PDA

Volledige versie bekijken : Quna (Thaise/Chinese)



Eagledriver
4 januari 2009, 08:03
Naam : Quna (spreek je uit als Djuna)

Nationaliteit/Taal : Thais/Chinees spreekt Duits

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur/-lengte : zwart lang haar

Lengte dame : ± 170 cm

Postuur/Cupmaat : slank, met een A-cupje

Tatoeages/Piercings : beide niet

Service: heerlijk, lekker zoenen, en prima sex

Voordelen: lief meisje

Nadelen: ??

Tijdsduur : 30 min

Prijs : EUR 50,00

Extra’s bij het bezoek:


Ik stond afgelopen vrijdag met een paar forumleden in de hal te praten toen deze slanke Thaise/Chinese voorbij kwam. Haar figuur en haar vrolijke lach deden mij besluiten om deze dag met haar naar de kamer te gaan.
Dit duurde uiteindelijk nog wel even, want eerst moest deze Quna met 2 andere spleetogen naar de kamer en hierna werd het tijd om wat te eten. Uiteindelijk het ik haar in het gangetje gevangen en zijn we naar een van de tuinhuisjes gegaan om hier een heerlijke tijd te hebben.:lostit: Quna zoent echt heerlijk, pijpen doet de idem dito, en ook over de sex heb ik niets anders te zeggen dan zalig. :freu:

Quna werkt hier nog tot ongeveer eind maart, dan gaat ze vakantie vieren in Thailand, en komt dat misschien hier weer terug. Misschien, want de club waar ze normaal gesproken werkt is Parksauna Residenz.

Groeten Eagledriver :wink: :wink:

timd
4 januari 2009, 15:58
Gisteren deze dame voor het eerst gezien en een ervaring gehad die ruim bovengemiddeld is. Kortom best een aanrader deze Juna.

Rolliman
5 januari 2009, 16:56
Nicht jeder Tag läuft gleich.

Hatte ich vor einigen Wochen im GT von anfang an Glück mit meiner Auswahl, so hatte ich gestern ein "dickes Brett zu bohren".
Kaffee um Kaffee veschwand in meinem Körper und Frau um Frau zog an mir vorbei. Teils wegen "Nichtgefallen" teils aber auch, weil kein Blickkontakt zu stande kam.
Als ich dann auch noch innerhalb von 30 Minuten zwei Fahrkarten schoß, schien der Tag für mich gelaufen.
Ein Bekannter machte mich dann auf Quna aufmerksam, die mir vorhar gar nicht aufgefallen war.
Sie war mit Ihren 1,65 m und Ihren 45 kg (eigene Angaben) einfach durch mein Radar geschlüpft.
Wenig später lernte ich auf dem Zimmer eine Frau kennen, die sehr gerne lacht und sehr gerne sehr Spass hat.
Leider hatte sie dann auch sehr schnell raus, dass ich kitzelig bin, und vor allen Dingen wo.
Der Sex mit ihr ist wirklich gut und sie scheint es auch zu genießen.
Diese Kleine war echt ein Volltreffer und ich würde sie jederzeit wieder buchen.

longdivision
6 januari 2009, 22:24
Een woord: FANTASTISCH! Mocht je in GT zijn, dan moet je haar zeker niet voorbij laten gaan.

lustman
26 januari 2009, 20:52
Het aanbod van Aziatische dames was heel mager ( letterlijk en figuurlijk :D ) zaterdag in Gt. Er was er dus maar ééntje de voor mij onbekende :Quna/Djuna/Juna/Gina. Ik sprak haar aan om even kennis te maken en al snel kreeg ik een goed gevoel. Resultaat : ga de sleutel maar halen. ;) Er was op dat moment een wachttijd van 15min. :huch: De kino was overvol en het bed naast de sauna was ook in gebruik. Terug naar het onthaal en wachten op de sleutel... Ondertussen nestelde Quna zich tegen mij aan.:knuddelz: Uiteindelijk een sleutel ter beschikking , hup naar het tuinhuisje. Daar binnen was '' le moment supréme '' aangebroken...hmm :p. De sessie begon met lekker tongzoenen , waar deze meid toch wel erg bedreven in is.:kuss: Dan legde ze twee kussens onder men schouders , zodat ik een beter zicht kreeg wat er downtown ging gebeuren. :green_smi Ze kronkelde met haar tong rond men eikel en al snel ging dit over tot een deep throat. Ze pijpte me tot op de wortel van men penis.:blow2: Niet te vergeten dat dit uitgevoerd werd door haar in een houding dat ik ook nog zicht had op haar gouden driehoekje. Vloeiend gingen we over in een 69. Toen werd het tijd om te :fuck: begonnen in doggi style en een standje verder ben ik niet gekomen.:wiegeil: Brrr...dit smaaakt naar meer.:freu: Ik vroeg haar om de sessie te verlengen naar een uur. Dit was geen probleem maar ze zei wel dat een uur bij haar 100euro kost ipv de normale 75euro. Okido maakt niet uit. Ik stelde de vraag of het mogelijk was om wat massage te krijgen en zo over te gaan naar het erotische gedeelte : no ploblem. :D De massage was goed en langzaam werd de spanning opgebouwd door het teasen van het scrotum en de :ass: Wat werd ik blij bij het horen van : turn around. :roll: Ik had terug een beenharde.:48[1]: Zei haar direct in 69 te gaan. Het neuken begonnen in the cow-girl en dan over gegaan in de missionaris. Tijdens het neuken in de missionaris werd ik geil aangemoedigd : sneller fick mich ( wat ik dan ook deed ) Ik pomte zo hard ik kon , bij elke slag sloeg zij met haar handen op men billen ( pets , pats ) Tussen tijds vroeg ik haar : you like it ? YES ! :teuflisch Toen was het tijd voor de big bang...aaaaaaaaaarh ik kwam klaar en viel uitgeput op deze Asian sex doll neer. Wowh...:p

lustman
22 februari 2009, 23:19
Men eerste sessie van de dag. Tja , het was super goed. :freu: Ga de details besparen. :green_smi

Willem2
23 februari 2009, 17:15
Men eerste sessie van de dag. Tja , het was super goed. :freu: Ga de details besparen. :green_smi

In veel gevallen vraag ik dan om uitleg maar bij jou ........ laat maar :D ;) :zauberkis

Mauriceyep
23 februari 2009, 17:54
Bij leeftijd staat 25 jaar, ik heb een chinees lichtgewicht in mijn hoofd, maar die ziet er eerder uit als 38 jaar. Kan dit kloppen of hebben we het over twee verschillende dames?

sunny
25 februari 2009, 14:02
Du meinst sicher Lin.

Viele Grüße

Mauriceyep
25 februari 2009, 19:54
Nee, Lin is een oudgediende die ik wel herken en die ook niet tot de categorie lichtgewichtjes hoort:D ...

haiphong
26 februari 2009, 00:58
heren heren het is Gyna. Haar de volgende keer toch vragen.
Ze is 26 en in XXX word ze 27 (XXX)
Hoe kom je aan deze info nou gewoon vragen

lustman
24 mei 2009, 09:10
Het was alweer drie maanden geleden dat ik haar nog is gezien had. Men eerste sessie met deze ex-Bernds dame door gebracht. Een blij weerzien , vuurwerk op de kamer en het bezichtigen van de plinten. :p Meer hoeft het niet te zijn hoor. :hah: Top service.

seksenfun
26 mei 2009, 20:24
Tuna, zei ze duidelijk herhaaldelijk tegen mij, om het rijtje van lustman nog maar wat aan te vullen ;).

seksenfun
26 mei 2009, 20:55
Naam : Quna (spreek je uit als Djuna)



Ook een flink mondje Engels.

2bat4you
27 mei 2009, 16:33
als ik nog een keer naar Gt rijd is zij nummer 1 op mn lijstje
heb volgens mij de eerste keer dat ik in de GT kwam met haar gekamerd maar moet nu als ervaren ijsbeer dit nog maar eens dunnetjes over doen.

Dat geldt trouwens voor alle thaise dames die in Gt lopen nog 1x allemaal een keertje meenemen voor een goed onderzoek en daarna mijn ervaren recenties gaan plaatsen.:wink:

seksenfun
31 mei 2009, 13:57
Terwijl ik in de tuin van GT mijn eten aan het oppeuzelen was, zag ik haar gezellig bij een beer, een beetje verder, op de zetel kruipen. Ze deed best leuk en spontaan en ik durf al wel eens voor een Thaise (zij is half Chinees half Thais) vallen.
Het feit dat ze meer dan een paar minuutjes bij die beer bleef vertoeven deed mij vermoeden dat het een vaste klant was van haar. Bovendien kwam ze in de tuin gelopen en zei ze tegen die beer, toen ze hem zag, dat ze hem nergens kon vinden. De onthaaste indruk van haar gaf mij een positief beeld van haar. Ze doorbreekt hiermee de GT-trend.
Eigenlijk had ik de pepers in de saus van het eten aan haar kunnen presenteren maar langs de andere kant vond ik het niet beleefd om haar te storen in het gezellig samenzijn met die beer.

