PDA

Volledige versie bekijken : TV-tip: Sophie op 3 - Over prostitutie



mjgl_39
11 januari 2009, 10:26
Voor wie het wil zien:

Zondag 11 januari 2009
23:05 - 00:00
Genre: Informatief
Omroep: BNN
Talkshow op locatie, waarin Sophie op bezoek gaat bij verschillende groepen mensen die samen een eigen wereld vormen. Zij onderzoekt hun manier van leven en denken. Werelden die normaal achter gesloten deuren samenkomen, worden geopend.
Sophie duikt in de wereld van de prostitutie. Vanuit een seksclub praat ze met twee prostituees die bewust voor het vak hebben gekozen en voor een bordeel werken. Ook zitten er een eigenaar van een bordeel aan tafel, een ervaren straatprostituee en een jong meisje dat gedwongen achter de ramen heeft gezeten. Het kabinet wil strengere controles in 2010 om de gedwongen prostitutie tegen te gaan. Het houdt in dat bordelen en sekshuizen aan steeds strengere eisen moeten voldoen. Daardoor sluiten veel clubs nu hun deuren omdat ze niet aan alle strenge eisen kunnen voldoen. Maar het is wel hard nodig want 50% tot 90% van alle raamprostituees zit niet vrijwillig achter het raam. Alleen al in Amsterdam zou het gaan om tussen de 4000 en 7000 vrouwen die tot prositutie worden gedwongen. Presentatie: Sophie Hilbrand.

Bigpedro
12 januari 2009, 06:49
Als je dat hebt gezien, dan weet je waarschijnlijk weer waarom we hier op het IJsberenforum zitten en de Duitse saunaclubs en partytreffs zo populair zijn.

Stiffmaster
12 januari 2009, 09:35
Heb gisterenavond er een gedeelte van gezien, vondt het een matige vertoning :cool:, en op een gegeven moment werden wij als mannen afgespiegeld als zijnde allemaal lieden die een DVP alleen maar zouden vernederen en zelfs slaan, dit vind ik echt te gortig voor woorden. Natuurlijk weet een ieder dat er lui bij zijn die dat doen, maar we weten ook dat het overgrootte deel van de mannen ook respect en fatsoen voor de DVP hebben, nee ik vond het een genante vertoning waar mijn :moon::moon: van afzakte. By the way, wel een lekker blondje met hele mooie ogen :luvlove:

NikXXX
12 januari 2009, 13:08
Heb gisteren ook naar dit tv programma gekeken. Was idd een matige vertoning; ik had ook niet anders verwacht. Sophie vind ik ook een enge vrouw. De dame met de blonde pruik had wel mooie ogen, maar was wel een marginaal type volgens mij.
Naderhand ga je wel nadenken over 'ons wereldje'... Voor mezelf kan ik wel volmondig zeggen dat ik respect heb voor de dames.

timjava
12 januari 2009, 15:23
Heb het ook gezien. Was echt niets zeggend. Matig onderzoek verricht. Interview slecht.:mad:

Geen idee welke vraag ze beantwoord wilde hebben en daardoor is er uiteindelijk ook niets beantwoord.:confused:

En voor 300 euro heb je toch een hele dag in een saunaclubs met als je wilt 5 verschillende vrouwen.:lostit:

Gustomass
12 januari 2009, 18:46
Als je dat hebt gezien, dan weet je waarschijnlijk weer waarom we hier op het IJsberenforum zitten en de Duitse saunaclubs en partytreffs zo populair zijn.

Was het nou goed of slecht?
Kregen wij als saunaclubbers en Partytreffers niet een enorme bevestiging dat wij op de juiste plek zitten??

Laat dit geluid maar niet horen in de Randstad, want dan is het NRW gebiet te klein.

Gustomass