Volledige versie bekijken : Blase-koninginnen
phenix_71
7 januari 2009, 16:58
Als kenner van dit huis blijf ik toch soms op mijn honger zitten wat de pijpkunsten van de meeste dames betreft. Ofwel weet ik ze gewoonweg niet zitten :smkiss: Knappe dames, telkens weer...maar net dat ietsje meer....wie helpt me met wat tips?
trouwens, op bevriende duitse forums verkiest men soms een "Blasekoningin" (of zoiets) wie komt volgens jullie hiervoor in aanmerking.
Tenzij dit ooit hier al besproken is geweest...mea culpa dan! Thnxxxxx
Jabberwalkie
7 januari 2009, 17:24
Sarah (Zhara), een jonge marokaanse (ongeveer 28j) , die vond ik heel goed ! en een heel lief meisje. Ze zei me dat ze het nog graag deed ook, dat blasen, en dat merkte ik wel.
onzo
7 januari 2009, 18:14
Samantha (Br) was mijn eerste date tijdens mijn eerste clubbezoek ooit, en die kon er wel wat van ! was ook mijn eerste "total deep troath" en zeker mijn eerste FT.
Haar zal ik dus (ook omwille van haar verschijning)niet snel vergeten ..
Linda (ook Br) lust er ook wel pap van, zag haar in kino met 4 mannen bezig , en heb haar "blasekunsten" ook reeds 2 maal mogen ervaren tijdens mijn 2e GT bezoek.
TT Man
9 januari 2009, 09:44
Duitse Lisa, need I say more?
thesickboy
9 januari 2009, 10:09
Duitse Lisa, need I say more?
Yes please!
:D:D:D
gustave_dekker
9 januari 2009, 10:18
Constanzia zal zeker mijn stem krijgen....
Brazillover
9 januari 2009, 10:47
Mijn stem gaat naar Lilia (Oekraiens). Bij haar zie je de engeltjes langs komen
TT Man
9 januari 2009, 12:42
Nee TSB, ik ga jou niet lopen opgeilen met geile praatjes over hoe lekker Lisa je oraal kan verwennen.
:smile2:
Bosco
9 januari 2009, 13:03
Zara, Cindy, Heidi mijn p.s. top 3
7summits
9 januari 2009, 14:42
Als beginnende Ijsbeer en extreme fan van Blase (wie niet???), stel ik me telkens de vraag op dit forum wat FT betekend.
Ben eens benieuwd.
longdivision
9 januari 2009, 14:55
FT: Frans Totaal = klaarkomen in de mond. De meningen zijn verdeeld of dit idd 25EU extra waard is ;)
onzo
9 januari 2009, 15:12
FT: Frans Totaal = klaarkomen in de mond. De meningen zijn verdeeld of dit idd 25EU extra waard is ;)
onmogelijk eenduidig antwoord te geven hierop :
1. wat is de waarde van 25 € voor jou?
2. hoe goed vond je de handeling die in ruil hiervoor werd uitgevoerd?
bij mijn eerste FT met samantha heb ik zeker 25 € uitgespaard,want dit was min eerste FT überhaubt, perfect uitgevoerd door een prachtmeid, zodat ik vond dat die service in dat geval wel 50 € waard was :D
gustave_dekker
9 januari 2009, 15:14
Uh...voor de goede orde, alle hierboven genoemde dames zijn toch wel te vinden in GT, he? ;)
Stiffmaster
9 januari 2009, 17:29
Als beginnende Ijsbeer en extreme fan van Blase (wie niet???), stel ik me telkens de vraag op dit forum wat FT betekend.
Ben eens benieuwd.
