PDA

Volledige versie bekijken : Beste aankomsttijd ??

Zedd
1 januari 2009, 22:03
Hallo beren, ik ben als grasgroen beertje hier beland en wil op mijn vrije vrijdag (02-01) nu eens gaan kijken of al jullie verhalen over 'het paradijs op aarde' aan de andere kant van de grens bij Venlo echt waar zijn... ;)

Nu denk ik eraan om morgen de hier alom opgehemelde GT of PHG te bezoeken. Overal lees ik hier dat de meeste berenheren er dan al 's-ochtends vroeg al voor de deur staan. Betekend dit dat het in de middag of avond niet aan te raden is?? Aangezien het voor mij best wel een eind rijden is vroeg ik me af tot welke tijd je er het beste kan aankomen?

Jansen
1 januari 2009, 22:21
Hallo beren, ik ben als grasgroen beertje hier beland en wil op mijn vrije vrijdag (02-01) nu eens gaan kijken of al jullie verhalen over 'het paradijs op aarde' aan de andere kant van de grens bij Venlo echt waar zijn... ;)

Nu denk ik eraan om morgen de hier alom opgehemelde GT of PHG te bezoeken. Overal lees ik hier dat de meeste berenheren er dan al 's-ochtends vroeg al voor de deur staan. Betekend dit dat het in de middag of avond niet aan te raden is?? Aangezien het voor mij best wel een eind rijden is vroeg ik me af tot welke tijd je er het beste kan aankomen?

Beste tijd is rond 17.00 u dan zijn er al voldoende dames en tot 18.00 u komen er nog enkele bij.
Tevens ben je dan oo tijd voor het avondeten
PHG zal weing te doen zijn tot 8 januari meiden zijn naar huis in GT zijn dan meer dames.
Kom ook maar op vrijdag 9 januari na 17.00 u in Vila Vertigo dan leer je de bekendste beren ook meteen kennen

foots
1 januari 2009, 22:27
Nou heren, beren is mijn begintekst, maar zonder patent, dus gebruik het gerust in alle varianten.

Om je even op weg te helpen om 01:00 gaan de meeste clubs dicht en wil je er een leuke dag van maken als freetbeer ben je in ieder geval voor het avondeten dat rond 18:00 begint binnen. Ik hoop dat jullie dit antwoord van mij verwachten. Dit geldt voor mij niet voor GT, want daar is het eten kompleet pet, kotsvreet genaamd door de ervaren GT ganger Jack42, een betere omschrijving is er niet te geven.

Maar als je ook nog wil lunchen dat behoor je voor 14:00 binnen te zijn. Aangezien ik minder waarde hecht aan broodtjes met beleg etc. laat ik dze optie nogal eens passeren. Afijn genoeg over freten, dat interesseert hier toch vrijwel niemand.

Het beste is dat je een geruime tijd kunt gaan, zodat je zonder te haasten op je gemak de aanwezige dames kunt opserveren en rustig je keuze kunt maken. Dit geldt zonder probleem in PHG, daar zijn de dames normaal in gedrag. Helaas is dat in GT niet het geval, daar wordt door de dames behoorlijk gejaagd en zelf ervaar ik dit als bijzonder storend, echter voor sommige (lees in mijn ogen verlegen) beertjes is dit een pré. Het beste is gewoon "PIEL KAPUTT" zeggen, maakt niet uit of het waar is of niet, maar dan lopen ze weer door.

Verder is het leuk als je voor de eerste keer gaat dat je er een leuke sfeer is en/of dat je wat aanspraak hebt. Voor mij geldt dat dit in PHG altijd prima is terwijl in in GT zowel de sfeer alswel de aanspraak mis. Om het in het belachelijke te trekken het lijkt mij dat de beren in GT contactgestoorden zijn, die sfeerloos voor zich uit zitten te staren en geen dames aan durven spreken. Let wel dit is mijn sterk overtrokken mening gebaseerd op slechts 2 GT bezoeken. Het is duidelijk ik ben geen fan van GT, wel van VV en PHG.

Verder wens ik je een goede start van het nieuwe jaar en mijn hoop is dat je een recentie schrijft over de club en ook over je belevenissen met de dames. Daar hebben we allemaal iets aan en bovendien kun je daar zelfs vrijkaartjes mee winnen. En geloof me die kans is best groot, want dit is het aardigste forum wat ik ken op het gehele internet.

