PDA

Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, Mei 2008



seksenfun
3 mei 2008, 23:11
een gewone donderdag in YY

Als ik ook maar enigszins in de mogelijkheid ben om een clubje te bezoeken zal ik het mezelf zéker niet ontzeggen :roll3:. Geen vriendin, geen verloofde, niet samenwondend of getrouwd dus m'n eigen baas :D.

Het was een mooie lentedag, het begon dus zo plots heel erg te kriebelen binnenin, wat niet enkel lentekriebels waren :smile:, dus... hup... richting verderfelijk oord.

Bij aankomst was het nog vrij rustig in YY. Na wat lekkere welkomstgroetjes van de 'vaste waarden' heb ik mij onder de douche verfrist en dan mijn maag gaan vullen met allerlei lekkers, zoals we dat gewoon zijn van YY. Mijn maag rommelde al behoorlijk.
Dat er een nieuwe kok werkt merk je direct. De keuze is nog ruimer, lekkerdere toetjes en geserveerd op een mooie manier. Servietjes onder de schaaltjes. tussen de hartige belegsoorten tomaatjes, peterselie.... Ook de glazen kannen met fruisap en chocomelk en kookgerei zijn vernieuwd. Oogt allemaal heel goed, een ware verbetering en geen weggegooid geld.
Bovendien blijft het zijn charmes hebben dat je zelf je potje kan koken, zelf je vlees of je omelet kan bakken.

Na het eten een drankje aan de bar besteld. Het was nog steeds redelijk rustig. Een groep meisjes had zich op de banken in het zonnetje genesteld.

Tot kwart na vier heb ik ook niet veel meer uitgespookt dan te genieten van de wellness-faciliteiten, (bij)praten met de mede-beertjes en vóóral heerlijk lui genieten van het zonnetje :snoopysle. Toen ik tussendoor, dorstig als ik was, even om een drankje ging aan de bar, botste ik bijna op Debby (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=53890&postcount=1). Zij was haar aan het vermaken op de muziek, eigenlijk gewoon verleidelijk aan het dansen. Wat oog- en lichaamscontact gehad en wat fun, wat me weer deed bedenken dat ze toch wel knap is en nog goed op de kamer ook. Eén en ander maakte dat ik met haar toch niet het bed deelde vandaag.

Ineens gebeurde het.... Ik was me net aan het afdrogen na een saunabeurt en het koudwaterdompelbad toen Dupke langskwam en vroeg of ik iets wou drinken. Ik antwoordde bevestigend en zei dat ik dadelijk mee op het terras éne kwam drinken. Dit lukte echter niet meer. Ik kon (meer in de zin van 'ik wou niet meer') geen voet meer verzetten. Een nieuwe dame, pas van maandag in YY, overviel me ineens, Suzanne*** uit Hongarije. Ze begon me meteen spontaan lief te hebben en verleidde me met over mijn borstkas te wrijven, uitdagend met haar ogen te kijken... maar de rest lees je bij haar item (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=73402&postcount=1).

Na de sessie was ik nog wel iets verschuldigd aan Dupke, vooraleer ik ging eten, namelijk wat de reden was dat ik ineens niet meer opdaagde voor mijn besteld drankje op het terras. Nog wat nagepraat en dan toch maar gaan eten.
Of toch nog niet.... Donna (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6250) ging al vrij vroeg op de avond weer een prachtige sexy paaldansact geven, wat ze als de beste kan. Ze gebruikt niet enkel de paal maar ook de balustrades en de vloer. Bovendien weet ze haar sexy lijf goed uit te laten komen en beweegt ze zeer sensueel, erotisch en prikkelend. Nog speciaal te vermelden valt dat ze met volle expressie in haar ogen deze wervelende show steeds opnieuw geeft en ze op de juiste momenten op de juiste manier haar haarlokken zo weet te bewegen dat het een geil aanzicht is.

Daarna dan eindelijk toch maar gaan eten. Zo goed als bijna helemaal alleen in het restaurant. het eten was inderdaad nog beter dan we gewoon waren van YY, dankzij de nieuwe kok dus. Het feit dat je het zelf kan klaarmaken/bakken maakt dat YY zeker niet moet onderdoen voor VV.
Lang alleen zat ik niet. Marjan, Suzanne en nog een blonde Hongaarse vriendin en vaste waarde in YY kwamen het vrij lege restaurant binnen en schuifden mee bij mij aan het tafeltje. Zo werd het toch nog leuk samen tafelen.

Terug beneden in de bar kwam ik net op tijd om een tweede show mee te kunnen pikken van Donna. Ze had er écht zin in vandaag.

Na de tweede show van Donna aan de bar nog wat gaan drinken. Toevallig :rofl: (er was nergens anders nog een plek vrij, écht waar) naast de twee beeldmooie nichtjes Gizelle (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=63245&postcount=1) en Adriana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=68928&postcount=2). Ze herinnerde mij aan de vage zwanzende belofte dat ik een triootje met hen zeker wel zou zien zitten, maar desondanks verwoede verleidelijke pogingen en grapjes met hen hield ik mezelf heel kranig en liet hen wat later maar met z'n tweetjes alleen :smile: verder aan de bar hangen. Ik ging bij wat mede-beertjes zitten.

Al enige tijd wil het me maar niet lukken om Nipa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=48279&postcount=4) te ontmoeten. Telkens als ik er ben is zij er niet. Zo ook vandaag. Het is te zeggen, tot vanavond. Maandag was ze er nog. Vandaag overdag niet. Maar nu, 's avonds, dus wel. Het werd uiteraard een verschrikkelijk blij weerzien, na zo'n tijd. Dat was inmiddels 2 - 3 maanden geleden. Dat verdiende een toost met een glaasje of 2 rode wijn. We hebben hartelijk gelachen en de benen onder ons lijf uitgedanst. Ik had zo écht het gevoel van een nieuw vriendinnetje te leren kennen hebben in een danscafé, waarmee ik de nacht zou delen in bed. Zo dat tintelent gevoel als je weer zot staat van iemand. Gaandeweg werden onze danspasjes erotischer en stouter. Op een gegeven moment was het geen enkel probleem om tesamen op de balustrades te 'springen' aan de open haard :smile:.
Hoewel het niet meer mijn bedoeling was (wegens de fantastische sessie eerder op de dag) om ons intiem terug te trekken ben ik de stommiteit toch begaan, hoewel ik af en toe al een beetje zand in mijn ogen had. Deze keer kon ik me dus niet zo kranig houden als daarnet aan de bar. Eigenlijk wou ik gewoon vertellen dat ik volgende zaterdag met haar zeker naar de kamer zou gaan. Maar ze vroeg het zo lief, zo mooi en zo verleidelijk :hammer:. Eerst toch nog wat samen vertoefd in een sofa. Al met al heb ik wel mijn plezier op de kamer gehad (het is zo'n schatje) maar was ik te moe om nog een deftige erectie te kunnen forceren. Nipa wist niet wat er voorviel, ze kent me (zeker bij haar) wel hélemaal anders. Soms wenst ze, bij manier van spreken, op de kamer dat mijn paal al eens zou slapvallen :smile2:.

Om terug te komen op het voor naar kamer gaan met Nipa wil ik nog speciaal vermelden dat tijdens dat Nipa en ik ons een 2-tal uurtjes aan het uitleven waren er nog 2 onverwachte dingen gebeurden.
Zo konden we nog eens naar oudere dansnummertjes luisteren zoals 'you're the one that I want' (http://nl.youtube.com/watch?v=xzbEGGM4jHA) van Grease, met de clip uit de film op de video wall, wat een héél stuk beter en vooral zaliger was om nog eens terug te zien, dan de rommel die ik hier net linkte :smile:. Uit mijn kindertijd! Er werden ook rocknummertjes gespeeld van ver voor mijn kindertijd zoals Bill Haley en Rock around the clock (http://nl.youtube.com/watch?v=pLIk193a29o). Toen de bamba (http://videos.streetfire.net/video/clip-video-la-bamba_25570.htm) gespeeld werd werd de sfeer en nog een stukje leuker op :smile:.

Nog spectaculairder was de Joy-show. Ineens werden de lichten wat gedoofd en klom Joy (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10318) sierlijk in al haar schoonheid op de toog van de bar. Op muziek van Rammstein (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rammstein). Ze acteerde een laten we zeggen gevaarlijke doch ó zo verleidelijke 'cat woman' met een zweepje (roosrood pluimpje) in één van haar 'poten' :rolleyes:. Ze strafte niet enkel enkele beren, de mannen mochten haar ook zachtjes 'pluimen', zonder haar weinige kledij te pluimen :smile2:. Later zou ze zelf haar bikini'tje uitdoen, waarna ze mij wenkte. Ik die dacht dat je veilig zou staan tijdens de show bij Nipa, bijna in de open haard :moon:, wat toch een stukje van de toog af is. Niets was dus minder waar. Ze spoot room op haar rechterborst en ik moest die er weer aflikken. Ik heb me dat geen 2 keer laten zeggen en de room met veel goesting en smaak er afgelikt. Eigenlijk had daarvoor, zonder wenken van Joy uit, Nipa dit al eerder gedaan, de room op erotisch wijze van haar lichaam gelikt. De show ging zo nog effe door. Wat een schitterende inval van Joy. Later werd ook haar kontje onder de room gespoten. Prachtig spektakel!! In ander clubs heb ik zulke dingen nog niet mogen meemaken.

In de loop van de avond werd ik ook nog aangevallen door Sonja. Ze wou me als het ware verkrachten, aandringen op háár eigenzinnige manier :smile:, maar ik was nog eigenzinniger :smile: :smile:.

Nadat ik van kamer gekomen was met Nipa was het tijd om huiswaarts te keren. De volgende dag zou ik immers terug fit op mijn werk moeten zijn.

Dit was weer een superdag om niet snel te vergeten.


*** Door de roes na de kamer met Suzanne de sleutel van mijn kastje ergens vergeten/kwijtgespeeld. Gelukkig was er niets uit mijn locker verdwenen toen de sleutel teruggebracht werd.

zeppos58
5 mei 2008, 12:34
op een Vlaams forum een artikkel gelezen dat in De Telegraaf zou hebben gestaan en volgende zin brengt nietveel goed voorts denk ik.
Het gaat wel degelijk over Nederland.

...... De Belastingdienst biedt de vrouwen per 1 juli de keuze: of het bordeel houdt de sociale premies en belastingen in van de dames als werknemers of de prostituees zijn zelfstandigen en dragen zelf hun belastingen en premies af. Wie niets regelt, is automatisch in loondienst van de ruim 500 clubs, privéhuizen en 'relaxsalons'.
.......

foots
5 mei 2008, 23:33
Heren, Beren,

Ik heb blijkbaar al naam gemaakt op het forum als freetbeer en zonder me daar ook maar iets voor te generen kom ik er ronduit voor uit dat ik graag goed en veel eet.

Kortom ik baseer mijn keuze voor saunaclub zeker op de culinaire kunsten aangezien ik daar de entree voor betaal en drinken van bier, wijn of sterke drank doe ik niet.

Ja, mijn dikke pens is dus echt alleen maar van het eten en nee ik kom zeer zelden in de MC Donalds, want dat is voor mij beneden alle peil:kotz:.

Zo ben ik op zondag 28 april naar Roermond gereden met de motor, was best lekker weer:cool:. Helaas was ik wat later weg en kwam ik pas om 15:10 aan. € 50,- afgerekend en dan krijg je een paarse handband i.p.v. een gele ????

Oei, probleem; de oprit is van grind en ik reed voorzichtig naar de voordeur. Parkeren voor mijn motor op de zijstandaard op het grind vond ik te link, dus parkeerde ik mijn motor op het stoepje voor de raam bij de voordeur. De enorme grote kleerkast vond dat gelukkig geen probleem, hij zei er niets van en keek ook vriendelijk.

Rond gelopen en YY is een mooie club met ruime natte voorziening en een erg groot terras en een zwembad met ligweide. Prima geregeld, erg lekker met mooi weer, top :freu:

Afijn geouwehoerd met Stiffie en een belg, maar de dames waren 's middags nog niet actief :sleep:. Een prachtige Duitse met lange donkerblonde haren, superkontje en een zonnebril kwam volens Stiffie uit Frankfurt was om te watertanden:luvlove:, maar haar helaas niet "gepakt" Toch nog eens terug dan !

Maar iets voor 5 ging het restaurant open en meteen een drukte van jewelst. Veel dames renden al gelijk naar boven, zij kwamen blijkbaar ook voor het eten:eek:, want in ijsberen hadden ze nog vrijwel geen interesse getoond. Kan ik me trouwens wel iets bij voorstellen ;).

Nou daar zaten Stiffie en ik en nog 1 ijsbeer tussen een stuk of 10 dames dan. Het is een klein buffet met diverse salades en 3 soorten vlees; hamburgers (niet voor mij), kippevlees en spiesjes. Het vlees moest je zelf op een bakplaat bakken met olie en kruiden. Gekozen voor wat kip en een paar spiesjes.

Het voordeel van zelf bakken is dat je zelf naar eigen smaak en hoeveelheid kunt klaarmaken:D, nadeel is dat je wel de handigheid en cullinaire vaardigheid moet hebben om het lekker op smaak te brengen:o. Koken is net als neuken ook een vak. Iedereen kan het, maar er is toch veel verschil:rolleyes:. Zelf ben ik niet de beste kok (en ook zeker niet de beste .....):nee:, maar het ging vrij vlot, zonder aanbakken, want ik zat er ongeveer 50 cm. vanaf.

Het smaakte goed, ik houd zelf iets minder van salades en ongekookte groenten en ik mag graag de wat zwaardere Duitse (of oostenrijkse of Zwitserse) kost met wild en graag flinke lappen:eek:. Ja, liefst van die lapen die over het bord hangen en dan nog de tafel raken:thefinger. Het buffet is zeker goed van kwaliteit en zeer geschikt voor de dames, want het is erg gezond:teuflisch.

Stiffie begon mij al meteen enthousiast te vertellen dat het toetje zo lekker smaakte. Het was een licht groene mouse achtige pudding met aardbeien. Later hoorde ik dat het kiwi mouse was. Nou ik wilde eerst goed eten en dan pas het toetje, maar hij at al zijn best.

Na het eten ook de kiwimouse met aardbeien geprobeerd en ik moet zeggen; perfect, geen nieuwerwetse haute cousine bocht maar een lekker, fris en best luchtig dessert, waar je heel wat van kan eten, want het valt niet zwaar op de maag, zoals bv Apfelstrudel mit Sahne of Eispalatschinken wat kan aanvoelen als de bekende baksteen, zodat je amper nog kunt (voort)bewegen.

