Volledige versie bekijken : YY vragenbakje, Juni 2008
Wijziging in de "all-in" entree prijs vanaf 01-06-2008.
Kom je binnen voor 16.00 geniet van de korting en betaal geen 50€ maar 40€, na 16.00 uur betaal je 50€.
Vroeger was dit 35€ voor 15.00 uur.
:wink:
mr rocky
1 juni 2008, 13:05
Wijziging in de "all-in" entree prijs vanaf 01-06-2008.
Kom je binnen voor 16.00 geniet van de korting en betaal geen 50€ maar 40€, na 16.00 uur betaal je 50€.
Vroeger was dit 35€ voor 15.00 uur.
in de Trompetter stond 42.50 euro voor 15.00???
in de Trompetter stond 42.50 euro voor 15.00???
Kijk eens op de site bij nieuwsbrief! 40€ voor 16.00 uur! :wink:
Stiffmaster
3 juni 2008, 16:10
Zoals al aangegeven zondag 1 juni in YY geweest eigenlijk tegen de verwachting in, maar op verzoek van een bekend beertje geen nee kunnen zeggen :nee:, moet ik toch eens gaan leren :cool:
Nog van de inmiddels bekende deurkorting geprofiteerd, helaas niet zoals op de deur stond aangegeven € 35,- maar nu dan € 40,- en mijn werkkleding in ontvangst genomen en me gemeld aan de bar waar ik door een zeer lieftallige donkerharige jongedame werdt onthaald, nog nooit gezien dus mag ik er van uit gaan dat ze nieuw is, echt een lekker ding. Mijn drankje in ontvangst genomen en me eens lekker buiten genesteld waar toch al verschillende leuke dames aanwezig waren :freu:
Na een tijdje de sauna opgezocht en lekker gerelaxt, even dompelen en dan het bubbeltjesbad in, Mirjam die nog als badnimf wilde optreden maar daar even voor bedankt, per slot moets de inwendige mens eerst even gaan aansterken dus even lekker een broodje gaan happen, Stiffie tussen een pakweg 15 lekkere dametjes, jammie :teuflisch
Op de terugweg mijn maatje Dupke tegen het lijf gelopen, nog nagenietend van een feestje van ene W2 :green_smi , bleek wel erg zwaar te zijn geweest, bedoelde Dupke nu W2 of het feestje :smile2: afijn lekker op het terras plaatsgenomen en inmiddels was ook Monica en Chantal in the house, dus borrelde het bij Stiffie inmiddels bij het aanzien van Chantal, deze was Stiffie zeker nog niet vergeten, een hartelijke ontmoeting volgde, Hollandmale was inmiddels ook binnen die vondt dat hij genoeg had geleerd :confused:, zal vast met iets anders te maken hebben.
Stiffie had inmiddels Chantal weten te strikken en HM werdt er stil van dat ze zo`n heerlijke body bleek te hebben, maar ja dat wist Stiffler natuurlijk al :baby2: een bijna 2 uur dampende sessie zou volgen, brrrr wat is het toch lekker. Na het douchen weer naar de bar gelopen alwaar ik tegen het bevallige lijfje van Ivonne aanliep, wederom een warm onthaal en Stiifie van oei en nu, kan niet gelijk, eerlijk is eerlijk het is er niet meer van gekomen, soms een smoesje om bestwil. Even wat lekkers gaan eten en uitbuiken op het zonnige terras, wat kan het leven toch prettig zijn.
Dupke was inmiddels ook weer terug van zijn halve marathon met Susanne, echt een lief en lekker ding en ook weer Nederlands :luvlove:, wie zij ook alweer dat die Nederlandse meiskes niks waren, nu lopen er dus echt wel een aantal van top kwaliteit :lostit: . helaas voor Stiffler moest Susanne eerder weg anders had het nog mooier kunnen worden dan dat het al was, HM die nog steeds met een opgeklopt gevoel zat en niet wist wie te kiezen, ja het was weer eens zo`n mooie dag in het Limburgse landschap, geen gekke dingen gezien vandaag en met een goed gevoel de terugreis aanvaard. :wink::wink:
dusmaardus
3 juni 2008, 16:17
Afgelopen zaterdag voor het eerst in YY geweest. Voorheen alleen maar in GT maar wat een toptent.
Ik heb hier hele leuke dingen gedaan met een hele mooie jongedame maar weet helaas haar naam niet.
Dus hopelijk kan iemand mij hiermee helpen die er ook afgelopen zondag was of iemand weet het aan de hand van de beschrijving.
1: Was echt de aller lekkerste die er zondag 1 juni rondliep
2: blond haar, half lang en opgestoken
3: lijkt een beetje op paris hilton
4: ziet eruit als echt een klasse vrouwtje
5: cupje B/ C
6: hele mooie voetjes (mijn ding)
7: gekleed in een wit korset met een wit slipje met op beide rose bloempjes
8: ze had rose pluisje muiltjes aan
oh wat was ze lekker maar wie weet naam van deze schoonheid?
Alvast bedankt
en ook nog dit:
" Dress to Impress - White- "
Een witte badjas ipv een groene? :lostit:
Afgelopen zaterdag voor het eerst in YY geweest. Voorheen alleen maar in GT maar wat een toptent.
Ik heb hier hele leuke dingen gedaan met een hele mooie jongedame maar weet helaas haar naam niet.
Dus hopelijk kan iemand mij hiermee helpen die er ook afgelopen zondag was of iemand weet het aan de hand van de beschrijving.
1: Was echt de aller lekkerste die er zondag 1 juni rondliep
2: blond haar, half lang en opgestoken
3: lijkt een beetje op paris hilton
4: ziet eruit als echt een klasse vrouwtje
5: cupje B/ C
6: hele mooie voetjes (mijn ding)
7: gekleed in een wit korset met een wit slipje met op beide rose bloempjes
8: ze had rose pluisje muiltjes aan
oh wat was ze lekker maar wie weet naam van deze schoonheid?
Alvast bedankt
Kim denk ik...
Kim denk ik...
Ja zeker Het was de duitse KIM alias Paris hilton zo zie je weer voor de ene weer een klassedame en voor een andere geen klasse dame .
zo zie je maar weer ieder zijn eigen type van smaak van dame ,maar geef mij maar en dame die kwa service iets te bieden heeft voor mij hoeft het geen klasse dame of een model te zijn maar het mag wel.
Silvester
4 juni 2008, 16:35
Ja zeker Het was de duitse KIM alias Paris hilton zo zie je weer voor de ene weer een klassedame en voor een andere geen klasse dame .
zo zie je maar weer ieder zijn eigen type van smaak van dame ,maar geef mij maar en dame die kwa service iets te bieden heeft voor mij hoeft het geen klasse dame of een model te zijn maar het mag wel.
Hmmm....
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=76155&postcount=29
:o
dusmaardus
5 juni 2008, 11:23
Deze kim was iig helemaal te gek en de service was ook heel goed. Was niets eigenlijk wat ik niet mocht doen en ik ben wel wat gewent. Mijn naam is trouwens veranderd :-D
Hollandmale
5 juni 2008, 18:55
....., Hollandmale was inmiddels ook binnen die vond dat hij genoeg had geleerd :confused: ,.....Heb van de receptie geleerd dat ZaZen 'n heuse FKK wordt :eek:.
....., HM die nog steeds met een opgeklopt gevoel zat en niet wist wie te kiezen,.....Jammer dat badkamertijgerin Suzanne al zo vroeg naar huis ging.
Gelukkig kon Yvon me ook van dat opgeklopte gevoel af helpen :p.
Geilaard
6 juni 2008, 13:09
Heren,
nu het weer beter dreigt te worden, krijg ik ook altijd zin om in de zon sex te hebben met een of meer meiden. Hoe staat het met de mogelijkheden om bij het zwembad en/of in de tuin sex te hebben of is dit een taboe in YY. De ambiance in GT bevalt me op dit gebeid namelijk zeer.
Willem2
6 juni 2008, 13:39
Heren,
.... De ambiance in GT bevalt me op dit gebeid namelijk zeer.
:welcome2:
Op deze site als schrijver :freu:
Bedankt voor deze vraag en begin maar meteen te vertellen bij GT met wie je het allemaal in de tuin hebt gedaan.