Ze bleef gelukkig beperkt lang in de kamer met die beer. Ik zat in één van de flashy groene sofa’s en zij ging schuin tegenover mij op één van de vele krukjes aan de geblindeerde ramen zitten. Ik keek in haar richting, zij in mijn richting. Ze deed opeens teken om naar haar toe te komen wandelen. Ik deed nog even teken dat zij naar mij toe mocht komen. Helaas begreep ze dit niet goed of wou ze niet bij mij in de sofa komen zitten. Omdat ik haar wel wou, ben ik maar naar haar toe gestapt (slaafs als ik ben naar sommige dames toe :rolleyes:).
Even twijfelde ik nog of ik het zou doen. Even ging er iets door mijn gedachte. Zou het wel verstandig zijn om met haar te gaan kameren? Ik ben de service en zeer goeie klik met Nipa in YY gewoon bij Thaise dames en de kans dat zij dit absoluut niet zou kunnen evenaren was bijgevolg enorm groot.

Ze omhelsde mij direct en spontaan. Ze sprak me aan in het Engels. Waarom? Had ze me al Engels horen praten, eerder die dag in de club?
Het verkenningsgesprekje bleef beperkt tot enkele minuten. Daarna meteen de vraag of we niet wat plezier konden maken op de kamer. Ik vond dit snel maar ze kwam algemeen erg goed over en in GT moet je al de grote uitzondering treffen als een dame een kwartier of meer voor je uittrekt buiten de kamer. Dus was er eigenlijk niets abnormaals gaande.

Op weg naar een tentje buiten begon ze ineens Duits tegen mij te spreken :confused:. Ondanks dat mijn Engels beter is dan mijn Duits wil ik graag Duits praten maar liet dat hier toch niet gebeuren. Hier kwam het bij mij een beetje vals over. Ze praatte Engels om mij naar een kamer te lokken en eens ze mij binnen had, begon ze in het Duits. Enfin, zo kwam dat toch even over. Ze spreekt trouwens vrij goed Engels.

De buitentent vond ik dubbel. Tegelijk romantisch en wel iets hebben, tegelijk verkies ik nog altijd liefst een échte kamer omdat dat toch meer privacy garandeert.

In de buitentent aangekomen en na de tent afgesloten te hebben met een loshangende doek begon ze haar setje uit te trekken, nog voor ik kon zeggen dat ik dat liever zelf doe. Maar hiermee waren nu ook geen potten gebroken. We vlijden ons op de matras in de buitentent en ze begon mij met veel overgave en innig te tongzoenen. Heerlijk! Ze tongzoent enorm goed (lief en zacht). Dit gaf natuurlijk als resultaat dat mijn lul meteen begon te groeien. Toen ze dat merkte zakte ze (een beetje kussend op mijn tepels en borstkas) stilletjes aan met haar mondje af op mijn lul. Dit ging me eigenlijk wat te snel. Het pijpen was goed maar niet bijzonder. Daardoor kwam mijn lul niet keistijf te staan. Het weerhield er haar nochtans niet van om er toch al een condoom omheen te doen en verder te pijpen. Ze voelde dat er iets niet goed kwam en vroeg dan ook hoe dat kwam. Ik vertelde haar toen dat ik vond dat het allemaal nogal aan een hoog tempo vooruit ging. Toen wees ze me op de tijd. Er waren al 25’ gepasseerd. Ik vroeg dan weer aan haar wat het probleem daarbij was. Zij gaat er vanuit (allicht zoals bijna alle dames in GT :o) dat als je niets afspreekt over de tijd je voor een half uur gaat. Ik vertelde haar dat ik de tijd bijzaak vind. Dat ik zolang het leuk is op kamer, op kamer blijf. Een beetje verbaast begreep ze wat ik bedoelde. Hierdoor was er natuurlijk wel een breuk in het geheel en moest eigenlijk alles opnieuw beginnen. Ik vertelde haar nog dat het vooral niet gehaast diende te gebeuren.
Tot mijn eigen verbazing slaagde ze er zelfs met haar goed en lang tongzoenen niet meer in om mij een stijve te doen krijgen. Seksenfun is gevoelig voor zulke discussies tijdens de seks.
Ze kuste me nog overal lief en streelde mij met haar vingertoppen op alle gevoelige lichaamsdelen en begon weer te pijpen. Nu meer naar mijn smaak :smile:. Hierdoor kwam er toch terug leven in mijn lul. Ze vroeg in het Engels eigenlijk of ik het zo goed vond en of ze nu lief en zacht genoeg was. Ik zei “ja”. Eigenlijk bedoelde ze of ik wou beginnen neuken. Een taalmisverstandje dus dat er voor zorgde dat we eigenlijk weer iets te vroeg begonnen te neuken. Ze deed er een condoom over, ze kwam op mijn lul zitten. Toch voelde ik precies weer tijdsgebondenheid en “de klik” zoals ze dat al eens noemen was er niet. Ik liet haar verstaan dat ik het standje wou veranderen naar missionaris maar ook zo geraakte ik niet aan een hoogtepunt.

Het lijkt misschien contradictoir maar ik voelde mij toch goed bij haar. Ik voelde zelfs dat er eigenlijk meer moest mogelijk zijn tussen ons. Bovendien had ik gisteren iets meegemaakt waar ik nogal mee zat. Ik vertelde haar dat dat allicht de reden was dat één en ander niet zo wou lukken. Of dat ook zo was, wist ik voor mezelf niet. Ik wou dit wel weten door met een andere dame nog te gaan kameren straks. Toen bleek dat alles vlekkeloos verliep. Het was dus de chemie die er niet écht was tussen ons, vooral dan door die tijdsgespannenheid. Seksenfun werkt nooit graag tegen de tijd.
Zij was zelf teleurgesteld dat ze mij niet had kunnen doen klaarkomen. Ik suste haar met te zeggen dat ik mij wél goed voelde bij haar en dat een orgasme niet hét belangrijkste is. Hoewel ze dit wat vreemd vond, had ik toch de indruk dat ik ze gesust had.
Omdat ik me dus wel goed voelde en de indruk had dat er wel een orgasme zou kunnen inzitten zei ik haar dat de tijd gerust ook langer dan een uur mocht zijn. Dit zei ik omdat ze voor de tweede keer zei dat nu het uur om was. Het blijft toch een rode draad in GT, die tijd, die half uurtjes. Ik ben dan na een uur toch maar gestopt omdat ze zei dat ik gerust langer mocht blijven maar dat ze niet werkt aan de geldende tarieven van GT. Bij haar is een uur 100 euro. 2 uur 200…. “Eigenlijk”, zei ze me, “is dit uurtje bij een ander ook 100 euro maar voor mij wou ze het bij 75 euro houden. Dat is lief maar ook logisch. Als je prijsafwijkend werkt dien je dat vóór het kameren te vertellen, vind ik nog altijd. Gezien de klik er toch niet helemaal was, was ik zeker niet van zin om duurder te beginnen kameren. Anderzijds heeft ze natuurlijk gelijk, hoe ze redeneert. Ze vertelde me dat het business is en dat er mannen zat zijn die haar graag 100 euro per uur geven, dus dat ze het niet meer voor minder doet.

Later in de bar, terwijl ik met Dupke in een sofa zat in afwachting van pizza time, kwam ze nog voorbij gelopen maar zag me niet zitten. Dit bleek achteraf per ongeluk te zijn (ze was te busy zeker) want nog wat later liepen Dupke en ik door het saunagedeelte en zij kwam van de andere richting en zette het even op een drafje om mij innig te omarmen en kusjes te geven.

Kortom: zij is een hele lieve toffe meid die het de beren enorm naar de zin kan maken, daar ben ik zeker van. Ook ik heb, ondanks geen orgasme en (voor mij) vervelende, sfeerdoorbrekende tijdsonderhandelingen een leuke tijd met haar op kamer gehad.

erik301969
1 juni 2009, 06:34
Ook met haar geweest in de kino, ze deed goed haar best maar de klik was er niet echt. Dus zeker geen herhalingsgevaar.

Rolliman
12 juni 2009, 14:00
Nachdem ich letzte Woche eine schriftliche Prüfung bestanden hatte, und man danach komischerweise allen Leuten einen ausgegeben hat, die vorher geunkt haben "das schafft der eh nicht", war es gestern an der Zeit mich selber zu belohnen. Obwohl der Pfingstmontag für mich so schlecht gelaufen ist, zog es mich wieder in die Niederrheinische Provinz Brüggen zum "Goldentime", denn für Rollis ist das mit der beste Club, den ich bisher gesehen habe.
Ebenerdiger Eingang, ebenerdige Umkleide, Dusche ohne Duschtasse und überhaupt kann sich ein Rollstuhlfahrer ganz gut ohne Hilfe dort aufhalten.

