PDA

Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, April 2008



Johnny99
1 april 2008, 20:30
Goed gelachen zaterdag,

Stiffmaster op de knieen voor Oriana, dit was een mooi schouwspel, haha.

Toen had hij ook weer een dikke smile op zijn gezicht.

Gelukkig maar want het kan niet dat er iemand van onze groep met een lang gezicht naar huis gaat.

Groeten @ Stiffie

seksenfun
1 april 2008, 20:44
Omdat er donderdag zoveel vrouwen aanwezig waren in YY had ik zoiets van: het zal vandaag zeker zo zijn. Maar de gebruikelijke eerste blik in de club leverde een heel ander beeld. Het was heel erg rustig, weinig vrouwen :huch:, gelukkig wel een paar toppertjes :lostit:.

Hoewel het avondeten een beetje povertjes was, deze keer, was de brunch uitstekend. 2 lekkere roomtaarten, eentje met chocolade en eentje met ananas, allerlei toetjes zoals tiramisu e.d.. Lekkere broodjes en beleg zoals altijd. Je kon verder als drank zoals gewoonlijk kiezen uit appelsiensap, thee of koffie maar deze keer stond er ook chocolademelk :p. Ook de opstelling is verbeterd. Het geeft niet alleen een iets ruimere indruk, het is vooral ook praktischer.

Na het middagmaal een paar bekende dames goeiedag gaan zeggen. Ook Dorothy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6562) kwam ik tegen. Ze wou al meteen gaan seksen :roll3:. Maar ze moest beter weten :smile:, dat was nog wat snel, voor mij. En toch... even later twijfelde ik en keerde op mijn vastbesloten stappen terug, maar smeed het ijzer weer niet als het heet is :roll: en was gedoemd tot 1,5 u. wachten. Dan maar wat bijgepraat met de mede-ijsberen en van de faciliteiten genoten. 1,5 u. later dus kreeg ik een drankje aangeboden door Dorothy, vertoefden we wat in de canapé en later weer voor wat langer dan 30' op de kamer. Er was trouwens wat te vieren, haar verjaardag. We hebben er het beste van gemaakt ;).

In de loop van de dag nog twee keer een praatje gemaakt met Marjan. Er viel wel iets te vertellen, immers.

Hoewel er in de loop van de dag toch nog wat dames de boel kwamen versterken, konden ze niet op tegen het geweld aan mannen. In de vroege laatavond :rolleyes: moest je de dames gaan zoeken. Intussen zat mijn wat uitgelopen sessie met Dorothy er toch wel weeral een hele tijd op en kriebelde het al weer een tijdje. Ik had toen zoiets van: als ik nu geen post vat aan de trapjes waar de dames van kamer komen, wordt het niets meer. Samen met Stiffmaster nog met het idee gespeeld om naar LR te trekken, maar de rest van de klik had daar geen zin in. Ach, amuseren doe ik me altijd opperbest in YY....
Plots kwamen er nog een aantal mooie meiden binnengewandeld, nog aangekleed, ze waren zo nodig nog sexyer zo :eek:. Hoop doet leven! Even afwachten.
Ineens zag ik Naomi (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=69298&postcount=6) :rolleyes: :rolleyes:. Omdat de vorige keer zo'n geweldige sessie was richtte ik al mijn pijlen op haar. Het duurde nog even eer ik ze te pakken had maar belandde er toch mee in de kinokamertjes beneden.

Net voor het sluitingsuur vertrokken, het was dus weer een mooie dag!

seksenfun
3 april 2008, 19:50
Ergens, niet zo ver van hier (http://www.yinyang.nl/)... tracht een pastoor in Roermond de jeugd zo lang mogelijk kuis te houden :D.

Moeke1
5 april 2008, 07:17
Ja volgens die pastoor zou de jeugd te veel vlees eten, en daarvan onkuise gedachten krijgen. Er zit dus toch iets in da spek in YY.

Smalle Frits
5 april 2008, 08:50
Smalle Frits dacht er sterk over na om nog eens een bezoekje te brengen aan Yin Yang en vraagt zich af of de destijds verstrengde vreemdelingenpolitiek daar nog van toepassing is.Graag info...

zeppos58
5 april 2008, 08:58
Smalle Frits dacht er sterk over na om nog eens een bezoekje te brengen aan Yin Yang en vraagt zich af of de destijds verstrengde vreemdelingenpolitiek daar nog van toepassing is.Graag info...

Streng maar al veel minder streng maar rechtvaardig ;):rolleyes:

Bredero
5 april 2008, 10:04
Streng maar al veel minder streng maar rechtvaardig ;):rolleyes:

Voor de goede verstaanders onder ons: "Ze zouden hem beter weer wat verstrengen". En dat zeg ik absoluut NIET uit racistische overwegingen. Als Smalle Frits een aardige jongen is mag hij er van mij zeker in.

dupke
5 april 2008, 10:18
Mijn mening is dat YY terug moet gaan kiezen zoals een tijd geleden toen de securityboys zijn opgedoken. Niemand wil problemen in de club. We zijn daar voor onze ontspanning en ons plezier.

Je kan niet elk type klant in je zaak mengen ( blank of zwart en alles daar tussen maakt me niet uit) maar wel de sfeer die er dan hangt.

De duitse clubs hanteren een bepaald deurbeleid waardoor bepaalde mensen enkel in YY terecht kunnen. Gaan ze die kant verder op dan vrees ik dat bepaalde andere klanten gaan afhaken en terug voor duitse clubs gaan kiezen.

Aan YY om te beslissen welk pad ze willen volgen en ik wens hun veel succes met eender welke beslissing

Picasso 1
5 april 2008, 10:44
Is er nou echt een probleem?:confused: Of zijn we alleen selectief kritisch naar donkere types en niet naar anderen?
De keren dat ik in YY ben valt mij niets op over een rare sfeer veroorzaakt door bepaalde buitenlandse types.
Ik erger me juist meer aan in GT over bepaalde grote groepen jongeren bij elkaar die erg luidruchtig zijn en die geen ruimte geven aan passerende ijsberen.

Ik zou zeggen "leven en laten leven" :green_smi

rplover
5 april 2008, 11:07
Voor de goede verstaanders onder ons: "Ze zouden hem beter weer wat verstrengen". En dat zeg ik absoluut NIET uit racistische overwegingen. Als Smalle Frits een aardige jongen is mag hij er van mij zeker in.
Smalle Frits is coco2. En zeg nu zelf, Bertje Bibber is een zeer aardige jongen, zeker als hij Pietje2008 erbij betrekt :teuflisch
Er zijn vast enkele Meiden die hem rauw 'lusten' daar in YY, of was het nu gewoon enkele Meiden die hem gaan vragen of hij lust heeft, rauw of niet ;)

:wink:

rplover
5 april 2008, 11:21
Is er nou echt een probleem?:confused: Of zijn we alleen selectief kritisch naar donkere types en niet naar anderen?
De keren dat ik in YY ben valt mij niets op over een rare sfeer veroorzaakt door bepaalde buitenlandse types.
Ik erger me juist meer aan in GT over bepaalde grote groepen jongeren bij elkaar die erg luidruchtig zijn en die geen ruimte geven aan passerende ijsberen.

