PDA

Volledige versie bekijken : Afscheidsfeest van WigWam3

rplover
4 januari 2009, 17:39
Zoals jullie weten, zal WigWam aanstaande zaterdag niet meer tussen ons zijn, maar in zijn eeuwige jachtvelden.
Zijn laatste wens was, iets te doen voor de Meiden van hem, en aangezien hij mij en Foots, en nog een heleboel anderen als vrienden beschouwde, hebben we, in samenspraak met hem, besloten iets te doen aanstaande zaterdag, in de Villa.
De ode aan WigWam proberen we, met medewerking van wie het maar wil, te laten doorgaan in de Villa Vertigo, aanstaande zaterdag 10 januari dus.

Ik zou gewoon zeggen, voor Wiggie, allen naar de Villa zaterdag, en daar zullen we van hem een cadeautje uitdelen aan de aanwezige Meiden, en even met een afscheidssong, door hem gekozen, aan hem denken.

Ik schrijf me bij deze in op "WigWams feestje".
Wie volgt?

Op het topic "het afscheid van WigWam" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=105693#post105693) kan eenieder, en neen, er is geen enkele verplichting, doneren, mee helpen zijn feestje te bouwen. Maar ook jullie aanwezigheid alleen al zou hem veel plezier doen, daar ben ik heilig van overtuigd, hem kennende.

Ow ja, vooraleer ik het vergeet, vooral jullie goed humeur meebrengen en lief zijn voor de Meiden, DAT is zijn grootste wens

MichelJ
4 januari 2009, 17:49
Hoewel ik WigWam3 niet ken(de) en eigenlijk pas 1 ijsbeer in het echt gesproken heb, zal ik zaterdag naar de Villa komen. Indien gewenst kan er evt. iemand die op de route woont (A73 nijmegen, A67 duitsland) meerijden.

Q4S
4 januari 2009, 22:14
Hetzelfde, ik heb alleen stiff en B8 gesproken sinds ik hier op het forum kom, maar ik zal er sowieso zijn

Q

Dalton
5 januari 2009, 01:27
Ik sluit me bij julie aan en kom ook naar de villa word daar voor mij de eerste keer.

Azrael
5 januari 2009, 13:10
Ok, ik had me dus nu ook voorgenomen niet meer terug te keren in een club. Maar voor WW3 maak ik toch nog eenmaal een uitzondering.. Ik zal er alles aan doen om komende zaterdag ook een paar uurtjes te verschijnen in de villa...

egon, Dr. Rammler
9 januari 2009, 14:32
ik kom sowieso :D
maar, heb weinig tijd :D ik moet neuken..............:smile2::fuck: :wink:

Local Hero
9 januari 2009, 18:19

Jaaaaaaaaaaaaaaaah, mijn gedacht :rofl:

rplover
9 januari 2009, 18:22
Jij? Neuken? Jij, mijn beste professor? Met wie? :D:smile2::plapper::rubbel:

Rocco2007
9 januari 2009, 19:30
Ik kom ook tot morgen dan

tobias80
9 januari 2009, 20:52
Wie is deze wigwam3?Toen ik nog bij mijn vrienden woonden heb ik wel eens iets van hem gelezen.Hij was volgens mij altijd vrolijk.Teminste op de chat.Ik lees hier verhalen die ik niet thuis kan brengen.Ik heb pas zelf een nieuw im adres en een nieuwe woning.Ben sinds 15 december niet meer op de computer geweest wegens verhuizing en vacantie.Er is toch zeker niets ernstigs gebeurd met hem of is hij gestopt op het forum?ik hoop voor hem hem dat het goed met hem gaat.
Groet tobias80

rplover
10 januari 2009, 01:31
Maar dit word me niet in dank afgenomen Niet door u maar door een persoon in het bijzonder Ik wil geen name noemen maa er wel werk van maken
tobiasr80

Bij deze dus.
Mieke hou je vast aan de takken van de bomen, Mieke hou je vast aand e takken van de mast, als Royke valt dan valt hij in 't water, als Royke valt, dan valt hij in 't nat. Een kindersong, en waar slaat dat nou weer op. Nergens en overal.

