PDA

Volledige versie bekijken : Saunaclub Harem, Kim (GT: Andra)



hara1d
13 juni 2008, 14:07
Naam :Andra (nicht Andrea!)

Nationaliteit/Taal : Rumänisch / Englisch

Leeftijd : 22?

Haarkleur/-lengte : Blond(iert) / Mittellang, lockig

Lengte dame : 1,65

Postuur/Cupmaat : Schlank / A-B

Tatoeages/Piercings :Playboy am Bauch, weiteres auf dem Arm, sind nicht permanent / Zunge, Backe

Service: PZC, NMC, FT, bischen Dominant:D

Voordelen: sie tanzt sehr gut

Nadelen: keine bemerkt

Tijdsduur :mindestens eine Stunde

Prijs :100 €

Extra’s bij het bezoek:der Genießer schweigt:o

Ich wundere mich dass bisher kein Bericht über sie existiert, sie hat nichts dagegen dass ich über sie berichte.
Gestern war ich zum 3. male mit ihr auf dem Zimmer und super zufrieden. Sie sagte dass sie vorher im LR unter dem Namen Kim gearbeitet hat, die Suchmaschine gibt leider nichts her (auch niederländische Kim wird im LR nicht gefunden).
Sie hat als kleines Mädel mal eine schwere Rückenverletzung erlitten, um nicht im Rollstuhl zu landen wurde aus Krankengymnastik Tanzen und das hat sie wirklich drauf:freu:, eine gelenkige Maus ist natürlich auch popptechnisch gut zu "gebrauchen":fuck::smile2:

Big30
13 juni 2008, 14:17
Ich wundere mich dass bisher kein Bericht über sie existiert, sie hat nichts dagegen dass ich über sie berichte.


Kann sein das es sich um diese Dame handellt? Aber die ist nicht schlank und hat cup B+!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7729

Dachte wirklich das ich Sie Gestern in Gt gesehen habe :eek:! Also kann sein ... .

:wink::wink:
Big30

MartyMcFly
13 juni 2008, 18:25
Andra, ist das das Mädel das im Besonderen dadurch auffällt, dass sie der Mänenrwelt im vorbeilaufen ständig auf den Popo haut?

orallover
16 juni 2008, 11:03
Gisteren 2x met deze lekkere roemeense op de kamer beland,ze zag er om op te eten uit in haar kort rood geruit rokje met bijpassende stropdas:D
Praat zeer goed engels en hebben het uitgebreid gehad over haar prive leven,ze studeerd nog voor dokter in haar thuisland,werkt afwisselend +- 3 maand en dan weer 2 maand naar huis om te studeren.doet dit werk om haar studies te bekostigen.... slimme meid met een doel in het leven...helemaal mijn ding.
Op de kamer is het een lief lekker ding,pijpen doet ze lekker en heel diep alleen niet zo heel lang en is een beetje dominant dus.....
het neuken was lekker in verschillende standjes en natuurlijk in mijn favoriete standje afgesloten en het rubbertje gevuld:fuck:
De tweede sessie heeft ze tijdens het neuken ook nog zelf wat met haar klitje gespeeld zodat ze heerlijk klaarkwam en de avond met een goed gevoel kon afsluiten....
Tussen mijn 2 sessies met haar heeft ze in de bar bog een dansje opgevoerd op het podium nadat de pizza was opgeruimd... velen stonden met hun mond open te kijken naar de lenigheid en de kunstjes van deze dame,ze heeft inderdaad een heel lenig en soepel lichaam van de jaren gymnastiek en dansen die er heeft opzitten in haar jeugd als revalidatie na een auto ongeval met gebroken rug...zou je niet zeggen als je haar bezig ziet met dansen en op de kamer :eek:
Ook een diploma massage heeft ze op zak wat ze dan ook graag demonstreert op de kamer mmmm....