Ik zou zeggen "leven en laten leven" :green_smi

Het heeft niks met racisme en discriminatie te maken, toch niet van onze kant. Ik zal het omgekeerde discriminatie noemen, maar het blijft discriminatie...... :rolleyes:
Picasso1, als je eens wat minder zou rollebollen rond 22 uur en wat meer je ogen opentrekken ;)
Mij valt het alvast op dat er nog steeds, zei het dan in mindere mate, groepjes de vrouwen komen opeisen, individuen rondlopen die ik liever niet tegenkom.
Sommige Meiden, die de ganse dag vriendelijk waren tegen heel wat beertjes, kruipen met die mannen in de salons, verwennen hen alsof hun leven ervan afhangt, en gunnen geen enkele andere ijsbeer vanaf dan nog een blik. Ik zou zelfs zeggen dat ze je blikken dan zelfs vermijden, en de sfeer wordt er vanaf dat uur niet beter op..... .En ik heb nog geen enkele financiële transactie gezien op 't laat van de avond door deze heerschappen, zal waarschijnlijk NA sluitingstijd gebeuren :angryfire

Voorlopig niks meer voor mij, voel me veiliger in andere paradijselijke oorden, waar ik het niet zie (dat het er niet gebeurt laat ik in het midden) :green_smi

Heb dit nog meegemaakt een kleine maand geleden met een niet nader te vernoemen Meid.
Gans de dag was rplover haar bezit, baco a volonté, ik mocht geen enkele andere Meid bekijken, was van haar. Tot 21 uur, het uur van het struikgewas. Geen enkele blik gooide ze nog, ze mijdde me. Omstreeks middernacht, het uur van de spoken, kwam ze terug (ik denk dat ze net een nieuw paar schoenen aanhad), en vroeg me doodleuk waar ik toch al die tijd had gezeten, dat ze desperate opzoek was geweest al die tijd naar me. Ja, ze wou gewoon nog enkele baco's vooraleer met haar mooie jongen te vertrekken. Als ik haar daar op wees, kreeg ik niet twee maar 6 kwade ogen op me gericht. Een week nadien heb ik Villa Vertigo ontdekt, en ik heb er tot op heden geen spijt van.


:wink:

zeppos58
5 april 2008, 12:34
......En ik heb nog geen enkele financiële transactie gezien op 't laat van de avond door deze heerschappen, zal waarschijnlijk NA sluitingstijd gebeuren .......
Maar ik vermoed in omgekeerde richting :wand::heul::ranting2::mad:

Picasso 1
5 april 2008, 12:35
Sommige Meiden, die de ganse dag vriendelijk waren tegen heel wat beertjes, kruipen met die mannen in de salons, verwennen hen alsof hun leven ervan afhangt, en gunnen geen enkele andere ijsbeer vanaf dan nog een blik. Ik zou zelfs zeggen dat ze je blikken dan zelfs vermijden, en de sfeer wordt er vanaf dat uur niet beter op..... .En ik heb nog geen enkele financiële transactie gezien op 't laat van de avond door deze heerschappen, zal waarschijnlijk NA sluitingstijd gebeuren :angryfire
:wink:


Hmmm...zet je wel aan het denken. Als mijn volledige brein gericht is op :fuck: dan zie ik wel meer dingen niet...
:wink:

Ace2
5 april 2008, 12:55
Het heeft niks met racisme en discriminatie te maken, toch niet van onze kant. Ik zal het omgekeerde discriminatie noemen, maar het blijft discriminatie...... :rolleyes:
Picasso1, als je eens wat minder zou rollebollen rond 22 uur en wat meer je ogen opentrekken ;)
Mij valt het alvast op dat er nog steeds, zei het dan in mindere mate, groepjes de vrouwen komen opeisen, individuen rondlopen die ik liever niet tegenkom.
Sommige Meiden, die de ganse dag vriendelijk waren tegen heel wat beertjes, kruipen met die mannen in de salons, verwennen hen alsof hun leven ervan afhangt, en gunnen geen enkele andere ijsbeer vanaf dan nog een blik. Ik zou zelfs zeggen dat ze je blikken dan zelfs vermijden, en de sfeer wordt er vanaf dat uur niet beter op..... .En ik heb nog geen enkele financiële transactie gezien op 't laat van de avond door deze heerschappen, zal waarschijnlijk NA sluitingstijd gebeuren :angryfire

Voorlopig niks meer voor mij, voel me veiliger in andere paradijselijke oorden, waar ik het niet zie (dat het er niet gebeurt laat ik in het midden) :green_smi

Heb dit nog meegemaakt een kleine maand geleden met een niet nader te vernoemen Meid.
Gans de dag was rplover haar bezit, baco a volonté, ik mocht geen enkele andere Meid bekijken, was van haar. Tot 21 uur, het uur van het struikgewas. Geen enkele blik gooide ze nog, ze mijdde me. Omstreeks middernacht, het uur van de spoken, kwam ze terug (ik denk dat ze net een nieuw paar schoenen aanhad), en vroeg me doodleuk waar ik toch al die tijd had gezeten, dat ze desperate opzoek was geweest al die tijd naar me. Ja, ze wou gewoon nog enkele baco's vooraleer met haar mooie jongen te vertrekken. Als ik haar daar op wees, kreeg ik niet twee maar 6 kwade ogen op me gericht. Een week nadien heb ik Villa Vertigo ontdekt, en ik heb er tot op heden geen spijt van.


:wink:

Ooit, lang geleden, was ik verliefd op een meisje in GT (wie overkomt het niet?). Ik ging altijd gelijk naar haar toe en alleen nog maar met haar naar de kamer. Natuurlijk vond ze dat prachtig. Zulke klanten krijg je niet iedere dag.
Op een avond was ik er weer, zoals zo vaak en liep met mijn meisje naar de kamer, waar wij (lees ik) ons goed vermaakten. Na anderhalf uur ging de telefoon, die in tegenstelling tot anders nu wel werd opgenomen. Ineens was het gedaan met de pret en moesten wij de kamer verlaten. Teleurgesteld ging ik naar de barruimte en moest tot mijn niet geringe vreugde vaststellen dat er slechts 2 ijsberen (die elkaar kenden) waren en 20 tot 30 vrouwen. Mijn meisje zou snel genoeg in de gaten hebben dat ze mij iets te vroeg van de kamer had gegooid. Ik ging zitten en wachten en niet lang daarna kwam mijn grote liefde (:confused:) de barruimte binnen. Ze keurde mij geen blik waardig (anders altijd wel) en liep direct op de 2 mannen af. Deze mannen hadden totaal geen aandacht voor haar, maar ze bleef er bij staan spinnen en kroelen als een klein poesje. Wat hadden zij wat ik niet had?