Ich war noch nicht richtig in der Umkleide angekommen, da wuchs Quna schon neben mir aus der Erde. Quna ist eine kleine zierliche Thailänderin, die das Herz auf dem rechten Fleck hat, aber auch rotzfrech sein kann. Solche Frauen liebe ich.
Nach einem gemeinsamen Kaffee verschwanden wir dann auch direkt und ohne große Umwege in eines der "Spielzimmer", wo sie dann freudestrahlend Hand an mich legte.
Nach der Thaimassage weiß ich auch endlich, was bei mir alles so im Rücken knacken kann... :traurig::clown:

Der Rest war einfach nur Genuß und GF6 pur. Obwohl sie es nach eigener Aussage auch schonmal gerne wilder mag, ließ sie sich vollkommen auf meine Möglichkeiten ein und bescherte mir damit eine wirklich schöne Zeit.

Wenn sich unsere Wege nochmal kreuzen sollten, gilt von mir aus eine Buchung als 100% Sicher.

Ace2
12 juni 2009, 22:50
Ik had deze Thaise dame al eens vaker gespot, maar het was nog niet tot een fysieke kennismaking gekomen. "Een Thaise dame in GT, waarmee ik nog niet heb gekamerd? Het moet verboden kunnen worden" dacht ik bij mijzelf.

Quana is zeker geen knappe vrouw, maar ik ben ook geen knappe man. Dus wat dat betreft passen wij goed bij elkaar. Ze heeft wel iets Oosters geils wat mij aan haar aantrok. Maar de vorige keren, en ook nu, vond ik haar in de barruimte net iets te zakelijk. Toegegeven, het was haar al lang opgevallen dat ik interesse toonde. Dus tussen de bedrijven door werd aan mij wel enige aandacht besteed, maar wel in een zeer beperkte vorm. De sleutelvraag kwam ook veel te snel en werd nog eens herhaald. Gezien de positieve berichtgeving waren de verwachtingen hoog gespannen, net als mijn piemeltje.

Op de kamer toonde ze zich als een wervelwind, waarbij ze de techniek uitermate goed beheerste. Heel goed, nat en intens zoenen. Ze likt je hele lichaam af en pijpt heerlijk. Ze laat zich gewillig vingeren en beffen en accepteert een (halve) FT. Toch was er iets wat er ontbrak: het laat zich nog het beste omschrijven als het ontbreken van passie en gevoel.

Jammer, maar ik vrees dat de wisselingen binnen de Thaise kolonie in GT geen verbeteringen hebben opgeleverd.

Schreck
2 juli 2009, 11:01
Ze laat zich gewillig vingeren en beffen en accepteert een (halve) FT. Toch was er iets wat er ontbrak: het laat zich nog het beste omschrijven als het ontbreken van passie en gevoel. Jammer, maar ik vrees dat de wisselingen binnen de Thaise kolonie in GT geen verbeteringen hebben opgeleverd.

Hi Ace2 (or some else),

could you please translate this part for me in english or german? And especially: what is a half FT?

Thank you so much.

Bye,

Schreck

Ace2
3 juli 2009, 06:23
Ze laat zich gewillig vingeren en beffen en accepteert een (halve) FT. Toch was er iets wat er ontbrak: het laat zich nog het beste omschrijven als het ontbreken van passie en gevoel.



Vrij vertaald:

It was problem to put my finger in her pussy and it was also no problem to lick her pussy. She does FT, but half way of my orgasm she take her mouth away from the dick. I did miss something and I think the best way to say it is that I miss real passion and feeling of enjoying sex at her side.

Schreck
3 juli 2009, 16:04
@Ace2:

Thank you! So she didn´t swallow your cum, but she took some sperm in her mouth? Did you tell her that you´re coming or was it a "surprise" :eek:? Maybe she does no FT in general.

Bye,

Schreck

2bat4you
4 juli 2009, 14:22
elke keer als ik er ben is ze er niet maar vrijdag gaan we het nogmaals proberen:smile2:
mijn ervaring krijgen jullie dan zeker;)

lustman
15 juli 2009, 23:16
Het werd de eerste sessie van de dag , zowel voor haar als voor mij. :wink: Alles liep gesmeerd , kreeg na de daad zelfs nog een massage tot de tijd erop zat. :littleangel: Deze meid blijft top. :freu:

2bat4you
16 juli 2009, 20:58
Verleden week VRIJDAG was ze er WEER niet.
( werkt ze niet op vrijdag???)
Gelukkig hebben LIn en Lulu het heeeeeeel
goed gemaakt ;)

lustman
25 juli 2009, 10:27
( werkt ze niet op vrijdag???)

Blijkbaar wel althans gisteren toch. Met een brede smile verwelkomt door haar en direct de kamer opgedoken. Perfect uurtje :fuck: met wat massage ertussen door. Deze sessie maakte men dag goed. :tongue:

seksenfun
25 juli 2009, 10:49
Hoe heet de maand 0, lustman, tussen december en januari :smile:?

lustman
25 augustus 2009, 17:10
Het begint stilaan een traditie te worden dat ik eerst met haar op de kamer ga , wanneer ze aanwezig is. Ter afwisseling gebeurde de sessie nu in een tentje in de tuin. Super sessie zoals gewoonlijk. Ze vertelde me ook dat het beter was voor mij om een * butterfly * te blijven. ;) Toch nog is wijze raad van een DVP. :hah:

langegerrit
18 september 2009, 16:05
Is Djuna/Quna de laatste tijd nog in GT gesignaleerd? Wat ik eigenlijk bedoel is natuurlijk of er een kans bestaat dat ze er de volgende week zal zijn.
Ik verheug me al op een super-sessie.

wipneus
19 september 2009, 15:54
Ik heb haar inderdaad een hele tijd niet meer gezien.

Jack42
19 september 2009, 16:35
Ik heb haar inderdaad een hele tijd niet meer gezien.

Wat is een hele tijd?
Nog geen 3 weken in ieder geval want 27 augustus was ze nog in GT, ze was er toen al enkele dagen en ze zou ook nog een paar dagen blijven.
Meestal heeft ze een break van 2-3 weken dus wellicht is ze er binnenkort weer.

Ace2
22 september 2009, 19:01
Is Djuna/Quna de laatste tijd nog in GT gesignaleerd? Wat ik eigenlijk bedoel is natuurlijk of er een kans bestaat dat ze er de volgende week zal zijn.
Ik verheug me al op een super-sessie.

Op dinsdag 22 september (vandaag) was ze gewoon weer aanwezig en ze zou 10 dagen blijven, oftewel t/m. 4 oktober. Ik heb beloofd 2Bat4You te sturen.

2bat4you
22 september 2009, 19:27
. Ik heb beloofd 2Bat4You te sturen.
gaar ze daarna dan weer weg??
ik ga zeker kijken of ik voor die tijd nog even richting GT of LR ga
want Joy ben ik ook nog niet vergeten

lustman
1 oktober 2009, 21:52
Gelukkig is deze Thaise panlat uit goed hout gesneden. :wink: Top sessie. :tongue:

2bat4you
6 oktober 2009, 19:35
:a_alarm13:als iemand haar weer ziet na de 12e Oktober laat het mij dan ff weten :loud:
want deze beer ( gaat waarschijnlijk de 16e) en wil weer een vernieuwde kennismaking met deze overheerlijke dame:knuddelz:

lustman
23 november 2009, 16:32
Eerste sessie van de dag , voor ons beiden. ;) Zoals gewoonlijk : super goed. :thefinger: Deze Aziatische die de knepen van het vak bij oom Bernds geleerd heeft is nog twee weken aanwezig in GT. :lostit:

sunny
23 november 2009, 20:53
++++++++++++is nog twee weken aanwezig in GT.+++++++++++++++++++

Und dann?

Viele Grüße

Rolliman
23 november 2009, 21:46
Dann wie üblich Heimaturlaub. Mir hat Quna bei unserem letzten Treffen nichts davon gesagt, dass sie aufhört oder den Club wechselt.

neptoura
26 november 2009, 23:08
zuerst einmal : quna schreibt sich GYNA . Ich habe es ihr heute noch mal gefragt um sicher zu sein :wink::wink:
Sie arbeitet noch bis ende naechste woche und auch noch ein paar andere tage im dezember.:freu:
Im januar ist sie dann mit LULU 4 wochen in Thailand und kommt dann wieder zurueck. Also nur keine panik :wink:

Ich hatte sie 3 mal eine stunde gebucht gestern und habe wie immer super guten sex mit ihr gehabt :annieengel:

I love GYNA :liebe2: :love:

sunny
26 november 2009, 23:10
Ist ab Januar in Urlaub.

neptoura
26 november 2009, 23:23
Ist ab Januar in Urlaub.

YES richtig :smile: , aber nicht weinen :heul: sie kommt wieder :biggrin:

2bat4you
15 december 2009, 09:28
Nog ff een veertje voor mijn toppertje,
TIJD: 3 december 2009
WAAROM :Cupido's feestje...

