Volledige versie bekijken : Joop Slim
sofaking
12 augustus 2010, 18:26
Nou Joop, heb je dit verhaal al eens gelezen ? Moet je eens doen als je tijd over hebt. Benieuwd wat je er van vindt.
Venus Im Pelz (http://gutenberg.spiegel.de/?id=12&xid=2305&kapitel=1&cHash=6951eb29072)
Engelse vertaling voor wie het Duits te moeilijk is
Venus in Furs (http://www.gutenberg.org/dirs/etext04/8vnsf10.txt)
Ik vond het zelf wel een fascinerend verhaal, al is't een beetje ouderwets nu, maar sommige ijsberenverhalen doen me steeds weer wat aan Wanda en haar Severin denken.
http://www.youtube.com/watch?v=AwzaifhSw2c
piranha
12 augustus 2010, 22:55
Best spannend verhaal, en moedig dat je dit hier neerschrijft.
Héél toepasselijk hier vind ik :
http://www.youtube.com/watch?v=STBwp2XZLmE&feature=related
joop slim
14 augustus 2010, 03:07
Wat bedoel je met een zwoele vriend? :confused:
Homo vriend (was overduidelijk........)
joop slim
14 augustus 2010, 16:28
Ik kon het niet laten, ik moest antwoorden hebben, het hoe en waarom.....
Ze had mij zo'n pijn gedaan diverse keren, en elke keer was het "mein kopf is kaput joop, du weis das"
De laatste actie was de doodsteek voor mij, die middag zei ze nog, ich wil noch ein kind waarop ik vroeg met wie dan ? waarop zei weer antwoorde, mit dir ! maar ze heeft lichaamelijke problemen welke eerst geopereerd moeten worden voordat het mogelijk is voor een goede zwangerschap......Die middag verdween ze....Die middag nam ze de telefoon niet meer op en de keer (nadat ik 86 achter elkaar belde) wel opnam schreeuwde ze "las mich in ruhe, ich gehe zuruck nach meine kinder und ex man"
en daar kon ik het mee doen, ik stond vast in de file op de A3 een file van 3 uur totaal, dus vlot in dortmund zijn ging niet lukken, ik wou weten waarom ? wat heb ik gedaan ? Op die vraag kwam een sms nix joop dus hast nix gemacht"
Na een kamergang met **** was ook gelijk een beproeving, en ik kan zeggen die momenten deden me niet bijzonder veel, het was leuk maar ook over en weer gooien met modder, het deed me weinig meer....
Tegen 18:30 besloot ik toch maar om te gaan, had even genoeg van om rond te slenteren en had geen rust meer.
De weken nadat ze weg was passeerden wederom vele leugens (ik weet het gewoon zeker, ze zegt altijd "du denken immer scheisse von mir") waarop ik haar ook maar eens met dezelfde soort leugens maar eens ging terug betalen.
Iemand op die manier zo'n pijn doen, iemand waar je alles voor deed, alles voor over had en dan de telefoon niet meer opnemen....ik vond dat ik op zijn minst wel mocht weten waarom.........
Vele van haar leugens controleerde ik, daardoor wist ik ook pertinent zeker dat ze loog, maar elke keer draaide ze zich er weer uit en viel ik voor dat smoeltje......ze heeft werkelijk haar kopf kaput.........Onderhand wil ik dat best geloven, maar heb haar gezegd je kunt niet alles afschuiven op ich habe meine kopf kaput.......
Ze heeft weer vele plannen, maar zoals destijds alles wat ze zei doet ze niet en alles wat ze niet zegt doet ze..........
We zullen zien wat de tijd brengt en of ze haar dromen waar kan maken.....
Vol trots zegt ze haar vriendinnen "das ist mein man" alsof er niks gebeurdt is....
Ze zegt "ich liebe dich" even vlot als "ik moet poepen", waardoor het uitspreken van ich liebe dich nog maar van weinig waarde is....
Groet, Joop Slim
joop slim
15 augustus 2010, 04:04
Het is 3:11 en ik kan niet slapen, teveel even van het goede denk ik,
Maandag clubbezoek, wat erg leuk was, woensdag clubbezoek, donderdag onverwacht clubbezoek + blijven slapen, vrijdag clubbezoek + blijven slapen.
Nee open end is niks voor mij, sowieso verbaast het me niet dat dames naar middellen grijpen......zelf vind ik dat het geen meerwaarde heeft en meer kapot maakt dan eral kapot is.
Even iets anders tussendoor.......
Ce faci ? SCHEISSE met hoofdletters, was ist loss ? PROBLEME met hoofdletters, en ze kroop tegen mij aan Warum hast du so ein gutes hertz ? vraagt ze mij...... ik weet het niet mai draga ben zo geboren.
Deze dame kotst van het werk, ze heeft geen zin meer en ze kruipt bijna in me met mijn badjas half over haar heen, ze heeft het koud en is moe.
Ze kijkt me aan met een paar mooie ogen, een klein glimlachje komt te voorschijn.......te iubesc......waarop ik antwoord si eu te iubesc.
Ik vraag haar waarom ? maar een duidelijk antwoord komt erniet, ze is een mooie dame maar daar komt ze tegen in verweer ze vind zichzelf niet mooi en haar temperament komt naar boven, hetzelfde gebeurd als ze haar makeup afgedaan heeft en wil gaan slapen, so bin ich garnicht schon...... een dame die met zichzelf in de knoop zit maar ook de nodige problemen waarschijnlijk heeft, ik wil niet dieper graven maar het gaat me wel aan het hart, in de sauna zegt ze mij gehe raus ze wil 2 uur in de sauna blijven in de hoop kapot te gaan, ik wordt een beetje boos en zeg haar "en dan ? je ouders verdrietig, je broers en zussen, vrienden.... het lost niets op......"
even later staan we buiten de sauna en zegt ze "danke schon" nee waarom danke schon ? is toch normaal ? Mach kein scheisse ok ? even is ze weer rustig....
De ander zegt me ich liebe dich waarop ik antwoord das ist schon !
Deel 3
Mijn huis was weer leeg........
Toch had ik nog één dag met haar ze moest nog bij mij thuis blijven de maandag want ze kwamen mijn internet/tv/telefoon aansluiten en ik moest weer werken in nederland.
Die ochtend kon de monteur erniet in komen want ze deed niet open....en haar telefoon was uit.... godverrr uiteindelijk heeft de monteur haar wakker gekregen en kon hij aan de gang.
Die middag was ik er op tijd weer waarna ik ze naar dortmund bracht, een buurt waar vele landgenoten woonden en waar het meer normaal was die taal te spreken dan duits te spreken.
Ze kon inmiddels aan het werk in een cafe en daardoor kwam erook wat geld binnen, 3 euro per uur, van 10:00 tot 23:00 sávonds, ze had een gesprek gehad met de eigenaar en had hem gezegd ik wil eerst met mijn vriend overleggen......khad haar gezegd doe het maar dan kun je altijd verder kijken naar wat anders wat meer oplevert.
Nu haar homovriend nog werk en werk voor haar moeder, was dat maar zo eenvoudig als je het zegt.......vooral als ze alleen maar hun eigen taal spreken in een vreemd land.
**** was aan het werk en de rest hing maar wat rond tot het feierabend was, dan werdt er gezamelijk gegeten en spatzieren, vaak elke dag het zelfde ritueel.
Vooral niet te vergeten een rondje strassenstriche en puff, de strassenstriche staat vaak vol met landgenoten waardoor het vaak wel familiar gesproken werdt.
En dan niet te vergeten Svodnik Total, een tankstation waar we dan een bakkie koffie gingen halen, ik noemde het maar svodnik Total omdat daar ook vaak de pooiers hingen van de dames op de strassenstriche.
Als we weer thuis waren ging de muziek uit het geboorteland aan en werden er kaarten gelegd en gelezen haar homovriend kon koffiedik kijken, in het begin leuk maar op een gegeven moment kwam hij met info die ik zelf al eens had verteld (lachertje dus)
Vaak als **** zei ik ga douchen voelde ik dat als de boodschap om op te stappen, zo ook een bepaalde avond, het was nog vroeg voor haar doen.
Het zat me niet lekker en besloot daarom ook om weg te gaan en gelijk mijn auto de straat erachter te parkeren.....eenmaal terug gelopen wou ik net aanbellen maar zag het licht in het trappenhuis branden en hoorde iemand de trap aflopen, ik stond voor de deur en zei trok de deur open, ze schrok zich lam, ze was volledig aangekleed om uit te gaan, en ze was zo moe ? met een smoes vertelde ik dat ik mijn portomonee boven had laten liggen.
Na even boven gekeken te hebben wederom afscheid genomen, zei ging een koffie halen bij de kiosk iets verderop......toch vertrouwde ik het niet, een rond met de auto en dus ook voorbij de kiosk zag ik haar staan, nog even zwaaien en ze keek telkens even nog om......daarop besloot ik naar een andere straat te rijden van een landgenoot van haar en besloot daar even rustig te wachten, na nog geen 5 min. komt ze daar het hoekje om lopen met de landgenoot, en ze was zo moe en wou slapen ???? na even flink stennis geschopt te hebben ben ik weg gereden, ze had als excuus dat haar homovriend ineens ziek geworden was en ze tabletten bij hem ging ophalen....
Toen ik weg reed belde ik eerst die homo vriend die was ingesprek, daarna **** die was ook ingesprek tja.......nog een keer **** bellen waarop ik haar confronteerde dat ze hem gebelt had om haar in te dekken met haar verhaal.
Ze zei ga naar mijn woning ik kom eraan...gek als ik was ging ik er heen.
Op het moment dat dit gebeurde had ze weer eens geen werk, langer dan een maand haar baantje houden lukte vaak niet, er gebeurde altijd wel wat.
Niet dat ze waardeloos werk afleverde maar dan was ze ziek of dan zou zogenaamd de eigenaar haar willen ficken ect ect ect.
Nu had ze dus ook even geen werk en alleen maar veel spatzieren, ik werdt boos, ik voel me verplicht om te gaan als ze moe is en wil gaan slapen en dan flikt ze zo iets.....geen wonder dat ik geen vertrouwen heb/krijg.
Ik flipte gooide haar vanalles voor de voeten, Ga eens niet spatzieren en zoe kwerk maar nee hoor je moet zo nodig alleen maar spatzieren en wie moet straks de huur weer betalen ? juist ja ik ! ik zag haar mond betrekken en droge lippen krijgen vaak was dat een teken van nerveus worden, een potje valium was wel weer nodig, ze deed/doet vaak dingen zonder eerst na te denken waardoor er wel weer trammelant van kwam.
ze ging ook tegen mij te keer, als een kind die zich betrapt voelde jij doet dit jij doet dat....tot ik het zat was en zei ik loop nu de deur uit en als je weer normaal kunt praten dan bel je maar je hebt mijn nummer !
Zoals telkens ongeacht wie de ruzie maakte werdt er weer contact gezocht, maar elke keer als er weer iets voorviel dat brokkelde er een stukje vertrouwen af in haar.
Er is nog zoveel te vertellen, ook wel mooie dingen hoor niet alleen rottigheid maar moet toch maar even proberen te gaan slapen, godzijdank is het morgen zondag en heb ik nog een weekje vakantie :biggrin:
joop slim
15 augustus 2010, 14:41
Ik was nog niet thuis (40min rijden vanaf dortmund) of ze belde al, zei haar ik bel je zo terug als ik thuis ben.
Ze had nagedacht over haar actie maar bleef volhouden voor tabletten te gaan halen. ja right..............
De dagen erna was het even rustig, de bewuste landgenoot hield zich rustig en **** zei me dat hij boos was op haar vanwege de palabre midden op straat bij hem voor de deur.
Maar wat ik weet is dat ze allemaal elkaar indekken, ze liegen allemaal mee.
In een goede bui had ik een laptopje met mobiel internet geregeld, ze was er blij mee en werdt natuurlijk flink gebruikt.
Op een gegeven moment functioneerde het niet zo, op een zondagmorgen kom ik daar en zeg haar geef maar mee dan breng ik hem wel terug en laat hem nakijken....nee dat hoefde nog niet want ze wou sávonds haar zusje nog spreken op skype...
Toch vertrouwde ik het weer eens niet, gezien ik vorig jaar toen er vanalles gebeurde ook al eens een complete chat gekopieerd had op mijn stick, ik kon toen alleen niet wijs worden uit wat er gezegd werdt, nu inmiddels wel of met behulp van een landgenootje (welke ze niet kent) op icq spreek en het voor mij globaal vertaald heeft.
ik bracht **** naar het werk, en reed terug om de laptop op te halen, haar moeder was nog thuis en ik zei haar dat ik hem mee nam om te laten repareren....... haar skype stond nog aan en ik begon te lezen...wederom zat ze weer te kloten en ging de ene liefdes verklaring naar de andere over het beeldscherm.
Ik was onderweg naar huis, opgefokt en ook weer verdrietig dat ze mij belazerde, ze nam de telefoon niet op en stuurde maar een smsje dat ik haar laptop had meegenomen, toen kon ze wel bellen.........
ze zei "ik had toch gezegd nog niet meenemen.....ik bleef nog rustig maar dat was snel voorbij, adrenaline schoot mij door het lichaam zegde haar de waarheid en drukte de telefoon weg.
Ze belde keer op keer maar ik had geen zin meer.....einde oefening, de meeste trammelant als er iets gebeurde begon mijn reactie met "du nur lugen !" als mensen zoveel liegen gaan ze zelf nog geloven in hun eigen leugens...
die avond belde ze weer het was al laat, "komst du nach hier ?" ik was weer rustig maar nog steeds boos, waarom liegen ?
Eigenlijk gedurende de hele "relatie" vertrouwde ik haar niet meer, 1 keer liegen, 2 keer liegen, 3 keer liegen ? das wel een beetje veel en als ze nou eens toe zou geven maar zelfs dat doet ze niet en houdt stug vol.......en dat terwijl ik zeker beter wist dat ze loog, en weer accepteerde ik het.
Vaak zei ik haar als ik dortmund binnen rijdt krijg ik alweer stress, klote stad, abe du liebe die scheisse.......
**** ich habe kein bok merh um jedes mal die strassenstriche zu farhen.... ze keek me dan aan, denk eens na je hebt zelf dat werk gedaan en nu rijden we langs die vrouwen om alleen maar te kijken ? hoe zullen die vrouwen zich voelen ? die staan daar voor 30/20 en 10 euro te neuken.....
Lange rijen auto's die daar telkens een rondje rijden, praatje maken en dan naar een afwerkplek rijden waar knoppen voor de vrouwen zitten mocht hun iets overkomen, sirene en zwaailamp gaat dan af en overal vandaan vliegen dan de vrouwen naar de dame in nood.
Op een gegeven moment hadden we weer eens een rondje gemaakt daar, en er was een landgenoot van haar die verliefd was/is op **** maar **** maakte alleen maar spass met hem, zijn eigen vrouw werkt op de strassenstriche, dus weer zo'n luie svodnik die zijn vrouw laat neuken om zelf daarna het geld weer uit te geven voor zijn eigen genot.
Een mooie vrouw heeft hij en meestal stak ik wel even een hand op tot ergenis van ****, Joop mach das nicht ! en dan dook ze weer weg voor haar.... vroeg me vaak af waarom ze dat deed, Haar man is toch het probleem die vindt het nodig om te rotzooien.....
We hadden het rondje gereden en reden naar Svodnik Total om koffie te halen, ik was binnen en **** was achter het stuur gekropen, ze wou/wilde altijd graag rijden en laten zien "kijk ik rij, zo stoer als ze was één hand aan het stuur en de andere arm leunend op het raampje wat open moest waar ook de muziek het raam de auto verliet.
Liefst zoveel mogelijk chalga muziek, toch klonken bepaalde nummers lekker in het gehoor.
een 20 meter vanaf de benzine pomp stond de verliefde svodnik met een collega, de collega was druk aan het bellen en ik hoorde hem spreken over bus met nederlands kenteken, **** zat verstijfd achter het stuur, er was dus weer wat gebeurdt.....haar schoonzuster (ander verhaal weer) was inmiddels in duitsland en haar moeder was weer terug naar haar geboorteland, deze zat ook verschrikt in de auto en zei "probleme"
Nee he niet weer pfffffff ik begin dortmund echt te haten, vroeg **** wat is er gebeurd ?? ik vertel het je zo en ze reed weg.....
Het verhaal zou zijn, de verliefde svodnik wou niet meer dat **** langs zijn vrouw reed aan de strassenstriche en spass machte.
We leven in een vrij land en het zijn openbare straten dus recht van spreken had hij niet, de druk doende telefonerende man had geschreeuwd aan de telefoon met collega's aan de strassenstriche dat als **** in de bus met nederlands kenteken weer langs reed ze haar moesten pakken en in de kont moesten neuken.
We waren inmiddels alweer een beetje in het centrum van klein "thuisland" en er werden diverse andere vrienden (lees: svodniks) opgetrommeld, ik had er helemaal tabak van en mijn nerveus zat tot aan het dak van mijn schedel, nu was ik voorzien (gezien van de situatie destijds) van een wapen en wou het zelf wel even oplossen. Maar ze hielden mij tegen nee ik mocht niet naar Svodnik Total rijden, haar "vrienden" zouden het wel oplossen. Mijn gedachte was vooral tijd oplossen ! Best wel gestoord denken, hoe had het zover kunnen komen ? maar het boeide mij niet meer, ik had toch niks te verliezen, ik was van god los.
De verliefde svodnik wist dat ik een wapen bij me droeg en had ook wel angst ervoor. Diegene die mij werkelijk kent zou ook weten dat ik niet zo in elkaar zit, maar dit was/is een andere wereld, een wereld waar iederen elkaar verneukt, liegt en bedriegt.
Ik voelde me een beetje veilig met dat ding op zak, maar iemand die niet meer zuiver denkt zal rare dingen doen.
De "vrienden"losten het op door te praten en te zeggen als ze nog 1 keer contact opnamen met **** dat het hun zou bezuren.
Het is een beesten wereld en deze "vrienden" stonden hoger in rang dan de verliefde svodnik.
Hoe haar schoonzus naar duitsland kwam ?
Op een zondagmiddag wou **** graag haar schoonzus zien, maar de telefoon van haar was uit of werdt verbroken door haar werkgevers.
Ze was in nederland en **** had een vast telefoon nummer van deze mensen, dus snel even naar een internetcafe en een adres bij dit telefoon nummer gezocht, het bleek een adres te zijn in amsterdam zuid-oost, mmm lekker buurtje weer !
Koers gezet samen met **** en homovriend naar nederland, onderweg getelefoneerd dat we eraan kwamen, wat er te wachten stond was niet duidelijk, haar schoonzus werdt in iedergeval niet netjes behandeld dat stond alwel vast.
Adres in navi en afgesproken bij de mc donalds in amsterdam zuidoost, daar zouden de werkgevers ook naar toe rijden, servisch mensen, eerst denkje ach zal misschien nog wel meevallen, maar eenmaal in amsterdam zuidoost krijg je een andere indruk.
De man (niet echt lekker uitziend type) reed voor ons uit richting de woning, oplettend naar alle kanten of er geen ander vreemd volk achter ons aanreed.
Telefoon in de aanslag met 112 op het scherm en in de andere hand een doorgeladen pistool.
De auto zo geparkeerd dat mochten we snel weg moeten dit ook mogelijk was. Haar schoonzus kwam naar buiten met een koffer, **** maakte palabre met de vrouw die haar aan het werk had, de vrouw schold en maakte **** voor hoer uit, (tja hoe wist ze dat ?) maar al snel had ik zoiets wegwezen hier voordat de vlam in de pan slaat, ik wist ook niet of ze mijn kenteken noteerd hadden.
De zus van haar schoonzus was weer bij andere familie in rotterdam, later bleek dat de mensen waar de 2 zussen werkten nachtarbeid hadden (stelen en roven)
We kregen de boodschap in amsterdam mee haar dochter in rotterdam niks aan te doen anders volgde er problemen.... ja ja klar !
1,5 uur later rijden we de straat in waar de zus ondergebracht was, weer een heftige discussie op straat volgde, ook de vrouw die er woonde dreigde met een wapen te grijpen, waarop **** mijn wapen wou, ik probeerde de boel te sussen zoals zei bij svodnik total mij wou sussen.
