PDA

Volledige versie bekijken : Hoeveel betaal je elke maand voor je hobby (gemiddeld) ?



neukie
13 februari 2006, 17:27
Tja, allet wat mooi is, is a.) duur of b.) verboden. Verboden is het niet.Duur? ZEKER!!!!!

n. :wink:

Jorah Mormont
13 februari 2006, 22:15
Dat wil ik helemaal niet weten!!

Befke
14 februari 2006, 12:56
Gemiddeld ben ik de afgelopen jaren ongeveer tweemaal per week tussen de betaalde lakens te vinden geweest.
Elke keer een uur.
Elke keer ongeveer 100 treuro (soms wat minder soms wat meer en een enkele keer een kadootje meegenomen).
Ongeveer 200 treuro per maand.
Dus.
:wink:

Scoobert
16 februari 2006, 17:16
Gemiddeld ben ik de afgelopen jaren ongeveer tweemaal per week tussen de betaalde lakens te vinden geweest.
Elke keer een uur.
Elke keer ongeveer 100 treuro (soms wat minder soms wat meer en een enkele keer een kadootje meegenomen).
Ongeveer 200 treuro per maand.
Dus.
:wink:

Euh Befke....reken ik nu niet goed of doe jij dat fout ??

2* per week een uur.....per keer 100 euro....(das dus 2*100)*4 = 800 euro per maand ongeveer ;)

gignnl
16 februari 2006, 18:01
hoe "duur"wil ik anders zien!wat kost een vrouw en al helemaal een ex-vrouw.

099
16 februari 2006, 18:35
Als ik eerlijk moet zijn zoiets tussen de 500 en 700 euro in de maand.

:huch:

Ik begin elke maand weer te tellen hoeveel ik uitgeef en probeer beneden de 500 euro te blijven, de ene maand lukt me dat, de andere maand niet.
Ik moet wel zeggen dat sinds ik de fora heb ontdekt, ik vaker wandel.
Bij mij helpt het wel elke maand weer tellen wat je uitgeeft, je zou er versteld van staan hoe snel het optelt, en ze drukken je weer eens met de neus op de feiten.


* Enkele tips voor de getrouwde mensen onder ons

- Al het geld dat je "extra" verdient en je vrouw geen weet van heeft, houden zo!

- Probeer geen huishoudboekhouding aan te leggen, want die moet dan wel kloppen!


Een leuk verhaal:

Overlaatst stond 099 ergens in een club, daar zag hij een hoopje vrienden.
Hij vroeg zich af wat deze kerels als excuus hadden, en blijkbaar waren ze een weekend op ski-verlof met een paar vrienden. Ze hadden het zo berekend dat een weekend clubs zelfs nog goedkoper was dan op ski-verlof gaan, en hielden zo nog geld over om later nog een keer te komen "feesten".

*wel een goed ID!

TurtleTJones
16 februari 2006, 18:49
Ooit (lees als jong ventje) begonnen met 1ne keer op't jaar ,enkele jaren later om de 3maand ,nog enkele jaren later de prive's ontdekt en begonnen met 1ne keer per maand ,een paar maanden verder al om de 14dagen ,de maand daarop al wekelijks en toen was het hek van de dam :6keer een uurke in de maand...
En toen kon ik het thuis niet meer goedpraten. Stel u voor ,al mijn zuur bijverdiende centjes en een groot deel van mijne spaarpot erdoor gejaagd.
Nu probeer ik dus om me in te houden ,wat neig lastig is.:heul:

Flipper
16 februari 2006, 20:00
Dat wil ik helemaal niet weten!!

Sonny, zullen we ruilen, dan ziet jou budget er een stuk gezonder uit en dat van mij een stuk beter :D :D :D

neukie
12 juni 2006, 01:00
Als ik eerlijk moet zijn zoiets tussen de 500 en 700 euro in de maand.

Nu ja. Veel weiniger heb ik ook niet. Het leven is kort.

lg neukie :wink:

Carrera
19 juni 2006, 18:48
Ik sta al zeker 4 maand op droog zaad ..... verbouwingen , reizen etc.... kosten aan de wagen ...beetje moeten sparen , maar de drang is er enorm ....

Rex
19 juni 2006, 21:38
Veel te veel..................Er zijn tijden geweest dat ik 3x tot 4x per week in de clubs kwam. Gemiddeld kon het dan wel eens oplopen tot zo'n 1.500 à 2.000 per maand. Als ik nu terug denk heb ik daar geen spijt van (gehad). Maar ik vind dit wel teveel (geweest).:rolleyes:

Ik doe het nu rustiger aan en vind dit prima. Gemiddeld kom ik 1x per week nu ergens wat niet alleen financieel beter is, maar zeker ook fysiek en psychisch.
Maar ja ik houd me hier niet altijd aan, want ben afgelopen week weer 4x geweest.................Dat dan weer wel.:luvlove:

De Cock
19 juni 2006, 21:40
IK wil het ook niet weten (weet het wel maar verdring het toch wel) :ranting2: .

Mijn mazzel is nog immer dat ik het samen met mijn vrouw doe en dus vrij kan handelen en steeds een budget mee krijg voor clubbezoek :thefinger .

Ik tracht 1x per maand een club te doen, lukt niet echt :nee: afgelopen maand 2 zware clubbezoeken (familieweekeinde) en ook af en toe nog een PO en mijn wandelbudget voor de maand is op :bowlol:

Nogmaals ik weet het wel maar sluit mij bij Sonny aan :hammer: .

Groeten,

De Cock.

Big30
19 juni 2006, 22:48
Hmm tsja gevoelig onderwerp. Ken gelukkig/helaas de clubs in D nog niet zo lang, met mezelf afgesproken dat ik dat tot maximaal 1 maal/maand probeer te beperken (probeer wel 5 Juli in Gt te zijn en een ander bezoekje wat Zuidelijker staat ook al weer gepland, ja toch XX?).

Ach ja in mijn wooonplaats vergeven van huizen van plezier is 1 maal/week vaak een absoluut minimum, typisch 45-60m. Toegeven zal ik dat niet ... .

Ben een beta kan dus niet rekenen :baeh: :baeh: :hah: :hah: .

Typisch een onderwerp waar je niet rationeel over na moet denken, doe ik dus ook maar niet!

Gr. B.

