PDA

Volledige versie bekijken : Mannen hormonen op hol bij elke vrouw



Stiffmaster
9 januari 2009, 16:17
Mannen worden opgewonden van alle vrouwen. Het maakt niet uit of hij haar aantrekkelijk vindt of niet. Dat blijkt uit een onderzoek aan de universiteit van Groningen onder 63 jonge mannen.

De testosteronspiegel van mannen stijgt onmiddellijk als ze in contact zijn met een vrouw. Hierbij valt het op dat dit bij álle vrouwen gebeurt en niet alleen bij de dames die ze knap vinden. Als er mannen binnenkwamen tijdens het onderzoek gebeurde er niets met de hormonen van de proefpersonen.

Voor het onderzoek werden mannen tussen de 21 en de 25 jaar getest, zonder dat ze doorhadden wat er werd onderzocht. Ze waren maar even in één ruimte met de vrouwen en binnen vijf minuten was het raak. Mannen vertoonden door de testosteron imponerend gedrag zoals het overdrijven van verhalen waar ze mee wilden pronken.

Big30
9 januari 2009, 16:24
Mannen vertoonden door de testosteron imponerend gedrag zoals het overdrijven van verhalen waar ze mee wilden pronken.

Ik herken dit totaal niet! Ben nu toevallig even on-line omdat de Hummer start problemen had en mijn vrouw (blond, 22j, ex-playboy model) met de Ferrari nog niet terug is van de beauty farm.

Gewoon eerlijk zijn en niet overdrijven dat is meer mij stijl :D! Zo nog even een DVD'tje afkijken op mijn flatscreen van 80" ter waarde van 80 k€ en het is voor vandaag wel weer mooi geweest op het forum.

:wink::wink:

Jan_Wandelaar
10 januari 2009, 02:56
(...) onder 63 jonge mannen (...)Het verhaal gaat dat 1 op de 5 mannen homo is. Statistisch gezien zouden er dus zo'n 10 tot 12 homo's tussen moeten zitten. En toch gaat bij alle mannen de testosteronspiegel omhoog als ze contact hebben met een vrouw?

O, wacht even: Universiteit van Groningen. Jan wist dat daar in die provincie gevaarlijke homo-seksfeesten gehouden werden. Sjonge, zou dan niemand die feestjes overleeft hebben?

Jan

Jünther
10 januari 2009, 08:41
Wat een bullshit; ik loop in een cirkel heen om:

- geëmancipeerd kakelende vrouwen
- arrogante bitches
- immer klagende bejaardjes

Saruman
10 januari 2009, 19:10
Mijn testosteronwaarde daalt dramatisch zodra mijn schoonmoeder de kamer binnenwandelt.
Maar ja, dat is ook geen vrouw, maar een dragonder :teuflisch

nita
12 januari 2009, 00:31
Mijn testosteronwaarde daalt dramatisch zodra mijn schoonmoeder de kamer binnenwandelt.
Maar ja, dat is ook geen vrouw, maar een dragonder :teuflisch

Misschien stijgt je testosteronspiegel(samen met adrenaline spiegel) om je lichaam voor te bereiden op een zeer snel vertrek.:rofl:

Nita

Picasso 1
12 januari 2009, 00:56
Wat een bullshit; ik loop in een cirkel heen om:

- geëmancipeerd kakelende vrouwen
- arrogante bitches


Juist die hebben een beurt nodig en ik zal het ook niet nalaten, zodra de gelegenheid ernaar is, om ze er één te geven :rofl: