PDA

Volledige versie bekijken : Adieu !

Anvers
19 januari 2009, 23:44
Wegens persoonlijke redenen stopt Wico er mede op ijsberenforum te schrijven !

Het was mij aangenaam op dit forum aanwezig geweest te zijn gedurende ca 3 jaar, doch persoonlijke omstandigheden dwingen mij dit te doen. :mad:

Ik vraag de forumleiding AL mijn 1.713 geschreven berichten te verwijderen op dit forum en mijn account op deze site te verwijderen.

Willem2
19 januari 2009, 23:52
Beste Wico,

Erg spijtig te horen dat je er mee ophoudt.
Ik wens je hier alvast het allerbeste.

:wink:

joop slim
20 januari 2009, 04:45
Beste wico,

mmm jammer.........het cafe is altijd open, niet alleen voor forumleden maar ook voor bezoekers toch ?
mocht je in de buurt zijn, een dubbelle whisky chival staat voor je klaar !

Het allerbeste ermee

Groet, Joop Slim

Zakkenleger
20 januari 2009, 05:50
Wegens persoonlijke redenen stopt Wico er mede op ijsberenforum te schrijven !

Het was mij aangenaam op dit forum aanwezig geweest te zijn gedurende ca 3 jaar, doch persoonlijke omstandigheden dwingen mij dit te doen. :mad:

Ik vraag de forumleiding AL mijn 1.713 geschreven berichten te verwijderen op dit forum en mijn account op deze site te verwijderen.

Dat je stopt op IJBF is 1 ding, dat je al je berichten wilt laten verwijderen weer iets heel anders :confused::confused::confused:.

Word je mod op H.nl? Mmmm, ik kan me nog wel wat rancuneuze berichten van jou herinneren over die site op deze site... ;) Ergens tussen die 1700+ berichten moeten die toch wel te vinden zijn...

Maar goed, je kan altijd van gedachten veranderen. Voortschrijdend inzicht, heet dat geloof ik :rolleyes:

Horny_one
20 januari 2009, 17:35
stoppen met schrijven? ok!
account deactiveren? ok!
mod worden bij hooker.nl? ok!
alle berichten even wissen? danstel ik een andere vraag: zou je een dergelijk bij hookers honoreren? ik denk dat je het antwoord al weet....

Wico. het ga je goed. onze wegen scheiden ons, ieder vaart verder zijn eigen koers. ik blijf op mijn ijsberenschots.

bye, H1.

lustman
20 januari 2009, 19:25
Spijtig Wico...:frown:
Best greets and good luck. :wink:

yep3
20 januari 2009, 19:33
misschien is zijn identiteit bekend in de bovenwereld of loopt gevaar dus graag begrip en respect voor de vraag de berichten te verwijderen

Willem2
20 januari 2009, 20:00
misschien is zijn identiteit bekend in de bovenwereld of loopt gevaar dus graag begrip en respect voor de vraag de berichten te verwijderen

Nee,daarom gaat het niet.
We zijn er over in gesprek .....

Picasso 1
20 januari 2009, 20:08
Als Caligula (niet schrijvend) lid is op dit forum, dan zou ik niet weten waarom Wico zich zo nodig moet uitschrijven :confused:.

rplover
20 januari 2009, 20:08
Nee,daarom gaat het niet.
We zijn er over in gesprek .....

Wapenstilstand? :eek:
Ach, laat onze vriend Wico zijn berichten toch staan, of heel het Antwerps gedeelte valt op zijn donder.
En ik geloof nooit dat dat de bedoeling kan zijn van Wico.
Hij vertrekt, heeft gekozen om als moderator van een andere forum (waar ik me liever niet over uitlaat) te gaan fungeren, maar dat hij gewoon zijn berichten laat staan.
Als hookers daar iets op tegen heeft, zou zijn lamp nu donkerrood moeten oplichten en beginnen flikkeren, en zou hij moeten beseffen dat hij de absolute verkeerde beslissing heeft genomen.

Vertrekken is één, maar iets wat je opgebouwd hebt opeisen als eigendom, is een heel andere zaak, en Wico kennende kan hij dat gewoon niet menen.

Jünther
20 januari 2009, 22:48
En ik geloof nooit dat dat de bedoeling kan zijn van Wico.

Volgens mij is de wens van Wico heel duidelijk, en is het wel de bedoeling dat al zijn berichten worden gewist, RP-ke. Daar zat geen woord Chinees tussen.

Vraag is echter of een forumleiding daartoe is verplicht.
Kijk gewoon even in de acceptatievoorwaarden die destijds golden, waaronder Wico de creatie van zijn account heeft geaccepteerd.
Alsof dat zo gemakkelijk is...

Wordt daar überhaupt een uitspraak over gedaan, over het eigendomsrecht van zelf geschreven berichten?

Ik zou de voorwaarden zo maken dat het forum het eerste recht heeft op alle geposte berichten.
Wat voor toestanden krijgen we namelijk als elke schrijver zijn/haar berichten laat verwijderen.

