog af en toe een glas witte wijn achterover sloegen.:rolleyes:

De meiden van de PP Ruebens deden die uitstappen naar Reims ook. Om daar gratis Champagne te degusteren. Ze kregen er niet genoeg van :rolleyes:

De Ruebens was inderdaad ook een hotspot voor verliefde ex-sportmannen uit de jaren 70/80 die de opbrengsten van hun sportcarrière er kwamen doorjagen.

deket
6 januari 2022, 15:57
Ik weet niet hoe jij er uitziet maar kan niet anders of we moeten in die tijd elkaar wel eens zijn tegengekomen

Herr Fick
7 januari 2022, 17:59
Ik weet niet hoe jij er uitziet maar kan niet anders of we moeten in die tijd elkaar wel eens zijn tegengekomen

Als omikron wat gemilderd is misschien in je favoriete club:freu:

Jan Verplancke
7 januari 2022, 18:01
Als ik het goed heb, PP Ruebens. Na een paar weken is ze bij La Finesse in Koersel gaan werken en daarna nog even bij Eden (of iets van die aard) nabij de Ruebens. Bestaan alle drie al lang niet meer, veronderstel ik. De dame in kwestie heette, meen ik mij te herinneren, Lisa alias Editha. Het was moeilijk contact te houden in de pré-GSM en internet-era. Wat vliegt de tijd.

Van La Finesse wilden ze ooit nog een moskee maken.

BefBeer
7 januari 2022, 19:40
Dan zouden daar zeker ook 37 maagden te vinden zijn?? ;)

middagbeer
7 januari 2022, 20:02
Hoi wijken af van onderwerp

Willem2
7 januari 2022, 21:20
Hoi wijken af van onderwerp

Dat ligt aan omikron maar nog meer aan de verliefdheid ;)

JonnyFontane
7 januari 2022, 21:37
Dat ligt aan omikron maar nog meer aan de verliefdheid ;)

Ja sommige mannen denken met hun verkeerde kop......

Jan Verplancke
8 januari 2022, 11:53
Dan zouden daar zeker ook 37 maagden te vinden zijn?? ;)

37 schapen ja.

middagbeer
20 februari 2022, 08:38
goeden morgen .
of weinig verliefd geweest of veel verstandige beeren ..haha
tot nu nog steeds alles goed ..en ben ik het nog steeds
ook nog geen slechte dingen gehoord of gezien
tijd zal het uitwijzen

mynasch
20 februari 2022, 08:54
ik ben -- per definitie -- elke keer verliefd op een dame waarmee ik op de kamer ga!
:)

schoolmeester
20 februari 2022, 09:27
Ik ben 1 keer verliefd geweest op een DVP.
Op tijd mee gestopt.

middagbeer
20 februari 2022, 09:51
snel er achter of al leugens

dupontxxx
25 februari 2022, 23:24
Ik ben vaak verliefd tijdens de date. Daarna wordt ik het weer snel op de volgende.

Ties85
8 juni 2022, 12:33
1x misschien wat serieuzer en voor de rest wat is echt verliefd ik ben het maar zelden ik vind altijd weer heel snel andere vrouwen ook erg leuk niet alleen bij dvp trouwens... :rolleyes:

mentholbear
15 juni 2022, 14:17
Verliefdheid niet in de zin dat ik de hele dag over d'r loop te dagdromen.
Wel verliefdheid dat er wat vlinders ronddwarrelen als ik na een bezoek terug denk aan ons samen zijn toen er een leuke klik was en het heel intiem aanvoelde.

Jackless
15 juni 2022, 15:23
Verliefdheid niet in de zin dat ik de hele dag over d'r loop te dagdromen.
Wel verliefdheid dat er wat vlinders ronddwarrelen als ik na een bezoek terug denk aan ons samen zijn toen er een leuke klik was en het heel intiem aanvoelde.