Succes met schrijven :wink:
longdivision
6 juni 2008, 14:07
Vorig jaar heb ik gezien dat ze rustig bezig waren naast het zwembad, op de ligstoelen. Ik neem aan dat dat je vraag beantwoord. Het zal toch vooral aan de vrouw in kwestie liggen of ze en plein public genomen wil worden ;) Verder zijn er van die kleine tuinhuisjes, iets onder het zwembad, waar ook lekker gezweet word :D
Stiffmaster
6 juni 2008, 14:11
Heren,
nu het weer beter dreigt te worden, krijg ik ook altijd zin om in de zon sex te hebben met een of meer meiden. Hoe staat het met de mogelijkheden om bij het zwembad en/of in de tuin sex te hebben of is dit een taboe in YY. De ambiance in GT bevalt me op dit gebeid namelijk zeer.
Mijn ervaringen op het sex hebben binnen de saunaclubs in de tuin of iets dergelijks is dat bij GT het eigenlijk al zo langzamerhand de normaalste zaak van de wereld is :cool: , bij YY heb ik dit eigenlijk nog niet, dan wel heel summier gezien. :wink:
Flurkman
6 juni 2008, 14:47
Heren,
Wat een vieze praatjes. Wat een onbehoorlijke naamkeuze. Het enige woord dat mij in dit bericht bevalt, is de aanspreking :thefinger
seksenfun
6 juni 2008, 22:52
Soms gebeurd het wel eens dat er werken zijn aan het spoor in Nederland. Dan rijden er geen treinen maar bussen. Vandaag reden er echter geen bussen in Nederland. Gisteren blijkbaar ook al niet, een staking. Dat wist den deze natuurlijk niet :redface:. Dus was het ofwel een taxirit of wel te voet. Ik koos ervoor om te voet te gaan. Het was immers stralend weer en al lekker warm zo in de voormiddag. Bovendien is dat sportief. Dit viel echter een beetje tegen. Het is niet alleen 45’ stappen (gewone pas). Snel stappen was niet mogelijk omdat ik nu na pakweg 20’ al behoorlijk warm had. Het was dus eigenlijk al te warm buiten om zo een eind te marcheren. Bezweet kwam ik aan in YY. In de schaduw lopen was er ook niet bij. Allemaal open vlaktes of brede banen met huizen met een voortuin. Bovendien stond de zon schuin voor mij. Ik kwam dus niet al te fit aan.
Bij het binnenkomen aan de receptie meteen een goedendag gekregen van Alifia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=60315&postcount=6).
Na een handdoek omgeslagen te hebben (of zelfs niet –half-) meteen het zwembad ingestapt om het weer wat frisser te krijgen. Op het terras ontmoette ik Mirjam (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9591). Ze zat begot weer op dezelfde plek als vorige zondag acht dagen.
Na de verfrissing in het zwembad languit uitgerust, op een tuinzetel in de zon, van de fikse wandeling. De zon brandde al serieus dus moest ik van de warmte weer het zwembad in. Nadien weer in het zonnetje mijn lijf laten drogen. Intussen had ik ook al flink honger gekregen. Hup Nederland hup… naar het restaurant na een douche. Onderweg naar het restaurant kwam ik Nipa tegen. Aan de krukjes aan de toiletten, tegenover de gokautomaten. Nipa was deze keer niet aan het gokken. Vandaag was het Maya (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=56301&postcount=3) die er niet genoeg kon van krijgen.
Het eten in het restaurant was weer een hele verwenning :freu: (Foots heeft wat gemist). Buiten de 7 soorten broodjes (wienerpistolets, groffe met musliegranen, maanzaad- en sesamzaadbroodjes, gewone witte, Franse pistolets en licht grof met kruiden), wit en bruin brood, sandwiches, 5 soorten vlees, kaas, spek, eieren, cornflakes (gewone en chocolade) en muslie en 3 soorten fruit (appel, peer appelsien). Er was ook fruityoghurt en een frisse sla van tomaat, komkommer en maïs met een sausje en apart ook nog komkommer en tomaat, zonder saus, wat enorm smaakte bij dit warme zwoele weer :freu:. Verder nog 2 soorten taart en de gebruikelijke soorten thee en koffie.
Terug naar beneden eens kijken of er een privé-HWP voor mij vrij was. Dat was zo. Ik ben dan maar een handdoek gaan halen. Praktisch als je uit de HWP komt ;). Plots botste ik op Maya. Het was een blij weerzien. Ze was vandaag pas toegekomen. Ik vertelde haar dat ze dan gisteren lekkere chocolaatjes, die bovendien nog erotisch zijn ook, misgelopen is. Waarmee ze direct wist wie er gisteren ook in YY geweest was. Ik vroeg haar of ze het goed vond dat ik naar Dupke zou sms-en dat ze er was. Daarmee was ze tevreden. Maar Dupke kwam niet opdagen. Ik zette mijn stappen verder richting HWP. Kwestie van het eten wat te laten zakken. Wat later wenkte ik Maya om haar te zeggen dat Dupke nog niet antwoordde. Op dat moment dacht ze echter dat ik haar wenkte om mee in de HWP te komen zitten en nadien samen naar een kamer te gaan :hah:. Waar het eerder kalm was bij binnenkomst was het inmiddels al wat drukker geworden met een licht overgewicht aan mannen.
Omdat het buiten nu toch eigenlijk wat té warm was, ging ik maar eens rondneuzen (dat was toch mijn gedacht) met wie ik op de kamer zou gaan. Hoewel Nipa mij al beter kent en dus daarstraks nog zei dat ik altijd eerst wil relaxen (HWP, sauna, zonnen bij het zwembad als het mooi weer is) stond ze nu toevallig aan de HWP met een vriendin. Had ik ze niet even gewenkt had de dag allicht anders verlopen. Ik bedoel dat ik dan heel waarschijnlijk een tweede keer op rij niet met Nipa in de kamer zou beland zijn. Maar van het één kwam het ander (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=78142&postcount=35).
Na deze toch wel bezwete bedparty wederom een verfrissende duik genomen in het zwembad. Deze keer moest ik niet proberen om Katie in het zwembad te duwen, ze zat er al in. Ik dus er bij ;). Ze was het even aan het uitleggen tegen haar vriendin. Half opgetrokken aan de rand van het zwembad. Net voldoende voor mij om een mooi zicht te hebben, toen ik achter haar was gaan staan, aan de andere rand van het zwembad, op haar mooi lichaamsdeeltje tussen haar benen ;) ;). Voor de rest deed ze weer even gek als gewoonlijk, speels uitdagen. Ook later op de avond nog op het terras en in de bar. Na de plons nog wat in het zonnetje gelegen.
Terwijl de YY-kok alles aan het klaarzetten was voor de BBQ en de BBQ al werd aangestoken stapelden donderwolken zich op, boven het grondgebied Roermond. Hoewel het her en der nog wat lichter was, viel de regen ineens met bakken uit de lucht. Dan maar de sauna ingekropen. Hoog en droog :smile:. 10’ later scheen alweer de zon. De BBQ kon dus gewoon doorgaan. Het is trouwens heel de maand juni, volgens affiches in YY, BBQ-maand áls het mooi weer is en ze mooi weer voorspeld hebben. Blijkbaar nemen ze dit nogal soepel op want eigenlijk had men onweer voorspeld. Omdat ik terug honger had gekregen ben ik maar gaan aanschuiven aan de BBQ. Weer met alles er op en er aan. Het terras zat vol dus ben ik mijn eten maar gaan oppeuzelen op een ligzetel aan het zwembad in een flauw zonnetje. Na de eerste drukte was er toch weer plaats op het terras om mijn tweede bord op te eten (enfin, wat er op lag, het bord heb ik heel gelaten ;), het was maar van plastiek, net zoals het bestek, wat toch een beetje jammer is en wat misplaatst bij zo’n lekkere BBQ). Maar goed… plastiek kan niet breken, zal men denken (en dat is nog waar ook ;)). Aan de tafel over mij zat Katie met een koppel vriendinnen en een paar beren. Ze kan het natuurlijk maar weer eens niet laten om de aap uit te hangen en kroop snel op een tafeltje in het midden van de grote parasol en duwde snel eens flink met haar handen in het midden van de parasol. Het gevolg raden jullie al: iedereen aan de rand van de parasol, op een stoel zittend, nat :hah:.
Op wandel door het YY-etablissement kwam ik een Vlaamse Limburger tegen. Ik zag hem nog niet eerder maar hij komt vaker naar YY. Hij stond te babbelen met een mooie blonde nieuwe meid, die in het koudedompelbad stond. Zij werd weeral meteen een stukje meer naar mijn hart. Volgende keer maar eens beginnen om er ook een praatje mee te maken. Ze lijkt ‘warmte :luvlove:’ te geven. Wat later kom ik van hem te weten dat er momenteel een nieuwe saunaclub open is in Vlaanderen. Na de Queenies- en Las Vegasflop. Maar ook dit zal wel een flop worden (blijven). Den baas snapt nog niet dat er in een saunaclub meer dan 2 meiden moeten zijn. Voor de rest is alles gelijk aan een saunaclub naar Duits model (prijs, faciliteiten, eten en drinken). Vroeger was het een gewone bar. Deze club bevindt zich in Lanaken. De naam ontsnapte hem even. Een zoektocht op het internet leverde niets op. Hij bedoelde toch niet sans soucis?