Deze week was een ellendige week voor enkelen van ons, deze week heb ik doorgebracht in pijn en woede, in verdriet, in oorlog en vrede. Deze week heeft echter meer kapotgemaakt dan me lief is geweest, ooit. Deze week zal ik niet licht vergeten.
Dit wordt een openhartig mezelf aan de schandpaal nagelen, en ik zou het niet erg vinden als er nog wat mensen komen natrappen. Ga gerust jullie gang, erpee vindt het helemaal niet erg. Trap hard genoeg, erpee heeft het verdiend.

Epiloog: weken van leed, IM's van een zekere WW3. Ons allen bekend. Foots en ik waren er het hart van in. Weken hebben we ons hart tegen mekaar uitgestort, en het proberen voor ons te houden. Goed, ik geef toe, ik had het tegen enkele mensen wel verteld, mea culpa daarvoor, maar gewoon omdat het van me af moest. WW3 had acute leukemie. En had niet lang meer te leven. De forumleiding (voor jou forumlijding WW3) was op de hoogte, en Wigwams account zou opgeheven worden op 1 januari, zolang zou WigWam aka Roy aka Tobias80 het niet meer trekken.
Foots en ik praatten er over, in de club, op weg naar de club, bij hem thuis, op IM, dag en nacht. het raakte ons danig. Danig, zo danig dat we er beiden kapot van waren.
Het moment van afscheid nemen kwam steeds dichterbij, die bewuste zondag, de eerste zondag van januari, we lezen en schrijven het jaar des Heren 2009.

Ik kwam net thuis, het moet omstreeks kwart over vier geweest zijn. En toen werd ik gevraagd Wigwam nog even te begeleiden tijdens zijn laatste uren. als een verlamde staarde ik voor me uit, tot ik de naam WW3 op chat zag verschijnen, en ik stond voor de moeilijkste opdracht van mijn leven. WigWam begeleiden naar zijn eeuwige jachtvelden.

En nu maak ik een sprongetje, want hier is iets niet pluis, we praten dan ook van voorkennis. Voorkennis. U leest het goed. Een sprongetje tot Jansen online kwam, die begon de spot te drijven met WW3, en er geen woord van geloofde. Dat laatste, dat kon ik al niet hebben, ik zat vol emoties, en de mensen die de chat hebben gevolgd zullen dat wel begrijpen. Jansen is daar in mijn ogen veel te ver gegaan, en dan zwijg ik over voorkennis van zaken.
maar soit, ik ga echt niet een potje modder gooien ontketenen, dus Jansen, negeer het, maar het is nu eenmaal een deel van het verhaal.
Vanaf dan ging alles in een hels en versneld tempo, op het ogenblik van schrijven heb ik vanaf zondag 12 uur geslapen, en ik vrees dat dit stukje ook nog wel een anderhalf uur in beslag zal nemen.
Een versneld moordend tempo, met een helse oorlog als gevolg.
Ik blijf erbij dat ik naar eer en geweten heb gehandeld, ik blijf erbij dat ik in dezelfde omstandigheden nog steeds hetzelfde zou doen, niets kan dat gevoel veranderen.

Wat er allemaal is gezegd en geschreven, daar wil ik het hier nooit meer over hebben, weet wel dat ik mensen heb leren respecteren. Weet wel dat ik mensen heb leren kennen. Weet wel dat emoties hoger kunnen oplaaien, weet wel dat ik nog steeds niet kan vatten dat iemand dat een medemens kan lappen.
Ook ik had mijn twijfels, toen Hans verscheen, ook ik had mijn twijfels toen Hans nog steeds probeerde in te loggen, maar uiteraard wou ik niet geloven dat er meer aan de hand was. Ik had beter moeten weten.
ik bied hierbij geen excuses aan aan mensen, of toch? Jawel, ik bied mijn ecuses aan aan, in willekeurige volgorde, Manonneponnetje, Joop Slim, Azrael, Jetliner, Local hero, Zakkenleger, Gabi, Foots, Extince, Jetliner, Nikxxx, Tiga, Big30, Jansen, Keesroeiboot, CarpeDiem, Liefhebber, Willem2, Wico, Jabberwalkie, Sonny en nog een bende beertjes. Kortom mijn excuses aan iedereen die ik emotioneel bij deze zaak betrokken heb.

Soms ga ik diep sarcastisch worden, heel diep sarcastisch, is dat een vorm van zelfkennis, of gaan we het houden op zelfbeklag? Jullie kiezen allen zelf maar.

