Volledige versie bekijken : Alex (Bulgarien)
Manni1A
19 januari 2009, 21:21
Name: Alex
Haarfarbe/-länge: schwarz, über schulterlang, glatt
Größe: ca. 170 cm
Figur: schlank, normale Oberweite
Herkunft/Sprache: Bulgarien, gutes Englisch
Tattoos/Piercings: auf der rechten Schulter ein größeres Tatoo (glaube ich...)
Service: Küssen nur auf den Mund, kein FT
Sonstiges: Optikschuss
Lebenslauf: ?
Mein Date mit Alex basiert eigentlich auf einer Verwechslung - ich hatte sie zunächst für die gerade im Urlaub befindliche Ungarin Jacqueline gehalten (so viel zu ihrer großartigen Optik).
Da der Smalltalk aber sehr nett verlief, habe ich eine meiner eher seltenen Bulgarien-Buchungen gemacht, und es nicht bereut.
Service war absolut okay, wenngleich sie nur auf den Mund küsst. Ansonsten sehr zärtlich und beim AST sogar verschmust. Lässt sich auch sehr schön lecken und bläst sehr gut. Leider aber kein FT, wie sich später herausstellte.
Bei Gelegenheit ist Alex durchaus eine Wiederholung.
Mexicaan
7 februari 2009, 12:26
Terwijl ik heerlijk zat te zweten in de sauna van de Villa probeerde een dame zo opzichtig dat ik het ook door had, herhaaldelijk oogcontact te vinden met me. Ik gebaarde dat er plaats naast me was in de sauna, maar daar reageerde ze niet op.
na het koud afdouchen de bar ingelopen en daar werd ik door haar aangehouden. als een dame zoveel in me geintresseerd is dan wil ik wel naast haar zitten, ondanks dat ze niet helemaal mijn type is, ze is me net iets te mager.
we praatten wat gezellig, ze spreekt liever in het engels dan in het duits en ze bracht me een glaasje water, en dat laatste had ik hard nodig na de toch wel erg hete sauna.
Alex beloofde mij dat zij iets wist wat nog heter was dan die sauna, ik zei haar glimlachend dat ik haar geloofde. Ze probeerde me met haar hand onder mijn badjas te animeren. Haar gretigheid viel me op, ze bestudeerde aandachtig mijn ogen en mijn mond. Ik vroeg haar of ze zoent, dit bevestigde ze maar ze zei dat ze dat alleen maar in de kamers deed. Toch gaf ze me alvast een heerlijk voorproefje.
ondanks dat ik eigenlijk nog even wilde uitrusten van mijn verblijf in de sauna, stemde ik in met haar uitnodiging om een kamer op te zoeken.
op de kamer bleek ze nog gretiger, in no time waren we beiden ontkleed en al gretig zoenend vonden we elkaar tussen de kussens. de energie die ze meebracht was overweldigend en fantastisch. ze bereed me als een lenige amazone alsof ze zich enkele weken onthouden had van sex. haar gillend genieten verraadde dat naar haar hoogtepunt toeging.
mij was een orgasme even niet gegeven maar dat kan ik Alex niet verwijten. het was niet mijn eerste bezoek aan een kamer was van mijn verblijf in de Villa. van een orgasme bij haar bij de geliefde activiteit kan ik ook genieten.
Alex is een lieve en gretige meid. Haar acquisitie is uitstekend en deze vriendelijke bulgaarse is zeker uitstekend gezelschap.
Mexicaan
7 februari 2009, 13:38
Dag Carpe Momentum,
Wat een bemoedigend welkom is me gegund. Bedankt! Ik hoop dat ik genoeg inspiratie blijf vinden om fraai te kunnen schrijven. Mijn eerste bezoek aan Villa Vertigo was dat zeer zeker.
Saludos Cordiales,
Mexicaan
The Saint
8 februari 2009, 10:09
probeerde een dame zo opzichtig dat ik het ook door had, herhaaldelijk oogcontact te vinden met me. Ze probeerde me met haar hand onder mijn badjas te animeren. Haar gretigheid viel me op, ze bestudeerde aandachtig mijn ogen en mijn mond. Alex is een lieve en gretige meid. Haar acquisitie is uitstekend en deze vriendelijke bulgaarse is zeker uitstekend gezelschap.
Ze is een heel mooie dame maar je zou niet denken dat ze uit Bulgarije komt, eerder een Duitse van Turkse origine. Ze stond ook op mijn lijstje gisteren Ze was in een heel uitbundige stemming en toen ik ff met Rex een rondje liep richting discobar stond ze daar, hoewel het eerder huppelen was en om beurten werden we met haar donkere kijkers belaagd en danste ze wat stout vlak voor onze neus... prettig gestoord is ze;
toen Rex, timjava en ikzelf de Villa verlieten, ging ze ook weg en ze was nog steeds in een goeie bui: ze gooide ons voordurend op de parking kushandjes en ze slaakte ondertussen geile kreetjes... grrr lekkerrrrrrrrrr ding
Ik wenste haar een smakelijke maaltijd toen ik haar voorbij liep.
Ze riep me terug en vroeg waarom ik door liep,ik zei de eerste keer (paar maanden terug ) zei je niets en keek veel te boos.
De tweede keer had je het te druk met de speelautomaat en kwm er ook niet veel uit,dus de derde keer loop ik door.
Ze lachte en vond het wel een mooie opening van het gesprek en wou haar van een andere kant laten zien.
Je heb me twee keer benadert op het foute moment zei ze,waarop ik antwoorde dat heb je nog veel goed te maken als je me op de kamer wil.:green_smi
Ik kuste haar en liep verder.
Later tegen de avond zat ik met Sonny buiten op terras tot zij over me heen kwam en boven op me kwam zitten.
Sonny ging kijken of er nog wat te :fuck: viel (hij had er pas drie kamer bezoeken op zitten):D
Ze begon te zoenen en graaide met haar hand onder mijn handdoek,naa een minuut of tien heb ik haar een sleutel van boven laten halen en daar hebben we als beesten liggen vechten ze probeerde me te verkrachten en ik deed natuurlijk mee om haar te laten winnen :D
Na een heerlijke PZC en befrond heeft ze me gek gemaakt met diverse standjes voor de spiegel.
Zij wou ook genieten en deed zelf ook het nodige om met mijn paal haar clitoris zo te stimuleren dat ze heftig zich liet gaan.
We hebben het goed afgerond maar ik moest voorzichtig zijn met haar onderbeen waar ze vandaag een nieuwe tatoo had laten zetten die betaat uit drie tekens.
Nou vind ik een tatoo bij een vrouw niet zo erg maar zij heeft er nu drie en moet wel ophouden anders is het een kampenellie aan het worden.
Herhaling; ik denk het wel