Later in de bar, hoe verwonderlijk het ook mag klinken, een leuke (jawel leuke) babbel gehad met Christina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8193). Ze was ook heel lief en vriendelijk en een beetje lachziek. Ik zou er zowaar bijna mee op kamer willen gegaan zijn… NOT!! Te bedenken dat toen zij nog maar net enkele dagen (of de eerste dag?) bezig was in YY, nog maar amper wat Duits en Engels verstond, ze na 10’ kletsen met haar (ik was bij haar in een zetel gaan zitten) ineens wegliep zonder iets te zeggen :hammer:. Nadien kon er zelfs bijna geen glimlach meer of naar mij. Ik maakte dit nog nooit mee. Het zal wel aan haar gelegen hebben zeker :D. Sinds enige maanden was dat van dag op dag veranderd. Ze wist blijkbaar af van de slechte recensies op het www. Beïnvloed dit nu haar service in goeie zin of wil ze na zo veel tijd ook deze beer wel eens met haar in bed krijgen :roll3:? In één van mijn vorige recensies dacht ik nog opgeschreven te hebben dat zoiets nooit zal gebeuren, of vertelde ik het mondeling aan een mede-beer? In elk geval komt hier het spreekwoord: “zeg nooit, nooit”, (misschien) goed van pas :twisters: Een collega-ijsbeer liet zich verleiden tot een triootje met Christina en Suzanne en was zeer tevreden, over beiden.
Nog wat later nog een toffe babbel gehad met Suzanne (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=73402&postcount=1) en tot voor ik vertrok nog gehoopt om de naam te weten te komen van die mooie jonge blonde dame uit het koudedompelbad. Echter tevergeefs :mad:. Ze bleef babbelen met een andere ijsbeer, die haar alcoholische drankjes gaf, dus ze zou allicht nog wel wat zijn blijven plakken en je kan er dan moeilijk tussenkomen om de naam te vragen.
Als ik al aangekleed was nog een saluutje gehad bij het buitengaan van Maya en Alifia. Alifia verwelkomde mij dus en zwaaide mij ook uit ;). Misschien had er vandaag meer moeten geweest zijn tussen ons?
Voorts was het een drukke bedoening in de avond in YY, maar gezellig druk. De muziek niet té hard en een mooie nieuwe zwarte jonge vrouwelijke kracht achter de bar. Mirjam zag je zoals gewoonlijk maar zelden buiten de kamers.
Omdat ik niet goed ben in namen wordt een volledige lijst geven moeilijk. Toch een professoir lijstje: Alifia, Maya, Nipa, Suzanne (Hongaarse), Christina, Katie, een tweeling (of 2 zussen), nieuw en opmerkelijk mooi, Simona (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=7276), Tania (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=40557&postcount=1), Diana (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=54447&postcount=1), Emma (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1261), een paar MILF’s, Sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=34681&postcount=23)................
Geen baco-drinkers gemerkt.
Tijdens het EK kan je in YY op verschillende grote schermen binnen en op het terras kijken naar het hup hup hup gebeuren.
En zo kwam er weer een einde :mad: aan een heel geslaagd hot (in alle opzichten) snipperdagje en verlengd weekend.
Op weg naar huis begon het pijpenstelen te regenen en te onweren omstreeks 21.30 uur. De BBQ zal dus niet uitgelopen zijn.
Hollandmale
8 juni 2008, 00:57
Heb van de receptie geleerd dat ZaZen 'n heuse FKK wordt :eek:......staat op de YY-site:
Geopend vanaf 1 juli
Spannend en erotisch
ZaZen Saunaclub (FKK)
Juli aktie: entree E 35,-
Jetliner
8 juni 2008, 12:51
Eveneens per 1 juli en nog grensverleggender:
na België gaat ook in Nederland het algehele rookverbod van kracht.
Nienke van YY wist het onlangs te melden en heb intussen ook de commercials gezien op de Nederlandse tv. Voortaan geen enkele sigaret meer in YY? Zullen jullie de discipline opbrengen om de wet na te leven? Het zal ons benieuwen.
Het zal voor een kleine minderheidsgroep (waaronder uw dienaar) een verlichting worden.
Vaarwel vlinders in de keel, jeukende ogen en navrant kuchje dat tot drie dagen na een dagje YY aan me blijft plakken als een wijnvlek op een tafelkleed.
The Joker
8 juni 2008, 15:54
na België gaat ook in Nederland het algehele rookverbod van kracht.
Ik woon toch al aardig wat jaartjes in België en heb helaas weinig gemerkt van dat rookverbod...
Waar moet dat allemaal gelden dan?
Zowel in discotheken, kroegen en vaak zelfs ook nog in eetcafés paft men zichzelf en hun omgevingsgenoten nog steeds goed vol met longkanker :ranting2:
zeppos58
8 juni 2008, 16:14
Echte Restaurants, openbare gebouwen en kantoren (zeg maar op uw werk) mag men niet roken in België. In cafés nog wel in eetcafés hangt het van het menu af. een Spaghetti, uitsmijter of broodje kan nog maar waar ze steak met friet serveren mag het niet. Bovendien is men bezig aan de aanpassing van de wet en zal het rookverbod overal gelden. binnen de EU gaan zelfs stemmen op om het rookverbod overal in te voeren, ook op straat. Roken kan dan enkel nog op privé grond, thuis of in je eigen tuin.
The Joker
8 juni 2008, 17:57
En vaarwel 95 percent van de hertjes dan ook, dat vergeten die "verstokte niet-rokers" wel eens. Je gaat dan wel heel erg veel zelf moeten trekken, of homo worden, want veel Meiden ga je niet meer vinden, als ze dat naar de letter van de wet gaan toepassen :teuflisch
Jij als echte feminist zou het toch toe moeten juichen dat de dames ook in een rookvrije omgeving kunnen werken, danwel geholpen worden met het afkicken van hun verslaving? :lostit:
HotHHarry
9 juni 2008, 00:00
De kans is groot, dat na 1 juli er heel veel chagarijnige hertjes zullen rondlopen :eek:
Johnny99
9 juni 2008, 18:24
Zaterdag naar YY. Er was totaal geen sfeer, was zelf ook niet top fit, kan er ook toe bijdragen. Ben dus niet lang gebleven.
Ook een paar nieuwtjes gehoord over verdwenen dames. Zie elders.
Toch 2 keer gekamerd, dit was goed. Dus niet met een slecht gevoel naar huis gegaan.
Moeke1
9 juni 2008, 18:25
Heren,
Vandaag voor het eerst buitensex gezien in YY.
Een ijsbeer kreeg aan het zwembad een pijpbeurt, en daarna zijn ze gaan neuken op het gazon.
Jetliner
9 juni 2008, 18:55
Het dient erbij vermeld dat ik er geen poolshoogte van kan nemen in welke mate het rookverbod wordt nageleefd, om de eenvoudige reden dat ik plaatsen waar vanouds een sigaret wordt opgestoken (discotheek, café, partijen etc.) om gezondheidsredenen niet aandoe.
De enige plek waar ik kom waar gerookt wordt is YY. De enige haal die ik ooit van een sigaret nam was op aanstoken van Claudia :D
Misschien (waarschijnlijk!) zal er na 1 juli nog gerookt worden in YY. De allergische symptoompjes neem ik dan maar voor lief. Zoals ik ze al 13 jaar voor lief neem.
In al die jaren Hertgang met circa 100 verschillende dames heb ik 2 (twee!!!) verstokte niet-rooksters ontmoet. Eén van die beiden is overigens Letse Daina :o
Sigaretten en dvp's vormen nu eenmaal een onafscheidelijk combo. Op mijn simpel verzoek doofden al die meisjes voor enkele uren hun sigaret. Geen probleem, als de chemie tussen ons het toelaat. Een geste van wederzijdse eerbied en bevorderlijk voor het intiem verkeer :smile2:
@ Zeppos: de EU-maatregelen die je daar opnoemt zijn buitensporig rigoureus :eek: Hopelijk gaan ze nooit van kracht.