Onder deze link kan je nog veel meer afkortingen vinden
http://www.ijsberenforum.nl/forum/search.php?searchid=490117
mikethejacuzziman
11 januari 2009, 00:00
n heerlijk pijp koninggin is nm vrouwtje uigt ze ha vroeger lang haar maar nu heel krt haar en haar naam ben ik kwijt vroeger had ik met 5 vrouwen geneukt en zei was nummer 6 en ze pijpt te mij als n nilfiks stofzuiger heerlijk diep halen nooit thuis maar ik spuiten heerlijk aan raarder
Jansen
11 januari 2009, 00:47
Ja Sarah marokaanse uit GT staat bij mij ook in de top 5 sinds 2001 dat ik me in de Duitse clubs laat afzuigen.
Carmen PHG/Victoria YY op 1
Sarah GT op 2
Jenna/Jane PHG op 3
Casandra GT 4
Naomi Muntbolwerk op 5
Helaas geen Vila V. dame die in de top 5 komt dus voor laten pijpen moet je echt in GT zijn
Ik heb ooit in PHG meegemaakt met (maar dan moet ik terug gaan naar ruim 5 jaar terug) een meisje die hield hem diep en stil achter in haar keel dat ik na een minuut of twee dacht dat ze dood was, ik tikte tegen haar hoofd en ze ging weer verder.:eek:
Ik heb dit ergens ver terug geschreven.:o
timjava
11 januari 2009, 11:51
Zowel Ina als Ella (Miss IJsbeer 2008) uit Gt pijpen met vibrerende tong. Geeft een heel goed gevoel.
blauwebeer
11 januari 2009, 12:01
Zowel Ina als Ella (Miss IJsbeer 2008) uit Gt pijpen met vibrerende tong. Geeft een heel goed gevoel.
Lola uit Freude39 en de inmiddels-uit-het-vak-gestapte Marcella uit Bernds zijn op het vlak van deepthroat onevenaarbaar.
Samen met voormelde dames behoren zij tot Blauwebeer's onbetwistbare pijpkoninginnen.
Bovendien zijn Lola en Ela uitzonderlijke zoenwonders. :love:
Bb :wink:
Mink
12 januari 2009, 20:29
Sarah, Roxanne, Bianca.
In willekeurige volgorde en tot nu toe, kan binnenkort (woensdag) zomaar wijzigen, maar bij deze drie is het altijd een ckrheidje.
Mazzel,
Mink
Samstagabendgast
12 januari 2009, 21:36
Bianca
Rex
12 januari 2009, 22:50
Erg persoonlijk deze discussie al zeg ik het zelf, maar ik kan je wel helpen de juiste meiden te vinden hoor...........
in GT : Lisa (Duitse), Alexa (Duitse) en Bianca (Poolse);
in VV : Noëlle (Duitse) en Cindy (Roemeense);
in PHG : Larissa (Poolse);
in LR : Eva ( Roemeense)
Succes ermee en vertel ons even door welk pijpwonder je je lekker hebt laten zuigen.:loud:
seqoya
13 januari 2009, 14:56
sarah GT
Vanja GT
Gabriela GT
Estelle Zandpad
Luana Poolse EX Ying Yang - Ex Zazen
Mijn lijstje in willekeurige volgorde
TT Man
13 januari 2009, 15:30
Putri (Freude) lust hem ook rauw...
thesickboy
13 januari 2009, 16:48
De enige echte blasehase is natuurlijk Ive (ex-GT), reeds een tijdje gestopt maar verantwoordelijk voor meerdere blowjobs uit mijn persoonlijke blowjob top-10.:cool:
Ik deel tevens de mening van mijn goede vriend Blauwebeer dat Lola uit Freude er behoorlijk mee overweg kan en ook Marcella (eveneens gestopt) uit Bernds verstond de kunst om je eikel te verwennen met haar huig (een behoorlijk diepe deepthroat dus).:eek:
:wink:
TT Man
13 januari 2009, 16:55
De enige echte blasehase is natuurlijk Ive (ex-GT
En ex PHG en ook nog ex Bada Bing. Onvermoeibaar pijpen, niet normaal:D
Elgar
13 januari 2009, 23:11
Constanzia zal zeker mijn stem krijgen....