Zeker voor herhaling vatbaar,een lieve meid met vele kwaliteiten:D

grtz,

Orallover

Toppie
16 juni 2008, 23:22
Ze is idd heel vriendelijk en ook ik heb me 1 keer laten verleiden door haar, maar zal ook de laatste keer zijn geweest. Op de kamer vond ik de seks maar zozo. Bovendien maakte ze veel miauwende geluidjes. Leuk voor in de dierentuin, maar niks voor mij.

Ace2
17 juni 2008, 06:08
Ze is idd heel vriendelijk en ook ik heb me 1 keer laten verleiden door haar, maar zal ook de laatste keer zijn geweest. Op de kamer vond ik de seks maar zozo. Bovendien maakte ze veel miauwende geluidjes. Leuk voor in de dierentuin, maar niks voor mij.

Miauwende geluidjes als een poesje in een Gouden Boom

Toppie
17 juni 2008, 08:29
Miauwende geluidjes als een poesje in een Gouden Boom
Nee meer miauwende geluidjes van een poesje dat heel erg graag verwend wilt worden door stoere Topcat33

Noel
17 juni 2008, 11:45
Ik heb een bij mijn allereerste bezoek mogen meemaken. Ze vertoefd idd meestal in haar schots geruikte rokje en dito stropdas. Ik heb echter geen recensie geplaatst destijds. Ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat deze sessie zeker niet de beste was die ik heb meegemaakt. Ook toen maakte ze rare geluidjes en begon spontaan op het bed te springen... beetje crazy.
Opvallend waren haar kervingen op haar linkeronderarm.... toen ik daar een opmerking over maakte vertelde ze niet zo´n geweldige jeugd te hebben gehad...
Aangezien het :fuck:niet zo heel geweldig was heb ik de handgepompte inhoud maar over haar dorsten laen vloeien. Weinig herhalingsgevaar.

knut
17 juni 2008, 19:14
sie war mit abstand das schlechteste girl was ich im gt seit langem hatte,
einzelheiten erspar ich mir!!
grüsse
knut

flens
24 juni 2008, 22:06
über diese Dame habe ich wohl beizeiten vergessen zu berichten. Damals war sie den dritten Tag im GT.

Ehrlich gesagt kann ich mich an die Performance nicht mehr so genau erinnern, was wohl bedeutet, dass es weder so richtig gut noch so richtig schlecht gewesen sein muß. Sorry, das ich nicht mehr viel weiß.

Leider spricht Andra gar kein Deutsch.

Sie führt abends öfter mal ein paar sexy Turnübungen vor, die ihre Gelenkigkeit erahnen lassen.

hara1d
25 juni 2008, 15:16
das Andra gelenkig ist sieht man wenn sie tanzt:D . Über fehlende Performance kann ich keineswegs klagen. Sie spricht gutes bis sehr gutes englisch, bisher wurde jeder formulierte Wunsch bei mir erfüllt. Wenn mir eine Frau gefällt buche ich sie (wenn nicht dann nicht). Ist sie relativ unerfahren schlage ich vor dass ich sie lecke bis sie es nicht mehr aushält, danach kann sie mir mir machen was immer sie will (ohne sichtbare Spuren zu hinterlassen). Damit "fahre" (ficke) ich meist gut:thefinger.
Oft werden mir dabei Wünsche erfüllt die nie zu formulieren gewagt habe :lostit::hah::moon::baeh::love2:.
So auch bei Andra. Sie ist sportlich und gelenkig, ich bin eine "schlappe Sau". Wie man in den Wald ruft so schallt es heraus, wenn man nicht gut englisch spricht kann ich mir denken dass es schwierig mit Andra ist, ebenso wenn man für 50 Euro paris bei Nacht erwartet. Harald

hara1d
3 juli 2008, 13:28
Andra ist seit dem 1.7 im LR, es scheint ihr dort zu gefallen (die Schlüsselwartezeiten im GT fand sie nicht so toll). Auf alle Fälle "feierte" ich Wiedersehen(schmeken, -küssen, -lecken und -poppen) mit ihr :D