Na een half uur werd de dame in kwestie in het gesprek betrokken, waarna 1 van de 2 ijsberen vrolijk met haar naar de kamer vertrok. Ondanks dat ze vlak langs mij liepen was er geen enkele teken van herkenning en ook in het half uur daarvoor was er niet 1 keer naar mij gekeken (en ik was toch echt de enige andere ijsbeer in de barruimte). Ik begreep er niets van.

Een paar uur later trof ik haar weer (er waren nu in de gehele club circa 10 mannen en het vrouwenaantal was iets afgenomen). Ze liep lachend op mij af en zei: "You fuck a lot of girls. I did not see you long time" Ik had echter alleen met mijn zieltje onder mijn arm rondgelopen en andere vrouwen hadden echt mijn aandacht niet gehad. Wie hield nu wie voor de gek?

De man in kwestie zou ik veel later weer een keer treffen. Eigenlijk was het niet de bedoeling dat ik hem zou zien, want ik moest mijn GT-vriendinnetje alleen ergens afzetten. Meegaan mocht ik niet. Toch was ik te nieuwsgierig waarom ik niet meemocht. Toen bleek dat de dame en het heerschap een financiele relatie hadden........... Ik had weer wat geleerd.:o

Stiffmaster
5 april 2008, 15:06
Ooit, lang geleden, was ik verliefd op een meisje in GT (wie overkomt het niet?). Ik ging altijd gelijk naar haar toe en alleen nog maar met haar naar de kamer. Natuurlijk vond ze dat prachtig. Zulke klanten krijg je niet iedere dag.
Op een avond was ik er weer, zoals zo vaak en liep met mijn meisje naar de kamer, waar wij (lees ik) ons goed vermaakten. Na anderhalf uur ging de telefoon, die in tegenstelling tot anders nu wel werd opgenomen. Ineens was het gedaan met de pret en moesten wij de kamer verlaten. Teleurgesteld ging ik naar de barruimte en moest tot mijn niet geringe vreugde vaststellen dat er slechts 2 ijsberen (die elkaar kenden) waren en 20 tot 30 vrouwen. Mijn meisje zou snel genoeg in de gaten hebben dat ze mij iets te vroeg van de kamer had gegooid. Ik ging zitten en wachten en niet lang daarna kwam mijn grote liefde (:confused:) de barruimte binnen. Ze keurde mij geen blik waardig (anders altijd wel) en liep direct op de 2 mannen af. Deze mannen hadden totaal geen aandacht voor haar, maar ze bleef er bij staan spinnen en kroelen als een klein poesje. Wat hadden zij wat ik niet had?

Na een half uur werd de dame in kwestie in het gesprek betrokken, waarna 1 van de 2 ijsberen vrolijk met haar naar de kamer vertrok. Ondanks dat ze vlak langs mij liepen was er geen enkele teken van herkenning en ook in het half uur daarvoor was er niet 1 keer naar mij gekeken (en ik was toch echt de enige andere ijsbeer in de barruimte). Ik begreep er niets van.

Een paar uur later trof ik haar weer (er waren nu in de gehele club circa 10 mannen en het vrouwenaantal was iets afgenomen). Ze liep lachend op mij af en zei: "You fuck a lot of girls. I did not see you long time" Ik had echter alleen met mijn zieltje onder mijn arm rondgelopen en andere vrouwen hadden echt mijn aandacht niet gehad. Wie hield nu wie voor de gek?

De man in kwestie zou ik veel later weer een keer treffen. Eigenlijk was het niet de bedoeling dat ik hem zou zien, want ik moest mijn GT-vriendinnetje alleen ergens afzetten. Meegaan mocht ik niet. Toch was ik te nieuwsgierig waarom ik niet meemocht. Toen bleek dat de dame en het heerschap een financiele relatie hadden........... Ik had weer wat geleerd.:o

Ik vraag me toch steeds vaker af wie is er nu eigenlijk de bovenliggende partij, een ding weet ik zeker WIJ NIET:heul::heul:, maar ja ze zien er zo lekker uit hč :baeh:

zeppos58
5 april 2008, 15:09
..........Toen bleek dat de dame en het heerschap een financiele relatie hadden.........

Met andere woorden, die kerels waren gewoon pooiers :ranting2::angryfire:heul:

seksenfun
5 april 2008, 20:53
Is er nou echt een probleem?:confused: Of zijn we alleen selectief kritisch naar donkere types en niet naar anderen?
De keren dat ik in YY ben valt mij niets op over een rare sfeer veroorzaakt door bepaalde buitenlandse types.
Ik erger me juist meer aan in GT over bepaalde grote groepen jongeren bij elkaar die erg luidruchtig zijn en die geen ruimte geven aan passerende ijsberen.

Ik zou zeggen "leven en laten leven" :green_smi

Ik wil me hier graag bij aansluiten. Heel soms gebeurt het al wel eens dat een Marokkaans of Turks type me stoort. Maar evengoed stoort het gedrag van bepaalde blanken me soms ook. Maar algemeen genomen is de sfeer in YY een stuk vrolijker dan bijvoorbeeld het 'gezuiverde' GT, waar de sfeer onder de ijsberen gewoon arrogant is. Om even racistisch te worden :D: uitgezonderd de meeste Nederlandssprekende beren.
Ik zie regelmatig na tienen (dan kamer ik in YY meestal niet meer ;)) bepaalde meiden zich in de salons nestelen met heren. Vaak dezelfde. Vaak diegenen die op kamer mindere prestaties leveren. Zij gaan voor enkele onwetende slachtoffers overdag en 's avonds laten zij zich graag (zat) trakteren. Gelukkig zijn de meiden die 's avonds graag drinken afgenomen, op een gegeven moment kon je in YY niet meer naar kamer na tienen omdat de meiden té veel gedronken hadden om nog super te zijn op de kamer. In de meeste gevallen vermaken zij zich dan uren met jongere, knappere, rijkere, atletischere... mannen dan ik. Dat is hun goed recht en stoort me niet. Dit werkt allicht storender als je 'verliefd bent geworden' of kriebels voelt voor die dame. Maar dat is dan de fout van de ijsbeer die binnen een commercieel circuit verliefd wordt en het zich aantrekt dat zij hem niet meer genoeg knipoogjes gunt. Zij is vrij om te beslissen dat ze aan jou vandaag genoeg verdiend heeft en nu mannen wil die haar met plezier 7 x 7,5 eurodrankjes aanbiedt.