Deze week, daar was ik gebleven, ik kon niet meer slapen, ik kon niet meer denken, ik kon niet meer werken. Ik was kapot van ellende. Totaal overmand door emoties. Alles liep uit de hand. En toh had ik beter moeten weten. Liegt erpee? Ja, erpee heeft deze week gelogen, erpee heeft deze week de haan ook geen drie keer laten kraaien. Erpee heeft over één ding gelogen, hij heeft Wigwam niet gaan bezoeken, en heeft uiteraard geen details van zijn begrafenis. Maak me nu maar uit voor grootste leugenaar op aard, ik heb dit in eer en geweten gedaan om Roy te beshermen. En toch had ik beter moeten weten Big30. Veel beter, want jij deed een Ip check, en jij wist veel meer dan je me wou vertellen. ik wil het nu niet hebben over Jansen, end e mails, en wat er allemaal rondgegaan is, dat verdient niemand, en al zeker Big30 niet meer. Alhoewel ik nog steeds van oordeel ben dat hij partijdig was, ben ik ook steeds meer overtuig dat er heel veel beertjes waren met voorkennis. Ah ja, ik moet me nog effe excuseren tegen Jack42, die man verdient ook beter. Scheldt me maar uit, ik heb het verdiend.

ik schaam me diep dat ik zo tekeer ging, het spijt me Manon, het spijt me Joop, jabber en alle anderen, het spijt me ten zeerste dat ik onbewust jullie vertrouwen hebben beschaamd. Big30, daar was ik gebleven. Daar was ik inderdaad gebleven, je moet het me nooit vergeven, dat vraag ik niet. Sheldt me ook maar verrot de volgende keer we mekaar zien.

En toch voel ik warmte, warmte van heel wat mensen op de chat (is die weg of ben ik domweg geband -sarcasme). Warmte, dat veel mooier is dan haat.
Onze lieven heer kwam jiet terug na drie dagen, Carpe, dat was jezeke, en onze lieve WW, die heeft vijf dagen op zich laten wachten, na wat stuiptrekkingen zondagavond. hij zal ontsnapt zijn uit zijn rolstoeltje zeker? Sarcasme neemt nu de bovenhand in me, en ik typ zoals i mijn recensies schrijf, op gevoel. Op de kaler heeft me dat altijd succes opgeleverd, nu knoop ik mezelf op, en diegene die straks wil, mag de stoel onder me uittrappen zodat ik hang. Lang zal hij leve..........

Afscheid van een vriend, ik hoor het nog steeds door mijn hoofd gaan, ik zeg je geen vaaarwel mijn vriend, maar wel tot wederziens.
Vrijdag, ik naar de kapster, en ik kom terug thuis. In plaats van geband te zijn, heb ik 3 IM's. Geen doodsbedreigingen, niks van dat alles, maar wel een IM van Tobias80, geadresseerd aan Foots en mij. Ik shrik me en aapje (zo klein als mijn lulletje) als ik die IM lees. Is dat niet? erpee, is dat niet? erpeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik slik effe en ga op zoek. ik ben niet voor niets schrijver, en hou niet van detectiveromans, maar ik bedenk het slechts mogelijk scenario dat er bestaat.

Dit is mijn besluit, en ik trek mijn eigen conclusies.

Wie is deze wigwam3?Toen ik nog bij mijn vrienden woonden heb ik wel eens iets van hem gelezen.Hij was volgens mij altijd vrolijk.Teminste op de chat.Ik lees hier verhalen die ik niet thuis kan brengen.Ik heb pas zelf een nieuw im adres en een nieuwe woning.Ben sinds 15 december niet meer op de computer geweest wegens verhuizing en vacantie.Er is toch zeker niets ernstigs gebeurd met hem of is hij gestopt op het forum?ik hoop voor hem hem dat het goed met hem gaat.
Groet tobias80

Bedankt.Dat zal ik zeker doen.Maar op mijn mail waarom ik de ChatBox niet kan openen heb ik nog geen antwoord van u ontvangen.Is hier een extra code voor nodig ?Zo ja mag ik deze dan van u ontvangen.Hiervoor mijn hartelijke dank.
tobias80

Waar gaan jullie zoal overal naar toe .Ben een paar keer in xanten geweest is dicht bij Nijmegen en in Well Noord limburg.Ik had de Molenhoek in gedachten weet iemand daar iets van.Wij zijn regelmatig met vier mannen.moet kunnen he.Ik had graag een paar nieuwe adressen Maar in Duitsland ben ik niet zo goed thuis in clubs.Kan mij iemand voor mij en mijn vrienden een paar adressen aanradenHier voot mijn hartelijke dank
tobias80

Je bent net als mijn vader.Die bedroog mijn Moeder ook steeds.Gelukkig is hij nu de /pijp\uit en uitgepijpt geneukt en gegokt.En zo denk ik over mijn vader zaliger.
Hij was een beest eerste klas.