Willem2
3 juli 2008, 13:56
(die Schlüsselwartezeiten im GT fand sie nicht so toll)
Die sind abends doch auch im Living Room :rolleyes: So wie lange denkst du das sie da bleibt ?
So verschieben und morgen wieder zurück ? :D ;)

MrNeukieD
23 juli 2008, 16:14
Also ich war die letzten 2 Wochen 3x im LR, Kim war auch da. Hat mich jedesmal ziemlich lästig angegraben. Versucht`s mit harten Tour, 2 Sätze, Hand in den Bademantel und dann ab aufs Zimmer. Ich selbst kann diese Tour überhaupt nicht leiden...

Sie versucht sehr freundlich zu sein, mit relativ schlechtem englisch (dafür kann sie nix, ist ok)... aber die Art und Weise geht mir auf den Sack. Das geht von ständigem Angraben über lautes Schreien von meinem Namen quer durch den Raum, was ich schon gar nicht abkann...

Kam bei mir nicht aus Rumänien sondern aus der Ukraine :-)... Ist so eine Frau wo ich die Finger von lasse, weil vom Bauchgefühl her die Flopgefahr gross ist.

Nee, muss ich nicht haben...

Sorry das ich nichts vom Zimmer erzählen kann, aber wollte nur meinen Allgemeineindruck mal wiedergeben. Ich glaube wenn man mit ihr 1x aufm Zimmer war, hat man danach bei LR-Besuchen keine Ruhe mehr...

flens
23 juli 2008, 18:15
Also ich war die letzten 2 Wochen 3x im LR, Kim war auch da. Hat mich jedesmal ziemlich lästig angegraben. Versucht`s mit harten Tour, 2 Sätze, Hand in den Bademantel und dann ab aufs Zimmer. Ich selbst kann diese Tour überhaupt nicht leiden...

Sie versucht sehr freundlich zu sein, mit relativ schlechtem englisch (dafür kann sie nix, ist ok)... aber die Art und Weise geht mir auf den Sack. Das geht von ständigem Angraben über lautes Schreien von meinem Namen quer durch den Raum, was ich schon gar nicht abkann...

Kam bei mir nicht aus Rumänien sondern aus der Ukraine :-)... Ist so eine Frau wo ich die Finger von lasse, weil vom Bauchgefühl her die Flopgefahr gross ist.

Nee, muss ich nicht haben...

Sorry das ich nichts vom Zimmer erzählen kann, aber wollte nur meinen Allgemeineindruck mal wiedergeben. Ich glaube wenn man mit ihr 1x aufm Zimmer war, hat man danach bei LR-Besuchen keine Ruhe mehr...

Rumänien müßte passen, sie war im GT mit den rumänischen Frauen zusammen

hara1d
24 juli 2008, 13:51
Ich war mehrfach mit ihr auf dem Zimmer, Kim ist gern leicht dominant (Brustwarzen kneifen, Hoden (leicht) quetschen, beim Zungenkuss auf die meine beißen) aber insgesamt eine GFE (Tendenz zum VGFE:D), ich glaube dass sie damit eine Schüchternheit überspielt. Als ich einmal bemerkte dass die blauen Augen das Resultat von gefärbten Kontaktlinsen sind sagte sie "shit, You digged it, don´t tell anybody" (was ich hiermit tue:D). Zugegeben, sie animiert etwas aber ich lasse mich gern von ihr überreden, buche ich eine andere sagt sie wie Julie aus dem GT "I will kill You" und ich antworte: "next time I am busy right now":roll3:
@ Neukie: wenn Du sie noch nie gebucht hast woher kennt sie Deinen Namen?
Vielleicht hattest Du doch schon einmal das Vergnügen mit ihr, sie war mit unterschiedlichen Haar- und Augenfarben in vielen Clubs, die beiden Tattos sind recht neu und sind nicht permanent, so erging es mir als ich sie im GT dachte erstmals zu buchen und sie viele Details von unserer gemeinsamen Vergangenheit aus dem PHG zu berichten wusste :rofl:
Sie ist keine 30 Minuten- Frau, möchte wie so viele für eine Stunde 100 Euros kassieren, ich bleibe denn meist 90 Minuten und zahle die verlangten 100 :D
Wenn sie nach 15 Minuten ihre dominanten Spielchen beendet hat ist sie eine ganz liebe Maus, insofern "fahre" (oder schwebe) ich gut mit ihr :smile2:

MrNeukieD
24 juli 2008, 21:46
@hara1d: woher sie meinen namen kennt? lustige frage...

wenn sich ein mädel bei mir mit namen vorstellt und nach meinem namen fragt, dann soll es vorkommen das ich meinen namen sage :-) ... ist irgendwie so wie ich es gelernt habe, das wenn sich zwei menschen gegenseitig vorstellen, das sie sich die namen sagen :-)

nix für ungut. du schreibst nett über sie, so hat eben jedes pöttchen sein deckelchen... ich kann nicht mit ihr... paßt eben nicht und die art und weise von ihr gefällt mir überhaupt nicht... - was auch daran liegen kann, das ich mit (auch gespielter) dominanz von mädels so gar nichts anfangen kann, weil ich nicht mal im ansatz devot bin :-)

JackD
14 augustus 2008, 17:55
Steekwoorden : fun / beetje dominant (houding) / beetje (prettig) gestoord

Kim liet er zondag geen gras over groeien ... Ze kwam de barruimte in, groette een vriendin en nam naast mij plaats op "mijn" bankje. Tijdens het volgende gesprekje waren mijn eerste indrukken wel positief, dus een kamerbezoekje liet niet echt lang op zich wachten.
Geen spijt van gehad.

Kim heeft een mooi, sportief, stevig lichaam en is daar zelf ook wel (terecht) trots op (ik "moest" meerdere keren aan haar gespierde bovenbenen voelen ...). De tatoeages hadden van mij niet gehoeven, maar zijn volgens een eerder bericht niet permanent???

Enkele eerder genoemde zaken, zoals "is een beetje dominant" en "miauwende geluidjes" heb ik herkend, maar vond het allemaal niet storend. Ik heb me heel goed vermaakt met deze roemeense. Van een herhaling is het helaas (door omstandigheden) niet gekomen.

bosbeer
14 oktober 2008, 12:16
Weet iemand of Kim (Andra) nog steeds in LR aanwezig is?

Willem2
14 oktober 2008, 12:26
Weet iemand of Kim (Andra) nog steeds in LR aanwezig is?

Vorige week woensdag was ze aanwezig want toen is ze gesignaleerd hangende in de danspaal ;)

lieget
14 oktober 2008, 17:15
Weet iemand of Kim (Andra) nog steeds in LR aanwezig is?

Heb haar afgelopen zaterdag nog gezien in LR

Willem2
18 oktober 2008, 16:48
Vorige week woensdag was ze aanwezig want toen is ze gesignaleerd hangende in de danspaal ;)

Gisteren gaf ze ook weer een geile voorstelling aan de danspaal. Ze weet goed hoe ze moet bewegen ;)

dupke
26 oktober 2008, 10:03
Ben gisteren reeds vroeg in de namiddag met Kim op kamer geweest.

Goede opbouw van de kamer, beetje voorspel, kussen ,knuffelen, pijpen, enkele standjes afwerken.. tot daar niets dan lovende woorden over deze roemeense.

Enkel jammer dat eenmaal het moment suppreme gepasseerd is het is alsof de stekker er uit gaat en ze enkel nog aan van kamer geraken denkt.

Dit is blijkbaar een conistent gedrag dat door meerdere beren vandaag is opgemerkt.

