PDA

Volledige versie bekijken : Linda



Pistol Pete
22 december 2008, 06:06
Haarkleur/-lengte : zwart, lang haar
Lengte dame : 1 m 70
Postuur/Cupmaat : minimale a-cup
Nationaliteit/Taal : kaap verdische eilanden, / Duits, Engels, Portugees
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : geen
Service: NMC, PZC, FT, TZ
Voordelen: zeer aangename persoonlijkheid, perfecte sex.
Nadelen: populariteit bij ijsberen, filevorming.
Tijdsduur : 4 uur
Prijs :
Extra’s bij het bezoek: perfecte GFE gegarandeerd.

Pistol Pete
22 december 2008, 06:19
Something, the beatles

Something in the way she moves
Attracts me like no other lover
Something in the way she woos me
I don`t want to leave her now



Gister dus Living Room opgezocht. Wie had kunnen vermoeden dat de dag voor mij zo fantastisch zou verlopen.

LR is goed bereikbaar, via de A57 bij de afslag Kaarst eraf en vervolgens enkele bochtjes en een tweetal stoplichten en je bent er. Inderdaad weinig parkeerplaatsen, maar ik was er al vroeg in de middag, nog voor tweeen dus ik kon zo de laatste van de 4 plekken bezetten. Na een vriendelijke ontvangst door de Thekefrau en een korte rondleiding door een DVP (jawel, vlg. mij zo een beetje de enige club waar dit gebeurt en ik vond het heel aardig).

Na de bekende rituelen rond badjas, slippers en kluisje in de bar gaan zitten. Trof ik direct een oude bekende aan uit PHG, de Turkse Alef /Alev. In PHG nooit met haar gekamerd, zou er ook nu niet van komen omdat ze mijn type niet is. In het eerste half uur heeft ze er nog wel aan getrokken (ik bedoel mij proberen over te halen) maar gaandeweg zag ze de kansloosheid van haar missie in. Toch is Alef /Alev een hartelijke lieve meid die mij immer vrolijk benadert. Toen ik na een half uurtje vond dat ik zowel mijn tijd als haar
tijd onnodig in beslag nam heb ik vriendelijk het contact met Alef /Alev beeindigd en ben wat gaan rondlopen, het gebouw beter verkennen.

Ik was de bar nog niet uit en liep een stukje richting Kino toen ik als het ware vanuit mijn ooghoeken waarnam dat er iets fraais achter de Theke vandaan kwam. Noem het intuitie, volgens mij kwam het door'the way she moves', graciel en vol bewust van haar klasse. Ik draaide me om en liep automatisch op haar af, zoveel schoonheid dat moest en zou ik van dichtbij zien. Ik liep voorbij een man die zojuist binnenkwam (de lucky bastard!) en begon een gesprek met haar. Iets van wow, euh how are you..Alles was goed als ik
maar in gesprek kon geraken. What's you're name and where are you from waren de volgende voorspelbare vragen. Ze was oogverblindend en beantwoordde mijn vragen rustig en lachend. Alweer speelde intuitie mij parten, dit maal nadelig voor mij. Ik hoorde iets achter mij, het was niet veel misschien slechts het verplaatsen van een voet en ik voelde energie. Tegelijkertijd merkte ik dat ik de aandacht van haar, ze heette Linda, kwijt aan het raken was. De aandacht verplaatste naar iemand die achter mij stond en waar ik zojuist, zo'n twee minuten eerder, voor was gaan staan. De thekefrau nam het geld van die persoon aan en overhandigde het ijsberenvel. Ik hoorde Linda nog zeggen, muss jetzt gehen, ciao en weg was ze. Ze liep op de lucky bastard af die achter me stond en net binnen was. Na een korte omhelzing verdween ze. Later vertelde Linda me dat ze een afspraak had met hem om twee uur.

