PDA

Volledige versie bekijken : 't zal je maar overkomen....



sofaking
2 januari 2009, 11:43
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/585460/2009/01/02/Bordeelbrand-in-Sydney-hoertjes-naakt-de-straat-op.dhtml


Mannen en hoertjes zijn naakt de straat opgelopen in Sydney. Er was brand uitgebroken in een bordeel. Iedereen kon het pand in de Queen Street in St. Marys veilig verlaten. Twintig brandweermannen en zeven wagens waren nodig om de brand te blussen. (vsv)

Stiffmaster
2 januari 2009, 12:46
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/585460/2009/01/02/Bordeelbrand-in-Sydney-hoertjes-naakt-de-straat-op.dhtml


Hadden ze ook maar een ijsbeer moeten zijn in een saunaclub, per slot hebben wij van die lekkere pelsjes aan daar ;);)

sofaking
2 januari 2009, 13:45
In't vervolg, mischien toch best een reserve pull en jeans in de auto laten liggen. :o

Goedemorgenallemaal
2 januari 2009, 14:30
In't vervolg, mischien toch best een reserve pull en jeans in de auto laten liggen. :o

Ook maar in de zakken van je velletje stoppen en niet in het kastje laten liggen

Goedemorgenallemaal
3 januari 2009, 10:22
En waar laat je de sleutels als je berevelletje ook in vlammetjes op gaat. Bind je de sleutels om je wormvormig aanhangsel???:D:D:D.

Kunnen we meteen zien dat je "lid" bent van een sleutelclub.... hhh.
:green_smi
Nou je velletje heb je of aan, of naast de stoeiplaats liggen.... Da's nog altijd sneller dan met de meuet mee naar je kastje gaan... Wat ook nog es te lang zal duren als het echt brand (en ik kan het weten vanwege mijn andere hobby)

sofaking
3 januari 2009, 14:48
Nou je velletje heb je of aan, of naast de stoeiplaats liggen.... Da's nog altijd sneller dan met de meuet mee naar je kastje gaan... Wat ook nog es te lang zal duren als het echt brand (en ik kan het weten vanwege mijn andere hobby)
Dat doet me denken aan mijn allereerste sauna club bezoek. Dat was in Queenie's. Bij de douche vond ik geen kapstok en wist ik niet goed waar mijn berevel te leggen. Naast de lavabo's stond er een rieten mand (met een deksel op), dus legde ik de badjas daar maar bovenop. Na de douche was rieten mand en badjas weg. Dat was inderdaad de wasmand.
In mijn badjas zaten mijn gsm en autosleutel :eek:
Gelukkig hadden ze de was niet direct in de wasmachine gedumpt, en kon ik al het materiaal terug recupereren.