Heel laat kwam Quna pas binnen en omdat ik mn medefeest-beren er al op attent gemaakt had dat ik mn meisjes( asien) nog niet gezien had
Ik gaf ze mee dat ze mij even moesten waarschuwen als er 1 van mijn favorieten binnen zou komen.
Ik was dan ook weer in de GT hemel toen Quna achter mij op een kruk plaats nam en mn bar-beren mij zeiden om niet te snel om te kijken.
Gierend van de nieuwsgierigheid verdraaide ik mn nek bijna, maar keek in de twinkelende ogen en lieve glimlach van Quna.
Ik nodigde haar uit om bij mij te komen zitten op de bank en ze verontschuldigde zich meteen dat ze niet op mn verjaardag was geweest.
Ik was dat allemaal meteen vergeten want mn kleine-cupje was er!! en ik had nog heel wat uren te gaan.
We knuffelden wat op de bank en al snel hield ik het niet meer en wilde meer !!dat had ze goed door en ging een sleutel halen.
Het was weer een uurtje van TOPGENOT en zoals mijn ervaring met haar is is gewoon niet te vergelijken.
Met een brede smiley kwam ik weer terug en wisten de beren dat het weer TOP was geweest.
Later die dag zou het de overtreffende trap gaan worden toen LULU en QUNA mij samen verwende
Dit was een bijna ULTIEM,.. een sterremix had het kunnen wezen als LIN er was bij was geweest maar dat misschien voor een volgend keertje
:liebe2:

lustman
10 februari 2010, 09:29
Quna/Djuna/Juna/Gina is terug van vakantie. Het voorspel begon al op de bank onder toezicht van vele ijsberen. Het liep zo'n vaart dat collega Avogel me niet eens herkend had. ( of niet wilde herkennen ? :wink: ) Hij zat namelijk vlak tegen over ons op de bank. :hah: De sessie maar verder gezet op de kamer. Stomende top sex. :freu:

lustman
15 maart 2010, 18:00
Ik tevreden dat Quna weer aanwezig was en zei tevreden dat ik er was. Het werd een wild uurtje pompen , duwen en douwen. Ik werd aangemoedigd door de woorden : give me your Anaconda baby. :tongue: Dat hoeven ze geen tweemaal te zeggen. ;) Schitterend gewoonweg. :thefinger:

Rolliman
15 maart 2010, 18:22
I was yesterday under my little nurse. And It was very nice with her again. She's an absolutely Top-Act of Goldentime.

Schreck
15 maart 2010, 23:00
Does she now FT or still not? Still 100 Euro per hour?

Thanks,

Schreck

phallygula
15 september 2010, 14:38
She inofficially does ...

Schreck
16 september 2010, 17:16
Ok, then I know that she don´t like my cum...

thx

Bief2
21 september 2010, 12:03
Gisteren bij Juna geweest. Ze wist me te vertellen, dat het haar laatste dag was voor een lange periode (vakantie, familiebezoek...) tot februari 2011 !

Bief2
18 januari 2011, 12:41
Gisteren bij Juna geweest. Ze wist me te vertellen, dat het haar laatste dag was voor een lange periode (vakantie, familiebezoek...) tot februari 2011 !

Volgens Lulu is Juna terug in Duitsland sinds vorige zondag. Wanneer ze juist terug kwam werken wist Lulu nog niet. Maar ze vermoedde toch, dat dat niet zo lang zou duren. Eens dat de jetlag eruit was, zou ze wel komen...
Hoopvol wachtend op de komst van J........

Bief2
9 maart 2011, 00:45
Na haar lange afwezigheid, eindelijk nog eens dit schatje teruggezien en niet alleen 'gezien'.
Tijdens een twee uur durende kamergang super genoten. Verslaafd ben ik! o wee!

noglangnietuitgewandeld
9 maart 2011, 21:07
Vandaag na een eerste ronde met een duitse, die zo middelmatig was dat ik haar naam vergeten ben (en dat overkomt me eigenlijk nooit), trof ik de ranke gestalte van Juna/Quna in het gangetje naast de kino. Even bij haar aangeschoven en meteen een gezellig gesprek. Ik ben een paar keer in Thailand geweest, dus genoeg om over te kletsen, het klikte meteen, harstikke aardig meisje. Sleutel gehaald en een blokhutje opgezocht. Thaisen kunnen slecht tegen de kou, ze had voor het gemak maar twee lakens meegenomen, een op het bed en een over ons heen, ik waande me meteen weer in een hotelkamer in Pattaya met een Thaise schone tussen de lakens. Het was in een woord zalig met haar, zo lief, zo zacht, zo geil, de tijd vloog om. Heb na haar ook geen andere dames meer benaderd, dat kon alleen maar tegenvallen. GT ligt niet op mijn gebruikelijke route, maar dit schatje maakt de omweg meer dan waard. Voor haar kom ik nog graag eens terug.

Tiga
20 maart 2011, 16:43
Gisteren onverhoopt tot in Brüggen geraakt. Tegen m'n gewoonte in pas 's avonds aangekomen. Kennis gemaakt met beertje Picasso en ook nog wat gebabbeld met BBertB. Altijd leuk om wat bekenden te zien.
Een heel andere 'bekende' maakte al snel haar opwachting, mijn toppertje Juna liet haar verleidingskunsten op mij los en al snel vertrok ik met haar voor een twee uur durend kamerbezoek.
GFE ten top is alles wat ik over haar kan zeggen. Ik heb nog maar één keer in mijn wandelcarrière een vergelijkbaar meisje meegemaakt, maar dat is al weer een hele tijd terug en niet in een saunaclub, maar een privéhuis.
Juna weet precies waar ik van hou en ik intussen ook wel wat zij graag heeft. Dat maakt alles natuurlijk nog mooier.
De twee uren waren voorbij voordat we het wisten.
Later op de avond, toen zij stilaan naar huis zou gaan heeft ze me nog even tegen haar aangetrokken en met de smaak van haar zachte tongzoen op mijn lippen, ben ik dan ook maar naar de kleedruimte gestapt.
Zucht....

Bief2
21 maart 2011, 12:46
Gisteren onverhoopt tot in Brüggen geraakt. Tegen m'n gewoonte in pas 's avonds aangekomen. Kennis gemaakt met beertje Picasso en ook nog wat gebabbeld met BBertB. Altijd leuk om wat bekenden te zien.
Een heel andere 'bekende' maakte al snel haar opwachting, mijn toppertje Juna liet haar verleidingskunsten op mij los en al snel vertrok ik met haar voor een twee uur durend kamerbezoek.
GFE ten top is alles wat ik over haar kan zeggen. Ik heb nog maar één keer in mijn wandelcarrière een vergelijkbaar meisje meegemaakt, maar dat is al weer een hele tijd terug en niet in een saunaclub, maar een privéhuis.
Juna weet precies waar ik van hou en ik intussen ook wel wat zij graag heeft. Dat maakt alles natuurlijk nog mooier.
De twee uren waren voorbij voordat we het wisten.
Later op de avond, toen zij stilaan naar huis zou gaan heeft ze me nog even tegen haar aangetrokken en met de smaak van haar zachte tongzoen op mijn lippen, ben ik dan ook maar naar de kleedruimte gestapt.
Zucht....

Bief2
29 maart 2011, 11:24
En zo zijn we weer aan het einde van maart geraakt... Heerlijk weer, gezellige sfeer, mooie dames, goed eten en drinken, een mens beseft vaak niet hoe goed hij het heeft.
Nu ja, ik van mijnentwege besefte het gisteren weer eens maar al te goed!
Juna liep gisteren rond met een grote strik op haar kontje. Zo'n leuke geschenkverpakking, daar kon ik niet tegenop. En als ik met haar naar blokhutje 14 verdween, was het twee uren genieten 'geblazen'. Zonder al te veel in details af te dwalen en pogend om niet over te komen als een half verliefde dwaas, toch vermelden, dat de service van dit meisje (misschien niet in volledigheid, maar wel naar zorg en afwerking) voor mij ongeëvenaard is. Als de 'chemie' tussen beiden klopt, is er heel veel mogelijk met deze dame.
Na onze (eerste) kamergang heb ik samen met mijn compaan eerst nog wat genoten van de sauna en daarna wat gerust in de buitentent.
Daarna wat gegeten en tijdens onze tweede maaltijd kwam Juna bij ons zitten. Als dessert kun je al raden, wat ik gehad heb, Thaise verboden vrucht !
Nog maar eens anderhalf uur afgeklokt en toen werd het dringend tijd om te vertrekken.
In de bar nog even kennisgemaakt met Dolfie, jammer dat ik niet meer tijd had. Maar ja, een volgende keer beter...

Bief2
5 april 2011, 01:17
Vandaag op kamer 6 met deze lieve Juna...
2 uur GFE, inclusief een heerlijke massage en een gezellige intieme babbel.
Ontspanning puur.

