PDA

Volledige versie bekijken : Hengelo, Langelermaatweg , Star Massages, Nicky



Talpa10
20 december 2008, 11:34
Haarkleur/-lengte : lang krullend blond haar
Lengte dame : 165
Postuur/Cupmaat : slank/normaal, mooie c-cup
Nationaliteit/Taal : nederlanse
Leeftijd : ??????
Tatoeages/Piercings : nee
Service: uitstekend
Voordelen:
Nadelen: herhaling's gevaar zeer groot
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 100
Extra’s bij het bezoek: tongzoenen

Een prachtige dame met een mooie uitstraling.

Talpa10
22 december 2008, 16:05
absoluut een topper Nicky. Service vergelijkbaar met Daantje, Mandy, Tanja

Talpa10
30 december 2008, 14:20
Gisteren maar eens weer een bezoek gebracht bij star. Aanwezig waren , maureen, Tatjana en Nikki. Ik ken de dames alle drie van Aurum. Alle drie heel verschillend qua uiterlijk, maar op de kamer alle drie goed. Aangezien mijn voorkeur voor blond uit gaat. Ben ik maar met Nicky naar de kamer gegaan. mmmmmmm geen spijt van gehad. pffffff lekkerding, met een prachtig voorkomen. Zij gaat mij vaker zien

Talpa10
3 februari 2009, 15:42
Zoals gezegd deze dame wilde ik vaker bezoeken, dus afgelopen week haar maar weer eens bezocht. Nu met haar op de kamer beland met het ronde bad. Nicky is zo al een beauty, maar als ze zich ontdoet van haar kleding, dan en ze staat in haar lingerie, dan raak je nog meer onder de indruk van haar. wouw wat een verschijning. Het was weer een zeer aangenaam uurtje met haar.

Talpa10
25 juni 2009, 10:35
Zoals gezegd deze dame wilde ik vaker bezoeken, dus afgelopen week haar maar weer eens bezocht. Nu met haar op de kamer beland met het ronde bad. Nicky is zo al een beauty, maar als ze zich ontdoet van haar kleding, dan en ze staat in haar lingerie, dan raak je nog meer onder de indruk van haar. wouw wat een verschijning. Het was weer een zeer aangenaam uurtje met haar.

ik heb haar nu diverse keren bezocht. wat een mooie verschijning.

Talpa10
6 juli 2009, 20:43
nicky afgelopen week maar eens bezocht. Ik twijfelde even of ik met Anouk naar de kamer zou gaan. Veel over de dame gehoord, maar ik smelt toch weer voor de mooie Nicky. Ze draagt altijd een prachtig lingerie setje. Haar massage is sensueel. I.o.v is er meer mogelijk.

Talpa10
15 juli 2009, 20:25
nicky afgelopen week maar eens bezocht. Ik twijfelde even of ik met Anouk naar de kamer zou gaan. Veel over de dame gehoord, maar ik smelt toch weer voor de mooie Nicky. Ze draagt altijd een prachtig lingerie setje. Haar massage is sensueel. I.o.v is er meer mogelijk.

Nicky je was weer geweldig. ik kom gauw weer langs. Je bent mooi en ook nog eens lekker ondeugend.