Kortom prima gegeten, gezond en lekker en voor mijn doen niet te veel:baeh:. (hah ik hield rekening met de leuke dames waar ik nog mee wilde rollebollen en dan kun je natuurlijk wel kompleet vast freten, maar dan wordt het niet wat:hammer:.

Bovendien is het restaurant nog tot 10 uur 's avonds geopend, dus na de dames kan ik nog gewoon een tweede ronde doen. Zo had ik het niet meteen bedacht, maar zo is het me wel vergaan.

De 2 dames recessies vinden jullie onder Christina en Maya. In het kort Christina is kut :wand: en Maya is top :freu:qwa service dan bedoel ik uiteraard. Deze heb ik al eerder gepost, want ik weet dat de meeste "alleen voor de dames gaan", maar dat vind ik voor mezelf toch echt een te beperkte visie. Eten vind ik even belangrijk en daarnaast is het wel erg fijn als er een whirlpool is om lekker even te weken.

Daarnaast wil ik de viendelijkheid en service van het personeel nog even apart benoemen. In YY werd ik erg vriendelijk bediend, zowel de portier (met heel erg veel spieren), de dames achter de bar en de dame en de kok in het restaurant waren erg behulpzaam om het de ijsberen goed naar de zin te maken:freu:.

Concreet, ik ging tegen 10 uur nog even naar het restaurant. Na de 2 sessies en het vroege eten had ik best wel weer trek en ik dacht ik doe nog een ronde, kan ik gemakkelijk hebben. Ik was de enigste, samen met de kok en een dame in de bediening. Ze gingen eigenlijk al bijna sluiten, want ze waren al wat aan het opruimen.

Helaas waren de lekkere spiesjes al op en daarom heb ik nog wat kip gebakken, nog wat salade gegeten en natuurlijk nog wat van die lekkere kiwimouse met aardbeien gegeten. De dame was spraakzaam over het eten (zo weet ik dat het kiwimouse was) en ze vroeg of ik nog hamburgers wilde (nou, ehh, nee, alhoewel die duidelijk beter waren dan bij MC, want ik kan het zo op het blote oog wel zien dat die van een slager afkwamen.

Ook de kok was alleraardigst alleen weet ik niet meer waar ik nu weer met hem over gehad heb. Oh, ja ze deden de deur om 10 uur dicht en ik geloof dat hij zei dat ik rustig door kon eten en dat ik er altijd uit kon, alleen dat het voor anderen duidelijk was dat ze gingen sluiten.

Nou om het kort te zeggen, het buffet is prima verzorgd, de bediening is erg behulpzaam en vriendelijk:freu:. Het eten is er gezond en lekker. Zeker als je voor 15:00 binnenkomt is het voor € 35,- een hele goede deal, mooie club met goede natte voorzieningen, alleen pas op met welke dame je gaat " kameren" daarin zit erg veel verschil:loud:.

Maar daar heb je ijsberenforum voor:freu:, daar kun veel goede recessies lezen (alleen dat allemaal onthouden hé:hammer:) en maak zeker gebruik van de ervaring van andere ijsberen om al te grote :zauberkis te voorkomen.

Groet, Foots :wink:

Ps. Mijn excuses dat het erg uitgebreid is, maar eten is ook "mijn" stokpaardje
P.s 2. Die portier, spierbundel of kleerkast is echt "gigantisch" AARDIG
Ps. 3. Ik wil niet genomineerd worden voor beste recessie, want dat is mi alleen voor dames recessies
Ps. 4. vrijkaartjes winnen klinkt leuk, maar ik betaal liever en ga dan naar de Topclubs zoals YY en PHG
Ps. 5 Villa Vertigo ik heb gehoord dat jullie ook prima voer hebben, dat kom ik ook nog een keer grondig inspecteren, want ik ben bij jullie nog niet geweest.

Hollandmale
6 mei 2008, 05:31
Tja, heb je je vrijdag sufgeneukt in het Hof, schijnt zondag de zon, begint het toch weer te kriebelen :rolleyes:.

M'n eerste pooldag in YY, dus 'n groot deel van de dag aan het zwembad liggen zonnen. Op de stretcher naast me 'n topless Gill, tegenover me nog enkele topless dames, in het zwembad 2 dames zonder watervrees, Kinga en Suzan. Plus chefkok Russell die met belegde warme broodjes langskwam en daarna de BBQ ging klaarzetten op het gras. Kortom, 't-was opperbest daar in de tuin :p.

Wat de dames betreft, 25 's-middags en 35 's-avonds.
Toppertjes (naar HM's mening) met 'n * gemarkeerd.
Allen staan op het forum, tenzij anders aangegeven:

13x Duits: Gill* (topless bij zwembad), Lili* (roze setje, witte haarband), Lucy, Aischa (D/Tur), Nora, Melissa (ex-Larissa-Freude),
Kathy (ex-Kelly-PHG, topless), Geraldine (bril), Alex (topless), Jacqueline + vriendin (beide D/Arab, topless), Alifia (D/Por),
plus nog 'n flinke brunette in zwarte lingerie luisterende naar de naam Estelle.

6x Hongaars: Alina, Kristina, Tia, Sheila, Suzanne (klein, golvend lang zwart haar), plus nog 'n kleine 18-jarige brunette

4x Pools: Mirjam*, Kinga* (ex-GT, blijft 2 weken), Sonja (terug), Claudia* (terug !, tot 8/5)

2x NL: Suzan, Ilona* (zie recensie !)

1x Tjechisch: Simona (grote brunette, grote borsten, wit corsetje)

1x Slowaaks: Kamilla* (terug, maar wist niet hoe lang ze bleef)

1x Lets: Daina* (alweer weg, eind mei terug, blijft dan langer)

1x Russisch: Marina (ex-Malvina-PHG)

1x Afghaans: Sona

Plus 5 mij onbekende dames, o.a. 'n mooie slanke, 28-30, zonnebankbruin, zwart haar, wit corsetje, 's-middags op het terras.

Tussen de bedrijven gezellig gekeuveld met o.a. Dupke en Raul07.
's-Avonds 2x met Ilona meegeweest, elders 'n recensie, geweldig :luvlove: !

HM vond het 'n topdag in YY, zeker kwa entourage.
Voor 'n zondag genoeg dames met genoeg kwaliteit :smile:.

longdivision
6 mei 2008, 14:10
@HM:

Ik vond afgelopen zondag zeker een van de mindere zondagen, het was ERG rustig, zeker vergeleken met de 3 zondagen ervoor. Jammer dat mij die Afghaanse schone niet is opgevallen, had ik nog even mijn Afghaans kunnen oppoesten ;) Btw, weet iemand waar Lizzie/Lizzy (Iraans) is gebleven?

The Joker
6 mei 2008, 21:20
maandag is normaal niet mijn dag om naar een saunaclub te gaan, maar gezien het schitterende weer en het feit dat mijn agenda weinig andere dagen toeliet toch maar een bezoek gebracht aan YY.
Overdag heerlijk genoten van het zonnetje bij het zwembad en gezien het overwicht van aantal mannen nog maar niet naar de vrouwen omgekeken.
Na een lekkere BBQ sessie werd het echter de hoogste tijd en werd ik gelukkig geadviseerd door Dupke om het kaf van het koren te scheiden bij de nieuwkomers.
Voor mij stond de keuze wel vast Kinga of Claudia zouden de gelukkige kunnen worden.
Helaas dachten meer ijsberen daar zo over en moest ik tot na 22:00 wachten voor ik uiteindelijk Claudia wist te overtuigen om naar de kamer te gaan.
Al met al weer een heerlijk dagje relaxen en zeker voor herhaling vatbaar.

Pim
7 mei 2008, 20:05
Ik was zaterdag weer een keer in Yin Yang. Ik kwam speciaal voor een dame uit Golden Time, Cheyenne. Ze had even geen zin om in GT te werken want daar waren 's avonds geen kamers. Ik heb met haar wel een leuke tijd gehad op de kamer. Ik was even aan het afkicken van mijn PHG-periode :cool:.
Er was 's avonds weer een rare sfeer in YinYang. Ik ga er alleen weer terug als ik een afspraak heb met een dame.

donjuan1
7 mei 2008, 21:39
Hi allemaal
kennem jullie toevallig een meid die vivien of vivian heet(rond 30,1.80cm ongeveer en lange zwarte haar uit hongary)het blijk dat ze tijdje terug ook in badda bing werkte.Dit naam heb ik vaker gehoord van mijn kennissen,dat zij een goddelijke lichaam heeft een mooie ronde kontje.Als het goed is pijp ze niet zonder en zoent ze ook niet.
Ik ben beniuwd of er iemand ervaring heeft met deze nieuwe meid in ying yang.

groetjes

Chicky
8 mei 2008, 06:58
zon
ijsbeertje Geregistreerd: 18 januari 2008
Berichten: 4



--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chicky
jaja, zeker weten hihi

Kusjes Denise

Komen 1 Mei (donderdag) waarschijnlijk nog is af


Hoi ik kom als het goed is volgende week wo do en vrij is 14/15/16 mei

Lieve groetjes Denise

Moeke1
8 mei 2008, 19:27
Hoi ik kom als het goed is volgende week wo do en vrij is 14/15/16 mei

Lieve groetjes Denise


Komt Katja dan ook mee ? :luvlove:

seksenfun
8 mei 2008, 21:43
Nee, want gij kunt daar niet afblijven :D.

Johnny99
9 mei 2008, 22:30
Net terug uit YY.

Niet binnen te houden vandaag dus vanmiddag naar Roermond gesneld.
Deze middag doorgebracht met plonsen en in het zonnetje liggen bij het zwembad.

Helaas geen bbq vandaag, en daar hadden toch veel gasten op gehoopt, ik ook!!
Maar ik heb wel lekker gegeten vandaag.

In de middag was het weer rustig. In de avond kwamen er wat meer dames binnen en ook gasten. Maar het was niet zo druk als een normale vrijdag.


Zal proberen een presentie lijst te maken.

Duits: Gill, Lucy, Aischa (D/Tur), Nora, Melissa (ex-Larissa-Freude), Kathy (ex-Kelly-PHG, topless), Geraldine (bril), Alex (topless), Estelle, Nadine, Amira + zus, Daniella, Peggy weer terug + zus, ++++ ...

Hongaars: Alina, Kristina, Tia, Suzanne (klein, golvend lang zwart haar), plus nog 'n kleine 18-jarige brunette

Pools: Kinga, Claudia (terug !, gaat zaterdag naar huis), Ascha, Luana.

Tjechisch: Simona (grote brunette, grote borsten, wit corsetje)

Afghaans: Sona

Nog 2 donkere dames.

Waren nog meer dames aanwezig maar mijn geheugen laat mij in de steek of ik weet hun namen niet. Moet het maken van lijstjes toch maar aan de profs overlaten.

Zelf met Peggy meegeweest goede sessie, tip voor HM!! Een collega ijsbeer was met haar zus weg en was ook zeer tevreden.

Groeten.

Stiffmaster
10 mei 2008, 09:22
Net terug uit YY.

Niet binnen te houden vandaag dus vanmiddag naar Roermond gesneld.
Deze middag doorgebracht met plonsen en in het zonnetje liggen bij het zwembad.

Helaas geen bbq vandaag, en daar hadden toch veel gasten op gehoopt, ik ook!!
Maar ik heb wel lekker gegeten vandaag.



Even een anekdote uit de advertentie van YY
De zon aan de hemel ?
Ons heerlijke buitenbad - terras en de BBQ staan klaar om voor u onvergetelijke tijden te bezorgen.
Jammer dat ze hun eigen afspraken niet nakomen :huch:, maar ik ga er toch even kijken van het weekend :lostit::lostit: het blijft toch wel op dit moment mijn meest favoriete clubje :baby2: maar mijn meest favoriete dametjes zitten in LR, het leven is zwaar als je keuzes moet maken.

Johnny99
10 mei 2008, 10:45
Toepasselijk bij de voettekst van Stifmaster, de songtekst van de De Dijk:

Groot hart

dokter kunt u even komen
breng uw beste medicijn
ik heb er nu al jaren last van
ook al doet het niet echt pijn
maar ik val voor alle vrouwen
alle vrouwen op het bal
dat is te veel om van te houden
dokter ik heb een spoedgeval

ik heb een groot hart
dit hart zo groot
het wordt nog mijn dood
ik heb een groot hart

neem een ochtend als vanochtend
vroeg op en de zon die scheen
opgeruimd loop ik naar buiten
zie een meisje ik denk alleen
ik dacht dat ze naar me lachte
dus vrolijk lach ik naar haar terug
maar die boom was haar vriend
dokter komt u vlug

ik heb een groot hart
dit hart zo groot
het wordt nog mijn dood
ik heb een groot hart

dokter straks is het weer lente
als u begrijpt wat ik bedoel
al dat moois langs 's heren wegen
en dan krijg ik dat gevoel
loop driemaal daags onder een auto
ik stoot dagelijks vijf keer mijn kop
dat is teveel om van te houden
dokter weet u daar iets op

ik heb een groot hart
dit hart zo groot
het wordt nog mijn dood
ik heb een groot hart


Geschreven door: Huub van der Lubbe

zeppos58
12 mei 2008, 20:49
Op deze zonnige zondag had ik zin om eens lekker te relaxen. Mijn 2 wielig monster buiten gehaald om en ritje te maken, en daar ik gelezen had dat YY reeds om 11u open was, besloten om richting Roermond te trekken.
Even over elven aangekomen en er stonden toch al enkel wagens, later zou blijken van het personeel en enkele dames. Ik telde er 6 buiten 4 in de bar en 6 in de kleedkamer. Nog 2 in het restaurant en de kino was “dood” 18 dames en 2 IJsberen waar ikzelf er ééntje van was. Langzaam groeide het aantal, maar druk zou het niet worden.
Tussen de meiden zag ik geen enkele bekende, op dat moment. Later zou daar een klein beetje verandering in komen, ik lie letterlijk Nipa tegen het lijf, en verder een paar meiden die ik al eerder zag, maar wiens naam ik niet (meer) ken, en waarmee ik ook nog nooit de kamer deelde.
Op een gegeven moment naast een lichtbruin getinte dame van het half marocaans type gaan zitten. Nu ja Rita heet ze, nergens iets van terug gevonden, ze praat wat alles door elkaar kan beetje Nederlands, beter Duits en soms komt er wat Engels aan te pas. Leek me zeer afstandelijk, aanraken kon nagenoeg niet en een kusje, laat staan een tongzoen kon er helemaal niet af. Gelaten voor wat het was en naar de sauna getrokken.
Later vertelde een andere ijsbeer me dat ze gewoon niets deed Niet TZ enkel PMC waarbij ze hard in je lul nijpt en zonder gevoel pijpt. En ze zou steeds proberen om niet te neuken. Een geluk dat ik ze “opzij” schoof.
Een sauna zwembeurt en whirlpool later trok ik naar de Kina waar ik Diane of Diana ontmoette. De recensie lees je bij haar draadje.
Ze was ook mijn enige date vandaag, ja wat wil je vrijdag in LR leeg gemolken, en donderdag staat PHG op het programma en vrijdag moet ik mijn prinsesje Lientje op mijn paal rijgen. Het worden nog zware dagen.
Omstreeks 15u40 de zaak verlaten. Het was al wat drukker geworden Johnny99 tegen het lijf gelopen, nog enkele “nieuwe” landgenoten, en er waren ook nog wat dames bij. Maar het was duidelijk, druk zou het vandaag niet worden.