De komende drie uur heb ik haar niet meer gezien. Ietwat verdwaasd liep ik terug naar de bar en nam wederom plaats naast de nog steeds vriendelijke Alef /Alev. Ze vroeg of ik iets wou drinken en haalde het zelf op achter de bar terwijl ze ook iets voor haarzelf klaarmaakte. In de hierna volgende drie uur werd er subtiel maar toch behoorlijk gejaagd door diverse dames. Het kan ook niet anders, er waren nog maar enkele ijsberen en misschien al wel 20 dames. Met diverse dames kennis gemaakt maar geen van alle waren ze mijn
type. Het meest in de buurt kwam nog Nigeriaanse Joy die ik in de Kino trof. Zij wist me te boeien en was voor mij kamerwaardig al hoewel ze niet geheel voldeed aan mijn lik-criterium maar daarover meer bij de recensie over joy. Ik wou echter niet mijn kruit verschieten bij Joy en straks uitgeteld bij Linda aankomen. Vanaf het moment dat ik Linda zag was het volstrekt duidelijk, wij gaan vandaag langdurig kameren. En ja, je zal net zien dat als ik in de tussentijd kamer met een ander Linda terugkomt en weer weggekaapt wordt. Nee dus, heel duidelijk aan Joy gezegd, i want to finish today with you, i don't know when but i will. Maar hier genoeg over Joy.

Na enkele drankjes en koffie in de bar met de theke gekletst. Ik had Linda in de tussentijd opgezocht op het ijsberenforum maar kwam alleen een blonde
braziliaanse Linda tegen die ook verder niet aan mijn beeld van deze Linda voldeed. De thekefrau bevestigde het, ze heette wel degelijk Linda en is heel erg populair. En, nooit blond geweest altijd prachtig lang zwart haar. Des te vreemder dat er geen recensie over haar is. Maar na de uitgebreide sessie met Linda begreep ik hoe de vork in de steel zat. Volgens mij is zij het best bewaarde geheim van LR.

Zou het zo kunnen zijn dat de collega ijsberen haar voor hunzelf willen houden? De verleiding kwam bij me op om hetzelfde te doen, gewoon niet over haar schrijven zodat het niet nog drukker wordt. Maar nee, ik heb zoveel fantastische dames ontmoet juist dankzij diverse forums (h**kers, ISG, WSG en natuurlijk het onvolprezen YBF) dat ik het bijna hoogverraad vind zo egoistisch te zijn.

Linda is voor mij een dame met een zeer hoog verliefdheidsgehalte en dat zou een andere reden kunnen zijn haar voor mezelf te willen houden. Maar nee, echt verliefd op een DVP kan ik alleen worden als de DVP stopt met het werk en een leven met mij opbouwt. En het spookbeeld dat Toppie33 zo treffend heeft beschreven in een van zijn vele mooie schrijfselen komt bij me op. De sleur van het huwelijk en kinderen krijgen, daarna verandert alles. De sex wordt minder, pijpen is ordinair en vies en beffen al helemaal, alles aldus Toppie33. Het staat nog ergens op de site dus het is na te lezen. Nee dat nooit. Er is dus geen alternatief, genieten van deze dame en anderen, zolang als het kan.

De opmerking van de thekefrau (Sandy, knappe verschijning overigens) dat Linda erg populair was was voor mij een signaal om op een strategische plek te gaan zitten zodat ik haar niet kon missen. De Thekefrau vond mijn interesse in Linda kennelijk wel aandoenlijk want later begreep ik van Linda dat de Thekefrau haar had gewaarschuwd toen ze uitgekamerd was met de lucky bastard dat ik op haar wachtte. Het was inmiddels bijna 5 uur in de middag toen mijn wachten werd beloont. Linda kwam terug in de bar maar had nog een omgeslagen handdoek om haar heen. Ik dacht, nog even geduld tot ze aangekleed is. En ja hoor, vijf minuten later was het zover. Ik nodigde Linda uit om ergens rustig te gaan zitten. We belanden op het bankje in de gang beneden vlak bij de whirlpool en sauna. Vooraf had Linda drinken voor ons beiden meegenomen.

Toen we op de bank zaten ging het razendsnel. Ik was zo overdonderd door haar aantrekkingskracht dat we al snel lagen te zoenen en ik haar heerlijke minimale A-cupjes onder de bedekkende bh bevoelde. Het voelde goed, daar wou ik wel de whirlpool wel mee in. Geen probleem, en bovendien meldde ze dat ze voor de whirlpool niet betaald hoefde te worden. Deze whirlpool was groot en wel gevuld (LOL). Bij de douche liet Linda zich door mij ontkleden, wat een geweldige bezigheid. Ik geleidde haar naar de douche waar ik met mijn favoriete bezigheid begon tot genoegen van Linda: haar inzepen over haar hele lichaam en vooral de intieme deeltjes rond haar venusheuvel. Linda liet het toe, aan haar gezicht kon ik aflezen dat ze het plezierig vond. De whirlpool was leeg (geen ijsbeervolk) dus we klommen er direct in. Wat er toen zich afspeelde is met geen pen te beschrijven.