Welk beleid YY moet voeren ten opzichte van Marokkanen en Turken? Voor mij doet die vraag er niet toe, zolang YY hun ideale sfeer die zij willen dat er heerst maar behoudt. Dus storende personen na één vriendelijke maar duidelijke verwittiging verwijderen lijkt me niets te weinig.

En wat de pooiers betreft is mijn mening dat er in GT heel wat meer dames gebonden zijn aan pooiers dan in YY. Gewoon omdat er meer knappe en jongere vrouwen rondlopen. Ik meen er niet naast te zitten als ik zeg dat bijvoorbeeld Dorothy, Kamilla, Suzy,... niet gebonden zijn aan een pooier. Deze types zijn toch sterker vertegenwoordig dan in GT.

zeppos58
5 april 2008, 21:11
..............In de meeste gevallen vermaken zij zich dan uren met jongere, knappere, rijkere, atletischere... mannen dan ik................

En toch heeft het daar niets mee te maken, denk ik, die kerels zijn gewoon hun pooiers, makkelijk meisjes trakteren met het geld dat ze zelf bijeen genukt hebben. U schrijft dat het meestal over meisjes gaat die geen goede service geven, ja dat is nu eenmaal een gegeven bij pooiergirls. Meestal gedwongen dus, tegen hun zin, dus slechte(re) service.
Meiden die er zelf voor kiezen, en voor hun eigen zak werken kunnen zich geen slechte service veroorloven.

seksenfun
5 april 2008, 21:28
Zou kunnen dat het hun pooiers zijn maar op deze manier storen de pooiers mij niet. En als het zo is zijn dat vaak blanken. Om dan maar het vooroordeel van Marokkaanse en Turkse pooiers van tafel te vegen.
Natuurlijk zullen er ook zulke pooiers zijn. Onder alle mensen zit kaf en koren.

Of deze pooiers (hoewel ik het blijf betwijfelen als het veralgemeend bedoeld wordt) daar knus in een zetel met die meiden moeten zitten? Het geeft me niet en het geeft me zéker niet dát slechte (ongeruste) gevoel dat ik wel krijg als ik 's nachts buiten stap uit een club en met rare ogen aangekeken wordt door mannen in nen zware BMW.

henkspermatank
7 april 2008, 19:38
Ik ben eingelijk van plan om binnenkort eens een bezoekje te plegen aan YY maar ik heb het idee dat ik daar dan echt de jongste bezoeker zal zijn. Ik ben 23, zijn er meer bezoekers van deze leeftijd of maakt het geen reet uit :P
(Ik denk dat ik evengoed wel ga, bezoek regelmatig massage clubs en daar hoor ik ze nooit dat ik jong ben eigenlijk. )

dupke
7 april 2008, 20:00
Ik ben eingelijk van plan om binnenkort eens een bezoekje te plegen aan YY maar ik heb het idee dat ik daar dan echt de jongste bezoeker zal zijn. Ik ben 23, zijn er meer bezoekers van deze leeftijd of maakt het geen reet uit :P
(Ik denk dat ik evengoed wel ga, bezoek regelmatig massage clubs en daar hoor ik ze nooit dat ik jong ben eigenlijk. )



Daar lopen regelmatig jongens rond die nog jonger dan jij zijn.

Een goede raad, kijk , observeer, praat met mede beertjes en laat je niet overrompelen door de jagende dames gedurende de eerste uren....

Veel plezier... daarna.

Twinangel
7 april 2008, 22:22
Ik ben eingelijk van plan om binnenkort eens een bezoekje te plegen aan YY maar ik heb het idee dat ik daar dan echt de jongste bezoeker zal zijn. Ik ben 23, zijn er meer bezoekers van deze leeftijd of maakt het geen reet uit :P
(Ik denk dat ik evengoed wel ga, bezoek regelmatig massage clubs en daar hoor ik ze nooit dat ik jong ben eigenlijk. )

Voor de meiden maakt het niks uit zolang je maar betaald.

José Beauvit
8 april 2008, 11:22
Hi everybody.

I was in Yin Yang sunday the 6th of april. There were roughly forty girls and as much polar bears. Nevertheless, I would say that two thirds of these girls were not so attractive.

Here is a list, which requires fullfilment, of the girls présent :

KIM (D), KAMILA (SK), MARTINA (PL), SKARLET (PL), YVONA (PL), SONJA (PL), ERIKA (H), MYRIAM (I), SIMONA (CZ), SANDRA (RO), CARMEN (RO).


Classified by nationality, there were therefore approximatevely the following girls :

- five or six german at least (among them KIM) ;
- a dozen of hungarian girls (among them ERIKA) ;
- eight polish girls : MARTINA, SKARLET, YVONA, SONJA, a young chubby fair haired, a splendid slim girl, brown haired with blue ou green eyes, age about 22, friend of SKARLET, a middle age girl fair haired (bleach), two chubby fair haired girls ;
- two romanian girls (SANDRA and CARMEN) ;
- oneitalian girl (MYRIAM) ;
- one czech girl (SIMONA) ;
- one slovaquian girl (KAMILA) ;
- one russian girl (little, thin, fair-haired).

I had a first very disappointing session with KIM, against whom I advise polar bears : I wasted 50 € with her :mad::mad::mad:.

My second session was with MARTINA, a gentle and talkative BBW from Katowice (Poland), even if she is moderately attractive. She has curled hairs and blue eyes, a nice face and an opulent breast. She provided me with an astonishing bbbj, which she ended with a CIM. But I didn't ask for this CIM, which meant to me an additionnal cost of 25 € :huch:. So I advise my collegues to settle this matter before she starts her bj, because once she starts, it is difficult to resist to her perfect technique ;).

My third session was also with MARTINA, since I encountered increasing difficulties to find a girl who would please me. The most beautiful girls where all in the hands of others polar bears, except some german or hungarian girls whom I did not trust or feel. Therefore, I resigned myself to get a third session with this MARTINA.

Unfortunately it was a mistake. As a matter of fact, I wanted to test MARTINA with sexual intercourse, and not only with bj, as before. But it appeared to me she was too energic, and even somewhat brutal in sexual intercourse. So I didn't not reach my pleasure. I would advise to choose Martina rather for bj, wich she does perfectly, than for sexual intercourse, wich seemed to me less convincing.

longdivision
8 april 2008, 12:43
Even over het deurbeleid, toen ik er donderdag was, liep ik even naar Sylvia om wat te vragen. Ik zag daar op de monitor, de portier buiten staan praten met 3 Turken (type: foute Turk), die erg kwaad waren dat ze niet binnen mochten. In plaats van de situatie te accepteren en gewoon een volgende keer terug te komen, werden ze redelijk pissig. Met het beetje liplezen was ik kan, zag ik DISCRIMINATIE verschijnen op de lippen.

