PDA

Volledige versie bekijken : Luna (Pools/Vlaams)

Hollandmale
17 januari 2009, 22:29
Naam : Luna

Nationaliteit/Taal : Pools/NL, Engels

Leeftijd : 30

Haarkleur/-lengte : Gemengd blond-bruin/erg lang

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank/A

Tatoeages/Piercings :

Service : TZ, beffen, NMC, PZC, FT

Bijzonderheden : Gepost op Youppie, nieuwe Poolse in Bernds, uit Antwerpen.
Ze moet er goed uit zien, goeie service, omschreven als PSE-furie.
Schijnt zich al meteen erg thuis te voelen in het Hof.

wips7
18 januari 2009, 09:59
In december Luna ontmoet, daarna de meest heftige vrijpartij ooit meegemaakt - kom al enige jaren in de Schiefferhof - om daarna nog een tweede keer hetzelfde te ervaren. Ze vertelde van dinsdag tot vrijdag te werken. Afgelopen woensdag met veel zin naar Hennef afgereisd. Daar op tijd aangekomen hoorde ik al snel dat Luna al weer enige tijd niet geweest was, van Natalie, haar vriendin. Werkt ze er nog - of niet?

louischris
18 januari 2009, 10:11
In december Luna ontmoet, daarna de meest heftige vrijpartij ooit meegemaakt - kom al enige jaren in de Schiefferhof - om daarna nog een tweede keer hetzelfde te ervaren. Ze vertelde van dinsdag tot vrijdag te werken. Afgelopen woensdag met veel zin naar Hennef afgereisd. Daar op tijd aangekomen hoorde ik al snel dat Luna al weer enige tijd niet geweest was, van Natalie, haar vriendin. Werkt ze er nog - of niet?

Afgelopen vrijdag (16 januari j.l.) was ze in elk geval aanwezig.

quitje
6 februari 2009, 16:57
Donderdag luna gespot als de beautykoningin van Bernds en hop mij naast haar gevleid na wat gekeuvel. Doch ze starte met sensueel tongzoenen, strelen en een enorme pijpbeurt op de bank :lostit:.
Wat een service en op de kamer volgde een sexstorm. Rechtopstaand pijpen, kont in de lucht + beffen + rimmen, oneindig tongzoenen, 69, ... om te eindigen Luna op haar handen op de grond, op haar knieen op bed in doggy en Quitje ... vingertje in de kont en :fuck::fuck::fuck::fuck::fuck::fuck::fuck::fuck:. Condoom eraf en pijpen .... :rubbel::rubbel::rubbel:
Tja luna is topklasse.... :freu::freu:

lucky luke 2
7 augustus 2009, 10:17
Luna werkt niet meer in't schieferhof.( inside-info)
Zou zij definitief gestopt zijn of in een andere club haar kunsten aan't uitoefenen zijn?

wips7
1 november 2009, 04:04
weet iemand waar luna nu werkt? Was twee geleden in Hennef en miste haar echt.