Het was perfecte sex, een ontdekkingsreis die zijn weerga niet kent. We gingen helemaal in elkaar op, alle remmen gingen los. Het scheelde niet veel of het begin van penetratie werd door mij voltooid, ik had de stoottroepen al klaar zeg maar. Maar Linda speelt het spel goed, het hoorde bij het teasen
dat ze volledig beheerst. Uitdagen en op het hoogtepunt net de andere kant op gaan. Het genot duurde zo een 40 minuten waarbij mijn handen alle plekjes verkenden bij Linda, van haar mond en kiezen, haar schaamlippen, clitoris en sterretje tot aan de ruimte tussen de tenen. Het was heerlijk, op en top erotisch. En Linda kuste mij hartstochtelijk. Dit was geen GFE, ik heb althans nog nooit een vriendin gehad die zo verbluffend en hartstochtelijk kon vrijen als Linda. Dit was Perfecte Sex, iets wat perfect is kan niet beter worden.

Eigenlijk zou ik moeten stoppen op het hoogtepunt. Ik heb het afgelopen jaar vaker perfecte sex gehad, dat was even perfect maar elke keer toch anders. Met Linda was het in elk geval compleet, en naar mijn smaak is sex in het water een van de meest aangename wijzen van sex bedrijven. Uiteraard toch besloten Linda verder te ontdekken op de kamer. Het was allemaal even fantastich, teasen afgewisseld met aanhankelijkheid. Zoenen, strelen en pijpen was van een zeldzaam hoog nivo. Ik wou in haar komen en we deden het condoompje erom. Linda weet hoe ze een man kan laen genieten.
Verschillende standen wisselden elkaar af. We eindigden in de stand waar de Kamra Sutra vast wel een naam voor zal hebben die ik alleen niet ken. Het komt erop neer dat Linda bijna driedubbel gebogen is terwijl ze op haar rug ligt. Haar benen zijn omhoog gebogen in de heupen waardoor haar onderbenen tegen mijn schouders aankomen, vervolgens buigt ze haar knieen weer naar beneden. Hierdoor kan ik heel diep in haar penetreren. Nadat ik het hoogtepunt enige tijd had uitgesteld was er geen houden meer aan. Zowel ik als Linda kwamen gillend klaar. Het was perfecte, bijna goddelijke sex.

Nu het jaar bijna om is gaan mijn gedachten uit naar enkele andere malen dat de sex bijna goddelijk was. De vele malen met Jasmin in Alkmaar, elke keer was het 1 a 1,5 uur puur genieten, iedere seconde. Of met Mickey eveneens in Alkmaar, hoogtepunten beleefd die ik niet voor mogelijk hield. Of aan het begin van het jaar, een van de vele Maria's in de wandelwereld aan de andere kant van de afsluitdijk in Leeuwarden die ik helaas maar enkele keren heb mogen meemaken maar die een diepe indruk heeft achtergelaten. Het was bij
vlagen perfecte sex. En dan heb ik het nog niet eens over mijn sexcapades in het buitenland. Maar toch, de sex met Linda was perfect maar completer dan bij de anderen. Linda is uniek, ze is erg sociaal.

Mijn sessie met haar heeft bijna 4 uur in beslag genomen. Tussentijds rond zeven uur zijn we even naar bovengegaan om te eten. Het eten bleek al op en de schalen opgeruimd te zijn (minpuntje). Geen nood, Linda verdween in een pantry en in no-time had ze twee borden met heerlijke broodjes en salade klaagemaakt. Toen dit op was had ik weer zin in de whirlpool, hoewel bevreesd dat het vergeleken bij de eerste keer nu zou tegenvallen. Dat kon bijna niet anders. Maar niets was minder waar.