2bat4you
19 april 2011, 14:03
Al een paar keer niet gezien
hopelijk is ze er op Goede vrijdag 22-4 ( het zegt het al )

zeker nu LULU er niet meer is wordt de thaise TOP selectie weer minder
twee verschillende meiden maar met elkaar een top team

Elgar
19 april 2011, 19:54
Al een paar keer niet gezien
hopelijk is ze er op Goede vrijdag 22-4 ( het zegt het al )

zeker nu LULU er niet meer is wordt de thaise TOP selectie weer minder
twee verschillende meiden maar met elkaar een top team

Lieve 2bat4you, allerbeste ijsberenvriend...er is nog meer schoon in GT als alleen het schoon uit het verre oosten. Probeer eens een heerlijk poppetje uit Roemenie.. :-)

Bief2
20 april 2011, 17:37
Al een paar keer niet gezien
hopelijk is ze er op Goede vrijdag 22-4 ( het zegt het al )

zeker nu LULU er niet meer is wordt de thaise TOP selectie weer minder
twee verschillende meiden maar met elkaar een top team

2bat4you, ze zou maar enkele dagen aanwezig zijn tot het einde van april.
Veel geluk ! :-)

Bief2
26 april 2011, 10:32
Vandaag nog contact gehad met haar. Ze zal morgen (woensdag) tot zondag aanwezig zijn in GT.

Bief2
10 mei 2011, 09:57
Wat was ze goedgeluimd vandaag ! Het maakte de hele sfeer nog beter, dan ze al was.
Anderhalf uur met mijn schatje naar de kamer geweest. Zowel zij als ik hebben er geweldig van genoten...

BSesamstraat
10 mei 2011, 22:36
Wat was ze goedgeluimd vandaag ! Het maakte de hele sfeer nog beter, dan ze al was.
Anderhalf uur met mijn schatje naar de kamer geweest. Zowel zij als ik hebben er geweldig van genoten...

Nauw biefie,

Je ben aardig tekeer gegaan... Quna, en veronica langdurig gebruikt ;)

Bief2
11 mei 2011, 00:45
Nauw biefie,

Je ben aardig tekeer gegaan... Quna, en veronica langdurig gebruikt ;)

Ik word al wat ouder Bbertb ! Heb al wat meer tijd nodig dan zo'n jong geweld als jij :D

Bief2
3 juni 2011, 23:22
Ik miste dit schatje zo erg, dat ik vandaag toch maar weer m'n stoute schoenen aangetrokken heb en naar Brügen afgereisd ben.
Ze is voor mij een niet te evenaren meisje, deze Juna. Ik kan met haar zo goed overweg voor, tijdens en na de kamer, het wordt eigenlijk gevaarlijk.
Dikke twee uren waren we in een hutje onder de bomen. Samen met de airco was het er zelfs fris.
Elk centimetertje van dit frèle lijfje heb ik gevoeld, hetzij met mijn lippen, mijn tong, mijn handen of mijn *** :betrunken: En zij deed zo ongeveer hetzelfde bij mij. Een pijpbeurt zoals ik nog nooit eerder beleefde, phoe !!
Als in een roes heb ik het tweede uur ondergaan. Ze heeft me bereden tot ik het bijna uitgilde. Ik waarschuwde dat ik het zo niet langer hield, dus draaide ze zich om en nodigde me uit om in missio verder te doen. Langzaam en diep gingen we verder. En zoals in het liedje -- gedengedeng...gedengedeng -- zo ging ons ritme ook steeds verder, en sneller en haar benen gingen omhoog en hoger en toen ook nog samen over mijn schouder en het ritme werd onhoudbaar snel en toen.....
tja.... toen was mijn point of no return een feit.
Daarna nog lekker naknuffelen en nahijgen.... een sigaretje d'erbij...
Ach... het leven kan mooi zijn :redface:
Het zal weer einde van de maand worden voordat ik haar weer kan zien. Harde tijden zullen het worden, harde tijden....

Bief2
28 juni 2011, 07:19
Gisteren opnieuw mijn weg gevonden naar Juna.
Ze was blij me te zien, want ze was een beetje op de vlucht voor een hopeloos verliefde Waalse aanbidder. Om haar hiervan te redden, heb ik haar maar onmiddellijk mee op de kamer gevraagdt :smile2:
Hier bleek echter al snel, dat ze me niet alleen als redder in nood wilde, maar dat ze echt blij was om mij terug te zien. Alsof ze voor mij drie weken interest had opgespaard, gaf ze zich samen met mij over aan knuffelen, passioneel zoenen, strelen, enz... Van het één kwam het ander en langzaam zakte ik met mijn tong langs haar slanke lijfje naar onder. Een lekker lange befbeurt werd haar deel en na een lang kreunend orgasme hebben we een kleine pauze ingelast.
Even wat bijgebabbeld over koetjes en kalfjes. Maar al snel gingen de woorden weer over in daden. Nu was ik aan de beurt en ik moet toegeven, dat de manier waarop Juna me pijpte niets te wensen overliet. Ik kronkelde van genot vanaf het allereerste likje. Bijna op de grens van een orgasme heb ik haar laten stoppen om nog een kans te krijgen om haar te neuken. Heel handig werd het rubbertje erover getrokken en eerst zij on top met het nodige gekus en geknuffel. Toen de rollen omgedraaid en in missio, doorgedaan tot the point of no return. Ik kon een luide kreun niet onderdrukken toen ik het rubbertje vulde. Toen de eurforie wat afgezwakt was, zijn we nog wat langs elkaar gaan liggen. Wat over en weer geknuffel en gezoen.
Twee en een half uur bleken verstreken...
Time truly flies when you're having fun !
Tot een volgende keer... :redface:

phallygula
30 juni 2011, 00:06
Schweißnass - GT am Dienstag ...
Eine Freikarte von der Losfee - Wetterbericht auf Sommer - und ein Date mit meiner Göttin - seit einer Woche freue ich mich auf diesen Dienstag ...

Gegen 14:30 h endlich eingetrudelt, 10 Minuten Wartezeit auf einen Parkplatz - und Eintritt in den Garten der Lüste - Freikarte ohne Problem - leichter Sommerbademantel - DICKES PLUS !!! - und ab ins Geschehen.

Chilllllllllll ..........

Mit einem kalten drink auf die Liege zur chilligen Musik im Garten - meine Göttin neben mir - turteln - küssen - den letzten Monat verbal aufarbeiten - ( noch ) zu heiß zum ficken ... aber ...

for newbies: meine Göttin heißt Gyna oder - im GT - Quna,
Thai, 29 KF 32, Körbchen nicht nötig, alles andere AAA ....

Als wir dann in einem klaren Moment - Geilheitsfaktor mittlerweile bei 200 auf der bis 100 reichenden Paarungswilligkeitsskala - realisierten, daß die Hütten ja klimatisiert sind - waren wir weg.

Die Tür schließt sich hinter uns - wir sind allein. Und wollen das auch bleiben - sorry Jungs - beschreiben kann man das eh nicht.

Stellt Euch vor, Ihr seid frisch verliebt, der erste gemeinsame Urlaub nach 4 Wochen, ein kleines verträumtes Hotel an der Atlantikküste der Bretagne, man reißt sich die Kleider vom Leib, versinkt ineinander - spielt - erkundet den Körper des Anderen - Wein - Zeit die still steht - Küsse - Nässe - verschwitzte Körper - sich ineinander verlieren - eins werden - Festhalten - Zärtlichkeit .... zwei Körper und Gefühle, die explodieren ... Augen, die die Seele freilegen ...

Das geb ich denen von Euch, die Phantasie haben. Für die Anderen hab ich leider nix - sorry ....

Nach einer gefühlten Ewigkeit von viel zu wenig traten wir wieder in die brütende Hitze des Spätnachmittags - um uns zu erholen - Verabredung später zum Dinner.

Meine Göttin wurde schon direkt unter der Dusche von einem holländischen Silberrücken abgegriffen - sie ist immer für ein Tröpfen Honig zu haben - busy bee - ich stolperte über FK Erasmus, der auch die Sonne genießen wollte ...

Dann führte mich meine Lady zum Dinner aus - in der Schlange durfte ich auch mal ihr Täschchen halten, was fast zu einer Spontanbuchung geführt hätte - ich muß ja wirklich süß ausgesehen haben mit dem Thai - Handtäschchen ... Aber ich steh halt nicht auf Kerle ....

GT Grillteller XXL, ausgezeichnet, zwischen durch schwebte Gabriella vorbei - ooooops - wenn ich jetzt allein gewesen ware ....

Zigärrchen, und die Feststellung, daß wir noch nicht genug voneinander hatten. Aircon rooms waren nicht mehr frei, nur das Spiegelzimmer neben der Damenumkleide - zumindest kühler als die Zelte, und außerdem waren die mosquitos hinter uns her - und ein Spiegelzimmer mit Gyna ....

Tür zu.

Für die Illusionisten:

Nach dem Essen kehren die frisch Verliebten wieder in ihr kleines Zimmer am Hafen von Honfleur zurück ...

Es ist heiß, die Hitze steht noch im Raum, aber ein leichter Wind vom Meer bläht die Vorhänge und bringt salzige, kühle Luft ...