Johnny99
12 mei 2008, 21:23
Vandaag vrij, niks te doen en dus alweer naar YY.

Bij aankomt om 13.30 uur was het vrij rustig, zoals Zeppos58 hierboven al schreef. Gaande weg de middag werd het drukker met dames en vooral heren. Ik schat dat er toen zo'n 20-25 dames aanwezig waren. Later op de avond kwamen meer dames binnen waaien oplopende naar een 40-tal schat ik. Er waren ook weer veel nieuwe gezichten bij.

Enkele toppertjes zoals Kamilla, Maya en Monica (polen) waren weer terug.

Vandaag de kamer gedeeld met Kamilla.

RAUL7
13 mei 2008, 00:23
Monica vertrekt vandaag terug naar Den Haag (privéhuis Stout), ze was maar voor 2 dagen overgekomen :wink:

Stiffmaster
13 mei 2008, 09:38
Monica vertrekt vandaag terug naar Den Haag (privéhuis Stout), ze was maar voor 2 dagen overgekomen :wink:

Maar wat veel vervelender :eek: is dat ze dan haar vriendin Chantal een Nederlandse waarschijnlijk ook mee terug neemt naar Stout :redface:

Stiffmaster
13 mei 2008, 10:11
Zonovergoten dagje in YY en een heerlijke BBQ :lostit: , valt er verder nog iets aan toe te voegen, nee :eek: , eigenlijk niets of het moet de supersessie zijn geweest met de Nederlandse Chantal die met Monica en Angelique een dagje in YY aan het kijken was, ik hoop dat ze er vaker is.

Zoals al aangegeven was het verder niet al te veel soeps deze mooie zomerse dag in YY :cool: , gelukkig voor mij waren er enkele bekende ijsbeertjes waaronder Raul en S&f en een aantal waar de namen mij van zijn ontschoten. In de middag eigenlijk helemaal niets te beleven, de dames waren er net zo aan toe als de heren, lusteloos en nergens zin in en besloten om met elkaar meer bij het zwembad te zitten dan om iets te ondernemen, heb zelfs gezien dat ijsbeertjes die wel iets wilden doen gewoon werden weggestuurd :eek:, dit is gewoon van de zotte, hoop dat ze daar toch iets gaan doen anders gaat het daar een keer goed mis :ranting2:. Uberhaupt weinig dames gezien, dit zou zeker met de vakantie nog te maken hebben, laat staan toppertjes.

Was het dan allemaal zo slecht :confused:, nee, de BBQ en het mooie weer maakten dit deels goed en in het begin van de avond kwamen er ook wat leuke dames bij waaronder Kelly, Monica, Angelique en een Nederlandse beauty te weten Chantal :freu:. De laatste drie dames zouden een belangrijke rol deze avond gaan spelen om er nog iets van te maken, gezellig bleven zij bij ons aan tafel zitten en hapten en drinkten wat mee met ons, en Stiffie was de gelukkige dat hij Chantal een rondleiding door YY hebt mogen geven, en zij zo onder de indruk was van de deskundigheid van Stiffie dat ze met hem een heerlijk uurtje heeft doorgebracht beneden in een van de ruimtes bij de kino, een dame die een aanwinst voor YY zou kunnen zijn.

Daarna nog even wat gedronken en toen vond Stiffie het wel mooi geweest, maatjes hadden het denk ik al voor gezien gehouden, kon ook haast niet anders want er was een moment dat het leek of we in een homoclub zaten, toen er echt geen dame in velden of wegen was te herkennen, wat me wel opviel en vooral dwars zit is dat er veel heren waren waar ik mijn vraagtekens bijzet :confused: , en enkele van die heren heb ik zelfs een dame even niet plezierig zien aanspreken, was niet erg leuk, ben toen maar een blokje omgegaan en zelfs even gedacht om weg te gaan :heul: , ik hoop dit niet meer mee te maken, zowel dan zal ik toch elders gaan kijken waar ik me dan wel prettig voelt, maar wie weet kan YY er wat aan doen, maar het blijft denk ik erg moeilijk. Misschien moet ik toch maar weer vaker naar de Duitse clubs waar dit soort dingen minder in het oog springen, voorlopig houdt ik het even voor gezien, de verjaardag van de keizer van GT eind juli zal de bittere smaak uit mijn mond wel weer wegspoelen, zoniet dan moet ik ernstig nadenken of het niet tijd wordt om er mee te stoppen, want zonder respect en plezier heeft Stiffie er niet zo veel zin meer in. :nee::nee::nee::nee:

rplover
13 mei 2008, 12:17
... wat me wel opviel en vooral dwars zit is dat er veel heren waren waar ik mijn vraagtekens bijzet :confused: , en enkele van die heren heb ik zelfs een dame even niet plezierig zien aanspreken, was niet erg leuk, ben toen maar een blokje omgegaan en zelfs even gedacht om weg te gaan :heul: , ik hoop dit niet meer mee te maken, zowel dan zal ik toch elders gaan kijken waar ik me dan wel prettig voelt, maar wie weet kan YY er wat aan doen, maar het blijft denk ik erg moeilijk....
Dat ruikt verdacht veel naar geruis in het struikgewas :heul:
YY leest mee, dus aan hen om er met de nodige drang (lees: dwang) toch iets aan te doen.
Stiffie is een bekend beertje daar in Roermond, als hij dit al aan de kaak stelt, wordt het hoog tij (typfoutje, maar ik laat het gewoon staan) om in te grijpen.
Voor mij reden genoeg om er NIET meer te komen tot het management gepast reageert. Sometimes a man gotta do what a man gotta do, dit geldt ook voor het management.
Moeilijk? Ik denk het niet, zelfs makkelijk, weg met die schoenenverkopers, dat ze maar in het struikgewas gaan zitten, tussen het andere ongedierte.

:wink:

dupke
13 mei 2008, 16:43
IK geloof niet meer dat het management dit erg ter harte neemt. Dat hebben ze met het vorig akkefietje ook niet gedaan!!!

Dezelfde (zon)dag heeft een ander beertje een gesprekje tussen de security en een ander personeelslid opgevangen dat niet voor zijn oren bestemd was maar het kwam er op neer dat bepaalde en meerdere personen (M en V) zich over de aanwezigheid van een bepaald type volk bezwaard hadden maar dat de security geen redenen zag om in te grijpen. :wand:

Als ik nu A en B samen voeg A: dames die onvriendelijk aangepakt worden in de kleedkamers door bepaalde types en B de security die maar laat gebeuren ....:angryfire

Zitten we hier nu nog net op de grens of toch al een heel stuk erover ?




Dat ruikt verdacht veel naar geruis in het struikgewas :heul:
YY leest mee, dus aan hen om er met de nodige drang (lees: dwang) toch iets aan te doen.
Stiffie is een bekend beertje daar in Roermond, als hij dit al aan de kaak stelt, wordt het hoog tij (typfoutje, maar ik laat het gewoon staan) om in te grijpen.
Voor mij reden genoeg om er NIET meer te komen tot het management gepast reageert. Sometimes a man gotta do what a man gotta do, dit geldt ook voor het management.
Moeilijk? Ik denk het niet, zelfs makkelijk, weg met die schoenenverkopers, dat ze maar in het struikgewas gaan zitten, tussen het andere ongedierte.

:wink:

rplover
13 mei 2008, 17:03
Zitten we hier nu nog net op de grens of toch al een heel stuk erover ?
Net bij de grens;)
En net over de grens hebben ze wel een luisterend oor naar de gerieven van de beertjes. Mijn ottoke zal er niet meer stoppen, en wat verderop staan glimmen op een parking :baby2:
Spijtig, want er zaten wel wat Meiden die me konden (en nog steeds) bekoren.
Het is helaas niet anders. En de Duitse taal neem ik er dan maar graag bij......

zeppos58
13 mei 2008, 17:51
En er is meer. Een tijdje geleden hoorde ik 2 ijsberen zagen over het eten in YY “en dat je ferdorie je vreet self moe klaar make” Ik ik hierop repliceerde dat het eten in YY best lekker is, dat GT een ander paar mouwen was. Kreeg ik en antwoord naast de kwestie. Dat hij ze heel lang meestal meermaals per week naar GT gingen, maar eruit gezet zijn.
De reden moest nog komen. Ze kenden heel wat meiden in GT, ze brachten voor die meiden wiet mee en zaten dan gezellig met hen een jointje te roken (stikkie zeker) en mochten dan gratis seksen met hen. Een van die meiden hebben ze op een avond links laten liggen om met een andere aan te pappen, ze was jaloers en ze is hen gaan verraden. Ze zijn meteen aan de deur gezet en mogen er nooit meer in.
Ik als brave burger, heb dit aan de mensen van YY gaan melden, ze hebben me vriendelijk bedankt en ze gingen hen in de gaten houden. Resultaat, die gasten lopen nog steeds rond en trekken nog steeds een deel meisjes aan, ofwel waren ze aan het opscheppen, ofwel is het management hier ernstig in gebreken gebleven, en aan de gedragingen te zien vrees ik voor het laatste.
Ook gehoord, en niet voor mijn horen bestemd. Zo een arrogant gastje dat tegen een meid zei “kom vor mij werk viel bieter meer verdien” Die meid heeft passend geantwoord dat ze niet inzag hoe ze meer kon verdienen als ze voor iemand anders moet werken en een deel afstaan. Maar ik heb dat meisje er nooit nog gezien, die gast wel.
Als u mij vraagt, foute boel.

Johnny99
13 mei 2008, 18:44
Ik moet hier ook even op in haken. Soms heb ik ook eens kritiek.

Maandag kwamen de toch geregeld wiet dampen voorbij vanaf het zwembad, er werd wat weg gepaft zowel door dames als gasten. Ik heb vroeger ook vaak genoeg een jointje gerookt, dus ik zeg niet dat ik erop tegen ben. Maar ik denk dat het beter is dat dit in YY niet zo openbaar gebeurd.

Het volgende viel mij ook op:
Enkele gasten die in zwembroek rondliepen werd verzocht dit alleen bij de pool te doen en niet in de rest van het gebouw. 's Avond zag ik andere gasten wel in zwembroek aan de bar staan.
Andere gasten liepen gewoon in 3/4 kortebroek en gymschoenen rond. Een gast met wie ik aan een tafeltje zat keek mij verbaasd aan. Hij maakte hier melding van. Mangement was op de hoogte en liet dit toe.
Hebben deze gasten dan een ei meer aan hun kont of zo?????


Buiten deze punten van kritiek heb ik leuke dag gehad in YY.

Nami
13 mei 2008, 19:37
:rofl:Stiffmaster verwoorde het perfect: In de middag eigenlijk helemaal niets te beleven, de dames waren er net zo aan toe als de heren, lusteloos en nergens zin in :eek: en besloten om met elkaar meer bij het zwembad te zitten dan om iets te ondernemen, heb zelfs gezien dat ijsbeertjes die wel iets wilden doen gewoon werden weggestuurd :moon:, dit is gewoon van de zotte, hoop dat ze daar toch iets gaan doen anders gaat het daar een keer goed mis . Uberhaupt weinig dames gezien, dit zou zeker met de vakantie nog te maken hebben, laat staan toppertjes. Scheisse :loud:

Dat had ik ook afgelopen vrijdag bij YY. Spijt dat ik niet naar VV of Gt ben gegaan. Laten we verder vooral dit forum helder en transparant houden, dus als jullie vinden dat er veel vervelende 'noord afrikaanse'bezoekers zijn in YY, waarom niet aan de kaak stellen. In groepsverband kunnen ze zich vaak moeilijk gedragen. :mad: Blowtje vind ik niks mis mee als je eens wist wat er verder overal wordt geconsumeerd van xtc tot coke en cannabis. Echt het topje van de ijsberg :rofl:, van het kettingroken wordt ik ook gestoord! :thefinger

Jorah Mormont
13 mei 2008, 21:05
Nu was ik tweede pinksterdag in YY en ik heb me kostelijk vermaakt. Het was gewoon TOP die dag. Tot grote verassing kwamen later op de dag ook nog eens een Daisy en Suzanne binnen. Nou, ik en mede aanwezigen hebben genoten.

Zo zie je maar, een bezoek aan is altijd een moment opname.


Sonny:wink:

seksenfun
13 mei 2008, 22:51
Het volgende viel mij ook op:
Enkele gasten die in zwembroek rondliepen werd verzocht dit alleen bij de pool te doen en niet in de rest van het gebouw.



Het is geweten dat YY niet wil dat er zonder badjas wordt rondgelopen. Dat komt de sfeer niet ten goede, de leuke sfeer die YY wil hebben. Dit staat natuurlijk in absurd en schril contrast met de twee voorvallen die in korte tijd plaatsvonden.

Nu ben ik misschien te goedgelovig maar ik ga er niet van uit dat YY er niet naar streeft om zulke gevallen te vermijden. Zij weten zelf ook wel dat het niet kan dat voor de ogen van hun klanten zulke dingen plots voorvallen. Ik gun hen dan ook het voordeel van de twijfel.

Naar andere clubs gaan vind ik een rare redenatie. Ik niet alleen, zag in het verlengde weekend ook minder rooskleurige tafereeltjes in een andere club. De naam wil ik op het forum niet prijsgeven omdat dit geen oplossing is en dus neerkomt op een zaak afbreken, en waar verschillende mensen onder mekaar zijn, zijn conflicten niet uit te sluiten.

De oplossing lijkt me nochtans simpel: schoenenverkopers horen niet binnen in een club aanwezig te zijn. Maar omdat dit minstens in meerdere clubs wel het geval is, zal één en ander dit toch flink bemoeilijken.

rplover
13 mei 2008, 23:14
Nu ben ik misschien te goedgelovig maar ik ga er niet van uit dat YY er niet naar streeft om zulke gevallen te vermijden. Zij weten zelf ook wel dat het niet kan dat voor de ogen van hun klanten zulke dingen plots voorvallen. Ik gun hen dan ook het voordeel van de twijfel.

Naar andere clubs gaan vind ik een rare redenatie. Ik niet alleen, zag in het verlengde weekend ook minder rooskleurige tafereeltjes in een andere club. De naam wil ik op het forum niet prijsgeven omdat dit geen oplossing is en dus neerkomt op een zaak afbreken, en waar verschillende mensen onder mekaar zijn, zijn conflicten niet uit te sluiten.

De oplossing lijkt me nochtans simpel: schoenenverkopers horen niet binnen in een club aanwezig te zijn. Maar omdat dit minstens in meerdere clubs wel het geval is, zal één en ander dit toch flink bemoeilijken.
Ik kan grotendeels inkomen in je redenering, S&F.
Schoenenverkopers horen gewoon niet thuis in een club. Niet in YY, niet in een andere club.
Ik ben nog steeds het voorval met de foto's van de "who cares" party niet vergeten.
YY moet maar duidelijk zijn, ook in hun communicatie met hun klanten, met ons dus.
Sometimes a man gotta do what a man gotta do.
En hoewel het niet altijd gepast is (als clubmanagement te reageren) was hier weer een woordje uitleg op zijn plaats geweest.
Effe terugkomen op die foto's en de hele heisa er rond? Na de mail van YY aan Willem2 waren die foto's weg, maar twee weken later stonden ze terug open en bloot op die website.
Dat getuigt van laksheid, en niks meer of minder.
Ik heb altijd graag in YY gekomen, maar na tienen 's avonds, neen, dan plakten een groot gedeelte van de Meiden gewoon aan enkele duistere figuren. Al dan niet tegen hun zin, maar wel dik tegen mijn zin. Dan voel je je wel heel erg slecht, en zoek je ook andere oorden op.
Volgens mij gaat het management van YY hier weer zwaar in de fout. En dat komt op termijn nooit hun zaak ten goede. Wat doen die beren dan nog aan de deur, of zijn die blind voor pooiers? Ach, iedereen herkent ze van op mijlen afstand.
Ons nu negeren, en de houding van "laat de boeren maar dorsen, het waait wel over" kan ik alvast niet begrijpen. Maar wie ben ik? Slechts een ex-klant.
En ik vind dat je wantoestanden altijd aan de kaak moet stellen, of dat mag, dus je mag gerust melden wat je gezien hebt, ook daar dient dit forum voor. We zijn er door beertjes voor beertjes, en zeker niet voor de clubs, die moeten hun club zelf managen, en als wij denken dat het op de verkeerde manier gebeurt, mag dat in de groep worden gegooid.
YY moet niet komen aandraven met het feit dat ze van niks weten, want lezen doen ze ook. Communiceren is ietsje moeilijker, vrees ik.

Stiffmaster
14 mei 2008, 10:24
dan heb ik de laatste 3x die duistere figuren niet gezien, en ik heb daar toch ook duidelijk een 6e zintuig voor.

sfeer was er steeds goed en ik heb nergen last van gehad

Dan ben je of blind of je wilt de realiteit niet zien, laat ik heel duidelijk zijn in mijn bewoordingen. Ik vindt/vondt YY voor mij de ideale club, goed eten, vriendelijke staf, goede sauna voorzieningen en meestal leuke meiden, heb het er eigenlijk bijna altijd meer dan goed naar mijn zin, en natuurlijk weet ik ook als geen ander dat er praktijken gebeuren die ik liever niet ziet (struisvogelpolitiek) en dat reken ik de club dan nog niet eens aan, sommige dingen zijn bijna niet op te lossen. :nee::nee:

Wel ben ik het met RPlover eens dat YY op zijn minst een bericht uit had kunnen laten gaan die de druk van de ketel zou kunnen halen, inderdaad lezen zij dit soort dingen ook en ik kan me niet voorstellen dat het management die in mijn ogen toch echt wel hun best doet, hier niets aan zou willen doen, en dat roken van een wietje zou me worst zijn en voor de duidelijkheid ik rook of drink niet, ik kan me dit bij sommige dames wel voorstellen, alhoewel ik het liever ook natuurlijk houdt. Ik hoop echt dat er dingen veranderen en dat ik toch weer gewoon naar YY kan gaan, zoniet dan kijk ik wel elders met het risico dat het daar ook gebeurt :motz: :wand:

longdivision
14 mei 2008, 17:30
Een bordeel (in dit geval 'saunaclub') zal altijd mensen aantrekken met een zak zwart geld, mensen die zich bezig houden met criminele zaken. De winsten van die dag moeten even uitgegeven worden en dan het liefst aan een 'lekker wijf', die dingen wil doen die moeder de vrouw thuis niet doet.

Ik pik ze er altijd wel tussenuit, de meeste criminelen willen binnen namelijk opvallen, da's niet zo slim. Er lopen ook wel wat mensen die gewoon heel rustig zijn, maar die veel hoger op de criminele ladder staan. Het is simpel, hoe hoger het uiterlijk vertoon, hoe lager de plek op de ladder. Je kan nu eenmaal geen dikke BMW rijden als je een uitkering hebt ;)

Een keer kwam iemand naar me toe (dat was niet de snuggerste) en die vroeg: "Jij bent turk toch, dan kan je wel een kilootje coke regelen toch, voor een goede prijs?" Toen hier negatief op antwoordde, zei hij: "die donkere vriend van je wel toch?". Na hem even duidelijk gemaakt te hebben dat ik niet gediend ben van dergelijke praat, ben ik naar zijn baas gelopen (hij was maar een domme kracht) en hem verteld dat z'n hulpje ERG dom bezig was. Voor je vraagt hoe ik wist wie zijn baas was, dat was de gozer op de bank wiens lockersleutel veelvuldig richting bar ging en waar 3 vrouwen bij zaten, rustig champagne drinkend.

Ik vraag me soms af hoe zulke mensen uit handen van de politie blijven, echt.

Maar goed, het eten is lekker, de ambiance goed, de vrouwen zijn over het algemeen sappig en het geld meer dan waard. In een kroeg komen ook genoeg criminelen cq. fout volk. Misschien is het soms gewoon erg moeilijk om zo'n persoon op een normale manier buiten te zetten, ivm represailles en bedreigingen ? Ik gok dat niet alle criminelen zich storen aan camera's ;)

Moeke1
14 mei 2008, 22:42
Hoi ik kom als het goed is volgende week wo do en vrij is 14/15/16 mei

Lieve groetjes Denise


Ik heb er vandaag naar uitgekeken, echter geen Denise gezien. Misschien morgen ?

Vandaag weer verschillende nieuwe gezichtjes in YY, waaronder Vera (zie aparte recensie).

Chicky
15 mei 2008, 08:34
Ik heb er vandaag naar uitgekeken, echter geen Denise gezien. Misschien morgen ?

Vandaag weer verschillende nieuwe gezichtjes in YY, waaronder Vera (zie aparte recensie).



Heej

Ik ben er wel geweest, maar wel pas vanaf half 6 6 uur.

Volgende week donderdag ben ik er als het goed is ook weer vanaf half 6 6 uur

Helaas voor vanavond en morgen avond gaat het niet door, dus volgende week
Donderdag is zeker weer te planning

Lieve groetjes Denise

Silvester
15 mei 2008, 13:46
Afgelopen dinsdag lekker gaan eten in YY.
Bij aankomst was de BBQ-kok al volop aan het uitdelen, en het moet gezegd, smaakte fantastisch.

Ook dinsdag was er een moeilijk te omschrijven sfeertje, "lusteloos" werd hierboven al genoemd, en dit is misschien nog het best passend...
Dames die in groepjes her en der geclusterd zaten te jollen en roddelen, weinig interesse tonend voor de ijsberen.
Binnen lag ook bijna iedereen onderuitgezakt in bankjes of hangend over de bar.

Alina liep ook al met een zuur gezicht rond, en ze kon zelfs een opbeurend klapje op haar -inmiddels weer zeer forse- bips niet waarderen...:o

Uiteindelijk na een sauna- en zwemsessie en wat ge-ijsbeer terecht gekomen bij duitse Daniella (?), een dame met felle lichtblauwe ogen, heel donker sluik haar met een strakke lage pony, beetje Cleopatrastijl noem ik het maar, en opvallend lange kunstnagels.
Ze liep rond in een sexy lingeriesetje met jarretelletjes die haar paar extra pondjes accentueerden.

De smalltalk was veelbelovend, we hadden veel gemeen concludeerde ze alras...:confused:

Op de kamer was het allemaal een beetje minder enthousiast, en ondanks -of dankzij- haar extra pondjes zat ze lekker strak in het zachte velletje.
Zoentjes waren er niet bij, daarentegen mocht Silvester wel haar poesje bepotelen.
Een poesje overigens wat voor de echte cameltoeliefhebbers het summum moet zijn.
Ik geloof niet dat ik ooit zo'n klein spleetje (bij een DPV uiteraard :cool:) heb gezien, echt miniscuul, binnenlipjes waren eigenlijk alleen maar plooitjes...

Hoewel aan haar lusteloze houding niet te merken vond ze mijn aandacht wel errug lekker zei ze..
Maar Silvester had het eigenlijk wel een beetje gezien, dus de rollen maar eens omgedraaid.
Blasen? OK!! En dan moet er met die nepnagels een fragiel rubbertje omgedaan worden....:nee:
Dit ging niet helemaal goed natuurlijk, en uiteindelijk de jas maar zelf aangedaan.
Het pijpwerk was ook geen toonbeeld van enthousiasme, en al snel kwam de vraag: Ficken?
Dat maar eens proberen dus, maar toen er een behoorlijke klodder kunstvocht aan te pas kwam, was het bijna einde oefening voor mij...
Haar heel strakke kutje maakte uiteindelijk wat goed, anders had ik ungespritzt de kamer verlaten.

Er werden Silvester wat plakkerige tissues toegeworpen (wanneer krijgen we eindelijk eens Lidl keukenrollen?) en voor ik het in de gaten had was ze -terwijl ik mijn lockertje stond dicht te maken- alweer verdwenen...

Ik denk dat ze met mijn oiroois een ijsje is gaan kopen, want ik heb haar niet meer gezien...
Zo lang ben ik echter ook niet meer gebleven, na een saunarondje nog even wat rondgewandeld, en toen ik in de kino enkele dames heel verveeld zag liggen, werd ikzelf helemaal lusteloos, en heb ik me maar in mijn werkpakje gestoken.

Woensdag zou ik naar Noord Duitsland vertrekken, en ik wist het al, Zeus zou het woensdag gaan worden!!

En dat werd een heel ander dagje!! (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=74759&postcount=18)

:wink:

Silvester
16 mei 2008, 12:58
De tunnels schijnen weer dicht te zijn.... "technische storing"...:moon:

Ze zijn sowieso dit weekend gesloten, iets om even rekening mee te houden...

:wink:

seksenfun
16 mei 2008, 21:58
... alleen zag ik niet veel moeders :D.

Onverwachts(?), in elk geval niet gepland ;) stond ik samen met Raoul7 om kwart over één alweer hier. Na gisteren in VV een geil triootje en een 2 uur durende sessie gehad te hebben was het kameren niet zo direct een must vandaag, wel het genieten, genieten en nog eens genieten van een echte vakantiesfeer aan het zwembad in de vroege zomerzon. Je waant je in een luxe hotel met dat voordeel dat hier vele mooie meiden :eek: topless :eek: :eek: rondlopen en je er nog mag naar gapen en aankomen ook :smile2:. Dat het geen seksloze dag zou blijven lees je verderop. Wat moet een mens nog meer hebben: zon, eten, drinken, aan het zwembad vertoeven, een saunaatje, HWP… relaxen… genieten. Het leven kan toch o zo mooi zijn voor 35 euro :smile: :smile:.

Na mij omgekleed te hebben meteen eens een verkenningsronde gemaakt. Het viel meteen op dat het heel rustig was in YY en ook geen bekende toppertjes aanwezig :redface:, behalve dan Nipa :luvlove: voor de liefhebbers van Thais en voor de gelegenheid dit weekend Monica (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3653).

De brunch was als vanouds weer pikkobello in orde!

Na de brunch onder de parasol (de zon brandde te hard en ik wou er niet uitzien als een krab :huch:) wat bijgekletst met Stiffmaster, Raoul7 en andere bekende maat-beertjes. Daarna even gaan verfrissen onder de douche. Ook nog wat gerelaxt in de HWP, een saunabeurt genoten en wat gezwommen. Vooraleer ik het water in plonste :lostit: werd ik aangemoedigd :freu:door de dames die in de ligzetels aan het zonnen waren, ook wel door mijn bekende mede-beertjes. Alsof het water koud was, bijlange niet meer. Het was al warmer dan de temperatuur van het zeewater in de zomer.

Na al deze activiteiten werd het hoogtijd om wat te niksen in het zonnetje aan het zwembad en terwijl ik daar dan toch lag kon ik mee genieten van het genot dat een ijsbeer naast mij had met een dame. Ze waren mekaar aan het tongzoenen, kussen, hij was haar poep aan het masseren terwijl zij plat op haar buik lag en hij tussen haar zat. Wat later kwam zij op zijn schoot zitten ‘wiebelen’….

Wat niet direct te verwachten was, was dat plots een ijsbeer een andere ijsbeer (bekenden van mekaar maar nu ook weer geen echte maatjes) in het water duwde met handdoek en al :smile:. Hij stond met zijn rug naar het gras en de ligzetels. Nadien moest hij er nog twee keer in omdat hij zijn bril eerste vergat en nadien zijn sleutel nog op de bodem lag. Gelukkig zag een dame dat. De dame die eerder boos op hem werd. Bij de ijsbeer die hem erin duwde zat die dame eerst. Toen onze zwemmer beiden nat spette werd de dame dus kwaad. Tja, als die dames een spetje voelen…. :o Vooraleer de ijsbeer in het water werd geduwd werd er aan de rand van het zwembad al wel gegrapt om een dame in het water te duwen maar dat durfde niemand. Wat later liet deze zwemmer zich lekker gaan met een dame aan de rand van het zwembad.

Na nog wat geluierd te hebben en wat gebruind te zijn ben ik maar naar de BBQ toegelopen om de inmiddels opgekomen honger te stillen. De BBQ was heel verzorgd en lekker met verschillende vleessoorten, sausen, frisse slaatjes en een kommetje met tomaten en een schaaltje met komkommer. Ook kon je kiezen uit gemengd zomerfruit. Opeens merkte ik Monica op. Zij was na lang weg weer even hier, enkel voor dit weekend.