Ik vermoed de commentaren lezende dat het gaat om het intieme moment dat MB beleefde met een buffet ;)

middagbeer
3 maart 2023, 11:15
goede mede beren
dik jaar later maar ja de laatste 3 maanden loopt het wat anders ..
nog wel verliefd en bij elkaar (of ja ik hoor jullie denken)maar ze is wel weer begonnen met werk ..lastig moment maar we zien wellllll
overgens wel 5 mooie jaren gehad.. en ja niet alles was waar .....verhalen maar dat wil ik ook nog wel snappen..
maar gaan nog goed om met elkaar

Siberische tijger
3 maart 2023, 11:48
Ik vermoed de commentaren lezende dat het gaat om het intieme moment dat MB beleefde met een buffet ;)

Bij MB gaat het altijd over een buffet. Hij schrijft uitgebreid over de diverse buffets, maar over de dames komt er alleen een: 'weer geweldig van elkaar genoten' in de topics te staan.
Ik ben zelf geen Mulisch, van 't Reeve, Bomans of wie dan ook, maar probeer mijn damesrecensies wel van nuttige info te voorzien.
'De voederbakken plunderen' is alleen maar nuttige info voor de huisarts, cardioloog en de diëtiste.;)

Cheryl
7 maart 2023, 15:39
Die andere kop past ook niet :)

bwanabeer
9 maart 2023, 21:51
Niet verliefd maar als je al vele vele jaren bij dezelfde dame komt, eerst als dvp en ook daarna toen ze eruitgestapt was ontstaat er wel een band.

cavediver
10 maart 2023, 11:21
De laaste keer dat ik verliefd werd op een hoertje, was slechts voor 30 minuten daarna was de vonk over.

Cheryl
10 maart 2023, 14:46
Hahaha , ja tis zo weer voorbij en je zak weer leeg hihihi

Baldmightymike
10 maart 2023, 14:46
Bij mij was het andersom, kon op een gegeven moment voor niets terecht voor een uurtje of meer. Ook bij mij kwamen wat vlinders aan vliegen.
Dus heb toen afstand genomen van haar.
Was een rare situatie maar heb daar wel van geleerd dat ik niet meer met 1 vaste dvp afspreek, maar gewoon heerlijk blijf wisselen.

frittentitten
10 maart 2023, 15:32
Ik ben maar 1x echt verliefd geweest in mijn leven.
Toen dit uit ging was ik er zo kapot van dat ik nooit meer verliefd wilde worden op die manier.

Dus laat staan op een DVP, laat me niet lachen zeg.
Wie daar voor valt zal na verloop van tijd een stuk lichter lopen.......en niet door een lege balzak, maar de portefeuille

Gustomass
10 maart 2023, 22:21
Beste lotgenoten, genotgenoten.
Gusto werd zojuist weer op een heerlijke manier terug in de tijd gezogen.... verliefdheid op een DVP...tja,
mijn gouden tijden in Golden Time(s) zoals ik het placht te noemen daar aan de Heideweg in Brüggen. 2006 tot ca 2009...lang geleden maar wel nog in deze eeuw...
Heerlijke tijden mogen beleven met Samira, een heerlijke Colombiaanse, die nog maar zojuist was begonnen in GT. Daar heb ik haar( en zij mij ook) een beetje de weg gewezen...simpelweg weer enkele tientallen jaren terug in mijn leeftijd gegaan, en me weer heerlijk laten gaan. Het voelde heerlijk aan en ook Samira kon ervan genieten. Het was en bleef verliefdheid die zich binnen de contouren van GT bleef afspelen, geen centimeter met haar buiten de poorten gegaan. Voor ons was de tuin en de huisjes echt groot genoeg om ons heerlijk te vermaken. Maar zoals het ook in het echt gaat, verliefdheid is eindig en ontwikkelt zich in iets anders, met alle in en outs... het supermooie kan niet eeuwig duren, helaas, en na verloop van tijd, voelde Samira zich niet meer zo goed met de situatie... ik wilde dat toen niet direct zien, maar dat meiske was in GT niet voor zoiets moois als een liefdesrelatie maar gewoon om geld te verdienen... dat ging een beetje botsen en het voelde bij haar steeds minder mooi.. weet eigenlijk niet meer hoe het is "uitgegaan" maar het ging over. wellicht ging het over in , van mijn kant een volgende verliefdheid. Naast mijn persoon was de andere "gelukkige" niemand minder dan Jenny van Xanten.. sjonge jonge, wat een tijden...geweldige tijden, ook golden times in Xanten voor Jenny en mij... wat hebben we beleefd en wat hebben we geleefd. Ook hier ( vrijwel) alles beleefd en genoten binnen de contouren van Xanten Partytreff...maar wat was het mooi. Dat je op je ca 50 ste nog zo verliefd wordne mag, en het mag beleven als een jonge kerel...het was heerlijk.
Natuurlijk wilde je de werkelijkheid niet helemaal onder ogen zien. we genoten van elkaar maar hielden het daarbij. Mooi toch...
Het ging nooit om extra geld oid. Beiden wilden wat afwisseling van de werkelijkheid, zij van het clubleven, ik van de werkelijkheid( enkele jaren gescheiden) . Beiden is het gelukt om uit de kluwen van de wat hardere werkelijkheid weg te blijven en vonden ruimschoots kansen om van elkaar te genieten en om heerlijke erotische avon(d)turen te beleven...... Ik ben niet zo ver gegaan om erachter te proberen te komen in hoeverre er van de dames zijde sprake was van echte verliefdheid.... dat zou me/ons beiden op een ander spoor hebben kunnen brengen, een spoor dat dan een opstapje had kunnen worden naar een nieuwe werkelijkheid....liefde ... en dat, denk ik onbewust, wilde ik vermijden, want zodra iets werkelijkheid wordt kan de droom zomaar voorbij zijn.... al met al heerlijk om aan terug te denken en nog eens regelmatig van na te genieten...
Wat zou het heerlijk zijn om nog eens samen met de dames een avondje samen te beleven, gewoon een etentje en lekker wat bijpraten.... wat zou van hen geworden zijn???
Kortom op 2 dames echt verliefd geweest....
heeerlijk....... ik herinner me nog wel enkele woordjes....Yo Gusto mass les Chica's.... Que rico.... maravilloso .... maar eerlijk is eerlijk, deze woordjes te horen uit het mondje van Samira..... heerlijk wat je als man hebt mogen beleven....
wie weet is er qua clubbezoeken nog una vez mass??? solo Dios weet het.....