Die pure Geilheit von eben hat sich zu einem nicht minder erotischem, warmschwülen, satten, rotweigeschwängerten Verlangem gesteigert, die Aktionen sind jetzt langsamer, zärtlicher, genußvoller - Zeit ist unwichtig - nur das Gefühl zählt - die Lust - die Geilheit - das Verstehen - wir sind unsterblich - es ist so und es wird immer so sein - wir wissen das - es ist heiß - es ist geil - wir verschmelzen miteinander - die Sterne explodieren und wachen dann über unsere erschöpften, verschwitzten ineinander verschlungenen Körper ...

Tür auf. Jetzt brauchen wir ne' Dusche. Ohne Klima war's doch heiß ....
Habt Ihr was mitbekommen ? Glaube, wir waren ganz schön laut ...

Noch ein gemeinsamer drink auf der Terrasse - Zigärrchen und Zigarettchen - und wir verlassen beide das GT . Auf der Autobahn wink ich nochmal meiner Göttin ...

Heute hab ich wieder wirklich gelebt. Danke Gyna.
__________________
Phallygula

lieber 5 vor 12 als keine nach 1 ....
und wenn Du merkst, Du reitest ein totes Pferd - steig ab !

Quads
12 juli 2011, 19:59
Eerste x met dat poppetje op de kamer geweest..... heerlijk hoor, alles wat ik gehoord had was waar ! Doe het zeker nog een X ! :rolleyes:

2bat4you
13 juli 2011, 10:44
Ja lister maar naar je broertje :lostit:


Eerste x met dat poppetje op de kamer geweest..... heerlijk hoor, alles wat ik gehoord had was waar ! Doe het zeker nog een X ! :rolleyes:

Elgar
13 juli 2011, 10:52
Ja lister maar naar je broertje :lostit:

Hebben Quads en 2bat4you dezelfde vader en moeder? Het wordt een waar familieforum!

Quads
13 juli 2011, 19:37
je moet eens weten hoeveel zussen er van jou zijn :freu:

Bief2
17 augustus 2011, 06:47
Uitzonderlijk een dinsdag in GT gespendeerd...
Een stukje hemel gezien met deze engel.

Bief2
23 augustus 2011, 00:04
Een hele leuke middag met haar doorgebracht. Twee uurtjes hemel op Aarde, met alles op en aan.
Daarna nog samen gegeten en nog wat gedronken en dan terug huiswaarts...
Tot in september?

Bief2
1 september 2011, 13:07
Bij binnenkomst zat Quna te babbelen met Ace. Ik wilde hier niets moois verstoren, dus ben maar even in de zetel gaan zitten.
Ze had me echter gezien en toen haar gesprek afgelopen was, kwam dit engeltje gezwind langs mij zitten.
Tja, Ace had z'n kans verkeken, heb trouwens de indruk, dat hij niet meer zo Thais-gezind is. Later zag ik hem vertrekken met een donkerder typetje...
Ik liet het niet aan m'n hart komen. Sleutel werd gehaald en we hebben ons in een van de hutjes goed bezig gehouden.
Geen details meer, alles is al eens gezegd. Twee uur later kwamen we samen, vermoeid maar voldaan, terug uit het hutje en zijn we samen nog wat gaan eten.
Jammer genoeg had ik niet meer tijd en ben ik vrij kort daarna in de vroege avond al moeten vertrekken.
Met een brede smile naar huis gereden, ondertussen al aan het plannen, wanneer ik haar weer kan zien.

Ace2
1 september 2011, 21:10
Bij binnenkomst zat Quna te babbelen met Ace. Tja, Ace had z'n kans verkeken, heb trouwens de indruk, dat hij niet meer zo Thais-gezind is. Later zag ik hem vertrekken met een donkerder typetje...


:) Ace2 is nog steeds erg Thais-gezind, alleen het Bangkok van NRW (GT), ooit liepen er 7 Thaisen tegelijkertijd rond, is een beetje leeg gelopen. Dus zoek ik het Thaise vertier ergens anders. ;) En ja Quna/Djuna is ogenschijnlijk wel sympathiek, maar ik weet hoe ze werkelijk over sex met mij denkt. Dat is nu eens niet positief en dan is het sprookje door geprikt. Dat is trouwens haar goede recht. No hard feelings, alleen ga ik dan niet meer met haar naar de kamer. Dat is dan weer mijn goede recht. Dan heeft ze ook weer meer tijd voor Bief2.

Elgar
1 september 2011, 21:17
Ace2, wat lees ik nu?
Jij met al je charme lult elke thaise dame het bed in en dit keer met haar geen klik???
:wink:

Ace2
2 september 2011, 06:58
Ace2, wat lees ik nu?
Jij met al je charme lult elke thaise dame het bed in en dit keer met haar geen klik???
:wink:

Het ligt natuurlijk allemaal aan haar. :rolleyes:

Bief2
2 september 2011, 08:57
Het ligt natuurlijk allemaal aan haar. :rolleyes:

Hahahahahaaaaa!!!! :thefinger:

Bief2
12 september 2011, 11:57
Zaterdagnamiddag leek het net of mijn GPS behekst was :-)
Mijn motorrit, die origineel gepland was naar Kempen (D) week plots uit naar Brüggen (D) :-)
Nu ja, ik kwam er toe rond 4pm, en de parking was al barstensvol. De Cayenne reed als shuttle tussen de parking van de Tiergarten en GT over en weer.
Na een beetje aandringen, mocht ik toch de parking op met mijn yzeren paard en kreeg ik hem toch noch ergens tussen gepitst.
Zwaar transpirerend in deze hitte binnengegaan in de hoop om mijn schatje Quna (ik zal het maar bij haar 'officiële' naam houden) te zien.
Kreeg ik daar ook nog locker 123, kan het ambetanter? Na een kwartiertje worstelen met leren jas, broek en laarzen uit te doen - heel leuk in deze warmte - ging ik gewapend met een glaasje sekt en een sigaretje de barruimte binnen. Tiens,... , geen Quna te zien. Ze zal wel naar de kamer zijn, dus wachten we even.
Na een hele poos zitten, staan, drinken, roken, rondlopen.... ziet Lulu mij zitten in een van de zeteltjes in de bar. "What are you doing here, alone? And Quna is not here today?"..... Bij mij viel het licht uit, "Not here?"???
Dan maar naar de kleedkamer, toch eens even bellen met haar. Verdorie toch! De wet van Murphy had toegeslagen. Er waren privé wat dingen voorgevallen, waardoor ze vandaag niet naar GT kon. Wanneer wel? Morgen !
Ik ben dan maar, na een frisse douche, en opnieuw het geworstel om in mijn pak te geraken, afgereden richting thuis.
Zondagmorgen echter belde mijne wandelmaat mij op, met de vraag of ik in de namiddag al plannen had? Hahahaaa... Om 2pm stond ik bij hem aan de deur en vertrokken we samen terug naar Brüggen. En deze keer was ze wèl daar en ja.... het was weer faaaaaantaaaaastiiiiisch in tuinhuisje 17! Willen jullie meer weten over wat er daar jusit gebeurde, dienen jullie gewoon mijn vorige postst te bekijken. Het lijkt me nutteloos om telkens opnieuw alles te beschrijven. Het lijkt me voldoende te zeggen, dat het hemels was.
Hoe lang houd ik het deze keer vol, voordat ik weer terugga?......

Bief2
26 september 2011, 14:12
Gisteren, ter algemene ontspanning na een stressvolle week en beantwoordend aan een onmiskenbaar verlangen naar een heel speciaal schatje, de motor nog eens van stal gehaald en een ritje in richting Brüggen aangevat.
Na een superontvangst door een vriendelijke 'Thekendame', die me zelfs tot aan m'n locker begeleide, heb ik me snel omgekleed en liep ik al snel in een Sommerbademantel rond.
Na twee stappen in de barruimte zag ik m'n engeltje al zitten. Gekleed in een sexy wit kanten doorkijk-dingetje, hmmmm...
We hebben een drankje genomen en zijn buiten eerst wat gaan samenzitten in de loungezetels in de tent. Na wat gebabbeld en gegiecheld te hebben, zijn we naar een tuinhuisje getrokken om wat 'vuil manieren' te gaan doen :smile2:
Een zeer sensuele massage was deze keer trouwens ook deel van mijn bezoek. Als ik daaraan denk, krijg ik nog kippevel, zo lekker!
Zoals steeds een heerljke tijd beleefd...