Sorry dat ik me zo liet gaan .Maar soms heb ik van die dagen dat alles op me afkomt.Dan haat ik getrouwde mannen die dit doen.Maar er kunnen soms ook andere oorzaken voor zijn.Nogmaals Foots sorry....sorry:wink:
Tobias die wel eens Wigwam op chat heeft gelezen, bij vrienden, en is pas lid sinds .... en dan Tobias die vraagt hoe hij op de chat kan komen.
Maar dat stoorde me nog niet. het waren gewoon de interpuncties en de shrijfstijl.
Aleluja, Wigwam is uit de doden herrezen.
Wat me nog nieuwsgieriger maakte, Wigwam reageert enkel op topics van Wigwam, en wil zo snel mogelijk 5 berichten om IM te kunnen sturen aan Foots en, jawel, erpee.

intussen zit mijn IM vol, niet van dankbetuigingen voor de dierbare overledene, maar van onze herrezene himself. Waarvoor dank,maar laat me mezelf maar afmaken, of ten prooi gooien aan de hongerige leeuwen, dat beslis ik zelf, en mooie woorden gaan me niet tegenhouden.

Morgen ga ik feesten, in de Villa. Morgen ga ik inderdaad de Meiden niet lastigvallen met ellende waarze niks van begrijpen, en wie me zoekt om me af te maken, volledig, erpee zit dus morgen (oops, das al vandaag) in de villa.
Morgen ga i, tesamen met Foots, aanstekers en pralines uitdelen aan de Meiden, gewoon om hen te bedanken voor al het moois dat ze ons hebben gegeven.

Jabber, ik begrijp best dat jij je gestort geld terug wil, dat zal ik ook maandag doen.
Foots en ik delen gewoon de kosten, zo is het nu eenmaal. Sometiles you lose, sometimes you win.
En weten jullie, ik voel me goed. ik voel me beregoed, beregoed,desondanks dat er bij het laagste van het laagste is gespeeld, voel ik me beregoed. En straks ga ik me gewoon rot amuseren. Virtueel kunne jullie me u verder afmaken.
En nu komt erpee terug boven, daar trek ik me de ballen van aan. Dus schieten jullie nu maar, of beter, wie is de eerste om de stoel onder me uit te trappen? Het kan mij geen ene moer schelen.

Als afsluiter dit nog: ik zou, zonder voorkennis nog steeds hetzelfde hebben gedaan, ik be er rotsvast van overtuigd dat door dit trieste feit het goede in veel mensen is bovengekomen, ok het slechte, kan ik begrijpen.
ik beschouw dit dus niet als een spelletje "erpee pakken", alhoewel, ha ha, het begint er aardig op te lijken.
ik kan dan ook onze nieuwkomer van harte feliiteren, zo gepakt ben ik nog nooit, en ik ben al dikwijls droog gepakt, door mijn eigen goedgelovigheid.

Mijn excuses als allerlaatste aan de oen die ik zelf ben.

En nu is het aan jullie. herkennen jullie me aan mijn shrijfstijl? Of ligt het aan de interpuncties. En ik mis die chat, maar ik zal eerst vijf berichten moeten schrijven Tobias, net als jou......

erpee

Big30
10 januari 2009, 02:06
Tsja ... .

Het was me het weekje wel! De emoties zijn hoog opgelaaid, te hoog soms.

Voor de duidelijkheid. tobias80 = Wigwam3. Zie ook,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15087

Ik geloofde van het hele "WW3_is_dood_verhaal" vanaf de eerste seconde al geen ene moer als ik eerlijk ben.
Dat er toch een aantal leden zijn ingetrapt zegt meer over de zieke geest van Wigwam3 dan over die leden die er wel ingetrapt zijn.

Met de dood spot je niet. Dat heeft Wigwam3 wel gedaan en daarom wordt hij nu naar de eeuwige jachtvelden verbannen.

Groet,
Big30

Picasso 1
10 januari 2009, 02:17
Ronduit ziekelijk. Alleen een zieke perverse geest kan zoiets bedenken.