Ben ik het helemaal mee eens! :loud:
Elgar
13 januari 2009, 23:26
Lisa, blond haar, grote borsten, prachtige verschijning! is voor mij de absolute blaaskoningin! Deep throat en een complete behandeling van je gehele scrotum is geen enkel probleem!!
groot herhalingsgevaar bij deze dame!
Elgar
Picasso 1
14 januari 2009, 03:17
Lisa, blond haar, grote borsten, prachtige verschijning! is voor mij de absolute blaaskoningin! Deep throat en een complete behandeling van je gehele scrotum is geen enkel probleem!!
groot herhalingsgevaar bij deze dame!
Elgar
Vandaag voor het eerst met Lisa naar de kamer geweest. Sluit me volledig aan bij de woorden van Elgar. Gut, wat was me dat een "explosieve FT" (waren haar woorden :D)
xanderke228
14 januari 2009, 08:47
vind het bizar dat ik ze er niet tussen vind, maar deze staat voor mij met stip op nummer één: ................. RACHEL :freu:
Al heb ik ze een tijdje niet meer gezien, spijtig...
seqoya
14 januari 2009, 08:56
tja Lola mag ook nog bij mijn top 5 dus wordt t nu een top 6 ;)
jeroen
14 januari 2009, 12:47
hoor eigenlijk niemand over Lucy, vind ik eigenlijk ook wel een super pijpert
Mink
19 januari 2009, 10:03
Sarah, Roxanne, Bianca.
In willekeurige volgorde en tot nu toe, kan binnenkort (woensdag) zomaar wijzigen, maar bij deze drie is het altijd een ckrheidje.
Mazzel,
Mink
Belofte maakt schuld, Maria (Litouwen) is woensdag de 14e met stip mijn top 3 binnen gedrongen (die nu een top 4 is geworden, want Mink kan het niet over zijn hart verkrijgen één van de anderen te laten verdwijnen).
londonbasketcase
19 januari 2009, 21:05
My favourite blow job artistes at Golden Time are Lisa (Germany) and Alexa (Germany). Also Heidi (Czech) does a good one too - moist, encompassing and endearing but a bit too much hand that spoils the visuals.
Lisa and Alexa do the all mouth only blow job and I do enjoy the visuals very much.
Also Janka (Poland) the lady with the massive natural E cups and the unhealthy tan gets a mention for blowing me to completion in the garden under a burning hot sun on the mattress covered boat near the BBQ area in the Summer 2008. Fond memories of that episode.
If I had to give an edge to any one lady for a blowjob (Blasen) then my vote goes to Lisa (Germany) - that lady has a mouth like a hoover and really gives due attention to the balls (Eier) and underside (you know where).
Regards
Londonbasketcase
Bredero
21 januari 2009, 16:29
De jaarlijkse lijst van rheinforum over 2008 vers van de pers:
http://www.rheinforum.com/forum/showpost.php?p=320731&postcount=112
Winnares 2008: Mahé (Babylon)
Elgar
17 februari 2009, 22:55
Vandaag voor het eerst met Lisa naar de kamer geweest. Sluit me volledig aan bij de woorden van Elgar. Gut, wat was me dat een "explosieve FT" (waren haar woorden :D)
Ik ga as.donderdag weer naar GT. Ik hoop dat Lisa er ook is...want dan is ze voor mij. Ze zuigt werkelijk het laken in je reet..........zo super is die meid met pijpen!
:zauberkis
Megaboob
22 mei 2009, 22:44
Bianca en vooral Asia zijn wat mij betreft pijpkoninginnen te noemen!
:D
arius
20 december 2009, 14:34
Meine Blaskönigin im GT ist Vanessa (28, aus Ex-Jugoslawien). Deep-Throat, kein Handeinsatz, einzigartige Zungen-Technik ; )
Nachdem ich viel positives über Lisa gehört hatte, musste ich sie auch testen, obwohl ich mehr auf rassige dunkelhaarige Frauen stehe. Also, ich muss sagen, von Lisa war ich enttäuscht. Ihre Arroganz und ihr stark eingeschränkter Service (kein Küssen, kein Lecken, kein Fingern, kein FT ...) machten ihre technisch gute Blasfertigkeiten auch nicht wett. Ich muss es nicht noch mal haben.