schöne Grüsse von Gustomass.

cameltoe slide
11 maart 2023, 00:21
Meer dan tien keer, zeker.


De eerste keer was meer dan 20 jaar geleden op een privé-feestje met een Zuid-Amerikaanse vrouw die getrouwd en gescheiden was in Duitsland. Na een paar weken elkaar privé gezien te hebben, bekende ze me haar beroep in de paysex business. Destijds was ik te naïef om een serieuze relatie met haar aan te gaan. Meer dan eens voelde ik me gewoon ongemakkelijk bij haar constante jaloezie. Achteraf gezien had ik er spijt van. Maar wie weet waar het goed voor was.


De tweede keer was ik verliefd op een heel lief Thais meisje dat ik ontmoette in een AGogo bar in Pattaya. Ze zag er voor mij prachtig uit en was super lief en aangenaam. Ze sprak zeer goed Engels door haar beroep voordat ze in de paysex business stapte. Deze huurrelatie duurde ongeveer 3 jaar als een langeafstandsrelatie met vakantieontmoetingen en kostte me wat geld. Mijn liefde verdween in het niets toen ik besefte dat ik slechts een van meerdere van haar langeafstandsrelaties was, met Europeanen die verliefd op haar waren.


Daarop volgden in de loop der jaren nog verschillende verliefdheden met zeer mooie Thaise vrouwen van paysex in Thailand. Deze verliefdheden duurden enkele weken tijdens mijn vakanties. Ik had een goede grip op deze relaties en een goede grip op mezelf. Van de eerste Thaise relatie heb ik veel geleerd voor volgende verliefdheden met Thaise vrouwen.


Ongeveer acht jaar geleden was ik voor de verandering verliefd op een blond Roemeens meisje uit Golden Time. Voor één zomer. Het was een geheime liefde die ik voor mezelf hield. Ik bezocht haar een of twee keer per week in de Golden Time. Het waren zeer aangename kamers voor mij. Ergens onderweg raakte de betovering natuurlijk uitgewerkt.


Ongeveer zes jaar geleden had ik een paar maanden een relatie met een Dominicaanse vrouw die bij de Vulkan in Duisburg werkte. We deden af en toe dingen samen in het weekend als ze niet wilde werken. We gingen bijvoorbeeld naar disco's. Dan moest ik altijd haar kleren voorstellen zodat ze niet te extravagant gekleed was. Het was een grappige relatie waarbij ik haar bezocht in de vulkaan, ze deed de deur op slot, gaf me iets te drinken uit haar kamerkoelkastje en ik moest naar haar luisteren. Ze vertelde me alles wat haar bezighield of welke problemen ze thuis met haar huis of met haar familie moest oplossen. We hadden seks en daarna praatte ze verder. Ik bleef verschillende keren in haar kamer in de vulkaan en ging 's morgens vroeg weer naar huis. Het verbaasde me hoe vroeg het verkeersbureau in Duisburg al boetes aan mijn auto had geniet omdat ik niet goed geparkeerd zou hebben. De Dominicaan verdween uit mijn leven via een werkaanbod in een privé-huis in Italië. Meer geld regeert de wereld.