Azrael
10 januari 2009, 04:03
Vol onbegrip zit ik hier nu alle IM's en berichten te lezen rondom WW3 etc. Ik kan niet geloven dat iemand hier nu werkelijk plezier in heeft gehad. Ikzelf was redelijk aangedaan door het feit dat iemand uit deze ijsberen-gemeenschap was heengegaan. Ik dacht dat deze persoon respect zou moeten verdienen door hem proberen te gaan herdenken in bv VV.... :wand:

En wat betreft RP? Die verwijt ik verder niets. Ikzelf zou het waarschijnlijk ook zo hebben aangepakt. Ik ben al lang blij dat hij er nu zelf ook achter is en dat hij het boetekleed zelf heeft aangetrokken.

Ik hoop dat de moderators een levenslange IP-ban voor dit misselijke mannetje Wigwam hebben ingesteld.... :thefinger

Azrael

Ps.
Ik ga vandaag dus niet naar de Villa. Mijn voornemen om niet meer op clubbezoek te gaan hou ik dus lekker vast....:wink:

quitje
10 januari 2009, 07:44
Kort na zijn 'heengaan' was Wigwam3 nog aanwezig in de lijst van actieve gebruikers. Ik stelde dit vast, doch melde dit niet en wilde niet betrokken worden in figuurlijke trek- en sleurverhalen (liever letterlijke :D). Dan dacht ik : ik ben paranoia..

Jünther
10 januari 2009, 08:18
Wat is hier allemaal gebeurd de laatste weken? Wat een ziekelijk drama.
Een aanstaande dood door ziekte ensceneren? Begrijp ik dat goed.

En LPRover die er als vertrouwensman volledig intuint. Kut. Hier blijkt wel weer dat LPRover een te groot hart heeft, welke soms, naïef en impulsief als hij is, iets te vrijpostig de zwakkere medemens verdedigt.

Ik begrijp dat je nu even emotioneel in de war bent en je gruwelijk 'gedaan voelt'.
Gelukkig heb je nog je talloze vrouwen, waaronder Sofia (zij is toch een favoriet van je).
Ik vrees dat je dit keer slachtoffer bent geweest van je goede bedoelingen met de medemens. Sterkte jongen.

Groeten van de enige echte Jünther.
Je rivaal/collega van het forum, die je altijd recht in je bakkus zal corrigeren.

joop slim
10 januari 2009, 09:24
Beste mod's,

Deze man kan aangepakt worden via zijn provider ! met als reden misbruik maken van internet.

Groet, Joop Slim

rplover
10 januari 2009, 10:22
En LPRover die er als vertrouwensman volledig intuint. Kut. Hier blijkt wel weer dat LPRover een te groot hart heeft, welke soms, naïef en impulsief als hij is, iets te vrijpostig de zwakkere medemens verdedigt.

Ik begrijp dat je nu even emotioneel in de war bent en je gruwelijk 'gedaan voelt'.
Gelukkig heb je nog je talloze vrouwen, waaronder Sofia (zij is toch een favoriet van je).

LPRover is emotioneel niet meer in de war, van het moment dat hij tobias zag verschijnen wist hij wat hij moest doen, One Nootje :teuflisch;)
Ik ben een week kapot geweest, en vandaag neuk ik me kapot.
Maar eerst nog effe bebadderen, en mijn goede vriend Foots oppikken, die er emotioneel veel erger aan toe is dan ik. Daar maak ik me meer zorgen om momenteel..... .
Hij heeft zich sereen gedragen, nooit een woord te hard geroepen, en altijd in stilte zijn woede/verdriet/angst verwerkt.
Die man verdien dit niet, en ik? Ik ben veel sterker dan dat, ik kan wel wat hebben, en nog wat, en nog wat.

En Jünther, Sofia zit nog in Bulgarije, verdomme, dan zal het Ashanti :luvlove: worden, EN Nilo EN/OF Nouncy EN/OF Leyla. Kortom, genoeg Meiden die me willen pakken. En op een manier dat ik graag gepakt word :smile2:

:wink:

Jabberwalkie
10 januari 2009, 11:58
Ik heb mijn mening gepost in "Afscheid van WW3"

rp, ik heb met je te doen en vertrouw je.

Maar kom alstublieft binnen een paar dagen niet zeggen dat jij ook mee in het complot zat hé ?!