Befke
20 juni 2006, 09:52
Euh Befke....reken ik nu niet goed of doe jij dat fout ??

2* per week een uur.....per keer 100 euro....(das dus 2*100)*4 = 800 euro per maand ongeveer ;)
Stomstomstom. Moet natuurlijk zijn tweemaal per maand. Ik wou dat ik het twee keer per week kon doen, maar helaas, helaas, driewerf helaas...

:wink:

Stiffmaster
23 juni 2006, 10:55
Eigenlijk te veel, maar ja je moet wat doen met je vrije tijd, de een rookt de ander drinkt en sommige van ons die wippen :moon: , en je kan altijd nog een tweede hypotheek nemen :loud: .

intergames
15 juli 2006, 09:47
Intergames heeft het probleem dat hij niet alleen maar een half uurtje naar de kamer kan. Ben soms wel 5 tot 8 uur op de kamer geweest en dat loopt dan aardig op. Wel maanden meegemaakt van meer dan 1.000 euro.
Momenteel heb ik geen vaste dame waar ik lang mee op de kamer blijf, maar een trio met Nanna en Svetlana met een klein fooitje kost al 200 euro, dus met nog 1 of 2 andere dames en entree kom je al snel uit op 400 euro per keer.
Gelukkig kom ik momenteel om in het werk, dus ik ben niet vaak in de gelegenheid om te gaan.
Als het met werken weer wat rustiger wordt, zien we wel weer hoe het eruit gaat zien. Maar vergeet nooit:

Je leeft maar 1 keer

groetjes,


intergames........lang leve de lol.

neukie
15 juli 2006, 19:05
In het gemiddelde zijn dat zo om de 350 eurotjes.

Denkt je niet dat een girlfriend duurer is, misschien niet zo perfect neuken kan (had vandaag nog een superbe event, droem nog een beetje) en je veel meer stress hebt? :eek: :D :green_smi

lg neukie :wink:
vriend van lekker neuken :stöhn: , geen vriend van stress :kotz:

little diablo
18 september 2006, 19:18
ach eigenlijk moet je het niet allemaal na tellen:rolleyes: ma ja de jaren schieten voorbij, en ik ben er toch weer achter gekomen dat je gewoon maximaal moet genieten. Ongeveer een 1000 eurie,s :rubbel:

saluti:teuflisch

Big30
25 september 2006, 22:11
Hmm tsja gevoelig onderwerp. Ken gelukkig/helaas de clubs in D nog niet zo lang, met mezelf afgesproken dat ik dat tot maximaal 1 maal/maand probeer te beperken

Typisch een onderwerp waar je niet rationeel over na moet denken, doe ik dus ook maar niet!

Gr. B.

Ik lees mijn uitspraak van 19.06.2006 23:48 nog eens terug :eek: , het is nu 3 maanden later en van het voornemen is niet zo veel terecht gekomen.

De eerste week van September was ik op vakantie de volgende 2 weken 5 maal her en der wat bezoekjes afgelegd en deze week staan er nog 2 in de pijplijn :thefinger :teuflisch . Tsja zal best wat gekost hebben maar dat intereseert me eigenlijk geen ene moer.

Nou ja ga ik heel koel en eerlijk uitrekenen wat die 3 weekjes in guldens gekost hebben cq. gaan kosten hmm :redface: ! Doen we dus maar niet he :D !

Eigenlijk wel iets te veel van het goede natuurlijk vind ik, hoewel ik me voor de volle 100% kan vinden in de woorden van Little :teuflisch .

Na 1-10 probeer ik het wat te matigen, en denk dat het iets van maximaal 2 D bezoekjes per maand zal worden. Met zo af en toe wat zondigen dat moet kunnen ;) .
Relax bezoekjes tellen dus niet mee want das geen Duitsland he!

Gr. B.

Befke
25 september 2006, 23:35
Ik ga inmiddels naar de 300/mnd - maar ik kan niet opnieuw stemmen...

neukie
26 september 2006, 10:10
In het gemiddelde zijn dat zo om de 350 eurotjes.

Nu ja, is toch wat meer, zo krijgen mijn kinderen wat weiniger erfenis.....:green_smi :D

Jorah Mormont
26 september 2006, 10:27
Ik heb zoiets, je leeft maar 1 keer, en wat je er allemaal voor terug krijgt is super. Ik spendeer maandelijks heel wat euros, maar aan de andere kant krijg ik er zoveel gezonde stress voor terug. Ik loop de hele dag met een glimlach op m'n gezicht, gewoon dat ik dit kan doen. Ja, zo'n goed gevoel is dan eigenlijk onbetaalbaar!

Ik zeg maar zo, je kunt het zo bont maken zoals je wilt, maar mijn stelling is wel, dat ik niet uitbundig (lange sessies) tekeer gaat. Ik ga gemiddeld 1,5 keer per week naar de club, maar dan ga ik hooguit met twee dames de kamer op en dan hoeft zo'n avondje niet meer dan 150 euro te kosten. En hoe vaak komt het bij mij niet voor dat ik helemaal NIET de kamer op ga. Al met al ben ik toch bang dat ik wel boven de drie cijfers voor de komma ga uitkomen:rolleyes: Maar goed, hetgeen je zelf te besteden hebt zal natuurlijk ook bepalen hoeveel je uitgeeft.

Nogmaals, je leeft maar 1 keer, gewoon genieten.

BR, Sonny

neukie
26 september 2006, 12:01
d'accord.
Ik ga niet zo often dan jij. Maar ik weet niet hoe dat gaat dat ik aan een avond/namiddag alleen 150 betaal. Ik ga eens bij jij in een cursuss....:D :D :thefinger

kidman
17 december 2006, 22:47
Mooi onderwerp:thefinger
Mn ene ex E 4000,-- mn ander E 5000,-- per maand:eek:
Mag ik ook nog niet eens van bil:moon:
Dus die paar flappen voor de rest vallen wel mee;)
Mijn motto: Alle vrouwen zijn h....n, alleen hun prijs is anders:thefinger

Steven_69
21 december 2006, 00:32
Mooi onderwerp:thefinger
Mn ene ex E 4000,-- mn ander E 5000,-- per maand:eek:
Mag ik ook nog niet eens van bil:moon:
Dus die paar flappen voor de rest vallen wel mee;)
Mijn motto: Alle vrouwen zijn h....n, alleen hun prijs is anders:thefinger

Wat bedoel je eigenlijk met die 4000 en die 5000 euro per maand ? Ik versta het alvast niet ;)

kidman
28 december 2006, 20:06
hoe "duur"wil ik anders zien!wat kost een vrouw en al helemaal een ex-vrouw.