Jammer, een beetje raar dat een meisje zo sterk de gfe kar trekt in het begin van de sessie maar niet de tijd neemt om die laatste 5 minuten nog rustig de sessie af te bouwen

Stiffmaster
27 oktober 2008, 09:55
Ben gisteren reeds vroeg in de namiddag met Kim op kamer geweest.

Goede opbouw van de kamer, beetje voorspel, kussen ,knuffelen, pijpen, enkele standjes afwerken.. tot daar niets dan lovende woorden over deze roemeense.

Enkel jammer dat eenmaal het moment suppreme gepasseerd is het is alsof de stekker er uit gaat en ze enkel nog aan van kamer geraken denkt.

Dit is blijkbaar een conistent gedrag dat door meerdere beren vandaag is opgemerkt.

Jammer, een beetje raar dat een meisje zo sterk de gfe kar trekt in het begin van de sessie maar niet de tijd neemt om die laatste 5 minuten nog rustig de sessie af te bouwen

Zo zie maar Dupke wat voor sommige GFE inhoud, time is money moet ze gedacht hebben :cool::cool:

seksenfun
1 november 2008, 14:08
Zo heel lang was ik nog niet in Living Room, eigenlijk nog niet zolang gegeten toen ik alleen even rustig in een sofa zat. Alle mede-beertjes waren wel ergens heen. Kim had ik eerder al een paar keer in het vizier. Ze kwam met een smile in de sofa zitten die naast de mijne stond. Wanneer ik volop aan het overwegen was om bij haar te gaan zitten, maar ook twijfelde…. Nog maar pas gegeten, nog vroeg ( is mijn gewoonte niet, ik ben een gewoontebeest :o) knipoogde ze naar mij en nodigde mij uit om bij haar in de sofa te gaan zitten. Nu twijfelde ik niet meer. Ze was ook zó mooi :eek:. In de canapé bleek al gauw hoe lief en ondeugend ze was. Al snel lagen we dicht tegen mekaar geknuffeld, kusten en tongzoenden :love:we mekaar en streelden we mekaar teder en lief maar ook ondeugend ;). Hoewel ik eerst nog even vertelde dat ik ietsje langer na mijn brunch zou afkomen was ik toch verkocht.
Op de kamer gebeurde alles ook volledig naar mijn zin :smile:. Eerst wat rechtstaand voor het bed mekaar lief vastpakken, strelen en tongzoenen, mekaar uitkleden, op de rand van het bed gaan zitten, op het bed duikelen…. Ook dan gebeurde alles heel zachtjes aan en opbouwend met ook heel veel tongzoenen. Ook tijdens de seks nog veel tongzoenen, wat me behoorlijk kan opwinden. Vingeren en beffen ook allemaal geen probleem. Bovendien is ze nog erg grappig op kamer ook. Eén dingetje wel: ze gebruikt glijmiddel maar niet storend, één druppeltje op haar vingertop. Erger en wel storend voor mij is dat eens je klaargekomen bent ze zo snel mogelijk van kamer wilt. Knuffelen is er dan écht ineens te veel aan. Ik hield haar nog even tegen mij aan maar het had geen zin :mad:.