Kwart voor zes was het ondertussen al geworden. De zon was zo goed als verdwenen rond het zwembad, achter de hoge bomen. Omdat het avondzonnetje net het zaligste was ben ik meteen met een mede-ijsbeer op het grasveld voorbij het zwembad het eten gaan opsmullen. We sleurden dus ieder onze ligstoel er naar toe. Lekker in onze privé-tuin. Donderdag moest daar nog de BBQ gehouden zijn. Vandaag op het terras. Even later kwam Nipa ons vergezellen. Met ons drietjes hebben we ons daar heel goed vermaakt tot kwart na acht ongeveer. Dat Nipa met mijn kippenboutje ging lopen was niet zo erg. Ik ging er gewoon twee andere halen toen ik mijn bord voor een tweede keer ging vullen. Verder, hoe kan het ook ander met Nipa, nog plezier gemaakt en wat ondeugend gedaan in ons privé-tuintje. Dit resulteerde bij mij in een meer dan 1,5 uur durende geweldige sessie met Nipa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=74973&postcount=34) op de kamer.

Wanneer ik weer van de kamer kwam werd ik buiten op het terras (waar het nog aangenaam warm was) verwelkomt door mede-ijsberen als marathonbeer.

De vriend-ijsbeer waarmee ik samen met Nipa in de privé-tuin had gezeten was eigenlijk ook van plan om met Nipa naar de kamer te gaan, het kwam er echter niet meer van. Ik dacht dat Nipa hem zeker nog zou opzoeken maar dat bleek niet het geval geweest te zijn. Nipa had aan mij al wel gezegd dat ze moe geworden was, vanwege het late uur, onze bedreven seks en de inspanning van de massage die ze mij gaf.

Ik had ook wel weer honger gekregen van onze sessie maar toen ik om 22.00 uur weer op het terras stond waren ze de BBQ al aan het opruimen :wand:. Ik zag op een bordje nog twee stukken vlees liggen en vroeg of ik die mocht hebben. Dat was o.k.. Ze waren nog warm ook, dus waren ze er nog maar net opgelegd. Ik heb dan maar voor vuilbak gespeeld :roll3:, waarmee mijn hongergevoel toch weer gestild was.

Met terug lichtjes gevulde maag buiten toch nog wat bewogen op de dansdeuntjes, ook even met een meid gedanst, die het echter niet in haar had, niet écht spontaan en na een paar danspasjes was ze al weg. Ze had blijkbaar, met de beer die net terug van binnen kwam aangelopen, een kamerbezoek gepland. Iets later vroeg een andere meid of ik een minirok aan had. Ze doelde op mijn omgeslagen handdoek. De reden dat die een keer meer opgerold zat dan één keer heb ik haar uitgelegd. Dat is namelijk omdat sommige dames de neiging hebben om aan zo een handdoek anders eens een harde ruk te geven en dan sta je daar in je blootje. Wanneer ze dat bij mij doen komen ze dus van een kale reis terug :rofl:.

En zo werd het tijd om zelf maar een in te pakken, klaar voor de reis weer naar huis toe.

Het was weer een van de betere YY-dagen.

Stiffmaster
17 mei 2008, 12:09
De tunnels schijnen weer dicht te zijn.... "technische storing"...:moon:

Ze zijn sowieso dit weekend gesloten, iets om even rekening mee te houden...

:wink:

Hoorde vandaag op het nieuws dat de rechter een verbod hebt ingesteld zodat de tunnels tot aan november van dit jaar dicht blijven i.v.m. de technische storingen die er zijn :cool::cool: dus geduld houden :angryfire

Moeke1
19 mei 2008, 22:28
Hoorde vandaag op het nieuws dat de rechter een verbod hebt ingesteld zodat de tunnels tot aan november van dit jaar dicht blijven i.v.m. de technische storingen die er zijn :cool::cool: dus geduld houden :angryfire

Vandaag waren de tunnels terug open.

Silvester
20 mei 2008, 07:46
Hoorde vandaag op het nieuws dat de rechter een verbod hebt ingesteld zodat de tunnels tot aan november van dit jaar dicht blijven i.v.m. de technische storingen die er zijn :cool::cool: dus geduld houden :angryfire

Om verwarring te voorkomen: alleen in de weekends zullen ze dicht zijn...

(Onverlet de tussentijdse "technische storingen"....:rolleyes:)

Chicky
20 mei 2008, 08:15
Ik kom morgen en donderdag weer.

Lieve groetjes Denise

Moeke1
20 mei 2008, 16:48
Ik kom morgen en donderdag weer.

Lieve groetjes Denise

Komt Katja mee ? :luvlove:

sjaakie35
20 mei 2008, 17:42
Ik kom morgen en donderdag weer.

Lieve groetjes Denise

mag dit wel????

rplover
20 mei 2008, 18:19
mag dit wel????
Natuurlijk mag Denise naar YY gaan, dat is toch geen probleem :D;)
Misschien moet ze zichzelf maar eens aanprijzen op het commerciële gedeelte van het forum, daar past het inderdaad beter ....

:wink:

erik1965
20 mei 2008, 18:50
Hoi Denise,

Ik ben er donderdag ook hoor

Erik

Stiffmaster
20 mei 2008, 21:09
mag dit wel????

Tuurlijk toppertjes hebben een streepje voor of niet ERIK1965 :green_smi:green_smi

erik1965
21 mei 2008, 07:23
och Stiffmaster,

Ik heb er geen moeite mee, het heeft ook wel toegevoegde waarde als je weet dat je toppertje er is.

Ik zie er geen probleem in jij wel?

Ik zie het niet als reclame, meer als informatie.

groeten
Erik

thesickboy
21 mei 2008, 07:32
Als dames zichzelf expliciet willen voorstellen hebben we daar een apart hoekje voor.

Voor de rest zijn we hier (gelukkig) niet zo moeilijk en zien we één en ander graag door de vingers...:sleep:
En nu terug naar verhalen over YY-belevenissen...

;):wink:

Chicky
21 mei 2008, 09:16
srry, wist niet dat dat zo (erg) was,

zal het niet meer doen..

Lieve groetjes Denise

thesickboy
21 mei 2008, 10:26
srry, wist niet dat dat zo (erg) was,

zal het niet meer doen..

Lieve groetjes Denise

No problem Denise, als je jezelf wat uitgebreider wil voorstellen en je 'waren' aanprijzen mag je dit in dit topic doen: http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=74

mvg, TSB

Clan
21 mei 2008, 13:54
srry, wist niet dat dat zo (erg) was,

zal het niet meer doen..

Lieve groetjes Denise

Je mag mij wel een PM sturen als Kinga of Alexandra er zijn hoor ;)

Moeke1
22 mei 2008, 07:32
No problem Denise, als je jezelf wat uitgebreider wil voorstellen en je 'waren' aanprijzen mag je dit in dit topic doen: http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=74

mvg, TSB

Misschien een extra topic per club aanmaken onder "Belangrijk" "aanwezigheidslijst" :D ?

The Joker
22 mei 2008, 22:36
Vandaag de dag doorgebracht in Roermond.
Helaas lijken steeds meer ijsberen goed mee te lezen op dit forum: Bijna alle aanwezige toppertjes waren de hele dag bezet/op de kamer.
De meiden met wel top looks, maar discutabele service waren wel veel beschikbaar, blijkbaar zijn ijsberen slimme wezens i.t.t. ezels.
Ik ben dus maar onverrichterzake huiswaards gekeerd, maar een kwelling is zo'n dagje relaxen in de YY zeker niet te noemen, en wat in het vat zit verzuurd niet.

zondag
24 mei 2008, 10:24
hoi, zou zondagavond voor de eerste keer naar de YY gaan.. iemand ervaring op dat tijdstip?

RAUL7
24 mei 2008, 10:48
hoi, zou zondagavond voor de eerste keer naar de YY gaan.. iemand ervaring op dat tijdstip?


Op zondagavond is het rustig in Yin Yang, dan zijn er over het algemeen ook niet zoveel vrouwen! :wink:

Stiffmaster
24 mei 2008, 13:06
hoi, zou zondagavond voor de eerste keer naar de YY gaan.. iemand ervaring op dat tijdstip?

Moeilijk te zeggen :confused: , zoals Raul7 al aangeeft kan het wat minder zijn met de dames, vooralsnog hoeft dit geen problemen te geven, als je maar weet welke dames je graag beter zou willen leren kennen en wie beter van niet :eek::eek: Een hulpmiddel kan onderstaande misschien voor je zijn!!!!

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7584

Veel plezier,

gr.Stiffie :wink::wink:

guidog
24 mei 2008, 17:41
klopt dat er minder dames zijn op zondagavond maar er zijn ook minder heren en ik heb al ervaren dat het op een rustige avond makkelijker kan zijn om met een leuke dame naar de kamer te gaan dan op een drukke zaterdag of vrijdag, wanneer alle toppertjes continu bezet zijn.

Jetliner
24 mei 2008, 18:05
Helaas ook wel 'ns op zondagavond waargenomen: de getaande broekventjes, droog aan de haak midtwintigers die in groepen van twee of drie de dames wat komen jennen.
Zo zag ik Roemeense Carmen (toch geen doetje) 'ns verontwaardigd weglopen van zo'n kluit, die haar joelend stond uit te lachen. Soms worden ze onuitgenodigd handtastelijk (gezien bij Hongaarse Sandy, die zich gauw uit de voeten maakte).
De dames zijn over dit soort bejegeningen, op z'n oud-diets gezegd "not amused"!
Een favoriete van mij had in de kleedkamer met zo'n knul een aanslepende discussie. Wat later zat ze bokkig in de bar. Zij was niet meer aanspreekbaar voor verdere klandizie!
Een dame bekloeg er zich over dat sommigen zich een korting of zelfs gratis beurt peinzen te veroorloven ten ruile van allerhande faveurs.

Je hebt hoeren en je hebt prostituees, jongens. Twee verschillende dingen.

RAUL7
24 mei 2008, 18:11
Dit komt de laatste tijd vaker voor in Yin Yang, soms gaat het zelfs verder :mad:!

zeppos58
24 mei 2008, 18:24
Daarom heb ik me ook voorgenomen YY niet meer te bezoeken als ze hun deurbeleid niet aanpassen. Clubs genoeg waar dit soort zaken niet gebeuren.

Johnny99
25 mei 2008, 08:22
Donderdag avond YY bezocht. Sfeer was goed, een goede mix van gasten en dames.

Zaterdag niet gepland maar toch geweest. Ook weer een goede sfeer. Was erg druk met ijsberen en af en toe weinig dames in de bar.

Van een van de dames hoorde ik dat het mangement van YY wel degelijk iets heeft gedaan met de kritiek die men kreeg.
Het beleid is op een aantal punten weer aangescherpt. Dit komt sfeer zeer zeker ten gode.
Bravo, ga zo door!!!!


Bij de receptie lag een poster: Openig soon saunaclub Zazen.
Deze zusterclub van YY zal in de loop juni openen vertelde men mij. Ik ben benieuwd?

Hollandmale
25 mei 2008, 08:56
Van een van de dames hoorde ik dat het management van YY wel degelijk iets heeft gedaan met de kritiek die men kreeg.
Het beleid is op een aantal punten weer aangescherpt. Dit komt de sfeer zeer zeker ten goede......minder bruine beren ?
Bij de receptie lag een poster: Opening soon saunaclub Zazen.
Deze zusterclub van YY zal in de loop juni openen vertelde men mij. Ik ben benieuwd ?Dat moet in Well (A73) zijn.

Men had plannen om 'n echte FKK van ZaZen maken.
Dus alle meiden bloot en pijpen op de banken in de bar.
Gaat het dat worden, of toch niet ? Wie weet iets :confused:.

longdivision
25 mei 2008, 14:21
@Hollandmale:

Zoveel bruine beren zie ik toch niet binnen, of bedoel je Turken en 'Noord-Afrikanen' ?

zeppos58
25 mei 2008, 21:38
@Hollandmale:

Zoveel bruine beren zie ik toch niet binnen, of bedoel je Turken en 'Noord-Afrikanen' ?

Die zal hij bedoelen ja

longdivision
26 mei 2008, 10:45
De laatste keer dat ik er was (vorige week zondag), stoorde ik mij aan het aantal Turken binnen. Nu klinkt dit wellicht ietwat vreemd uit de mond van een Turk, maar dit was het soort volk dat in elke kroeg/disco zou worden geweigerd door de portier.

Dit waren dan vooral wat oudere Turkse mannen, die ongegeneerd zaten te roken in het restaurant en de rommel 'netjes' op hun tafel achterlieten. Daarbij de opmerkingen over de vrouwen niet vergetend.

De collega-beren en vrouwen spraken er schande over en dat was het ook. Niet elke allochtoon is de ander (zoals je wel merkt), maar mensen generaliseren nu eenmaal graag.

Dit is volk wat eigenlijk meer past in een club als Penelope in Essen.

thesickboy
26 mei 2008, 11:04
Dit is volk wat eigenlijk meer past in een club als Penelope in Essen.

Toch even de verdediging van Penelope opnemen. Het klopt dat daar nagenoeg enkel Turkse mannen komen maar als bleekscheet heb ik er mij al eens goed geamuseerd.
De meeste bruine beren in Penelope investeren wel géén tijd in de sociale contacten met de dames maar ik heb ook niet de indruk dat ze daar de dames gaan jennen of kleineren (wat ik in YY al meerdere keren heb gezien).

M'n laatst keer dat ik in YY was maakte ik kennnis met een meneer uit Qatar (hoewel 'kennis maken', hij had vooral een praatpaal nodig om op te schappen over z'n centen). Zijn gevleugelde uitspraak is mij bijgebleven: "I only come here to fuck girls in the ass!". Hij was ook bijzonder verontwaardigd over het feit dat dames niet reageerden op z'n vingergeknip. Some guys...:wand:


mvg, TSB
:wink:

longdivision
26 mei 2008, 11:22
Toch even de verdediging van Penelope opnemen. Het klopt dat daar nagenoeg enkel Turkse mannen komen maar als bleekscheet heb ik er mij al eens goed geamuseerd.
De meeste bruine beren in Penelope investeren wel géén tijd in de sociale contacten met de dames maar ik heb ook niet de indruk dat ze daar de dames gaan jennen of kleineren (wat ik in YY al meerdere keren heb gezien).