Bief2
16 oktober 2011, 12:38
Het lijkt hier wel een monoloog...
Volgens mij houden veel beren hun ongetwijfeld mega-goede ervaringen met Juna gewoon voor zich :mad:, de schurken !
Met het gevaar in een herhalingslus te vallen, wil ik toch nog maar eens getuigenis afleggen van een heerlijk samenzijn.
Gezien het reeds gevorderde uur van de dag, was ze een beetje moe, maar daardoor werd haar aaibaarheidsfactor alleen hoger :baby2:.
Alles werd al eens gezegd in mijn vorige recensies. Het waren weer twee uurtjes vol passie.
Binnenkort vertrekt mijn schatje weer op vakantie.
Dus volgende week nog even profiteren van haar aanwezigheid. De week daarna vertrekt zij voor een hele tijd naar huis. GT zal haar, maar ook mij :biggrin: een tijdje moeten missen...

wervelwind
16 oktober 2011, 22:16
Damn, alweer een Thaise minder...Ik stond op het punt om mijn GT-beleid te veranderen: minder vaak een nieuwe dame proberen en gewoon gaan voor wie ik weet dat GEWELDIG goed is :annieengel:
Misschien tijd voor mij om hier in Luxemburg in het uitgaansleven thaise schatjes te versieren, er lopen er hier genoeg rond...

bosbeer
16 oktober 2011, 22:46
Dat zou natuurlijk ook veel beter zijn, Wervelwind. Veel goedkoper maar ook leuker. En je hoeft niet zo'n eind te rijden. Als alle beren die kans kregen zouden de clubs hun deuren kunnen sluiten. Succes en we vernemen graag van je hoe het is afgelopen met de versierpogingen.

Bief2
17 oktober 2011, 23:14
Damn, alweer een Thaise minder...
Maar nee, best Wervelwind! Ze gaat alleen op vakantie. Geen schrik, ze komt nog terug, waarschijnlijk zal haar vakantie ongeveer vier weken duren.
Vandaag was ze er nog en ze liep er zeer uitdagend bij...
Voor mij was het een afscheid tot haar terugkeer, dus ik heb haar weer een heel tijdje aan de haak geslagen. De komende weken zal ze voor mij enkel nog zijn, wat ze vandaag ook was : een droom van een vrouw.
Met enige tegenzin wil ik haar toch nog even promoten, ze is deze week nog twee dagen in GT, als ik mij niet vergis woensdag en donderdag.
Veel succes en veel plezier, zou ik zeggen.
Greetz, Bief2

wervelwind
18 oktober 2011, 08:03
Maar nee, best Wervelwind! Ze gaat alleen op vakantie. Geen schrik, ze komt nog terug, waarschijnlijk zal haar vakantie ongeveer vier weken duren.
Vandaag was ze er nog en ze liep er zeer uitdagend bij...

Greetz, Bief2

Bief2, dank voor deze info! Ik had "voor een hele tijd naar huis" gezien als "voor langere tijd en wie weet wat ze daarna gaat doen".
Deze week zal het mij niet meer lukken om naar GT te gaan, het is in totaal 5 uur rijden (heen- en terugreis samen) en dat na werktijd. In de tijd dat ze weg is maak ik dan wel plezier met mindere maar ook heel goede godinnen :) Zoals die andere gezamenlijke favoriet in YY ;)
Ik heb nu Freude, LR en Oase op het programma staan. In Freude zitten nog wat Thaisen blijkbaar en in LR en Oase zitten veel Roemeensen, ook een favoriet type dame van mij (wetende dat sommigen van hen een grote fantasie hebben ;) ).

Bief2
20 oktober 2011, 17:06
...Zoals die andere gezamenlijke favoriet in YY ;)
.... In Freude zitten nog wat Thaisen blijkbaar ....
'Ons' Maya'tje ;-)

In Freude heb ik de lakens eens gedeeld met Joy. Ook een echte 'wervelwind' LOL.
Binnenkort ga ik daar ook nog eens naartoe.

Bief2
21 oktober 2011, 13:19
... met Joy....
Ik moet mezelf hier corrigeren, het was NOY, maar wel veel 'joy' gehad ;-)

blijemotorrijder
22 oktober 2011, 18:53
Bief,
Noy is net weer terug in Freude.
Zag haar gisteren nog op de bank een ijsbeer bewerken. En dat was zoals ik mij Noy herinnerde.
Zij is een hele tijd weggeweest.

BMR

Bief2
23 oktober 2011, 19:27
thanks BMR voor de info. Voor de geïnteresseerden, Juna is veilig en wel aangekomen op haar bestemming...

tukker98
22 november 2011, 11:34
Heeft iemand enig idee wanneer deze heerlijke dame weer terug is in GT?

wervelwind
23 november 2011, 21:07
Ik hoop op 10 december...

Bief2
12 december 2011, 18:01
Guess who's back in town??????? YYYYYEEEEESSSSSS !!!!!!!! :annieengel: :annieengel: :annieengel: :annieengel: :annieengel:

wervelwind
12 december 2011, 18:54
Hopelijk heeft ze nog energie over voor anderen, zoals bvb ondergetekende :annieengel: Komend weekend hoop ik haar te treffen.

Bief2
14 december 2011, 10:55
Een magische datum voor een magisch weerzien.
Gisteren in de late namiddag spoorslags naar Brüggen gereden om mijn prinsesje terug te zien.
Het was maar een korte ontmoeting, wegens tijdsgebrek, maar het was weer àf!
Wervelwind, misschien is het beter voor ons beiden om elkaar niet te ontmoeten :gruebel:. Juna kan ons beiden op één dag toch niet aan :smile2: . Het weekend is helemaal van jou, veel plezier :patpat[1]:

wervelwind
18 december 2011, 23:17
Vandaag heeft ze mij twee geweldige kamergangen gegeven, de tweede was eigenlijk een "kinogang" :annieengel:

Bief2
21 december 2011, 00:53
Als afsluitertje van 2011 een fantastisch samenzijn beleefd met mijn prinsesje. Twee en een half uur lang compleet van de wereld geweest, waarbij ik kon genieten van een uitgebreide massage. Daarna lekker kussen en knuffelen, wat uiteindelijk uitgedraaid is op een GFE zonder weerga.
Met pijn in m'n hart afscheid genomen en haar fijne feestdagen gewenst. Eén goed voornemen voor het nieuwe jaar heb ik alvast genoteerd. 'Zo spoedig mogelijk terug samenzijn met dit uitzonderlijk vrouwtje' :redface:

zendo
30 december 2011, 15:14
en komt ze bij jullie ook 4 keer klaar :hah:

Of dacht je nu echt dat ze allleen bij jullie goede service geeft. De vraag is geef je goede service terug???

Bief2
1 januari 2012, 13:03
en komt ze bij jullie ook 4 keer klaar :hah:

Of dacht je nu echt dat ze allleen bij jullie goede service geeft. De vraag is geef je goede service terug??? Nou nou, 14 posts en al zo'n grote bek!?

Bief2
12 januari 2012, 00:09
Misschien tot vervelens toe, maar toch vertel ik het.
Binnen een uiterst klein tijdvenster, ben ik maandagnamiddag toch afgereisd naar Brüggen.
Na samen gegeten te hebben, gingen we samen op de kamer. Ze zat vol ondeugd die dag en was ook in de mood voor een leuk gesprek voor- en achteraf... De daad werd vol wederzijdse passie volbracht en met een voldaan en blij gevoel nam ik van haar afscheid zo'n twee uren later.
Drie kwartier later voelde ik me terug in de normale wereld, alleen op de sofa....

Ik hunker al naar een volgend bezoek, waar blijft die f*cking vrijkaart toch?

The Big Boss
17 januari 2012, 19:34
Maandag 9 januari naar GT afgereisd, eigenlijk om te kijken of Alis aanwezig was. Helaas bleek dat niet het geval te zijn. Toen dus maar op zoek gegaan naar een goede vervangster. Er
waren een paar prachtige dames, die mijn aandacht wel hadden, maar waar ik geen klik mee kreeg. Er was een prachtige, blonde en redelijk lange dame met een doek om haar borsten, die ze in bedwang hielden. Zij stond ook regelmatig te dansen bij de paal en kreeg dan applaus. Helaas weet ik niet wie zij was. Daarnaast was er ook een prachtige brunette met groen/blauwe ogen en een zomers strandjurkje aan. Alleen de klik was er niet. Totdat ik Juna in de smiezen kreeg en zij mij. In eerste instantie nog even gewacht en toen ik naar haar op zoek ging bleek ze naar de kamer te zijn. Na lange tijd gewacht te hebben kwam ze vlakbij me zitten. Onze blikken kruisten elkaar en ze gebaarde of ze bij mij moest komen zitten. Natuurlijk!!!!
Haar uitstraling en prachtige lichaam brachten me helemaal in vervoering. Op de bank begon ze al te zoenen en te voelen onder mijn ijsberenvel. Daarna snel de sleutel gehaald van een kamer vlakbij de achteruitgang. Daar genoten van een heeeerlijk half uur met één van mijn heerlijkste orgasmes ooit. Wat een zaligheid om deze lieftallige dame haar gang te laten gaan met haar handen en haar mond. Ik heb een uur volop genoten. Heerlijk strelen en gestreeld worden, zoenen, gepijpt worden. Hemels lekker. Ook haar nog laten genieten van mijn befkunsten, die razendsnel werden beantwoord door een orgasme van haar zijde.
Het wordt steeds moeilijker om een keuze te maken, als ik volgende keer naar GT ga. Ga ik naar Alis, of ga ik naar Juna. Allebei van een hoog niveau op service gebied met hun eigen pluspunten. Of zal ik gewoon naar beiden gaan? Denk dat het laatste zal worden. Als ze er tenminste alletwee zijn. Laat de tijd maar voorbij vliegen!

Bief2
28 januari 2012, 21:48
Januari is weer om...
Vandaag nog eens een bezoekje gebracht aan GT. Slechts één dame in gedachten. Om 3 uur was ze daar en na samen wat gedronken te hebben, zijn we naar een kamer getrokken. Het was naar mijn gevoel al weer heel lang geleden, dat ik haar nog gezien had. Nadat we eerst wat bijgebabbeld hebben, is de tijd weer voorbijgevlogen...
Moe maar voldaan kwam ik van de kamer na 2,5 uur. Met spoed heb ik mijn weg naar huis terug aangevat. Mijn glimlach was echter weer op mijn gezicht gebrand .... Ze blijft mijn absolute topper.

2bat4you
27 februari 2012, 14:04
ik hoop dat deze kleine KANJER er vrijdag is want ik kan wel een heerlijk uurtje gebruiken en wie kan je dat geven....Jawel Quna !!

Bief2
27 maart 2012, 00:09
Mijn prinsesje is terug :freu: ....
GFE benadert zelfs niet de juiste omschrijving van wat ik bij haar meemaak.
Na drie uur met haar, moest ik noodgedwongen weer naar huis.
Een droomvrouw...
Tot over enkele dagen, ik moèt haar weer terugzien.

wervelwind
27 maart 2012, 07:41
"Helaas" ga ik zelf naar Thailand over een week :biggrin: Komende vrijdag zal ik te laat aankomen voor Quna dus dan staat er een andere favoriet op mijn menu.

bosbeer
27 maart 2012, 07:48
"Helaas" ga ik zelf naar Thailand over een week :biggrin: Komende vrijdag zal ik te laat aankomen voor Quna dus dan staat er een andere favoriet op mijn menu.


Als die er is natuurlijk, he. Nog alternatieven op het oog? Als er helemaal geen favorietjes zijn vrijdag kun je je de lange reis beter besparen of uitwijken naar een andere club....

2bat4you
27 maart 2012, 09:20
Quna blijft meestal toch tot laat ?? en hoe laat wil hij dan aankomen ... na sluitingstijd of zo ;)

Als die er is natuurlijk, he. Nog alternatieven op het oog? Als er helemaal geen favorietjes zijn vrijdag kun je je de lange reis beter besparen of uitwijken naar een andere club....

2bat4you
27 maart 2012, 09:22
Trouwens goed te horen dat deze kleine KANJER er weer is :freu:
maar snel weer een ritje plannen richting Duitsland:luvlove:

wervelwind
27 maart 2012, 20:05
Quna blijft meestal toch tot laat ?? en hoe laat wil hij dan aankomen ... na sluitingstijd of zo ;)

Zover ik weet blijft ze meestal tot een uur of 8, vanuit Luxemburg ben ik er meestal niet eerder tenzij ik eerder klaar ben met werken.

@ Bosbeer: Alternatieven die ik op het oog heb zijn Patrizia, Katilea, italiaanse Stephania, Veronica. Julia/Rosa is er naar eigen zeggen vrijdags niet. Op mijn wishlist staan er nog een paar waar ik de namen niet van weet, waaronder een aziatische schone. Altijd genoeg te doen in GT :biggrin:

Bief2
1 april 2012, 17:21
Nog een laatste keer bij haar geweest voordat ik met vakantie vertrek. Zoals steeds was het 'af' !
Nu gaat het weer een paar weken duren, vooraleer ik haar nog eens zie.

wervelwind
1 april 2012, 18:23
Ik had afgelopen vrijdag 2 anderen op mijn lijstje staan en ik was eigenlijk blij dat ze er niet was anders had ik wellicht een overdosis sex gehad :biggrin: Ik heb me namelijk meer dan prima vermaakt met 1 van de 2 op het lijstje.

Bief2
15 april 2012, 14:39
Het gemis van de laatste paar weken meer dan goed gemaakt.
Heb de hele avond met haar vertoefd, al dan niet op de kamer.

Sanook1
27 mei 2012, 19:51
Tot mijn spijt vertelde quna mij vorige week dat ze stopt met werken.
Ik heb het genoegen gehad om met haar een aantal keren te Kameren wat ik als zeer plezierig heb ervaren
Een vakvrouw die een man weet te verwennen en waar bij je niet te kort komt en waarbij de uitdrukking GFE echt met hoofdletters geschreven moet worden

Quna ik zal je missen en mocht je wel weer gaan besluiten om te gaan werken doe het dan alsjeblieft weer in GT want een topvrouw als jij hoort in een topfkk als GT

bosbeer
27 mei 2012, 21:31
Ach Sanouk, het zou natuurlijk kunnen, maar er zouden al zoveel meisjes gestopt zijn die op het moment nog steeds bezig zijn of na een tijdje weer begonnen zijn. Wacht eerst maar eens af, ik moet nog zien dat Quna er echt mee stopt.

wervelwind
28 mei 2012, 12:10
Ze is mijn absolute nr 1 in GT. Ik heb met vele dames het genoegen gehad ondertussen maar die kleine fijne steekt voor mij met kop en schouders boven de rest uit.
Toch zie ik haar vertrek ook als een gelegenheid om nieuwe pareltjes te ontdekken in GT en elders.

tukker98
2 november 2012, 08:00
Weet iemand op welke dagen Quna aanwezig is voor het geven van nassage?

ilovethaigirls
2 november 2012, 08:24
Weet iemand op welke dagen Quna aanwezig is voor het geven van nassage?

Denk best naar GT bellen dan ben je zeker dat ze er is.
Gisteren was ze alleszins aanwezig.

wervelwind
2 november 2012, 09:12
Ze is er op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag. Meestal niet de laatste zondag vd maand.

tukker98
2 november 2012, 14:01
Ze is er op dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag. Meestal niet de laatste zondag vd maand.

Bedankt! Ik was van plan om volgende week woensdag weer eens naar GT te gaan, maar dat schuif ik nu wel een dagje op.

wervelwind
2 november 2012, 14:10
Bedankt! Ik was van plan om volgende week woensdag weer eens naar GT te gaan, maar dat schuif ik nu wel een dagje op.

:biggrin: Ik ben dus niet de enige die zijn bezoekjes aan GT op Quna afstemt! Ik geniet meer van haar massages dan van menig kamergang met haar ex-collega's.

The Big Boss
17 december 2012, 10:43
Kan iemand wat meer vertellen over de massage van Quna. Zijn ze in een aparte kamer, met of zonder happy end. Wat kosten ze?

noglangnietuitgewandeld
17 december 2012, 12:16
@ The Big Boss

Geen aparte kamer, maar naast het bubbelbad. Geen happy end, 30/half uur. Ontspannend, maar niet erg stevig.

2bat4you
19 januari 2013, 15:43
Djuna zou echte Thaise massage moeten gaan geven
bedje op de grond
dan een keuze maken half of heel uurtje thai massage en gevolgd door een oliemassage
tegen de prijs die ze nu rekent 30 per half uur
maar dan kan ze extra vragen bv --10€ voor een hand-job en 20€ voor een bj
ik denk dat ze dan heel wat meer klandizie zou krijgen ( ik ben de eerste)

bosbeer
19 januari 2013, 16:06
Djuna zou echte Thaise massage moeten gaan geven
bedje op de grond
dan een keuze maken half of heel uurtje thai massage en gevolgd door een oliemassage
tegen de prijs die ze nu rekent 30 per half uur
maar dan kan ze extra vragen bv --10€ voor een hand-job en 20€ voor een bj
ik denk dat ze dan heel wat meer klandizie zou krijgen ( ik ben de eerste)

Ik heb laatst een tijdje met Quna zitten praten. Ze richt zich nu serieus op alleen massage. Handjobs , blowjobs en happy endings zijn helemaal niet meer aan de orde. Ze moest zelfs lachen toen ik haar ernaar vroeg. Je doet het één of je doet het ander, zei ze. Bovendien zou ze dan als masseuze de andere meisjes in de wielen rijden. En de clubleiding zou het ook niet tolereren omdat daarvoor de massage niet is bedoeld. Ze moeten ook niet voor niets een wit pakje aan, anders zouden ze wel bloot zijn.

wervelwind
19 februari 2013, 15:47
Ik heb haar al een tijd niet gezien en de theke dame wist niet of ze nog kwam. Iemand meer info?

Bief2
5 oktober 2013, 19:05
Dit topic vind ik gewoon niet kunnen. Haar volledige situatie wordt hier uitgebreid gepubliceerd.
Hoe persoonlijker en meer privé kan het worden???

Big30
5 oktober 2013, 19:10
nb discussie die gaat over de prive situatie vd dame verwijderd, dat hoort inderdaad niet op het forum thuis.