Volledige versie bekijken : Een 'dank je' knop bij een bericht?
Zakkenleger
28 december 2008, 03:43
Op o.a. het Rheinforum is de mogelijkheid bij een bericht een 'dank je wel' achter te laten. Een schrijver kan dan zien wie zijn bericht op prijs heeft gesteld, en een dankbare lezer kan met '1 druk op de knop' van zijn waardering blijk geven.
Is dit een interessante aanvulling voor IJBF? (Niet ter vervanging van 'beste recensie', gewoon extra mogelijkheid.)
Babbel
1 maart 2009, 17:58
Gewoon aandragen voor de beste recensie/bericht : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=111525#post111525
Dat brengt misschien veel meer op
rplover
2 maart 2009, 10:37
Op o.a. het Rheinforum is de mogelijkheid bij een bericht een 'dank je wel' achter te laten. Een schrijver kan dan zien wie zijn bericht op prijs heeft gesteld, en een dankbare lezer kan met '1 druk op de knop' van zijn waardering blijk geven.
Is dit een interessante aanvulling voor IJBF? (Niet ter vervanging van 'beste recensie', gewoon extra mogelijkheid.)
Dank je wel ;)
Klik :zauberkis
RAUL7
2 maart 2009, 10:52
Gewoon aandragen voor de beste recensie/bericht : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=111525#post111525
Dat brengt misschien veel meer op
Het hoeft niet altijd een beste recensie te zijn die beloond moet worden.
Een aanwezigheidslijst zoals die van Willi69 of Haec58 vind ik persoonlijk veel interessanter dan een recensie van 300 pagina's :sleep: en die verdienen ook een dank je wel :freu:!
thyraan1234
2 maart 2009, 13:29
Een aanwezigheidslijst zoals die van Willi69 of Haec58 vind ik persoonlijk veel interessanter dan een recensie van 300 pagina's :sleep: en die verdienen ook een dank je wel :freu:!.
Exact.!!!
Sommige recensies vind ik ellenlange hallelujahverhalen of egotripperij en ik haak na 6 zinnen compleet af.
Het kan toch kort, of heel kort of helemaal niet..... :D:D:teuflisch
Maar voor de schrijvers die het niet kunnen nalaten gewoon doorgaaaaaaaaaaaaan!
T.
Een aanwezigheidslijst zoals die van Willi69 of Haec58 vind ik persoonlijk veel interessanter dan een recensie van 300 pagina's :sleep: en die verdienen ook een dank je wel :freu:!
Geen grapjes over korte recensies s.v.p. :D
Ik ben voor.
Mauriceyep
2 maart 2009, 19:34
Het lijkt me prima dat iedereen die dit een goed idee vindt, gewoon een auto-reply krijgt van Willem2 en bovendien met een tekst naar eigen keuze:D (ik sla over;))
blauwebeer
29 maart 2009, 19:02
Absoluut, Blauwebeer gebruikt deze mogelijkheid op het Rheinforum reeds regelmatig. :lostit:
Bb :wink:
foots
29 maart 2009, 19:32
Heren, beren,
Niet om op te scheppen, maar ik hoor van verschillende oudere beren die ik nog niet kende dat ze mijn recenties of schrijfwijze wel leuk vinden, ik vond het leuk om te horen en ik denk dat een "dank je of liever een dank u" knop zeker een meerwaarde is voor het forum.
Mods doen, een leuk initiatief ! Groet, Foots :wink:
lieget
30 maart 2009, 00:33
ik denk dat een "dank je of liever een dank u" knop zeker een meerwaarde is voor het forum.
Mods doen, een leuk initiatief ! Groet, Foots :wink:
Helemaal mee eens !!!
bootyfan
30 maart 2009, 07:14
Lijkt me ook iets haalbaars, op andere fora al gezien.
Willi69
30 maart 2009, 18:56
Grundsätzlich eine gute Idee, würde aber aufgrund der anderen Struktur im IJberenforum nicht gut funktionieren: nur wer einen Thread erstellt/eröffnet, kann ein http://193.239.6.130/forum/images/buttons/post_thanks.gif erhalten.
Willi69
7 april 2009, 19:06
In der BordellCommunity (http://www.brd-kontakt.de) (deutsches Forum) gibt es jetzt die Möglichkeit, jeden einzelnen Beitrag mit gut oder schlecht zu bewerten, das gefällt mir gut: :)