Dit bedoel ik en dat dus twee maal, maar mn eigen schuld, de eerste keer ben je slachtoffer:mad: , de tweede keer vrijwilliger:wand:

Snap je het nu:baeh:

Sphinx
29 december 2006, 10:23
Ik werk vanaf het begin (toen ik nog een postbestellende student was) met een "Sparkasse" (de zgn Wandelfinanciering). Ik leg elke maand een bepaald bedrag opzij, meestal zo tussen 80 en 200 (tr)euri. Ik zit helaas niet in de positie om spontaan een club te bezoeken, maar achteraf bekeken is dat ook weer een voordeel (dan kan je hobby ook niet in een obsessie veranderen)

Randy
31 december 2006, 11:37
In 2006 bijna 700/maand... 't Wordt al minder, als de trend doorzet ben ik in 2020 nog maar EUR 50/maand kwijt :D

Serieus, 't is veel geld. En het is het waard. Een echtgenote is ook duur, toch?

Jansen
31 december 2006, 15:01
In 2006 bijna 700/maand... 't Wordt al minder, als de trend doorzet ben ik in 2020 nog maar EUR 50/maand kwijt :D

Serieus, 't is veel geld. En het is het waard. Een echtgenote is ook duur, toch?

Ja deze bedragen kloppen best redelijk. Maar wat moet ik nu want een echtgenote en een vriendin heb ik ook.:wand:

Randy
1 januari 2007, 11:00
Of zelf veel geld verdienen, of zorgen dat je ega en je vriendin veel geld verdienen... :D

little diablo
1 januari 2007, 19:04
Leuk onderwerp dit;) De afgelopen maanden is deze uitgave alleen maar toe genomen. Een gemiddelde 500eurie,s per week:rolleyes: Dus per maand ga ik maar niet noemen. Ik zei het vrijdag nog tegen vriend ijsbeer,we neuken gewoon een mooie mercedes sl600 serie weg in een jaar:smile2: En laten we het over vriendinnen maar niet hebben:DHet is af en toe net ezeltje strekje. Ach ja Zolang ik in deze topconditie blijf is er toch niks mooiers dan :fuck: en af en toe eens bij je vriendinnnetje te:love2: :smile2: Ik heb het al eerder gezegd elke Meid heeft zijn eigen kwaliteit. L.D is:guilty[1] :guilty[1] :guilty[1]


Saluti L Diablo

Big30
2 januari 2007, 02:59
Het bezoeken van de Sauna-clubs en de FKK's in Duitsland is bijzonder aangenaam, je kunt er met de dames veel en fijne intense momenten beleven en de goede en vele vriendschappelijk contacten met de mede ijsbeertjes is ook iets wat ik zelf zeer op prijs stel.

Das dus allemaal mooi edelhertjes en zo en blablabla (lees de recensies ook de mijne) maar eens na!

Maar ja alle mooie dingen in het leven hebben een prijs, ook vele Duitsland bezoekjes. Of je die prijs wilt/kunt betalen is een persoonlijke afweging die voor een ieder verschillend zal uitvallen. Daar wil ik ook niet intreden, moet een ieder voor zich uitmaken.

Waar ik wel in wil treden (dus gewoon mijn mond over open wil doen) is dat het me wel een beetje stoort dat we soms zo trots zijn en groot doen over hoeveel Eurootjes we elke maand in Duitsland verknallen ... .

Het lijkt erop alsof we maar een beetje tegen elkaar zitten op te bieden en daar trots op zijn: 500 Euro? -> pfff mietje hoor, ik zit wel op 1000 Euro, hmmm 1000 Euro -> daar kom ik nog wel ver boven uit hoor!

En laten we eerlijk zijn zelfs als je je het financieel kunt veroorloven dan zijn bedragen van meer dan 1000 Euro/maand toch vrij fors te noemen.

Gelet op de bijdragen in dit topic zijn dit soort bedragen bepaald geen uitzonderingen ... . Ik vind dat toch wel veel geld voor onze mooie hobby!

Mijn berichtje lijkt misschien wat moraliserend en ... dat klopt wel, bij de die hards gaat het waarschijnlijk het ene oor in en het andere oor uit.

Clubs bezoeken in Duitsland das gewoon een verslaving, laten we wel zijn maar je zo af en toe achter de oren krabben wat dat kost is lijkt me zeer verstandig, das eigenlijk een beetje mijn punt!

Ik lees nu trouwens in dit topic dat ik 25.09.2006 uitsprak dat ik wat minder naar Duitsland wou gaan, tsja 2 maal/maand maximaal ... .

In December was ik 4 maal in PHG, soit en bezocht 4 FKK's in de Frankfurt Arena waar de prijzen wat hoger liggen dan in NRW.

Het bedrag wat ik in December verknald heb noem ik hier niet, maar het was veel, rationeel gezien knettergek-idioot-debiel veel!

Ik moest het even kwijt! Voor de duidelijkheid, het plezier wat ik heb ontleend aan de bezoekjes is me elke gespendeerde euro waard geweest!

Oja waar ik zaterdag a.s. ben :D, ja gewoon daar dus maar ik neem nu wel wat minder Eurootjes mee ;)!

Groet,
het ijsberenforumlid big30

little diablo
2 januari 2007, 07:54
Het bezoeken van de Sauna-clubs en de FKK's in Duitsland is bijzonder aangenaam, je kunt er met de dames veel en fijne intense momenten beleven en de goede en vele vriendschappelijk contacten met de mede ijsbeertjes is ook iets wat ik zelf zeer op prijs stel.

Das dus allemaal mooi edelhertjes en zo en blablabla (lees de recensies ook de mijne) maar eens na

Maar ja alle mooie dingen in het leven hebben een prijs, ook vele Duitsland bezoekjes. Of je die prijs wilt/kunt betalen is een persoonlijke afweging die voor een ieder verschillend zal uitvallen. Daar wil ik ook niet intreden, moet een ieder voor zich uitmaken.