Stelde voor aangifte te gaan doen, de vrouwen waren tenslotte in hun thuisland verkocht aan deze servisch familie in nederland.
Jezus wat een raar wereldje, tussen de mensenhandel was ik verzeild geraakt.
Het weerzien van de 2 zussen was emotioneel, een vriend van één van de zussen had haar verkocht......echt lekkere vrienden hebben die mensen van dat land allemaal...
Onvoorstelbaar onderhand de godganse dag aan toeren in nederland en weer met een bus vol vreemd sprekende mensen richting het politie bureau gegaan om aangifte te doen.
Aangezien het zondag was, was de betreffende personen die mensenhandel behandelden niet aanwezig alles werdt genoteerd en er zou nog contact opgenomen worden......
inmiddels vergezeld van heerlijke koppijn gingen we maar wat eten om tegen 21:00 weer in dortmund te arriveren.
Mijn weekend was weer naar de kloten, we zouden wat samen gaan doen en ik had me er zo op verheugd ! elke keer gebeurde wat en ik had zoveel leuke plannen om samen te gaan doen....
Een zigeuner schoonzus, een leuke aardige dame die me ook hielp met een beetje de taal te leren.
Al snel had ze ook een baantje in het zelfde cafe als **** en kwam er geld binnen, maar dit geld ging op aan sigaretten, eten en drinken en ook speelautomaten.
Tegen het einde van de maand was het dan ook weer stressen van **** dat de huur weer betaald moest worden en ja hoor joop regelde wel weer wat.
Ik kreeg het in de kop om een weekendje naar haar thuisland te gaan, stelde dit voor om met z'n drieen te gaan, haar schoonzus had haar kinderen ook al een paar maand niet meer gezien.
Maar haar schoonzus mocht niet weg van haar chef ! vrijdags zouden we om 13:00 vertrekken vanaf dortmund airport, donderdags kreeg ik ruzie met **** vanwege dat ik de vertaling binnen had wat ze destijds in eind 2009 gesproken had op skype met je raadt het al ook weer een "vriend"
wederom een bevestiging van leugens.... ik maakte palabre en zei wou alleen zijn, alleen zijn ? ja right er zal wel weer eentje voorbij komen dacht ik, waarom wil je geen tijd met mij doorbrengen zijn die scheiss leute beter dan mij ? De ruzie liep hoog op en ik besloot weg te gaan en afscheid te nemen van haar schoonzus in het cafe, ik liet haar een deel van de tekst lezen en zei dit was het geen **** meer ! ze belde **** op om te zeggen dat ik ging en niet meer terug kwam, en ik moest wachten in het cafe maar ik had er geen zin meer aan !
Ze zou komen als zei tijd had, ja ok prima daar wacht ik niet op je komt nu maar eens als ik het wil ! dacht ik.
Het ging om dat de bewuste vriend nooit in haar stad had gewoond en ook niet samen opgegroeid waren in dezelfde stad.....ze was boos en voelde zich waarschijnlijk betrapt en zei mij "ga met mijn schoonzus samen wonen die geloof je toch" en weer zei ik du nur lugen.......nur lugen !!!! en liep weg naar mijn auto, reed naar huis wederom verdrietig en boos.
Ik besloot mijn telefoon uit te zetten, maar telkens keek ik even of ze gebeld had, dat had ze ook maar ik reageerde niet meer, wederom gekwetst stuurde ik een sms..... die tickets voor morgen kun je ook vergeten !
Tegen 23:00 krijg ik een sms, gehn wir noch oder nix merh ? even begreep ik niet wat ze bedoelde......belde haar op "was willst du ? " vroeg ik haar.
ze antwoorde "ich habe noch nie gelogen nach meine kinder und wen ich morgen nie gehe dan ist erste mal und ich vergess das nie wieder"
Ja ja daarom maar liegen tegen mij he !
We besloten te gaan en ik zou haar de volgende morgen ophalen om dan naar het vliegveld te gaan, een "vriend" nam mijn auto mee zodat deze niet op het vliegveld bleef staan, erg lekker idee vond ik het niet aangezien dat volk zooooooooooooooooo betrouwbaar is en ik al voor mij zag dat de auto verdwenen zou zijn (kenteken had ik zelf meegenomen maar waarschijnlijk had het hun totaal niet intereseerd die papieren)
We landen om 14:30 geloof ik en haar broer met nog iemand haalde ons op om daarna richting haar woonplaats te rijden ongeveer 1 uur verderop.
Haar broer kende ik al van de paar dagen die hij destijds in 2009 al in dortmund was. (ja toen boekte ik tickets alsof ik een reisbureau was voor ook haar vriendinnen, wat dan wel weer terug betaald werdt)
Een grauw land waar eens een bloeiende industrie moet zijn geweest, verlaten en vervallen fabrieken was een triest aanblik.
Kapotte straten en politie die zo corrupt als de pest is.
Kijk joop dit is mijn auto ! de stemming was weer goed na het debacle van gisteravond.
We kwamen aan bij de woning waar de hele familie samen woonden, mama, zusje, 2 broers en de 2 kinderen van haar schoonzus !
De 2 kinderen van haar schoonzus waren zo blij om hun tante weer te zien, erg aandoenlijk !
Een vervallen huis, poepen kon je in de schuur waar het varken stond en piessen gewoon buiten waar je maar wou.
Moeders had al druk aan het koken geweest en ondertussen was ik het eten gewend.
achtermij aan de waslijn hing nog een velletje te drogen van het stuk vlees wat er op tafel stond......back to the roots....even terug in de tijd
Dan verbaast het je niet dat ze het westen zien als rijkdom.... maar wat is rijkdom ?
Die avond gingen we naar het lokale cafe waar we met z'n allen wat gingen drinken.
De volgende dag werdt een bezoek aan een grote stad gebracht waar ze ook haar kinderen zou zien.
Samen met moeders, zusje en **** moest ik naar de grote stad rijden.
Het weerzien van haar kinderen deed haar veel, we zouden nog wat kadootjes kopen voor haar kinderen, haar ex man keek toe en zal waarschijnlijk zijn eigen gedachtes gehad hebben.
De kinderen helemaal happy om moeders weer te zien, blij met de kadootjes moesten de magen gevult worden.
Na dit verhaal verder gaan winkellen en kwamen een bruidsmode zaak tegen, als we in duitsland zo'n zaak voorbij reden was het vaak gelijk "joop kijk eens !"
Nu zei ik kom we kijken even binnen, er hing een erg mooie jurk en zelf zag ze erook nog eentje, ze vroeg welke ? ik zei probeer die eens aan, moeders en zusje waren erbij en ik moest naar buiten want ik mocht het niet zien......uiteraard ben ik nieuwsgierig en keek wel ff, er werden foto's van gemaakt, mmmm deze mocht ik wel zien, hij stond haar prachtig !
Ok dan nemen we die, jesus destijds had mijn ex vrouw een jurk van 2200,- gulden en deze was maar 180,- euro en deze was ook mooi !
Ze zegt ja ? willst du jetz diese schon kaufen ? ja waarom niet hij kost ook geen drol !
Ze straalde.........we gingen nog even wat verder winkellen, ze wou nog een paar schoenen hebben dit moesten adidas of puma zijn, ze vroeg geld aan haar moeder voor schoenen wat ze later terug zou betalen :eek:
Eenmaal uitgewinkeld, moe en voldaan nog wat eten waarna we weer terug naar huis reden.
Ze vroeg joop heb je ook ff geld voor mijn moeder dan kan ik de schoenen terug betalen................jesussssssssssssssss hahahaha betaal ik als nog die klere schoenen.
Eenmaal thuis aangekomen werdt de jurk geshowd aan haar broers en vrienden, die avond vroeg ik "alles ok ?" ze antwoorde "ja ich bin glucklich !!" en straalde als een ster.....
Maar er gebeurde nog meer dat weekend.........
joop slim
16 augustus 2010, 20:31
Die avond eerst gezamelijk eten en eebtje drinken, het werdt al wat later en **** moest een man nog geld terug betalen omdat ze een mobieltje had gekocht voordat ze weer naar duitsland kwam.
We reden naar een andere stad en wachten daar in een cafe terwijl een vriend eerst ging kijken of de persoon thuis was.......
Het duurde **** te lang en ze ging kijken waar hij bleef maar ook **** bleef lang weg en ik begon alweer aardig geirriteerd te raken, beetje spelen met haar mobiel die ze niet mee had (gelijk maar weer eens ff beetje controleren of ze nog weer klote berichtjes erin had staan)
Uiteindelijk kwam ze er weer aan ik bekeek haar van top tot teen en dacht bijmezelf heb je geneukt ??? of wat heb je zolang gedaan.... ik dacht weer negatief.
We reden weer terug naar huis, opgefokt als ik was zei ik haar nou als die vriend er toch niet was geef me het geld dan maar terug......wow de vlam in de pan, de voet ging op het pedaal en we scheurden over wegen met gaten die ze in holland zo rond het jaar 1900 nog hadden.
Ik werdt nog pissiger omdat ze palabre ging maken om geld, die middag had haar zoon een elektrische bestuurbare auto gekregen en haar dochter een kinderwagen met pop, schoenen voor beide kids, kleren voor beide kids, zei zelf merkschoenen en een mooie trouwjurk....nee vond dit niet erg om te geven heb het met liefde gegeven ! (maar het leek wel of het nooit genoeg was)
Haar moeder zei me toen ik aankwam de eerste dag Joop kein geld an **** geben, ze kent haar blijkbaar ook.....tja tis haar moeder.
Ik deed voor alsof ik een beetje teveel gedronken had om het weekend nog een beetje te redden, ik had geen zin om ruzie te maken over geld.
Maar er was ook iets geknapt bij mij want ik zei Breng me maar naar het vliegveld ik slaap daar wel, de voet ging nog harder op het pedaal, ik trok aan de hendel van de deur en deed de deur open en zei ik stap hier wel uit, ze reed rond de honderd en schreeuwde mij toe NEEEEEEEE en greep mij bij mijn t-shirt die scheurde (misschien had ik toch wel iets teveel van het landelijke drankje op, anders doe je niet zoiets)
ze gooiede alle ankers uit en binnen no-time stonden we stil....ik stapte uit en liep weg van de auto, ze schreeuwde mij nog wat na en ik belande toch weer in de auto, nu had ze zeker nerven en ik nestelde mij in de stoel naast haar eenmaal thuis aangekomen drukte ze mij op het bed en trok mijn kleren uit, ik moest maar gaan slapen...echt slapen deed ik niet het geld had ze op tafel neer gegooid, ik lag op bed en een vriend, haar moeder en **** zaten aan tafel er werdt een beetje gelachen en ze greep het geld terug en maakte een opmerking na de vriend, deze lachte erom en voor mij was het duidelijk dat ook deze actie berust was op geld.
Ik was vervelend en stond telkens op, waarna ze me weer op het bed drukte, het werdt later en tijd om naar de disco te gaan, ik was niet echt dronken (echt niet !!!!! alleen aangeschoten en wist dondersgoed wat er gebeurde)
Ik trok me kleren weer aan en we gingen met een man of 6 in haar renault clio naar de disco.
Het werdt nog een leuke avond in de disco, gezellig gek doen, wat drinken inmiddels was ik alweer heerlijk aan de vodka puur waardoor het dansen aan de stang ook gemakkelijk afging, diverse landgenoten in die disco spraken me aan en gaven me een hand, maar **** waarschuwde doe dat maar niet want voor je het weet zijn ze agressief.
Op een gegeven moment was de dj ingelicht dat er een hollander in de zaal was, maar goed dat was allwel wel duidelijk.
Die avond sloten we rond 4:00 toch nog positief af en lagen vermoeid in bed, en dat terwijl we zondag alweer vroeg op moesten omdat we naar het vliegveld moesten rijden.
Zondagmorgen ging de wekker alweer op tijd, **** was al op en zat in een andere kamer bij haar familie, nog weer even een blik in de handy ze was namelijk sneaky een sms aan het versturen en op één of ander manier mocht ik niet zien aan wie........ sneaky wekt bij mij achterdocht, en ik had haar al eens gezegd dat als we samen zijn het ook wel eens prettig zou zijn als ze dan niet telkens met anderen ging zitten bellen, gewoon hoogst irritant, ik ben echt niet veel eisend maar als iemand bij je in de auto stapt en continu met anderen in haar eigen taal gaat zitten bellen dan voel ik me knap lullig, ben ik geen goede gesprekspartner ???
ich bin **jarhe und mach was ich will, godver je de rand van de pot nog in je reet staan, je wilt je erg volwassen voordoen maar meid je hebt een periode in je leven gemist en dat is waarschijnlijk de pubertijd aangeyien je een kindmoedertje was.....hoe droevig het ook mag zijn.
even tussendoor, als we in het winkelcentrum waren vlakbij waar ik woonde in duitsland dan kroop ze in die kindervliegtuidjes, kinderauto'tjes en liefst moest er dan ook geld in zodat het beweegde, een lachend en stralend meisje keek dan in de camera..............hoe beschadigd of hoe kinds kan je zijn.
Vaak als ze ''vrienden'' uit haar geboorteland sprak, vertelde ze in geuren en kleuren over mij, wat ik uitspookte en hoe ik was, vol trots zei ze altijd ''das ist mein man'' het klonk zo overtuigend........maar nu... (http://www.youtube.com/watch?v=Wf9wCNZRCb4)
We reden richting het vliegveld, haar broer, ****, een vriend die reed (ivm dat de familie geen van allen een rijbewijs heeft) en ik, toch was het een mooi maar onvergetelijk weekend, ik had wel genoten maar de gedachte weer richting de stress stad bij uitstek voor mij gaf mij alweer een rotgevoel, het vooruitzicht dat ze zich weer in het scheisse wereldje ging rondhangen gaf mij een klote gevoel, regelmatig zei ik tegen haar dat het een klote stad was en ik met stress in de kop de stad binnenreed, ja joop vind ik ook en daar bleef het dan weer bij.
Op het vliegveld gekeken of er nog een ticket te krijgen was voor haar broer, want nu moest deze mee naar duitsland om te werken....ja 113,- en de laatste centen werden bij elkaar gesprokkeld om de ticket te betalen, het leek net of ze ook meebetaalde maar de waarheid is anders omdat het geld was wat ik haar gegeven had in de disco of in de stad waar ze wisselgeld terug gekregen had.
met z'n drieeen gingen we terug en zou een verrassing worden voor haar schoonzus........
Haar schoonzus en vriend waar ze oooooooooooooo zo goed mee kon praten en haar helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal begreep stonden op het vliegveld te wachten om ons op te halen.
Godzijdank was mijn auto erook nog ! met alles erop en aan.
We kwamen terug in de woning en waren moe maar al snel werdt ik op pad gestuurd om wat eten te halen, ik had er geen zin aan en liet mijn ongenoegen merken.
die middag had ik snel bekeken en ging maar naar huis, voelde mij verdrietig we waren weer terug in de klote stad met die klote landgenoten die het nodig vinden om diverse vrouwen te hebben, 1 voor kinderen, 1 die voor ze werkt of meerdere, en liefst hebben ze nog een paar om te neuken.
Toch was het een leuk weekend in haar geboorteland, en ik zou er best kunnen wonen, werken doen ze daar niet, de koffie kost geen drol en ook de drankjes niet. Maar een levenshouding zoals ze daar hebben zit niet in mij...voor hun ben ik waarschijnlijk een verwende westerling die het makkelijk heeft en wat geld heeft......ze vergeten alleen 1 ding, in het westen komt het geld niet uit de lucht vallen, we werken ervoor :eek:
Ze fickte meine kopf over de laptop of deze alweer klaar was, maar elke keer moest ik antwoorden, sorry nee nog niet ;)
Haar broer was herenigd met zijn vrouw, **** met haar landgenoten en ik voelde me weer eens alleen staan.....en dat terwijl ik dacht een vriendin te hebben die uit het wereldje wou stappen.
Joop kanst du kucken voor arbeit in holland, kanst du kucken fur arbeit fur meine bruder, fur meine freund ect ect ect.........
Voor haar had ik gesproken met haar vorige werkgever en gevraagd of ze niet terug kon komen........hij zei me '' ja is geen probleem maar dan moet jij garant staan dat ze serieus aan het werk gaat, ik heb liever haar hier dan een onbekende'' na dit gesprek ging ik naar haar toe en zei je kan terug komen maarrrrrrr.....serieus werken geen leugens dat je ziek bent, de keer dat ze gestopt was daar was vanwege hevige pijnen in de onderbuik, ze heeft problemen daar en ben daarvoor met haar in het ziekenhuiis geweets, alleen ik moest in het cafe zeggen dat ze zwanger was, pffffff iedereen felciteerde mij, het zat me helemaal niet lekker dat dat zo moest, moet ik nu telkens jou shit oplossen dacht ik bijmezelf ?
Ze keek me aan en ik zei hij heeft gelijk he, zoals de laatste keer was waardeloos van je ! gewoon niet serieus...... en het baantje wat ze nu moest doen was niet zwaar, achter de computer score's ingeven.
Veelal wouden cafe's haar direct wel hebben, ze is een mooie vrouw (met nog niet volwassen denkwijze, ja echt klinkt lullig maar het is zo , ze is veelste veel van hak op de tak, je wordt gewoon gek van het wispelturig gedrag)
Nu werkten haar schoonzus en zei in hetzelfde cafe, haar broer was niet meer weg te slaan van de gokkasten en haalde erook nog wel eens wat uit, samen met een joint werdt dat de belangrijkste dagbesteding voor hem.
Maar ook dat ging **** weer op de zenuwen werken, terwijl ze zelf ook aangemoedigd had om een wedje te plaatsen, hoe verleidelijk kan een wedcafe zijn.
Er was kermis in de stad, het was de periode dat haar moeder en de zwoele vriend er nog waren, ze wou overal naar toe en in, de euro's rinkellen vrolijk, het was even gezellig, lekker lachen, kletsen en eten, moe en voldaan via svodnik Total koffie meenemen naar huis om daarna te gaan slapen.
Haar broer trok een beetje op met haar ''beste'' vriend, ze waren af en toe weg waarschijnlijk om een joint te roken, zelf nam ik hem wel eens mee om mij te helpen op het werk, zelf denk ik zo dat als familie help je elkaar met gesloten portomonee, maar elke keer werdt er verwacht dat er dan geld betaald werdt voor het werk.......ze vergaten dat ik tickets betaalde, dat ik vele malen het eten betaalde, de huur betaalde en ga zo maar verder, als het alleen maar van 1 kant moet komen.......
Ik kende iemand bij mij in de buurt die misschien wel werk had voor deze twee, hem gebeld en een afspraak gemaakt.
We rijden ernaar toe, deze man betaalde goed in vergelijking met cafe eigenaren 10,- per uur ! in het begin zou eerst 8,- betaald worden en als hij tevreden was 10,-, nou niet slecht dacht ik ! de eerste dag zou ik met de twee meegaan, zou het niet dat er palabre kwam met **** en ik geen zin had om weet ik veel wat dan ook te doen.
Ik had ze het adres gegeven en ze konden er ook zelf wel heen rijden, nou uiteraard gebeurde dit niet de ''vriend'' had een flauw excuus en ze kwamen uiteindelijk niet eens opdagen bij de ''werkgever'' ......
Godverrrrrrr kun je werk krijgen en dan verziek je het met elkaar, dit was ook gelijk de laatste keer dat ik iets voor ze regelde, ze kunnen geen duits en dan wordt het zeer beperkt om een baantje te vinden, misschien konden ze ook maar beter svodnik worden en op straat rond hangen van s' morgensvroeg tot s'avonds laat.....
Ik moest weer even een stukje typen, even de stress eruit typen als ik zo aan het typen ben zie ik het zo weer voor me de mooie momenten en de verdrietige momenten, eigenlijk meer teleurstellingen dan hoogtepunten.
Vaak hou ik vast aan hoogte punten, positief blijven maar als er geen houvast meer is zak je alleen maar verder weg.