Veel later op de avond in de bar, aan de bar, in de smalle doorgang wrong ze haar een doorgang doorheen de massaal aanwezige ijsberen. Bij het klikje Belgen bleef ze plots staan. Eén voor één begon ze ons te verleiden. Tongzoenen, de lullen vastgrabbelen…. Eén voor één zag je de Belgische beertjes ervan genieten maar mét mate en één voor één zag je ze ook de gevarenzone ontwijken. Er was maar één beertje dat precies niet zo veel zin had zich naar de comfortzone te begeven. Ja, ik. Voor een tweede keer wist ze me te overtuigen tot een kamertje. Hoewel ik in de vroege namiddag al verklaard had aan Dupke dat ik een tweede sessie met haar best wel zag zitten wou ik nu toch niet zó snel mee. Andere vrouwen hè :smile:. Ze maakte me echter zo verschrikkelijk geil dat ik mijn boerenverstand inruilde voor nog erger: lullenverstand :huch:. Ik vertelde Dupke ook al dat ik vermoedde dat een tweede sessie allicht beter zou zijn dan de eerste. Net omdat dit niet het geval bleek te zijn was mijn tweede sessie met haar dan ook (overwegend, aanvoelend) minder dan de eerste, hoewel ze dus gelijk was. Ja, identiek. Maar dit spreekt nu net niet in haar voordeel, voor mij. Ik merkte dat ze op kamer dus feitelijk steeds eenzelfde scenario hanteert. Dat verveelt bij mij erg snel. Allicht had ik zélf wat meer op verandering moeten aansturen, maar toch…. Overigens blijft natuurlijk gelden dat haar scenario voor knuffelbeertjes en gfe-beertjes een uitstekend scenario is, uitgenomen het abrupte einde. Klaar is klaar: letterlijk!

JackD
19 november 2008, 13:55
… Van een herhaling is het helaas (door omstandigheden) niet gekomen.Ik was Kim zeker niet vergeten; zij mij gelukkig ook niet. De herhaling kwam er nu dus wel van.

Kim zag er goed uit; ik vond haar mooier dan ik mij meende te herinneren; stijl blond haar, mooi koppie, prachtig slank en strak lichaam, geheel in het zwart (kousjes, schoenen, slipje, bh, nagels).

Ze wilde mij desgevraagd eerst wel even masseren, maar ik weet niet of ik haar dat nog eens ga vragen … :o Was misschien wel goed, maar voor mij toch iets te stevig … Daarna een beetje vrijen, fzc, nmc, fzc …
Kim was erg lief voor mij. :smile:

Na afloop nam ze, (gelukkig) afwijkend van in andere berichten beschreven gedrag, ook nog rustig de tijd voor een sigaret en een goed gesprek, waarin ook dat "klaar=klaar-verhaal" uitgebreid aan de orde kwam.

Later op de avond nog mogen genieten van een paaldans op Falco - Jeanny (http://www.youtube.com/watch?v=stqv_miBsZ0). LOOKING GOOD, KIM!

Helveter
1 december 2008, 22:44
................ dann war relaxen angesagt, ich setzte mich in die lounge und schaute dem treiben zu. lange blieb ich nicht allein, eine junge, schlanke dame, blond, mit einem für mich sehr attraktîven gesicht, (sie erinnerte mich an eine verflossene liebe), kim mit namen, mischung rumänien/russland, setzte sich neben mich, versuchte mich in ein gespräch (auf englisch) zu verwickeln und machte sich bald an mir zu schaffen. ich hatte mir fest vorgenommen, eine längere pause zu machen. und blieb zunächst gelassen, wehrte sie aber auch nicht ab. interessiert stellte ich dann fest, wie mein kopf und mein wille allmählich ausgeschaltet wurden (ich kann mich ganz gut neben mich stellen und mir zuschauen). ich folgte ihr aufs zimmer. sehr schön mit FO und lecken, was ihr zu gefallen schien, dann doggy und missio. absch(l)uss und die halbe stunde war um. später hab ich sie an der spielkonsole gesehen, wo wir noch etwas quatschten.
wieder pause, essen (war ok), gaffen.
..................... http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=102161&postcount=373

bosbeer
5 januari 2009, 07:57
Kan iemand ze vertellen of Kim nog steeds in LR werkt? Alvast dank!

Caligula
5 januari 2009, 10:36
Kan iemand ze vertellen of Kim nog steeds in LR werkt? Alvast dank!

Kim heeft mij enkele weken geleden verteld dat ze zich definitief uit het vak terugtrekt...