Helaas voor deze mannen, wisten ze niet dat er al enkele Turkse jongemannen binnen waren ;) Ik ben er wel eens met een groep van 4 donkere rappers binnen geweest, die op tournee waren. Daags voor een optreden wilde ik ze even laten chillen en dat hebben ze dan ook gedaan. Sommige meiden kwamen METEEN checken of de verhalen klopten over de lengte van hun lid en de jongens hebben een hele leuke avond gehad :)

Ik was dan wel zo slim geweest om onze komst van te voren aan te kondigen, maar zelfs dat was geen garantie voor entree. Ik heb daar begrip voor. Dat zouden meer mensen moeten hebben.

Hollandmale
8 april 2008, 23:29
....., friend of SKARLET, a middle age girl fair haired (bleach),..........possibly Oriana who arrived back in YY on March 29 with Scarlett :smile2:.
If Scarlett would only be half as good as Oriana, she would still be OK :green_smi.

Stiffmaster
9 april 2008, 12:35
.....possibly Oriana who arrived back in YY on March 29 with Scarlett :smile2:.
If Scarlett would only be half as good as Oriana, she would still be OK :green_smi.

I think 70% minimal :teuflisch:teuflisch, than it is allright, please let me try :green_smi:green_smi

Picasso 1
13 april 2008, 21:34
Ben gisteren maar weer eens een keer naar YY geweest. Er waren ruim voldoende dames (ik schat een 40tal) en er heerste een gezellige sfeer. Ik zat enigszins te twijfelen om naar PHG of VV te gaan vanwege de bekenden aldaar maar mijn hormonen wezen me ergens anders heen :rofl:.

Nog kennis gemaakt met de nederlandse dames Daisy en Suzie.
Met Daisy ben ik naar de kamer geweest. Gewoon top en net alsof je met een geile buurmeisje aan het dollen raakt.
Als ik verder zie hoe intens Suzie tekeer ging in de bubbelbad met een ijsbeer dan denk ik dat twee nederlandse dames bij de toppers van de dames in YY zitten.

:wink:

The Joker
14 april 2008, 21:49
Ik was afgelopen donderdag weer naar YY gegaan.
In de namiddag was het al enorm druk met mannen, in de avond werd de verhouding weer recht getrokken.
Natuurlijk ook veel dames aanwezig, helaas waren de toppers bijna niet aan de bar te vinden.
Avond eten was wat uitgebreider met ook lekkere stukjes fruit.

erik1965
15 april 2008, 19:22
Ik ben donderdag ook in YY geweest. Lekkere sex gehad met een Nederlandse dame van rond de 20 jaar. Ze had zwarte staartjes en was vrij klein. Wie weet haar naam, ik niet meer? dan schrijf ik nog een stukje.

erik

dupke
15 april 2008, 22:18
Vandaag even YY gaan bezoeken. Een 35 tal dames aanwezig die door de sterke arm der wet op identiteit zijn gecontroleerd.

De mannen werden met rust gelaten. Het geheel was op een uurtje voorbij.
Voor zover geweten was alles dik in orde:freu:

zeppos58
15 april 2008, 22:24
Vandaag even YY gaan bezoeken. Een 35 tal dames aanwezig die door de sterke arm der wet op identiteit zijn gecontroleerd.

De mannen werden met rust gelaten. Het geheel was op een uurtje voorbij.
Voor zover geweten was alles dik in orde:freu:

Dat is niet de eerste keer, maar de manier waarop is veel beter dan destijds in Relax(B) en Queenies (B). waar de flikken iedreen behandelde als "bandieten"

Rex
15 april 2008, 22:29
Dat is niet de eerste keer, maar de manier waarop is veel beter dan destijds in Relax(B) en Queenies (B). waar de flikken iedreen behandelde als "bandieten"

Verschil tussen trekken en laten trekken............:rolleyes:

Stiffmaster
16 april 2008, 11:56
Even een vraagje, ik was op 29 maart in YY en daar waren 2 heerlijke Poolse dames :smile2:, Oriana en Scarlet, Oriana haar kwaliteiten zijn mij bekend :lostit:, maar die van Scarlet niet :wand:, nu wil ik graag weten of ze er beiden nog werken en/of iemand ervaring heeft opgedaan met Scarlet????

Johnny99
16 april 2008, 17:42
Hey Stiffmaster,

Vorige week maandag waren ze beide aanwezig. Maar helaas (ook voor mij) meer kan ik je er niet over vertellen.

dupke
16 april 2008, 19:29
volgens mij deze week ok nog.... maar helaas stiffie, je gaat ze zelf moeten testen :teuflisch



Hey Stiffmaster,

Vorige week maandag waren ze beide aanwezig. Maar helaas (ook voor mij) meer kan ik je er niet over vertellen.

Chicky
16 april 2008, 20:29
Ik ben donderdag ook in YY geweest. Lekkere sex gehad met een Nederlandse dame van rond de 20 jaar. Ze had zwarte staartjes en was vrij klein. Wie weet haar naam, ik niet meer? dan schrijf ik nog een stukje.

erik



Heej Heej..

Mijn naam is Denise.
Denise met de zwarte staartjes hihi

Alles goed zo verder met jou??

Kusjes Denise

RAUL7
16 april 2008, 21:43
@Stiffmaster


Ik had vandaag een dag verlof en kon de verleiding niet weerstaan om naar Yin Yang te gaan :lostit:
Oriana en Scarlet heb ik helaas niet gezien, maar misschien heb je zondag meer geluk en kom je ook nog Alexandra tegen :D

Stiffmaster
17 april 2008, 10:24
Heej Heej..

Mijn naam is Denise.
Denise met de zwarte staartjes hihi

Alles goed zo verder met jou??

Kusjes Denise


Kijk dat vind ik nu zo leuk!! :lostit: Een lieftallige jongedame die notabene zelf reageert op een verzoek, waren ze allemaal maar zo...zucht :luvlove::luvlove:

seksenfun
17 april 2008, 18:41
Dat is inderdaad leuk, mag ze nu ook wat over ons schrijven :smile2:.

erik1965
19 april 2008, 15:54
Klopt het dat wij vrij laat nog even samen naar een kamer zijn geweest, voordat we we heel gezellig samen op de bank over je hobby hebben gesproken. Je was er samen met een hele blonde vriendin die het vrij druk had omdat ze blond haar had was jou mening.

Erik

zon
19 april 2008, 18:40
Dat is Katje een topper ! En een kei lief meisje die ik samen met Denise twee weken geleden heb leren kennen toen we samen iets gingen eten, ze verstaan zelf belgisch :rofl:

zeppos58
19 april 2008, 18:57
Dat is Katje een topper ! En een kei lief meisje die ik samen met Denise twee weken geleden heb leren kennen toen we samen iets gingen eten, ze verstaan zelf belgisch :rofl:
Een nieuwe taal in de maak??????????????????

zon
20 april 2008, 11:59
Een nieuwe taal in de maak??????????????????

He he dat waren hun eigen woorden , blijkbaar is er toch een accent en woorden die verschillen

BSesamstraat
20 april 2008, 14:10
:freu:Hoi denise , ik heb je stoen wel gesproken. maar moest aardig vroeg weer weg. Wannneer ben je er weer?? gr Bert


Heej Heej..

Mijn naam is Denise.
Denise met de zwarte staartjes hihi

Alles goed zo verder met jou??

Kusjes Denise

foots
20 april 2008, 22:25
Heren, beren,

Ik heb geloof ik ergens gelezen dat de entreeprijs van Yin Yang voor 15:00 € 35,- is en daarna € 50,-. Ik heb nog een hele tijd gezocht, maar nu kan ik er nergens meer iets over vinden:confused:.

Klopt dat ? Is dat een actie of is dit elke dag ?

Bedankt voor de info alvast, groet, Foots :wink:

zon
20 april 2008, 23:36
Heren, beren,

Ik heb geloof ik ergens gelezen dat de entreeprijs van Yin Yang voor 15:00 € 35,- is en daarna € 50,-. Ik heb nog een hele tijd gezocht, maar nu kan ik er nergens meer iets over vinden:confused:.

Klopt dat ? Is dat een actie of is dit elke dag ?

Bedankt voor de info alvast, groet, Foots :wink:


klopt

Chicky
21 april 2008, 11:16
Dat is Katje een topper ! En een kei lief meisje die ik samen met Denise twee weken geleden heb leren kennen toen we samen iets gingen eten, ze verstaan zelf belgisch :rofl:

jaja, zeker weten hihi

Kusjes Denise

erik1965
21 april 2008, 11:35
Maar Denise is zelf ook een erg lief meisje. Je moet haar alleen even leren kennen. Zeker een meisje voor herhaling vatbaar, maar dan niet alleen op de kamer maar ook gezellig beneden aan de bar.

Erik

rplover
21 april 2008, 12:13
Zijn er vrijkaartjes in de maak bij YY? :teuflisch
Met al die gratis publiciteit op deze website voor Denise & co, zou je het zo beginnen denken :smkiss:
Ik schrijf me alvast in, ben ik toch de eerste :D

We hebben ook een shoutbox op dit mooie forum, is gratis, ook voor YinYang.
Een chatbox nog niet :lostit:

:wink:

zon
22 april 2008, 20:54
jaja, zeker weten hihi

Kusjes Denise

Komen 1 Mei (donderdag) waarschijnlijk nog is af :wink:

Silvester
22 april 2008, 22:22
Na de escapade in Apasia ( http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=72333&postcount=21) zat Silvester met een hongerig gevoel in de auto, en Silvestertje was bij het evalueren van de sessie met Claudia ook weer aan het opspelen, dus een pitstop gemaakt bij YY.

Bij binnenkomst meteen een high-five van de securityboy gekregen, hij moest wel zowat op zijn knieën, anders had ik er niet bijgekund, wat ’n end zeg!!

Ik vond het knap dat hij mij nog kende, het is immers al een beste tijd geleden dat ik daar geweest ben.
Deze reus stond echter ’n keertje zich te vergapen aan mijn wandelmobiel, en toen hij er –nadat ik hem een doekje voor het kwijlen had overhandigd- ook nog even in mocht zitten, was een eeuwige (h)erkenning ’n feit…;)

Eenmaal binnen ging er een nieuwe wereld voor Silvester open, een hele bubs andere dames dan ik gewend was, maar ja het was ook al een tijdje geleden dat ik bij Wendy m’n lightje bestelde…

Ook het gros van de nieuwe dames zag in mij ’n nieuwe prooi, ik werd van alle kanten bespied en visueel bejegend met knipoogjes en geile blikken…ik had toch wel mijn ijsbeervel goed dichtgemaakt....?
Toen ik echter Simona :luvlove: in het voorbijgaan een luchtkusje teruggaf werd het de dames duidelijk dat deze ijsbeer niet zo maar te vangen was….en was er een tijdje rust.

Rust om te constateren dat er toch wel eens zo’n 25 dames aanwezig konden zijn, waaronder enkele bekenden:
Jessie, met haar korte beentjes en lekkere kontje, inmiddels toch wel zo’n beetje de langstdienende in YY,
Diana, de donkere herrieschopper die nog steeds niet door heeft dat ze vele beertjes afschrikt met haar expliciete uitnodigingen,
Simona, die weer haar bijna niets verhullend zwarte netsetje aanhad, waardoor het lijkt alsof haar toch al lange fraaie benen onder haar oksels eindigen,
de blonde –voor mij qua naam onbekende- Belgische dame, die altijd heel classy gekleed rondwaart,
Kim, wat heeft ze toch een mooi pruilmondje en een allerlekkerst kontje…,
Alex met ’n nieuwe oneliner: “komm, wir gehen sex machen”…
Alex ziet er nu ze wat aangekomen is in combinatie met haar nieuwe prachtige borsten appetijtelijk uit, en ik kan me levendig voorstellen dat veel nieuwe beertjes als een blok voor de combinatie van haar uiterlijk en spontaniteit vallen…
Alex/Tanja liep in een klein rood heupgordijntje rond, en dat deed me denken aan mijn eerste –en enige- sessie met haar in Wildenrath, toen was ze zeer magertjes met kleine borstjes, (kunst)zongebruind als Natasa, en gehuld in ’n enorme CocaCola badlaken.

Verder was het appetijtelijke MILF gehalte heel hoog met een vertegenwoordiging van zo’n 7-8 dames, en liepen er nog enkele “van gezicht bekende” dames rond….

Heel opvallend aanwezig was ook een vrolijke dame met een te krap kanten jurkje, ze had qua koppie wel heel erg veel weg van Sylvie van der Vaart-Meis en dan ’n paar pondjes meer..., en 'n slipje minder, kortom….’n lekker ding….!!
Gezien de geile teasende manier van paraderen met allerhande inkijkjes was dat te krappe jurkje gistermiddag zeker niet per ongeluk uit de kast gehaald…;)

Afijn, na ’n lekker zelf in elkaar geknutselde hapje en een aansluitende uitbuiksessie in de sauna weer in bar aangeland.
Ik had al ’n paar keer een wat oudere blonde dame zien rondhuppelen in en rose setje, en toen ze even later achter de bar wat inschonk kruisten onze blikken, en als vanzelfsprekend nam ze daarna naast mij plaats.
Ze stelde zich voor als Magda, en we raakten verwikkeld in lekker babbeltje, waarbij haar ondeugende oogopslag al snel de drang naar een kamerbezoekje verhevigde.

