PDA

Volledige versie bekijken : Eva (Hongaars)

Pistol Pete
20 december 2008, 11:18
Naam : Eva

Nationaliteit / taal : Engels (hongaars, roemeens)

Leeftijd : 19

Haarkleur/lengte : blond lang haar

Lengte : 1.60 m (52 kg, komt iets voller over)

Postuur /Cupmaat : Slank /B-cup, heerlijke billen

Tatoeage /Piercing : navelpiercing en kleine neuspiercing, geen tatoeages gezien.

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, (FT niet gevraagd)

Lieve spontane hongaarse meid. Gezellig, kan zowel uit haar dak gaan als rustig en romantisch een gesprek aangaan. Heeft over veel zaken een mening en is erg sociaal ingesteld. (mmm, lijkt wel een contactadvertentie). Dan maar: is op bed erg flexibel en past zich aan je wensen aan. Houdt niet van vingeren maar als je dat toch wil is het geen probleem (aanpassen!!). Alleen AV niet mogelijk (voor mij dus geen probleem). Tijdens de sex behoorlijk actief en lijkt zelf te genieten.
Eva is samen met vriendin Aida (die al langer in de Villa is) nu 2 weken in de villa. Gaat over enkele dagen terug en komt in februari weer terug.

Pistol Pete
20 december 2008, 19:01
Vrijdag dus met Eva wezen kameren. Had haar bij mijn binnenkomst om 20.00 uur direct al gezien, ze werd helaas in beslaggenomen door een andere ijsbeer. En dat bleef wel even zo, pas toen ik na 1,5 uur kameren met sky om 23.30 weer bij de bar zat was Eva ook vrij. Besloot haar eerst even te observeren. Haar vriendin Aida die bij haar in de buurt stond merkte direct dat er aandacht in hun richting gezonden werd. Aida sprak mij aan, na een korte reactie naar aida besloot ik om naast mijn object van begeerte te gaan zitten. Omdat ze ruimschoots aan mijn lik-criterium voldeed ging ik met haar in gesprek. Ze bleek dus Eva te heten, 19 jaar te zijn en in een stadje uit Hongarije te wonen. Toen de dj een nummer draaide (later zei ze: haar nummer) stond ze op en begon uitdagend te dansen. Dansen kon ze goed, dat belooft veel voor op bed is mijn ervaring. Na enkele minuten ging ze naast me zitten en ging in op mijn aandacht. Ze liet zich op de bank strelen en kussen waarbij ze haar tong in mijn mond bewoog. Haar borsten bevoelend wist ik het zeker, Eva zou mijn afsluiter in de Villa vanavond worden. Eva stelde voor alvast 'in te tekenen' voor een sleutel omdat er een wachttijd van een half uur zou zijn. Ik verheugde me al met een half uurtje spelen op de bank met Eva maar na 2 minuutjes kwam Eva al terug met een sleutel in haar hand zwaaiend. Het bleek kamer 2 op zolder te zijn, de dubbele kamer voor de ingewijden in de spelonken van de Villa. Omdat 1 van de bedden (de grootste) zo'n beetje voor de helft nat bleek te zijn op het kleinere bed gekropen. Eerst echter gedoucht met Eva, ik vind het een plezierige bezigheid onder de douche mijn dame te wassen en te strelen waarbij mijn speciale aandacht altijd gericht is op de schaamlipjes en clitoris. Snel afgedroogt en op bed gekropen. Eva direct maar haar orale vaardigeheden laten uittesten. Ik kon heel tevreden zijn. Eva ging niet diep maar wist mijn eikel uitstekend te verwennen. Het pijpen af en toe onderbreken en al tongzoenend met mijn handen haar heerlijke borsten (cup B) betastend en verder afglijdend tussen haar benen. Vingeren vond ze niet prettig dus dat respecteerde ik. Haar vochtige schaamlippen bevoelen en haar clitje stimuleren was al heel opwindend. Toen de spanning steeg was het tijd voor het echte werk. Eva deed het condoom om en keek wat beduusd, ik zou 'slowly' doen. Hoewel Eva nauw was had ik al ingeschat dat mijn formaat voor haar geen probleem zou zijn. Ze voelde heerlijk strak aan en er kwam geen gel aan te pas. Toen ik eenmaal in Eva was binnengedrongen was er voor Eva geen reden meer om aan 'slowly' te denken. Ze begon heerlijk te rijden en daarbij diverse variaties toe te passen. Dat het condoom door haar wilde bewegingen er bijna afvloog deerde haar niet. In een vluchtige beweging trok ze de condoom weer op zijn plek, ze leek hierbij iets geirriteerd omdat haar genot even werd onderbroken. Vervolgens omgedraaid waarbij de penetratie niet onderbroken werd, heerlijk is dat zo'n 180 graden draai doorspekt van opgezweepte geilheid. Vervolgens