Overigens was ik nu de lucky bastard, toen Linda en ik even in de bar liepen werd ze benaderd door een uitgemergelde ijsbeer die al lang op haar zat te wachten. Die moest nog maar 1 a 2 uurtjes extra wachten, zo besloot ik.

Het spel in de whirlpool herhaalde zich. We hadden niet eens door dat we gezelschap kregen van een andere ijsbeer. Pas toen hij een liefdeslied begon te zingen bij het aanschouwen van zoveel sex-energie kwamen we bij zinnen. Linda, sociaal als ze is wou meteen een dame regelen voor de ijsbeer. Het is niet goed zo alleen te zijn zij ze in accentloos duits. De andere dame en de ijsbeer gingen in gesprek, maar het werd niets waarna de ijsbeer besloot nog wat liedjes van Brian Adams en de Scorpions ten gehore te brengen. De tijd vloog voorbij en we besloten wederom naar de kamer te gaan tegen achten.

Ik had een heerlijke befsessie in gedachten, dat was bij het eerste deel maar nauwelijks aan bod gekomen. Voor de tweede keer op de kamer gekomen meteen de daad bij het woord gevoegd. Begonnen met Linda langdurig en intensief oraal te verwennen. Ze proefde heerlijk en kon mijn acties gaandeweg steeds meer waarderen. Toen ze in de buurt van een hoogtepunt kwam wou ze niet verder. Ze wou mijn geslacht weer in haar mond nemen. Daar heb ik bijna nooit bezwaar tegen, ik liet haar dus haar gang gaan. Het was weer heerlijk, ook een vervolg op de illusie van het nzc, perfect teasen en weten dat het niet kan en niet gebeurt.

Na ruim een uur intensief genieten wou ik een nieuw hoogtepunt beleven, wederom oraal. Een van mijn favo's: dame op je laten zitten en vervolgens naar boven bewegen totdat je tong in haar kan binnendringen, ondertussen met je handen overal voelen terwijl de Linda met zachte maar doeltreffende bewegingen me aftrekt. Na enige minuten bereikte ik het derde hoogtepunt van de sessie.

Linda is perfect, dat weet ook ik nu, maar met mij vele andere ijsberen. Tijdens de tijd dat ik met Linda buiten de kamer verbleef had ze met vele ijsberen korte gesprekjes van enkele zinnen. Ik stoorde me daar eerst een beetje aan maar kon het gaandeweg plaatsen. Linda is gewoon erg sociaal. Ze praat met iedereen die ze kent, heel ongedwongen. En toen ik later op de avond vertrok en ze aan de bar zat met een ijsbeer onderbrak ze het gesprek met de ijsbeer om me kort te vragen wat ik verder nog ging doen vanavond en me enkele afscheidkusjes gaf. Eigenlijk heel normaal (sociaal gedrag) dus hoe ze doet.

Ik heb al een vervolgafspraak gemaakt met Linda. Ik ga een poging doen de perfecte sex nog verder te verdiepen. Of dit lukt zal de tijd leren. Linda is de komende weken sporadisch aanwezig in LR. Vanaf half januari zal ze er weer vaker zijn.

Behalve Linda liepen er nog enkele dames rond in LR die mijn type waren: Joy, maroc Marina, roemeense Jessica (wel negatieve recensie gezien) en nog een dame die ik niet heb kunnen aanspreken. Zij komen op mijn to-do lijstje, ik vrees dat het langere tijd zal duren voordat ik aan dat lijstje zal toekomen (dankzij Linda).