Laat ze in Straatsburg dan maar bordjes drukken "verboden te leven" die van de Highlands tot de Wolga worden opgehangen.
seksenfun
9 juni 2008, 21:02
Op mijn simpel verzoek doofden al die meisjes voor enkele uren hun sigaret. Geen probleem, als de chemie tussen ons het toelaat. Een geste van wederzijdse eerbied en bevorderlijk voor het intiem verkeer :smile2:
Eigenlijk nog nooit geweten dat een dame op de kamer bij langere sessies zomaar een sigaret opstak, ze vragen dat altijd eerst. Mooi zo!
Jetliner
11 juni 2008, 17:11
Vandaag voor het eerst buitensex gezien in YY.
Een ijsbeer kreeg aan het zwembad een pijpbeurt, en daarna zijn ze gaan neuken op het gazon.
Wie scoorde er?
Hoe ging-ie erin?
Waren er veel toeschouwers?
Liepen andere ijsberen buitenspel?
Buitensex: het is het proberen waard... 'ns kijken welke dames daarvoor te vinden zijn. In ieder geval een probate repliek om de kamervraag van jaagsters te counteren :roll:
seksenfun
11 juni 2008, 18:27
Buitensex: het is het proberen waard... 'ns kijken welke dames daarvoor te vinden zijn. :roll:
Ik zou er heel erg dik naast moeten zitten maar ben er bijna zeker van dat Sonja er niets op tegen zal hebben ;).
seksenfun
11 juni 2008, 20:04
Een beetje later dan gewoonlijk aangekomen bij YY, half vier, stralende zon.
Na ontvangt van de sleffers en het groene berenvel me omgekleed. Op weg naar de hal waar de handdoeken liggen om mij te gaan verfrissen een grote verrassing. Christina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8193) komt ook juist handdoeken halen, lacht, zegt vriendelijk goedendag en geeft me spontaan een dikke kus :love:. Toch een lieve meid.
Na de douche even rondgewandeld in YY. Een eerste blik leert dat het een rustige namiddag was. In de loop van de avond zou het nog wel iets drukker worden maar toch bleef het een kalme dag. Voor mij persoonlijk was de line up zeer perfect :eek: :eek:. Enkele van de bekende toppertjes weer aanwezig, een paar beauties en enkele jonge knappe nieuwe meiden. Mijn eerste blik was geworpen, nu bij twee mede-beertjes een drankje in de bar genuttigd. Alhoewel, omdat ik op vrij korte tijd de derde keer Daina zag en ze al vele vorige keren mislopen heb, besliste ik maar om bij haar buiten op het terras te gaan zitten. De kans dat ze anders later op de dag/avond steeds bezet zou zijn was immers zeer reëel.
Terug van de kamer aan Dupke verteld dat het wauw wauw wauw gevoel er bij ij niet was met haar (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=78929&postcount=10).
De BBQ was al volop aan de gang. Ik had veel honger dus ben ik maar snel naar de BBQ toegelopen. Op een pannenkoek met suiker na had ik vandaag immers nog niets gegeten. Ik koos voor ribbetjes en sateetjes, samen met lekker frisse groenten- en fruitsalades en koude deegwaren in saus.
Voor het eten maakte ik nog even tijd voor knuffeltjes en kusjes aan een tafeltje op het terras bij Danielle (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=76469&postcount=4). Vanavond zou ik met dit schatje echter niet meer op kamer gaan.
Om het eten wat te laten verteren voor de eerste keer vandaag de HWP’s bezocht. Op het terras hadden Sonja en ik mekaar al begroet. Hoe kon het ook anders, ze zag me in de HWP alleen zitten en vond dat ik wat gezelschap kon gebruiken. Ik zei haar dat mijn maag momenteel een beetje overladen was en dat een volle maag niet goed kan werken, waarop zij zei dat ik niet moet werken maar relaxen en dat zij het werk wel zou doen. Toch maar niet, wel nog wat onnozel gedaan en vaag afgesproken dat ik een heerlijke massage met een typisch Sonja’s extraatje eventueel nog wel zag zitten :smile:.
Van de HWP had ik de bedoeling om in de sauna te gaan, maar eerst nog even een frisse douche. Wie zat daar onder andere: Christina. Toch nog maar even gaan bij zitten, nieuwsgierig als ik ben op zoek naar het bijzondere in haar.
Wat later dus mijn weg vervolgd naar mijn eerste (en laatste) saunabeurt voor vandaag.
Bij het binenstappen van de sauna voelde het zalig aan. Ik vind de temperatuur/vochtigheidsgraad één van de beste van alle saunaclubs. Hier kan je het best de temperatuur verdragen. Ook wel in de binnensauna van PHG. Vaak is de vochtigheidsgraad vrij hoog. Na 10’ kreeg ik het bezoek van Sonja, op mijn verzoek.
Na het Sonjagebeuren (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=78932&postcount=39) terug aan tafel geschoven op het terras (het was heel zacht voor zo laat al op de avond) ging ik nog snel 3 kippenvleugeltjes halen bij de BBQ. Het waren zowat de laatste. Daarna in de bar in een sofa wat half gaan liggen, een beetje rusten van het drukke weekendleventje. In de sofa naast de open haard. Zowat alle mannen waren de voetbal aan het volgen. Ik gaf mijn ogen ook de kost en bewonderde al het vrouwelijk schoon :smile2: dat voorbij kwam. Net zoals ik nu juist naar de raamhoertjes keek van op de trein op weg naar huis ;).
Het was weeral een aangename dag. Zeker de moeite geweest om langs te komen.
Chicky
12 juni 2008, 09:00
Waar kun je dat dan lezen van ZaZen op de YY site, kan het niet vinden,
alvast bedankt.
Lieve groetjes Denise
timmeger
12 juni 2008, 12:22
Weet iemand wanneer de NL Suzan in yy is?
Stiffmaster
12 juni 2008, 15:33
Waar kun je dat dan lezen van ZaZen op de YY site, kan het niet vinden,
alvast bedankt.
Lieve groetjes Denise
Op de opstartpagina van YY, zie hieronder ;)
268
groeten Stiffie :freu:
seksenfun
14 juni 2008, 21:34
Op de opstartpagina van YY, zie hieronder ;)
268
groeten Stiffie :freu:
Het bulkt momenteel van deze pop-upjes op de YY-site.
Er vindt op 28 juni een party plaats, éénmalig mag je in gewone kledij binnen. Het grasveld wordt omgetoverd tot een discoweide door een grote dansorganistatie. Ligweide voorzien van uitgebreide BBQ en restaurant met varken aan het spit.
zeppos58
15 juni 2008, 10:12
En de "echte" ijsberen zien dat NIET zitten.
In Queenies is er ook een korte tijd geweest dat je met "GEWONE" kledij binnen mocht, en er is nooit zoveel kritiek geweest als toen.
Bovendien vind ik de party's in YY geen meerwaarde hebben. Meer inkom voor eigenlijk niets.
Jetliner
15 juni 2008, 12:07
Klopt, Zeppos.
Kleren maken bovendien de man. Je kan meteen zien wie een rijtjeshuis huurt en wie drie appartementen in Knokke heeft. Welke rang of stand ook, iedereen een berenvel! Iedereen op gelijke voet in de club.
Niet op 28, maar op 29 juni zou heel Nederland in het grootste delirium sinds de Tweede Wereldoorlog kunnen losbarsten. YY kan en mag daar niet aan onstnappen:
Zwitsere raclette, Wienerschnitzel en Weense worstjes aan het buffet.
Open tot half zes. "Schade Deutschland, Alles ist vorbei!" Al wat niet te heet of te zwaar is vliegt op het terras in de rondte. Dan komt de ME het gazon blank spuiten en mogen menige beren hun feestroes uitslapen in een Roermondse nor :D
Zelfs als Vlaming droom ik al luidop van een sprookjesachtige avond als deze :smile2: Ik gun het mijn Noorderburen.
Het zou zomaar 'ns kunnen...
Johnny99
16 juni 2008, 18:23
Na mijn debacel in Wildenrath zo snel mogelijk naar YY gereden.
Bij binnenkomst, het ijsberenvel nog in de hand, liep ik al tegen mijn nieuwe favoriete dame aan. Zie ik je zo? Jaja. Al direct een goed gevoel.
Het was druk veel ijsberen en ook genoeg dames. De sfeer was ook top, geen gekke dingen gezien of gehoord. Zo moet het zijn. Een hele leuke avond beleeft. Met een goed gevoel naar huis.
Ik zal later nog paspoortje maken van de betreffende dame.
longdivision
17 juni 2008, 10:16
Zondag was het inderdaad ERG druk. Bijna continu alle kamers bezet en toch nog zo'n 30 man binnen aan de bar. En het was best gezellig ja :D
The Joker
17 juni 2008, 23:59
Een beetje laat verslag van deze dag met 28 graden en een volle bak zon.