1. Vanessa
2. Bianca
3. Gabriela
jeanpaul323
17 juli 2010, 17:54
1. SYLVIA
2. ALEXA
3. TANJA
Megaboob
23 juli 2010, 00:07
Ik moet mijn huidige favoriete Victoria (Litouwen=)toch ook aan dit lijstje toevoegen. Wat een magistrale PZC geeft zij toch!
:freu: Megaboob
Loulou (Thai) is also good!
gille52
21 juni 2011, 21:03
Voor mij is Lisa ontegensprekelijk de beste pijpster, gevolgd door Bianca, Sylvia en Ina. Allen te bewonderen in GT.
Jansen
21 juni 2011, 21:10
In Gt was voor mij de beste nog steeds Sarah ( Marok ) gevolg door Vanja, Ella , Magda.
of ze er nog werken weet ik momenteel niet.
bruintje
22 juni 2011, 17:18
LuLu pijpert diep, hard, nat en ................handsfree.
Ziet er niet super uit maar .....................whats in a mans mind????
gisteren weer prima sessie gehad
Ze had er duidelijk zijn in
Maar pijpen kan dat kreng........
petervenray
25 juni 2011, 12:05
mijn toppertje is andrea deeptrouth
wervelwind
28 juli 2011, 23:22
Mijn stem gaat naar thaise Quna. Ik hou van de betere tongacrobatiek en heb graag dat er met mijn knikkers wordt gespeeld; bij haar kom ik volledig aan mijn trekken. Ik weet niet of en hoe ze deepthroat maar dat doet mij sowieso niks, dus liefhebbers van dat kunstje kan ik haar niet aanbevelen.
In YY is poolse Maya voor mij de onbetwiste Koningin der Fellatie :biggrin: Andere tenten ben ik nog niet geweest.
Cupido
29 juli 2011, 00:37
sinds gisteren is er voor mij een nieuwe nummer 1 op dit gebied, zijnde vita van living room! Wat een geweldenaar is deze vrouw! Tot hiervoor was het voor mij lisa, maar gisteren heb il mogen ervaren dat die helemaal in het niet valt bij deze dame
Dalton
29 juli 2011, 14:52
Ja ijsberen ik heb het gelezen zoveel ijsberen zoveel wensen maar de KEIZERIN VAN CHINA is op dat gebied toch de beste van alle dvp's die in duitsland rondzwerven want deze dame heeft zelfs een kietelaar achter in haar keel zitten:exactly[1]:
joepie
29 juli 2011, 15:57
Jonge jonge dat meen je Dalton. Wil ik wel es ontmoeten dan.
Groetjes joepie
Ik vind joepie de beste, als je hem met een fleske Heinikes bezig ziet zijn.......zou je wensen dat jij dat fleske was.
sinds gisteren is er voor mij een nieuwe nummer 1 op dit gebied, zijnde vita van living room! Wat een geweldenaar is deze vrouw! Tot hiervoor was het voor mij lisa, maar gisteren heb il mogen ervaren dat die helemaal in het niet valt bij deze dame
Nou Cupido, laat dan maar eens Maya ( Half Tunesische / half Duitse) uit GT aan die sloopkogel van je zuigen..........dan piep je wel anders. Mijn nr 1 op dit moment........
Lisa was ook mijn nr. 1, maar is nu nr. 2.......
Megaboob
30 juli 2011, 00:13
Voeg Poolse Sylvia uit GT ook maar toe aan dit lijstje!
Heerlijk!!!