Magda is een zeer ervaren persoontje -nog lang geen 35 overigens (zegt ze zelf)- met een heerlijk lijf, lekkere borsten en tja, daar gaat ie weer, een lekkere ronde kont.
Ze heeft me niet alle hoeken van de kamer laten zien, maar we hebben elkaar ’n uur lang heerlijk afwisselend zacht en heftig voornamelijk oraal verwend, waarbij zij op een onverwacht tijdstip op een bijzondere onverwachte wijze heftig klaar kwam, dus een dame met gebruiksaanwijzing, heerlijk!!!
Ook Silvestertje kwam op ’n heftige wijze uiteindelijk klaar, en ook dat gaf haar een bijzondere kick voelde ik.

Nog even lekker nasussen, en een heerlijk ruim uurtje was weer voorbij.

Nog even tussen de jagende dames door de sauna ingeglipt als laatste ronde en tegen elven na een hartelijk uitgeleide van de security-reus opnieuw de thuisreis aanvaard.

Al met al een heerlijk dagje Limburg….

:wink:

Chukar
23 april 2008, 12:47
My last stop of my trip was Ying Yang, and I had a hotel reservation in Roermond. The nite before at PHG, a few of my new Dutch friends had asked where I was going for my next stop. When I said YY, every single person said I would find more girls at Golden Time. GT was obviously a favorite with the Dutch group.

Since today was Sunday and Easter I thought the number of girls would not be good and I was more than correct. I would guess about 12 girls were present and no new girls appeared as the day/nite wore on. YY's facilities are the most impressive to me of all the clubs I attended, Big. I am sure on a normal day the number of ladies would be much better. You can go to YY's website to see the club. The other disappointment for me was the food. I had been pleasently surprised at how good the food was at the other clubs, but at YY the meats you had to cook yourself which I do not like at all.

I had a lucky angel watching over me this whole trip because while lounging around I met another member of Willem's group. He recommended a girl to me who he said gave very good service. This German lady I would have not picked on my own, but she was young, under 25, blonde, very slim and pretty. So off we went. Such wonderful service! Anything I asked for she did with a smile and with great talent. Could have not been happier.

Thanked my new friend and decided to retire early because it looked liked no new girls were coming.

Johnny99
23 april 2008, 18:39
Hi Chukar,

Nice to see you found your way to our forum.

The girl I recommanded you was Eliza. After you left I also went to the room with her once more. I also had a great time with her.

Maybe see you again some day?

Greetings,

Johnny99

Johnny99
25 april 2008, 09:01
Donderdag weer een bezoekje aan YY gebracht.
Reeds vroeg aanwezig. Het was toen nog erg rustig. Dus eerst ontbijten, sauna en bubbelen.
Even later liep ik S&F tegen het lijf. De hele middag buiten op terras gezeten met nog enkele (oude) bekende en nieuwe ijsberen. Lekker genieten van het uitzicht en het mooie weer.

Het leek een heel rustig dagje te blijven, in de middag was er weinig actie. Ook de dames genoten van de zonnestralen. Dat rustige veranderde wel even in de avond. Het werd gezellig vol en de stemming zat er goed in.

Mij toen door duitse Daniella tot een kamersessie laten verleiden, maar dit werd een flop, jammer maar helaas. Later nog met Nadine weggeweest en deze maakte mijn avond weer helemaal goed.

Met enkele beren nog een hapje gaan eten.

Toen wij weer de bar inliepen knalde de muziek van Rammstein uit de boxen. Joy gaf hierop een geweldige show weg. Ze kroop en kronkelde over de bar. In deze show werden ook nog diverse ijsberen en dames betrokken. De hele tent stond op de kop!!:applaus:

Toen was het tijd om naar huis te gaan.

Een super gezellige dag YY.

flocke
25 april 2008, 14:29
hallo :wink: groete aan jullie all! :smkiss:

Stiffmaster
26 april 2008, 14:25
Ook de maand Mei handhaven wij nog onze lage entree prijzen, KOM en GENIET van het All-in voordeel tarief : Binnen voor 15.00 uur = 35.00 euro, na 15.00 uur 50,00 euro. :rofl:

De zon aan de hemel ?
Ons heerlijke buitenbad - terras en de BBQ staan klaar om voor u onvergetelijke tijden te bezorgen. :lostit:

Ons personeel van Horeca / Sauna / Relax zullen u het bekende MEER gevoel weer laten beleven en u kunt op onze bekende prima service en kwaliteit rekenen. :D

Ons team in de keuken is versterkt door een nieuwe KOK, hij zal zorgdragen voor dagelijks vernieuwingen en afwisseling van verse en gezonde menu's. :baby2::baby2:

Johnny99
27 april 2008, 10:23
Lentekriebels of zijn het al zomerkriebels? Ik weet het niet meer, maar het kriebelt en niet zo een beetje.

Zaterdag een sms van ijsberen kamaraad HM: Ik zit op het terras van YY. En jij???
Tja toen was er dus weer geen houden aan. Snel mij werkzaamheden afgerond en mijn berenboot weer richting YY gestuurd.

In de middag was het weer rustig net als afgelopen donderdag, iedereen genoot van het mooie weer. Diverse dames lagen op het grasveld te zonnen en dan ziet de wereld er toch een stuk mooier uit.

Met HM een gekke afspraak gemaakt: ik ga niet voor jouw op de kamer. Geen van beide wilde deze afspraak breken dus bijna het huis "ungepopt verlassen". Maarja HM verbrak toch zijn belofte met een onverwachte keuze, maar dat mag hij zelf vertellen.
Toen was voor mij ook de weg vrij en werd ik even later door Nadine geclaimd.

Weer een gezellige dag gehad zaterdag.

Samen met HM de volgende lijst van dames samengesteld, er ontbreken nog een paar namen, maarja we kunnen ook niet alles onthouden:

Polen: Dora, Gosha, Caroline, Scarlet.
Hongarije: Kristina, Tia, Sheila, Cindy, nog 2 dames mij niet bekend (kleine zwart haar + slank zwart haar beetje krullend).
Jamaica: Cherry, Kelly.
Duitsland: Lucy, Nadine, Aischa, Lena, Nora, Melissa, Jen, Jenny, Daniella, Luna, Kathy, Geraldine, Estelle (denk ik), Alex, Jacqueline + vrindin?, Gill, Kim, Lili, Joy, Alifia, Sunny ?, Amira ?.
Tjechie: Jessy, Simona, Tanja.
Brazilie: Malou.
Letland: Donna.
Afghanistan: Sona.
Thailand: Nipa.