Vandaar dat de meeste bezoekers overdag lekker bij het zwembad lagen te nixen.
Nadat de magen gevuld waren bij de lekkere BBQ kon men zowel binnen, als zelfs ook buiten op de plasma schermen genieten van het EK voetbal.
Het aantal ijsberen lag zoals altijd zeer hoog, maar ze waren ook zeer goed op de hoogte van de aanwezige toppertjes.
Zo kon het gebeuren dat er om 23:00 nog 3 ijsberen bij de klaadkamer aan het posten waren tot Claudia weer van de kamer was (al 5 uur weg!).
Toen had ik er wel genoeg van, wellicht dat we onze supertips meer voor de harde forum kern moeten houden en niet meer aan de grote boom hangen, willen we er zelf ook nog wat aan hebben! :thefinger
seksenfun
18 juni 2008, 20:33
... wellicht dat we onze supertips meer voor de harde forum kern moeten houden en niet meer aan de grote boom hangen, willen we er zelf ook nog wat aan hebben! :thefinger
Ik weet wel dat je het niet meent maar op een ander forum, waar ik vroeger zo actief was als nu hier, gebeurde dat dus wel. Ik vond dat triestig. Per IM aan sommige recensies schrijven --> veel cafépraat onder het item café en bijna geen recensies meer onder de desbetreffende damesrubrieken.
Zoiets haalt trouwens héél het forum naar beneden ;).
BigBear
21 juni 2008, 00:24
De site van ZaZen is online...
Ziet er goed uit. herken de dames :D
ZaZen FKK (http://www.saunaclubzazen.nl/)
Moeke1
23 juni 2008, 20:44
Voortaan moeten de dames geen sleutel meer ophalen bij de receptie. Nu moet je kamer per kamer aflopen om te zien welke vrij is :confused:, en je doet de deur langs binnen met een draaiknop vast. Vandaag ging dat wel omdat het zeeeer stil was en voldoende kamers vrij waren. Maar wat als het straks druk is, en er meerdere koppeltjes staan te wachten op een vrije kamer ? :fechten:
Picasso 1
23 juni 2008, 21:02
Voortaan moeten de dames geen sleutel meer ophalen bij de receptie. Nu moet je kamer per kamer aflopen om te zien welke vrij is :confused:, en je doet de deur langs binnen met een draaiknop vast. Vandaag ging dat wel omdat het zeeeer stil was en voldoende kamers vrij waren. Maar wat als het straks druk is, en er meerdere koppeltjes staan te wachten op een vrije kamer ? :fechten:
In die ene superclub in Friedrichsdorf waarvan een van de moderatoren om zeer onverklaarbare redenen zijn avatar koos, zijn er hangbordjes aan de kamerdeurhendels met aan de ene kant de tekst FREI en aan de andere kant BESETZ.
Wel spannend om in een geile bui met een super lekkere naakte chick naast je proberen te zoeken naar een vrije kamer :p
Moeke1
23 juni 2008, 21:10
In die ene superclub in Friedrichsdorf waarvan een van de moderatoren om zeer onverklaarbare redenen zijn avatar koos, zijn er hangbordjes aan de kamerdeurhendels met aan de ene kant de tekst FREI en aan de andere kant BESETZ.
Wel spannend om in een geile bui met een super lekkere naakte chick naast je proberen te zoeken naar een vrije kamer :p
Hier hangt voorlopig niks aan de deur, met als gevolg dat om de haverklap iemand aan de klink staat te trekken of op de deur klopt. :wand: Zeker op de beste kamers 12 en 18.
zeppos58
23 juni 2008, 22:05
Weer een reden om er buiten te blijven, de zoveelste al:confused:
seksenfun
23 juni 2008, 23:17
Ik kan me inderdaad goed indenken dat deurgeklop en -gerommel alle vijf voet je erectie niet bevordert.
The Joker
24 juni 2008, 00:24
Dit lijkt me geen goede zet...
Zeker niet voor de ijsberen die moeite hebben te presteren als er continu iemand aan de deur staat te klootzakken.
Ook gaat dit problemen opleveren om te zien wie er al hoe lang op de kamer zit.
Als dit echt de nieuwe praktijk is snel terugdraaien.
Jetliner
24 juni 2008, 18:17
Ook is het "intekenboek" aan de receptie verdwenen :huch:: de lijst waarop het meisje haar naam, de kamernummer en tijdstip van intrek noteerde.
Dit was een handig controlemiddel voor zowel de meisjes als het personeel, om te zien wie welke kamer gebruikt heeft (nuttig voor de netheid of eventueel verloren voorwerpen) en je kon er als klant even op piepen om na te gaan sinds wanneer je favoriete meisje weer 'ns bezet was ;) Nu heeft niemand nog een idee wie waar uithangt en in welke staat de kamers verlaten worden.
longdivision
24 juni 2008, 19:38
Ook is het "intekenboek" aan de receptie verdwenen :huch:: de lijst waarop het meisje haar naam, de kamernummer en tijdstip van intrek noteerde.
Dit was een handig controlemiddel voor zowel de meisjes als het personeel, om te zien wie welke kamer gebruikt heeft (nuttig voor de netheid of eventueel verloren voorwerpen) en je kon er als klant even op piepen om na te gaan sinds wanneer je favoriete meisje weer 'ns bezet was ;) Nu heeft niemand nog een idee wie waar uithangt en in welke staat de kamers verlaten worden.
Wellicht heeft dit te maken met het feit dat vanaf 1 Juli de wetten veranderen ?
De meiden moeten nu OF in loondienst gaan werken van de club OF zich inschrijven als ZZP'er en een deugdelijke administratie gaan voeren. Ik weet dat dit gaat gelden voor normale clubs, wellicht ook voor een club als YY ?
The Joker
24 juni 2008, 19:53
Lijkt me wel slim om daar een nieuwe discussie over aan te wijden in algemeen.
Dit zal best wel wat meer gevolgen gaan hebben.
seksenfun
24 juni 2008, 20:11
Volgens een bron die met voorzichtigheid dient genomen te worden zou YY zich iets meer willen profileren als uitzuipbar (om een groot woord te gebruiken). Niet dat je verpicht zou worden om iets 'sterks' te trakteren aan een meid, waarmee je langdurig vertoeft, buiten de kamer, maar men zou zo'n gang van zaken wel erg appreciëren.
zeppos58
24 juni 2008, 20:32
Volgens een bron die met voorzichtigheid dient genomen te worden zou YY zich iets meer willen profileren als uitzuipbar (om een groot woord te gebruiken). Niet dat je verpicht zou worden om iets 'sterks' te trakteren aan een meid, waarmee je langdurig vertoeft, buiten de kamer, maar men zou zo'n gang van zaken wel erg appreciëren.
En het gaat van kwaad naar erger :ranting2:
mr rocky
24 juni 2008, 21:36
men heeft ook alvast het systeem hierop aangepast, drank bestellen gaat nu met een kaartje (zoals in VV) met dit verschil dat je hem aan de receptie vooraf dient op te laden.(plus 5euro borg) :mad: Laatste keer dat ik er was, was er ook al een dame, die om drankjes vroeg. (ga ik normaal gesproken natuurlijk niet op in). Vanuit het oogpunt van YY gezien, zou het natuurlijk wel een goede zet zijn, aangezien de marge op een rondje van 15 euro (je laat een dame toch niet alleen drinken) beduidend hoger ligt dan op de entree. :angryfire Als dit inderdaad de nieuwe insteek wordt, is het voor mij een reden om hier weg te blijven:nee:
seksenfun
24 juni 2008, 22:24
Ik vermoed dat ze zich zo goed als mogelijk aanpassen aan de nieuwe Nederlandse wetgeving in verband met hoeren. Als Nederland het (bijna) onmogelijk maakt om nog te draaien als Duits saunaclubmodel... kan je niet veel anders hè. Dat is de hoofdreden waarom er in België geen saunaclub komt naar Duits model, trouwens.