M'n laatst keer dat ik in YY was maakte ik kennnis met een meneer uit Qatar (hoewel 'kennis maken', hij had vooral een praatpaal nodig om op te schappen over z'n centen). Zijn gevleugelde uitspraak is mij bijgebleven: "I only come here to fuck girls in the ass!". Hij was ook bijzonder verontwaardigd over het feit dat dames niet reageerden op z'n vingergeknip. Some guys...:wand:


mvg, TSB
:wink:

Dat jennen doen ze niet in Essen, want dan worden ze subiet buiten gewerkt, desnoods hardhandig. Dat weten ze vantevoren en daarom houdt men zich rustig. Ik ben 3x in Essen geweest met vrienden. Ik heb liever de ambiance en faciliteiten van YY dan de kille afwerkfabriek van Essen. Alhoewel ook daar wel mooi vrouwvolk rondloopt :D

thesickboy
26 mei 2008, 13:12
. Alhoewel ook daar wel mooi vrouwvolk rondloopt :D

Dààrover zijn we het dus roerend eens!

;):wink:

smp
26 mei 2008, 15:51
Dankzij de tombola ben ik toch eens gaan kijken in Livingroom voor mij 1h25 min rijden .
Bij aankomst niet te klagen wordt heel vriendelijk ontvangen door een knappe blonde dame en een rondleiding gehad en mijn avond was begonnen .
Wat me opviel was dat het niet zo groot is zoals op de site en de foto's en de dames zitten me maar aan te kijken en geen een die de moeite doet om een gesprek te voeren om mss naar de kamer te gaan .Ze blijven maar zitten in de zetel en op de krukken en kijken je gewoon aan en buiten zitten ze gewoon te zonnen en geven geen aandacht .Er waren een 20tal dames waarvan een aantal in groepjes van 3 . Het eten als je niet snel ben en je komt te laat is het al weg of op wat ik niet gewoon ben ,maar de bbq was naderrand wel goed en lekker buiten .Ik ben 3 keer naar de kamer geweest waarvan ik de laatste 2 denk ik de knapste dames had om mijn avond goed af te ronden en dan naar huis te gaan . Spijtig dat deze 2 laatste dames waarmee ik naar de kamer ben geweest niet naar YY komen of terug willen komen zoals Ilze uit letland zei .Ze was liever daar . Ben nu al naar PHG 2x geweest ,GT 1x ,nu Livingroom 1x en meerdere male in YY geweest dan zou ik zeggen geef mij maar YY kwa sfeer en dames en zeker het eten . Deze zomer zal ik zeker nog naar YY komen tot later en dames ik hoop dat jullie er ook zijn .

uurtje
26 mei 2008, 17:30
Dankzij de tombola ben ik toch eens gaan kijken in Livingroom voor mij 1h25 min rijden .
Bij aankomst niet te klagen wordt heel vriendelijk ontvangen door een knappe blonde dame en een rondleiding gehad en mijn avond was begonnen .
Wat me opviel was dat het niet zo groot is zoals op de site en de foto's en de dames zitten me maar aan te kijken en geen een die de moeite doet om een gesprek te voeren om mss naar de kamer te gaan .Ze blijven maar zitten in de zetel en op de krukken en kijken je gewoon aan en buiten zitten ze gewoon te zonnen en geven geen aandacht .Er waren een 20tal dames waarvan een aantal in groepjes van 3 . Het eten als je niet snel ben en je komt te laat is het al weg of op wat ik niet gewoon ben ,maar de bbq was naderrand wel goed en lekker buiten .Ik ben 3 keer naar de kamer geweest waarvan ik de laatste 2 denk ik de knapste dames had om mijn avond goed af te ronden en dan naar huis te gaan . Spijtig dat deze 2 laatste dames waarmee ik naar de kamer ben geweest niet naar YY komen of terug willen komen zoals Ilze uit letland zei .Ze was liever daar . Ben nu al naar PHG 2x geweest ,GT 1x ,nu Livingroom 1x en meerdere male in YY geweest dan zou ik zeggen geef mij maar YY kwa sfeer en dames en zeker het eten . Deze zomer zal ik zeker nog naar YY komen tot later en dames ik hoop dat jullie er ook zijn .

Zo zie ja maar weer, ieder zijn eigen smaak en ieder zijn eigen club. Is maar goed ook zo want anders zou het wel heel erg druk gaan worden in sommige FKK's. De passieve houding van de dames kan te maken hebben met de huisregels en het daaruit voortvloeiende animatie verbod. Een dergelijke tegenstelling zie je ook tussen GT (vooral het gebied rond de Kino) en VV of PHG.

Willem2
26 mei 2008, 17:46
Net als met "quoten" ( zie de volgende quotes )


@Hollandmale:

Zoveel bruine beren zie ik toch niet binnen, of bedoel je Turken en 'Noord-Afrikanen' ?

en


Dààrover zijn we het dus roerend eens!

;):wink:


gaat er iets mis met het begrip "bruine" beer.
Het heeft namelijk niets met de huidskleur te maken. Alle bezoekers van een saunaclub zijn namelijk ijsberen. Of ze nu wit, zwart, bruin, rood, geel of wat voor kleur of afkomst ook zijn.
Het begrip "bruine" beer slaat op pooiers en aanverwanten die om een andere reden naar een saunaclub gaan dan de ijsbeer.

:wink:

longdivision
26 mei 2008, 18:46
Net als met "quoten" ( zie de volgende quotes )



en




gaat er iets mis met het begrip "bruine" beer.
Het heeft namelijk niets met de huidskleur te maken. Alle bezoekers van een saunaclub zijn namelijk ijsberen. Of ze nu wit, zwart, bruin, rood, geel of wat voor kleur of afkomst ook zijn.
Het begrip "bruine" beer slaat op pooiers en aanverwanten die om een andere reden naar een saunaclub gaan dan de ijsbeer.

:wink:

Dat had dan inderdaad wel 's beter gecommuniceerd mogen worden ;)

Igorrr
26 mei 2008, 21:38
Hallo ijsberen ,

Aanstaande vrijdag moet het er dan toch maar van komen , mijn eerste bezoek aan Ying Yang oftewel mijn allereerste bezoek aan een dergelijke club.
Nu ben ik al een tijdje hier de discussies aan het volgen en de recencies aan het lezen en hier kan ik toch uithalen dat het voor een nieuwe ijsbeer wel verstandig is om bij een eerste bezoek in gezelschap van een meer ervaren ijsbeer te gaan !!!.
Dus mocht er een ervaren ijsbeer of ijsberen zijn die van plan is/zijn om aanstaande vrijdag naar Ying Yang te gaan met wie ik mee zou kunnen gaan en mij met advies willen bijstaan zou dit natuurlijk helemaal te gek zijn.
Tenslotte is alleen ook maar alleen.
By the way ik kom uit Venlo.

Groetjes , Igorrr

Rex
26 mei 2008, 22:31
voor een nieuwe ijsbeer wel verstandig is om bij een eerste bezoek in gezelschap van een meer ervaren ijsbeer te gaan !!!.


Hoi Igorrr,

heb je ipv vrijdag niet zaterdag de tijd om naar PHG te komen. Er zijn dan genoeg ijsberen die je wel willen helpen een goeie meid voor je uit te zoeken................

Igorrr
26 mei 2008, 22:50
Hoi Rex ,

Ik had al gelezen dat de hele club zaterdag naar PHG gaat maar helaas kan ik alleen vrijdag , wil eigenlijk ook de hele dag gaan.
Maar de eerste keer wil ik sowieso naar Ying Yang gaan.
Als zich niemand meld ga ik gewoon alleen en zie wel waar het schip strand en wat ik aan de haak sla.
Heb in ieder geval een lijstje gemaakt aan de hand van de berichten hier.
M.n. Carmen , Marie, Miriam , Daisy , Suzanne , Nipa , Kelly enz.

Chicky
27 mei 2008, 09:28
thesickboy
Moderator

(hoewel 'kennis maken', hij had vooral een praatpaal nodig om op te schappen over z'n centen).


Ja, idd altijd maar grote mond over hoeveel ze wel niet verdienen,
maar dat zijn er meerdere.
En dan ga je met hun na de kamer, en dan denk je oh die geeft vast wel fooi.
Maar nee hoor, zijn zo toegenaaid als maar wat, en dan heb ik zoiets van laat die grote praat dan ook lekker achter je.

Al hoewel ik moet zeggen dat ik niet met een buitelander na een kamer ga, ik vertrouw dat niet zo.
Zo mijn ervaringen.

Silvester
27 mei 2008, 10:00
....en dan denk je oh die geeft vast wel fooi.
Maar nee hoor, zijn zo toegenaaid als maar wat....

http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/a065.gif

longdivision
27 mei 2008, 15:04
thesickboy
Moderator

(hoewel 'kennis maken', hij had vooral een praatpaal nodig om op te schappen over z'n centen).


Ja, idd altijd maar grote mond over hoeveel ze wel niet verdienen,
maar dat zijn er meerdere.
En dan ga je met hun na de kamer, en dan denk je oh die geeft vast wel fooi.
Maar nee hoor, zijn zo toegenaaid als maar wat, en dan heb ik zoiets van laat die grote praat dan ook lekker achter je.

Al hoewel ik moet zeggen dat ik niet met een buitelander na een kamer ga, ik vertrouw dat niet zo.
Zo mijn ervaringen.

Dan weet je inmiddels wel dat mensen die veel lullen over centen, er het liefste zo weinig mogelijk van uitgeven. En dat van die buitenlanders, ik gok dat je met NL'ers ook genoeg rotzooi hebt meegemaakt. Daarom kan je mooi selecteren voor je de kamer opgaat he ;)

Chicky
27 mei 2008, 18:48
Ja dat is ook wel zo ja, je beslist zelf altijd wel of je wel of niet met diegene na de kamer gaat, maar bij buitenlanders heb ik meer het gevoel dat het mis kan gaan,
Al had ik vorige week een klant die me gewoon de helft maar uitbetaalde, maar heb het laterna toch wel gekregen nadat ik er een securitie op af had gestuurd.

Echt stom is dat, ze weten namelijk de prijs en dan moeten ze er maar rekening mee houden vind ik zo.
Kijken ze maar wat vaker op de klok haha

Jansen
27 mei 2008, 22:50
Omdat ik even belde over de aanwezigheid van een bepaalde dame,werd mij verteld dat deze dame niet bestond in Ying Yang.

Ik heb de bewuste dame van de receptie nogmaals verteld dat deze dame afgelopen week nog 6 dagen daar gewerkt heeft tot afgelopen zondag
en een week daarvoor ook 4 dagen.
Daarnaast heeft ze daar voor ook diverse malen gewerkt.

Maar het antwoord was nee sorry: kennen we niet !!

De beschrijving van de dame,haar naam , nationaliteit,sieraden,tatoo en een duidelijke piering met een echt duidelijk gezicht kenmerk bleek nog onvodoende te zijn.

Ik heb haar gevraagd even te vragen aan een collega maar na overleg bleek dat niemand van het bestaan wist van deze dame.

Aangezien deze dame de laatste week heel veel kamerbezoeken heeft gehad,dus regelmatig de sleutel ging halen bij de receptie vind ik het vreemd dat men niet mee werkt aan een nog betere klandizie voor deze dame.

Het heeft dan ook niets met het prive zijn van de dame te maken omdat ze allemaal onder een Nick name werken.

Ook heb ik haar verteld dat er de laatste week onder haar naam zeer positief geschreven is en gevraagt of ze kan nakijken naar de presentielijsten van vorige week ?

Antwoord is nee onder deze naam en beschrijving werkt hier geen dame.

Ik ben dus bang dat deze dame mischien nu ook in een kelder verdwijnt voor mischien ook wel 8 jaar.;)

Dus het bellen naar Ying Yang hoef je dus ook niet te doen om te vragen of je favorieten dame er is, net als de vraag of er voldoende dames aanwezig zijn daar werd ook altijd dik over gelogen.

Nee Ying Yang jullie zijn ook op dit punt behoorlijk fout bezig maar het is jullie tent

Dit is nu alweer het volgende punt wat zeer slecht is wat deze club uitstraalt.

Het wordt nu eens tijd dat ze met de klachten eens wat gaan doen zoals ook een goede masseur aannemen en pizza om 22.00 u en vriendelijker personeel op de werkvloer.

En zorgen dat de receptie wat meer info heeft over wie er werken.:teuflisch

En een betere selectie houden aan de deur over het binnen laten van in mijn ogen veel foute mensen en pooiers van een aantal dames die op hun beurt af en toe vrij agresief deze dames benaderen.

Nee je kan dan wel weer een nieuwe club openen,maar meteen deze tent sluiten met dit beleidt.

Geef mij maar de vriendelijkheid van de theke dames in PHG,Vila Vertigo,GT,living Room en Oase.

Wanneer men wil reageren : ik praat uit eigen ervaring over bovenstaande gevallen in deze club sinds de opening.

p.s. ik heb de bewuste dame daar zelf naar toe gestuurd en zal ook trachten om haar hier weer weg te halen,dat zal niet zo moeilijk zijn omdat ze volgens de leiding toch niet bestaat in deze ballentent.

The Blues Company
27 mei 2008, 23:14
Hey Gentle man!
De Ying was afgelopen zondag weer helemaal gezellig .!
Weet iemand van jullie waar Michelle is die heb ik al een tijdje niet gezien ?Poolse maatje D..met die heerlijke silicone borsten en dat lekkere blonde haar!
The Blues Company
De Directie

Rex
27 mei 2008, 23:15
Hey Gentle man!
De Ying was afgelopen zondag weer helemaal gezellig .!
Weet iemand van jullie waar Michelle is die heb ik al een tijdje niet gezien ?Poolse maatje D..met die heerlijke silicone borsten en dat lekkere blonde haar!
The Blues Company
De Directie

Michelle werkt in Living Room...................http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=75978&postcount=47

Ik heb haar vorige week vrijdag nog ff te grazen genomen, heerlijk.....

rplover
27 mei 2008, 23:16
Hey Gentle man!
De Ying was afgelopen zondag weer helemaal gezellig .!
Weet iemand van jullie waar Michelle is die heb ik al een tijdje niet gezien ?Poolse maatje D..met die heerlijke silicone borsten en dat lekkere blonde haar!
The Blues Company
De Directie
Zeg eens tegen je secretaresse dat ze in het verkeerde topic aan het posten is :baby2:
:wink:

Big30
27 mei 2008, 23:28
Zeg eens tegen je secretaresse dat ze in het verkeerde topic aan het posten is :baby2:
:wink:

De secretaresse heeft de berichten verplaatst :D!