Pistol Pete
24 december 2008, 11:29
Het smaakte naar meer,veel meer. De afsluiting bij Linda zondag j.l. was zo lekker dat ik de eerste de beste gelegenheid te baat heb genomen haar weer te ontmoeten. Dinsdag dus, ze werkte weer, had maandag een vrije dag. Hoewel vrije dag? dan verwacht je dat ze er uitgeruster uit uitziet dan de dag ervoor. Maar dat leek er niet echt zo. Ondanks dat Linda niet helemaal fit leek te zijn weer een keigoede heerlijke avond gehad. Om kwart voor zeven
's avonds aangekomen was Linda net vrij. Na een korte begroeting ging zij zich klaarmaken en ik in de bar zitten en rondlopen. Ik moet zeggen ik voel me (ook) hier prima thuis. Er loopt zeer veel fraais rond. Waar ik in andere clubs meestal maar 2 of 3 dames tegenkom die aan mijn smaak voldoen is dat hier zelfs vlak voor kerst ruim het dubbele. Er hangt een gezellige sfeer in de bar. De dames zijn vriendelijk en benaderen je zonder dat het vervelend wordt.
Gisteren weer 2 dames gespot die ik zondermeer langdurig zou willen verkennen. Maar goed, Linda dus. Eerst even lekker aan de bar gezeten en gedronken en vervolgens beneden 'ons bankje' opgezocht. In een hele aangename ongedwongen sfeer elkaar gezelschap gehouden. Linda, mijn lichtbruine beautyqueen van de kaapverdische eilanden, is mysterieus. Ze heeft donkerbruine bijna zwarte ogen waarmee ze soms een beetje melancholisch de verte in kijkt. Ze lijkt dan oneindig ver weg en is even niet benaderbaar. Ze praat weinig en nog minder over haar zelf. Toch is ze in het contact zeer aangenaam, is zelf erg actief in aanrakingen en strelingen zonder dat het fake overkomt. Omdat ook vandaag het eten om 18.45 reeds opwas en alle schalen behalve die met jus al opgeruimd waren heeft Linda weer wat belegde broodjes versierd. Vervolgens weer langdurig in de whirlpool gespeeld. En alles was even lekker als de vorige keer. Een klein uurtje in de whirlpool vertoeft onderbroken door een kort verblijf in de finse sauna. Ook enkele malen heerlijk gedoucht met Linda. Wat heeft ze een fantastisch lichaam met heerlijke kleine borstjes. Nu ook weer de kamer lang bezocht. Ik merk bij mezelf dat als je een dame meer gaat waarderen en 'soort van' gevoelens krijgt dit de sex niet direct ten goede komt. Het was fantastich maar een FT lukte me niet. Dat terwijl ik in 2 andere favo standjes geen enkel probleem ondervond. Na het kameren de bar ingekropen. Linda zorgde voor drankjes. Op de bank nog heerlijk, alsof ik weer tiener ben, zitten tongen en voorzichtig superslanke buikje e borsten afgetast. Hoewel het al bijna middernacht was en ik er al bijna 5 uur met Linda had opzitten, werd ik hierdoor alweer bloedgeil. Wou weer naar de kamer. Linda wil beschermen dat mijn gevoelens voor haar obsessief worden en gaf aan niet meer naar de kamer te willen. Ze was nog steeds niet helemaal lekker dus ik respecteerde haar wens. We bleven nog een kwartiertje in de bar en toen wou ik afscheid nemen. Dit beviel Linda niet zo goed. Naar de Locker lopend in de kelder kwamen we weer langs 'ons bankje'. Linda plofte er op en ik besloot naast haar te zitten. Na nog eens 10 a 15 minuten uiteindelijk de portemonnee geledigd en na een langdurige intense omhelzing annex tongzoen (het leek wel of de tongen verankerd waren) de sessie beeindigd.
Helaas is het uiterst onzeker of en wanneer Linda de komende weken aanwezig is in LR. Gelukkig hebben we elkaars email en gsm nrs zodat ik mijn verslaving aan Linda niet langer dan nodig hoef te kwellen. Op tweede kerstdag is Linda er zeker niet, dan maar even Marina (ziet er uiterst lekker en wild uit) en anderen uitproberen.

Pistol Pete
18 januari 2009, 11:59
Linda is en blijft een kanjer, afgelopen zaterdag weer uren van en met haar genoten. Ondanks dat ze niet optimaal was deed ze ontzettend haar best en zorgde voor een hele fijne middag en avond. Omdat ik alles al beschreven heb dit keer geen ellenlange verhalen. Herhalingsgenot blijft torenhoog aanwezig, vooral omdat duidelijk is dat de service op een hoog nivo blijft als je vaker komt en niet inzakt zoals ik nog wel eens meemaak (zie dit draadje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15068))

Pistol Pete
22 maart 2009, 14:32
Linda heb ik helaas al enkele weken niet meer gezien in LR. Volgens inside information is Linda gestopt. Kan iemand dit bevestigen of heeft iemand haar ergens anders gespot?