Hollandmale
27 april 2008, 12:49
Gisteren na 'n maand weer in YY en genoten van het voorjaarszonnetje :smile: :
Met HM een gekke afspraak gemaakt: "ik ga niet voor jouw op de kamer." Geen van beide wilde deze afspraak breken dus bijna het huis "ungepoppt verlassen". Maarja HM verbrak toch zijn belofte met een onverwachte keuze, maar dat mag hij zelf vertellen.Eerst even de dameslijst bewerken, daarna meer over die onverwachte keuze :green_smi :
Samen met HM de volgende lijst van dames samengesteld,..........:

23x Duits: Lucy, Nadine, Aischa (D/Tur, flinke MILF), Lena, Nora, Melissa (ex-Larissa-Freude), Jen, Jenny, Daniella, Luna, Kathy (ex-Kelly-PHG, topless), Geraldine (bril), Estelle, Alex (topless), Jacqueline + vriendin (beide D/Arab, topless), Gill, Kim (Paris Hilton), Lili, Joy, Alifia (D/Por), Sunny + Amira (beide D/Mar, ex-GT)

6x Hongaars: Kristina, Tia, Sheila, Cindy, nog 2 dames mij niet bekend (kleine met lang zwart haar (S&F ???),
en 'n slanke met zwart haar, beetje krullend)

4x Pools: Dora, Gosha (ex-LR), Caroline, Scarlet

3x Tjechisch: Jessy, Simona, Tanja (terug)

2x Jamaicaans: Cherry, Kelly

1x NL/Braziliaans: Malou

1x Afghaans: Sona

1x Lets: Donna

1x Thais: NipaOm 12.50 (!) binnen, lekker ontbeten met HM's fameuze zelfgebakken driedubbele uitsmijter, 'n bakje pudding en nog 'n flink stuk aardbeienvlaai. Daarna koffie op 'n zonnig terras, in gezelschap van enkele oude bekende medebeertjes. Halverwege de middag meldde
J99 zich, daarna volop genoten van Dora die continu met FKK-ontbloot poesje en bips over het terras flaneerde :p. Al snel besloten dat Dora er gisteravond aan zou gaan. Wist de afspraak met J99 lang vol te houden, maar in plaats van Dora werd het Aischa in de Kino :eek:.

Aischa werkt inmiddels 5 maanden in YY, voornamelijk in het weekend. Begin april viel haar pas de eerste recensie ten deel, vermoedelijk omdat ze niet de jongste noch de slankste of knapste is. Maar dat was mij 'n zorg, zocht 'n dame die me vakkundig kon leegzuigen en dat kon ze :rolleyes:. Zal 'n passend vervolg aan haar draadje geven, 't-was 'n beste pijpsessie, uiteraard afgesloten met HM's favoriete FT :blow2:.

Tegen middernacht teruggekeerd in de bar, Aischa vond het ook welletjes, dus tot sluitingstijd gezellie zitten kleffen op de bank.
Nog op J99 gewacht die alsnog met Nadine aan de slag mocht gaan, het pand beide uiteindelijk dus niet ungepoppt verlassen.
Voor komende week snode plannen in de Hennefse heuvels gemaakt, da's dan toch ook alweer dik 4 maanden geleden :smile2:.

Stiffmaster
27 april 2008, 21:56
Dramadag YY

Vandaag met goede moed naar YY afgereisd en zo rond de klok van enen aangekomen, vriendelijk zoals altijd onthaald € 35,- betaald, en me goedgehumeurd omgekleed, wat te drinken genomen en me buiten op het terras in het zonnetje gesetteld ;) , binnen eigenlijk niets te beleven, maar dacht dat komt wel goed :eek:

Na een anderhalf uur nog steeds niets te beleven, weinig of geen dames, althans bekende dus maar even een sauna rondje doen en daarna even in de HWP, lekker gedoucht maar nog steeds niets te doen, dus maar weer wat te drinken gehaald en naar buiten toe en kennis gemaakt met Foots, die daar voor de eerste keer bleek te zijn, wat gebabeld en later even binnen gezeten en Foots was weg met christie, hij reageert vast nog wel :cool:

Omdat er weinig te doen was maar vroeg wat gaan eten, en dat is zoals gebruikelijk erg goed bij YY, met een overheerlijk toetje. Maar de dames dat had de slagroom op het toetje moeten zijn, maar helaas, nog steeds weinig te beleven in mijn mening, dus de kino maar even opgezocht, ook daar saai en toen had Stiffie het helemaal gehad, afscheid genomen van Foots en nog even gedacht om naar LR af te zakken, en had ik dat maar gedaan, maar nee ik moest zonodig naar huis en bijna voor mijn deur, zo`n snotjong die met zijn bromfiets even de flank van mijn auto van voor naar achteren meenam, stoer doen en met de nodige biertjes op, ik had zijn kop eraf moeten slaan, op wat schaafwonden na mankeerde hij niets, maar Stiffies auto des te meer, ben daarna gelijk naar een vriend van mij gereden die een spuiterij hebt, en die schatte de schade op zo`n € 4000,-.

Samenvattend, A73 tunnels afgesloten, een of andere wildovergang bij Swalmen, daarna in de file, niet gewipt, auto met schade, ja dan valt er weinig meer te lachen :angryfire:angryfire, heb besloten om mijn vrijkaartje die ik gewonnen hebt voor Koninginnedag van VV terug te geven, deze week toch geen auto, misschien zaterdag met wat inspanningen dat ik alles even van me kan afschudden in LR, de tijd zal het leren, Stiffie hebt alle Jezus de pest in nu :motz::motz:

The Joker
27 april 2008, 22:20
Ik neem aan dat die brommer cońo aansprakelijk is voor de schade en dat jij al dan niet in een vervangwagen op kosten van de verzekering vrolijk verder kunt ijsberen?

Augurk
30 april 2008, 17:36
De regeling dat de entree in Ying Yang voor 15:00 35 euro is, geldt die het hele jaar of geldt die in bepaalde maanden?

Augurk

The Joker
30 april 2008, 18:08
Die regeling gold het afgelopen jaar en volgens de website van YY nog steeds in mei.
Staat geen einddatum bij, maar gezien het succes en de vroege drukte bij YY lijkt me het verstandig dat ze het nog lang handhaven...

seksenfun
30 april 2008, 20:37
In de meeste clubs is het de laatste tijd rustig en dan vooral voor zessen - zevenen, waar je in YY al vroeg ten volle van de gezellige drukte kan genieten. Lijkt me rechtstreeks een effect van de verminderde inkom te zijn. De laatste keer dat ze de prijs weer optrokken was er ook niet veel meer te bespeuren voor zessen. Ook de meiden weten dat ze bij YY al vroeger op beren kunnen rekenen. Dit lijkt me stilletjes aan bij vele meiden door te dringen, want het aantal meiden ligt tegenwoordig een stuk hoger dan pakweg een half jaartje geleden :rolleyes:.
Laten we ook stellen dat het bijna een verworven recht aan het worden is :smile:.