Waar ik wel in wil treden (dus gewoon mijn mond over open wil doen) is dat het me wel een beetje stoort dat we soms zo trots zijn en groot doen over hoeveel Eurootjes we elke maand in Duitsland verknallen ... .

Het lijkt erop alsof we maar een beetje tegen elkaar zitten op te bieden en daar trots op zijn: 500 Euro? -> pfff mietje hoor, ik zit wel op 1000 Euro, hmmm 1000 Euro -> daar kom ik nog wel ver boven uit hoor!
: Het is af en toe net een veiling:rolleyes:

En laten we eerlijk zijn zelfs als je je het financieel kunt veroorloven dan zijn bedragen van meer dan 1000 Euro/maand toch vrij fors te noemen.
:Het beste kan je een bepaald bedrag mee naar binnen nemen,want anders gaat het toch weer allemaal op:rolleyes: En tja is het een verslaving:rolleyes: of is het gewoon heel lekker:p

Gelet op de bijdragen in dit topic zijn dit soort bedragen bepaald geen uitzonderingen ... . Ik vind dat toch wel veel geld voor onze mooie hobby!
:Mooie hobby,s kosten geld:rolleyes:

Mijn berichtje lijkt misschien wat moraliserend en ... dat klopt wel, bij de die hards gaat het waarschijnlijk het ene oor in en het andere oor uit.
:Nee dat niet af en toe moet je eens achter je oor krabben,of de spiegel van Jansen voorhouden;) Maar goed dat er ijsberen zijn die af en toe die spiegel mee nemen

Clubs bezoeken in Duitsland das gewoon een verslaving, laten we wel zijn maar je zo af en toe achter de oren krabben wat dat kost is lijkt me zeer verstandig, das eigenlijk een beetje mijn punt!

Ik lees nu trouwens in dit topic dat ik 25.09.2006 uitsprak dat ik wat minder naar Duitsland wou gaan, tsja 2 maal/maand maximaal ... .
: Die voornemens komen me bekend voor,maar ben ik ook niet erg sterk in;)

In December was ik 4 maal in PHG, soit en bezocht 4 FKK's in de Frankfurt Arena waar de prijzen wat hoger liggen dan in NRW.

Het bedrag wat ik in December verknald heb noem ik hier niet, maar het was veel, rationeel gezien knettergek-idioot-debiel veel!
:Kerst staat bekend als een dure maand:eek:

Ik moest het even kwijt! Voor de duidelijkheid, het plezier wat ik heb ontleend aan de bezoekjes is me elke gespendeerde euro waard geweest!

Oja waar ik zaterdag a.s. ben :D, ja gewoon daar dus maar ik neem nu wel wat minder Eurootjes mee ;)!

Groet,
het ijsberenforumlid big30

Saluti L Diablo

Note big30;
@LD: Thxs voor je commentaar en toevoegingen! Je benadrukt nog eens heel goed de punten die ik wil overbrengen!

De Cock
4 januari 2007, 01:08
Ik zou me bij Big 30 aan willen sluiten en laten we er geen RACE van maken :wand: .

Want het is natuurlijk wel onnzinnig (lekker) wat we doen met al die EURO's en die weg :fuck: .

Dus een beetje met beleid en niet met bedragen smijten :bowlol: .

Groeten,

De Cock.

bootyfan
29 maart 2009, 21:05
ik val binnen de categorie >1000

Pistol Pete
29 maart 2009, 21:07
Als ik daarover zou nadenken zou ik subiet stoppen....

Bosco
29 maart 2009, 22:50
Gemiddeld 6 á 700 per maand.......gelukkig leef je maar een keer.

timjava
26 juli 2009, 17:04
Ben even gaan terugrekenen. Dit jaar, gemiddeld 1 keer per week, gemiddeld € 200,-- per keer. Dit is echt veel te gek:redface:. Ik ga een pauze inlassen en waarschijnlijk:rolleyes: de komende 4 weken geen club bezoeken.

SFL
28 juli 2009, 09:12
It depends on my income!
Als ik goed verdiend heb, kan er veel van af... Wanneer ik weinig of geen inkomen heb, dan verdienen ze niets aan mij! Seks uit het vuistje kan ook lekker zijn... Bovendien zijn er nog vrouwen genoeg die zich gratis laten bekruipen.

Jünther
28 juli 2009, 21:08
Ogen dicht, heel snel zeggen: ca. 700 € per maand
Dat kost een vrouw ook per maand, dus eigenlijk moet ik 't vol trots zeggen

El Conquistador
28 juli 2009, 22:33
tussen de 300-500 per maand .....

fr_loper
29 juli 2009, 08:02
Per maand breng ik <200 euro naar de dames

Barfo
26 oktober 2010, 11:04
klinkt super :) wat voor budget trekken jullie hier doorgaans voor uit?

Badslippers
26 oktober 2010, 11:45
klinkt super :) wat voor budget trekken jullie hier doorgaans voor uit?

Dat is zo betrekkelijk. Voor een bezoek aan een saunaclub is alles tussen de 50 en 1000 euro mogelijk.

Je geeft zoveel uit als dat jij wil, verstandig vindt (hoewel mijn verstand me weleens in de steek laat!) en in je portemonnee zit. Daardoor kan het behoorlijk variëren.

Soms ben ik voor 50 euro klaar. Entree, eet en drink wat, geniet van de aanblik van al dat schoons, klets links en rechts wat met de dames en collega ijsberen, maak gebruik van de wellness maar ga niet naar de kamer. Dat is dan een goedkoop uitje en ik amuseer me prima.

Maar ik heb ook maanden gehad dat de uitgaven een modaal maandsalaris betroffen. Verstandig? waarschijnlijk niet. Lekker genoten? Jaaaaaaaaaaaaa!!!

Als je het kunt missen neem je 150 tot 200 euro mee. Dat is een redelijk en veilig bedrag. Daar kun je best een plezierige namiddag en avond voor hebben met lekker eten en drinken en 2 tot 3 wipjes.

BefBeer
26 oktober 2010, 21:21
Ik betaal al jaren ongeveer hetzelfde per maand aan deze hobby.
Twee a drie maal per week 100,- euro bij gewoon club- of privébezoeken en 1 a 2 maal per maand saunaclub. Bij saunaclub bezoek altijd zo'n 250 a 300 euro kwijt. Dit patroon is al heel veel jaren vaste regel. Alleen de laatste maand te druk met ander werk .... houdt ik ineens geld over aan het einde van de maand:roll3:.

