PDA

Volledige versie bekijken : Leeuwarden - Rood licht - Walhalla - kame 5 - Nikki van Slowaki

alexbaron
25 december 2008, 16:22
vertaald met Altavista Babelfish
Op mijn reisi door de noordelijke provincie Friesland bezocht ik Leeuwarden de provinciale hoofdstad en bekeek het kleine redlichtdistrict. Het is comfortabbel gevestigd in het centrum van stad bij de kant van het kanaal Weaze en bestaat uit 4 gebouwen. U kunt door de gebouwen lopen en onderzoeken geraamde kamers met de meisjes van plezier.
Niet waren vele ruimten bezet maar ik werd verbaasd bij het goede uiterlijk daar van de werkende meisjes, hoofdzakelijk Oost-Europeanen in hun jaren '20 slechts gekleed in aardige lingerie.
Ik bezocht NIlkki in kamer 5 in het gebouw Walhalla. Zij is slank , blond, (geverft), ongeveer 175 cm, met een mooi gezicht, een gladde zachte huid en zachte cup C borsten. Wij ontkledden en begonnen staande te strelen, die van zij genoot, zij zette zelfs één voet op het bed om gemakkelijkere toegang tot haar geschoren genitaal gebied te verlenen.
Wij gingen toen aan het bed te werk, gleed zij een condoom op mijn penis en gaf me een lange langzame fellatio met overvloed van variatie. Wij cohabiteerdenn toen in missionary stijl samen en ik climaxte prachtig. Het was een mooie sessie met een zeer vriendschappelijke jonge dame die enthousiast was mij terwille te zijn en me slechts 30 euros voor haar goede werk berekende.
Nikki is in haar late jaren '20, is zij een schatje zowel fysiek als mentaal..!
:smile:
On my way through the northern province Friesland I visited Leeuwarden the provincial capital and looked at the small redlicht district.. It is conveniently located in the centre of town at the side of the canal Weaze and consists of 4 buildings. You can walk through the buildings and look into the small windowed rooms with the girls. Not many rooms were occupied but I was amazed at the good looks of the working girls there, mainly eastern Eurospeans in their twenties only clad in nice lingerie.
I visited NIlkki in room 5 in the Walhalla building. She is blond (dyed), slim, about 175 cm, with a pretty face, a smooth soft skin and soft cup C breasts.
We undressed and started a standing up caressing session, which she enjoyed, she even put one foot on the bed to allow easier access to her shaved genital area. We then proceeded to the bed, she slipped a condom on my penis and gave me a long slow fellatio with plenty of variation. We then cohabitated in missionary style and I climaxed beautifull.
It was a lovely session with a very friendly young lady who was eager to please me and charged me only 30 euros for her good work. Nikki is in her late twenties , she is a doll both physically and mentally.
:luvlove:

http://www.groetenuitleeuwarden.nl/uitdeschaduw/weaze.htm