Een klant van mij en een collega, waar ik nu voor werk hebben mij uit duitsland weggetrokken, een goede actie anders was ik er emotioneel en financieel eraan gegaan......Om het los te laten en werkelijk terug naar nederland te gaan was moeilijk maar deze twee lieten mij voelen dat het beter is voor mij, ze weten niet van **** maar zagen mij wel verder afglijden.....ik was niet meer de joop die kon lachen en positief was....
ik schrijf het van mij, op èèn of andere manier werkt het therapeutisch.....het is niet zo dat ik wil natrappen zij is zij en ik ben ik.
Een onvoorstelbaar cultuur verschil, een totaal andere levenstijl met wel overeenkomende gedachten als ze eens deed wat ze zegt...
Vaak zei ik haar ''Mach was du sagst dan lugts du nie !''
Wordt vervolgd.......
Horny_one
16 augustus 2010, 21:53
Mijn god, hoeveel Euro's heb je wel niet hieraan besteed... en dat nadat de tekenen al lang bij je duidelijk waren... dit is echt heftig!
joop slim
16 augustus 2010, 22:45
Mijn god, hoeveel Euro's heb je wel niet hieraan besteed... en dat nadat de tekenen al lang bij je duidelijk waren... dit is echt heftig!
Meeste geld ging aan haar op, zelf had ik niet veel nodig een optelling zal ik aan het einde van het verhaal maken
Had alleen geld voor brandstof, en een beetje eten nodig, vaak ging ik eten bij kennissen, villa marisol of at mee als ik eten kocht voor hun
joop slim
18 augustus 2010, 10:33
Als ik daar sliep bij haar, was het vaak van laat in de nacht tot rond het middaguur.
Echt lekker slapen was het niet, onrustig als ik was kon ik vaak de slaap niet vatten en was daardoor de volgende morgen brak.
Haar schoonzus had een andere baantje, ze was eruit gekegeld bij het cafe waar **** werkte vanwege dat ze met klanten sprak over dat haar chef ruzie had gehad met zijn kameraad die ook dagelijks daar te vinden was.
Nu werkte ze in een turks cafe, van 15:00 tot 3:00 s'nachts voor een hongerloontje maar werk was werk.
**** haalde haar dan op met de auto, ja dan hoefde ze niet alleen over straat. ja right dan kon **** spatzieren gaan, zo ook deze avond het irriteerde mij alweer, de smsjes vlogen alweer over en weer met god mag weten wie, en een telefoon gesprek eindigde wat ik opving van de persoon aan de andere kant bis 3:00, godsamme is het weer zo laat ?
3:00 stapte ze in de auto en reed weg, 4:00 was ze er nog niet weer, haar broer lag op het andere bed te knorren en ik was onrustig, tegen 5:00 was ze er nog niet weer en besloot ik weg te gaan, ik was het zat, vond het niet normaal meer.
Belde haar op en zei ik ga, ze was 2 straten verderop in een spielhalle samen met haar schoonzus, allemachtig zelfs in die spielhalle zatten nog steeds mensen achter de gokkasten druk bezig, wat een verrotte wereld hier....
Overdag zijn ze te moe om te werken en s'nachts leven ze, het is niet mijn wereld !
Ik zei ik ga naar huis, ik kan niet slapen ze zoende me en zei bel me later ok...en ik reed geirriteerd weg met gemengde gevoelens.
Haar moeder ging weer terug naar haar geboorteland, ze kon geen werk vinden, ze is niet fit en heeft lichaamelijke problemen.
Ook **** zou gaan voor een weekje, de avond ervoor kom ik en slaap bij ****, maar zoals gewoonlijk eerst de rituelen, rondje strassenstriche, puf, eten, svodnik tankstelle en naar huis, we gingen naar bed en ze wou nog sex, we hadden heerlijke sex maar toch misde ik het knuffellen, hier had ze geen geduld voor, haide, guten appentite en fick mich.....ze zette haar tanden in mijn nek en triggerde iets bij me, jezus wat lekker, nooit geweten dat ik dat lekker vond :eek:, voordat we naar bed gingen had ze een telefoontje gehad dat er een vrouw van één van haar vrienden verdwenen was, ik had een rot voorgevoel.....na de sex zei ze ik moet naar hem toe hij heeft naar mij gevraagd....huh ? ze voelde zich altijd de grote dame die met iedereen bevriend was en alles wist van iedereen.
Ik zei haar pffff ok geen probleem dan ga ik mee ! wow dat kon natuurlijk niet en ze maakte palabre, dan ga ik niet zei ze, mij best !
Maar ze kon dan een kop opzetten die niet te genieten was, ik zei ok ga maar dan ga ik naar huis !
mmmm weer een verkeerde opmerking want de volgende dag moesten er 2 op transport per vliegtuig en ze had nog geld nodig om te overleven in haar thuisland.
Ze verdween voor een 1,5 uur uiteindelijk ik was geirriteerd, haar moeder en homo vriend sliepen in de andere kamer en waarschijnlijk hadden ze mijn irritatie wel gemerkt.
Ze belde of ik nog wat drinken wou en ze er zo weer aankwam, dit waren dezelfde momenten die ik destijds zo gehaat had in de periode voordat ze terugkwam naar duitsland, de woning die ze samen met haar andere 2 vriendinnen in scheissewerkstrasse had (ik noemde het scheissewerkstrasse, het was alleen maar scheisse in die buurt)
Toen ze terugkwam kwam ook de landgenoot even mee naar boven om het laatste restje van de joint op te roken, maar deze had ik al omzeep geholpen (weggegooid)
Nadat deze jongen afdroop en **** hem uitliet, trok **** de deur een beetje dicht van de slaapkamer, ik besloot richting de wc te lopen en ff polshoogte te nemen.......ik trok de slaapkamerdeur open en een schrikreactie volgde, snel kwam ze weer binnen en werdt er nog ff een keer geneukt, maar eigenlijk was het meer "goedmakertje" van haar kant, zo leek het eigenlijk.
De volgende morgen bracht ik haar en haar moeder, samen met haar landgenoot naar het vliegveld, het afscheid nemen was alsof ik een kennis was, 2 kussen op de wang maar inmiddels draaide ik dan mijn hoofd weg om haar toch een kus op de mond te geven. Haar reden was ja haar moeder was erbij, het afscheid nemen van haar met haar landgenoot riep bij mij ook vraagtekens op, dit was op een twijfelachtig manier, hoe moeten we afscheid nemen dachten ze allebei waarschijnlijk.
De avond voordat ze zouden vertrekken vroeg **** me ook nog **** heeft gevraagd of we meegaan wat drinken samen met zijn vriendin, ik zei ja is ok.
We belanden in een grieks cafe en gaan er wat drinken, we waren daar een uur ongeveer en er werdt wederom alleen maar haar eigen taal gesproken, op een gegeven moment geeft ze mij 10 euro en ik vraag haar alsof ik achterlijk ben "wat moet ik daarmee ?" ik wist alwel ik moest gaan betalen...... maar hij had ons toch uitgenodigd ? ik zei hoeveel is het dan ? wist ze niet en dat terwijl ik haar gezegd had geen geld bij me te hebben ! (had het wel maar nam vaak de proef op de som om te zien wat er gebeurde)
**** du hast jetz ein problem ! ich habe dir gesagt das ich kein geld habe ! ik vloekte ik was geirriteerd ! ik zei DANKE SCHON **** ! in hoofdletters, ze vraagt me ben je boos ? ach nee meid HOE KOM JE ERBIJ ! wilst du mich veraarschen ?
2 griekse koffie (koude klere zooi) en nog 2 drankjes 21 euro...........jezus goedkoper kan het ook niet he !
Uit diverse verschillende zaken werdt klein geld gerommeld, en dat terwijl ze mij 5 euro geeft en zij en haar landgenoot achter de speelautomaat kruipen...... ik zeg ik ga wel kijken bij de pinautomaat als ik er wat uit kan krijgen..... Ik was alwel zo behendig met geld verbergen in mijn portomonee, vanwege dat ze altijd meekeek wat ik er nog in had zitten.
Ik liep naar buiten en ben een rondje gaan lopen om af te koelen, naar de pinautomaat hoefde ik sowieso niet, toen ik terug kwam heb ik betaald en was ik het schijt zat, ze voelde het goed aan en verontschuldigde zich, maar de toon was bij mij weer eens gezet !
En dan dat gevalletje s'nachts nog eens dat ze zogenaamd weg moest..
Maar goed ze zaten nu in het vliegtuig en ik bracht haar landgenoot terug naar de binnenstad, hij zei me "en wat vond je van mijn vriendin ?" **** had mij gezegd dat het zijn vriendin niet was maar een dame die voor een vriend van hem werkte en hij nu haar een beetje rondreed omdat zijn vriend weg was....Wederom werdt ik erg geirriteerd, hij kreeg een telefoontje en ik wist dat **** het was, vroeg me af trut waarom bel je mij niet ?
Pffff ik was het zat had geen zin meer, haar homo vriend was achter gebleven en die week zou ik af en toe ff kijken, maar dit was ook zo'n geld beluste landgenoot, de zinnen die ze elke dag spraken kwam zeker 5 keer het woordt geld in voor.
Als ik in duitsland was ging ik even naar het cafe waar **** ze werkte, regelmatig kregen die mee dat ik weer een palabre had met **** ene keer maakte ik palabre en andere keer zij.
In de periode dat **** weg was belde een collega van **** of ik nog naar dortmund kwam, ik vroeg waarom ? ja ***** zit hier en heeft geen geld voor eten.... ja en is dat mijn schuld ? 3 x ben ik die dag gebeld wanneer ik zou komen, sávonds wat later kwam ik daar, hij zat op een barkruk te wachten met een glas water, ik gaf hem een beetje geld, ik dacht 20 euro ik weet het niet zeker meer, en plop weg was hij, godverdomme wat een dankbaarheid ! smerige geldwolf.
Nadat ik **** gesproken had en vertelde dat ik hem wat geld gegeven had schoot ze uit de slof en zei me "kein geld merh geben !!" hij had van haar ook nog wat gehad.
Nadat ze alweer een poosje terug was, ging ik op een zondagmorgen naar dortmund, ik had het gevoel dat er weer iets niet klopte.....
Ik belde aan bij de buren waarna de deur beneden werdt geopend, en liep naar de 2de verdieping om aan te bellen, ik had al een paar keer mobiel gebeld maar ze nam niet op.
Toen ik voor de deur stond van het appartement belde ik nogmaals haar telefoon, maar ik hoorde geen beltoon uit het appartement komen, nog maar even op de deurbel gedrukt en weer geen reactie.
Nog een keer mobiel bellen en ze neemt op, ze zegt mij "ik bel je zo terug ik ben in de badkamer" WAT je bent niet in de badkamer doe dan de deur eens open ! want ik sta bij je voor de deur, ik schreeuw waar ben je dan ???? je kunt werkelijk alleen maar liegen he ! WAAR BEN JE ? schreeuw ik nog een keer door de telefoon....ze zegt kom maar naar cafe ik ben er ook direct....ik was woest waarom telkens liegen ? nog voor ik bij het cafe ben kom ik haar al tegen en vraag haar in te stappen, maar ze wil niet, ik dring aan dat ze moet instappen, ze vertelt ik was vroeg wakker ik heb thuis geslapen en mijn slaapkamer deur op slot gehad, ***** had alleen maar stress bij haar gemaakt.
Ik had ***** ook al gesproken en die had gezegd **** lag nog in bed te slapen thuis, ja dus niet hij loog even hard mee met haar.
Het WAAROM zo liegen deed me zoveel zeer, als je werkelijk van iemand houd vertel je hem toch alles en kun je toch ook met alles bij hem terecht ?
Waarom kon ze dan altijd bij anderen beter praten ? vanwege de taal ?
Wederom was het ruzie, we waren in het cafe en na een paar minuten kwamen ook haar "vrienden" , en daar was ze ook geweest, als je iemand niet vertrouwd luister je naar alle geluiden in de omgeving van de persoon waar die is, zo had ik ook sterk het vermoeden dat ze weer bij die landgenoot was geweest.
Ik heb diverse mannelijke personen als beste vrienden zien passeren tot dat er weer stront aan de knikker was dan kwam ze weer terug naar mij, was ze aanhankelijk ect.
Ze werkte nog in het cafe maar had erge buikpijnen ze verkrampte van de pijn, ik vroeg haar baas mag ik **** meenemen want ik wil met haar naar de dokter... ja was geen probleem als ze maar weer kwam.... de artsen hadden geen dienst en moesten naar het ziekenhuis, de eerste hulp, geen ziekenhuis kunnen vinden en ze zei bel maar een ziekenwagen, ik zei haar dat kost geld hoor als het geen noodgeval is.... maar eigenwijs als ze was zei ze nee hoor, bel nu maar, de ambulance kwam en 2 huldpverleners onderzochten haar, ze moest mee naar het ziekenhuis, daar werdt ze nogmaals onderzocht en kreeg medicijnen mee, een kuur die ze af moest werken.
Zoals je begrijpt is die kuur niet afgemaakt, ze had nog een doosje moeten kopen maar heeft dat verzaakt, ze speelt met haar gezondheid.....jammer je hebt maar 1 lichaam.
Ze vertelt me dat ze al eens is geholpen aan de baarmoeder en nu heeft ze dezelfde problemen weer.
Nu denk ik nog meer scheisse over dat verhaal, een soa of ontsteking door wat voor oorzaak ook gaat er nu bij mij meer in.
in totaal ben ik 3 x met haar in het ziekenhuis geweest, de 2de keer was vanwege hevige oorpijnen dit was niet gespeeld, het gynacologisch onderzoek had €50,- gekost, nu had ze een ontsteking aan de oren en het onderzoek koste €15,- mijn opmerking was volgende keer als je mussi smerzen hast dan lassen wir deine ore nach kucken das ist billiger :biggrin::biggrin: ze kon er wel om lachen en even was het een normaal moment, tja een landgenoot was waarschijnlijk niet met haar naar het ziekenhuis gegaan, dat kost geld en een vrouw moet eigenlijk alleen maar geld opleveren volgens hun, gewoon ziekelijk zijn die gasten.
wordt vervolgd.........
Jabberwalkie
19 augustus 2010, 11:40
Hé Joop,
Is dit een soort therapie of zo ? "Schrijf het van je af ..."
Je bent wel heel professioneel gepluimd zo lijkt me !
Ik begrijp alvast niet dat je ZOOOO LANG ZOOOO GOEDGELOVIG bent geweest !!!
Jabber
Jansen
19 augustus 2010, 12:44
Ik wil niet lullig doen Joop,maar er zijn al vele voorbeelden van ijsberen die het ooit overkomen is maar zo,n grote OEN :angryfire: als jij bestaat er volgens mij niet.:eek:
Dat er veel gebeurd is weten we al een tijdje ook hebben vele onder ons gezegt Joop streep er onder.:mad:
Maar Joop wou niet luisteren dus gaat gekke joop maar door.
Nu heb je haar uit het vizier en denk zelf dat je er weer boven op bent.
Nee Joop door alle details hier weer neer te pennen blijf je constant met haar bezig.
Je verhaal een keer beknobt uitkotsen oke maar nu ga je er een drama serie van maken.
Wil je een Cuub 2 worden ?
Op het andere forum smullen ze ook al van je dus gebruik nu eens je hersens en stop met al die flauwekul die je voor een aantal andere belachelijk maakt.
Ook interresseerd het ons niet wat haar moeder en familie allemaal doen en nodig hebben dat is bekend Joop het is overal bij die meiden met dezelfde leugens. :hammer:
Ook hier zitten ijsberen bij die er van willen smullen maar de echte doorgewinterde ijsberen zeggen stop Joop ogen open en bek dicht.:bibber_2:
Blijf dus niet in herhaling vallen en een vrijkaartje hoef je hier niet mee te verdienen die kan je krijgen op het:
5 jarig bestaan als de grootste Oen van Duitsland de afgelopen 3 jaar..
Ik schrijf met de beste voornemens en hoop dat nu eindelijk die oogkleppen en die oordoppen eens uitgaan.
Het lijkt nu of je het zelf wel spannend vind wat je meegemaakt hebt, maar Joop je bent toch volwassen en geen kind meer van 13 die aan het puberen is :confused::confused:
Nu kan er kritiek komen van ijsberen dat ik te hard ben tegen je maar er zullen er ook zijn die denken hehe eindelijk eens iemand die hem een rot schop geeft.
Joop groetjes Jansen;)
Picasso 1
19 augustus 2010, 13:48
Jansen is zelf ook een beetje sloom. Eerder vond hij dit bericht https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=174781&postcount=239 hard en niet bijdragend. De schop werd door meerderen al lang uitgedeeld, jansen, terwijl jij nog in de knuffelfase zat ;)
Verder helemaal eens met deze schop onder de kont van Jansen. In de beschrijvingen is Joop erg onvolwassen en onverantwoordelijk bezig geweest.
janjanjan
19 augustus 2010, 16:31
Het volgende is heel hard maar duidelijk gesteld.
De reacties van Jansen, P1 en anderen zullen zonder twijfel goed bedoeld zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar haalt het iets uit wanneer een man volledig in de ban is van een vrouw :confused: Welnee alleen een gigantisch harde knal onder de kloten maakt zo’n persoon wakker, mits hij dat wil/kan/durft en niet wat posts op YBF waar iedereen lekker anoniem wat kan roepen, waaronder ondergetekende.
Besef eerst nog eens dat dit meisje ver van huis is, heel erg ver… Vraag is of ze ooit de weg terugvindt of gaat eindigen in de goot, of nog een niveautje of wat lager…
Onderwijl lachen ze ons toe, mooi acteerspel, vaak oscarwaardig…
Zo zijn er vele vrouwen, de clubs zitten er vol mee, draaien grotendeels op uitbuiting van dit soort vrouwen, en ja er zijn vele gradaties. Ah! de zielige verhaaltjes zeggen sommige kortzichtige leden dan, omdat ze liever hun pik achterna lopen. Zolang je ze neukt, de ‘service’ goed is, dan is het toch ok! Het is immers enkel een service die verleend wordt. Geld voor seks. Verder niets... Toch?
Sta eens stil bij de consequenties voor zo’n vrouw, de vergaande consequenties waar je enkel zicht op krijgt wanneer je wat verder kijkt, wat dieper doordringt in haar leven, een flink stuk dieper dan in haar kut :eek:
Steekt iemand als JS (ik spreek niet over zijn persoon) z’n nek uit, schiet daarin volledig door, verdient hij een schop onder z’n kont? Een gepasseerd stadium… De keuze was en is aan Joop, hij moet de consequenties dragen, hoever die ook rijken, de aanvankelijk intentie was echter wel bewonderenswaardig.
Reacties op deze post zullen wel uitblijven of zeer voorspelbaar zijn. De discussie is immers allang gevoerd en irritant dat er weer zo’n ‘sukkel’ aandacht aan schenkt. Prima.
Ps diegene die dit leest als moralistisch betoog tegen clubs, ga terug naar af, je krijgt wel een blauw pilletje, dus neuk je een slag in de ronde, maar breng zelf de 200 euro mee…
joop slim
19 augustus 2010, 17:00
Laatste wat ik er nu over zeg..........
Het boeit me niet of mensen smullen of lullen, ik ben wie ik ben
Ja ik ben/was te ver doorgeschoten.........ik schaam me niet voor wat ik heb gedaan.
Dat ik een idoot ben weet ik zelf ook wel, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en de daarmee samenhangende consequenties.
Haat en liefde liggen naast elkaar zei picasso mij van de week, tuurlijk denk ik nu wel na over wat anderen als goed bedoeld advies mij zeggen en doe er ook wat mee.
Als het hart begint te werken gaat het verstand op nul.....
Nummers gewist, simkaart kapot en wat me geirriteerd heeft hier neer gepend, Nu door gaan en niet achterom kijken.
Groet, Joop
ps. dank voor het compliment jansen ;) ik hou ook van jou :biggrin:
Bosco
19 augustus 2010, 17:08
Nummers gewist, simkaart kapot en wat me geirriteerd heeft hier neer gepend, Nu door gaan en niet achterom kijken.
:
Helemaal goed Joop..........op naar de volgende verliefdheid. :biggrin:
Picasso 1
19 augustus 2010, 18:41
Als het hart begint te werken gaat het verstand op nul.....