BefBeer

MichelJ
26 oktober 2010, 21:48
150-200 EUR per saunabezoek, valt op zich best mee. Je eet en drinkt, wellness-faciliteiten, bent de hele dag onder de pannen en neukt 2 of 3 keer.

Ga eens met een meidje naar een gewone sauna, daarna wat eten en in de kroeg drinken, dan ben je bijna hetzelfde bedrag kwijt en heb je misschien nog niet een geneukt :hammer:.

Probleem is dat als je 3x in een weekend naar een saunaclub gaat het bedrag wel gaat oplopen :eek:, maar je hebt wel een topweekend :)

Belangrijkste is dat ieder voor zich bepaalt hoe vaak je gaat en van te voren bepaalt hoeveel geld je wilt besteden. Gewoon niet meer geld meenemen.

Rudi_NL
27 oktober 2010, 19:24
150-200 EUR per saunabezoek, valt op zich best mee. Je eet en drinkt, wellness-faciliteiten, bent de hele dag onder de pannen en neukt 2 of 3 keer.

Ga eens met een meidje naar een gewone sauna, daarna wat eten en in de kroeg drinken, dan ben je bijna hetzelfde bedrag kwijt en heb je misschien nog niet een geneukt :hammer:.

Probleem is dat als je 3x in een weekend naar een saunaclub gaat het bedrag wel gaat oplopen :eek:, maar je hebt wel een topweekend :)

Belangrijkste is dat ieder voor zich bepaalt hoe vaak je gaat en van te voren bepaalt hoeveel geld je wilt besteden. Gewoon niet meer geld meenemen.

Klopt, goedkoop is het zeker niet, maar relatief gezien valt het reuze mee. Je krijgt namelijk erg veel waar voor je geld. "Normale" uitstapjes kosten tegenwoordig ook een fortuin en kunnen minder bevredigend zijn.

Zelf zit ik gemiddeld op €330,- per maand (over een periode van 20 maanden), maar dit ga ik reduceren door in de toekomst maar 1 (maximaal 2) keer de kamer op te gaan per clubbezoek. En niet meer!!! Voorheen ging ik namelijk vaker op één dag, maar dat heeft volgens mij toch geen zin als je de dag erna wederom wakker wordt met een ochtendl...l.

rolly
30 oktober 2010, 06:33
Heb niet zo`n vast bedrag per maand.....maar schatten dan.....ik denk dat ik zo`n €200,= en €500,= naar de schatjes breng, al gelang naar behoefte. Dat kan dus naar boven uitschieten maar het is ook wel eens minder.;)

Rolly

Bosco
30 oktober 2010, 09:30
Zo'n 350/400 per keer, is per maand een modaal inkomen. :eek:

Help!!!! dokter ik ben ziek :wand: :heul:

MichelJ
30 oktober 2010, 10:18
Help!!!! dokter ik ben ziek :wand: :heul:

Misschien heeft Jansen er pilletjes voor... :biggrin:

mammoet
30 oktober 2010, 10:29
hoe je het ook bekijkt en wat je ook uit geeft een dag later is het altijd weer te veel:hammer::thefinger

Jansen
30 oktober 2010, 10:32
Misschien heeft Jansen er pilletjes voor... :biggrin:



Neuk je dochter dat scheelt ook aan uitgaven :tongue:


In November zal wel voor enkele beren een uitschieter worden door het Malaga reisje las ik.
Alleen voor PP wordt het iets minder vanwege de reis tijd die hij dan niet kan gebruiken om te neuken.

Wel hoorde ik dat Nick 69 tijdens de heen reis wel weer een stewardes of een andere reizigsters zal gaan besmeuren of vastzetten in Malaga
als hij de kans krijgt.

The Joker
30 oktober 2010, 13:39
Ik vrees dat je de kosten van de km's die je maakt ook mee moet rekenen.
Een beetje nieuwe wagen kost minimaal 0,50 per km en de meeste ijsberen rijden al snel 250km voor een retourtje saunaclub.
Zo ben je al snel E150 kwijt zonder ook maar 1 keer gekamerd te hebben en entree betaald te hebben.
Ga je dan nog 2x een half uurtje van bil ben je samen met de entree en je km's als E300 kwijt.
Doe dat 2x per week en je schrikt je rot wat wandelen eigenlijk wel niet kost...

MichelJ
30 oktober 2010, 14:05
Doe dat 2x per week en je schrikt je rot wat wandelen eigenlijk wel niet kost...


De verwarming, frituur, over en magnetron blijven 2 dagen uit de bespaart weer. Ook hoef je bij AH geen wegwerp-pizza's voor 2 dagen te halen. Tsja... Je kunt vanalles tellen of niet meetellen.... Een hobby mag tijd en geld kosten ;)

Bart
30 oktober 2010, 14:45
Mijnheer de meelezende belasting ambtenaar: ik verneuk maar 20ct per maand.

De overige € 2000, - zijn aftrekbare representatie kosten

Jansen
31 oktober 2010, 00:18
Ik vrees dat je de kosten van de km's die je maakt ook mee moet rekenen.
Een beetje nieuwe wagen kost minimaal 0,50 per km en de meeste ijsberen rijden al snel 250km voor een retourtje saunaclub.
Zo ben je al snel E150 kwijt zonder ook maar 1 keer gekamerd te hebben en entree betaald te hebben.
Ga je dan nog 2x een half uurtje van bil ben je samen met de entree en je km's als E300 kwijt.
Doe dat 2x per week en je schrikt je rot wat wandelen eigenlijk wel niet kost...