Misschien krijgen ze met de tijd ook een heel ander publiek. Dat rammelen aan de deur tijdens een sessie en dat drankjesbedelen... nee, ook mijn ding niet.
zeppos58
24 juni 2008, 22:38
men heeft ook alvast het systeem hierop aangepast, drank bestellen gaat nu met een kaartje (zoals in VV) met dit verschil dat je hem aan de receptie vooraf dient op te laden.(plus 5euro borg) :mad: Laatste keer dat ik er was, was er ook al een dame, die om drankjes vroeg. (ga ik normaal gesproken natuurlijk niet op in). Vanuit het oogpunt van YY gezien, zou het natuurlijk wel een goede zet zijn, aangezien de marge op een rondje van 15 euro (je laat een dame toch niet alleen drinken) beduidend hoger ligt dan op de entree. :angryfire Als dit inderdaad de nieuwe insteek wordt, is het voor mij een reden om hier weg te blijven:nee:
Ik heb vooral de indruk dat YY al een hele tijd de zaak aan het verklooten is. Het begon met het versoepelen van het deurbeleid en het houd maar niet op. Als er binnenkort geen beren meer zijn zullen ook de meiden wegblijven en blijft er enkel een ordinaire bar over. Ik dacht nochtans dat de Nederlands heel zakelijk waren ingesteld, en een bloeiende zaak niet zomaar zouden laten kapot gaan.
rplover
24 juni 2008, 22:43
De meiden moeten nu OF in loondienst gaan werken van de club .....
...zou YY zich iets meer willen profileren als uitzuipbar ). Niet dat je verpicht zou worden om iets 'sterks' te trakteren aan een meid, waarmee je langdurig vertoeft, buiten de kamer, maar men zou zo'n gang van zaken wel erg appreciëren.
Combineer deze twee en het is einde YY.
Ingeschreven Meiden betekent hogere uurprijzen, anders kan het management even goed hun geld buitengooien, het kost hen (YY dus) minimaal 70 euro per dag per Meid, die aan wie gaan doorgerekend worden?
Dus duurder, veel duurder voor de beertjes, en dan laat ik optie 2 nog buiten beschouwing. Appreciëren dat je drank gaat betalen? Een hoop zatte wijven en ontevreden beertjes, aiaiaiaiiaiaiiaiaiai.
Ik denk dat er velen gewoon de grens gaan overwippen, er zijn drie clubs wel heel dichtbij waar de prijzen wel normaal blijven, en waar we geen "uitgeperste beertjes" gaan worden.
Ik vrees echt voor YY, en het voortbestaan van de club, en vind dit erg spijtig, mocht dit waarheid worden.
Heb er vroeger aangename dagen beleefd.
Helaas pindakaas dus........
longdivision
25 juni 2008, 12:46
Hmm, dat deed Nipa ook de afgelopen keer. Ze heeft nog nooit eerder om iets te drinken gevraagd. Ben maar zo'n kaart gaan halen.
zeppos58
25 juni 2008, 13:25
Hmm, dat deed Nipa ook de afgelopen keer. Ze heeft nog nooit eerder om iets te drinken gevraagd. Ben maar zo'n kaart gaan halen.
Waarschijnlijk worden de meiden aangespoord dit te doen, en als ze het goed willen laten lopen geven ze de meiden nog een procentje op de verkoop. Een afzuipbar is dan zeer dichtbij :green_smi:ranting2:
Ook in Bada Bhing is deze praktijk schering en inslag
longdivision
25 juni 2008, 14:15
Voor zover ik weet, krijgen de meiden 30% van de prijs van een fles champagne. Dit is al sinds het begin. Hoe willen ze dan bijhouden welke meid hoeveel heeft gedronken en hoeveel geld hiervoor hoort te krijgen ?
Phoenix77
25 juni 2008, 22:46
There is nothing worse than hearing people constantly knocking at the door while I'm fucking. It would turn me off.
I'm really scared when some of you fear for the survival of the club and talk about the last days of the Yin Yang, I hope it's not true. I love this place and I want it to last forever
The Joker
26 juni 2008, 00:31
YY gaat in elk geval ID&T achterna komende zaterdag...
Saunaclub Yin Yang verbreedt haar doelgroep.
Moulin Rouge Dance Party voor de liefhebber toegankelijk.
ROERMOND – Zaterdag 28 juni stelt Saunaclub Yin Yang haar deuren open voor een brede doelgroep. Yin Yang organiseert samen met een toonaangevende dance organisatie een spectaculair feest met als thema
“ Moulin Rouge “
Uniek aan deze feestavond is dat het evenement toegankelijk is voor de liefhebber doordat normale kleding voor deze ene keer is toegestaan.
“Yin Yang staat bekend als een prettige plek om te relaxen in een stijlvol ingerichte omgeving en ambiance. Het doel van dit feest is die sfeer te laten ervaren door zoveel mogelijk mensen”, legt Ron P. van Yin Yang uit. Om het feest speciaal te houden en de kennismaking met Yin Yang een feestelijk tintje te geven is er sprake een dress-code, namelijk ( indien mogelijke )
“Dress white to Impress”.
De vele vrouwelijke gasten die aanwezig zijn doen natuurlijk ook mee aan de verkleedpartij en zullen zich voor hun kleding laten inspireren door het thema Moulin Rouge. Dit thema en het feit dat de basis van het evenement een dance party is zal zeker zorgen voor een aparte en eenmalige sfeer bij Yin Yang. Ron vult aan: “Het extra entertainment op de avond zal zeer bijzonder zijn. Je mag serieuze shows verwachten van professionele showdans gezelschappen in schitterende kostuums. Natuurlijk wel sexy en uitdagend. We blijven natuurlijk wel een Saunaclub!”
Naast de gezelschapdames en de dans-shows is er natuurlijk ook grote aandacht voor muziekaal entertainment. De meeorganiserende partij vaardigt een selectie van hun resident dj’s af. In de line-up komen aanstormende helden voor als Sam ‘o Neall, DJ Kruh, Boy Born en Parados. Al deze artiesten hebben op toonaangevende festivals in het zuiden van Nederland hun kunsten vertoond. Enkele voorbeelden zijn Extrema Outdoor en het FreeFunk Festival in Venlo.
Het evenement begint op zaterdag 28 juni om 16.00 uur en duurt tot ongeveer 12 uur ’s avonds. De club is echter vanaf 13.00 uur geopend, alwaar een sfeervol ontbijt / lunch bereid staat in de speciaal ingerichte tuin. De toegangsprijs voor deze speciale dag gaat €65,- bedragen. Dit bedrag is voor het verblijf inclusief alle consumpties en eten gedurende de dag. Wijn en sterke drank worden extra berekend. Het diner ’s avonds wordt gevormd met een grootse BBQ met als klapstuk een 2 volledige varkens aan het spit, bereid op houtskool !
Verder… Als je er ooit over getwijfeld hebt of Yin Yang een plek voor jou is om te bezoeken dan is dit de uitgelezen mogelijkheid, een vrijblijvend bezoek aan onze club nog nooit zo binnen handbereik is geweest, mis dit niet !!!”
De feiten:
Naam:Moulin Rouge Dance Party
Datum:28 juni 2008
Tijd:Van 16.00 tot 00.00 uur
Deuren open:Van 13.00 tot 01.00 uur
Entree:€ 65,- inclusief non-alcoholische dranken en bier eten en grootse BBQ
Line-up:Sam ‘o Neall, DJ Kruh, Boy Born, Parados
Dress-code:Dress White To Impress
Minimumleeftijd:21 jaar
paul22
26 juni 2008, 12:45
drank bestellen gaat nu met een kaartje (zoals in VV) met dit verschil dat je hem aan de receptie vooraf dient op te laden.(plus 5euro borg)
Als men de drankconsumptie wil verhogen is een systeem zoals beschreven de wel slechts denkbare methode. Je maakt de drempel voor consumpties zo wel heel groot en overschrijding van je budget is uitgesloten. Dan is het kaartje van VV veel beter geschikt voor een Uitzuipbar. :green_smi
Ook zal er snel genoeg een systeem zijn dat kloppen op deuren overbodig maakt. Bv een bordje bezet. ;)
Als op deze manier duidelijk wordt dat de dames volledig voor eigen rekening werken en ook (net als de heren) betalende gasten zijn, is e.e.a. voor de belastingen toch prima geregeld. :baby2:
Phoenix77
26 juni 2008, 13:38
Ook zal er snel genoeg een systeem zijn dat kloppen op deuren overbodig maakt. Bv een bordje bezet.
like this one ;)
http://img141.imageshack.us/img141/4207/donotdisturbai2.jpg
Moeke1
26 juni 2008, 17:00
There is nothing worse than hearing people constantly knocking at the door while I'm fucking. It would turn me off.
Van kloppen op de deur heb ik vandaag geen last gehad. Wel meermaals gefrutsel aan de deurklink waargenomen. Maar ja, ik ben zelf ook aan 10 klinken gaan trekken om zo rap mogelijk met mooie Carmen op de kamer te kunnen.:D
Moeke1
26 juni 2008, 17:04
Als op deze manier duidelijk wordt dat de dames volledig voor eigen rekening werken en ook (net als de heren) betalende gasten zijn, is e.e.a. voor de belastingen toch prima geregeld. :baby2:
Deze namiddag hebben een 6tal controleurs (vermoedelijk van de belastingen) alvast een uitgebreide controle van de meisjes gedaan. De mannen werden met rust gelaten.