Hart en lul liggen ook erg dicht naast elkaar :rofl:
Schaamte en trots liggen overigens ook naast elkaar en zonder trots kun je weer in herhaling vervallen.
joop slim
19 augustus 2010, 18:56
Schaamte en trots liggen overigens ook naast elkaar en zonder trots kun je weer in herhaling vervallen.
Ik ben trots op mezelf dat ik de verleiding goed kan weerstaan om niet naar een bepaalde club te rijden ;)
Ik schaam me niet om voor de ogen van de ijsberen te komen die mij de waarheid zeggen ;)
Mooie spreuk !
"Geloof alleen in wat je ziet de rest is net als ik een groot verhaal"
(gepikt uit een reactie die jansen schreef in julliette topic)
Gondolas9
19 augustus 2010, 19:23
Ik vraag me af of dit niet een te persoonlijk verhaal was om op het forum te plaatsen, zowel naar Joop als naar **** toe.
Het is één versie van een treurig verhaal met twee kwetsbare slachtoffers... Een verhaal dat in alle varianten alleen maar verliezers kent.
Jansen
19 augustus 2010, 21:13
Bij een hartverzakking en een stijve lul liggen die twee wel naast elkaar maar normaal ligt er nog wel wat tussen.
Misschien dat bij Picasso zijn hart wel in een van zijn teelballen zal zitten dan spreekt hij weer de waarheid.:biggrin:
Big30
19 augustus 2010, 22:02
Laatste wat ik er nu over zeg..........
Het boeit me niet of mensen smullen of lullen, ik ben wie ik ben
Ja ik ben/was te ver doorgeschoten.........ik schaam me niet voor wat ik heb gedaan.
Dat ik een idoot ben weet ik zelf ook wel, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en de daarmee samenhangende consequenties.Nu door gaan en niet achterom kijken.
Groet, Joop
ps. dank voor het compliment jansen ;) ik hou ook van jou :biggrin:
Joop heeft het denk ik zelf al heel goed verwoord. Ja, Joop was te ver doorgeschoten dat moge blijken uit zijn relaas en dat is hem helaas overkomen. Het is hem overkomen of hij heeft het zo ver laten komen dat is niet meer dan een duiding van wat er gebeurd is.
Joop voelde de behoefte om zijn verhaal op te schrijven om er eindelijk een punt achter te kunnen zetten, het een plaats te geven, het van zich af te schrijven. Dan wordt zo'n verhaal inderdaad een persoonlijk verhaal.
Dat Joop door zijn openheid soms wat directe reacties over zich heen krijgt is te verwachten. De woorden zijn hard, niet om te kwetsen maar vooral om Joop nog eens goed te doordringen van het feit dat hij door zijn verliefdheid voor een dame (hij komt er voor uit velen zwijgen er over), zoals ie zelf reeds zegt te ver is doorgeschoten.
Van je fouten moet je leren en wie zonder zonde is werpe de eerste steen.
Big30
Pistol Pete
20 augustus 2010, 00:48
wordt vervolgd.........
Come on, Joop. Trek je niets aan van al die betweterige moraalridders, WIJ wachten op het beloofde vervolg....PP vind je een moedig man en dan ben ik effe serieus hoor!
:angst::angst::angst:
Jansen
20 augustus 2010, 00:58
Come on, Joop. Trek je niets aan van al die betweterige moraalridders, WIJ wachten op het beloofde vervolg....PP vind je een moedig man en dan ben ik effe serieus hoor!
:angst::angst::angst:
Ja Joop Pistol Pete heeft Rp beloofd om alle delen door te sturen naar Relaxxx
en dacht dat het 4 delen zouden worden.
Hij heeft namelijk al 4 vrijkaarten gekregen en zou er anders een terug moeten geven.:eek:
Het boek heet daar de 4 seizoenen van Joop :freu::freu::freu::freu:
SFL
20 augustus 2010, 02:31
Heftig Joop!
Wegens tijdgebrek en afwezigheid was ik niet helemaal mee, maar vandaag werd ik wat op de hoogte gebracht en ik ben nu begonnen met lezen.
Vroeger zou ik je uitgelachen en een schop onder je reet verkocht hebben...
...maar helaas weet ik nu maar al te goed wat je doormaakt.
Ik ga mijn ervaringen hier spoedig ook posten.
Greeettttzzzzzz
Angast
20 augustus 2010, 11:00
Tsjonge Joop, dit verhaal moet je verkopen aan een regisseur. In de harde kritiek kan ik me vinden, maar je zult er zelf toch lering uit hebben getrokken. Verliefd zijn kan leiden tot mooie momenten. Drie jaar geleden is mij het met en niet-DVP overkomen. Niet zo'n extreem verhaal, maar toch. Ze was een collega, woonde samen met haar vriend, heerlijk lichaam. Het ging als volgt:
In november 2005 werden we collega’s en hoewel we goed met elkaar overweg kunnen, was er niet direct iets zo van met elkaar willen we oud worden. Ik vond haar leuk en dacht regelmatig, ze is mijn type niet, we verschillen in leeftijd, hebben beiden een relatie en ik ga voor thuis.
Op vrijdagmiddag in juli 2006, ik was alleen thuis en maakte plannen voor het weekend (het werd een heerlijke middag in GT), toen zij een opmerking maakte, dat ze die avond ook alleen was en wat je zou gaan doen met het eten. Tot de dag van vandaag snap ik nog steeds niet, waarom ik toen haar niet heb durven vragen om samen ergens wat te gaan eten. Vanaf dat moment was er bij mij iets veranderd.
Op zaterdagavond 15 april 2007 ontmoetten we elkaar, bij toeval, in een cafe. We praatten wat, geen diepgaand gesprek, maar toch bracht het wat teweeg. Het voelde vertrouwd. Ik wilde jou die avond vasthouden en kussen. Maar dat kon natuurlijk niet. Vanaf die maandag daaropvolgend hebben we elkaar ik weet niet hoeveel mails gestuurd en gepraat over alles en nog wat, met name erg persoonlijke zaken. Dit was voor mij uniek en had ik nog nooit eerder meegemaakt. Ik dacht de situatie onder controle te hebben, zij had immers een vriend en ik was getrouwd. Maar ik leefde helemaal op. Kon dit allemaal wel? Eerst was er een kus, toen zoenden we, zenuwachtig, maar zo mooi, niets om voor te schamen. Ook niet het moment om na te denken over onze verantwoordelijkheden. De vlaag zat in de lucht en de aantrekkingskracht was zo sterk. Uren hebben we gepraat, over onze relatie, onze verlangens, en ook ons verlangen naar elkaar. Er volgden onvergetelijke momenten, onder en na werktijd.
Na een fijne, lieve, verdrietige, onzekere periode heeft zij besloten om abrupt een einde aan onze "relatie" en heeft ontslag genomen. Uiteraard was dat het verstandigste en ik nam haar natuurlijk niks kwalijk. Mijn liefde is onvoorwaardelijk.
Het verlangen naar haar blijft, denk er dagelijks aan. Ik ben haar kwijt en moet nog een manier zien te vinden. Ik weet niet of me dat ooit zal lukken.
Gondolas9
20 augustus 2010, 11:39
15 april 2007 was een zondag ;-)
Extince
20 augustus 2010, 12:35
15 april 2007 was een zondag ;-)Nothing like FACTS can screw up a good story. Who cares :rolleyes:?
Picasso 1
20 augustus 2010, 13:15
Nothing like FACTS can screw up a good story. Who cares :rolleyes:?
Sfl en Angast hebben zich al gemeld voor de volgende boeketreeks. Ook gij, Extince? :biggrin:
Gondolas9
20 augustus 2010, 13:33
Nothing like FACTS can screw up a good story. Who cares :rolleyes:?
Het is een efficiënt truukje om met verifieerbare details de geloofwaardigheid en het realiteitsgehalte van iets op te krikken. Als je drie jaar na datum een bijkomstigheid nog weet, zal de kern van het verhaal ook wel kloppen.
Zoiets...
(Angast, no offence meant, ik bedoelde het knipoogje in algemene termen)
Angast
20 augustus 2010, 14:13
Ach, aan het verhaal is (helaas) niets gelogen, zelfs dat datum niet. Het speelde zich inderdaad de 15e april rond 01.30 uur af. Als je er met de situatie zelf niet meer uitkomt, kun je je ervaringen op het forum delen, zoals Joop. Of je schrijft je ervaringen/gevoelens voor jezelf op als je deze niet met anderen kunt delen. Het door mij geplaatste verhaal is een samenvatting hiervan. Het overige is emotionele onzin, althans zo kijk je er 3 jaar na dato tegenaan.
Extince
20 augustus 2010, 16:15
On fact-checking...
"Believe everything you hear. It may not be true, but your life will be much more exciting."
Een voormalige lijfspreuk / handtekening van wijlen ZL (op een ander forum), de wijze oude meester :freu:.
joop slim
21 augustus 2010, 03:12
''schatz *** wil seine auto verkaufen, du kriegst deine geld doch nicht zuruck, wen du 150,- euro darbei macht kanst du diese auto fur mich kaufen, liebe dich, grosse kuss'' zo verscheen er een sms bij mij, een bekende leende ik 200,-, maar op de afgesproken datum terug betalen was er niet bij....dus deze auto nemen was een goed alternatief..... waar het niet dat ze 50,- minder zei dan hij wilde hebben.
''waarom zeg je nu 50,- minder dan hij vraagt ?'' waarop ze antwoorde dan betaal ik die andere 50,- wel, maar de toon was weer gezet.
De auto was gekocht en het drama om de papieren te krijgen begon, er ging een week voor bij en de stemming werdt grimmiger, op een gegeven moment zei ik, als je de papieren krijgt wil ik ze hebben, maar ze wou ook absoluut de auto op haar naam hebben, en er was weer gedonder in de tent, waarna ik afscheid nam van haar schoonzus en wederom zei het is over nu ben ik het zat, haar schoonzus probeerde mij tegen te houden maar ik was vast besloten......ik had geen zin meer in palabre.
Maar ze belde, ik lag al in bed of ik kwam en ze zei sorry meine nerveous........haar ex man had zijn telefoon al twee weken uit en daardoor had ze haar kinderen al 2 weken niet gesproken.
Ze kon nu spatzieren met eigen auto, zonder rijbewijs rijden en nog een tijdje met nummerplaten op naam van de vorige eigenaar.....wat ook weer de nodige problemen opleverden.
genoeg anekdotes zo en genoeg irritaties verwoordt.......
Woensdag middag 12:00 ga ik bij haar op bezoek in het ziekenhuis ze moest blijven ivm een ontsteking, regelmatig was ze verdwenen tot ergenis van de verpleging, de avond ervoor hadden we nog ruzie, ze zat weer eens op skype te klooien waarna ik de opmerking maaakte veel plezier op skype met ***, ze werdt boos en ze zei nee ik ben met die aan het praat, maar ik zag nog net dat *** zijn naam veranderde in de naam die zei opnoemde....een leugen was weer geboren.
Woensdagmiddag rijden we even naar een cafe om koffie te drinken, onderweg zegt ze ik wil nog een kind....ik vraag oh met wie ? met jou antwoord ze..... als ik haar weer terug gebracht heb naar het ziekenhuis wordt er flink geknuffeld ect. en ik rij naar nederland voor werk.
Die middag bel ik een keer om te vragen hoe het gaat maar ze neemt niet op....
Rond 18:00 bel ik nog een aantal keer maar ze neemt niet op ik blijf door bellen want ik sta toch in de file op de A3, ze neemt op en schreeuwt laat me met rust ..... ik vraag me af wat ik gedaan heb en sms haar met die vraag.
Ze antwoord '' niets ! ik ga terug naar mijn thuisland, naar mijn kinderen......
Maar die avond melde ze zich wel weer en zei onderweg te zijn, ze zou wel bellen als ze in haar thuisland was........
Maar ze belde telkens met haar duitse nummer en qua handykrediet kon het haast niet zoveel bellen vanuit haar thuisland..............
Ze vroeg geld om terug naar duitsland te komen, en ik stuurde wat.........tot ze belde dat ze in de bak zat omdat ze haar kinderen had meegenomen maar geen legitimatie van haar kinderen bij zich had, ze kon alleen smsen maar niet bellen...... ja right je mag je mobieltje houden in de bak......dream weiter...
je gaat letten op achtergrond geluiden, eigenlijk ga je op allerlei geluiden letten op de achtergrond.......ze kwam weer vrij en zou naar duitsland rijden.
Ik had het vermoeden dat ze de hele tijd alwel in duitsland was.
Er kwam een mobiele stilte.....een poosje hoorde ik niks meer van haar tot ze weer opdook in een club en ze belde of ik kwam ze wou alles vertellen.....
Het verhaal werdt ze was verkocht door een vriendin voor 1000,- aan een pooier en nu moest ze werken voor hem....
toevallig kwam ik achter de naam van deze man, het toeval wil dat ik deze naam ook al een keer gehoord had van een andere landgenoot dat dit zogenaamd de nieuwe vriend van haar zou zijn en zij mij bedroog met hem....
Zelfs de laatste keer dat ik in acapulco was loog ze me weer, het vertrouwen was sowieso al weg, ze had weer vele mooie plannen maar ben bang dat er weer niks van terecht komt..................te mooi om waar te zijn.
Helaas het gaat je goed meid.................... de groeten !
er valt nog wel meer te vertellen maar zet er nu een punt achter......
Groet, Joop Slim
joop slim
12 september 2010, 12:50
Triest hoe dames soms in het clubleven moeten overleven, geen vriendinnen om hun heen al denken sommigen dat ze wel vriendinnen om zich heen hebben, die illusie verdwijnt ook niet snel het is hun enigste houvast in duitsland voor hun.
Triest om te horen dat het vriendje waarvan ze dacht dat hij van haar hield haar geld alleen maar wil, voorzichtig probeerd ze wat geld achter te houden, maar het aantal kamergangen van haar worden doorgegeven, misschien wel door één van haar vriendinnen, welcome in de verrote wereld van pooiers en aarschloggen schat.....
Ik deed haar een aanbod maar even verscheen een glimlach op dat kleine gezichtje.........i love you......komt uit haar mond.
Een i love you die niet een echte i love you betekend, een i love you van even geborgenheid voelen, iemand die een luisterend oor toelegd....de verliefdheid voor de vaste vriend blijft bestaan, telefoontjes worden gepleegd, met bepaalde blikken vertelt ze hem, ik moet even stil zijn hij mag blijkbaar niet merken dat ik erbij ben......
Mijn angst dat ze geslagen gaat worden gaat hopelijk niet waarheid worden, ze is te jong, te onervaren, te lief, maar ze is ook intelligent en zal proberen los te geraken van hem en weer richting thuisland proberen te komen.
Ik hoop het maar.............
Ze is de verliezer in een oneerlijk gevecht..............
Mijn telefoon gaat vanmorgen 12:00, een andere dame belt die mij gisteren een sms stuurde, een sms met vraag om geld......als je echt van me houdt dan help je mij.............. dit soort smsen ken ik al wel en denk terug aan de bulgaarse scheisse, dat is geen liefde...... ja liefde voor geld.
Ok dan speel ik het spel maar mee, voorheen zou ik duitsland ingereden zijn om te gaan controleren, maar het boeit me niet meer zij hebben hun problemen en ik de mijne..........nee ik heb geen geld meer........in bulgarije is waarschijnlijk al een compleet dorp gerenoveerd van mijn centen, waarschijnlijk halen ze mij daar binnen als belangrijk persoon ;)
Normaal vertelt men eerst het probleem en dan de vraag naar geld....in dit geval zou ze mij vertellen wanneer ze terug is in duitsland......triest
Ook zij is de verliezer in een oneerlijk gevecht....
Triest er zullen ongetwijfeld goede eerlijke dames zijn maar het vertrouwen in alle dames is wel vergaan....het zijn hoeren die liegen om te overleven.......
Gisteravond maar op tijd naar huis gegaan, het is beter voor mijzelf........de klok rond geslapen tot de telefoon ging.......
Voor het eerst een een zondag thuis sinds lange tijd, beetje muziek op de achtergrond en een stuk of 10 bakken koffie
Het kan nooit slechter gaan dan slecht.....het kan alleen maar weer beter worden...........
Joop is back in real life
phoenix
12 september 2010, 13:25
dag joop , ik heb het nu pas ten dele gelezen. de spreuk van jou ' ik ben die ik ben' zal niemand jou afnemen, ik ben een andere versie en heb niet zoveel geld, net als tegen yoshua zeg ik je, hoe meer geld je hebt hoe lastiger het is om daar mee om te gaan....Ik zie niet zoveel verschil in de euros die verschillende beren hier op het forum uitgeven en hetgeen jij ons verteld te hebben uitgegeven. Het verschil is da tjij werkelijk een kijkje in de keuken hebt gekregen dat niemand jou meer afneemt. De heren die hier zo roepen, met alle goede bedoelingen zijn zelf geen haar slimmer dan jij(nee janssen kijkt u eerst maar eens in uw eigen ogen en vindt de balk voordat u de splinter uit de ogen van joop wil trekken)....het woord dom galmt door bijna alle hoofden van de beren, inclusief die van mij, Ik krijg de indruk dat jij met weinig tevreden bent en waarde hecht aan eerlijkheid, hoe vaak ik het woord liegen heb gelezen zegt veel over jou persoontje.
Ik sta dicht bij een nieuwe relatie , na jaren hoerenlopen, met depressie, geil genoegen , genieten , afzien, eenzaamheid. Net als andere beren verliefd geweest op hoeren....ik kon ze echter niet meer geven dan ze wilden. mijn moeder stopte me af en toe nog wat toe ,e n zelfs als ik daar 50 euro vanaf snoep heb ik al een schuldgevoel......
Een belangrijke tip joop: als je doorgaat met het ontmoeten van ' dit soort mensen' realiseer je dat zij niet alleen een andere taal spreken maar ook een ANDERE TAAL , ZE WETEN IN HUN TAAL NIET BETER, NET ZOALS JIJ DAT VAN JE VADER EN MOEDER HEBT GELEERD.....de meesten van ons veranderen gedurende hun leven niet veel van 'taal ' mensen die liegen weten niet beter, ik had gelukkig geen moeder die loog, mijn vader kon er wel wat van als de alcohol zijn lichaam beheerste. IK heb een allergie voor alcohol, dat betekentt dat mijn voorhoofdholtes direct ontsteken, de een krijgt kanker de andere krijgt op later leeftijd allergie...., maar ik was daarvoor al nooit een veeldrinker....gelukkig de genen van mijn moeders kant. Ik beweeg me ook soms opde meest vreemde plekke op aarde....maar ben meer een voyeur die met alle voelsprieten bekijkt wat er gebeurt.......eenmaal bulagrije bezoeken en afspreken met mensen aldaar , in latijns america idem dito opent je ogen.......................................maar je lul is en blijft op zoek naar lekkere natte kutjes daar is tie voorgebouwd he spermalozen
IK BEN DIE IK BEN !
rmjhexe
12 september 2010, 13:28
:lostit:joop heb je gister in vm gezien ,gelukkig ben je wat minder naief en hoop dat het weer de goede kant met je opgaat:lostit:
joop slim
3 oktober 2010, 16:52
Wanneer het je in het leven eens wat moeilijker gaat, en je helemaal beneden zit kan het je alleen maar weer beter gaan.
Positief blijven al is het moeilijk, zolang je maar blijft geloven dat je weer komt op de plek waar je ooit was.
Lachen en genieten van het leven.........er zijn zoveel mooie dingen nog te doen als je de juiste plaats en de juiste mensen maar om je heen hebt..........
Het is vrijdagmiddag 1 oktober, de laatste email de deur uit en het werk is gedaan, tijd voor een biertje.........er zijn niet veel meer aanwezig in de kantine, de baas, zijn vrouw en nog een collega.....
Het eerste flesje gaat open, mijn gedachten dwalen af en een traan rolt over mijn gezicht......mijn god hoe eenzaam kun je je soms voelen ? en dat terwijl je omringt bent met mensen die je liefhebben en dat hebben mijn baas en zijn vrouw mij.
Ze vragen me wat er is....ze slaan telkens de spijker op zijn kop........
Ze weten een groot deel van wat er gebeurd is....ze vertelt me "je bent er nog lang niet Joop" ze heeft gelijk............die avond eindigt om 23:30 en belandt draaierig in bed.......het lost niks op.