moest ik aan het werk, dat kan je aan mij wel overlaten. Mijn voeten vonden de onderrand van het bed als afzetpunt voor diepe lange halen. Hoe zo slowly? Eva had wederom het beest in mij ontketend en ze genoot er zichtbaar van. Ik merkte dat Eva het benauwd kreeg als ik haar ook nog langdurig tongde. Ze zei er echter niets over, voor mij was het reden om het tongen telkens kort te houden. Pas bij het sigaretje na de sex vertelde Eva heel lief dat ze benauwd wordt als ze onder ligt en ook haar mond wordt afgsloten. Dat noem ik nou een klassemeid. Ik kan me vele anderen herinneren die op een onaangename manier duidelijk maakten dat ze iets niet lekker vinden tijdens de sex. Dit geeft toch altijd een knauw in de sexuele beleving. Als je als man ook op de dame bent gericht en haar ook wil laten genieten als ze dat lijkt te te willen dan merk je zonder woorden wat iemand geil of plezierig vind of niet. Het hoogtepunt kon ik lang inhouden, ik besloot een oraal hoogtepunt uit te kiezen. Dit keer niet FT door de dame maar als het ware FT door mij. Ik liet Eva boven op mij klimmen en haar langzaam omhoog bewegen tot ze bijna op mijn gezicht zat. Vervolgens drong ik met mijn tong naar binnen en liet Eva mij metd haar ene hand aftrekken en met de andere hand in mijn tepel knijpen. Op die manier werden al mijn zintuigen intens geprikkeld. Het duurde dan ook niet lang meer of ik kwam tot een denderend hoogtepunt. En Eva dan? Ik weet het niet. Menig man zou zichzelf voor de gek hebben gehouden en zich hebben wijsgemaakt dat zijn partner ook was gekomen. Eva deed haar best me dat te laten merken maar ik miste de vaginale ontlading die zo kenmerkend is bij een oraal orgasme. Daarom denk ik toch dat ze niet is gekomen ondanks mijn (onze?) inspanningen. Het mocht de pret en het genot niet drukken. Eva ging zich even wassen en stak daarna een sigaret op. We begonnen te kletsen. Het contrast was opvallend. Passionele wilde sex en nog geen drie kwartier later een serieus bijna filosofisch gesprek over armoede op de wereld en wat daaraan te doen is en andere onderwerpen. Eva heeft me nieuwe kanten van mezelf laten ontdekken. Wat wil je nog meer. Je kan veel over mij zeggen maar tot gisteren was er niets filosofisch aan mij.
Omdat het al bijna sluitingstijd was en ik achteraf geen discussie over de tijd wou besloot ik toen het uur om was de filosofische sessie te onderbreken. Het is duidelijk, Eva is een meid voor de toekomst. Herhalingsgarantie dus. Dat wordt dan waarschijnlijk zondagavond als ik heelhuids LR weet te verlaten aan het eind van de zondagmiddag. Zondag ga ik eerst Living Room verkennen en als ik daar niet helemaal gek en geil wordt gemaakt ga ik later naar de Villa.
Als ik het me goed herinner gaat Eva maandag voor Kerst naar huis, gaat ze in januari op vakantie naar Italie en keert dan weer terug in februari.
Zo zie je maar, geduld loont. Waar ik rond 21.00 uur dacht aan vertrekken en een andere club bezoeken of zelfs naar huis gaan en onderweg in Eindhoven (Baekelandsplein) kijken of een andere favoriet van mij (Jasmin, ik heb haar nog niet kunnen overhalen in een saunaclub te gaan werken, logisch ze doet het veel te goed daar in Eindhoven) te bezoeken was. Toch maar gebleven en uiteindelijk pas tegen sluitingstijd de Villa verlatend, op en top bevredigd en grappen makend met de fantastische Thekefrau. :freu::freu::freu::freu::lostit::lostit::lostit::D :D:D

Jorah Mormont
20 december 2008, 23:12
Gisteren met maar 1 dame naar de kamer geweest in de Villa.
Eigenlijk al vroeg in de middag. Het was deze Eva met dubbele nationaliteit (volgens eigen zegge). Roemeens/Hongaars.

Leuk onschuldig meisje. Op de kamer zeker een voldoende. Goed pijpen, houdt er van om gebeft te worden (overigens heerlijk poesje). Neuken lekker gevarieerd. Ik vind ze geen topper, zeg maar een middenmoodster. Ik weet niet of er een tweede keer in zit. Waarschijnlijk zal ze voor mij in massa ondersneeuwen.

Sonny:wink:

Pistol Pete
20 december 2008, 23:52
:neu::neu::neu::littleangI love the innocent...:baby2::baby2::baby2::

Je was me dus voor gisteren:huch::huch:

Ze zal zeker nog leren, nog maar 2 weekjes in het vak -> een dame met potentie.