Nee, nee Wicootje: ik denk dat je hooguit lief kunt kijken richting forumleiding, maar niet 'jouw' berichten kunt opeisen. Wel de lusten, niet de lasten......zo werkt het niet in het leven makker.

Ik verneem graag de formele opstelling van de mods hierover.

Willem2
21 januari 2009, 00:54
Volgens mij is de wens van Wico heel duidelijk, en is het wel de bedoeling dat al zijn berichten worden gewist, RP-ke. Daar zat geen woord Chinees tussen.

In eerste instantie was dat wel de bedoeling van Wico om al zijn berichten weg te halen. Bij nader inzien is hij daarop teruggekomen. Tenminste zo interpreteer ik zijn laatste interne mail.

Het eigendomsrecht van allerlei berichten op fora is een soort schemergebied. Leden mogen best eisen van mij dat ze berichten willen hebben, maar het moet niet te schadelijk zijn voor het forum want dan kies ik voor een creatieve oplossing.

Bredero
21 januari 2009, 07:53
Ja je vraag om al jou berichten te wissen lijkt me een brug te ver maar voor de rest staat het je vrij om hier de deur achter je toe te trekken en te verkassen naar andere (en betere?) oorden.

Veel succes ermee. :wink:

Anvers
23 januari 2009, 18:19
Wil nog eens terugkomen op mijn bericht nr. 1 van 20 januari ll., als ik dat mag tenminste ? :confused:

Ben met Willem2 ondertussen overeengekomen dat al mijn berichten mogen blijven staan, doch onder mijn oorspronkelijke nickname Anvers, waarmede ik gestart ben op dit forum ca. 3 jaar geleden. :cool:

Zou niet graag hebben dat er enig misverstand bestaat. :rolleyes:

En ok, ik heb er uiteindelijk voor gekozen moderator te worden op het andere forum, maar dat wil niet zeggen dat ik vijandig sta tov ijsberenforum. :p

Er is een tijd van komen en gaan, doch ik moet consequent zijn en wil niet van beide walletjes eten. ;)

Ik zal vooral rplover en ook joop slim missen, want met deze laatste kwam ik de laatste tijd HEEL GOED overeen op de chat.

Het ga jullie allemaal heel goed,; ik weet nog niet heel goed WAT te doen mijn account op te heffen op dit forum of niet, maar dat zal de toekomst wel uitwijzen.

Stiffmaster
23 januari 2009, 19:48
Wil nog eens terugkomen op mijn bericht nr. 1 van 20 januari ll., als ik dat mag tenminste ? :confused:

Ben met Willem2 ondertussen overeengekomen dat al mijn berichten mogen blijven staan, doch onder mijn oorspronkelijke nickname Anvers, waarmede ik gestart ben op dit forum ca. 3 jaar geleden. :cool:

En ok, ik heb er uiteindelijk voor gekozen moderator te worden op het andere forum, maar dat wil niet zeggen dat ik vijandig sta tov ijsberenforum. :p

Er is een tijd van komen en gaan, doch ik moet consequent zijn en wil niet van beide walletjes eten. ;)

Ik zal vooral rplover en ook joop slim missen, want met deze laatste kwam ik de laatste tijd HEEL GOED overeen op de chat.

Het ga jullie allemaal heel goed,; ik weet nog niet heel goed WAT te doen mijn account op te heffen op dit forum of niet, maar dat zal de toekomst wel uitwijzen.

Het ga je goed, en laat je account maar gewoon staan, je blijft hier toch een zeer welkome gast. :wink::wink:

sofaking
23 januari 2009, 20:35
Op provla is de meest actieve poster een hookers-moderator, dus ik begrijp niet goed waarom dat moderatorschap een rem zou moeten zijn om hier te posten.

In elk geval, hartelijk bedankt voor al de informatieve posts die je met ons gedeeld hebt en nog veel wandel-en-forumplezier.

rplover
23 januari 2009, 21:14
onder mijn oorspronkelijke nickname Anvers,

Lang leve Anvers :D

bigbromby
24 januari 2009, 07:58
Volgens mij is WICO al langer moderator op het andere forum en ik begrijp nog steeds de rancune tussen de twee forums niet. Overigens ben ik veel actiever op H.nl dan hier, simpelweg omdat ik niet zoveel wandel in Duitsland.

joop slim
24 januari 2009, 15:55
Beste Wico (anvers),

Laat ze maar gaan ! (http://www.youtube.com/watch?v=corsWtmwVEA), je bent en blijft altijd welkom, ongeacht wat er destijds is gebeurdt met H.nl en YBF.

Dit staat los van jou als persoon, je hebt volgens mij nooit een geheim van gemaakt dat je ook op H.nl zat te kijken ect.

Iedereen die jou aanvalt vanwege jou keus, dat zal meer zeggen over de persoon die de opmerking maakt dan over jou !

Wens je als moderator succes en hoop dat je neutraal kunt blijven wat moderen betreft.
Want volgens mij heeft of kan een mod. het wel eens moeilijk hebben met beslissingen nemen als er wat voor valt.;)

Het was aangenaam je te voorzien van een (virtueel) drankje !

Groet, ontdekkingsreiziger in saunaland J. alias Stadler Slim