Volledige versie bekijken : Lozen, Erotisch danscafé Le Mirage
Bigpedro
17 januari 2009, 19:01
Is er iemand bekend met dit adres?
Erotisch danscafé Le Mirage
Kempenstraat 8, Lozen
2 km over de grens vanuit Weert
http://www.lemirage.be/
Wat kan men er verwachten?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
bigbromby
17 januari 2009, 20:28
Dit is een gewone erotische club, waar enkele (zeg maar weinig) dames aanwezig zijn. Er wordt inderdaad aan erotische dans gedaan (de paal) en als je veel geluk hebt kan je met een dame naar een kamer.
De kwaliteit van de dames is niet bijster goed, al is er wel een zekere "Goldie" waar af en toe leuk mee gestoeid kan worden.
De clubeigenaar doet erg zijn best om goede reclame te krijgen, maar op een ander (al dan niet bevriend) forum is hem dit in zijn gezicht ontploft.
Kortom, geen echte aanrader.
Ja , ben er een paar geweest allemaal iets , niet mijn smaak van uitgaan en seks.
Opdringerig onbeschoft en te duur voor wat ze waard zijn .Tis eigenlijk gewoon een danscafe waarvan de eigenaar wat meisjes kent van een club en ze daar laat komen zo kunnen ze de klanten versieren .
Prijs 150euro / uur waarvan 75euro naar de eigenaar gaat voor de kamer en dan krijgen ze de sleutels om te seksen.
Ik had meer verwacht van zo een zaak .
wafel
17 oktober 2009, 20:14
:bowlol:Ik ben er geweest en vond het wel leuk met dat blondje. Gelukkig geen last gehad van opdringerig gedrag anders ben ik zo weg.
wafel
1 februari 2010, 07:51
Wat kan men er nu verwachten?
Hoorde dat het veranders is.
mrgreen
10 oktober 2012, 07:38
Ben hier enkele weken geleden langsgegaan.
De gastvrouw was zeer vriendelijk en aangenaam (spijtig dat je met haar niet verder kon).
De vrouwen die zich voor de rest kwamen voorstellen waren cava, niet om te zeggen wauw.
Na een flesje gekraakt te hebben, toch een kamertje opgezocht.
Wat mij onmiddelijk opviel was de skill die de dame had. Ik kreeg het wel op mijn zenuwen van het feit dat ze steeds aan het zagen was om langer te blijven en dat het toch zo moeilijk was om werkt te vinden.
Ik vond het het leuk, maar voor 207 EUR had het toch beter kunnen zijn.
Ik denk niet dat ze mij in deze club nog ooit terug zien.
sjaakpikhaak
18 december 2013, 22:28
is deze zaak nog open?