Wat is er op dit moment nog waarheid hier ? Dat leugentje over je bezoek aan ww3 heeft me ook even doen twijfelen aan de ganse historie. Ik begrijp eigenlijk nog altijd niet goed waarom dat nodig was.

Jabber

rplover
10 januari 2009, 12:09
rp, ik heb met je te doen en vertrouw je.

Maar kom alstublieft binnen een paar dagen niet zeggen dat jij ook mee in het complot zat hé ?!

Je vertrouwen is groot, jabber:confused:
Complot? Was er dan een complot? Nu gaan we het krijgen. Vertel op....

Jabberwalkie
10 januari 2009, 12:17
hou het maar op een foutieve woordkeuze, en ja ik vertrouw je !

liefhebber
10 januari 2009, 15:02
Nee, dit is geen tijd/plaats voor natrappen, dit is een tijd/plaats voor reflektie...
Ook ik ben een gevoelsmens, ook ik laat me vaak meeslepen met andermans ellende maar ik heb (door schade en schande) geleerd om een beetje afstand te nemen,
een beetje de roze bril aan de kant te leggen...

@WW3: Het is een uiterst laffe en lage daad om "vrienden" zo te misbruiken! en ik vind het meer dan terecht dat er een levenslange ban tegenover staat!
Je hebt in één klap de sympathie van je vrienden verloren en hen tegenover de ijsberenwereld te kakken gezet!
Ik heb er werkelijk geen woorden voor, zo speel je niet met andere mensen! ongeacht wat voor vervelende ziekte je eventueel ook zou kunnen hebben!
Dat recht heeft niemand!

Ik zag laatst een een aflevering van ik denk CSI op tv waarin men zei "als je het geluid van hoeven hoort... denk aan paarden... niet aan zebra's!"
en dat is wat ik ook dacht toen ik de chat volgde op de bewuste zondagavond..
De omstandigheden waren allemaal TE verdacht om waarheid te zijn (neen, ik had geen voorkennis!) -ik ga ze hier niet opnieuw beschrijven.
Mijn beide ouders hebben een fatale vorm van kanker en dan is chatten op een hoerenloper-forum (excuse moi) in je laatste levensuur niet bepaald een voor de hand liggende handeling.

Myth confirmed: "Grote bek en een klein hartje"
(voor de anderstaligen onder ons: klein hartje slaat hier op emotionele betrokkenheid)
RP heeft hier met flink wat blufwerk (over bezoek en overlijdensbericht) geprobeerd de rest van het forum behoorlijk onder druk te zetten en van zijn gelijk te overtuigen.
Dat ga ik zeker NIET goed praten en NIET snel vergeten! (ook al vind ik het wel karakter hebben dat hij dat NU in bovenstaand bericht toegeeft)
Maarrrrrrrrrrrr......
Het feit waarom hij het gedaan heeft is in de kern wel nobel!
Hij geeft blijk van het feit dat zijn hart op de juiste plaats zit en dat zien mede-beren heus wel (ook forumleiding, ben ik van overtuigd!)
RP speelt graag de underdog, de martelaar.... maar is ERG veerkrachtig en sterker dan we denken (anders zou je vanwege de grote hoeveelheid kritiek op dit forum al lang gestopt zijn!)
en blijft maar terugkomen.... en de forumleiding LAAT hem ook steeds terugkomen (hoe simpel zou het voor de forumleiding zijn om met 1 keyboardstroke RP te bannen?)
Als men niet wist hoe RP zijn klokje binnenin ECHT tikt was hij al lang weggestuurd (ik heb mensen voor VEEL minder een ban zien krijgen!)
en hoewel RP een haatliefde verhouding met de "stuurende machten van het forum" heeft weet ook hij dondersgoed dat voor hem de grenzen nog wel eens verlegd worden
(okay, niet zover als hij zou willen maar toch... -"CHAOS!, CHAOS zeg ik je!" ;-))

Mijn welgemeend advies aan RP (en foots en ..... en al die anderen );
Installeer bij jezelf Personal Emotional Firewall 3.0
Je kunt niet zeggen van iemand die je nog NOOIT gezien hebt; mijn "beste vriend" (dan doe je op zijn minst al je reallife beste vrienden tekort)
Benader ieder binnenkomend data-pakketje met een gezonde dosis scepsis (hoe mooi of zielig het verhaal ook klinkt!)
en laat je niet verleiden om op ieder spambericht te reageren en daarmee zelf spam te gaan verspreiden.