Megaboob
Hendrikdeleuter
19 september 2011, 00:53
Voor mij is LISA (GT) echt de nummer 1 op dit moment
Hendrikdeleuter
5 maart 2014, 11:10
Om dit topic weer nieuw leven in te "blasen",
wil ik ELLEN van Fkk van Goch ook noemen!
wervelwind
5 maart 2014, 11:32
Oase: Ambra
GT: Patricia, Rosa
Sixsens: Maya, Angela, Erika
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Sjeufke
5 maart 2014, 11:36
Aan dit illustere rijtje wil ik toevoegen: Michelle van Panthera! Van alle dames die ik ken in de diverse clubs is Michelle de onbeswiste winnaar en steekt er met kop en schouders bovenuit! Ik heb de GOSP geïntroduceerd: German Oral Suck Pressure en heeft de eenheid 'M'. De meeste dames liggen met hun GOSP tussen 0,4 en 0,8M.
Verzonden met Tapatalk
Mr.IJsbeer
5 maart 2014, 12:05
Aan dit illustere rijtje wil ik toevoegen: Michelle van Panthera! Van alle dames die ik ken in de diverse clubs is Michelle de onbetwiste winnaar en steekt er met kop en schouders bovenuit!
Met Knaktuut eens en wil daar graag Maria van HP en Svenja van Babylon aan toe voegen. Hoewel het hier eigenlijk om Golden Time gaat, misschien kan een MOD hier een algemeen topic van maken.
Mr Pussy
5 maart 2014, 12:27
Ook niet GT, maar toch het vermelden waard denk ik: Zhuzha, die in Ratingen private parties organiseert en af en toe ook elders openbare gangbangs, zoals vandaag in Düren. Zie zhuzha.de. Die Zhuzha dus is de absolute pijpkoningin. Voor haar moet een aparte klasse worden aangemaakt. Ik heb meegemaakt dat ik aan het einde van een gb totaal leeg en op was, geen leven meer in te krijgen, maar zij slaagde erin niet alleen om hem weer op sterkte te brengen maar ook nog eens te laten vuren. DT is haar specialiteit en ze krijgt vrijwel iedereen helemaal naar binnen, zodat ze tegelijk aan je eitjes kan likken. Oke, genoeg. Zhuzha dus. ;)
Big30
5 maart 2014, 23:06
Met Knaktuut eens en wil daar graag Maria van HP en Svenja van Babylon aan toe voegen. Hoewel het hier eigenlijk om Golden Time gaat, misschien kan een MOD hier een algemeen topic van maken.
Done!
Jazeker .. :smile2: :thefinger:
Ook als het aan mij ligt krijgt zij de beker! :lostit:
Dit is iets voor een georganiseerde busreis met groepskorting .. :teuflisch:
Commercieel invullen mag, en ik help met businessmodel als ik mee mag .. :smoke:
Ik had zelfde ervaring en ga terug om weer grenzen te verkennen/-leggen ... :plapper:
Deed altijd veel aan paar heftige sporten, en kreeg nu vanmorgen hetzelfde lekkers (als je ervan houdt!) after-gevoel met spierpijn .. :annieengel:
Jeuk is niet leuk, pijn is fijn, en bloed moet net niet, maar als je wil kan je peentjes zweten en schieten als nooit tevoren .. :uzi::cool:
Want dat is het wat ze met grote inzet daar doen: Jou je grenzen laten (h)erkennen .. :teuflisch: :eek:
Wel een brok spierpijn die ik normaal bij een niet-sport-club nauwelijks had .. :cool:
Maar daar komen alleen maar weer (sneller) nieuwe gezonde celletjes van .. :blume:
En niet alleen maar zaadcelletjes .. :biggrin:
Vernieuwing van alle vitale lichaamsdelen in optima forma dus!! :joke:
gegarandeerd kankervoorkomend !! :wink2:
Je weet: Allerlei wetenschappelijk bewijs houdt men voor uiteenlopende belangen achter !! :hammer:
Gebruik je gezonde verstand :smoke:
Want je gebruikt alle spiergroepen .. :smile2: zelfs je hersencellen (zover voorhanden) :biggrin:
Was overigens in mooie ambiance en - i.t.t. oudere berichten - niet overvol, :redface:
maar eigenlijk waren er te weinig heren t.o.v. organisatiekosten, :rolleyes:
dus de hulptroepen voor de 4 dames (2-3 gebruikelijk) waren niet nodig ..