Ik ben het vertrouwen kwijt in dames, ongeloof en achterdocht regeren mijn leven....en dat doet zeer, het doet mij verdriet dat ik geen dame meer kan vertrouwen op wat ze vertelt.
Dinsdag op woensdag sliep ik in duitsland samen met een dame die wederom mijn hart veroverd heeft, ze had tegen iemand anders gezegd "ik hoop dat joop niet denkt dat ik ook geld van hem hebben wil"
Deze nacht heb ik genoten we zaten om 0:00 op het bed, ze had het koud en kroop onder de dekens, ik zat erboven en heb het niet gauw koud.....
Ze vertelde een deel van haar leven en ik deed mijn verhaal tussendoor keek ik in haar ogen en zag ze stralen, we zoenden elkaar, mijn god wat mis ik dat..........
Weet je wat goed is aan die 6 dagen dat ik daar was ? nee zei ik terwijl ik wel wist wat zij bedoelde......dat ik jou ben tegen gekomen..toen ze dat zei straalde ze. En dat terwijl ik haar op de laatste dag gesproken had toen ze naar huis ging pauze houden.
De week erna was er alleen telefonisch en sms contact, het duurde 2 weken voordat we elkaar weer zagen en nu zaten we samen op 1 bed......
We praten tot 3:00 die nacht, we vielen al knuffelend in slaap, het was een moment om nooit te vergeten, de volgende morgen ontwaakten we nog steeds omarmt en zei ze "dit heb ik gemist"
We moeten eruit, ik moet aan het werk en zei heeft haar zaken te regellen, maar allebei hebben we niet echt zin om eruit te gaan, de tijd samen gaat zo snel voorbij...........
Die middag na het werk zijn we weer samen....ze heeft iets wat mij in haar aantrekt, ze heeft zo'n druk leventje veel aan de telefoon, nergens tijd voor en alles moet gepland worden.... was muss ich machen ? vraagt ze mij even heb ik geen antwoord hier op, er gaat zoveel door haar hoofd, ze heeft ook haar problemen en net als elke andere dame
Zij heeft angst om wederom een relatie aan te gaan en ik ? ik heb angst haar nu alweer te verliezen.......
donderdagmiddag nemen we afscheid, ze maakt me nog een sandwich en koffie klaar voor onderweg......wanneer zal ik haar weer zien ? ik weet het niet maar dat moment van dinsdag op woensdag pakt niemand mij meer af...
this is your song............ (http://www.youtube.com/watch?v=yM_Cilw68_I)
Ik wil niet meer in het milieu zitten waar het om de sex industrie gaat, ik neem een beetje afstand en probeer in nederland mijn leven op de rails te krijgen, ik weet "totul va fi bine" dat motto is altijd mijn houvast geweest en zal het altijd blijven.
Het afscheid nemen van dit milieu gaat niet zo eenvoudig als je het zegt, het is misschien toch wel een verslaving.........:wand:
Als ik niet meer in dit milieu wil zitten zou ik ook afscheid moeten nemen van deze dame..... de tijd zal het uitwijzen.
timjava
3 oktober 2010, 17:06
Dinsdag op woensdag sliep ik in duitsland samen met een dame die wederom mijn hart veroverd heeft, ze had tegen iemand anders gezegd "ik hoop dat joop niet denkt dat ik ook geld van hem hebben wil"Deze nacht heb ik genoten we zaten om 0:00 op het bed, ze had het koud en kroop onder de dekens, ik zat erboven en heb het niet gauw koud.....
Ze vertelde een deel van haar leven en ik deed mijn verhaal tussendoor keek ik in haar ogen en zag ze stralen, we zoenden elkaar, mijn god wat mis ik dat..........
Weet je wat goed is aan die 6 dagen dat ik daar was ? nee zei ik terwijl ik wel wist wat zij bedoelde......dat ik jou ben tegen gekomen..toen ze dat zei straalde ze. En dat terwijl ik haar op de laatste dag gesproken had toen ze naar huis ging pauze houden.
De week erna was er alleen telefonisch en sms contact, het duurde 2 weken voordat we elkaar weer zagen en nu zaten we samen op 1 bed......
We praten tot 3:00 die nacht, we vielen al knuffelend in slaap, het was een moment om nooit te vergeten, de volgende morgen ontwaakten we nog steeds omarmt en zei ze "dit heb ik gemist"
We moeten eruit, ik moet aan het werk en zei heeft haar zaken te regellen, maar allebei hebben we niet echt zin om eruit te gaan, de tijd samen gaat zo snel voorbij...........
Die middag na het werk zijn we weer samen....ze heeft iets wat mij in haar aantrekt, ze heeft zo'n druk leventje veel aan de telefoon, nergens tijd voor en alles moet gepland worden.... was muss ich machen ? vraagt ze mij even heb ik geen antwoord hier op, er gaat zoveel door haar hoofd, ze heeft ook haar problemen en net als elke andere dame
Zij heeft angst om wederom een relatie aan te gaan en ik ? ik heb angst haar nu alweer te verliezen.......
donderdagmiddag nemen we afscheid, ze maakt me nog een sandwich en koffie klaar voor onderweg......wanneer zal ik haar weer zien ? ik weet het niet maar dat moment van dinsdag op woensdag pakt niemand mij meer af...
Joop,
Met verbijstering lees ik bovenstaand bericht. Je bent niet slim bezig. Jij hunkert naar een relatie. Dit moet je niet in een club zoeken. Jij zoekt de problemen op.
Joop, stop ermee en schrijf je in bij een relatiebemiddelingsbureau. Je bent een aardige vent en ik weet zeker dat er veel vrouwen een relatie met je willen hebben. En dan heb ik het over een normale relatie, waar man en vrouw op gelijke hoogte staan.
phoenix
3 oktober 2010, 18:22
Weet je joop , ik vind het dapper dat je dit vertelt, het i inderdaad beter een relatiebureau inte schakelen , dan er weer in te trappen, ik ben te schijterig om n dat milieu te stappen, maar heb even goed angst voor relaties...alhoewel het gelukig wel slijt met de jaren...ik denk dat zeer veel mannen die hier schrijven over hun favoriete dame dezelfde angsten en verlangens hebben, ze hebben het niet allemaal over.....tja dat is natuurlijk een keuze
Jansen
3 oktober 2010, 22:47
Joop ik heb je al op de chat gesproken,maar kan je niet gewoon een rubber pop kopen die heb je tegenwoordig ook in hele mooie uitvoeringen.
A. Ze Zeveren niet aan je kop.
B. Ze hebben geen geld nodig voor familie,zieke mama,invalide zus,
dokterskosten voor mama,vliegticket voor
ziekenbezoek,telefoonkaart.zoals bij MJ en de rest die verliefd is in LR.
C. Je kan er ook mee naar buiten mee wandelen dan haal je de stop eruit en
neem haar in je rugzak mee.
D. Om je conditie te verhogen blaas je ze iedere dag weer 1x op
E. je hoeft ze niet steeds chips en drank te geven als ze tv zit te kijken
(net als bij Extince)
F. Je hoeft geen verhalen te verzinnen voor thuis (net als bij Ace en jansen )
G. Je kan ze meenemen naar Brasil en kost je geen zitplaats in het vliegtuig
H. Bij Anaal zoals lustman het doet kost het jou geen Euro.
I. Als je auto kapot gaat onderweg net als bij Big dan pak je haar gewoon in
de auto.
Ze heeft wel een nadeel :eek:
Als je haar likt zoals Sonny het doet komt ze echt niet gillend klaar (of je moet de stop er uit halen dan gilt ze tegen het plaffond aan :biggrin:
Ze ziet er wel uit als een dame van boven de 18 jaar daarom pakt PP nooit een rubberen pop. (PP slaapt met een knuffelbeertje)
Dus bedenk je en pak een rubberen maatje :thefinger:
lustman
4 oktober 2010, 16:26
G. Je kan ze meenemen naar Brasil en kost je geen zitplaats in het vliegtuig
De Rocinha favela in Rio is ideaal voor Joop en hij hoeft maar een enkel ticket te nemen. :wink:
H. Bij Anaal zoals lustman het doet kost het jou geen Euro.
Kost mij ook niets meer. ( zie onder )
Dus bedenk je en pak een rubberen maatje
Of een andere oplossing : doe zoals ik haal een trans in huis. Enkele van de voordelen : je kan er een biertje mee drinken , een potje biljart mee spelen , gezellig mee naar de voetbal kijken , nooit last van ongesteldheid of hoofdpijn , ze begrijpt je heel goed , een vrouwelijk gesprek van man tot man , ze heeft een goed betaalde baan in Antwerpen , je bent NRW zo vergeten en je hebt altijd een nauw gaatje ter beschikking :baeh:
joop slim
26 oktober 2010, 23:57
Vrijdag 22 en zaterdag 23 oktober....
Een aantal dagen zijn nu voorbij.......nog moe van het weekend al is de moeheid niet van het party machen...
op de achtergrond flying without wings (http://www.youtube.com/watch?v=G1LEISP6e9c) een zeer toepasselijke tekst.............
Everybody's looking for a something
One thing that makes it all complete
You'll find it in the strangest places
Places you never knew it could be
Vrijdag eind van de middag haal ik de hond op, de meiden zijn een weekje weg en pap mag de hond even hebben, maar niet echt super gepland met dit weekend voor de boeg.
Zo haastig als ik voorheen altijd richting duitsland kachelde zo rustig rij ik nu, vele bekeurings rijker en veel diesel armer verlies ik mijn wilde haren.
De weg kan ik alwel dromen, maar toch alles is anders, een jaar later vele ervaringen rijker, vele tranen hebben gevloeid, enkele malen een gelukkig gevoel gehad......
Vorig jaar reed ik de dag voor de party naar marisol.......aankomen, de deur openslaan en met een brede grijns naar binnen lopen.
De avond voor de party werdt de versiering opgehangen door bianca en de meiden, Rp legde de laatste hand aan zijn werken.....allemaal hoog gespannen verwachtingen, villa marisol kon zich bewijzen wat ze konden.
Nog maar een keer dan.......... (http://www.youtube.com/watch?v=G1LEISP6e9c)
Some find it in the face of their children
Some find it in their lover's eyes
Who can deny the joy it brings
When you've found that special thing
You're flying without wings
Tegen 18:00 kwam ik aan bij marisol, de buurman ernst gevraagt of mijn hond bij hem in de werstatt kon overnachten, zoals ernst is was dat geen probleem.
Mijn Ijsbeer rugzak gepakt (destijds gekocht toen ik het in de kop kreeg om in Villa Vertigo te gaan overnachten) en naar de keukendeur gelopen om naar binnen te gaan, maar ik had geen zin, morgen (zaterdag) zouden 4 collega's komen van mijn werk.
Het eten van de catering stond al gereed, maar ik kon mezelf nog niet echt aanzetten tot omkleden......
Rond 19:00 toch maar om gaan kleden en wat gaan eten, DJ Jo en Danny waren al druk bezig alles in orde te maken.
Er was niks versierd dat was al anders, alles is veranderd....zelfs ik, voelde me even alleen en dat terwijl bianca en ira me altijd zijn blijven steunen en altijd even mijn verhaal kwijt kon.
Even ging door mijn gedachten hoe kerst was in Villa Marisol......Hoe oud en nieuw was met ira en haar vriend in dusseldorf... hoe ik vorig jaar s'morgens nog even naar mijn zusje moest in viersen....om dan weer op tijd terug te zijn voor de party....
Het nog niet "dik" aan was met nelli.......
Some find it sharing every morning
Some in their solitary lives
You'll find it in the words of others
A simple line can make you laugh or cry
You'll find it in the deepest friendship
The kind you cherish all your life
And when you know how much it means
You've found that special thing
You're flying without wings
eenmaal omgekleed en weer boven aangekomen wat eten op een bord geschoven, de roemeense klas keek me met argus ogen na, ik geloofde geen van hen en had ze dat te duidelijk gezegd iets wat niet in dank werdt afgenomen, maar dat boeide mij niet.
Heb even plaats genomen met mijn eten in de erker en kon de zaak goed overzien ;)
die avond zocht ik even de speelautomaat op en kreeg een sms van GT-junky "is het gezellig daar" ik antwoorde stoer met "jazeker, en er is wel een leuke dame voor jou hier" het duurde even voordat het antwoord terug kwam, GT-Junky besloot even te komen, gezellig !
De muziek werdt gedraaid, de drank werdt geschonken maar de stemming kwam er maar niet in, Jo en ik kwamen tot de conclusie dat vorig jaar de stemming beter was, laat de opticks wat minder geweest zijn maar ze hadden zeker goede stemming......
Maar misschien zag ik het ook wel verkeerd, ik ben immers ook veranderd....ik hoopte op de turkse jessi dat die nog kwam....helaas kwam ze vrijdagavond niet.
Nog maar een vodka jus en gezellig praten met GTJ en zijn dame voor die avond.
Die avond had ik het om 2:30 wel gezien en ben richting kamer 12 getogen om maar een paar uurtjes te gaan slapen, ik moest er immers om 7:00 weer uit ivm met wat werk.
So, impossible as it may seem
You've got to fight for every dream
Cos who's to know which one you let go
Would have made you complete
Zaterdag 7:00
Eruit ! opstaan ! er moet even gewerkt worden.....ik had geen zin ik was moe...maar het moest belooft is beloofd....
Rond 17:30 draaide ik weer de parkeerplaats op van de villa, met de sleutel van mijn kastje in de zak weer richting die "vertrouwde" badjas.... pffff nog minder zin dan gisteren.
Ik zat nog even in de keuken en had mijn collega's gesmst "feestje gaat niet door, ik ben niet in de stemming, we vieren het wel een keer in cafe in veno"
Vier klanten minder voor marisol, maar het kon me niet zo schelen.
Maar weer eens even wat gegeten en op de speelautomaat gespeelt, maar de joop van vroeger kwam niet........het lachen deed hem zeer, ik mis een persoon die nu thuis in haar thuisland is vanwege haar zoontje, een dame die mij al 2 x gedumpt heeft.
Er volgt nog een aanvaring met een roemeense die mij vals beschuldigt....ik wordt erg boos en ze wil in de sauna verder over praten.....daar komt mijn temperament nog meer tot uiting tot ontsteltenis van deze twee dames, maar een antwoordt krijg ik niet wie zegt dat ik bepaalde dingen gezegd zou hebben.
Ik besluit maar een vodka jus te gaan drinken, ik blijf toch slapen...
Jessi is aangekomen en straalt als altijd....heerlijk ik kan weer even lachen.
Om die roemenen even te dissen besluit ik een intakegesprek te gaan doen met haar, dit loopt uit op een uur heerlijk genieten, voordat we de kamer verlaten zeggen we tegen elkaar we gaan een feestje bouwen beneden......
Maar eenmaal gedouched en boven gekomen heb ik geen behoefte aan een feestje..
Ramona is jarig en VM doet een fles champagne voor haar de ronde, leuk voor die meid ze verdient het het is op het moment de enigste roemeen die geen aarschlog tegen mij zegt :biggrin:
Ira en bianca willen mij ook in het zonnetje zetten in de clubraum...maar ik heb er geen behoefte aan, laat die dame maar even genieten van dat ze jarig is, op mijn vraag aan haar waarom ze niet thuis is haalt ze haar schouders op...
Bianca en ira zeggen mij "dan doen we het straks wel in de keuken" mij best....
Ik doe mijn best om vrolijk te blijven kijken maar sommige dames zeggen me een traurige blik te zien...pfff ik doe nog zo mijn best...
En nog maar een keer dan.......... (http://www.youtube.com/watch?v=G1LEISP6e9c)
Well, for me it's waking up beside you
To watch the sunrise on your face
To know that I can say I love you
In any given time or place
It's little things that only I know
Those are the things that make you mine
And it's like flying without wings
Cos you're my special thing
I'm flying without
And in this place I long to be
You'll be where it ends
I'm flying without wings
And that's the joy you bring
I'm flying without wings
Tegen 0:00 ben ik kapot, moe, bekaf..... ik vraag ira "kanst du mir schlussel von 12 geben? "
ik moet even wachten van haar...pfff schiet nou op ik ben moe....het duurt een half uur en dan komen ze allebei aangelopen met een schaal waarop een hart van waxine lichtjes brandt in het midden start een hart van koek recht op en staat op geschreven "ich liebe dich" de aanvulling van bianca is "ich muss WIR sein"
Een hart van koek, een vodka jus en een kleine attentie, bianca slaat een arm om me heen.......ik schiet vol en brul ik zeg haar "die scheiss clubs machen mir kaput, ich habe kein bok merh dar auf" we praten over dingen die we samen meegemaakt hebben, we lachen en ze zegt me het mooie is dat ik jou heb leren kennen joop........het werk van hun gaat gewoon door.
Vertel haar dat dit de laatste keer was dat ik daar was, ik wil het niet meer, ik wil niks meer met het milieu te maken hebben.
Met een dame uit dit milieu een relatie hebben zijn de gespreks onderwerpen beperkt tot sex, kunden, geld en clubs.........
We blijven contact houden, kunnen altijd wat drinken ergens in een cafe, zolang het maar geen club is.......
rond 1:00 ga ik naar kamer 12,
Als alle lichten zijn gedoofd (http://www.youtube.com/watch?v=QXOhDkqy3BI) val ik, ondanks alle rumoer van een club snel in slaap........
Het was een apart weekend, het is alweer een herinnering......
Groet, Joop Slim
Ps. GT-Junky, Dankjewel !
ijsbeer11
27 oktober 2010, 13:37
"Vertel haar dat dit de laatste keer was dat ik daar was, ik wil het niet meer, ik wil niks meer met het milieu te maken hebben"
Dit klinkt voor mij hetzelfde als dat een dame zegt dat ze stopt met dit werk en niet meer terugkomt...
ein-steen
27 oktober 2010, 14:28
" We blijven contact houden, kunnen altijd wat drinken ergens in een cafe, zolang het maar geen club is....... "
Joop wordt slim
ijsbeer11
27 oktober 2010, 14:39
" We blijven contact houden, kunnen altijd wat drinken ergens in een cafe, zolang het maar geen club is....... "
Joop wordt slim
Ik heb dit al vaker gehoord, ik hoop het van harte voor hem maar kan het niet geloven eerlijk gezegd
Pistol Pete
27 oktober 2010, 15:06
Ik heb dit al vaker gehoord, ik hoop het van harte voor hem maar kan het niet geloven eerlijk gezegd
Ach, het maakt ook allemaal niets uit als Joop weer eens een club zal opzoeken.
Op dit moment heeft hij er meer dan tabak van en dat kan ik me goed voorstellen gezien hetgeen hij mij toevertrouwd heeft. Afstand van het wereldje dat is wat Joop nu heel graag wil en ik wens hem alle succes bij de (verdere) terugkeer naar de echte wereld. En als hij weer eens in een club opduikt is dat hem van harte gegund en geeft dat helemaal niets, nada, niente.
:freu:
Gustomass
27 oktober 2010, 22:08
Joop wordt slim
Beste Joop, als je schrijft "Joop wordt slim" dan ben je op de goede weg.
Je bent er pas écht als je kunt schrijven "Joop is slim"
Joop, dit is serieus bedoeld.
Je kan er pas echt goed vanaf komen...als je er ook helemaal vanaf blijft.
Er is voor mensen als jij echt geen tussenweg. Voor de meesten trouwens denk ik.
Het is een echt entweder..oder.
Zodra het je werkelijk lukt om voorgoed uit die wereld weg te blijven, merk je pas echt mooi dát weer is en hoe erg die clubwereld is....
Ik wens je veel sterkte maar vooral levensgeluk in het "Joop-is-slim" tijdperk.
Groetjes van Gustomass.
Picasso 1
27 oktober 2010, 22:51
Ik wens je veel sterkte maar vooral levensgeluk in het "Joop-is-slim" tijdperk.
Dat wens ik voor Joop ook
ein-steen
28 oktober 2010, 20:57
"Je kan er pas echt goed vanaf komen...als je er ook helemaal vanaf blijft."
Ik hoop dat hij zegt YES I DO, anders heb ik er een hard hoofd in.
ein-steen
joop slim
28 oktober 2010, 22:13
Het is beter zo................... ja wie weet kom ik nog wel ooit eens weer in de club maar zoals ik er nu over denk.........nee dankje wel..
eens genoot ik van een dame die haar verhaal deed,
Nu irriteer ik me aan elk woord wat er uit een dvp komt.