:wink::wink:

Moeke1
28 mei 2008, 07:24
Hey Gentle man!
De Ying was afgelopen zondag weer helemaal gezellig .!
Weet iemand van jullie waar Michelle is die heb ik al een tijdje niet gezien ?Poolse maatje D..met die heerlijke silicone borsten en dat lekkere blonde haar!
The Blues Company
De Directie

Gisteren was Michelle in YY

Jansen
28 mei 2008, 16:51
Gisteren was Michelle in YY


Vanavond is ze in Living Room onder de naam Nicolle !!!!!!!!!!!!!!

seksenfun
28 mei 2008, 20:02
1) Dus het bellen naar Ying Yang hoef je dus ook niet te doen om te vragen of je favorieten dame er is, net als de vraag of er voldoende dames aanwezig zijn daar werd ook altijd dik over gelogen.

2) Het wordt nu eens tijd dat ze met de klachten eens wat gaan doen zoals ook een goede masseur aannemen en pizza om 22.00 u en vriendelijker personeel op de werkvloer.

3) En een betere selectie houden aan de deur over het binnen laten van in mijn ogen veel foute mensen en pooiers van een aantal dames die op hun beurt af en toe vrij agresief deze dames benaderen.

4) Geef mij maar de vriendelijkheid van de theke dames in PHG,Vila Vertigo,GT,living Room en Oase.


1) Het lijkt me toch niet verstandig als je er van uit gaat dat als je naar eender welke club belt dat ze het damesaantal (als het al weinig is op dat moment) niet wat gaan oppeppen.

2) Me dunkt dat iedereen onder goed masseren wat anders verstaat. De éne houdt van hard, de andere niet. Pizza om 22.00 uur is volstrekt onzinnig omdat het restaurant open is tot 22.00 uur. Ik vind het net een voordeel dat YY zowat de enige club is waar je niet stipt om zes uur in een lange rij moet aanschuiven voor een bordje freet.

3) Jammer genoeg benaderden deze bruine beren ook een keer agressief een ijsbeer. Wat net zoals naar de dames toe, helemaal niet kan. Met dat verschil dat als ze de dames ter plekke niet agressief benaderen ze dat wel elders doen. In elk geval kan het niet dat YY die bruine beren nog binnenlaat, temeer zij als enige club met zoveel security aan de ingang staan. Zijn die blind? De manager geeft hen toch zeker niet de opdracht om die binnen te laten?
Ik wil hier wel nog aan toe voegen dat ik geen last heb gehad tot hier toe van die bruine beren en ze mijn plezier nog op geen enkel moment verpest hebben. Maar goed... ze hoeven gewoon niet in de club aanwezig te zijn. Ik mag er niet aan denken dat er ruzie ontstaat tussen x en xx en er zoals in sommige raambuurten vroeger als eens voorviel... geschoten wordt. Misschien overdrijf ik nu wat, maar controle op wat mee binnen genomen wordt door ongure personen gebeurt ook niet.
Verder wil ik er zeker ook nog aan toevoegen dat ik het wel storend vind hoe sommige personen zich gedragen binnen de club. Afgelopen zondag gezien (ik, niet het personeel, niet de security...): roken in het natte gedeelte (met veel poeha, zo van: "kijk eens wat ik doe, wat niet mag"), drank mee in de HWP --> gebroken glas (gelukkig niet in het water zelf), mannen die buiten op het terras bijna gingen vechten tijdens ruwe woordenwisselingen....

4) Wat de vriendelijkheid van het personeel betreft heb ik zeker geen klagen. Onvriendelijk zijn ze niet. Sommige niet uiterst vriendelijk (ik ben daar gevoelig aan). Maar dit fenomeen vond ik ook al terug in VV en zelfs in PHG, waar ik overigens erg graag kom en zowat m'n stekkie bij zonnig weer aan het worden is. Uitblinker in vriendelijkheid is LR en het personeel is er nog eens stuk voor stuk heel mooi, da's mooi meegenomen :rolleyes:.

Eigenlijk wou ik vooral over punt 3 wat kwijt. En Jansen gaf een mooie aanleiding, zodat ik mijn komend verslag over YY, van afgelopen zondag, hiermee niet moet bevuilen ;).

Stiffmaster
29 mei 2008, 12:45
Ahum
Omdat ik even belde over de aanwezigheid van een bepaalde dame,werd mij verteld dat deze dame niet bestond in Ying Yang.

Ik heb de bewuste dame van de receptie nogmaals verteld dat deze dame afgelopen week nog 6 dagen daar gewerkt heeft tot afgelopen zondag
en een week daarvoor ook 4 dagen.
Daarnaast heeft ze daar voor ook diverse malen gewerkt.

Maar het antwoord was nee sorry: kennen we niet !!

Het verschilt nog wel eens met wie er staat aan de ingang.

De beschrijving van de dame,haar naam , nationaliteit,sieraden,tatoo en een duidelijke piering met een echt duidelijk gezicht kenmerk bleek nog onvodoende te zijn.

Ik heb haar gevraagd even te vragen aan een collega maar na overleg bleek dat niemand van het bestaan wist van deze dame.

Aangezien deze dame de laatste week heel veel kamerbezoeken heeft gehad,dus regelmatig de sleutel ging halen bij de receptie vind ik het vreemd dat men niet mee werkt aan een nog betere klandizie voor deze dame.

Het heeft dan ook niets met het prive zijn van de dame te maken omdat ze allemaal onder een Nick name werken.

Ook heb ik haar verteld dat er de laatste week onder haar naam zeer positief geschreven is en gevraagt of ze kan nakijken naar de presentielijsten van vorige week ?

Antwoord is nee onder deze naam en beschrijving werkt hier geen dame.

Ik ben dus bang dat deze dame mischien nu ook in een kelder verdwijnt voor mischien ook wel 8 jaar.;)

Dus het bellen naar Ying Yang hoef je dus ook niet te doen om te vragen of je favorieten dame er is, net als de vraag of er voldoende dames aanwezig zijn daar werd ook altijd dik over gelogen.
Hier moet ik je toch in tegenspreken, ik heb verschillende keren gebeld hoe druk het is en eigenlijk altijd een eerlijk antwoord gehad.

Nee Ying Yang jullie zijn ook op dit punt behoorlijk fout bezig maar het is jullie tent
Klopt ook alweer.

Dit is nu alweer het volgende punt wat zeer slecht is wat deze club uitstraalt.

Het wordt nu eens tijd dat ze met de klachten eens wat gaan doen zoals ook een goede masseur aannemen en pizza om 22.00 u en vriendelijker personeel op de werkvloer.
Ja de massages hebben op een ieder een andere uitwerking, ik ben er ook niet echt stuk van, of Nipa moet het doen. :D De pizza is denk ik niet nodig je hebt tot 22.00 uur de tijd om je buikje rond te eten en niet zoals in diverse andere clubs op je eten in de rij moet wachten en dan maar hopen dat er nog wat voor je rest, zeker als je iets later bent, en wat het personeel betreft, een enkeling mag iets vriendelijker zijn maar de meeste ben ik toch zeer content mee. :freu:

En zorgen dat de receptie wat meer info heeft over wie er werken.:teuflisch

En een betere selectie houden aan de deur over het binnen laten van in mijn ogen veel foute mensen en pooiers van een aantal dames die op hun beurt af en toe vrij agresief deze dames benaderen.
Dit zal een hekel punt blijven denk ik, maar wie weet. :confused:

Nee je kan dan wel weer een nieuwe club openen,maar meteen deze tent sluiten met dit beleidt.

Geef mij maar de vriendelijkheid van de theke dames in PHG,Vila Vertigo,GT,living Room en Oase.
Deze dames zijn inderdaad meer dan vriendelijk, maar dan wil ik wel een lans breken voor Sylvia van YY die toch altijd in ieder geval naar mij heel vriendelijk is net als de security. :lostit:

Wanneer men wil reageren : ik praat uit eigen ervaring over bovenstaande gevallen in deze club sinds de opening.

p.s. ik heb de bewuste dame daar zelf naar toe gestuurd en zal ook trachten om haar hier weer weg te halen,dat zal niet zo moeilijk zijn omdat ze volgens de leiding toch niet bestaat in deze ballentent.
Ja maar Jansen, wat moet je nu in een tent als deze zonder ballen. :green_smi:green_smi

smp
29 mei 2008, 15:16
1) Het lijkt me toch niet verstandig als je er van uit gaat dat als je naar eender welke club belt dat ze het damesaantal (als het al weinig is op dat moment) niet wat gaan oppeppen.

2) Me dunkt dat iedereen onder goed masseren wat anders verstaat. De éne houdt van hard, de andere niet. Pizza om 22.00 uur is volstrekt onzinnig omdat het restaurant open is tot 22.00 uur. Ik vind het net een voordeel dat YY zowat de enige club is waar je niet stipt om zes uur in een lange rij moet aanschuiven voor een bordje freet.

3) Jammer genoeg benaderden deze bruine beren ook een keer agressief een ijsbeer. Wat net zoals naar de dames toe, helemaal niet kan. Met dat verschil dat als ze de dames ter plekke niet agressief benaderen ze dat wel elders doen. In elk geval kan het niet dat YY die bruine beren nog binnenlaat, temeer zij als enige club met zoveel security aan de ingang staan. Zijn die blind? De manager geeft hen toch zeker niet de opdracht om die binnen te laten?
Ik wil hier wel nog aan toe voegen dat ik geen last heb gehad tot hier toe van die bruine beren en ze mijn plezier nog op geen enkel moment verpest hebben. Maar goed... ze hoeven gewoon niet in de club aanwezig te zijn. Ik mag er niet aan denken dat er ruzie ontstaat tussen x en xx en er zoals in sommige raambuurten vroeger als eens voorviel... geschoten wordt. Misschien overdrijf ik nu wat, maar controle op wat mee binnen genomen wordt door ongure personen gebeurt ook niet.
Verder wil ik er zeker ook nog aan toevoegen dat ik het wel storend vind hoe sommige personen zich gedragen binnen de club. Afgelopen zondag gezien (ik, niet het personeel, niet de security...): roken in het natte gedeelte (met veel poeha, zo van: "kijk eens wat ik doe, wat niet mag"), drank mee in de HWP --> gebroken glas (gelukkig niet in het water zelf), mannen die buiten op het terras bijna gingen vechten tijdens ruwe woordenwisselingen....

4) Wat de vriendelijkheid van het personeel betreft heb ik zeker geen klagen. Onvriendelijk zijn ze niet. Sommige niet uiterst vriendelijk (ik ben daar gevoelig aan). Maar dit fenomeen vond ik ook al terug in VV en zelfs in PHG, waar ik overigens erg graag kom en zowat m'n stekkie bij zonnig weer aan het worden is. Uitblinker in vriendelijkheid is LR en het personeel is er nog eens stuk voor stuk heel mooi, da's mooi meegenomen :rolleyes:.

Eigenlijk wou ik vooral over punt 3 wat kwijt. En Jansen gaf een mooie aanleiding, zodat ik mijn komend verslag over YY, van afgelopen zondag, hiermee niet moet bevuilen ;).


1. Ik hebt eens een paar keer gebeld toevallige nam dan Silvia de telefoon op en vroeg haar ook een shoeveel dames er waren en die bepaalde personen er waren die ik mss die avaond zou nemen om naar de kamer te gaan en het klopte ongeveer wel .Dus geleogen wordt er niet over het aantal dat er werkt of toch niet tegen mij in ieder geval.

2.Over het ten hebt ik ook niet te klagen dat is TOP in ORDE In YY .Zo hebben ze een apart eten ruimte wat de meeste saunaclubs niet hebben want ik ben onlangs de Zondag nog even in de Livingroom geweest amai als je op het moment dat ze het eten brengen nog snel op de kamer gaat met een dame en terug ben dan is alles ofwel op of opgeruimt was en dan nog zo gewoon aan de kleine tafeljes in de zetel waar je niet gemaakkelijk kan eten of aan de toog (bar) . NIET PRETTIG HOOR.

3. Daar hebt ik geen probleem mee de security aan de ingang doen gewoon hun werk .oke wordt ik geweigerd dan is dat maar zo voor de ene keer , maar ik natuurlijk van niet want na een stress van een week van werken wil ik wel relaxen in YY.

4.Over vriendelijkheid van het personeel betreft heb ik zeker geen klagen tot nu toe.
Punt uit.
:freu: wie weet ben ik zaterdag weer terug in YY als mijn werk tijdig af is en dan relaxen en genieten :fuck:

seksenfun
29 mei 2008, 20:33
Kort na de middag gearriveerd met mijn compagnon Dupke. Na het aantrekken van mijn berenvel meteen maar eens poolshoogte gaan nemen, na het lekkere middagmaal.

Het was weeral een tijdje geleden dat ik Mirjam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591) nog eens gezien had. Een vriendelijk welkom van haar gekregen. Ze zat met een vriendin op het terras in de zon. Te genieten. Ook Braziliaanse Debby (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=53890&postcount=1) heette me hartelijk welkom :love2:, net als het personeel aan het onthaal.

Ik zag meteen dat de vrouwen goed vertegenwoordigd waren voor een zondag :smile:. Meteen enkele toppertjes gespot zoals Nadine (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9316), Nipa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=48511&postcount=5), Daina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8863) (overigens continue bezet), Simona (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7276), Suzanne (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=73402&postcount=1) (Hongaarse) en Mirjam dus.

Vanwege het mooie weer heel de namiddag gerelaxt en gespeeld (met Katie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11101), zie verderop): HWP, sauna, zwemmen en zonnen. Het koudedompelbad vandaag niet gebruikt, net als de kino.

Nadat ik van de sauna kwam en een duik genomen had in het zwembad en na er wat in geplonst te hebben liet ik me languit drogen op een ligzetel in de zon. Katie wou absoluut in het zwembad maar wou ook absoluut dat er een ijsbeer mee in ging. Er waren echter geen kandidaten :nee:. Ondanks dat ik net bijna helemaal opgedroogd was heb ik haar toch maar mee in het water geholpen, door er zelf ook weer in te stappen.