Klopt geen bal van :eek: 250 km is ongeveer E. 20,-diesel nieuwe auto en rijd toch rond de 140 km gemiddeld. in Duitsland rond de 180 km.
Entree is vaak E.45,- en 2x kamer E.100,-
Dus totaal E.165,- en geen E.300,- :mad:

En met de brommert aan benzine E.20,-:rolleyes:
Voor Big of helemaal niets omdat hij Carpould of E.300,- omdat zijn auto het begeeft op de heen weg.:frown:

Daarbij komt nog dat jij nooit van Bil gaat :biggrin: en eigenlijk ook geen entree hoef te betalen ( je kan je namelijk ook buiten door de uitsmijter voor je ballen laten schoppen) :smile2:

The Joker
31 oktober 2010, 01:35
Ja Jansen zijn wagen hoeft nooit onderhoud en betaalt ook geen wegenbelasting of verzekeringen en hoeft ook niet afgeschreven te worden...
Een luxe middenklasser die je elke 3 jaar nieuw koopt kost al bijna 1 euro per kilometer als je alles meetelt, maar Jansen telt alleen de brandstof...

wooley
31 oktober 2010, 09:28
sinds ik de PT's heb ontdekt nog maar 200-300 per maand......(2-3x per maand)
Daarvoor gaf ik in een avond 300 euro uit...(600-900 euro/maand)

Jansen
31 oktober 2010, 20:09
Ja Jansen zijn wagen hoeft nooit onderhoud en betaalt ook geen wegenbelasting of verzekeringen en hoeft ook niet afgeschreven te worden...
Een luxe middenklasser die je elke 3 jaar nieuw koopt kost al bijna 1 euro per kilometer als je alles meetelt, maar Jansen telt alleen de brandstof...

Ja klopt SW de rest laat ik de zaak betalen maar zij hoeven niet mijn neuken te betalen dus best redelijk toch :tongue:

p.s. onderhoud van mijn auto dat geeft de boordcomputer aan en die meld nog geen service terwijl er al 38.000 km op stond.

Ja Duitse auto Deutsche grunlichheid ?

seqoya
2 november 2010, 09:38
Voor mensen met een leasauto van de zaak betaal je helemaal niets:biggrin: Helaas voor mij:heul:

wat dacht je van 24% bijtelling of dat niets is lijkt altijd mooi een auto van de zaak maar als je hem prive gebruikt betaal je ook aardig...zeker als je een dure auto rijd...

Wat clubbezoeken betreft kom ik er 3-4 x per maand en kamer dan 2x minimaal per clubbezoek ..en dan besteed ik ook minstens 200 euro per dag aan de bezoeken plus entree dus kom je op 250 euro per dag... dus zit ongeveerd op 750-1000 euro per maand... met soms uitschieters....

Picasso 1
2 november 2010, 12:27
Ja klopt SW de rest laat ik de zaak betalen maar zij hoeven niet mijn neuken te betalen dus best redelijk toch :tongue:


Op "kosten van de zaak" is niet hetzelfde als gratis :hammer:, er is dan immers sprake van winstderving die je niet meer in je zak kan stoppen. Het is wel zo dat de belastindienst dan voor 52% meebetaalt, je betaalt dan wel nog altijd zelf 48%.
Als je 19 cent declareert per gereden neukkilometer met een auto die niet op de zaak staat wordt het weer een ander complex verhaal...:gruebel:

Dolfie
18 november 2010, 15:18
Ik gaf destijds tussen de 100 en 400€ uit per maand.
Nu ik terug de FKK's ga aandoen schat ik +/- 300/maand...echter ik
vrees dat het meer gaat worden;)

Grtz,Dolfie

Alabama
18 november 2010, 16:56
Het wisselt nogal. Dit jaar gemiddeld tot nu toe zo´n 500 euro per maand denk ik. Aan de auto gerelateerde had ik nauwelijks omdat ik veelal tusen woon en werk ging wandelen en dus toch in de buurt was.

De laatste tijd heb ik het saunaclubbezoek weer opgepikt. Dan geef ik ook wel 500 euro uit en daar bovenop komen dan nog wat benzinekosten e.d.

Het zijn gemiddelde bedragen. De ene maand zit ik er ´n stuk onder, de andere maand een stuk boven. Elke hobby kost geld, deze dus ook. Sommige mensen steken het geld in modelbouw, bezoek aan een casino of uit eten gaan. Ik geef het aan deze hobby uit en het is me het waard (anders zou ik het ook niet doen).

Al met al vind ik ´n saunaclubbezoek nog wel meevallen. Dagje naar een normale sauna met eten en drinken e.d. kost ook geld en dan is er nog niet geneukt en een avondje uit eten en daarna stappen kost ook al gauw 200 euro p.p. Voor 200 euro kun je ook de hele dag in een saunaclub vertoeven en 2 keer ´n uurtje neuken.

BefBeer
18 november 2010, 21:25
Gewoon te veel volgens mijn echtgenote!
:tongue:

BefBeer

Dalton
19 november 2010, 01:04
Ik heb een afgesproken tarief bij de dames en betaal nooit meer dan 1 euro voor iedere stoot.
De laatste jaren ben ik alleen iets vlugger gaan stoten en konden ze het tellen niet meer bijhouden.
Ze vroegen mij waarom ik zo vlug aan het stoten was,waarop het antwoord'"nu kost iedere stoot 1 euro cent'":hah::thefinger::hah:

jw.william
22 november 2010, 16:20
Ik boek de kosten af op relatie beheer zodat het prive niet te controleren is.

roberto b
24 november 2010, 19:14
denk dat je dat maar moet zien als een verboden hobby;)

mischien btw aftrekbaar!!

joop slim
24 november 2010, 19:38
In GT komt een klant die betaalt per woord dat hij stop zegt...

best wel komisch als je in de kamer ernaast lig te rollebollen en je hoort hem tellen en dan STOP zeggen, de dvp waarmee ik op de kamer was wist te vertellen dat die beste man voor elke keer dat hij stop zei betaalde......:biggrin:



Ik heb een afgesproken tarief bij de dames en betaal nooit meer dan 1 euro voor iedere stoot.
De laatste jaren ben ik alleen iets vlugger gaan stoten en konden ze het tellen niet meer bijhouden.
Ze vroegen mij waarom ik zo vlug aan het stoten was,waarop het antwoord'"nu kost iedere stoot 1 euro cent'":hah::thefinger::hah:

Carlitos
13 juli 2013, 06:23
Omdat ik maar budget bijhad voor 1 wipje vandaag moest ik toch ff streng zijn voor mezelf en haar toch maar afgeschud, hoewel ik wel nieuwsgierig was geworden naar meer.