Eens genoot ik van weekenden party machen in VV,
Nu kan ik de klok wel rond kijken tot het feierabend is.
Eens genoot ik van contact met dames, even een praatje maken.
Nu wis ik de nummers uit mijn telefoon even snel als ze erin kunnen komen.
Eens keek ik uit naar het volgende club bezoek,
Nu ben ik net een hond aan de lijn die zijn poten in het zand zet om niet naar binnen te hoeven.
Het is gewoon voorbij.......het zijn allemaal herinneringen......de koek is op, kheb er de kracht niet meer voor, kan me beter richten op wat werkelijk belangrijk is.....
Dat zijn m'n kids, mijn sores, echte vrienden .......dan een hele poos niks.............. en dan een liefde zonder problemen, zonder stress. (liefst een roemeen of bulgaar of albanische als het maar zwart haar heeft en geen nederlands spreekt :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: )
Ja prioriteiten stellen......NU BEN IK AAN DE BEURT en de rest kan stikke ! ;)
Groet, Joop SLIM
Pistol Pete
28 oktober 2010, 22:22
Het is beter zo................... ja wie weet kom ik nog wel ooit eens weer in de club maar zoals ik er nu over denk.........nee dankje wel..
(....)
.............. en dan een liefde zonder problemen, zonder stress. (liefst een roemeen of bulgaar of albanische als het maar zwart haar heeft en geen nederlands spreekt :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: )
Maar euh, die zwartharige niet nederlands sprekende roemeense, bulgaarse of albanische zal je niet zo heel veel tegenkomen in de supermarkt in Staphorst....Wel heel veel in, juist ja, een saunaclub in Duitsland...:mad::rolleyes::):):):):)
joop slim
28 oktober 2010, 22:27
Maar euh, die zwartharige niet nederlands sprekende roemeense, bulgaarse of albanische zal je niet zo heel veel tegenkomen in de supermarkt in Staphorst....Wel heel veel in, juist ja, een saunaclub in Duitsland...:mad::rolleyes::):):):):)
twas maar een grapje PP !! iets wat buitenlands spreekt zal stress opleveren....
tifkad
28 oktober 2010, 23:03
(liefst een roemeen of bulgaar of albanische als het maar zwart haar heeft en geen nederlands spreekt :biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: )
Je kunt ze tegenwoordig ook per mail bestellen:
http://www.romancium.com/Romanian_Women.htm
T.
joop slim
14 november 2010, 19:10
Nog regelmatig rij ik over de A3 in duitsland, 40 min na arnhem passerend de afslag hamminkeln, ik kan de weg dromen.
Voorheen nam ik de afslag nog wel eens om even een koffie en een crossiant te halen bij de shell pomp....zelfs daar op het laatst was het al "sigaretten ? , e-plus ? " of "kanst du dar auch betzhalen mit e-plus?" ach vond wel grappig al wisten die mensen niet eens wat ik daar deed, op onmogelijke vroege tijden sóchtens krijg je de vraag "jetz feierabend ?" en dat terwijl ik gewoon vroeg onderweg was verder duitsland in voor werk.
Maar nu rij ik de afslag even gemakkelijk voorbij als de bermpaaltjes langs de weg, eigenlijk heb ik niet eens zin om te werken in duitsland, teveel herinneringen komen boven en ik voel me weer prettig in nederland.
Onvoorstelbaar wat een impact het op je leven kan hebben, nog dagelijks geconfronteerd worden met die herinneringen, muziek, mensen die je niet meer hebt gesproken sinds het clubleven begon.
Het vinden van een goede balans is bij mij nooit gelukt, vaak als ik ervoor ging ging ik gelijk er vol voor....tot het gaatje........
Ondernemend en onvermoeibaar, het was een absoluut mooie tijd op die momenten dat je geschiedenis schreef, nu achteraf gezien nog steeds mooi maar ook realiserend dat het je sociale leven ook kapot kan maken.
Nog steeds vindt ik dat de meiden een klote beroep hebben en dat terwijl ik ook mijn zaad wel kwijt wou, beetje dubbel eigenlijk, een gedeelte wordt gedwongen door schoenverkopers, door hun thuis situatie en sommigen zijn al tever heen die kunnen niet meer terug en zullen altijd in het klote milieu blijven zwerven.
Ook deze meiden hebben liefde nodig....maar ze hebben vanalles zoveel nodig ;)
Af en toe denk ik wel eens zal ik nog even de sfeer gaan proeven in gt.....waar het eens zo mooi begon ? maar ik hoef niet eens wakker te worden om tegen mezelf te zeggen doe het niet joop.....ook deze gedachte vervaagd weer.
Ook als er een verjaardag aangekondigd wordt komt weer even de gedachte "zal ik gaan" en hoe graag ik dan ook wel wil, besef ik mij dat het niet goed is om te gaan.......dan maar even een sms met "gefeliciteerd en maak er wat moois van"
Vele nieuwe ijsberen op het forum met nu allemaal onbekende gezichten, toch is de nieuwsgierigheid wat voor persoon zit er achter een nickname....ach wie weet komt er weer eens een nieuwjaarsborrel in VV als destijds....:biggrin:
Toch is er een liefde in het leven van joop....... maar zelfs dat is een opgave, is ze wel te vertrouwen ? wat wil ze van mij ? is ze wel eerlijk ?
Mijn uitstekende neus voor foute vrouwen heeft mijn denkwijze aangetast, (eigen schuld dikke bult, had ik maar moeten luisteren naar de goedbedoelde adviezen)
Zelfs in de 2de week ging het al mis toen ik haar vroeg was je wel daar naar toe ? waarop ze mij vertelde dat we beter de relatie konden stop zetten omdat ik toch alleen maar slecht over haar zou denken.
De tweede keer dat ze mij dumpte was vanwege dat ze te weinig tijd voor mij zou hebben vanwege haar werk...... maar ze had gewoon een vreselijke dip, een paar dagen ervoor had ze mij haar werkelijke gevoelens verteld, maar ook zij had angst voor een nieuwe relatie, ze was 2 keer diep gekwetst en had ook het vertrouwen in mannen een beetje (boel) verloren.
Dat ze nu toch haar werkelijke gevoelens vertelde was voor haar een opgave want ze gaf nu haar ziel bloot....
Tot op heden hebben we nog contact en mis ik haar vreselijk maar ben nu realitisch en neem mijn tijd en zie wel wat ervan komt (geen eenvoudige opgave voor een handjes vasthouder)
Ik heb geen haast meer de tropen jaren zijn voorbij en heb mijn lesje geleerd.
thousands of tears (http://www.youtube.com/watch?v=M3XWt-XlUhE)
lustman
14 november 2010, 22:53
Toch is er een liefde in het leven van joop.......
Hopelijk geen dame van plezier. :gruebel:
lustman
14 november 2010, 23:24
Als clubber had jij een vriend RP waarmee je alles deed
Als hij begon te schelden dan schold je met hem mee
Als je naar Villa Marisol ging kwam hij er achteraan
RP om te schilderen en jij om achter de bar te staan
Een mooiere vriendschap kon er in mijn ogen niet bestaan
Eén keer trek je de conclusie
Club vriendschap is een illusie
Club vriendschap is een droom
Een koude koffie met een zuur laagje room
Je kreeg toen een Bulgaarse vriendin waarmee je alles deed
Van die pooier van haar had je toen toch geen weet
Ook mooi van jou dat je met je busje dames de clubs afreed
Als ze begon te janken om geld kwam je met je portemonnee naast haar staan
Een mooiere vriendschap kon er in mijn ogen niet bestaan
Eén keer trek je de conclusie
Club dames zijn een illusie
Club dames zijn een valse droom
Een lege portemonnee en een gevuld condoom
Want het gaat om je geld
Want het gaat om vertrouwen
Als het gaat om alles wat je liefhebt
En je kinderen moet achter laten
Wie kun je dan vertrouwen ?
Hopelijk trek je de conclusie
De sauna club wereld is een illusie
Verliefd zijn op een clubdame is een slechte droom
Een pakketje schroot met een dun laagje chroom
Gustomass
15 november 2010, 15:31
JOOP..................??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gustomass
joop slim
15 november 2010, 17:37
Hopelijk geen dame van plezier. :gruebel:
Nope !
ein-steen
15 november 2010, 19:13
Vindt het allemaal een beetje snel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toch succes
ein-steen
ijsbeer11
28 januari 2011, 13:11
Ben benieuwd hoe het met onze beste Joop gaat
joop slim
13 februari 2011, 12:22
Hoe het met joop is ?
Met joop gaat het zijn gangetje.......rust in zijn liefdes leven zal er nooit komen haha......eenmaal een verliefde dweil altijd een verliefde dweil.....
Van alle ervaringen geleerd.....eenmaal dames van oost europese afkomst leren kennen en blijven plakken aan die culturen....
Na eenmaal weer goed gesetteld terug in nederland en een faillisement rijker met alle consequenties daarmee samenhangend klaag ik niet.
Een weerzien met mijn zusje is altijd leuk...maar ook dat staat op een laag pitje aangezien joop ook niet meer voorzien is van zijn rijdende touringcar.
Op zich voor mij geen probleem want de drang is er niet meer, enigste een etentje om even bij te kletsen met me zusje zal er dan voorlopig ook niet inzitten.
Een dame in phg (roemeens) had even mijn hart doen smelten, maar realistisch gezien gewoon weg bij blijven, haar moeder is ziek (ja ja ) en ze moest werken voordat de kosten...prima doe het vooral en vraag niet of ik naar happy kom.....21 jaar jong en in een vak waarbij geld op de eerste plaats staat...nee heb geen zin in die stress.
Ondertussen leuk contact met een roemeense dame die in italie woont, ik hoor mooie praatjes maar krijg het beeld dat ze in het bewuste vak zit, ik confronteer haar ermee en ze wordt boos......ze zou nooit dat curva vak kunnen doen... maarja de werktijden van haar job daar in het hotel (weer een ja ja :biggrin:) zijn van 11:00 tot 01:00 :eek: en er volgen nog meer van die vage dingen waardoor ik sterk het vermoeden krijg dat ze wel in een bepaald beroep werkt.... haar ex-vriend belt s'nachts op vreemde tijden zoals 3:00 ect......wederom zo herkenbaar maar een zwak voor donkerharige dames blijft bestaan.
Diverse versprekingen probeerd ze recht te praten, ach ik accepteer het maar, als ze wel in het vak zou zitten zal ze zich er uiteraard voor schamen.
Ze is een sterke dame, tenminste zo laat ze blijken maar toch is het er eentje die iets zoekt en een normaal leven wil zonder de stress die ze nu heeft, als ik haar verhalen vertel op yahoo over dames die ik had leren kennen in die buissenes dan zegt ze "iedereen heeft een keus om eruit te stappen", meningen verschillen.....en misschien komt zij wel uit een totaal andere gezinssituatie
Ze is trots op haar land en in italie heeft ze het gevoel bekeken te worden als wederom een slechte roemeen die in dat land als prostituee werkt.... ze is teleurgesteld in mensen die alleen maar slecht denken over roemenen.
Ze hangt aan me...maar ook weer niet dus ik laat het maar gaan en beperk het tot leuke gesprekken.
In mijne schaarse vrije tijd (mmm...in de bijstand en nog drukker dan als zelfstandige..maar misschien voelt dat alleen maar zo)
7 goede jaren dus zullen nu wel 7 magere jaren volgen.... totul va fi bine...:)
Via een website Tau2 kom ik een leuke ukrainse dame tegen van 38 jaar oud met 2 kinderen, het contact verloopt leuk en emails vliegen over en weer, een intelligente vrouw die economie studeert... ideaal mmmm kan mijn geldzaken goed regellen dan :biggrin:
Maar voorlopig maar gewoon leuk contact behouden......is voor mij vodoende.
In de periode dat ik terug verhuisde naar nederland had ik al contact met een andere roemeense dame die bij mij in de straat woonde.
Deze dame behandelde mij niet erg relaxed en menig keer liet ik mij uitmaken voor vanalles als ze weer eens nerveus was....ook bij haar was ik wantrouwig maar toch gaf ik haar het voordeel van de twijfel...
Op een bepaald moment escaleerde het doordat ze wederom (de bekende jaloersie van deze dames) mij betigde van dat ik een andere dame zou hebben....na een uitgebreide scheldpartij door de telefoon verwenste ze mij nog vanalles en kon "penner" Joop opzouten.....voor mij was het ook de limit...de tijd dat ik een vrouw achterna loop was al voorbij.
Toch voelde ik mij geroepen om haar wel even de feiten te laten weten en haar te vertellen hoe ik erover dacht in wat scherpe bewoordingen waarna voor mij de kous af was.
Tot 2 weken geleden 5 gemiste oproepen....ik wist niet van wie het nummer was..tot dat ik een sms kreeg.......een sms met "bedankt voor je liefde, je hulp, bedankt voor alles ik zal het nooit vergeten in mijn leven"
Heb haar toen terug gebeld...ze vertelde dat ze was gaan nadenken wat ze had laten schieten....(niet dat ik perfect ben hoor) ze had spijt van hoe ze mij had behandeld en dat alleen vanwege haar "nerven"...we praten bij meer dan een uur en het was een leuk gesprek maar ze heeft mij niet weten te overtuigen dat ik het vertrouwen in haar terug kreeg.....joop blijft nooit boos....iedereen heeft een reden voor zijn acties....
Dus ook dit laat ik maar voor wat het is en wacht wel af wat er gebeurd in de toekomst, voorlopig zal ik mij toch op mijn eigen shit moeten focussen.
terug denkend aan de periode van clubbezoeken geeft mooie herinneringen, soms minder mooie op bepaalde momenten, dames van het eerste uur in 2008 zijn niet vergeten en volg ik af en toe nog door op het forum te kijken als er wat geschreven wordt over ze.....jenny/russisch, angela/pools, nellie/belarus, sabrina/hongaars, michelle/roemeens en uiteraard isabell/roemeens waarmee ik nog contact heb en inmiddels in nederland woont.
niet te vergeten de nederlandse dames manon, ashanti en amanda ;)
geniet maar doe het met mate, achter iedere wolk schijnt de zon...
Groet, Joop Slim
RAUL7
14 februari 2011, 13:21
terug denkend aan de periode van clubbezoeken geeft mooie herinneringen, soms minder mooie op bepaalde momenten, dames van het eerste uur in 2008 zijn niet vergeten en volg ik af en toe nog door op het forum te kijken als er wat geschreven wordt over ze.....jenny/russisch,
Op dit moment thekefrau in GT! :cool:
Picasso 1
14 februari 2011, 16:54
En Michelle zag ik twee maanden geleden in Artemis/Berlijn.
Koekkoek
16 februari 2011, 07:57
Ha joop heb je het Golden Dream al bezocht
joop slim
26 augustus 2011, 23:50
ff een berichtje van joop................
na dwangbuis periode, na volledige onthouding, na verleidingstesten............ sauna club vrij verklaard en weer terug in de maatschappij gedropt en sindsdien geen dvp meer aangeraakt :biggrin: ma pup in cur.
terwijl ik uiteraard wel keuze had om een club te bezoeken maar toch koos voor het "sauna club vrij" blijven....volgens mij ben ik genezen verklaard ?!?!?
via facebook krijg ik nog wel verzoeken vanuit saunaclub land om toe te voegen maar die weiger ik te accepteren...ze zullen het goed bedoelen maar ik vergeet het liefst allemaal zo snel mogelijk
Nellie stuurde een berichtje "wan du mich willst sehn ich bin in club bla bla bla" mijn antwoord was simpel "warum soll ich dich wollen sehn ?" het arme kind zoekt weer aandacht .....ze zal haar coke wel weer op hebben..... jammer voor haar maar niet mijn probleem.
Zo zijn er nog een aantal die proberen contact te zoeken maar ik ga er niet op in, heb geen zin aan stress.
Nu terug denkend schaam ik me flink voor mijn eigen acties en zal voorlopig nog ff op de blaren moeten zitten, in die periode 2008 t/m 2010 zag ik het niet en wilde ik het niet zien, nu is het meer "als ik dat had gedaan of beter zo had kunnen doen" was alles anders geweest.....achteraf een dvp in de kont kijken.
Mijn huidige vriendin vraagt me wel eens over de periode dat ik in duitsland woonde of hoe het komt dat ik bepaalde muziek ken......het liefst praat ik er niet over, ze weet dat ik een tijd in duitsland heb gewoond, daar maak ik geen geheim van maar de rest ......... duitsland is een mooi land.
Om nu te vertellen dat ik meer in sauna clubs woonde dan in een normaal huis is ook niet iets om trots op te zijn....toch ?
Ze plaagt me ermee..."ik wil naar duitsland, maarja jij vindt het niet leuk he..." mijn antwoord is elke keer maar het zelfde..."om op vakantie te gaan is leuk om er te wonen minder"
Dat ik af en toe op het forum kijk is meer uit nieuwsgierigheid m.b.t. op wat de bekende beren uitspoken .... ;) en ff een ouwehoeren op chat ofzo
Groet, Joop Slim
Jansen
27 augustus 2011, 08:33
ff een berichtje van joop................
Ze plaagt me ermee..."ik wil naar duitsland, maarja jij vindt het niet leuk he..." mijn antwoord is elke keer maar het zelfde..."om op vakantie te gaan is leuk om er te wonen minder"
Groet, Joop Slim
Laat dat meisje toch een keer naar Duitsland gaan Ik neem ze wel een keer mee.:biggrin:
Daarna vraagt ze het nooit meer.:nee:
Of ze blijft:rofl:
Badslippers
27 augustus 2011, 12:48
[. . . ] ....volgens mij ben ik genezen verklaard ?!?!?
Nellie stuurde een berichtje "wan du mich willst sehn ich bin in club bla bla bla" mijn antwoord was simpel "warum soll ich dich wollen sehn ?" het arme kind zoekt weer aandacht .....ze zal haar coke wel weer op hebben..... jammer voor haar maar niet mijn probleem.
[. . . ]
Je reactie verraadt ook nog wat wrevel jegens de dame(s) die zoveel misbruik van je goeiigheid heeft (hebben) gemaakt. Dat kan ik me goed voorstellen. Pas als je zo'n bericht met een glimlach en met een goed gevoel kunt wegklikken is je genezingsproces voltooid. Dat zelfde geldt voor het praten met je vriendin over de tijd waar je het liefst niet over praat.
Waarom krijg je trouwens nog berichten? Gewoon ander mail adres nemen en/of je telefoonnummer veranderen dan ben je verlost van die voortdurende vraag om aandacht.
Big30
27 augustus 2011, 14:26
Ik hoop echt dat het Saunaclub virus definitief uit je lichaam verdwenen is. Blijkt vaak een resistent virus te zijn!
Koester de mooie herinneringen die er denk ik ook wel zijn en zie de negatieve ervaringen en teleurstellingen als een wijze levensles waar je uiteindelijk weer sterker van zult worden.
Sterkte daarmee.
Dalton
27 augustus 2011, 14:49
Ach JOOP het is nog steeds bere-gezellig in die saunaclubs en de dvp's blijven allemaal even mooi,ze neuken me nog steeds helemaal suf.
Het kost natuurlijk wel iets maar dat moet je goed in de gaten houden.
Voor mij is het meer een talen-instituut,ben nu bezig met chinees.
Daar heb je tekenles bij nodig om ze allemaal te leren die 4000 tekens.
Nog even dan is ze weer terug van vakantie en kan de les opnieuw beginnen,moet me nu een beetje behelpen daarom straks maar eens in HAPPY-GARDEN gaan kijken om mijn zak te ledigen.
VILLA MARISOL is al aardig gaan lopen daar komen tegenwoordig heel wat ijsberen en het dvp aanbod is niet verkeerd.
Veel sterkte in je nieuwe bestaan zonder saunaclub,en tot ziens in VILLA MARISOL JOOP.