Jammer, want veel smaken doet nog lekkerder eten .. :smoke:
Maar als de mannen die er waren iets tekort kwamen, dan lag hetaan hen ..
Aan de uitdegende en formidabele inzet van de zeer frisse jongedames lag het zeker niet,
en Zz was de kanjer die erbovenuit steeg met 5***** :luvlove: :liebe2: :roll3:
Aanrader om eens via ons Meetingpoint te carpoolen (GB-tijden zijn afgebakend) .. :smile2:
Dan wel ook Zz inlichten vooraf .. :rolleyes:
Niet alleen voor korting voor groepslidmaatschap, :baeh:
maar dat men voorbereid is op gretige IJsberen .. :betrunken:
Wellicht tot eens .. als het muntje is doorgevallen .. :joke:
Try en wordt bly .. :smkiss:
Mijn favo pijpkoningin is en blijft Elvira uit Xanten, misschien iets op leeftijd maar zij weet
het onderste uit de kan te zuigen. Voor mij een dikke 10.
Bluebear
8 maart 2014, 11:08
6782
Eddy_V
8 maart 2014, 12:02
Mijn favo pijpkoningin is en blijft Elvira uit Xanten, misschien iets op leeftijd maar zij weet
6 jaar geleden zou ik het misschien met je eens zijn geweest...
Maar nu weet ik wel beter 😁:
Yasmin en Simona in Van Goch
Anna en Angela in Sixsens
Melody en Denisa in Haus Panthera
Nikita en Selina in YY/vh Sixsens
Lara in Belleamie
Estelle in Utrecht....,
In willekeurige volgorde en inderdaad: ik ben niet zo eenkennig 😁
topplayah
18 maart 2014, 22:09
Arabella in DV is heel goed en ook Becky uit GT meestal te vinden in de kino..
BSesamstraat
19 maart 2014, 12:41
Zonder gebit met dr zachte lippen zeker ;)
Badslippers
19 maart 2014, 14:38
Nou ben ik niet zo van het pijpen en meestal laat ik die afdeling links liggen. Dat neemt niet weg dat ik wel wat toppertjes ben tegengekomen. En vreemd genoeg, het zijn bijna allemaal oudere dames, type "MILF". Ik ben er eens voor gaan zitten en schreef op welke dames me te binnen schoten met het risico dat je er wel een paar mist maar deze bleven me om de een of andere reden bij. In willekeurige volgorde:
- De degelijkste. Beate/Nicole, Poolse, "ex-Relax" nu al lang werkzaam in "Yin Yang", oudere "MILF". Moest ik toch echt tot kalmte manen anders zou het de kortste sessie uit mijn carriere zijn. Die kwam echter nu op naam van:
- De snelste. Helen in "Magnum", 35 jarige Roemeense "MILF". Ze heeft me in 5 minuten klaar gepijpt (voorspel niet meegeteld). Nog nooit voorgekomen. Duurste sessie ooit. Naar rato wel te verstaan want ik eindigde ook nog met een goed gemikt schot tegen de keel. 75 euro voor, laten we zeggen 6 minuten en 43 seconden.
- De zwaarste. Alweer een "MILF", wat heb ik daar toch mee? Kiara in "LR". Niet de mooiste maar wel errug goed in het "Französisch ohne"
- Celina, Roemeense, werkt in "Golden Time". Gekmakende pijpvaardigheden. Je mag blij zijn als je daarna niet rijp bent voor acute opname in het gekkenhuis.
- De lolligste. Aischa/Sabine in "Yin Yang", Duits/Turkse. "Handsfree" en lekker rustig met altijd oogcontact houdend.
- De Professioneelste. Clara, Roemeense in "Planet Happy Garden". Terwijl zij de sleutel haalt sta ik te wachten als Big30 de hoek omdraait. Ik zeg dat ik op de sleutel én de dame wacht. Hij informeert en ik antwoord: "Clara". "Dan ga jij een lekker halfuurtje tegemoet, Badslippers" is zijn vakkundig commentaar.