Je gaat me en andere beren toch niet vertellen dat je maar €50 bij je had voor een dag in Planet Eden. Dan ben je toch heel erg hard voor jezelf... Respect! :freu:



Vandaag 2 keer een heftige discussie gezien tussen een meid en een klant over de betaling. 2 keer een gevalletje van: klant die vindt dat blasen in een publieke ruimte nog vrijblijvend was, en de dame vindt dat niet. Dame heeft in deze gelijk lijkt mij (aangenomen dat ze effectief geblasen heeft :rolleyes:)

Als een meid je kust in een publieke ruimte is het al op het randje, maar openbaar pijpen vind ik al kamerplichtig. Of inderdaad betaalplichtig. Maar hoe waren deze discussies geëindigd?

Mijn vriend Seth werd eens ongevraagd onder zijn handdoek gegrepen in de Kino van LR, nu is hij een snelle spuiter en het duurde nog geen minuut voordat hij klaarkwam. Wat zou hebben moeten doen volgens jullie met die meid? :teuflisch:

Magic-G
13 juli 2013, 08:40
Mijn vriend Seth werd eens ongevraagd onder zijn handdoek gegrepen in de Kino van LR, nu is hij een snelle spuiter en het duurde nog geen minuut voordat hij klaarkwam. Wat zou hebben moeten doen volgens jullie met die meid? :teuflisch:

Een doekje geven om d,r hand schoon te vegen!

Badslippers
15 juli 2013, 11:17
Toch wel. Ik had effectief 85 eurotjes afgemeten voor die dag.
Iedereen moet zijn eigen rekening maken natuurlijk, maar ik beperk mijn clubbudget strikt om het gezond te houden.

Desondanks maak ik veel plezier. Ik geniet van wat de club te bieden heeft, kijkend naar het erotisch spektakel, genietend van eventuele presales, en geef niet meteen toe aan mijn driften zodat de spanning opbouwt. Die éne kamer die dan uiteindelijk volgt is meestal veel intenser en specialer, dan een serie van kamers.

Daarnaast: als je geen grenzen stelt ga je altijd meer en vaker willen. De vraag is: waar stopt het.

Verstandige woorden. Ik neem steevast een afgepast bedrag mee. Dat betekent echter niet dat ik dat exacte bedrag ook in gedachte had bij de pinautomaat. Want bij de automaat denk ik: "Stel dat mijn budget op is en ik tref dan net die onweerstaanbare dame waar ik geen weerstand aan kan bieden". En dan pin ik voor de zekerheid toch maar €50 extra. Hoe dom, want ik zou haar ook de volgende keer als eerste kunnen kiezen. Meestal zit die €50 bij het verlaten van de club toch nog in de knip. Tja, het verstand legt het telkens weer af tegen het gevoel, de impuls, de driften daar waar het deze hobby betreft.

Teiresas
15 juli 2013, 11:29
Verstandige woorden. Ik neem steevast een afgepast bedrag mee. Dat betekent echter niet dat ik dat exacte bedrag ook in gedachte had bij de pinautomaat. Want bij de automaat denk ik: "Stel dat mijn budget op is en ik tref dan net die onweerstaanbare dame waar ik geen weerstand aan kan bieden". En dan pin ik voor de zekerheid toch maar €50 extra. Hoe dom, want ik zou haar ook de volgende keer als eerste kunnen kiezen. Meestal zit die €50 bij het verlaten van de club toch nog in de knip. Tja, het verstand legt het telkens weer af tegen het gevoel, de impuls, de driften daar waar het deze hobby betreft.

Ha ha ha, hoe herkenbaar! Ik heb ook altijd een vast budget in gedachten, maar als ik vooraf bereken hoeveel cash ik moet gaan pinnen, neem ik allerlei (zeer onwaarschijnlijke) calamiteiten mee in de berekening. Dit onder het mom van 'ik wil toch niet zonder geld komen te zitten als dit of dat gebeuren mocht'...

Ook bij mij zit aan het eind van de clubdag het extra gepinde in veruit de meeste gevallen gelukkig inderdaad nog steeds in de knip.

Toulouse-Lautrec
15 juli 2013, 11:51
Ook ik ben zo'n klungel. En ook ik neem bijna altijd het extra gepinde reservegeld wel weer mee terug naar huis. Echter, door dit gedrag is door de tijd heen mijn budget toch wel wat gestegen.......

aamu
18 juli 2013, 18:22
Ach een beetje met verleiding leren omgaan is ook nog niet zo'n slecht idee toch? Hetgeen wat je meeneemt hoeft niet per se op namelijk. Dat iemand zichzelf in bescherming neemt is wel logisch, maar op die manier mis je toch een beetje het leren opbouwen van zelfbeheersing :)

LittleJoe
18 juli 2013, 18:49
Varieert nogal, hangt er vanaf of meerdaagse doe of niet.
Normaal 2x per maand dus iets van een 900 €
Met meerdaagse kan het oplopen tot een 2000 €, inkom, + hotelkosten inbegr. :huch:

Maar ja, je leeft maar 1 keer

aamu
18 juli 2013, 19:26
Maar ja, je leeft maar 1 keer

Precies en je kan het niet meenemen straks :)

rolo
28 juli 2013, 12:57
Die vraag over de kosten van het sauna-club bezoek hebben wel vaker door mijn hoofd gedoold. Met het besef dat ik zowat een gehele netto basisuitkering voor een alleenstaande ouder uitgeef aan pijpen en neuken brengt het schaamrood naar mijn kaken :huch: Anderzijds heb ik ooit besloten niet iedere 3 jaar een nieuwe maar jong-gebruikte middenklasser te kopen, het totale prijsverschil blijkt genoeg te zijn om iedere week 2 a 3 jonge geile meiden [als de keuze goed is?] te neuken. Als ik er zo aan reken dan kost het eigen niets meer dan dat iemands anders al ong 60.000 km je auto had ingereden voor dat je zelf instapt, en ik zou hypokriet zijn als dat een probleem voor me was want die ong 100 verschillende meiden die ik per jaar neuk worden ook al vooraf ingereden door jullie. :teuflisch:

eagelke
29 juli 2013, 12:20
Bij mij is't afhankelijk van mijn inkomen en dit geeft in mijn ogen ook een beter beeld dan louter bedragen.
Immers is 1000€ voor een beer met een inkomen van 1800€ zeer veel geld, maar voor iemand met een inkomen van 2600€ weer heel wat minder.