Local Hero
26 juni 2008, 17:27
Oorspronkelijk geplaatst door Farid747 Bekijk bericht
Voorlopig systeem is: deur van kamer openlaten indien vrij, gesloten deur indien bezet. Gisteren niet veel problemen mee gehad met zoeken van kamers. Grote voordeel van nieuw sleutelbeleid lijkt mij dat het nu niet onmogelijk is om een kamer te nemen NA 12u 's nachts ...:freu:
Oorspronkelijk geplaatst door longdivision Bekijk bericht
De meiden moeten nu OF in loondienst gaan werken van de club .....
En dus gaan al die pooiers nu ook belastingen betalen? :rolleyes:
Moeke1
26 juni 2008, 17:53
Voorlopig systeem is: deur van kamer openlaten indien vrij, gesloten deur indien bezet. Gisteren niet veel problemen mee gehad met zoeken van kamers.
Vanmiddag waren beneden alle kamers toe. Toch bleek kamer 18 vrij te zijn.
Er zijn al meisjes die het deurenspel slim spelen. Ze sluiten de deur, in de hoop dat ze dadelijk terug zijn met een nieuwe ijsbeer, dan hebben ze dadelijk een kamer vrij.
seksenfun
26 juni 2008, 20:30
Vanmiddag waren beneden alle kamers toe. Toch bleek kamer 18 vrij te zijn.
Er zijn al meisjes die het deurenspel slim spelen. Ze sluiten de deur, in de hoop dat ze dadelijk terug zijn met een nieuwe ijsbeer, dan hebben ze dadelijk een kamer vrij.
Echt wel een club apart zo ;), zoals ze zelf aangeven op de site bij de reclame voor de party :rolleyes:.
zeppos58
26 juni 2008, 22:16
Echt wel een club apart zo ;), zoals ze zelf aangeven op de site bij de reclame voor de party :rolleyes:.
Een club appart die volledig de verkeerde richting uitgaat. :wand::wand::wand:
BigBear
27 juni 2008, 06:54
Met die kamers op deze manier kan je dan als ijsbeer een tukje doen, na gedane arbeid :confused:
Je gaat een open kamer in, doe de deur op slot en ronken maar.
Met die kamers op deze manier kan je dan als ijsbeer een tukje doen, na gedane arbeid :confused:
Je gaat een open kamer in, doe de deur op slot en ronken maar.
Probeer het eens :eek:, en als het lukt laat je het ons weten :smile2:!
Silvester
27 juni 2008, 09:10
Deze namiddag hebben een 6tal controleurs (vermoedelijk van de belastingen) alvast een uitgebreide controle van de meisjes gedaan. De mannen werden met rust gelaten.
Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is er echter bij de mannen ook wel iets te vangen...:smile2:
Overigens wel een extreem onhandig, c.q. onlogisch kamerdeurbeleid wat nu ingevoerd is, wat uiteraard zeer voor de hand liggende nadelen heeft.
Er is geen enkele controle meer op tijd, (hoewel bij de kinokamertjes dit ook niet is), kamers kunnen bezet gehouden worden, en inderdaad, een ijsbeer zou zo maar zijn roes kunnen gaan uitslapen, of zijn handeltje kunnen plegen.
Ik hoop maar dat het met de -aangekondigde?- belastingcontrole te maken heeft, want dit is toch wel allemaal zeer onlogisch.
En dan die witte party? Gooien ze 'n balletje op om een andere richting in te willen slaan?
Wijkt de duitse wetgeving dan zo veel van de nederlandse af?
Of zijn daar de entrepeneurs slimmer :moon: ?
In ons buurland is er bijvoorbeeld ook al lang een algemeen rookverbod, edoch in onze ijsbeerholen wordt volop doorgepaft...:confused:
Silvester die het allemaal niet zo snapt...:confused:
longdivision
27 juni 2008, 14:11
@ Silvester
Ik gok dat het inderdaad allemaal met de gewijzigde wetten te maken heeft.
seksenfun
27 juni 2008, 20:05
Wat moeten de mannen van de belasting, als er geen enkel stukje papier meer is (bewijs) dat de dames... :rolleyes:.
seksenfun
27 juni 2008, 20:41
Omdat social talking, grappen, grollen en ook wel rollebollen toch nog een stukje makkelijker is in de moedertaal is het wel een voordeel dat er de laatste tijd redelijk wat Nederlandse (sprekende) dames aanwezig zijn, mijn gedacht ;).
Johnny99
28 juni 2008, 09:01
Gisteren zelf een kijkje gaan nemen, met alle ophef hier over het kamer en drank beleid.
Inderdaad geen sleutels meer halen bij de receptie. De wachtrij die normaal onder aan de trap stond verplaatst zich nu naar de hal boven en onder. Hier wachten de dames en ijsberen ondertussen rustig totdat er een kamer vrijkomt. Ik denk dat iedereen even moest wennen aan het nieuwe systeem. Zelf niets gemerkt van mensen die op de kloppen of aan de klink rammelen.
Het nieuwe systeem voor het betalen van de drank werkt naar mijn idee ook goed. Je moet een chipkaartje halen bij de receptie dat je hier ook kunt opladen. Bij de bar wordt het verschuldigde bedrag van je chipkaartje afgeschreven.
Je wordt zo bij het verlaten van de club ook niet meer verrast met een rekening voor drank die je niet hebt gehad. Dit kwam toch geregeld voor.
Dat dames op drank "jagen" of er naar vragen is naar mijn idee niet anders dan voorheen. Ook zie ik verschillende dames die hun eigen chipkaartje hebben. Ze vragen dan wel eens een gast om te bestellen, of het kaartje ook door de gast is betaald kan ik niet beoordelen.
Dus heren ijsberen niet direct in paniek raken!! Ik heb gisteren een leuke avond gehad in YY. Goede mix tussen gasten en dames. Veel nieuwe dames aanwezig waarschijnlijk voor de party van zaterdag.
libero
28 juni 2008, 11:41
Ben gister ook maar ff wezen kijken, kan bericht Johnny99 bevestigen: geen gezeur over drankjes van de kant van de dames.
Wat mij wel opviel was dat de dames wat sneller richting kamer wilden. Gelukkig nog geen gt taferelen" ' Hallo, hooet jij' . ' ik heet <vul meisjesnaam naar keruze in>; zal ik een sleutel halen' ?
heb ook nog geprobeerd te informeren bij het personeel wat er van de nieuwe belastingwetgeving terechtkomt; daar werd redelijk makkelijk over gedacht: de dames zijn goed geinformeerd over de aanstaande veranderingen en ze snappen dat ze nu ietsje harder moeten werken.
Ik hoor dat het ook zo makkelijk gaat en ik gun het YY van harte (niet inde laatste plaats omdat ik er nog jaren plezier aan wil beleven). Maar ik zal de berichten over het effect scherp in de gaten hoden en eens in de zoveel tijde poolshoogte gaan nemen.
Willem2
28 juni 2008, 11:52
...Gelukkig nog geen gt taferelen" ' Hallo, hooet jij' . ' ik heet <vul meisjesnaam naar keruze in>; zal ik een sleutel halen' ?
Dat laatste gaat dus helemaal niet meer ;) Nu dus andere taferelen .......
Moeke1
30 juni 2008, 07:54
Waarom is YY gedegradeerd van "saunaclubs" naar "overige saunaclubs" ?
The Joker
30 juni 2008, 08:59
Zo te zien staan alleen de adverterende clubs nog op pagina 1.
Willem2
30 juni 2008, 12:38
Waarom is YY gedegradeerd van "saunaclubs" naar "overige saunaclubs" ?
Zo te zien staan alleen de adverterende clubs nog op pagina 1.
Inderdaad Sir Wankalot heeft het wel redelijk goed uitgelegd.
longdivision
30 juni 2008, 13:19
Is er iemand op dat feest op zaterdag geweest ? Zo ja, kleine sfeer-impressie ? ;)
seksenfun
30 juni 2008, 20:25
Sir Wankalot mag dat dan allemaal wel mooi gezien en gezegd hebben... YY blijft een druk bezochte club, veel drukker bezocht dan bijvoorbeeld Babylon. Dat gesponsorde clubs op de belangrijkste plaats staan is normaal. Dat drukbezochte clubs verstopt staan is niet normaal. Oude rotten in het vak weten dat wel maar nieuwe leden vinden zo'n club dan niet zo meteen. Hiermee neem je van hen informatie af. Het zal wel zo blijven... daar ben ik nogal gerust in. Maar stap voor stap wordt dit forum een forum dat meer en meer begint te dansen naar de pijpen van de sponsors. De volgende stap is dat niet meer alles mag geplaatst worden....