- De wazigste. Anni, Bulgaarse, in "Golden Time". Fluweelzacht pijpertje met wazige blik die je volledig hypnotiseert.
- De knapste. Vanja, Bulgaarse, ooit te bewonderen in "Golden Time". Hele mooie vrouw waarvan je het niet verwacht omdat het een echte stijlvolle "Lady" is, en dan gaat het loos op de kamer. Een top wijf op alle vlakken. Definitief weg?
- De smerigste. Flora uit Bosnië, ooit werkzaam in "Living Room" en "Villa Vertigo". "Eine Dreckige Schlampe mit feuchte Fotze ohne Hemmungen", kortom, de smerigste maar dan op een goeie manier. Zou ik nog wel eens willen treffen. Nooit meer iets van vernomen.
- De lelijkste. Lulu, uit "Golden Time". Een kop als een zak aardappelen maar mijn god wat kan ze "Blasen", (en wel meer dan alleen maar "blasen")
- De durfal. Katja, Bulgaarse met een heerlijk wulps figuur. Pijpte me tot schande van alle Roemeense wijven "Live" op de "Couch" in "Golden Time". Daarna op de kamer werd het alleen maar beter.
- De liefste. Angel, Cubaans/Duitse, ooit in "Living Room". Echt een lief schatje met een werkelijk fenomenaal oraal vermogen die je sappen in éen keer door haar keel liet glijden. Ik mis haar, waar is ze?
- De wispelturigste. Vita, Oekraïnse, werkzaam in diverse clubs. Op haar is de quote uit de film "Full Metal Jacket" van toepassing: "I bet she could suck a golf ball through a garden hose." .
- De veelzijdigste. Asia, ook al weer uit "Golden Time". Poolse degelijkheid en "Cum Laude" afgestudeerd aan de befaamde "Academski Oralski" met als specialiteit "Luctor et Ejaculato".
trickyD
26 maart 2014, 16:53
For me:
1) Mimi (D/TK) at GT. Always to be found in the Kino
2) Kelly (RO) at LR. MILF with outstanding tits
3) Sofia (D/SP) GT. Few reports but LOTS of Stammgaeste
4) Lulu (THAI) at GT. Guaranteed to get you off at the end of the evening after several sessions.
Jansen
27 maart 2014, 00:03
Voor mij staat nog steeds Ella GT op mijn netvliezen als de beste pijp koningin uit 2007 /2009
Met haar vibrerende tong kon ze iedereen tot een zeer groot genot laten komen.
Verder zijn er nog een aantal dames uit GT PHG VV en LR die het zeer goed deden.
Ook in Oase was een meisje die mij op 1 avond 3 x verwende.
Prima
4 april 2014, 00:04
nou, wanneer er echt een verkiezing was ,wie het beste kan pijpen , stem ik op vicky. allemachtig wat kan die diep droog nat snel langzaam vooruit achteruit omhoog omlaag links rechts,en zo kan ik nog wel ff doorgaan.
zondag mijn verwendag afgesloten met een superdeknotse blowjob van vicky , ik geef 9 punten
foots
4 april 2014, 01:14
Razend benieuwd opende ik dit topic, tja ik had gehoopt dat er een hele rits aan goede tips aan kwam van mejuffer .... of moppie ....
Vicky die ken ik al en idd, dat is een grootheid of oudheid. Wil je overigens betere pijpsters ook die zijn er te vinden, maar niet in Lr.
Groet, Foots
noglangnietuitgewandeld
4 april 2014, 06:53
Zal ik er dan eens een paar noemen.
Justina in Freude, Adela ex Freude/nu clubhopster, Laureen Pink, Katja ex Schieferhof/nu Nyloncafe.