Ik verdien +- 1800€ netto, heb daarboven een bedrijfswagen + tankkaart, gsm-abonnement + 13e maand en vakantiegeld.
Met harder te werken (dus buiten mijn uren), verdien ik daarboven nog een 1000-2000€/maand in het zwart.
Er schiet met dergelijke maanden niet veel tijd meer over om mijn hobby te beoefenen, maar een dag of 2 naar een saunaclub kan er meestal wel van af.
Dergelijke bezoekjes kosten me (inclusief entree, exclusief vervoer) +- 150 - 250€ en dat vind ik best veel.

Immers probeer ik nooit rekeningen onbetaald te laten, heb ik een lening lopen van +-1200€/maand en probeer ik elke maand toch wel iets over te houden voor de maanden dat ik minder hard werk.
Minder hard werken impliceert immers minder geld, meer tijd voor een saunaclub bezoek en dus geld tekort :-)
Bovendien heb ik vaste kosten (roken: 150€/maand, poolen (100€/maand), ...) die als je ze optelt, best wel een hap uit het beschikbare budget nemen.

Daarom ook een bijkomende vraag voor diegenen die 'm willen beantwoorden:
Is het budget dat je spendeert aan je hobby ook verantwoord?

aamu
29 juli 2013, 13:58
Daarom ook een bijkomende vraag voor diegenen die 'm willen beantwoorden:
Is het budget dat je spendeert aan je hobby ook verantwoord?

Zoals je zelf ook al aangeeft, hangt het heel erg met je persoonlijke situatie af. Een bedrag dat voor de een verantwoordelijk is, kan voor een ander te veel zijn. Zelf vind ik dan ook niet handig om concrete bedragen te noemen. Ik werk zelf liever met percentages en verhoudingen. Zo houd ik ook mijn eigen uitgaven in de hand.

Zoals ik al ergens anders aangegeven had, vind ik een deel zelfbeheersing belangrijk. Niet al het geld wat jezelf ter beschikking stelt voor je hobby hoeft op. Ook het geld wat je meeneemt naar een club hoeft niet op. Wel ben ik graag voorbereid en zodoende neem ik meer mee dan ik ooit hoop op te maken in een club. Gevaarlijk? Wellicht voor sommigen, maar daarbij komt zelfbeheersing ook een beetje om te hoek kijken. Het hoeft niet op en ik moet elke euro wel aan mijzelf kunnen verantwoorden. Uitgeven om het uitgeven ben ik niet van. Maar een speciale dag/avond mag best wat kosten en dan heb ik er ook geen moeite dat het wat meer kost.

In het begin van mijn saunaclub bezoekjes nam ik wel minder geld mee en ging makkelijker een kamer op en experimenteerde ook meer. Bij twijfel wilde ik het altijd wel proberen met een dame. Op die manier ontwikkelde ik voor mijzelf een soort radar wat wel en niet op kamer zou kunnen werken. Uiteraard zit je er nog steeds wel eens naast, maar toch minder vaak. Met sommige meisjes kun je een leuke tijd buiten de kamer mee beleven, maar dan voel ik nu ook aan dat het op kamer niet zal werken. Dat door hebben scheelt een hoop in de kosten die je in een club maakt, omdat je in principe alleen voor de goede sessies gaat en anders niet.

Ik dwaal een beetje af zie ik, maar het is wel belangrijk om een beetje achtergrond te geven denk ik.

Het percentage wat ik per maand uitgeef is in principe 25%-30% van het vrij besteedbare inkomen. Ik zorg er altijd voor dat ik meer spaar dan ik aan deze hobby uitgeef en zo houd ik het voor mijzelf verantwoordelijk maar ook verdedigbaar. Immers al mijn besteedbare inkomen in een dergelijk hobby stoppen zou ik op een bepaalde manier toch wel zonde vinden. Al is het voor sommigen misschien een flink bedrag wat ik als budget hanteer, weet ik dat zolang ik meer dan ik uitgeef opzij zet dat ik de uitgaven ook accepteer. Immers uitgaven maken waar je later spijt van hebt is zonde. Over 20 jaar zal ik niet treuren dat ik misschien wel een mooie auto had kunnen kopen van het geld, maar denk ik liever terug aan 20 jaar lol.

Dus om de vraag te beantwoorden. Ja, het budget wat ik aan deze hobby spendeer is naar mijn mening verantwoord ... :)

ilovethaigirls
29 juli 2013, 15:47
Is het budget dat je spendeert aan je hobby ook verantwoord?

Nou ik heb al 2 huizen verneukt, 2 vergokt en 1 op gedronken (dit is geen grap :redface: ).
Is dit verantwoord vraag je ?
Ik vind van wel :)

de duisburg spesjalist
29 juli 2013, 16:33
mijn budget is verantwoord ik maak iedere week gemiddeld 150 euro op aan de dvp. ma doe dit al 18 jaar 150*52=7800 per jaar. ma als ik dat weer keer 18 doe kom ik op 140400 euro uit dat is natuurlijk een smak geld .ma ik heb er geen moment spijt van .ik kan mijn vaste lasten betalen heb geen schulden zelfs als mijn auto het begeef schaf ik zo een andere aan. dus alles verneuk heb ik niet en dat gaat ook niet gebeuren ik vin dat ik het goed doe . en daarnaast ik ben vrij gezel en 3 keer in de week je eigen lazers zuipen is on verantwoord en veel ongezonde het geld kan je toch niet mee nemen de kist in en voor de genen die dat willen die hebben niet genoten van het leven ;)

kempie
29 juli 2013, 22:20
mijn budget is verantwoord ik maak iedere week gemiddeld 150 euro op aan de dvp. ma doe dit al 18 jaar 150*52=7800 per jaar. ma als ik dat weer keer 18 doe kom ik op 140400 euro uit dat is natuurlijk een smak geld .ma ik heb er geen moment spijt van .ik kan mijn vaste lasten betalen heb geen schulden zelfs als mijn auto het begeef schaf ik zo een andere aan. dus alles verneuk heb ik niet en dat gaat ook niet gebeuren ik vin dat ik het goed doe . en daarnaast ik ben vrij gezel en 3 keer in de week je eigen lazers zuipen is on verantwoord en veel ongezonde het geld kan je toch niet mee nemen de kist in en voor de genen die dat willen die hebben niet genoten van het leven ;)

Dit hele verhaal geld ook voor mij. Ik geef zo'n 800 p/m uit en ga 2 keer. Ik woon tenslotte ver en heb ook nog een redelijk druk sociaal leven buiten de club.