PDA

Volledige versie bekijken : Krina (Roemeense)

MiniME
28 december 2008, 14:18
Naam Kritty

Nationaliteit/taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : 22 jaar?

Haarkleur/lengte : Zwart / kort

Lengte : 1.65m

Postuur /Cupmaat : Slank / c-cup (perfecte, romige borsten..heerlijk1)

Tatoeage /Piercing : nee.

Service : PZC, NMC, Tongzoenen en beffen

Extra : super lief en ondeugend........heerlijk, zachte, romige, wat witte huid.

MiniME
2 mei 2009, 09:11
Dit geweldig mooie meisje is weer even terug in Oase. Heeft werkelijk een perfect figuur, is lief, en zeer goed op de kamer.

Bij binnenkomst (terwijl ik mijn kleren nog aan had) sprong ze me al op de nek, wat voor welkom wil je nog meer! Heerlijk in de bank gezeten, maar daar we flink werden afgeleid door hetgeen Luna allemaal met MY aan het doen was, besloten we ons maar terug te trekken in 1 van de grote spiegelkamers.

De zachtheid van haar huid en de romigheid van haar naturel borsten is gewoon super. Dan haar lieve lach en orale vaardigheden, en het feest is compleet.

Ook de rest van de dag blijft ze aardig en prima after service.

PS: @mods, haar naam is Krina, had het de vorige keer niet helemaal goed verstaan blijkbaar

Josef
3 mei 2009, 22:07
Hallo MiniMe is deze Roemeense Krina ? De vriendin van Penelope,die ook Roemeens is.En is zij er nu ook? En weet jij hoe lang zij er nog zijn! Bij FKK-Oase in Friedrichsdorf-Burgholzhausen.Groetjes Josef.:wink:

MiniME
3 mei 2009, 22:15
Hallo MiniMe is deze Roemeense Krina ? De vriendin van Penelope,die ook Roemeens is.En is zij er nu ook? En weet jij hoe lang zij er nog zijn! Bij FKK-Oase in Friedrichsdorf-Burgholzhausen.Groetjes Josef.:wink:

Heb Penelope al heel lang niet meer gezien. Kan idd zijn dat ze samen optrokken, maar dat is dan vorig jaar geweest.

MiniME
23 mei 2009, 11:31
Ook Krina was er weer. Wat is dit meisje toch heerlijk. Ze houdt afstand, maar wordt toch heel intiem (rarara :rolleyes:).

Nog maar een paar dagen te genieten want dan weer zu hause (maar ja, zal wel weer snel terug zijn volgens het standaard WWWW-ritme dat de dames hanteren :cool:).

Rheinschwimmer
24 mei 2009, 09:42
a echt lekker ding, dese karina........

MiniME
31 mei 2009, 11:46
En nu dan ook echt naar Roemenie vertrokken. Terugkomst onbekend (3 maanden meestal, dus wie weet).

Mauriceyep
26 juli 2009, 10:06
Gisteren met Krina naar de kamer gegaan: perfect, wit, romig lijf met mooie grote borsten. Ze heeft een heel lieve kop. Op de kamer is ze ietwat passief, maar het zoenen is heerlijk, het pijpen doet ze goed en bij het neuken hoef je alleen maar naar die ondeugende oogjes te kijken en ..;)

The Saint
26 juli 2009, 18:38
Gisteren met Krina naar de kamer gegaan: perfect, wit, romig lijf met mooie grote borsten. Ze heeft een heel lieve kop. Op de kamer is ze ietwat passief, maar het zoenen is heerlijk, het pijpen doet ze goed en bij het neuken hoef je alleen maar naar die ondeugende oogjes te kijken en ..;)

ze was mss nog moe van vrijdag: ze is van s'ochtends tot 's nachts op en af naar de kamer gegaan (normaal blijft ze maar tot 22u zei een vertrouwde beer me afgelopen vrijdag)

MiniME
26 juli 2009, 19:57
ze was mss nog moe van vrijdag: ze is van s'ochtends tot 's nachts op en af naar de kamer gegaan (normaal blijft ze maar tot 22u zei een vertrouwde beer me afgelopen vrijdag)

Ze was idd wat moe, misschien van die sessies op vrijdag (ook met jou? waar is je recentie? en van Oase in het algemeen?) maar in ieder geval was ze dit van de sessie die ik met haar had gistermiddag (jawel, weer voor MY!) :biggrin:

Dit heerlijk schatje, komt pas echt los als je op de juiste knoppen drukt, die ik ook pas na een aantal sessies heb kunnen ontdekken bij haar, dus heb geduld e het komt vanzelf naar je toe! :rolleyes:

The Saint
26 juli 2009, 20:44
Ze was idd wat moe, misschien van die sessies op vrijdag (ook met jou? waar is je recentie? en van Oase in het algemeen?)

mijn verslag op een onbeveiligd (lees gratis) netwerk in een naburig hotel in oostenrijk was net gemaakt en juist voor ik de reactie wil versturen, viel de verbinding weg; nu zit ik in het hotel op een betaalde spot dus nog een 20 minuutjes geduld.