Eigenlijk RP.....
zijn misschien de mensen waarmee je het hardst strijd wel je "betere vrienden" omdat ze je kritiek geven (=gratis advies) terwijl anderen in stilte denken "die idioot!"
Ik geef toe; het is een gedachtenkronkel die RECHT tegenover het gangbare stramien staat maar toch....
Als het Duitse spreekwoord "was Sich Neckt das Liebt sich...." waarheid is.... dan heeft RP-ke op het YBF een hele hoop vrienden!! (Ja toch?, niedan?, noudan!)

Keep both feet on the ground....
Virtuele vrienden zijn.... VIRTUELE vrienden! (en niet meer dan DAT! totdat je ze in reallife kent -en wat is kennen?)

:wink:

Saruman
10 januari 2009, 19:47
Misschien voortaan eerst denken, en dan doen/schijven?

WW3 vertelde in december nog over zijn baas, dat die naar ZZ ging.
En 2 weken later is hij dood?

En ook ik heb ooit een dierbare bijgestaan tijdens de laatste levensuren, en dan is het laatste waar je aan denkt, chatten op internet. Echt wel het allerlaatste.

Ik dacht dan ook dat het om een "figuurlijke" dood zou gaan, omdat zijn moeder hem betrapt had of zoiets. Maar echt dood? Moeilijk te begrijpen dat je dit ballonnetje niet doorprikt hebt, alhoewel ik uiteraard niet de ganse chathistorie gevolgd heb.

Kortom, we hebben hier te doen met een bedrieger, en het enige wat je RP en Foots kunt verwijten is naïviteit. Echter, RP heeft in zijn naïviteit ook schade aangericht, door anderen deze week de huid vol te schelden op het Forum en de chat. Anderzijds, als er mensen waren die reeds vroeger bepaalde feiten wisten, maar dit niet aan RP meldden, en spotten met zijn initiatief, dan vind ik dat ook niet door de beugel kunnen.

Mijn conclusie is, dat er velen boter op hun hoofd hebben. RP heeft zich tegenover de "community" hiervoor reeds verontschuldigd, en dat siert hem.

Maar misschien is dit een goed moment voor een aantal schrijvende ijsberen om zich eens te bezinnen over de onzin die hier de voorbije maanden op het Forum is geschreven, en de persoonlijke aanvallen naar elkaar.

Dit Forum gaat over ijsberen en saunaclubs. Dat is ook de reden waarom ik er lid van ben. Ik lees graag de belevenissen en recensies, en ik schrijf mijn eigen ervaring hier ook neer. Af en toe mag er ook eens een discussie over actua of faits-divers op staan, en mag er eens gelachen worden. Maar aan scheldpartijen hebben 99% van de ijsberen geen boodschap. Tenslotte is de hele ijsberenwereld een illusie, een manier om eens even te ontsnappen uit de echte wereld. Laat de ruzies en scheldpartijen maar voor de echte wereld, en laat ons ontspannen in de clubs, en nagenieten op het Forum.

Gegroet,
S :wink:

Jansen
10 januari 2009, 22:28
Tsja ... .

Het was me het weekje wel! De emoties zijn hoog opgelaaid, te hoog soms.

Voor de duidelijkheid. tobias80 = Wigwam3. Zie ook,
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=15087

Ik geloofde van het hele "WW3_is_dood_verhaal" vanaf de eerste seconde al geen ene moer als ik eerlijk ben.
Dat er toch een aantal leden zijn ingetrapt zegt meer over de zieke geest van Wigwam3 dan over die leden die er wel ingetrapt zijn.

Met de dood spot je niet. Dat heeft Wigwam3 wel gedaan en daarom wordt hij nu naar de eeuwige jachtvelden verbannen.

Groet,
Big30

Na gisteren een geweldige avond te hebben gehad in de Vila met heel veel bekende ijsberen,was jammer genoeg het onderwerp wel telkens over het zieke verhaal wat hier gespeeld is door enkele figuranten.
Ik heb vanaf het begin op de bewuste middag aan diverse mensen gevraagd om een heldere uitleg,
Meerdere mensen stuurde mij daarom een I.M. met dezelfde vraag,ook was ik met een moderator aan het uitzoeken wat er nu echt speelde.
Ik werd van het kastje naar de muur gestuurd door Rp maar ook andere ijsberen en ijsberinnen die boter op hun hoofd hadden ( gejat van Saruman)

Toen het mij duidelijk was dar er een spel werd gespeeld heb ik meegedaan om misschien de waarheid boven tafel te krijgen.
Ik heb op de chat geschreven : dat ik nog wel plinten over had om daar een kist van te maken.
In de hoop dat wigwam en andere nu wel zouden reageren zodat het voor iedereen het duidelijk zou worden,bleek het tegenovergestelde te gebeuren.