Stiffmaster
27 augustus 2011, 20:39
Hoi Joop,
Ik ken het gevoel dat je draagt ik heb het zelfde, heel veel succes met je voornemens, leef en kijk naar de mooie momenten die er ongetwijfekd zijn geweest. Nogmaals heel veel sterkte en het ga je goed. Stiffie die ook in de ontwenningsfase zit :frown::frown:
MiniME
28 augustus 2011, 09:56
Ik hoop echt dat het Saunaclub virus definitief uit je lichaam verdwenen is. Blijkt vaak een resistent virus te zijn!
Koester de mooie herinneringen die er denk ik ook wel zijn en zie de negatieve ervaringen en teleurstellingen als een wijze levensles waar je uiteindelijk weer sterker van zult worden.
Sterkte daarmee.
Waarom wordt er bij het stoppen/vertrek van bepaalde ijsberen toch altijd gesproken over "virus", "verslaving" en "fijn dat het je gelukt is"?
Voor veel (niet alle!) ijsberen is het gewoon een prima "way of life" en een bewuste keuze, net als de keuze om bv te gaan voetballen, schaatsen, paardrijden, golfen, etc. Als iemand dan na paar jaar de voetbal club verlaat, hoor je ook niet "gefeliciteerd met je knappe beslissing!".
Het getuigt mijns inziens meer van de gevoelens bij sommige ijsberen dat ze diep in hun hart blijkbaar een heel ander leven willen en graag ook willen stoppen maar dat lukt niet. Dat zijn ernstige verslavingskenmerken, en ik zou die ijsberen dan ook adviseren om hun leven een keer in eigen hand te nemen en te doen wat je moet doen. Dus: of stoppen en iets anders gaan doen, of wel bewust(!) doorgaan met clubbezoek en niet lopen mauwen dat je eigenlijk het liever anders ziet.
Neemt niet weg dat ik JS het allerbeste wens, jij hebt je keuze (ik neem aan bewust!) gemaakt en het ga je goed!
(zou wel de hier al gegegeven adviezen ter harte nemen door gewoon je uit te schrijven bij alle platforms, email adressen, gsm nrs te wissen, etc => je kiest er echt voor of niet natuurlijk :cool:).
Jansen
28 augustus 2011, 10:38
Waarom wordt er bij het stoppen/vertrek van bepaalde ijsberen toch altijd gesproken over "virus", "verslaving" en "fijn dat het je gelukt is"?
Voor veel (niet alle!) ijsberen is het gewoon een prima "way of life" en een bewuste keuze, net als de keuze om bv te gaan voetballen, schaatsen, paardrijden, golfen, etc. Als iemand dan na paar jaar de voetbal club verlaat, hoor je ook niet "gefeliciteerd met je knappe beslissing!".
Het getuigt mijns inziens meer van de gevoelens bij sommige ijsberen dat ze diep in hun hart blijkbaar een heel ander leven willen en graag ook willen stoppen maar dat lukt niet. Dat zijn ernstige verslavingskenmerken, en ik zou die ijsberen dan ook adviseren om hun leven een keer in eigen hand te nemen en te doen wat je moet doen. Dus: of stoppen en iets anders gaan doen, of wel bewust(!) doorgaan met clubbezoek en niet lopen mauwen dat je eigenlijk het liever anders ziet.
:cool:).
Mooi geschreven van MiniMe.
Jij Joop weet allang wat er speelt en ik kom alleen daar voor de hobby en de sport (hobbyhoeren noem ik het ) daarna ga ik weer naar huis om weer verder te gaan met mijn werk en mijn andere hobby's.
Al honderd maal hebben we je gezegd Joop stop ermee maar iedere keer duik je weer op.:eek:
Als Nelly je mailt of sms stuurt is dat je eigen schuld.
Verwijder haar overal waar ze staat en neem een ander mobiel nummer en mail adres.
Geef je nieuwe vriendin een kans waardoor je niet steeds in verlegen wordt gebracht om terug te denken door mails en sms jes. ;)
Kom niet meer op dit kloten forum wat voor jou verslavend werkt en je weer voor de bijl gaat. :angryfire:
Dit forum is alleen voor frustie beren en beren die het als hobby gebruiken en niet voor slappelingen die niet willen en dan toch weer hun prive leven gaan vergooien. :teuflisch:
Ga lekker met je vriendin naar Duitsland winkelen en genieten maar vergeet je periode die jou en je priveleven kapot heeft gemaakt tussen 2007 en 2010.
Groetjes van een oude maat :smoke:
Jansen.
CLUBSPORT
11 oktober 2011, 22:58
als je voor het eerst kennismaakt met het saunaclubwereldje waan je je een beetje in het paradijs op aarde , als sjakie in de chocoladefabriek waar alles gratis is .maar natuurlijk is niets gratis , je zult uiteindelijk een evenwicht moeten vinden tussen de droomwereld en wat er werkelijk gaande is in de club , als je teveel blijft hangen in die droomwereld dan verlies je uiteindelijk je evenwicht en ga je uiteindelijk op je bek .
het is allemaal niet zo makkelijk , zeker niet als je net een fantastische tijd achter de rug hebt en je zo snel mogelijk weer wilt gaan , op dat moment moet je sterk in je schoenen kunnen staan en zeggen het was mooi maar nu
even niet , voor de één is dat nu eenmaal makkelijker als de ander
succes voor de toekomst en het ga je goed .
Alabama
30 oktober 2011, 17:40
In Staphorst misschien niet, in bv. ZW Nederland kom je wel genoeg Roemeense meisjes tegen in de supermarkt. :)
joop slim
27 februari 2012, 22:15
27 februari 2012,
Goedenavond allemaal, ik had even zin om wat te typen....
De tijd gaat snel, heel erg snel, alweer bijna een jaar geleden dat ik haar ontmoete en de eerste stappen naar een serieuse relatie met een niet dvp.
Een bijzonder jaar met veel nieuwe ervaringen, ik weet niet wat het is wat mij zo trekt in oost europees, waarschijnlijk de cultuur welke zeer temperament vol is, iets wat ik nog niet echt kende, temperament drang naar geld dat kende ik alwel ;)
Een grote mond hebben ze maar een ook een groot hart, als ze liefde geven dan gaan ze er helemaal voor, zelfs joop heeft temperament ontwikkeld een verborgen eigenschap die in mij naar boven kwam, eindelijk bijt ik meer van me af en laat niet over me heen lopen.
Toch blijft het altijd weer spannend met een oost europese, het ene moment is het "fuck off out of my life" waarna een afkoelings periode volgt en ze weer volledig de liefde verklaren, het is even wennen maar na verloop van tijd wen je eraan en druk je de telefoon weg om haar af te laten koelen, een smsje kan verhelderend werken voor haar, praten lukt niet omdat ze overal bovenuit probreren te komen :)))
De rust keert weer en ze verklaard me de liefde weer, een tong uitsteken en gekke bekken trekken voor de webcam doet weer een glimlach op haar gezicht verschijnen.
Toch denken de oost europesen dat ze de grootste problemen van allemaal hebben, lachen kost hun moeite, het lachen is hun vergaan vanwege corrupte politici ect., zonde eigenlijk want werken willen ze wel, als ze nu ook eens deden wat ze zeggen..... ;)
Een jaar bijna voorbij, ongeveer 5 x gedumpt geweest en weer terug gehaald, jaloers zit in hun genen, een eigenschap die standaard in latin bloed zit, mooie eigenschap maar soms moeilijk mee om te gaan, in het land van hebzucht (nederland) is het allemaal vrijer en kun je ook gewoon vrienden en vriendinnen hebben zonder dat je partner jaloers is.
Ze vertelt me soms, een man heeft zijn behoeften en het zou geen probleem zijn voor haar als ik naar een publieke vrouw zou gaan, maar het tegen strijdige is dat op straat kijken naar een dame de doodstraf op staat....kheb haar vertelt dat mocht het nodig zijn ik wel handmatig van het kwakkie af zou komen, immers ik weet dat het huis te klein zou zijn wanneer ik gebruik zou maken van de diensten van een dvp.
Soms lees ik hier nog wel eens wat en denk dan wel eens dat menigeen eigenlijk werken - clubbezoek- werken - clubbezoek het lijkt dan of er verder geen niets anders is, ja ik weet het, hoor wie het zegt.....maar als je stilstaat bij werken - relatie - werken - relatie komt het op hetzelfde neer :) mmmm dubbel allemaal
Eigenlijk is van belang dat wat je doet er plezier in hebt, en plezier heb ik gehad tijdens de clubbezoeken maar ook voor die periode van overmatig clubbezoek.
Soms zou ik de sfeer nog wel eens even willen opsnuiven en gezellig willen ouwehoeren met ijsberen, maar al snel neemt de moraalridder in mij het over en kan en wil ik het niet doen.
De allereerste keer GT, zo glimlachend als een klein jongetje die in jamin het lekkerste snoepje uit mag zoeken, zo werdt ik ontknaapt in saunaland door mijn lieve zusje angela, ik zie ons nog zo terug rijden naar het eerste bezoek, mijn achterbuurman en ik vol van wat we daar hadden meegemaakt...
Ieder einde is een nieuw begin.....
Ik hoop dat het goed gaat met alle bekende beren welke ik heb mogen ontmoeten, ik wens jullie allemaal veel gezondheid, en voor de handjes vasthoudende ijsbeertjes blijf op jullie hoede.........ze zijn allemaal zo lief meneer.....
Groet, Joop Slim
joop slim
8 september 2012, 21:57
We schrijven 8 september 2012..............
Ieder einde een nieuw begin, zo ook het einde van een relatie met een roemeense schone, de relatie duurde één jaar....een laatste smeekbede van haar zodat ze kon laten zien hoeveel ze van mij hield kon ik niet meer opbrengen na een 1/2 jaar voor vanalles uitgemaakt te worden en overal de schuld van te krijgen..uiteindelijk de knoop doorgehakt en haar uit mijn hoofd gezet om weer te beginnen aan een nieuw begin....
Een nederlandse dame heeft niet mijn voorkeur meer, zeker niet als je eens geproeft hebt van diverse verschillende nationaliteiten en culturen :))
Maar weer eens op Tau2 gekeken voor oost europese dames, deze keer kwam ik aan de praat met een wit-russische wat best wel leuk ging op zich, maar in de tussentijd was mijn oog op nog iemand anders gevallen en die woonde nog iets verder weg.
Al pratende (lees typende) leerden we elkaar een beetje kennen.
Een mooie vrouw van 40 lentes jong, met een heerlijk slank figuur, met blonde haren....het enigste probleem was......de taal, ze sprak haast geen woord engels (in tussen wel :))) en het communiceren verliep via Tau2 wat automatisch de berichten vertaalde in de gewenste taal.
Een voormalig USSR land, oezbekistan, tashkent, mijn hemel wat een eind weg....zou het niet makkelijker zijn om 1 keer in de zoveel tijd naar duitsland te rijden i.p.v. dit aan te gaan ?
Nee ik werd toch wel erg nieuwsgierig en zette dit door, inmiddels zagen we elkaar via skype en praten we aan de telefoon.
Na een paar maand nodigde ze me uit om te komen, dit zou alleen in de bouwvak kunnen aangezien ik niet apart ervoor vrij wou nemen, er moest vanalles geregeld worden, een appartement huren in tashkent aangezien buitenlanders niet bij oezbeken in huis mogen leven/overnachten, visum aanvragen, reis boeken.
Ze was erook druk mee aangezien ze ook 2 banen heeft welke ook de nodige tijd in beslag neemt, om dan nog maar te zwijgen over het tijdsverschil van 3 uur wat toch niet echt handig is :(
Uiteindelijk was het zover en vertrok ik richting oezbekistan, van amsterdam naar riga en daar een nachtje overnachten om de volgende morgen het laatste stuk te vliegen en daar rond 15;00 aan te komen, waar zij mij zou ophalen op het vliegveld samen met haar 2 knappe dochters.
Het werdt een warm onthaal (al moesten ze een uurtje extra wachten aangezien het vliegtuig wat vertraging had) het werden 2 heerlijke weken waarbij we allebei erg genoten ;)
Veel gezien, veel gelachen, serieuze gespreken, leuke humor, het magisch van wat er via internet was, was ook in werkelijkheid nog steeds daar.....
in de tweede week haar het jawoord gegeven en voor de burgerlijke stand getrouwd daar, waarna we een leuk feestje hebben gehouden met alle familie leden daar, haar moeder spreekt duits wat natuurlijk wel makkelijk was ;)
Uiteraard ging er wel eens even door mij heen is dit niet te snel ? neuh zij is 40 ik ben 42 en allebei weten we wat we wel en wat we niet willen.
Tevens was dit niet om eventueel het land uit te kunnen en in het westen wat nieuws opbouwen ? nee die indruk kreeg ik niet en nu kan ik het me ook niet voorstellen dan zou de hele familie mee spelen met het spel, daar komt bij zo eenvoudig is het niet meer om naar nederland te kunnen komen en de benodigde documenten te vergaren, de inburgerings examens zijn dit jaar alweer meer uitgebreid !
Inmiddels is ze flink aan het oefenen om nederlands te leren en ze spreekt al beter dan menig turk of marokaan die hier al jaren leeft en nog steeds niet nederlands praat :))) (zie artikel in de telegraaf van afgelopen vrijdag)
Na twee weken was het tijd om afscheid te nemen, helaas moest ik weer naar huis om te werken....een verdrietig moment aangezien de 2 weken voorbij gevlogen waren en ik het zo ontzettend naar mijn zin gehad heb !
Toch wel een wezenlijk verschil in cultuur, roemeens versus oezbeeks (russisch) ze heeft ook haar temperament maar latin temperament is toch heviger :))
Ik wou toch even laten weten hoe het met joop gaat en vandaar dit bericht.
Ps. ik mis de clubs niet ;)
Groeten aan alle bekende (en onbekende) beren, Joop Slim
popey01
8 september 2012, 22:09
Ja joop zo kan het maar gaan zie je wel nou mooi toch.
En inderdaad roemeentjes zijn er niet zo veel die te vertrouwen zijn of je moet ze genoeg geld geven.
Nee je moet ze gewoon gebruiken om te neuken en meer niet
Pistol Pete
9 september 2012, 01:33
Ho, ho, ho. Ik gun joop het beste maar hoor graag over pakweg 1,5 jaar de stand van zaken. Dan begin ik overtuigd te raken. Ware liefde of toch ook geldelijk gewin. Joop kennende verwacht ik dat hij ons op de hoogte houdt :).
Ja joop zo kan het maar gaan zie je wel nou mooi toch.
En inderdaad roemeentjes zijn er niet zo veel die te vertrouwen zijn of je moet ze genoeg geld geven.
Nee je moet ze gewoon gebruiken om te neuken en meer niet
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Big30
9 september 2012, 04:04
Beste Joop,
Om te beginnen bedankt dat je je oude maatjes hier op de hoogte houdt van wat je in je persoonlijke leven buiten de clubs hebt meegemaakt.
Het klinkt allemaal als een mooi sprookje wat je is overkomen en ik wens je toe dat het heel lang mag duren en dat het je zal geven wat je er van verwacht. Geniet ervan en probeer er iets moois van te maken.
Groet,
Big30
Hendrikdeleuter
9 september 2012, 13:32
Joop, van harte gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst.
Picasso 1
9 september 2012, 15:39
Ware liefde of toch ook geldelijk gewin.
Voor het laatste is ze een paar jaar te laat :biggrin:
Joop, hoop van harte dat je een lieve dame hebt getroffen die bij je past.
joop slim
22 november 2012, 21:55
2008 Golden Time
Na afgesproken te hebben met mijn achterbuurman gingen we richting Bruggen, ons doel was de heidweg waar een club zou zijn waar ons halve dorp af en toe al zou vertoeven, de sterke verhalen aangehoord maar nu was het tijd om zelf pols hoogte te gaan nemen, het bezoekje aan Boccacio (wat aardig in de papieren liep) met mijn achterbuurman was de aanzet om onze grenzen te verleggen en een wat voordeliger alternatief op te zoeken......dat ik had kunnen denken dat het een duurder alternatief ging worden had ik in mijn stoutste dromen niet kunnen bedenken :biggrin:....dit was het begin in 2008 we wisten niet wat ons overkwam de sterke verhalen bleken meer dan waar...
We stapten onwennig binnen en lieten ons overbluffen door al het schoon...my goddd dit is het paradijs, maar in dit paradijs werden we al snel verorberd door (ik tenminste) die leuke lieve angela, wat later meer een zusje voor me werdt dan een dvp waarbij sex de hoofdzaak zou zijn.
Al haar waarschuwingen in de wind geslagen......ze deed zo haar best mij te laten weten om bij mijn positieven te blijven...joop was dom, blind, en ging er voor de volle 100% voor en zag wel waar het schip zou stranden, wat is er nu zo verkeerd om de dames als dames te behandellen en niet als lust object te zien.......fout joop slim ! het was en is puur zakelijk....
Terug rijdend vanaf golden time vol van opwinding terugkijkend op de eerste keer golden time, de geur van parfume van de dames in de neus, de geur van het zeep uit de kleedruimte op ons lichaam, zo vrolijk als 2 kleine kinderen die een nieuw fietsje hadden gekregen reden we glunderend naar huis......
2012 Golden Time
Vandaag eerst maar even gewerkt en m'n collega's medegedeeld dat Joop vanaf 14:00 afwezig was voor de rest van de dag....
Dit lukte op 5 min na :)))
De navigatie gaf aan 203 km en 2 uur en 6 min, nou ok ik kan de weg nog wel dromen dus daar ging ik, de oude weg nemen via venlo , stukje binnendoor en dan bij de rotonde links af de duitse autobahn op, dit ging dus niet echt er was een kleine omleiding, zelfs de snelweg was aangepast om al het verkeer van en naar de saunaclubs in goede banen te leiden...alles verandert immers.....
Tegen 16:20 draaide ik de heidweg in om te parkeren op de alom bekende parking, de twee vriendelijk heren hielden mij tegen, ik doe mijn raampje open en zeg hun "herkennen jullie mij niet meer ?" "porno joop!" alles verandert....ze herkenden mij niet aangezien de joop mobiel lager is dan voorheen, hun excuses aanvaard waarop zij mij de vraag stelden waar ik wou parkeren "ja tussen de bomen zoals altijd" mmm "geht nicht alles voll" ik vraag hun "tierpark?" waarop zij antwoorden "hou je van dierentuin ? " heel stoer zeg ik "nee ik hou van dat pand hier" een van de beide mannen vraagt mij de autosleutel zodra er plek is parkeerd hij hem dan "even lijkt het alsof ik bij krasnapolski voor de deur sta waar ze mij het portier open doen en de autoboy "de wagen" parkeert, alleen bij krasnapolski zou ik het gevoel hebben dat ik mijn auto ook weer terug zou krijgen :biggrin:
Nee sorry voor oordeel van mijn kant ! het toeval wil dat ik tussen de bomen mocht parkeren waar toch een plekje vrij was !
Geparkeerd en op naar de voordeur...tringggg... de deur zwaaide open de rode loper werdt uit gerold en ik kon als een arabische sjeik naar binnen wandelen met naast de rode loper allemaal knappe dames.......
Tja het klinkt mooi maar ik werdt normaal vriendelijk ontvangen, nadat ik mijn vrijkaart afgaf, welke uitvoerig werdt bestudeerd en nog even mee het buro ingenomen mocht ik de sleutel van kluisje nr 5 in ontvangst nemen
Na omgekleed te hebben en mij getransformeerd had voor de laatste keer als ijsbeer liep ik richting de douche waar ik de catastrofale fout maakte in mijn hele ijsberen bestaan...........in de umkleide werdt ik al bekeken en aangestaard....."kuck mal das ist porno joop, porno joop ist wieder dar"
Om even terug te komen op mijn catastrofale fout......de man die mij aanstaarde herkende ik niet direct......hoe dom kun je zijn, wie herkent hercules nu niet ? wie herkent Ace2 nu niet ? ik dus....was het vanwege het vrouwelijk schoon ? vele nieuwe gezichten voor mij ? was ik desgeorienteerd ?
Het spijt me Ace2 !
Als goedmakertje hebben we samen gedouched ! :roll3:
Na een verfrissende douche de bar in gegaan om een capucino te gaan drinken en de boel eens te gaan aanschouwen, toch nog een stuk of 5 a 6 bekende dames gespot welke in 2008 ook aanwezig waren
Al snel een dametje moeten afpoeieren, joop had zich voorgenomen om niet te gaan neuken, hij had wel geld bij zich voor noodgeval indien ik mij niet kon beheersen.