Groet, Foots (de sfeer- en freetbeer) :wink:

Jansen
1 januari 2009, 22:37
Aan bovenstaand verhaal zal deze ijsbeer weinig aan hebben.
Je moet eerst de vraag eens lezen Domme vreetbeer.:green_smi reageer dan Ha Ha Ha

foots
1 januari 2009, 22:50
@Jansen,

Dat heb ik gedaan en ik schrijf ook 3 alinea's over tijden in combinatie met mijn specialiteit eten, daarna nog 2 alinea's met mijn zeer persoonlijk indruk van GT en PHG, om het verschil tussen beide te benadrukken. En als laatste een alinea met daarbij de aanmoediging voor het schrijven van recenties.

Kortom ik meen ruim voldoende te hebben toegevoegd en ik hoop dat ook jij mijn stempel als freetbeer en sfeerbeer hierin herkend en waardeerd. Ik vind het ook leuk dat jij als "womanizer" nog een bijdrage doet over de damesdichtheid en de tijden, kortom zo hebben we ieder onze specialiteit duidelijk gemaakt aan deze beginbeer.

Groet en tot zien Jansen,

Foots :wink:

Zedd
1 januari 2009, 22:54
Haha ik heb overal wat aan want ik ben nog geheel onwetend over wat me te wachten staat :D . Maar rond 1600/1700 had ik idd in gedachten en het zal dan wel GT worden als het in PHG deze dagen uitgestorven is.

@Jansen, de 9e neem ik in beraad, maar eerst eens kijken of ik morgen wel overleef ;)

Jansen
1 januari 2009, 23:05
Ja kijk maar of je kan die dag.

He Foots jij ook nog de beste wensen en hopen dat het eten beter wordt in 2009 in vele zaken
Probeer ook weer eens op de vrijdag te komen 9 jan. bijvoorbeeld.

foots
1 januari 2009, 23:23
Beste Jansen,

Ook de beste wensen jongen, dat het een geil jaar mag worden. Beter eten en hetere vrouwen en meer sfeer daar gaan we toch allemaal voor, niet dan ?

Vrijdagen zijn voor mij erg lastig Jansen, ik wil namelijk voor het eten binnen zijn, dat weet je. En dat kan ik wel op zaterdag om de 2 weken en dan is mijn budget wel weer op.

Maar speciaal voor jou begin ik dit jaar met 3 zaterdagen op rij en ook vrijdag 6 feb ga ik naar LR. Kortom ik ga dit jaar knallend in en hoe het eindigt weet ik nog niet.

Groet, Foots :wink:

P.S. en zag ja dat die beginbeer ook mijn reactie waardeerde en dat hij desondanks toch naar GT gaat, dat komt door jou reactie want hij gaat voor de hoeveelheid dames. Kortom het is gen nieuwe freetbeer, maar ook zo'n ongelikte neukbeer als u ;)

Jansen
1 januari 2009, 23:28
gelikte neukbeer dat is toch ook weer een compliment
Als je eten wil hebben dan zorg ik dat jij dat krijgt die avond.
Ik laat speciaal voor jouw een bord met uitgebreid vlees en wat je wil wegzetten in de koelkast en opwarmen.
Daar zijn vrienden voor ;)

Dalton
2 januari 2009, 04:50
Rond de feestdagen en begin van het nieuwe jaar kun je je het beste vermaken in Living Room. Het is er altijd gezellig druk en er zijn de hele dag voldoende dames aanwezig.

RAUL7
2 januari 2009, 08:32
Kom ook maar op vrijdag 9 januari na 17.00 u in Vila Vertigo dan leer je de bekendste beren ook meteen kennen

Noteer dat er op vrijdag 9 januari een nieuwjaarsborrel gedronken kan worden in Vila Vertigo.
Jansen,Sonny, Big30 (misschien) komen ook
Nog even af te stemmen met Stephan.

Oh, zijn die 2 beren de bekendste beren :rolleyes:!

Toch niet voor mij :thefinger!!!

Trouwens, het is geen eer om de bekendste ijsbeer te zijn :smile2:!

Stiffmaster
2 januari 2009, 10:47
Beste tijd is rond 17.00 u dan zijn er al voldoende dames en tot 18.00 u komen er nog enkele bij.
Tevens ben je dan oo tijd voor het avondeten
PHG zal weing te doen zijn tot 8 januari meiden zijn naar huis in GT zijn dan meer dames.

Hè Jansen doe jij nu ook al aan klanten binding :D:D