Rp flipte en begon mijn hele privegebeuren inclusief mijn vrouw te betrekken hier op de chat (heeft dit deze week nog enkele malen herhaald met ook nog enkele sms naar mijn prive 06 nr.)
Big30 heeft ingegrepen om dit meteen te verwijderen.

Toen ik op 5 januari nog een I.M. kreeg van Wigwam was het bewijs hiervan dan ook genoeg. ER was dus niemand dood.

We hebben afgelopen maandag en dinsdag via de DELA en andere specialisten die met uitvaarten te maken om een lijst gevraagd van overledene uit de omgeving van N.brabant en Limburg.
Dit heb ik zeer discreet gedaan door een medewerker uit mijn bedrijf.
Maar er was geen man tussen de 20 en 55 jaar thuis gestorven op de zondag middag die bedlegerig was.
Was dit wel geweest dan had ik persoonlijk een kaart op het huisadres van RP in de bus gedaan zodat hij hem dan eerder had dan via de nederlandse en Belgische post.
Zelfs gisteren heeft RP nog een i.m. gstuurd naar een bekende ijsbeer dat hij mij gerechtelijk wou laten oppakken door de politie op bedreiging.
De leiding van het forum heeft mij dan ook het advies gegeven om me even terug te trekken en hem uit te laten razen.
Ik hoop wat ook rp in zijn verhaal schreef dat ik niet op zijn verhaal wil reageren dat rp nu op dit verhaal ook niet reageerd.
Het was zijn verhaal en dit is mijn verhaal.

Wat ik nog steeds onbegrijpelijk vind is dat rp steeds geen antwoord wou geven aan Big30. maar wel voor alles uitmaakte.
Dat hij zelf veel flauwekulde en loog met dat hij op bezoek was geweest en zou gaan naar het afscheid van wigwam.
Geld inzamelde voor een bijeenkomst in VV waar wigwam om gevraagd zou hebben.
En dat op de begravenis Jack42 op de kist had staan dansen ( walgelijk)

Om het verhaal af te sluiten vraagt hij om begrip als een onnozele zondaar waar hij mij zondag middag ook met ongeveer dezelfde woorden voor uit maakte,en ook diverse mensen als Willem2 en Big30 ernstig beschadigde.
Nee begrip krijgt hij van een aantal van onze ijsberen dan ook niet omdat hij zeker maandag al op de hoogte was, of kon zijn dat het totaal gelogen was.

En nu dan terugkomend bij het begin:
Dat ik meteen heb gezegt dat wanneer het een gespeeld verhaal is er meteen mee ophouden moet worden,omdat je mensen kwetst zoals mij die al deze ellende het in het echt al eens of meerdere malen heb meegemaakt.

Dat er nog steeds mensen boter op hun hoofd hebben blijkt aan een aantal reacties aan rp om nu zelfs medelijden met hem te krijgen ( walgelijk)

Ook ik heb hier via I.M. maar zeker gisteren gelukkig gezien dat ik vele vrienden heb en mis daarom niet de onnozele ijsberen die medelijden hebben met een zondaar.

Dus ik wacht nu op het procesverbaal van het bedreigen van een ijsbeer wat Rp vergeten ? was om dit jullie te vermelden.

Jansen.

p.s. heb geen medelijden met mij die het hier voor ongeveer 30 ijsberen opnam
ik ben mans genoeg om me zelf wel te verdedigen en ook niet met RP
die binnenkort wel weer in een andere discussie opduikt.

Note Big30: Ik sluit dit topic nu af. Een ieder heeft zijn zegje nu kunnen doen en zijn visie over wat er gebeurd is kunnen geven. Ik heb geen zin in ellenlange welles/nietes en moddergooi topics.
Wat gebeurd is is gebeurd en ik kan alleen maar hopen dat een ieder voor zich daar (zo nodig) wijze lessen uittrekt!