The Saint
26 juli 2009, 21:40
mijn verslag op een onbeveiligd (lees gratis) netwerk in een naburig hotel in oostenrijk was net gemaakt en juist voor ik de reactie wil versturen, viel de verbinding weg; nu zit ik in het hotel op een betaalde spot dus nog een 20 minuutjes geduld.

Godverdomme; ze spelen hier met mijn voeten; kan mijn verslag weer niet verzenden, nu geef ik het op voor vandaag :mad::mad::mad::mad:

timjava
7 maart 2010, 10:20
Haarkleur/-lengte : zwart/ half lang

Lengte dame : 165 cm

Postuur/Cupmaat : slank / C

Nationaliteit/Taal : Roemeens/(weet niet meer zeker, dacht Engels)

Leeftijd : 22

Tatoeages/Piercings : nee / nee

Service: TZ / PZC / NMC

Dit mooie meisje had ik al een tijdje zien lopen, totdat ik de stoute schoenen aantrok en naast haar ging zitten. Dat kwam goed uit, want het was inmiddels 20.30 uur, en zij gaf aan dat zij een 10 uur was begonnen en om 22.00 uur ermee ging stoppen. Na even op de bank gepraat te hebben, zijn we naar een kamertje gegaan. Heel lief meisje, doet mij denken aan Ramona in World. Service uitstekend. Herhalingsgevaar: Groot

MiniME
7 maart 2010, 22:41
Je bedoelt denk ik deze (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=14901).

Een van de mooiere, en vooral ook liefste meisjes in Oase. In mijn top 3 van 2009 :rolleyes:

timjava
8 maart 2010, 09:44
Je bedoelt denk ik deze (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=14901).

Een van de mooiere, en vooral ook liefste meisjes in Oase. In mijn top 3 van 2009 :rolleyes:

Ik had niet de indruk dat ze al zolang in Oase werkte? Echter haar naam spel je met een C (Crina), ze heeft het voor mij gespeld. Zie ook het lijstje van LondenBasketcase, die haar ook noemt met een C.

Mauriceyep
8 maart 2010, 19:46
Ik had niet de indruk dat ze al zolang in Oase werkte? Echter haar naam spel je met een C (Crina), ze heeft het voor mij gespeld. Zie ook het lijstje van LondenBasketcase, die haar ook noemt met een C.

Je denkt dat haar vader het met een - C - bij de burgerlijke stand heeft opgegeven :biggrin: ?
Als je 2 roomwitte, zachte borsten hebt waargenomen, onder een engelengezichtje :annieengel: ...... dan is het dezelfde :)

MiniME
2 mei 2010, 18:30
check double check...........het is inderdaad met een "C".

MiniME
15 mei 2010, 12:07
check double check...........het is inderdaad met een "C".

De mods lezen dit niet denk ik :rolleyes:

Maar ok, nog zo'n wereldtopper in Oase. Niet geschikt voor elke ijsbeer (itt bv Judith, die wel bij bijna elke ijsbeer goed performed) maar als het klikt met deze dame, ben je in de wolken! :cool:

timjava
15 mei 2010, 12:17
Maar ok, nog zo'n wereldtopper in Oase....... maar als het klikt met deze dame, ben je in de wolken! :cool:

:liebe2:

Wat een heerlijke dame, eens kijken of ik nog een gaatje heb in mijn agenda vandaag:wink::biggrin:

MiniME
31 december 2012, 16:22
Nog steeds actief in Oase, en deze keer niet naar Roemenie tijdens de feestdagen, dus geniet er nog van zo lang als het kan! :cool:

Heerlijke GFE, begint wel wat aan het gewicht te komen, maar soi, genieten!

MiniME
14 september 2013, 16:22
Blijft 1 van de beste dames anytime, anywhere..............is flink afgevallen, dat doet haar goed. Is niet lang meer in Oase.

Pieter210
4 augustus 2015, 00:33
Wie weet waar deze dame nu zit?

Everhard
10 augustus 2015, 20:47
Vacation but she will return soon enough. Within one month I would guess.