Mr Pussy
4 april 2014, 08:00
Ja nlnu heeft gelijk, Laureen Pink hoort idd ook in het rijtje!
noglangnietuitgewandeld
4 april 2014, 09:16
En nu we toch bij de pornosterren beland zijn: Julia de Lucia. Kan geen saunagirl tegenop.
Ik kom hier niets tegen over Nina, onze Tjechin uit PHG. Volgens mij de eerste Blasekoningin. Stond in 2003 en 2004 in de top 5 van Miss PHG.
hansi hansi
5 april 2014, 10:04
de blaas koningin bij uitstek is sofie. zei zat bij nij op school en blaasde in eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen minut 14 ballonnen kapot
KevinK
5 april 2014, 11:00
Ik kom hier niets tegen over Nina, onze Tjechin uit PHG. Volgens mij de eerste Blasekoningin. Stond in 2003 en 2004 in de top 5 van Miss PHG.
Dan was Bettina uit diezelfde periode toch een stuk beter. En Poolse Kathrin was ook een stuk beter dan Nina vond ik zelf.
Voor de echte kenners: Thaise Tip uit GT. Hele sloppy deepthroatblowjobs inclusief rimming. Zal zo rond 2005/2006 zijn geweest. En de blowjobs van Regina uit GT waren natuurlijk onvergetelijk.
BSesamstraat
5 april 2014, 11:45
Justina uit Freude en gangbang team Hagen!!! Nu in LR alleen onder een andere naam. Ze is nu blond en stuk slanker maar hoor borsten nog steeds lekker vol;)..
BSesamstraat
5 april 2014, 11:48
Emma en Leona in GT en dan vooral als trio;) helaas doen ze dat niet meer vanwege hun ruzie. Veel slijm en diep stoten;) daarna samen likken aan je stok tot je hun bekkies onderspuit grrr
Limburger
5 april 2014, 15:07
GT Tanja, Monica en Nicole, alle drie uit polen
nmgn86
19 april 2014, 18:21
Veel gt materiaal hier, nog ervaringen met dolce vita meiden?
Adele uit Freude (waar zit ze toch ?) en heel vroeger Princess bij Bernd's !
Estelle ontvangt nu prive. Niet meer in utrecht
Estelle ontvangt nu prive niet meer in utrecht.
6 jaar geleden zou ik het misschien met je eens zijn geweest...
Maar nu weet ik wel beter 😁:
Yasmin en Simona in Van Goch
Anna en Angela in Sixsens
Melody en Denisa in Haus Panthera
Nikita en Selina in YY/vh Sixsens
Lara in Belleamie
Estelle in Utrecht....,
In willekeurige volgorde en inderdaad: ik ben niet zo eenkennig 😁
Estelle ontvangt nu prive niet meer in utrecht.
Dat klopt:
Al bijna een jaar via Kinky te vinden als zij zin heeft om te werken en haar 06 is nog hetzelfde als jaaaaren geleden.
Geweldig leuke meid, heb heel wat uurtjes met haar doorgebracht.
Waarschijnlijk nog steeds de beste Nederlandse "blase Königin".
Ik kom helaas (of gelukkig?!) niet snel in de Achterhoek, anders zou een hernieuwde kennis making niet lang op zich laten wachten!
Dat klopt:
Al bijna een jaar via Kinky te vinden als zij zin heeft om te werken en haar 06 is nog hetzelfde als jaaaaren geleden.
Geweldig leuke meid, heb heel wat uurtjes met haar doorgebracht.
Waarschijnlijk nog steeds de beste Nederlandse "blase Königin".
Ik kom helaas (of gelukkig?!) niet snel in de Achterhoek, anders zou een hernieuwde kennis making niet lang op zich laten wachten!
Achterhoek is ergens anders
Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Estelle werkt nu vanuit de Achterhoek (niet meer thuis, maar wel daar in de buurt). Is inmiddels 34 maar godsallemachtig lekker en zeker als je van flinke siliconen tieten houdt.... Ik heb haar nog naturel gekend en die waren al lekker, daarna nog twee maal vergroot zodat Megaboob ook aan z'n trekken zou komen ;-) !