Helaas.
btw, mijn favoriete club is PHG, voordat er een balonnetje opgelaten wordt ;).
zeppos58
30 juni 2008, 20:43
.....Dat gesponsorde clubs op de belangrijkste plaats staan is normaal.....
Een forum draaiend houden kost tijd, en tijd is geld. Dat weten ze bij de Vlaamse provla ondertussen ook wel.
Het blijft ginds mooi amateur werk, ze doen hun best maar tijd en middelen ontbreken om het echt top te maken, zoals steeds met vrijwilligerswerk. Iedereen doet zijn best maar ze kunnen nooit op tegen de profs. Hoe vaak ligt Provla niet plat, soms zelfs dagen, weken en al eens meer dan 2 maand. Ik denk dat dit forum zich dat niet zou kunnen veroorloven.
Als het geld gaat kosten heb je inderdaad sponsors nodig, dat loop het gewoon beter; maar helaas ten koste van diegenen die niet sponsoren.
Ofwel heb je een ongesponsord forum waar wel “iets” niet juist draait. Ofwel heb je een gesponsord forum dat goed draait maar waar de sponsors een streepje voor hebben.
Bij een ongesponsord forum moet je het bovendien doen met de “smaak” van de moderators, hoe vaak werd op provla al niet gevraagd om apart topic aan te maken enkel voor FKK en Saunaclubs. Maar neen ze zetten het gewoon bij “buitenlandse ervaringen”, zo zie je maar zoals Willem schrijft
“elk voordeel heeft zijn nadeel”
BTW mijn favoriete club is LR omdat daar “alles” aanwezig wat ik wil. In PHG mis ik de Whirlpool toch wel.
Zeer rustige dag in YY : weinig meiden, weinig beren, weinig sfeer : goed voor de pre en aftersales van de meiden :teuflisch.
Volgende meiden gaan onder voorbehoud Zazen op starten:
Maya, Claudia, Myriam, Sandra, Carmen, Agatha
rplover
30 juni 2008, 22:18
Sir Wankalot mag dat dan allemaal wel mooi gezien en gezegd hebben... YY blijft een druk bezochte club, veel drukker bezocht dan bijvoorbeeld Babylon. Dat gesponsorde clubs op de belangrijkste plaats staan is normaal. Dat drukbezochte clubs verstopt staan is niet normaal. Oude rotten in het vak weten dat wel maar nieuwe leden vinden zo'n club dan niet zo meteen. Hiermee neem je van hen informatie af. Het zal wel zo blijven... daar ben ik nogal gerust in. Maar stap voor stap wordt dit forum een forum dat meer en meer begint te dansen naar de pijpen van de sponsors. De volgende stap is dat niet meer alles mag geplaatst worden....
Helaas.
btw, mijn favoriete club is PHG, voordat er een balonnetje opgelaten wordt ;).
Je laat zelf een ballonetje op, S&F :teuflisch
Dat YY een druk bezochte club blijft, kan niemand ontkennen, en dat wil hier ook niemand ontkennen.
Wat jij insinueert, dat dit een forum wordt dat meer en meer begint te dansen naar de pijpen van de sponsors, dat slaat nergens op. En wij schrijven nog steeds wat wij willen. Weet je, als je jouw bericht op hookers had geplaatst, waar YY sponsort, had dat niet blijven staan. Dat is wat ik noem dansen naar de pijpen van... .:eek:
Ze blijven hier dansen naar de pijpen van de leden, en daar kan geen enkele club iets aan veranderen, sponsor of geen sponsor.
De hetze gelezen destijds over YY en de fotoperikelen? Jep, en net zo goed is VV bijna met de grond gelijk gemaakt, ook door dezelfde gebeurtenis.
Dit klein voorbeeldje om aan te halen dat WIJ, de leden hier bepalen wat er gebeurt, en niet de sponsorende clubs.
YY kan dit oplossen he, vrijkaartjes, of wat anders, dan staan ze waar ze vinden te moeten staan. Op dat "andere" forum spenderen ze veel centen, en daar moet je goed zoeken om recensies terug te vinden, hier is het op zijn minst nog overzichtelijk.
Dus je kritiek blaas ik graag weg, dit forum zal er altijd eentje voor leden zijn, en mag ik nu eens cru zijn? Luisteren ze bij YY naar de noden van de klanten? Of ruist er daar nog steeds wat door het struikgewas in de late uurtjes? ;)
seksenfun
30 juni 2008, 22:28
Mijn punt was vooral, even nalezen ;), dat een bruisende club niet in één oogopslag gevonden wordt door de nieuwe leden, vaak niet eens zo bekend in dit wereldje. Dit is omwille van sponsoring het algemeen belang schaden (volledig en overzichtelijke info aan nieuwe leden). Daar waar YY trouwens regelmatig aanbevelen werd als club om te beginnen ;).
Mijn suggestieve laatste regels zijn binnen enkele jaren misschien niet eens meer suggestief :wink:.
Wordt dit forum voor mij minder interessant op deze manier. Nee, voor mij niet, ik ken mijn weg hier wel.
YY zal met of zonder topic op de hoofd pagina wel gevonden worden, daar is de club te groot voor.
Ik ben er echter wel voor te vinden dat YY uit de hoofdpagina gehaald is : inderdaad : ze sponsoren als enige grote club (nog) niet en dat komt zowel het forum op zich als ons leden niet ten goede.
Als ze echt zoveel sponsoren bij de concurrentie dan investeren ze naar mijn mening dat geld niet goed : het moet gezegd beertjes vinden daar veel minder info en veel minder treads over YY dan op dit forum. om noch te zwijgen over de chaotische structuur op het forum daar.
Misschien dat dit verplaatsen inderdaad een noodzakelijk kwaad is om een onderscheid te maken tussen de clubs en YY te laten inzien dat ze niet hetzelfde kunnen krijgen op dit forum als ze niet hetzelfde geven aan dit forum voor de beertjes in de vorm van vrijkaartjes.
Is er iemand op dat feest op zaterdag geweest ? Zo ja, kleine sfeer-impressie ? ;)
Ben er zelf niet naar toe geweest maar volgens meerdere dames die ik vandaag gesproken heb was het geen al te groot succes naar inkomsten voor de dames : meer een dans en zuippartij dan een grote omzet voor de dames.
rplover
30 juni 2008, 22:41
Dit is omwille van sponsoring het algemeen belang schaden (volledig en overzichtelijke info aan nieuwe leden). Daar waar YY trouwens regelmatig aanbevelen werd als club om te beginnen ;).
Je doet het weer, ik heb goed gelezen :D
YY kan hier dus zelf iets aan doen.
Dit is niet omwille van de sponsoring het algemeen belang schaden, je interpreteert dat door een YY-bril. Dit is gewoon de normaalste zaak van de wereld, en heeft niks met het algemeen belang te maken.
Bekijk het nu toch eens vanuit een positief oogpunt, YY staat hier alleen, bij overige clubs, maar een volledig topic voor hen alleen, netjes gerangschikt, per Meid (alfabetisch als je wil) een topic, niet tussen andere Meiden uit dezelfde provincie, waar je al goed moet gaan zoeken om iets van YY terug te vinden. En dat zonder enige vorm van sponsoring ;)
Wat kan je nog meer willen als club? Gratis reclame, tja, je staat niet meer op de eerste pagina, tja, en dan :confused:
Ze willen nogal veel, waarom geen popup van hun website als je ijsberenforum intypt, gratis en voor niks?
Up to YY, ik denk dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt hier niet te sponsoren, en dat jij dat nu in de schoentjes schuift van onze forumleiding.
En om dan verder inhoudelijk op je berichtje in te gaan. Je zegt het goed, werd aangeraden als club voor beginners. Ik raad het echter geen mens meer aan (en ben ik nu weer blij dat we hier vrij mogen schrijven), zeker niet als je de verwikkelingen leest die de laatste maanden aan de gang zijn, en wat ze van plan zijn van YY te maken. Ik raad momenteel heel andere clubs en oorden aan.
Erg spijtig allemaal, YY kan een topclub zijn, maar ja, dan moeten ZIJ ook moeite doen, en niet alleen wij en dit forum.
Het is makkelijk schieten op de pianist uiteraard, maar onze forumleiding handelt volledig normaal, en denkt enkel aan zijn leden. YY ook? Of hebben die andere dingen aan hun hoofd?