PDA

Volledige versie bekijken : Antwerpen Phetniyom Brederodestraat 4 Lin



lustman
24 december 2008, 16:09
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Thais / Engels
Leeftijd : 35
Tatoeages/Piercings : op onderbuik
Service: massage - aftrekken en p.z.c.
Voordelen : top
Nadelen: de tikkende klok aan de muur
Tijdsduur : 1u
Prijs : 80 euro
http://www.jantaraboon.be/jantaraboon/lin.html

De eerste dag van men kerstverlof me maar een massage cadeau gedaan. :green_smiGekozen voor een uurtje met Lin. Kamer was zeer verzorgd. Er wordt geluisterd naar je wensen op gebied van massage hard of soft enz... Dit is een dame die weet waar ze mee bezig is. Van massage tot het erotisch gedeelte. Twee maal heerlijk klaargekomen. :p

mmedaniels
5 januari 2009, 03:58
Lin is een topper!
Vroeger werkte ze bij Asian Butterfly, daar kon je haar ook neuken, ik weet niet of dit hier ook kan?

lustman
5 januari 2009, 09:47
...daar kon je haar ook neuken, ik weet niet of dit hier ook kan?

Ze stelde het zelf niet voor en ik heb er niet naar gevraagd. Volgens mij zal het hier ook dan wel kunnen mits er wat extra betaald wordt. ;)

lustman
27 september 2009, 22:27
Vandaag nog eens een bezoek gebracht aan Lin. Ongelooflijk wat een service. Over de ganse lijn top.:freu: Tweemaal klaargekomen ( pzc ) en één uur massage van kop tot teen en dit alles voor 80 euro. :thefinger:

Homer001
8 oktober 2009, 22:16
Naar aanleiding van voorgaande berichtjes toch eens bij Lin geweest begin vorige week en ik moet zeggen dat het een geile meid is.
Echter toch wat bedenkingen. Zij stelde nmc en nzc voor, dit wel voor aanzienlijk wat extra eurokes. Ben thuis dan eens op zoek gegaan naar wat extra info over deze meid (en gevonden ook) op andere forums. Volgens mij speelt deze dame (en haar klantjes) met vuur. Ga haar dan, uit vrees voor gezondheidproblemen, niet meer opzoeken.
ps. Tijdens onze sessie is ze wel 3 maal naar het toillet geweest. Misschien niks mee te maken maar het zet je wel aan het denken.

lustman
10 oktober 2009, 12:30
Zij stelde nmc en nzc voor, dit wel voor aanzienlijk wat extra eurokes. Ik heb dit voorstel nog niet gekregen. Het is geweten dat de meeste Thaise dames uit zijn op geld en daarvoor wel risico's nemen onder het mom van : tomorrow buddha take care.

Ben thuis dan eens op zoek gegaan naar wat extra info over deze meid (en gevonden ook) op andere forums. Had je mischien eerder kunnen doen.
Volgens mij speelt deze dame (en haar klantjes) met vuur. Ga haar dan, uit vrees voor gezondheidproblemen, niet meer opzoeken. Tja , er is maar één manier : wegblijven bij prostituees.

ps. Tijdens onze sessie is ze wel 3 maal naar het toillet geweest. Misschien niks mee te maken maar het zet je wel aan het denken.
Laten we hopen dat dit te maken had met het pikante eten....

lovmore
29 oktober 2009, 19:07
the girls are doing sex or only massage?
80 euro for massage and 50 euro for the girls to get sex? am i rigth?
i will come to antwerp ,could you please recommend me some nice cheap place for sex in antwerp?

lustman
30 oktober 2009, 21:13
the girls are doing sex or only massage? Not all girls are doing this! Uncomfortably the two girls who where available for sex ( Nan & Lin ) don't work anymore in Jantaraboon !


80 euro for massage and 50 euro for the girls to get sex? am i rigth?

If they agree : yes. ( 130 in total )



could you please recommend me some nice cheap place for sex in antwerp?
What is cheap for you ?
Your budget is....?

lovmore
31 oktober 2009, 23:44
Bütün kızlar böyle yapıyorsun! Rahatsız eden nerede seks için iki kız (ve Nan Lin) Jantaraboon artık düzgün çalışmıyor!

*
Eğer katılıyorum: evet. (130 toplam)


Ne ucuz?
Bütçeniz nedir ....?
for 20 minutes sex with young beautiful GFE girl 50 Euro is ok :smile:
i want to ask you also is there a swinger club or gangbang party in city center of antwerp or brussel,i never experience,i am curious about it and want to see.can you recommend me some decent place or girl .thanks in billions :smile:

cachaga
12 november 2009, 10:31
weet iemand waar lin nu werkt is weg bij jantaraboom

oh ja , ben al enkele keren bij haar geweest met sex erbij ,maar ze heeft mij nog nooit NZC voorgesteld,nog nooit!

lustman
12 november 2009, 18:09
weet iemand waar lin nu werkt

Tot nu toe niet. De fanclub zal even geduld moeten hebben....:rolleyes:

lustman
29 mei 2011, 10:59
Lin is terug aan de slag. Ze staat wel vermeld onder een andere naam op de site : Lilly. Verder heeft ze nog niets van haar troeven verloren. Ik spreek uit zeer recente ervaring. :wink: Nog steeds top. :freu:

Tip : telefonisch reserveren voor afspraak en beschikbaarheid.

Markdeworst
22 augustus 2015, 23:39
Hoi iedereen,

Ik wilde even vermelden dat Jantaraboon niet meer bestaat en nu op dezelfde locatie een nieuw massagesalon is.
Dit nieuwe salon noemt Phetniyom.
Meer info vinden jullie op de website...

lustman
25 augustus 2015, 09:16
http://www.phetniyom.be/index.html