Na een tijdje terug uit het zwembad geweest te zijn stond Katie me uit de dagen. Ze zei dat ik haar niet in het water zou durven duwen, toen ze lange tijd aan de rand van het zwembad stond onnozel te doen. Ze zei dat op een moment dat ik, volgens haar ondeugend, naar haar aan het kijken was. Hoewel ik, voor ze me uitdaagde door wat ze zei, niet aan het denken was om haar er eens in te duwen. Toen begon een kat en muisspelletje http://img175.imageshack.us/img175/2585/imagesse4.jpg (http://imageshack.us) . Zij de muis en deze kat wou dat muisje vangen :smile2:. Haar vriendinnetjes keken toe, mede-ijsberen ook. Er is echter niets zo moeilijk als iemand te pakken krijgen rond een zwembad. Ik ben inmiddels geen 20-er meer en zij was behoorlijk goed in conditie. Na een tijdje liep :lostit: ze de bar in en durfde lange tijd niet meer aan het zwembad komen. Toen ze dacht dat ik het wel vergeten was, ik was weer in de zon gaan liggen, kwam ze naar het zwembad en zette haar in een zetel bij haar vriendinnen. Ze liep voorbij mijn zetel en ik had haar gevraagd om bij mij te komen zitten en mij te vertrouwen. Dit deed ze beiden niet :nee:. Nochtans was ik al niet meer van plan om haar er in te duwen. Ik daagde wel wat uit en stapte op haar toe ;). Na wat twijfelen bleef ze toch zitten. Voor ik naar haar toestapte had ik al gemerkt dat ze tegen haar vriendinnen over mij bezig was. Wanneer ik bij haar zat hing er een ‘trillerig’ sfeertje, rondom mij. Ik voelde gewoon aan dat ze mij eigenlijk (met hun 3: Nadine, katie en een wat vollere met bril) in het zwembad wilden duwen. Ik bleef zitten en was er van overtuigd als dit zou gebeuren dat er minstens één van hen ook mee in zou vallen :roll3:. Ze wisten dat blijkbaar zelf ook want alles bleef kalm :smkiss:. Zo was het niet meer leuk en ik ging maar weer bij mijn mede-ijsberen zitten. Na even wakkerde de vlam weer aan en jaagden we weer achter elkaar :lostit: :lostit:. Ik dacht opeens dat ik ze had. Ze rende weg van het zwembad, niet naar de hutjes, niet naar het terras via de trap maar… verdorie :motz:, dat wist ik niet… er is een ‘geheime’ weg langs buiten naar de kino. Ze was dus toch ontsnapt. Wanneer ze na een tijdje wéér terugkwam greep ze naar een badjas om haar handen af te drogen of zo. Ik dacht dat ze mijn badjas in het zwembad wou gooien en stond weer snel in haar buurt. Ze was nog braaf want ze liet hem op het droge, ook al had ze nog tijd genoeg toen ze aan mijn reactie zag dat het mijn badjas was. Ze wierp mijn sleffers dan maar in het zwembad. Enfin… zo ging de kindjes :baby2: hun namiddag snel voorbij.

Omdat je van de zon moet profiteren als ze schijnt in onze regionen wou ik nog wat in mijn privé-tuin (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=74982&postcount=170)gaan liggen. Ik verhuisde alvast een zetel naar daar en ging een drankje bestellen, binnen in de bar. Toen ik weer naar buiten wou gaan werd mijn hand vastgegrepen door Daniël (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=76469&postcount=4). Zij heeft het gepresteerd om mij uit de zon te houden. Dat is al heel wat, hoe heeft ze het voor mekaar gekregen :confused:
Voor het avondeten, net na m’n sessie met Daniël botste ik op Sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=34681&postcount=23). Die heeft toch regelmatig pech :smile:. We botsen bijna steeds op mekaar als ik net van kamer kom.

Na de sessie van een uur met Daniël had ik flinke trek gekregen in een lekkere hap. Zoals gewoontegetrouw was het eten weeral lekker. Veel keuze. Ik koos voor kip, gyros en lekkere frisse zomersalade met koude aardappeltjes in mayonaise. Het dessertje (iets tussen chocoladeroompudding en chocolademoes) was heerlijk. Na het avondeten weer naar beneden naar de bar. Ik liep Sonja voorbij en kreeg een tik op mijn poep :moon:, ik daagde wel wat uit.

Ik trof Sonja een derde maal wanneer ik aan het relaxen was in de HWP. Ze kwam daar weer ‘vissen’ naar een kamertje. Eerst deed ze wat grappig aan de rand van de HWP, nadien zwaaide ze met haar bovenstukje. Ik maakte haar heel duidelijk dat ik vandaag niet met haar op een kamertje zou belanden. Denk je dat je dan door Sonja gerust zal gelaten worden? Nee hoor, ze kleedde haar helemaal uit en kwam bij mij zitten in de HWP, naast me en begon meteen van alle ondeugende en stoute dingen te doen :freu:. Ze voelde dat mijn pik daar wel op reageerde. Meteen de vraag of we niet beneden in een hutje konden gaan. Na een kwartiertje ging ze uit de HWP, alleen. Ik wist voor mezelf dat Sonja nu niet de ideale partij voor mij was. Voor ze uit de HWP stapte probeerde ze ook nog even, terwijl ze mij verleidde, Dupke ook te verleiden. Ze zat tussen ons in en legde haar benen op Dupke zijn benen, allicht in de buurt van z’n…:smile:. Ze bleef even vriendelijk en lief als altijd.

Even terug keren naar het avondeten. Ik kwam de trap af en zag Nipa op een kamer wachten, met de ijsbeer waar ze al heel de dag mee vertoefde, die haar voor een hele dag geboekt had. Er stonden nog twee ‘koppeltjes’ op een kamer te wachten. Buiten een poepeklets, een knipoogje en wat glimlachen naar mekaar hadden we nog niet veel met mekaar gedaan. Daar bracht Nipa beneden aan de trap verandering in. Ze liet de andere ijsbeer even voor wat ie was om mij lekker vast te pakken, te knuffelen en binnen te draaien :love:. Hmmm. Die ander ijsbeer was daar duidelijk niet met gediend. Pech voor hem :smile2:.

Over de meiden (daar gaat het ‘m toch om, nietwaar?)
- Mirjam van heel de dag niet gezien. Alleen bij het binnenkomen eventjes op het terras. Nadien toch nog héél even een glimp kunnen van opvangen, van op het terras, beneden, onderweg van de ‘vluchtweg van Katie’ naar een hutje met een beer.
- Daina ook van heel de dag niet gezien en als ik ze zag was ze in het gezelschap van een ijsbeer. Van bij binnenkomst, net nadat ze haar middagmaal op had, was ze al niet meer vrij.
- Nadine heb ik zowat heel de dag zien luieren en tetteren in de zon. In kameren had ze ook later op de dag niet zo heel veel zin in. Ze reageerde lauwtjes op tekens van een ijsbeer die toch wel konden betekenen dat hij op kamer wou met haar.
- Braziliaanse Debby deed heel de dag haar uiterste best om mannen te kunnen krijgen, hoofdzakelijk door verleidelijk te lachen en sensueel te dansen (voor met haar poep).
- Over Christina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8193) wil ik nog het volgende kwijt. Ik heb nu met eigen ogen eens gezien welke tactiek zo zoal toepast om toch nog met (nieuwe) mannen in bed te kunnen duiken. Ze klampt de beer aan in het natte gedeelte (tegenover het bidet voor de vrouwen) en begint dan onder de badjas te grabbelen, terwijl de beer tegen een muurtje staat en knuffelt hem ook eventjes lichtjes. Dan speelt ze er erg op in dat andere mannen dit allemaal zien en dat dat niet zo leuk is. Het resultaat is dan dat de man maar mee naar boven gaat met haar. Niet zo mooi, commercieel gezien wel goed. Christina is sinds meerdere maanden steeds goedlachs en vriendelijk tegen mij, daar waar dat zéker niet het geval was in het begin dat ze daar werkte. Als die hoopt dat ze met mij ook nog wel eens op kamer kan belanden is dat tevergeefs.
- En dan nog iets voer Donna (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6250). Als ik haar recensies lees is ze niet slecht in wat ze doet, zéker niet, maar ze verlangt absoluut niet naar actie van de man naar haar toe. Dat vind ik dan al veel minder. Dezelfde geruchten gaan ook de ronde binnen YY over haar. Samen met haar bijzonder mooie uiterlijk begin ik dan toch te twijfelen. Zou ik dan toch nog wel eens met haar op een kamer geraken? Maar ze is zo stuur. Ze kan zo moeilijk lachen. Foei!

Zo de bijzonder mooie, speelse en plezante dag zat er weeral op.

Jansen
29 mei 2008, 21:22
Nog even een reactie op mijn eerste verhaal,

De club vind ik zelf er goed uitzien ook de kamers zijn mooi en schoon.
de keuken en het eten is goed,de tuin is netjes aangelegd.
Dus daar ligt het niet aan.

Maar het personeel vond ik in het algemeen onder de maat en goedkoop van uitstraling.
Dit is ook een persoonlijke mening.

De info is gewoon slecht als je belt (en ook meerdere ijsberen hebben ervaring ) dat er altijd gelogen wordt over het aantal.

De meeste dames vind ik ook van zeer goedkope komaf (maar er zijn ook een aantal goed dames bij ) dus ik vind het jammer dat er niet beter geselecteerd wordt.

Nogmaals de pooiers die daar rondlopen hebben ook vaak problemen als een andere dame meer verdient dan die van hun.

Nu ben ik niet het type dat me laat intimideren door een van hun of door een van de klanten die moeten laten zien dat ze iets meer mogen en kunnen.

Ik ga dus voor niemand aan de kant maar vind dat ik hier niet thuis hoor als een van mijn favorietjes er niet is.

En ik mis mijn massage of die nu hard of zacht moet zijn is niet van belang dit kan je een goede masseur voorleggen.

En Pizza rond 23.00 u is gewoon lekker en kost hun niet meer dan E.50,- per avond in een vaste afspraak ( ook mijn mening )

Wanneer daar weer problemen ontstaan dan kan de politie het slot weer terug op de deur doen en dat zou toch jammer zijn.

En als laatste ik heb in het eerste jaar daar voor het 1 jarig feest ook een aantal dames naar toe gestuurd waaronder Elvira,Angeluiqe,Sandy,Naomie en Sarah maar een bedankje kon er toen ook al niet af,
Dus luisteren naar een ervaren ijsbeer met connecties bestaat niet ook nu niet met Victoria die daar werkt.

Nu ze een club bij gaan openen hoop ik dat ze daar van leren en niet de dames op en neer laten rijden daarmee gaat de kwaliteit ook achter uit met dat geshop

p.s. dit is een mening van wat er ook echt gebeurd en niet een beetje gelul.

Hollandmale
30 mei 2008, 19:19
.....al bekend:
Wijziging in de "all-in" entree prijs vanaf 01-06-2008:
Kom je binnen voor 16.00, geniet van de korting en betaal geen 50 euro maar 40 euro, na 16.00 uur betaal je 50,00 euro.En dit:
Saunaclub YinYang Roermond presenteert:

SAUNACLUB ZA-ZEN
Opening 01-07-2008
Bosserheide 53
5855 EB Well ( noord Limburg nl., liggend tussen Venlo en Nijmegen)
tel: 0478-636011
www.saunaclubzazen.nl (zeer binnenkort actief)

Hier wordt de kwaliteit en service van Saunaclub YinYang voortgezet in een zeer mooie, warme en gezellige ambiance.Hmmm, zo te zien geen FKK, jammer.

seksenfun
30 mei 2008, 19:56
en ook nog dit:

Party time.
Het is weer tijd om een geweldige "Party" te organiseren in Saunaclub Yin Yang, dit gaan wij realiseren op zaterdag 28-06-2008, aanvang v.a. 14.00 uur.
De sfeer en uitstraling :
" Dress to Impress - White- "
(nadere info via onze receptie)
Deze dag de
" Open Air Dance Party 2008 "
(in vertrouwen dat de weergoden ons goed gezind zullen zijn)
Staat de grootste BBQ van Saunaclub Yin Yang met halve runderen te garen.

Jullie mogen van ons wederom een mooie ontspannende, gezellige, dag verwachten, met een loterij waar aantrekkelijke prijzen te winnen zijn.

Entree prijs 28-06-2008 65 euro- all-in.

Ook nu weer- MIS dit niet- nadere info over deze dag volgt z.s.m.

oblix
30 mei 2008, 20:43
en ook nog dit:

Party time.
Het is weer tijd om een geweldige "Party" te organiseren in Saunaclub Yin Yang, dit gaan wij realiseren op zaterdag 28-06-2008, aanvang v.a. 14.00 uur.
De sfeer en uitstraling :
" Dress to Impress - White- "
(nadere info via onze receptie)
Deze dag de
" Open Air Dance Party 2008 "
(in vertrouwen dat de weergoden ons goed gezind zullen zijn)
Staat de grootste BBQ van Saunaclub Yin Yang met halve runderen te garen.

Jullie mogen van ons wederom een mooie ontspannende, gezellige, dag verwachten, met een loterij waar aantrekkelijke prijzen te winnen zijn.

Entree prijs 28-06-2008 65 euro- all-in.

Ook nu weer- MIS dit niet- nadere info over deze dag volgt z.s.m.

Ja, en ze hebben ook al een hele horde fotografen ingehuurd met van die telelenzen voor het party fotoalbum op internet.
:loud:speciaal voor de liefhebbers die graag als fotomodel fungeren.
Veel succes:teuflisch

Flipper
31 mei 2008, 13:55
Hond + Dolfijn samen naar YY gisteren :D ....

We kunnen alleen maar zeggen dat we het niet eens zijn met het goede dat men verteld over yy.. Men mag best eens wat variatie aanbrengen op het eten. En de service niveau`s van de dames op peil brengen. Nou heb ik ze niet allemaal gehad.. Omdat er voor mij een veeel te hoog milf gehalte was. :mad: En die die ik gehad heb waren hun geld echt niet waard.. Ik had gewoon zoiets van snel betalen dan kan ik weer weg van deze dvp... :eek:

daarna zijn we maar naar de disco in moers gegaan.. :lostit: :freu:

:wink: YY gaat voorlopig de ijskast in... over 6 maandjes zien we wel weer eens verder... :smile2:

guidog
31 mei 2008, 20:37
Ik ben de laatste weken meermaals in YY geweest en ik moet eveneens zeggen dat het milf-gehalte mij meer en meer stoort. Wat me ook stoort is het feit dat verschillende van de aanwezige meiden al maandenlang in de club aanwezig zijn terwijl elke ervaren beer ze mijdt als de pest omdat ze in de kamer niets presteren. Maar klaarblijkelijk zijn er nog steeds voldoende "nieuwe" beren elke dag om hun zaakjes te laten draaien. Echte mooie en tegelijkertijd goeie meiden zijn er -volgens mij- niet zoveel in YY. Verder zijn er dikwijls aanzienlijk meer mannen dan vrouwen aanwezig, wat het er soms eerder op een homo-club laat lijken...:D:D Wat me dan weer heeft laten besluiten om toch maar weer eens elders te gaan verkennen.