Pieta
7 januari 2009, 21:40
She is here : Kim (Andra GT) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11808)

bosbeer
8 januari 2009, 07:46
Wat bedoel je Pieta, was Kim gisteren in LR?

Willem2
8 januari 2009, 10:45
Wat bedoel je Pieta, was Kim gisteren in LR?

Nee, ik heb de vraagstelling "Waar Kim is ? " en haar eigen topic samengevoegd.

hara1d
13 januari 2009, 10:43
erstens kommt es anders und 2. als man denkt,
gestern sehe ich einen Killerarsch, auf dem Bauch ein kleines Playboytattoo, Kim ist wieder da! (very lickable and very fuckable :D).
Also klar, Wiedersehen feiern. Aber erst mal ist sie mit anderen auf dem Zimmer. Etliche Mädels setzen sich zu mir und animieren (sanft). Als ich sage dass ich schon einen Termin mit Andra habe gibt es keinen Widerspruch :teuflisch
Die 90 Minuten vergehen wie im Fluge, Andra könnte auch Sporttrainerin werden.

Caligula
14 januari 2009, 15:54
Kim heeft mij enkele weken geleden verteld dat ze zich definitief uit het vak terugtrekt...

En zo is ze idd weer terug. Iets aangepast kapsel maar vrolijk als altijd!

hara1d
21 januari 2009, 13:00
(zu) lange war sie nicht mehr im LR, inzwischen ist sie täglich anzutreffen, wie lange weiß sie selbst nicht genau :rofl:.
Im GT und LR tat sie sich als Bodentänzerin hervor, zwischenzeitlich wurde auch im LR eine Tanzstange installiert. Montag hatte ich das Vergnügen mit Andra, wie immer nach einer Stunde hatte ich wackelige Knie und ruhte mich aus bevor ich die Heimreise antreten wollte. Was macht eine Bodenturnerin mit einer Stange? Ich habe bereits einige bemerkenswerte Action an der Stange sehen können, Andra überraschte auch hier: volle Punktzahl, sie schlängelt sich an der Stange herunter (wie viele) und wieder hoch (wie keine), schließlich klemmt sie sich die Stange zwischen die Beine, zieht ihr Top aus, hält sich mit einer Hand an der Sange, Slip runter und es geht weiter, auf dem Boden angekommen ist die Vorstellung nicht beendet, mir schmerzt der Schniedel noch von der vergangenen Stunde auf dem Zimmer aber ich werde trotzdem wieder geil. Bin trotzdem gefahren :D

bosbeer
28 maart 2009, 11:14
Een paar weken geleden was ik in LR en vroeg naar Kim, o.a. de paaldanseres,maar ze was al een tijdje niet meer geweest. Heeft iemand haar nog gezien de laatste tijd?

aquarius
28 maart 2009, 16:57
Een paar weken geleden was ik in LR en vroeg naar Kim, o.a. de paaldanseres,maar ze was al een tijdje niet meer geweest. Heeft iemand haar nog gezien de laatste tijd?

Hallo bosbeer,

sie scheint jetzt im Harem zu arbeiten.

leider kann ich noch keinen Link posten weil ich zu wenige Berichte habe.

Bei Google einfach mal den Suchbegriff 'saunaclubharem' eingeben, dann kommst du zu der richtigen Homepage.

Vorsichtshalber aber telefonisch nachfragen bevor du dich auf die weite Reise machst.

Gruß
aquarius


Note W2 : Saunaclub Harem (http://www.saunaclubharem.de/harem_v2/)

Jorah Mormont
19 mei 2009, 00:51
Kim werkt nog steeds in Harem. Zowel vandaag als gisteren was ze in deze club te bewonderen. Ook het paaldansen is ze niet verleert. Vanavond gaf ze weer een geweldig act weg.

Sonny:wink:

Willem2
19 december 2009, 10:40
Volgens Rheinschwimmer zwom ze even weer rond in Living Room ;)