Ik ben meer dan genoeg verliefd geworden op prostituees. Als alle Thaise meisjes meetellen, meer dan tien keer zeker.

kempie
11 maart 2023, 12:20
10 x ik heb met je te doen.

Toen ik onervaren was na m’n eerste club jaar werd ik eens verliefd op een dame. Samen probeerde we er ook wat van te maken maar het werd niks en net als in mijn puberteit was ik er goed ziek van. Me voorgenomen nooit meer verliefd te worden (op een dvp) voor zover je dat in de hand hebt.

Ben misschien enkele keren verslaafd geweest aan een favorietje daarnaast ben ik te veel realist om te geloven dat een relatie met dik 10 jaar leeftijdsverschil dus dat werkt ook als een soort bescherming. Iig nooit meer geprobeerd er meer van te maken met een dame en nooit meer dat soort vervelende gevoelens gehad.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

snaal88
11 maart 2023, 15:37
Ontelbare keren verliefd geweest op een DVP. samen uit eten, naar de bioscoop, wandelen, naar hun verhalen luisteren waar je meestal niet vrolijk van werd...
Maar slechts 1 keer een serieuze relatie met een dvp. Mijn goddelijk slechte geheugen zegt dat ik haar 9 jaar geleden leerde kennen. Ze werkte in een prive huis in Eindhoven en ik was na de eerste keer op slag verliefd. Zeer regelmatig bezocht in die jaren en na 3 jaar pas durven vertellen dat ik echt gevoelens voor haar had. Dat bleek dus wederzijds te zijn....

Ze leidde een heel druk leven met een eigen zaak, een hobby die werk was geworden en twee avonden in de week en de zondag haar werk als DVP. Zeer complexe en onafhankelijke vrouw die elke vent kon krijgen die ze wou. Vanaf het begin hele goede afspraken gemaakt en ons daar aan gehouden. We zagen elkaar gemiddeld maar 1x per 3 weken of zoiets maar daar had ik geen moeite mee. Bij haar of bij mij en gezellig iets met elkaar eten of praten en ook zeker niet altijd sex. Kostte mij verder geen geld, wel af en toe een cadeautje maar die gaf zij mij ook...
Toen kwam ze op een leeftijd dat de eierstokken begonnen te rammelen en ze wilde een kind. Maar niet van mij wat ik overigens prima vond. Via een spermadonor organisatie is ze toen begonnen met de behandeling en vrij snel daarna was ze zwanger. Om what ever the reason may be wilde ze mij niet meer zien. Dus dat kwam hard aan bij mij, veel verdriet gehad maar ik heb haar beslissing gerespecteerd en zelf nooit meer contact gezocht. Na anderhalf jaar belde ze me weer op; ze kon me toch niet missen....
Lang getwijfeld wat ik er mee aan wilde en na enkele weken nadenken, wikken en wegen, slecht slapen, bedplassen:) besloten om toch weer af te spreken bij mij thuis.
Was een heel heftig moment voor ons allebei en na eerst allebei gehuild te hebben veel gepraat en daarna het bed ingedoken. Voelde goed om haar weer te zien, te ruiken en te voelen maar het voelde toch anders.
Voor onze breuk zeurde ze altijd om een diamanten ring die ze van mij wilde. Altijd afgehouden maar uiteindelijk enkele maanden nadat we elkaar weer zagen er een voor haar gekocht.
Nog een kleine 2 jaar met elkaar opgetrokken en ook met de kleine meid maar bij mij was toen het gevoel wel weg. Dus samen besloten dat het over was en de schat betaalde mij het bedrag van de diamanten ring netjes terug. Ik weet voor 99% zeker dat ze hem nu nog draagt.

Verliefdheid op zich is al ingewikkeld genoeg maar verliefd zijn op een DVP is nog veel ingewikkelder. Nu leef ik een bestaan zonder relatie en bezoek elke 2 weken een saunaclub, is toch weer een heel ander gevoel....