Na even een rondje te hebben gelopen even op zoek gegaan naar Rob45 maar die was, dat bleek later in gesprek, ontvoerd door twee dames, wel kwamen we HP01 tegen welke nu even kon kennis maken met porno joop, na even leuk gesproken te hebben was Rob45 weer boven water en heb met hem ook even kennis gemaakt.
Al zittend aan de bar zag ik leuke dames voorbij komen, al zoekend kwam ik m'n zusje ook niet tegen, helaas was ze er niet.
Mooie knappe aantrekkelijke dames waarbij normaal gesproken toch iets zou moeten gaan werken, maar niets dus.......
De eerste indruk van destijds was er niet meer, de spanning die er zou moeten zijn was niet voelbaar, het bijzondere is er niet meer, blijkbaar heb ik dit niet meer nodig hier, en er liepen best heel aantrekkelijke dames rond, maar de drang is weg, ik vroeg me af wat doe ik hier, ik ben gegaan om nog 1 keer even de geur op te snuiven van deze snoepwinkel waar ik destijds erg heb genoten ondanks alles.
Nog 1 keer het saunaclub ritueel mee te maken waar het begon...........ik had mijn dochter gezegd dat ik laat thuis zou zijn kon wel 23:00 worden, ze zou wel gaan slapen... maar ik had het wel snel bekeken, ik voelde mij niet op mijn gemak, ik zat niet zo rustig als destijds. een jagertje probeerde mij te verschalken, ze dacht dat ik er voor het eerst was en dacht mij wel mee te krijgen, maar het deed me niks wat ze ook zei....
Rob45 blaasde de aftocht en joop ging maar eens op zoek naar wat voedsel, "de tent" buiten is toch keurig ingericht en voldoende warm, ook dit was anders, in 2008 waren ze net bezig met een stukje terras aan het timmeren en volgens mij zat er toen ook nog een rond gat in waar een pool in zou komen......
De spaghetty wat op het menu stond was prima te pruimen waarna ik nog een rondje ben gelopen en Ace2, HP en Segoya tegen het lijf liep bij de kleedruimte.
De beren die ik heb mogen ontmoeten zijn stuk voor stuk leuke, vriendelijke beren !
Na nog wat staan te drentellen in het pand heb ik toch maar besloten om naar huis te gaan, tijdens het omkleden even afscheid genomen van HP en mijn sleuteltje ingeleverd bij beate, welke verbaasd reageerde "hallo wie gehts dir ? schon lange zeit nicht merh gesehn, wo warst du den ?"
een lieve dame die me voor de laatste maal uit liet vanuit de snoepwinkel "Golden Time"
Willem, forum, bedankt voor de vrijkaart zodat ik deze club nog 1 keer kon bezoeken !
Ik miste het niet, ik zal het niet missen, het zijn nu puur herinneringen, het leuke contact met de beren zal wel blijven bestaan maar naar clubs gaan is nu wel definitief van de baan (tenzij de relatie stuk zou lopen ;)
Het was misschien een harde les maar ik heb genoten van de tijden die ik heb beleefd, het is en blijft een apart wereldje....joop is er niet geschikt voor !
Mijn krasivo jena is nu voor mij het belangrijkst, zodra ze haar inburgering heeft gehaald en definitief hier naar toe komt heeft joop complete rust in zijn leven.
Ze is precies wat ik zocht, ze heeft humor, ze is lief, ze houd van sex, ze is sexy, ze is intelligent, ze vraagt geen geld, soms als ik haar bel met mobiel en ze heeft het door dat ik mobiel met haar bel dan zegt ze mij al "no economic moya lyubov, ya tebya ochen lyublyu, tuut tuut tuut" en de verbinding is verbroken.... nu het papierwerk van de inburgering overwinnen.....
Groet, Joop Slim
rob45
22 november 2012, 22:29
Joop,we hebben leuk gebabbeld over een aantal essentiele dingen in het leven.Heel frapant hebben we een aantal dingen gemeen met elkaar,zelfs onze achternamen zijn hetzelfde.Leuk om je toch nog op je laatste uitstapje naar de clubs ontmoet te hebben en Joop : Veel geluk en liefde toegewenst met je nieuwe vlam en het ga je goed.
joop slim
19 januari 2013, 20:47
Goedenavond allemaal,
Eerst nog maar even aan iedereen de beste wensen doen voor het jaar 2013 met veel geluk, gezondheid en wijsheid in de jungle van de dvp's
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gekeken maar wou jullie toch weer even een berichtje doen
Het is weekend en weer tijd om te skypen, door de week te druk en het grote tijdverschil met uzbekistan komen we erniet aan toe, uiteraard elke dag wel telefoneren.
Morgen is het alweer 1 maand geleden dat ze aankwam op schiphol, na een spannende tijd of ze wel een visa zou krijgen, gelukkig liep het allemaal toch goed en kroop ze om 13:45 onze tijd in het vliegtuig in tashkent om op 18:50 te landen op schiphol en in mijn armen te vallen.
Gekleed in haar dikke warme witte winterjas kwam ze dan eindelijk door de automatische deuren te voorschijn, heerlijk ik kan haar vasthouden tot 9 januari tot ze weer terug gaat.
Het was alweer 4 maand geleden dat ik in tashkent was en elkaar hadden kunnen vast houden (ja joop blijft een handjes vasthouder ;) )
Volgende week 22 januari zijn we alweer 5 maand getrouwd en nog vele maanden te komen wat mij betreft !
(op deze manier kun je als getrouwd stel ook geen ruzie maken :roll3: maar dat zal ook niet echt veel gebeuren aangezien we wel aardig op één lijn zitten, en ach al zou het gebeuren kan ook wel eens verhelderend werken toch)
Ze was moe en we reden naar huis (1 uurtje rijden) waarna we heerlijk de nacht weer samen hebben doorgebracht :)))))
De dagen daarop waren super, voor haar de eerste keer in europa, eingelijk tijd te kort om alles te bekijken
Diverse steden bekijken zoals Zwolle, Amsterdam, Breda, Den haag, Brussel, Dusseldorf, Soestdijk, ect. ze voelde zich thuis en gelukkig, de cursus inburgering is ze druk mee bezig, als ook haar twee dochters om zo snel mogelijk een voorlopige verblijfsvergunning te kunnen krijgen.
9 januari moest ze helaas weer terug, ze moest weer aan het werk (en ik ook) Het was een heerlijke kerst, eentje om nooit te vergeten !
Ze is precies wat ik zocht, ze is een goedlachse, vrolijke, lieve, sexy dame met humor welke ook nog eens super goed uitziet zonder teveel eissen en zonder geld vragen ;) "Be economic joop" is wat ik te horen krijgen,of ik krijg te horen "oh joop dorogoy !" (te duur joop)
Nog even doorbijten tot ze het examen heeft gehaald en dan lekker weer samen wakker worden en samen in slaap vallen met de vrouw waar ik van hou en mij neemt zoals ik ben.
Beste ijsberen ik wens jullie veel wijsheid en gezondheid toe in de o zo mooie dvp jungle maar voor de dwijlen onder ons een o zo gevaarlijke dvp jungle (ze zijn ook mens maar ook zakelijk en geld is toch hun drijfveer....de macht van het geld heeft ze in hun greep)
Groet, Joop Slim
Iamlonely
19 januari 2013, 20:50
Beste Joop,
Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat! Jij ook de beste wensen voor 2013 en heel veel liefde en geluk, maar dat zit wel goed zoals ik hierboven las! :wink:
BSesamstraat
20 januari 2013, 13:29
Joop idd mooi dat het goed gaat. Wel jammer dat we niet op de bruiloft zijn geweest. Maar ach ik ga er van uit dat je een feest geeft als je vrouwtje met dochters voorgoed bij je in trekt;) als je nog een feest locatie zoekt weet ik nog wel wat ;)
Jansen
20 januari 2013, 20:10
Ja Joop is de man die alles aankan,maar ook de man die alles weggeven kan.
Dus ik hoop nu wel dat het verstand wat met de jaren hoort te komen nu ook eindelijk bij onze Joop is gekomen. ( lijkt wel een sinterklaas gedicht HaHa .)
Zelf heb ik Joop meegemaakt in de clubs en gelachen ja dat hebben we maar ook zijn zware tijden van hem meegemaakt,dus hoop ik nu dat Joop wat meer geluk in zijn huidige leven krijgt met zij nog kersverse bruid.
1 tip Joop ( trap nu niet zo vlug overal meer in en kies zelf je vrienden)
joop slim
26 augustus 2013, 00:24
Hier weer even een berichtje van Joop !
2 dagen geleden 22 augustus was joop 1 jaar getrouwd, tot op heden heeft joop geen drang gehad om een saunaclub te bezoeken.
Geen tijd ervoor, de prioriteiten liggen nu ergens anders, het willen genieten of relaxen in een mooi etablisiment (hoerenkot) is de afgelopen tijden niet in mij opgekomen, als ik wil relaxen dan is dat thuis, terwijl ze nog niet eens definitief hier is.......
Na 3,5 week naar het verre oostblok te zijn geweest en één week weer terug te zijn in het land der hebzucht, mis ik alweer de momenten die ik daar in het verre oosten samen met mijn vrouwtje heb beleefd.
De eerste twee weken waren de dochters nog in een leuk zomerkamp in de bergen...wat natuurlijk ideaal is voor ons, 6 maand droog staan en geen mooie verse roze zalm gezien te hebben, was het eindelijk weer zover, uiteraard heb ik mijn trainings schema wel aangehouden wat inhield het sperma dan maar handmatig te verwijderen uit mijn lichaam.
Het vliegtuig kwam om 2:10 s'nachts aan en ze stond mij al op te wachten, nog ff 20 min. naar huis rijden en scheur de kleren maar van het lijf jammieeeeeeee
Eenmaal thuis gekomen vlug wat gegeten en een douchje gepakt, het feest kon beginnen, het werdt een passio volle nacht welke de dagen erop elke dag een vervolg kreeg.....mijn hemel dit tempo kon zelfs joop niet bijhouden.
Er wordt wel eens gezegd dat dames faken maar in dit geval werdt het tijd dat joop ging faken anders houdt hij het niet vol en was mijn jonge heer afgeschreven.
Ik hoefde maar naar die mooie roze zalm te kijken of de vonken sloegen alweer over, mijn taktiek werdt om haar dermate veel orgasmes te bezorgen dat niet meer gefocusd was op mijn orgasmes.
Dat werkte enigzins wel, in 1 uur tijd haar 3 orgasmes te laten krijgen sloeg bij haar de vermoeidheid toe, maar toch kreeg ze er ook weer niet echt genoeg van....heerlijk !
Haar orale kwaliteiten deden mijn jonge heer toch weer een positie aannemen welke toch ook wel weer aangenaam was :)))
2 weken lang 3 x daags, het lijk wel een antibiotica kuur die een dokter op recept meegeeft, geweldig deze dokter mag blijven, geef mij maar een herhalings recept voor de rest van mijn leven !
Ooit vertelde een oud collega van mij dat je sexleven na je 40tigste weer opbloeit (deze collega is niet bekend met de sauna club anders was hij voor zijn veerstigste wel weer actief :)))))
Zo heerlijk en passievol als ik het nu beleef met mijn huidige vrouw zo smaak en reukloos was het met mijn ex, zelfs in de periode van verliefdheid met mijn ex was de sex niet zo passievol.
(ps. het schijnt dat mijn ex nu de pannen ervan af neukt met haar huidige vriend(bron: mijn dochter, welke zich uitermate stoorde aan het lawaai wat daaruit voort kwam)
3,5 week, 2 weken passievolle sex, 1 week fluisterpassievolle sex (ivm kinderen welke terug waren uit zomerkamp) en paar dagen geheel onthouding ivm de rode zee, waarna we de vakantie toch nog even konden afsluiten (toen de kinderen even voor een boodschap weg waren) met alle gymastieke houdingen die we in de voorgaande weken hadden uitgevoerd.
Heerlijk, ik hou van die vrouw en niet alleen vanwege de fantastische sex maar vanwege het complete plaatje, de aanvraag bij de ind is ingediend en krijgen uiterlijk 15 november uitslag over het D-Visum !
Ik hoop dat het alle ijsberen goed gaat welke ik persoonlijk heb mogen ontmoeten en alle ijsberen die ik niet ken van na mijn bliksem carierre als ijsbeer
Aanstaande vrijdag viert BIG30 zijn verjaardag zag ik staan en wens hem dan ook een mooie dag toe !
Groet Joop Slim
joop slim
14 december 2013, 22:22
14 december 2013,
Nog 21 uur te gaan en ze land op schiphol, eindelijk is het zover na al het papierwerk gereed te hebben en de TEV procedure positief afgerond te hebben.
Na 4 maand kan er weer achterstallig onderhoud weg gewerkt te worden, hier leefden we allebei naar toe.
Gekscherend al gezegd kijk maar goed naar de vloer want de komende tijd zul je alleen het plafond aanschouwen, daar was ze het niet mee eens aangezien er meerder standjes uit te voeren zijn ....
Terug kijkend naar de club periode waren het mooie tijden met vele ervaringen, het zijn keuzes die je maakt, je moet sterk in je schoenen staan voor al die lieve gezichtjes, al mijn favorietjes heb ik positief ervaren, ik was zelf te goedgelovig en gunde hen ook een beter leven dan wat ze nu leven, als dat inhield door hun financieel te steunen, of hun de rust te gunnen die ze nodig hadden....ja ik was blond super blond.
Toch op deze manier zijn ze niet geholpen, de meesten komen uit landen die het westen als het beloofde land zien waar ze het geld weg kunnen halen.
Af en toe nieuwsgierig kijk ik even op facebook op hun pagina's, dan blijkt wel dat ze nog steeds in "het vak" zitten, school "professionality" of "hirstaka germany" het pronkt er op de pagina's van foto's met geld en snelle bolides....het is hun levensstijl geworden
Op het IJBF kijk ik af en toe toch ook nog even om te zien of de mensen die ik destijds tegen kwam in de betreffende clubs nog actief zijn, ook daar komen er weer nieuwe mensen bij en gaan er mensen een poosje tussenuit of helemaal tussen uit, bewust, ziekte of zelfs uit ons midden weggerukt zoals zakkenleger
Wat hebben we gelachen....
Met Picasso in Villa Vertigo lol trappen als mia op de chat kletsen
En weekenden met Pling in de Villa
Jansen voor het eerst ontmoeten in Villa Vertigo naar de dood van WigWam
De sympatieke Bosco
MJ (nu supermod)
De bijzondere kunstenaar uit het flaamse land RPlover
De uitgesproken Foots
Extince en zijn maatje de Befkoning
Ace2 met zijn toverballen
Willem2 in VM ontmoeten
Jack42 en onze gedeelde passie voor angela
Clinic, Rob45, Pistol Pete, Seksenfun, Dupke, Joepie, Rex, Timjava, Mr. Warsteiner aan de bar in GT, GT Junky, Cupido, Sphinx, Raul7, Dalton, Mijn broer Big30, Gustomass, Calugia, SFL
Een aantal heb ik niet in de clubs mogen ontmoeten maar wel op het forum zoals, ilovethaigirls, jabberwalkie, noglangnietuitgewandeld, thesickboy, carpe diem, Carpe momentum, Kees Roeiboot, Wigwam, Molaar, janjanjan, the saint
De herinnering blijft, de meeste momenten herinner ik me nog als de dag van gisteren, een bijzondere tijd, een speciaal hoofdstuk.
Vanaf morgen weer een nieuw hoofdstuk en zal ik ook waarschijnlijk IJBF afsluiten, ik heb geen behoefte aan om te moeten uitleggen waarom ik op een hoerenforum moet kijken, de verklaring "ik kijk hoe het met bepaalde ijsberen gaat" zal wel niet geaccepteerd worden, en gelijk heeft ze.
Daarom lijkt het mij beter om het Hoofdstuk "Joop Slim" af te ronden en iedereen te bedanken voor hun adviezen, trappen onder mij reet en voor de gezelligheid zoals ik die heb mogen ervaring met de hierboven genoemde ijsberen.
Ik hoop dat de handjes vasthouders door hun collega ijsberen op hun vingers worden getikt en op tijd wakker worden geschud.
Voor de oudgedienden ik wens jullie allemaal het beste ! Voorzichtig in de Jungle allemaal, ze zijn allemaal zo lief meneer....
Iedereen Fijne Feestdagen en goede Jaarwisseling gewenst en veel soa vrije uitstapjes gewenst
http://youtu.be/450p7goxZqg
Groet, Joop Slim
Piet Plezier
15 december 2013, 00:05
Je bent nu al online,dus je kunt het nu al niet laten........
En geloof me het zal niet meevallen om te stoppen,en ik kan het weten.........
bad pritt
15 december 2013, 16:21
Joop veel succes.
Beter dat je gestopt bent.
Ik heb je leerzame verhalen gelezen -deels, het is veel- je bent een eerlijke kerel, denk ik, maar die meiden in die clubs zijn doorgaans allemaal ver heen en niet de moeite waard om je druk om te maken. Dat is hard maar wel wat ik ondervonden heb.
Ik had dat ook pas laat door omdat ik deels ook een zacht ei ben, kun je die schakelaar niet omzetten dan zijn die klubs GEVAARLIJK...kosten dan veel teveel tijd, geld en energie en onder de streep komt er niks tot stand.
Nu zit je op de goede weg, dus hopelijk kun je het zien als een leuke herinnering en blijf je met jouw karakter en instelling weg uit die saunaclubs.
Big30
15 december 2013, 20:09
Beste Joop, goed weer eens van je te horen en misschien nog wel beter dat het je gelukt is afscheid te nemen van je ijsberenvel. Laten we hopen dat na je enerverende ijsberen jaren alles nu in een wat rustiger vaarwater verloopt!
Jansen
15 december 2013, 20:53
Dag Joop oude vriend,pater,zwerver en geile man.
Ja wij zijn er helaas nog omdat we geen afscheid kunnen nemen van deze hobby.
Het nummer van John Legend is super zeker voor iemand die nu gaat trouwen en naar het altaar loopt, maar ook vanwege de tekst in een andere context.
Ik hoop het beste voor je in 2014 en wens je daar ook mee een gezond nieuw jaar toe.
Groetjes je oude makker in de Vila enz. en op forum.
Jansen.
Pietjepik
15 december 2013, 22:02
Joop goed te lezen dat je eindelijk Staphorst verlaat! :freu:
The Saint
15 december 2013, 22:56
Een aantal heb ik niet in de clubs mogen ontmoeten maar wel op het forum zoals the saint
o jawel hoor: in de VV ergens eind 2008 of begin 2009; we hebben het oa nog gehad over onze oogproblemen...
anyway... het ga je goed man
VernieuwdeJoopSlim
25 december 2016, 12:52
Dag allemaal, aangezien ik lange tijd afwezig was op het forum, zolang zelfs dat ik mijn wachtwoord ben vergeten 😁en ik te ongeduldig ben om op een reactie van de beheerder een toepasselijke nieuwe gebruikersnaam aangemaakt "vernieuwdejoopslim" 👌
Met Joop gaat het goed alweer 3 jaar samen met een Oezbeekse (voormalig ussr) schone.
Een lange tijd Niet op het forum geweest, maar de herinneringen leven nog dagelijks voort in mijn gedachten, man man wat een tijd.
Villa vertigo en zijn nachten
Goldentime met zijn dames en mijn zusje Angela en alle andere clubherinneringen
Vooral ook niet te vergeten, collega ijsberen, zakkenleger welke ons al ontvallen is.
Ik wil alle ijsberen van nu en toen een mooie kerst en een voorspoedig 2017 wensen.
Verder hoop ik dat de nieuwe ijsberen de valkuilen omzeilen en zullen genieten van al het moois in de snoepwinkels genoemd saunaclubs
Een kerstgroet van Joop Slim
Paul1968
21 april 2024, 12:09
Dit (levens)verhaal gelezen en ik moet zeggen zeer indrukwekkend en ook op een mooie kwetsbare manier gedeeld
Misschien teveel gevraagd maar ik hoop echt dat het goed gaat met Joop Slim en dat er een vervolg komt aan dit verhaal